Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 18:58:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2890580 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2012.03.24 szombat, 00:48:33 »

akkor ezek szerint tervezed a megjelenést a nagytalin?? vigyor3
Mindenképpen  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2012.03.24 szombat, 00:50:49 »

képen pixelek alapján le lehet mérni. csak kell valami aminek pontosan tudjuk a méretét és rajta van a képen vigyor3

mondjuk kerék közép kupak átmérője

Photoshopal meglehetne nézni  vigyor3 de nekem már ilyenekhez nincs türelmem  idiota
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2012.03.24 szombat, 00:56:25 »

Mindenképpen  nyes
ha lesz chip lehetőség, akkor ott leszek én is nyes ha nem akkor nem valószínű...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2012.03.24 szombat, 00:56:56 »

Photoshopal meglehetne nézni  vigyor3 de nekem már ilyenekhez nincs türelmem  idiota
nekem sem a kedvencem vigyor3 de ha kell, azzal lehet méricskézni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2012.03.24 szombat, 10:34:42 »

Sziaszok toronycsapágy csere nagyon húzós meló téren sokat kell vele szívni?tényleg csak rúgószorítóval lehet szétszedni vagy az sem szükséges hozzá?
mire kell figyelni ha valaki nekiáll hogy szétszedi?válaszokat előrre is köszi üdv.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2012.03.24 szombat, 11:49:35 »

Sziaszok toronycsapágy csere nagyon húzós meló téren sokat kell vele szívni?tényleg csak rúgószorítóval lehet szétszedni vagy az sem szükséges hozzá?
mire kell figyelni ha valaki nekiáll hogy szétszedi?válaszokat előrre is köszi üdv.

Ahogy nézem az ábrát/leírást szét kell kapni, mint Floki a lábtörlőt. Az egész kiszed - rugó összenyom - nagy anyu leteker - tányér le - csapágy kicsere - és vissza.  Lips Sealed
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2012.03.24 szombat, 12:33:41 »

Ahogy nézem az ábrát/leírást szét kell kapni, mint Floki a lábtörlőt. Az egész kiszed - rugó összenyom - nagy anyu leteker - tányér le - csapágy kicsere - és vissza.  Lips Sealed
Én most láttam hogyan is kellene a műveletet végrehajtani  vigyor3

Ha nem tudja az alany felemelni a kocsit, vagy legalább felbakolni akkor esélytelen művelet otthon, aztán kell egy rugóösszehúzó cucc...
Nálam csak rugócsere volt, de még a féltengely is szétcsúszott...ahhoz meg még tovább kellett bontani  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2012.03.24 szombat, 12:45:21 »

Én most láttam hogyan is kellene a műveletet végrehajtani  vigyor3

Ha nem tudja az alany felemelni a kocsit, vagy legalább felbakolni akkor esélytelen művelet otthon, aztán kell egy rugóösszehúzó cucc...
Nálam csak rugócsere volt, de még a féltengely is szétcsúszott...ahhoz meg még tovább kellett bontani  vigyor3

Ja mondja is az írás, hogy a féltengelyre vigyázni, agyat felbakolni : szal ne féltengelyen lógjon az egész. (Annak is adtak valami szöget, hogy mennyire szabad hajtogatni.)
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2012.03.24 szombat, 14:28:23 »

Én most láttam hogyan is kellene a műveletet végrehajtani  vigyor3

Ha nem tudja az alany felemelni a kocsit, vagy legalább felbakolni akkor esélytelen művelet otthon, aztán kell egy rugóösszehúzó cucc...
Nálam csak rugócsere volt, de még a féltengely is szétcsúszott...ahhoz meg még tovább kellett bontani  vigyor3

Rugó össze húzót lehet csinálni menetesszárból  nyes a féltengelyt meg etzold szerint fel kell kötni... de egy nyomaték kulcs sem ártana a pontos meghúzási nyomatékok miatt..
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2012.03.27 kedd, 09:29:15 »

