Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:52:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3166420 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2012.03.24 szombat, 00:48:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.24 szombat, 00:47:57
akkor ezek szerint tervezed a megjelenést a nagytalin??
Mindenképpen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2012.03.24 szombat, 00:50:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.24 szombat, 00:45:55
képen pixelek alapján le lehet mérni. csak kell valami aminek pontosan tudjuk a méretét és rajta van a képen
mondjuk kerék közép kupak átmérője
Photoshopal meglehetne nézni
de nekem már ilyenekhez nincs türelmem
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2012.03.24 szombat, 00:56:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.03.24 szombat, 00:48:33
Mindenképpen
ha lesz chip lehetőség, akkor ott leszek én is
ha nem akkor nem valószínű...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2012.03.24 szombat, 00:56:56 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.24 szombat, 00:50:49
Photoshopal meglehetne nézni
de nekem már ilyenekhez nincs türelmem
nekem sem a kedvencem
de ha kell, azzal lehet méricskézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2012.03.24 szombat, 10:34:42 »
Sziaszok toronycsapágy csere nagyon húzós meló téren sokat kell vele szívni?tényleg csak rúgószorítóval lehet szétszedni vagy az sem szükséges hozzá?
mire kell figyelni ha valaki nekiáll hogy szétszedi?válaszokat előrre is köszi üdv.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2012.03.24 szombat, 11:49:35 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.03.24 szombat, 10:34:42
Sziaszok toronycsapágy csere nagyon húzós meló téren sokat kell vele szívni?tényleg csak rúgószorítóval lehet szétszedni vagy az sem szükséges hozzá?
mire kell figyelni ha valaki nekiáll hogy szétszedi?válaszokat előrre is köszi üdv.
Ahogy nézem az ábrát/leírást szét kell kapni, mint Floki a lábtörlőt. Az egész kiszed - rugó összenyom - nagy anyu leteker - tányér le - csapágy kicsere - és vissza.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2012.03.24 szombat, 12:33:41 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.03.24 szombat, 11:49:35
Ahogy nézem az ábrát/leírást szét kell kapni, mint Floki a lábtörlőt. Az egész kiszed - rugó összenyom - nagy anyu leteker - tányér le - csapágy kicsere - és vissza.
Én most láttam hogyan is kellene a műveletet végrehajtani
Ha nem tudja az alany felemelni a kocsit, vagy legalább felbakolni akkor esélytelen művelet otthon, aztán kell egy rugóösszehúzó cucc...
Nálam csak rugócsere volt, de még a féltengely is szétcsúszott...ahhoz meg még tovább kellett bontani
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2012.03.24 szombat, 12:45:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.03.24 szombat, 12:33:41
Én most láttam hogyan is kellene a műveletet végrehajtani
Ha nem tudja az alany felemelni a kocsit, vagy legalább felbakolni akkor esélytelen művelet otthon, aztán kell egy rugóösszehúzó cucc...
Nálam csak rugócsere volt, de még a féltengely is szétcsúszott...ahhoz meg még tovább kellett bontani
Ja mondja is az írás, hogy a féltengelyre vigyázni, agyat felbakolni : szal ne féltengelyen lógjon az egész. (Annak is adtak valami szöget, hogy mennyire szabad hajtogatni.)
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2012.03.24 szombat, 14:28:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.03.24 szombat, 12:33:41
Én most láttam hogyan is kellene a műveletet végrehajtani
Ha nem tudja az alany felemelni a kocsit, vagy legalább felbakolni akkor esélytelen művelet otthon, aztán kell egy rugóösszehúzó cucc...
Nálam csak rugócsere volt, de még a féltengely is szétcsúszott...ahhoz meg még tovább kellett bontani
Rugó össze húzót lehet csinálni menetesszárból
a féltengelyt meg etzold szerint fel kell kötni... de egy nyomaték kulcs sem ártana a pontos meghúzási nyomatékok miatt..
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2012.03.27 kedd, 09:29:15 »
Képzeljétek, a gyári felnimen akkora tojás keletkezett, hogy még javítás után se volt százas.. Rémlik, hogy kaptam nagy kátyút, de nem foglalkoztam vele, mert nem rázott a kerék utána. Most rakattam fel 205/60 r16-os gumit a /55 helyett. Eddigi tapasztalat az, hogy nincs negatív tapasztalat.. passzol rá. sx4-en is ilyen volt, egyik koreai autón is ez a méret fordult elő.. egyébként annyi hely van még, hogy a /65 is nehézség mentesen elférne.. csak az már tehergépármű feeling lenne.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2012.03.27 kedd, 10:10:17 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.24 szombat, 14:28:23
Rugó össze húzót lehet csinálni menetesszárból
a féltengelyt meg etzold szerint fel kell kötni... de egy nyomaték kulcs sem ártana a pontos meghúzási nyomatékok miatt..
