Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:05:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 111   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 1862292 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 10:54:27 »

Látom, hogy a tiéd is ghia!
Elvileg a krómos vízlehúzón végigfolyik, és a tükörnél befolyik az ajtóba, majd onnan lecsorog, és be az utastérbe.
Nekem azt mondták, hogy vízlehúzó csere, vagy az ajtó alján van valami luk, (de lehet, hogy félreértettem) hogy a küszöbön kifelé távozzon a víz azt kitisztít, ha nincs akkor kifúr, de akkor ott megzabálja a rozsda.

Nekem már mindkét oldalon befolyik a víz...  rinya falbav

ahhoz hogy pontosand tudd merre jon be a viz le kell venni az ajto belso burkolatat. Nagy valoszinuseggel a parazaro folia nincs a helyere ragadva, ezt tisztitassal, majd ujraragasztassal lehet megoldani. Az eredeti ragaszto kuka ha beporosodik, mert nem tapad tobbe, vagy csak latszolag taad, utana elvalik a felulettol.

Tehat konyokolni es terdelni kell :-)

Nalam is azik mind a 4 ajto de nem izgatom magam vele.

Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 11:00:20 »

Köszönet Mindenkinek! worship

Tavaszig szerintem várok ezzel, majd akkor megnézem amiket mondtatok.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 11:01:32 »

Köszönet Mindenkinek! worship

Tavaszig szerintem várok ezzel, majd akkor megnézem amiket mondtatok.


Ezzel pont így vagyok Én is...  integet2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 11:02:04 »

ahhoz hogy pontosand tudd merre jon be a viz le kell venni az ajto belso burkolatat. Nagy valoszinuseggel a parazaro folia nincs a helyere ragadva, ezt tisztitassal, majd ujraragasztassal lehet megoldani. Az eredeti ragaszto kuka ha beporosodik, mert nem tapad tobbe, vagy csak latszolag taad, utana elvalik a felulettol.

Tehat konyokolni es terdelni kell :-)

Nalam is azik mind a 4 ajto de nem izgatom magam vele.

Köszi!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 11:57:37 »

Ma reggel vettem észre, hogy a jobb első ajtó elején beszivárog a víz az utastérbe Sad Valahogy megül a gumicsíkon és onnan befolyik. Mitől lehet ez? Másnak volt már ilyen?
A hiba a vízlehúzók pusztulásával fokozódik. Egyre kevésbé zárnak, ami miatt egyre több víz megy az ajtótestbe. Ez még nem gond, mert az ajtó alján van furat, amin keresztül a külső küszöbre távozik a víz (a furatokat érdemes ellenőrizni, ne legyenek eltömődve).
A gond az, hogy az üveg kb 1-2cm-rel rövidebb, mint kellene, így ha sok víz kerül az üvegre, nem lefelé csöpög, hanem kissé befelé, és rácsöpög az ablakemelő sínjére. Onnét pedig a sínt az ajtótest belső lemezéhez rögzítő furaton keresztül bejut a vízzáró paplan alá, ahonnét a külső kárpit alsó csavarjai mellett (ezek ugye átmennek a vízzáró paplanon) a belső küszöbre folyik, onnét meg a lábtérbe.
Az első ajtókon ez a hiba az ablakemelő sínt rögzítő csavar furatok semleges szilikonnak történő kinyomásával orvosolható. A hátsó ajtóknál nehezebb....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 12:04:47 »

A hiba a vízlehúzók pusztulásával fokozódik. Egyre kevésbé zárnak, ami miatt egyre több víz megy az ajtótestbe. Ez még nem gond, mert az ajtó alján van furat, amin keresztül a külső küszöbre távozik a víz (a furatokat érdemes ellenőrizni, ne legyenek eltömődve).
A gond az, hogy az üveg kb 1-2cm-rel rövidebb, mint kellene, így ha sok víz kerül az üvegre, nem lefelé csöpög, hanem kissé befelé, és rácsöpög az ablakemelő sínjére. Onnét pedig a sínt az ajtótest belső lemezéhez rögzítő furaton keresztül bejut a vízzáró paplan alá, ahonnét a külső kárpit alsó csavarjai mellett (ezek ugye átmennek a vízzáró paplanon) a belső küszöbre folyik, onnét meg a lábtérbe.
Az első ajtókon ez a hiba az ablakemelő sínt rögzítő csavar furatok semleges szilikonnak történő kinyomásával orvosolható. A hátsó ajtóknál nehezebb....

Na az első mondatnál elvesztettem a fonalat...
Tehát ajtó alján furat kipucol... Mivel? Porszívó kívülről-kifelé, vagy sűrített levegő kívülről-befelé?
Illetve kárpit le és szilikonozni halálba...

Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 12:25:35 »

Na az első mondatnál elvesztettem a fonalat...
Tehát ajtó alján furat kipucol... Mivel? Porszívó kívülről-kifelé, vagy sűrített levegő kívülről-befelé?
Illetve kárpit le és szilikonozni halálba...