Képzeljétek, a gyári felnimen akkora tojás keletkezett, hogy még javítás után se volt százas.. Rémlik, hogy kaptam nagy kátyút, de nem foglalkoztam vele, mert nem rázott a kerék utána. Most rakattam fel 205/60 r16-os gumit a /55 helyett. Eddigi tapasztalat az, hogy nincs negatív tapasztalat.. passzol rá. sx4-en is ilyen volt, egyik koreai autón is ez a méret fordult elő.. egyébként annyi hely van még, hogy a /65 is nehézség mentesen elférne.. csak az már tehergépármű feeling lenne.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2012.03.27 kedd, 10:10:17 »

Rugó össze húzót lehet csinálni menetesszárból  nyes a féltengelyt meg etzold szerint fel kell kötni... de egy nyomaték kulcs sem ártana a pontos meghúzási nyomatékok miatt..

Rugóösszehúzónak alkalmasabb két racsnis spanifer. Az sosem tud szétugrani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2012.03.27 kedd, 11:18:19 »

Képzeljétek, a gyári felnimen akkora tojás keletkezett, hogy még javítás után se volt százas.. Rémlik, hogy kaptam nagy kátyút, de nem foglalkoztam vele, mert nem rázott a kerék utána. Most rakattam fel 205/60 r16-os gumit a /55 helyett. Eddigi tapasztalat az, hogy nincs negatív tapasztalat.. passzol rá. sx4-en is ilyen volt, egyik koreai autón is ez a méret fordult elő.. egyébként annyi hely van még, hogy a /65 is nehézség mentesen elférne.. csak az már tehergépármű feeling lenne.

Így pontos lett az óra? Mert alaphangon 10%-ot csal.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2012.03.27 kedd, 11:25:21 »

Így pontos lett az óra? Mert alaphangon 10%-ot csal.
csak pár nap telt el, még nem figyeltem ezekre a részletekre, de fogok visszajelezni ezzel kapcsolatban is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2012.03.27 kedd, 12:46:20 »

Képzeljétek, a gyári felnimen akkora tojás keletkezett, hogy még javítás után se volt százas.. Rémlik, hogy kaptam nagy kátyút, de nem foglalkoztam vele, mert nem rázott a kerék utána. Most rakattam fel 205/60 r16-os gumit a /55 helyett. Eddigi tapasztalat az, hogy nincs negatív tapasztalat.. passzol rá. sx4-en is ilyen volt, egyik koreai autón is ez a méret fordult elő.. egyébként annyi hely van még, hogy a /65 is nehézség mentesen elférne.. csak az már tehergépármű feeling lenne.

De miért tettél /60-as gumit a /55 helyett?
Hogy jobban bírja később a kátyúkat? Smiley
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2012.03.27 kedd, 13:37:38 »

engem is erdekelne a dolog, kenyelmi szempontbol. A regi nyari gumijaim kicsit merevnek tuntek, igaz 2.4 -re voltak felfujva, a mostani szett gyari meret, uj, egeszen mas a kocsi veluk, igaz 2.2-re vannak pumpalva.

Elore izgulok a katyus tavaszi periodustol, foleg az alu felnik miatt.

mas: mennyire csesztethet a  police ennyi elteresert?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.27 kedd, 13:45:59 írta dieselbee » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2012.03.27 kedd, 13:48:25 »

De miért tettél /60-as gumit a /55 helyett?
Hogy jobban bírja később a kátyúkat? Smiley
Nem, hanem a hasmagasság növelése miatt. De így, hogy látom mit okoz a felnivel a gyári méretnél egy kátyú, inkább veszek használt gumit még párat (/60-ast), mint felnit.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2012.03.27 kedd, 13:50:50 »


mas: mennyire csesztethet a  police ennyi elteresert?
mert? csesztet érte? nem a felni kilógása miatt szokott csesztetni? itt semmi ilyen nem változott..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2012.03.27 kedd, 13:58:33 »

a 60-as gumit (ujonan) sokkal dragabbnak lattam mint az 55-ost. lehet nam annyira gyakori meret... 215/valamivel nem volna erdemesebb probalkozni? Mondjuk szelesseg miatt novelheti a fogyasztast....

a yard errefele igenis megnezi hogy mifele a gumi, ha azonos mintaju az egy "tengelyen" levo es ha a meret megfelel a gyarci speckonak vagy azzal ekvivalens-e. Kozuti ellenorzes alkalmaval. A bunti egy uj gumi araval vetekszik, szoval nem tudom megeri-e varialni...