Rugóösszehúzónak alkalmasabb két racsnis spanifer. Az sosem tud szétugrani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2012.03.27 kedd, 11:18:19 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.27 kedd, 09:29:15
Képzeljétek, a gyári felnimen akkora tojás keletkezett, hogy még javítás után se volt százas.. Rémlik, hogy kaptam nagy kátyút, de nem foglalkoztam vele, mert nem rázott a kerék utána. Most rakattam fel 205/60 r16-os gumit a /55 helyett. Eddigi tapasztalat az, hogy nincs negatív tapasztalat.. passzol rá. sx4-en is ilyen volt, egyik koreai autón is ez a méret fordult elő.. egyébként annyi hely van még, hogy a /65 is nehézség mentesen elférne.. csak az már tehergépármű feeling lenne.
Így pontos lett az óra? Mert alaphangon 10%-ot csal.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2012.03.27 kedd, 11:25:21 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.03.27 kedd, 11:18:19
Így pontos lett az óra? Mert alaphangon 10%-ot csal.
csak pár nap telt el, még nem figyeltem ezekre a részletekre, de fogok visszajelezni ezzel kapcsolatban is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2012.03.27 kedd, 12:46:20 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.27 kedd, 09:29:15
Képzeljétek, a gyári felnimen akkora tojás keletkezett, hogy még javítás után se volt százas.. Rémlik, hogy kaptam nagy kátyút, de nem foglalkoztam vele, mert nem rázott a kerék utána. Most rakattam fel 205/60 r16-os gumit a /55 helyett. Eddigi tapasztalat az, hogy nincs negatív tapasztalat.. passzol rá. sx4-en is ilyen volt, egyik koreai autón is ez a méret fordult elő.. egyébként annyi hely van még, hogy a /65 is nehézség mentesen elférne.. csak az már tehergépármű feeling lenne.
De miért tettél /60-as gumit a /55 helyett?
Hogy jobban bírja később a kátyúkat?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2012.03.27 kedd, 13:37:38 »
engem is erdekelne a dolog, kenyelmi szempontbol. A regi nyari gumijaim kicsit merevnek tuntek, igaz 2.4 -re voltak felfujva, a mostani szett gyari meret, uj, egeszen mas a kocsi veluk, igaz 2.2-re vannak pumpalva.
Elore izgulok a katyus tavaszi periodustol, foleg az alu felnik miatt.
mas: mennyire csesztethet a
ennyi elteresert?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.27 kedd, 13:45:59 írta dieselbee
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2012.03.27 kedd, 13:48:25 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.27 kedd, 12:46:20
De miért tettél /60-as gumit a /55 helyett?
Hogy jobban bírja később a kátyúkat?
Nem, hanem a hasmagasság növelése miatt. De így, hogy látom mit okoz a felnivel a gyári méretnél egy kátyú, inkább veszek használt gumit még párat (/60-ast), mint felnit.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2012.03.27 kedd, 13:50:50 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.03.27 kedd, 13:37:38
mas: mennyire csesztethet a
ennyi elteresert?
mert? csesztet érte? nem a felni kilógása miatt szokott csesztetni? itt semmi ilyen nem változott..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2012.03.27 kedd, 13:58:33 »
a 60-as gumit (ujonan) sokkal dragabbnak lattam mint az 55-ost. lehet nam annyira gyakori meret... 215/valamivel nem volna erdemesebb probalkozni? Mondjuk szelesseg miatt novelheti a fogyasztast....
a yard errefele igenis megnezi hogy mifele a gumi, ha azonos mintaju az egy "tengelyen" levo es ha a meret megfelel a gyarci speckonak vagy azzal ekvivalens-e. Kozuti ellenorzes alkalmaval. A bunti egy uj gumi araval vetekszik, szoval nem tudom megeri-e varialni...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2012.03.27 kedd, 14:10:31 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.03.27 kedd, 13:58:33
a 60-as gumit (ujonan) sokkal dragabbnak lattam mint az 55-ost. lehet nam annyira gyakori meret... 215/valamivel nem volna erdemesebb probalkozni? Mondjuk szelesseg miatt novelheti a fogyasztast....
a yard errefele igenis megnezi hogy mifele a gumi, ha azonos mintaju az egy "tengelyen" levo es ha a meret megfelel a gyarci speckonak vagy azzal ekvivalens-e. Kozuti ellenorzes alkalmaval. A bunti egy uj gumi araval vetekszik, szoval nem tudom megeri-e varialni...
használtan vettem
utóbbit nem értem. Szívesen venném, ha valaki elmagyarázná, miért szabálytalan a ballonosabb gumi? komolyan kérdem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2012.03.27 kedd, 14:22:34 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.27 kedd, 14:10:31
használtan vettem
utóbbit nem értem. Szívesen venném, ha valaki elmagyarázná, miért szabálytalan a ballonosabb gumi? komolyan kérdem.