Az alsó lyukak pucolása opcionális, a gond nem ott van (mivel az ajtó alsó része zárt, ezért kb. 20-25cm-es vízállás kellene az ajtóban ahhoz, hogy a levezető nyílások hiánya miatt befelé menjen a víz).
Kárpit le, vízzáró paplan le addíg, míg az ablakemelő sínjének rögzítéseit meg nem látod (bal alsó piros kör). Általában az első sín alsó rögzítésén jön a víz.
 Ezt (és opcionálisan a többit) a furatot kell kinyomni semleges(!) szilikonnal. A normál, ecetsavas kötésű szilikon nem jó, mert megeszi a fényezést.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.15 csütörtök, 12:28:00 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 12:42:43 »

Az alsó lyukak pucolása opcionális, a gond nem ott van (mivel az ajtó alsó része zárt, ezért kb. 20-25cm-es vízállás kellene az ajtóban ahhoz, hogy a levezető nyílások hiánya miatt befelé menjen a víz).
Kárpit le, vízzáró paplan le addíg, míg az ablakemelő sínjének rögzítéseit meg nem látod (bal alsó piros kör). Általában az első sín alsó rögzítésén jön a víz.
 Ezt (és opcionálisan a többit) a furatot kell kinyomni semleges(!) szilikonnal. A normál, ecetsavas kötésű szilikon nem jó, mert megeszi a fényezést.

Fujjj, baz+ ez elég macera.  falbav
Meg nem is nagyon merek így nekiállni szétkapni, majd lehet megkérem Vik-et hogy oldja meg a problémát...  eljen
Vagy Domit, Ő már bontott szét első ajtót!  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 13:23:45 »

Fujjj, baz+ ez elég macera.  falbav
Meg nem is nagyon merek így nekiállni szétkapni, majd lehet megkérem Vik-et hogy oldja meg a problémát...  eljen
Vagy Domit, Ő már bontott szét első ajtót!  vigyor3

Hát ez eléggé. Néha nem értem ám Fordékat, hogy mit hogyan képzeltek el az autó tervezésekor. Elvileg ha levesszük belülről a kárpitot, és kívülről zárt ajtónál nyomatunk rá egy kis vizet, akkor tisztán látni lehet majd a víz útját. Így talán egyszerűbb lesz ezt megállítani. Mindenesetre amíg ez van, igyekszem lábra nyomatni majd a fűtést, azzal is szárítani a nedvességet. Annyira azért nem vészes a szivárgás.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 13:40:35 »

Hát ez eléggé. Néha nem értem ám Fordékat, hogy mit hogyan képzeltek el az autó tervezésekor. Elvileg ha levesszük belülről a kárpitot, és kívülről zárt ajtónál nyomatunk rá egy kis vizet, akkor tisztán látni lehet majd a víz útját. Így talán egyszerűbb lesz ezt megállítani. Mindenesetre amíg ez van, igyekszem lábra nyomatni majd a fűtést, azzal is szárítani a nedvességet. Annyira azért nem vészes a szivárgás.

Osztom a véleményedet, és a megoldásodat is...  vigyor3 worship
Én is ezt teszem ilyenkor...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 14:16:30 »

Hát ez eléggé. Néha nem értem ám Fordékat, hogy mit hogyan képzeltek el az autó tervezésekor. Elvileg ha levesszük belülről a kárpitot, és kívülről zárt ajtónál nyomatunk rá egy kis vizet, akkor tisztán látni lehet majd a víz útját. Így talán egyszerűbb lesz ezt megállítani. Mindenesetre amíg ez van, igyekszem lábra nyomatni majd a fűtést, azzal is szárítani a nedvességet. Annyira azért nem vészes a szivárgás.
ahhoz hogy lásd, le kell venni a belső vízzárót is. A csöppek koszos nyoma amúgy szárazon is látszik. Én is végigjátszottam ezt, és a leírt dolog lett a megoldás. Nem kell annyira szétszedni, mint a képen van, mert nem az ablakemelőt akarjuk kicserélni. Mondom, elég a bal alsó piros körrel jelzett helyen nyomkodni. A víz úgy is az ajtó első harmadánál jelentkezik a belső küszöbkéderen, pont ott, ahol a kárpit alsó-első rögzítője van.
Gondolkodom azon, hogy vízorrot ragasztok az üveg aljára. (a vízorr pl. kőpárkányok alján látható bemarás, ami arra szolgál, hogy a függőleges felületen lefolyó, majd az alsó peremen átbukó folyadék lecsöppenését előidézze). Ezzel talán el lehetne érni, hogy a befolyó víz minden körülmények között az eredeti elképzelésnek megfelelő helyre csöpögjön az ajtóban (persze mikor Domival üveget cserélgettünk, nem jutott eszembe)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 21:27:14 »