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2012.03.27 kedd, 14:10:31 »

a 60-as gumit (ujonan) sokkal dragabbnak lattam mint az 55-ost. lehet nam annyira gyakori meret... 215/valamivel nem volna erdemesebb probalkozni? Mondjuk szelesseg miatt novelheti a fogyasztast....

a yard errefele igenis megnezi hogy mifele a gumi, ha azonos mintaju az egy "tengelyen" levo es ha a meret megfelel a gyarci speckonak vagy azzal ekvivalens-e. Kozuti ellenorzes alkalmaval. A bunti egy uj gumi araval vetekszik, szoval nem tudom megeri-e varialni...


használtan vettem  Wink
utóbbit nem értem. Szívesen venném, ha valaki elmagyarázná, miért szabálytalan a ballonosabb gumi? komolyan kérdem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2012.03.27 kedd, 14:22:34 »

használtan vettem  Wink
utóbbit nem értem. Szívesen venném, ha valaki elmagyarázná, miért szabálytalan a ballonosabb gumi? komolyan kérdem.

Nálunk még a Trabant/Lada korszakban volt sláger a gumiméret  police-nél. Nem hiszem hogy minden autó gumiméretét tudja fejből a "serif". Egyébként szerintem ha ebbe beleköt, akkor úgyis megbírságolt volna valamiért taps. Én is gondolkodtam a /60-on, csak az ár miatt maradt a /55 integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2012.03.27 kedd, 14:54:39 »

van nekije mobil computer a kocsiban, amivel lekerdezheti az adatokat.

Pirelli Px-est (x = 4 - 7) hasznal valaki? Tapasztalat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2012.03.27 kedd, 14:55:45 »

van nekije mobil computer a kocsiban, amivel lekerdezheti az adatokat.

Pirelli Px-est (x = 4 - 7) hasznal valaki? Tapasztalat?

P7 Cinturato, 205 és 225-ös méretben. Kifogásmentes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2012.03.27 kedd, 15:28:51 »

en is most vettem 205-ben, amiota fel van teve, orom es bodotta'  nyes

azert a mostani gumikoz kepes kicsit parasztosnak nez ki, nincs benne sok dizajn es peremvedo sem. Mondjuk ez utobbit hianyolom belole, mivel az asszony imad padkara parkolni  falbav
Sokat ront az esztetikajan, legalabbis nekem furcsa, a kulso szelerol hianyzo recce.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2012.03.28 szerda, 14:17:59 »

Sziasztok!
Mostanában olyant hallok az első futóműből ami nem tetszik. Elindulok semmi csendesen fut, megyek egyenes úton 90 körül halk nyiszorgás a kerék fordulat függvényében. Fék elhalkul vagy megszűnik fékezés közben. Megyek tovább nyiszorgás fék eltűnik megyek pár km-t semmi majd megint nyiszorgás ha lassan gurulok és éppen nyiszorgott akkor még halk ropogás is hozzá társúl. Kerékcsapágy vagy féltengely? Ja és felemeltem mindkét oldal nem kotyog nem zörög simán forog, gondolom akkor kellene amikor nyiszorog de ha megállok akkor legtöbb esetben eltűnik egy rövidke időre.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.28 szerda, 14:25:02 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2012.03.28 szerda, 16:08:59 »

Sziasztok!
Mostanában olyant hallok az első futóműből ami nem tetszik. Elindulok semmi csendesen fut, megyek egyenes úton 90 körül halk nyiszorgás a kerék fordulat függvényében. Fék elhalkul vagy megszűnik fékezés közben. Megyek tovább nyiszorgás fék eltűnik megyek pár km-t semmi majd megint nyiszorgás ha lassan gurulok és éppen nyiszorgott akkor még halk ropogás is hozzá társúl. Kerékcsapágy vagy féltengely? Ja és felemeltem mindkét oldal nem kotyog nem zörög simán forog, gondolom akkor kellene amikor nyiszorog de ha megállok akkor legtöbb esetben eltűnik egy rövidke időre.
Nekem is hasonló dolog van, de recsegés nélkül.Ma hozom el orvostól a drágát, ott valami csúszó perselyt vagy mit cseréltek a fékek környékén..
Majd ma eset kiderül megoldotta-e vagy nem.Remélem igen.Mert nekem mintha akkor csinálta volna nyikorgást amikor bemelegedett a fékem..De akkor fékezésnél is nagyon csúny hangot adott.
Nahh szurkoljatok.
Rem nem csapágy lesz a ludas.. :S
üdv.:
Nino
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2012.03.28 szerda, 17:07:30 »

Rugóösszehúzónak alkalmasabb két racsnis spanifer. Az sosem tud szétugrani.

AndyA
Ránézésre a szakszerű rugóösszehúzó kézikészülék is elég félelmetesnek tűnt...nem játék az biztos!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


redshark
Vendég
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2012.03.28 szerda, 17:17:53 »

Sziasztok!

Hátha tud valaki segiteni. 2001-es mondeon bal oldali belső kormányösszekötő gömbfejet próbálok cserélni,
de a belső részén ahol a csavaros rész kéne legyen teljesen sima ezért nem tudom rátenni a gömbfej lehúzót.
Lehet, hogy az egész kormányművet ki kell szerelni hozzá? Nincs valakinek tapasztalata, hogy kell cserélni?

Köszönettel 
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2012.03.28 szerda, 18:56:49 »

Sziasztok,

az első lengőkar hátsó(nagyobb) szilentje olajos?

Mert mintha lenne ott egy nagyobb olajszivárgás...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:03:50 »

Sziasztok,

az első lengőkar hátsó(nagyobb) szilentje olajos?

Mert mintha lenne ott egy nagyobb olajszivárgás...

Igen. Elvileg ha az olaj kifolyik, akkor kuka.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:07:15 »

Igen. Elvileg ha az olaj kifolyik, akkor kuka.

És ilyenkor érdemes kicserélni a másik, első szilentet is? Illetve a másik oldalit is...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:09:04 »

Nekem is hasonló dolog van, de recsegés nélkül.Ma hozom el orvostól a drágát, ott valami csúszó perselyt vagy mit cseréltek a fékek környékén..
Majd ma eset kiderül megoldotta-e vagy nem.Remélem igen.Mert nekem mintha akkor csinálta volna nyikorgást amikor bemelegedett a fékem..De akkor fékezésnél is nagyon csúny hangot adott.
Nahh szurkoljatok.
Rem nem csapágy lesz a ludas.. :S
üdv.:
Nino
Hm,m ez érdekes a bal első fékemben kotyog a fékpofa lehet zörgetni lehet, hogy az kóricál benne fékezéskor meg csöndben van? Remény hogy csak a féket kell rendbe tenni. /az sem olcsó mert lassan komplett kellene tárcsa+fékpofa sajnos üt is/ Nyáron megy vizsgára inkább akkor akartam foglalkozni vele. De ha nem bírja addig az pénzbe fog kerülni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:25:19 »

És ilyenkor érdemes kicserélni a másik, első szilentet is? Illetve a másik oldalit is...?

Ha már szét van szedve, akkor gondolom igen. Az első amúgy is kisebb és olcsóbb is.
Másik oldalt nem feltétlenül kell, de szerintem felfüggesztésben cserélni dolgokat párban érdemes.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:31:23 »

Ha már szét van szedve, akkor gondolom igen. Az első amúgy is kisebb és olcsóbb is.
Másik oldalt nem feltétlenül kell, de szerintem felfüggesztésben cserélni dolgokat párban érdemes.