Tavaly decemberben mikor megvettem a kocsit, majdnem 1 hetet állt mert vizes volt a szőnyeg mind a 4 lábnál.  Ülések kint, szőnyeg összehajtva középre. Nekem már dohos szaga volt.Először azt hittem a pollenszűrőnél ázik be de nem. Kiszárítottam kitettem a esőre. Pár óra múlva állt a víz a 2 első lábnál. Mondom beázik a szélvédő, kivágjuk beragasztjuk és jó lesz. És már majdnem nekiálltunk!  Ránézek később már hátul is vizes.  szomoru1  Ez már több volt mint fura. Este  szakadó esőbe locsoltam slaggal a jobb első ajtót és akkor látszott, h a kárpit alól folyik ki a víz. Levettem és innen már tudjátok. Én viszont a vízlehúzóknál találtam réseket és betömítettem karosszéria tömítővel. Hátul ez kevés volt, és mivel már nem bírtam idegekkel kilyukasztottam a kédert és így kifelé folyt a víz. Aztán pár nap szárítás összerakás és azóta is jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 22:37:15 »

Tavaly decemberben mikor megvettem a kocsit, majdnem 1 hetet állt mert vizes volt a szőnyeg mind a 4 lábnál.  Ülések kint, szőnyeg összehajtva középre. Nekem már dohos szaga volt.Először azt hittem a pollenszűrőnél ázik be de nem. Kiszárítottam kitettem a esőre. Pár óra múlva állt a víz a 2 első lábnál. Mondom beázik a szélvédő, kivágjuk beragasztjuk és jó lesz. És már majdnem nekiálltunk!  Ránézek később már hátul is vizes.  szomoru1  Ez már több volt mint fura. Este  szakadó esőbe locsoltam slaggal a jobb első ajtót és akkor látszott, h a kárpit alól folyik ki a víz. Levettem és innen már tudjátok. Én viszont a vízlehúzóknál találtam réseket és betömítettem karosszéria tömítővel. Hátul ez kevés volt, és mivel már nem bírtam idegekkel kilyukasztottam a kédert és így kifelé folyt a víz. Aztán pár nap szárítás összerakás és azóta is jó.
Nekem az előző autómon (Laguna2) volt hasonló probléma. Annak az ajtó alján van egy spec gumi tömítés, ami ha be van csukva az ajtó, elvileg szétnyílik és kiengedi az ajtóból a vizet. Viszont amikor kinyitod az ajtót, akkor nem locsolja végig a lábad. Na nekem ez nem működött és egyszercsak azt vettem észre, hogy reggel, mikor kinyitom az ajtót, mintha lötyögne vmi. Meg elkezdett dohos szag lenni, mert már elérte az ajtókárpit plüss részét, ami szívta magába rendesen. Majd egy hét volt, mire kiszáradt teljesen (utcán állt, nem tudtam tárva-nyitva kinthagyni a napon). Miután kiszedtem a "szelepet", megszűnt.
Azt hozzáteszem, hogy emelkedőnek előre állt a kocsi, ami miatt például a hátsó ajtónál a kerékdob és az ajtó között is megállt a víz, ami nyitáskor csobbant a lábamra. Smiley
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2011.12.17 szombat, 15:52:48 »

Kéne, hiszen a tanksapka nem zárható amúgy.
Minek kellene hogy zárható legyen?
Hacsak nem attól félsz hogy beletesz valaki valamit. Mert hogy a betöltőnyíláson ki nem vesz üzemanyagot, az szinte tuti. Én már próbáltam leszívni, és nem lehet.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2011.12.17 szombat, 16:26:58 »

Hali

Valaki segítsen mert beázik a kocsi!!!!
Most az utas oldalon a lábrésznél volt egy bazinagy tócsa! Én az ajtóra gyanakszok mert ahogy kinyitom a sarokban a peremnél mindíg ál egy pici víz gondolom onnan meg továbbfolyhat, de persze ez nem biztos!
Aki tapasztalt ilyet az segítsen már és adjon tippet és hogy tudom ezt megoldani!
Elöl a vízelvezető a szélvédőnél tiszta egyszer jártam úgy a régi opelemél hogy az eltömődött de ez esetben az tiszta volt!

Sos exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:04:14 »

Hali

Valaki segítsen mert beázik a kocsi!!!!
Most az utas oldalon a lábrésznél volt egy bazinagy tócsa! Én az ajtóra gyanakszok mert ahogy kinyitom a sarokban a peremnél mindíg ál egy pici víz gondolom onnan meg továbbfolyhat, de persze ez nem biztos!
Aki tapasztalt ilyet az segítsen már és adjon tippet és hogy tudom ezt megoldani!
Elöl a vízelvezető a szélvédőnél tiszta egyszer jártam úgy a régi opelemél hogy az eltömődött de ez esetben az tiszta volt!