Én is párban "szeretem" cserélni a futómű alkatrészeket, de annyira azért nem olcsó. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:40:21 »

Én is párban "szeretem" cserélni a futómű alkatrészeket, de annyira azért nem olcsó. vigyor3

Ha a másik oldal hátsó szilentje nincs kiszakadva, és megfeszegetve nincs játéka, akkor akár elmegy
az egyoldali csere. Munkadíjban mennyit szoktak kérni szilent ki-be préselgetésért?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:43:40 »

Ha a másik oldal hátsó szilentje nincs kiszakadva, és megfeszegetve nincs játéka, akkor akár elmegy
az egyoldali csere. Munkadíjban mennyit szoktak kérni szilent ki-be préselgetésért?

Mikor legutóbb átnézettem a futóművet, akkor minden rendben volt. Megrángatták géppel ( lehet akkor szakadt ki vigyor3 )

Passz, nekem viszonylag olcsón dolgozik a "szerelőm".
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 08:41:27 »

Hm,m ez érdekes a bal első fékemben kotyog a fékpofa lehet zörgetni lehet, hogy az kóricál benne fékezéskor meg csöndben van? Remény hogy csak a féket kell rendbe tenni. /az sem olcsó mert lassan komplett kellene tárcsa+fékpofa sajnos üt is/ Nyáron megy vizsgára inkább akkor akartam foglalkozni vele. De ha nem bírja addig az pénzbe fog kerülni!
A kicsike elhozva szerelőtől, de a probléma még mindig adott :S
Kicsit később,de megint nyikorog.. Sad
Most az az 5let hogy cseréljünk fékbetétetet...
Igaz nem túl jó minőségű LPr van rajta, most textarral meg lesz próbálva.
Meglátás mi lesz..
Üdv.:
Nino
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 09:03:25 »

A kicsike elhozva szerelőtől, de a probléma még mindig adott :S
Kicsit később,de megint nyikorog.. Sad
Most az az 5let hogy cseréljünk fékbetétetet...
Igaz nem túl jó minőségű LPr van rajta, most textarral meg lesz próbálva.
Meglátás mi lesz..
Üdv.:
Nino
Az nem jó hír így elsőre. Az a baj, hogy ha megemelem rángatom forgatom semmi zörgés semmi morgás csak ha megyek vele és akkor sem mindig.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:03:12 »

A kicsike elhozva szerelőtől, de a probléma még mindig adott :S
Kicsit később,de megint nyikorog.. Sad
Most az az 5let hogy cseréljünk fékbetétetet...
Igaz nem túl jó minőségű LPr van rajta, most textarral meg lesz próbálva.
Meglátás mi lesz..
Üdv.:
Nino

Előbb tegyél egy kis fékzsírt a betétek sarkára a féknyeregbe. Féknyereg le, betétek ki, pucold ki a nyerget (drótkefe, csiszolópapír), majd fékzsír, és vissza az egész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:34:14 »

aszittem a tarcsara kell  nyes hehehehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 12:10:30 »

aszittem a tarcsara kell  nyes hehehehe

Az biztos, hogy csikorogni nem fog többet!  taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 13:15:48 »

Sziasztok!

Hátha tud valaki segiteni. 2001-es mondeon bal oldali belső kormányösszekötő gömbfejet próbálok cserélni,
de a belső részén ahol a csavaros rész kéne legyen teljesen sima ezért nem tudom rátenni a gömbfej lehúzót.
Lehet, hogy az egész kormányművet ki kell szerelni hozzá? Nincs valakinek tapasztalata, hogy kell cserélni?

Köszönettel 

Hello!

Belső kormányösszekötő gömbfej nincs. Nem az axiális csuklóra gondolsz? A külső vége megy a "rúdfejbe" vagy kormánygömbfejnek is hívhatjuk, a belső meg a kormányműbe. Ha ezt akarod cserélni nem kell lehúzó.Félrehúzod a porvédőt miután leszedted a bilincsét, kitekered a göbfejből és a kormányműből és annyi. A kormányműnél is menetes, jó nagy kulcs szokott kelleni általában.  A végén meg futómű állítás.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 19:13:14 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Kombi mondeo hátsó alsó keresztlengőkart kellene cserélnem, de a cromax-on kívűl nem találtam sehol.
A Bárdinál az uixnál és a lángnál néztem de nem találom.
Tud valaki cikkszámot vagy valami azonosítót ami alapján megtalálom.