Sos exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage
Kb 5 hozzászólással ezelőtt írtam le részletesen az okát és a megoldást is. A másik lehetőség az hogy a pollenszűrőn keresztül ázik be, de akkor nincs víz az ajtó belső élénél a küszöbön.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:18:11 »

Kb 5 hozzászólással ezelőtt írtam le részletesen az okát és a megoldást is. A másik lehetőség az hogy a pollenszűrőn keresztül ázik be, de akkor nincs víz az ajtó belső élénél a küszöbön.

[/quote

Ok kösz!
Végigolvastam, én azthittem az ajtó peremén lévő gumin csorog le!
Amúgy nemrég cseréltem ki a külső vízlehúzó gumit mert eléggé el volt öregedve szal az új! Ennek ellenére is valahol ott jön a víz?!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2011.12.17 szombat, 19:14:11 »

Ok kösz!
Végigolvastam, én azthittem az ajtó peremén lévő gumin csorog le!
Amúgy nemrég cseréltem ki a külső vízlehúzó gumit mert eléggé el volt öregedve szal az új! Ennek ellenére is valahol ott jön a víz?!
vagy a tükörnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:41:42 »

Nekem a hatso ajto tetejenel szivarog valahol, de nem a gumitomites, hanem az uveg tetejenel alighanem. Attol fuggoen, merre billen az auto, a potfeklampa burkolata alol csepeg a csomagterrolora jobb vagy bal oldalon. Ezzel mit lehet kezdeni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:35:21 »

Hali,

úgy néz ki engem is utolért a motorháztető zár haldoklása. Egyenlőre még sikerül balra elfordítanom a kulcsot de sajna csak 10-ből 1x.
Olvastam a zár javításáról a cikket, elkezdtem keresgélni a javító készletet és amikor megláttam a Cromax oldalán, hogy 20eft majd leestem az ágyról.
Ezután elkondolkodtam a bontott zárbetéten de mondjuk 2001-es autóból gondolom nem érdemes átrakni mert az ugyanígy bármikor behal. A Cromax oldalán egyben kiderítettem, hogy 2003-ig egy fajta van, 2003-tól másik fajta. Ezek szerint pl. 2005-ös kocsiból ha szereznék is nem lenne jó az enyémbe vagy azért megoldható lenne?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:39:50 »

Nekem a hatso ajto tetejenel szivarog valahol, de nem a gumitomites, hanem az uveg tetejenel alighanem. Attol fuggoen, merre billen az auto, a potfeklampa burkolata alol csepeg a csomagterrolora jobb vagy bal oldalon. Ezzel mit lehet kezdeni?

AndyA
És mi van, ha antenna talp probléma és hátra folyik?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:21:06 »

Sziasztok!

Egy kicsit felsértettem az "alváz" korrozióvédő gumiszerű bevonatát. Nem akarom így hagyni mert az első kerék oda szórja a vizet.
Tudja valaki, hogy milyen utólagos anyaggal lehet javítani és hol lehet kapni?
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:49:46 »

Hali,

úgy néz ki engem is utolért a motorháztető zár haldoklása. Egyenlőre még sikerül balra elfordítanom a kulcsot de sajna csak 10-ből 1x.
Olvastam a zár javításáról a cikket, elkezdtem keresgélni a javító készletet és amikor megláttam a Cromax oldalán, hogy 20eft majd leestem az ágyról.
Ezután elkondolkodtam a bontott zárbetéten de mondjuk 2001-es autóból gondolom nem érdemes átrakni mert az ugyanígy bármikor behal. A Cromax oldalán egyben kiderítettem, hogy 2003-ig egy fajta van, 2003-tól másik fajta. Ezek szerint pl. 2005-ös kocsiból ha szereznék is nem lenne jó az enyémbe vagy azért megoldható lenne?

Kedves Fórumtárs!
Sajnos ha rendetlenkedik a zár mihamarabb csere, még nagyobb kárt nem szenvedsz a kinyitással. A javitó készlet valóban 20.000 Ft nem tudod megspórolni. Öröm az ürömben hogy simán felujjitható vele minden széria. Ha a zár szétszedésénél nem ugrik szét mint nekem akkor a teljes csere mindennel eggyütt Kb 2 óra meló. Ne feledd el a zárat rözitő nyirodó csavart, 2db pluszba meg kell vanni. Nem tartalmazza a javitó készlet. Mért is tartalmazná? Mintha a 20.000 Ft nem férne bele még 2 db csavar. Nevetséges ez a rablás.
Ha bármiben tudok segiteni, irjál.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 12:18:31 »

És mi van, ha antenna talp probléma és hátra folyik?

Hogyan? Honnan?

A hatso ajtobol csepeg a szivargo viz. A hatso ajtoba, a potfeklampa burkolata ala nem tud a karosszeria felol befolyni a viz, mert nincsenek osszekottetesben sehol (a ket zsaneron kivul, de azon aligha folyik at). Es mivel kizarolag zuhogo esoben a szabadban allo auto eseten produkalja, nem is az ablakmoso szivarog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 12:21:52 »

Hali,

úgy néz ki engem is utolért a motorháztető zár haldoklása. Egyenlőre még sikerül balra elfordítanom a kulcsot de sajna csak 10-ből 1x.
Olvastam a zár javításáról a cikket, elkezdtem keresgélni a javító készletet és amikor megláttam a Cromax oldalán, hogy 20eft majd leestem az ágyról.
Ezután elkondolkodtam a bontott zárbetéten de mondjuk 2001-es autóból gondolom nem érdemes átrakni mert az ugyanígy bármikor behal. A Cromax oldalán egyben kiderítettem, hogy 2003-ig egy fajta van, 2003-tól másik fajta. Ezek szerint pl. 2005-ös kocsiból ha szereznék is nem lenne jó az enyémbe vagy azért megoldható lenne?

Szia!
Pár éve nekem is akadt, majd átmostam nagyon alaposan féktisztítóval az egészet, miközben működtettem kulccsal, a mosás után jó minőségű olajspray-vel befújtam az egész belsejét, azóta olyan mint az új, vaj könnyen működik...és ennek már pár éve, hogy megcsináltam, úgyhogy még tartósnak is bizonyul.
Próbáld meg, addig ne vegyél másikat.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 15:32:48 »

Szia!
Pár éve nekem is akadt, majd átmostam nagyon alaposan féktisztítóval az egészet, miközben működtettem kulccsal, a mosás után jó minőségű olajspray-vel befújtam az egész belsejét, azóta olyan mint az új, vaj könnyen működik...és ennek már pár éve, hogy megcsináltam, úgyhogy még tartósnak is bizonyul.
Próbáld meg, addig ne vegyél másikat.

Szia,
melyik részét mostad-olajoztad? A zárbetétet ahova a kulcsot nyomjuk be vagy magát a zárszerkezetet?
Tegnap én is azzal kezdtem, hogy fegyverolajspray-el jól megküldtem mindkettöt és próbálgattam forgatni a kulcsot de nem javult a helyzet. Holnap megpróbálom kiszerelni az egészet, de sajna nem nagyon van itt mivel és hol pucolgatni. Esetleg ha még nem fúrom szét akkor jövő héten faternál csak attól félek, hogy majd valahol majd ki kell nyitnom és nem fogom tudni...
Köszi a tippet.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 17:09:56 »

Szia,
melyik részét mostad-olajoztad? A zárbetétet ahova a kulcsot nyomjuk be vagy magát a zárszerkezetet?
Tegnap én is azzal kezdtem, hogy fegyverolajspray-el jól megküldtem mindkettöt és próbálgattam forgatni a kulcsot de nem javult a helyzet. Holnap megpróbálom kiszerelni az egészet, de sajna nem nagyon van itt mivel és hol pucolgatni. Esetleg ha még nem fúrom szét akkor jövő héten faternál csak attól félek, hogy majd valahol majd ki kell nyitnom és nem fogom tudni...
Köszi a tippet.

Én is mindkettőt, de féktisztítót használj mert az tisztít, a fegyverolaj nem hozza ki a szennyeződést az kenésre szolgál...ha már tiszta, utána jó a fegyverolaj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 17:42:01 »

Nekem a hatso ajto tetejenel szivarog valahol, de nem a gumitomites, hanem az uveg tetejenel alighanem. Attol fuggoen, merre billen az auto, a potfeklampa burkolata alol csepeg a csomagterrolora jobb vagy bal oldalon. Ezzel mit lehet kezdeni?

AndyA
Kedves Fórumtárs!
Nekem pont ilyen problémám volt. Egy éjszaka kint állt a kocsi, nagy eső volt és beázott. A hátso féklámpám tele lett vizzel. Megoldás: a hátsó ablakmosó fuvoka alatti tömités (gumilap) előregedett. Csere+egy kis szilikon megoldotta a problémát. Ennek már 2 éve és hibátlan.
Remélem neked is csak ennyi a problémád.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 18:44:55 »

Kedves Fórumtárs!
Nekem pont ilyen problémám volt. Egy éjszaka kint állt a kocsi, nagy eső volt és beázott. A hátso féklámpám tele lett vizzel. Megoldás: a hátsó ablakmosó fuvoka alatti tömités (gumilap) előregedett. Csere+egy kis szilikon megoldotta a problémát. Ennek már 2 éve és hibátlan.
Remélem neked is csak ennyi a problémád.
Tisztelettel László!

Ma delutan megsasoltam, es alighanem ez lesz a baja, mert a felso szelenel millimeteres res van. Lovok egy masikat bele, azutan meglatjuk.

Koszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 22:36:26 »

Én is mindkettőt, de féktisztítót használj mert az tisztít, a fegyverolaj nem hozza ki a szennyeződést az kenésre szolgál...ha már tiszta, utána jó a fegyverolaj.