Válaszotok előre is köszönöm.
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:07:50 »

vettem légrugót.  Roll Eyes Shocked finom
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:16:59 »

vettem légrugót.  Roll Eyes Shocked finom

Én már be is szereltem. Király!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:17:57 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Kombi mondeo hátsó alsó keresztlengőkart kellene cserélnem, de a cromax-on kívűl nem találtam sehol.
A Bárdinál az uixnál és a lángnál néztem de nem találom.
Tud valaki cikkszámot vagy valami azonosítót ami alapján megtalálom.

Válaszotok előre is köszönöm.
www.nagyauto.hu
www.fordalkatreszek.hu

Vagy amit most fedeztem fel:
www.alkatresztar.hu (itt egy ST Mondi van a címsorban)
http://alkatresztar.hu/webshop3/index.php?lap=106_107
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.29 csütörtök, 21:25:18 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:25:07 »

Én már be is szereltem. Király!

AndyA
De neked régen bent van, nem? Nyomás 0,6bár vagy több? nyugalmi helyzetben is emel rajta?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:32:43 »

De neked régen bent van, nem? Nyomás 0,6bár vagy több? nyugalmi helyzetben is emel rajta?

Nyugalmi állapotban nem emel. Szerintem 1,1 bar, lassan meg is kell nézzem, mennyi az annyi.

A gyári rugóbetétet vedd ki, és azt vágd méretre, ne a hozzá adott gumikat használd, mert azok elég ócskák. A gyári betétet levágod akkorára, hogy a tartó tüske ne álljon ki belőle, és visszarakod a helyére. Utána mehet be alá a légrugó. A gyári ajánlással szemben egyszerűen szedd ki belőle a szelepet, úgy a legkönnyebb berakni, két mozdulat.

Ügyelj arra, hogy a szelep úgy álljon, hogy két rugómenet között legyen félúton, de kívülről is hozzáférj, ha fel kell fújni - ez a rugó beszerelési helyzetétől függően lehet úgy is, hogy a légrugó felső vége felé van a szelep, de lehet lefelé is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balabatyo
Vendég
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 23:32:51 »

Sziasztok!

Szükségem lenne 2004-es mondeo kombi 2.0 dieselhez (1998 cm, 96kw)
egy pár hátsó lengéscsillapítóhoz, ami újszerű, megbízható, de ha lehetséges az ára ne szökjön az egekbe:-)

Van valakinek ajánlata?

Üdv, Balabátyó
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2012.03.30 péntek, 08:03:34 »

Sziasztok!

Szükségem lenne 2004-es mondeo kombi 2.0 dieselhez (1998 cm, 96kw)
egy pár hátsó lengéscsillapítóhoz, ami újszerű, megbízható, de ha lehetséges az ára ne szökjön az egekbe:-)

Van valakinek ajánlata?

Üdv, Balabátyó

Wyctor az embered.

33-ért hozta tavaly a gyári párt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2012.03.30 péntek, 10:12:54 »

Nyugalmi állapotban nem emel. Szerintem 1,1 bar, lassan meg is kell nézzem, mennyi az annyi.

Ügyelj arra, hogy a szelep úgy álljon, hogy két rugómenet között legyen félúton, de kívülről is hozzáférj, ha fel kell fújni - ez a rugó beszerelési helyzetétől függően lehet úgy is, hogy a légrugó felső vége felé van a szelep, de lehet lefelé is.

AndyA

tokeletesen egyetertek. Nalam is igy van, nekem 0.9-re lett fujva. Nyar elejen tolti az 1 evet :-))
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.30 péntek, 10:16:44 írta dieselbee » Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.