Sikerült délután elérnem sógorom tesóját (autószerelő, mk3 Mondeoja van) és azt mondta vigyem el neki a zárszerkezetet meg 6 doboz sört és úgy kapom vissza mintha új lenne.
Csütörtökön beugrok hozzá, remélhetőleg még majd sikerül kinyitni a motorháztetőt és akkor ott kikapjuk oszt látok majd csodát, remélem.

Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 10:14:00 »

Hogyan? Honnan?

A hatso ajtobol csepeg a szivargo viz. A hatso ajtoba, a potfeklampa burkolata ala nem tud a karosszeria felol befolyni a viz, mert nincsenek osszekottetesben sehol (a ket zsaneron kivul, de azon aligha folyik at). Es mivel kizarolag zuhogo esoben a szabadban allo auto eseten produkalja, nem is az ablakmoso szivarog.

AndyA
vazz, azt hittem hátsó oldalajtó. Erősen gondolkodtam a hátsó lámpa takaró kontra oldalajtó kombináción.  Tongue  Grin falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 13:09:20 »

Sikerült délután elérnem sógorom tesóját (autószerelő, mk3 Mondeoja van) és azt mondta vigyem el neki a zárszerkezetet meg 6 doboz sört és úgy kapom vissza mintha új lenne.
Csütörtökön beugrok hozzá, remélhetőleg még majd sikerül kinyitni a motorháztetőt és akkor ott kikapjuk oszt látok majd csodát, remélem.



Nem lesz csoda. smile Tök egyszerű, én ma délelőtt megcsináltam az enyémet. Úgy nyílt ki, h  határeset volt és nem mertem lecsukni. Lefúrtam a csavarokat, kivettem a zárat. Hátul van 1 soklábú lemez az szorítja a helyére a belsejét. 4 lábat kihajtasz és kihúzod. Ekkor jöhet a féktisztító, fújsz a házba is meg abba is amit kihúztál. Kompresszorral kifújatod, amit kihúztál azt 2 újjal összenyomni nehogy elrepüljenek a kis lemezek!!! Én zsírsprét fújtam mindkettőbe mert az volt kéznél de a fegyverolaj biztos jobb. Összeraktam és hibátlan! Még a gy. kapcsoló is jobb mert zsíros lett a kulcs!  A 2 spec csavar helyett vettem   6-os  acél  imbusz csavart, meghúztam és belefúrtam 6-os fúróval. Azt ki nem szedik.  Visszarakásnál figyelj mert ha nem a helyére megy vissza a műa. rúd akkor nem nyílik! Akkor gond csak ha már belefúrtál vagy a gyári csavar benne fej nélkül és kezdheted lefúrni megint szomoru1
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 20:28:42 »

Nekem a csomagtér ajtó üvegén csorgott mindig végig a víz. Én is gyanakodtam mindefélére, végül feltűnt, hogy az ablak felső ragasztásánál szivárog... Kapott egy kis levegőre kötő szilikont, azóta szárazság van  wave
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2011.12.20 kedd, 13:10:02 »

Nem lesz csoda. smile Tök egyszerű, én ma délelőtt megcsináltam az enyémet. Úgy nyílt ki, h  határeset volt és nem mertem lecsukni. Lefúrtam a csavarokat, kivettem a zárat. Hátul van 1 soklábú lemez az szorítja a helyére a belsejét. 4 lábat kihajtasz és kihúzod. Ekkor jöhet a féktisztító, fújsz a házba is meg abba is amit kihúztál. Kompresszorral kifújatod, amit kihúztál azt 2 újjal összenyomni nehogy elrepüljenek a kis lemezek!!! Én zsírsprét fújtam mindkettőbe mert az volt kéznél de a fegyverolaj biztos jobb. Összeraktam és hibátlan! Még a gy. kapcsoló is jobb mert zsíros lett a kulcs!  A 2 spec csavar helyett vettem   6-os  acél  imbusz csavart, meghúztam és belefúrtam 6-os fúróval. Azt ki nem szedik.  Visszarakásnál figyelj mert ha nem a helyére megy vissza a műa. rúd akkor nem nyílik! Akkor gond csak ha már belefúrtál vagy a gyári csavar benne fej nélkül és kezdheted lefúrni megint szomoru1
Kedves Fórumtárs!
Örük, hogy sikerült rendbe tenned a zárat. Nem akarlak elkeseriteni, de én is meg csináltam ezt nagytakaritást a zárnál. Sajnos nem ez a végleges megoldás, hanem a teljes felújitás.(mindössze pár hónapig üzemelt) Tudniillik a használat során kopnak a kódoló alátétek , és ha a méret alá kopik bármelyik a folyamatos nyomás miatt(egymáson fordulnak el) nem tudod a kulcsot elforditani a zárban még a kopott elemeket ki nem cseréled. Kivánom, hogy minnél késöbb keljen megválnod a több mint 20.000 Ft tól, amibe a teljes javitó készlet kerül. Hidd el én is nagyon sajnáltam kiadni ennyi pénzt, egy öntvény házért és néhány alig hőkezelt kódoló alátétért, ami tulajdon képpen szabad rablás.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2011.12.20 kedd, 13:17:48 »

Kedves Fórumtárs!
Örük, hogy sikerült rendbe tenned a zárat. Nem akarlak elkeseriteni, de én is meg csináltam ezt nagytakaritást a zárnál. Sajnos nem ez a végleges megoldás, hanem a teljes felújitás.(mindössze pár hónapig üzemelt) Tudniillik a használat során kopnak a kódoló alátétek , és ha a méret alá kopik bármelyik a folyamatos nyomás miatt(egymáson fordulnak el) nem tudod a kulcsot elforditani a zárban még a kopott elemeket ki nem cseréled. Kivánom, hogy minnél késöbb keljen megválnod a több mint 20.000 Ft tól, amibe a teljes javitó készlet kerül. Hidd el én is nagyon sajnáltam kiadni ennyi pénzt, egy öntvény házért és néhány alig hőkezelt kódoló alátétért, ami tulajdon képpen szabad rablás.
Tisztelettel László!

Hát még én hogy kívánom!  smile Most vettem bele új xenonos lámpát szomoru1 meg lenne még pár "apróság" idénre.  Majd ritkán nyitogatom!   Át kellene alakítani bowdenesre, ez a kulcsal nyitogatás nekem nagyon nem jön be.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2011.12.20 kedd, 13:59:10 »

Kedves Fórumtárs!
Örük, hogy sikerült rendbe tenned a zárat. Nem akarlak elkeseriteni, de én is meg csináltam ezt nagytakaritást a zárnál. Sajnos nem ez a végleges megoldás, hanem a teljes felújitás.(mindössze pár hónapig üzemelt) Tudniillik a használat során kopnak a kódoló alátétek , és ha a méret alá kopik bármelyik a folyamatos nyomás miatt(egymáson fordulnak el) nem tudod a kulcsot elforditani a zárban még a kopott elemeket ki nem cseréled. Kivánom, hogy minnél késöbb keljen megválnod a több mint 20.000 Ft tól, amibe a teljes javitó készlet kerül. Hidd el én is nagyon sajnáltam kiadni ennyi pénzt, egy öntvény házért és néhány alig hőkezelt kódoló alátétért, ami tulajdon képpen szabad rablás.
Tisztelettel László!

ha nem  jön be ez a rendbetevés akkor én tuti, hogy lefúrom a zárat és csavarhúzóval fogom nyitogatni. Az, hogy más is kinyithatja nem fog zavarni, alapból nem látszik, hogy hiányzik a zár, ha meg fel akarják törni az a kis zár úgyse fogja nagyon megakadályozni. motorháztető nyitásra a riasztó beriaszt, ha meg már azt is kiiktatták akkor... fizet a casco
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2011.12.20 kedd, 14:28:25 »

ha nem  jön be ez a rendbetevés akkor én tuti, hogy lefúrom a zárat és csavarhúzóval fogom nyitogatni. Az, hogy más is kinyithatja nem fog zavarni, alapból nem látszik, hogy hiányzik a zár, ha meg fel akarják törni az a kis zár úgyse fogja nagyon megakadályozni. motorháztető nyitásra a riasztó beriaszt, ha meg már azt is kiiktatták akkor... fizet a casco

Huszonezret én se adok érte az biztos!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2011.12.20 kedd, 15:11:14 »

ha nem  jön be ez a rendbetevés akkor én tuti, hogy lefúrom a zárat és csavarhúzóval fogom nyitogatni. Az, hogy más is kinyithatja nem fog zavarni, alapból nem látszik, hogy hiányzik a zár, ha meg fel akarják törni az a kis zár úgyse fogja nagyon megakadályozni. motorháztető nyitásra a riasztó beriaszt, ha meg már azt is kiiktatták akkor... fizet a casco
jó ötlet, csak a biztosító meg ne tudja, hogy nincs zár a motorházon. Mert casco csak zárt autóra él. Ezért pl ha benyomják az ablakot a kocsin, addig nem él a casco, amíg nem a gyári specifikációnak megfelelően zárt a "héj" (azaz a kartonos, nejlonos megoldás nem játszik).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2011.12.20 kedd, 15:22:20 »

jó ötlet, csak a biztosító meg ne tudja, hogy nincs zár a motorházon. Mert casco csak zárt autóra él. Ezért pl ha benyomják az ablakot a kocsin, addig nem él a casco, amíg nem a gyári specifikációnak megfelelően zárt a "héj" (azaz a kartonos, nejlonos megoldás nem játszik).

ha elviszik az autót, hogy tudná meg a biztosító? ha meg valami csodával határos módon megtalálnák később akkor meg hát én nem fúrtam le, a tolvaj volt tuti  Wink
de attól, hogy ott nincs zár attól még zárva van, csak hát...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:27:29 »

Huszonezret én se adok érte az biztos!
Tisztelt Fórumtárs!
Megértem a felháborodottságod, de hidd el nekem, hogy a Mondeo van olyan jó autó, hogy előbb vagy utóbb megérdemel egy új motorháztető zárat. Aki csak egy kicsit is megbecsüli az autóját, az nem alkalmaz nála ilyen sufni tuningot.(csavarhuzó nyitás stb...) Természetesen a döntés joga mindenkinél a saját döntése kell, hogy legyen ez ügyben. Fájó szivvel de én már döntöttem.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:37:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Megértem a felháborodottságod, de hidd el nekem, hogy a Mondeo van olyan jó autó, hogy előbb vagy utóbb megérdemel egy új motorháztető zárat. Aki csak egy kicsit is megbecsüli az autóját, az nem alkalmaz nála ilyen sufni tuningot.(csavarhuzó nyitás stb...) Természetesen a döntés joga mindenkinél a saját döntése kell, hogy legyen ez ügyben. Fájó szivvel de én már döntöttem.
Tisztelettel László!

Én nem fogom csavarhúzóval nyitogatni, azt mondejooooooooo írta. Ha valaki megbecsüli akkor én igen. 1 éve van meg de annyit költöttem rá, h le se merem írni...  Csak olyanokra, h minden tuti legyen nem porlasztó meg ilyesmi. De kezdek belefáradni meg a zsebem is....
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2011.12.21 szerda, 07:11:55 »

Én nem fogom csavarhúzóval nyitogatni, azt mondejooooooooo írta. Ha valaki megbecsüli akkor én igen. 1 éve van meg de annyit költöttem rá, h le se merem írni...  Csak olyanokra, h minden tuti legyen nem porlasztó meg ilyesmi. De kezdek belefáradni meg a zsebem is....
Kedves fórumtárs!
Nen állt szándékomban megbántani. Maximálisan megértelek.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2011.12.21 szerda, 07:23:18 »

Kedves fórumtárs!
Nen állt szándékomban megbántani. Maximálisan megértelek.
Tisztelettel László!

Nem bántottál meg.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2011.12.21 szerda, 14:43:12 »

Én nem fogom csavarhúzóval nyitogatni, azt mondejooooooooo írta. Ha valaki megbecsüli akkor én igen. 1 éve van meg de annyit költöttem rá, h le se merem írni...  Csak olyanokra, h minden tuti legyen nem porlasztó meg ilyesmi. De kezdek belefáradni meg a zsebem is....

én írtam, de nem hiszem, hogy odáig fajulna a dolog, bontott zár Motorcraftnál 5000ft (ez volt az első opció, de most megvárom a javítás eredményét) amit még hajlandó vagyok kifizetni egy zárbetétért. de a 20eft az már lopás ahogy László le is írta.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kevino
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2011.12.27 kedd, 09:23:17 »

Sziasztok!
Most fogom kicserélni az esőlehúzókat krómosra és a hátsó kis ablakot is cserélnem kell.
Azt szeretném kérdezni, hogy a kis ablaknál kell e valamire figyelni pl. valami tömítőanyagot nyomi köré vagy csak becsavarozom és kész?
Naplózva
Szakii89
Vendég
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2011.12.27 kedd, 17:20:21 »

Sziasztok!: )

Olyan kérdésem lenne, hogy a 2006os sedán mondeo hátsó lámpáját, bele lehet-e rakni egy 2004es mondeoba?: )
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2011.12.27 kedd, 19:58:32 »

Bele.

Sziasztok!: )

Olyan kérdésem lenne, hogy a 2006os sedán mondeo hátsó lámpáját, bele lehet-e rakni egy 2004es mondeoba?: )
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 09:06:17 »

Szerintetek az a műanyag darab, ami a gyári lámpamosót takarja a lökhárítóban az külön kapható?
Vagy nem tudtok véletlenül valakit aki bont ilyet (feketét)?

Az éjjel "elvesztettem" (rohadjon le a keze).
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 09:44:36 »

Szia.Lehet külön venni hozzá pontosan nem tudom mibe kerül de kb 4dbezres/db és még le kell színre fújatnod.De azt mondják,hogy egy idő után le esik magától sajnos.


Szerintetek az a műanyag darab, ami a gyári lámpamosót takarja a lökhárítóban az külön kapható?
Vagy nem tudtok véletlenül valakit aki bont ilyet (feketét)?

Az éjjel "elvesztettem" (rohadjon le a keze).
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 09:46:18 »

Szerintetek az a műanyag darab, ami a gyári lámpamosót takarja a lökhárítóban az külön kapható?
Vagy nem tudtok véletlenül valakit aki bont ilyet (feketét)?

Az éjjel "elvesztettem" (rohadjon le a keze).

http://cromax.hu/index.php?katid=48438871&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Nem olcsó egy kis darab műanyagért, és nem is szeretnek ilyen kis részre festéket keverni. Szerintem járj vele így, fehéren
addig, amíg nem kell valami mást is fényezni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 111   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.