Nálunk még a Trabant/Lada korszakban volt sláger a gumiméret
-nél. Nem hiszem hogy minden autó gumiméretét tudja fejből a "serif". Egyébként szerintem ha ebbe beleköt, akkor úgyis megbírságolt volna valamiért
. Én is gondolkodtam a /60-on, csak az ár miatt maradt a /55
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2012.03.27 kedd, 14:54:39 »
van nekije mobil computer a kocsiban, amivel lekerdezheti az adatokat.
Pirelli Px-est (x = 4 - 7) hasznal valaki? Tapasztalat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2012.03.27 kedd, 14:55:45 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.03.27 kedd, 14:54:39
van nekije mobil computer a kocsiban, amivel lekerdezheti az adatokat.
Pirelli Px-est (x = 4 - 7) hasznal valaki? Tapasztalat?
P7 Cinturato, 205 és 225-ös méretben. Kifogásmentes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2012.03.27 kedd, 15:28:51 »
en is most vettem 205-ben, amiota fel van teve, orom es bodotta'
azert a mostani gumikoz kepes kicsit parasztosnak nez ki, nincs benne sok dizajn es peremvedo sem. Mondjuk ez utobbit hianyolom belole, mivel az asszony imad padkara parkolni
Sokat ront az esztetikajan, legalabbis nekem furcsa, a kulso szelerol hianyzo recce.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2012.03.28 szerda, 14:17:59 »
Sziasztok!
Mostanában olyant hallok az első futóműből ami nem tetszik. Elindulok semmi csendesen fut, megyek egyenes úton 90 körül halk nyiszorgás a kerék fordulat függvényében. Fék elhalkul vagy megszűnik fékezés közben. Megyek tovább nyiszorgás fék eltűnik megyek pár km-t semmi majd megint nyiszorgás ha lassan gurulok és éppen nyiszorgott akkor még halk ropogás is hozzá társúl. Kerékcsapágy vagy féltengely? Ja és felemeltem mindkét oldal nem kotyog nem zörög simán forog, gondolom akkor kellene amikor nyiszorog de ha megállok akkor legtöbb esetben eltűnik egy rövidke időre.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.28 szerda, 14:25:02 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2012.03.28 szerda, 16:08:59 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.28 szerda, 14:17:59
Sziasztok!
Mostanában olyant hallok az első futóműből ami nem tetszik. Elindulok semmi csendesen fut, megyek egyenes úton 90 körül halk nyiszorgás a kerék fordulat függvényében. Fék elhalkul vagy megszűnik fékezés közben. Megyek tovább nyiszorgás fék eltűnik megyek pár km-t semmi majd megint nyiszorgás ha lassan gurulok és éppen nyiszorgott akkor még halk ropogás is hozzá társúl. Kerékcsapágy vagy féltengely? Ja és felemeltem mindkét oldal nem kotyog nem zörög simán forog, gondolom akkor kellene amikor nyiszorog de ha megállok akkor legtöbb esetben eltűnik egy rövidke időre.
Nekem is hasonló dolog van, de recsegés nélkül.Ma hozom el orvostól a drágát, ott valami csúszó perselyt vagy mit cseréltek a fékek környékén..
Majd ma eset kiderül megoldotta-e vagy nem.Remélem igen.Mert nekem mintha akkor csinálta volna nyikorgást amikor bemelegedett a fékem..De akkor fékezésnél is nagyon csúny hangot adott.
Nahh szurkoljatok.
Rem nem csapágy lesz a ludas.. :S
üdv.:
Nino
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2012.03.28 szerda, 17:07:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.27 kedd, 10:10:17
Rugóösszehúzónak alkalmasabb két racsnis spanifer. Az sosem tud szétugrani.
AndyA
Ránézésre a szakszerű rugóösszehúzó kézikészülék is elég félelmetesnek tűnt...nem játék az biztos!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
redshark
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2012.03.28 szerda, 17:17:53 »
Sziasztok!
Hátha tud valaki segiteni. 2001-es mondeon bal oldali belső kormányösszekötő gömbfejet próbálok cserélni,
de a belső részén ahol a csavaros rész kéne legyen teljesen sima ezért nem tudom rátenni a gömbfej lehúzót.
Lehet, hogy az egész kormányművet ki kell szerelni hozzá? Nincs valakinek tapasztalata, hogy kell cserélni?
Köszönettel
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2012.03.28 szerda, 18:56:49 »
Sziasztok,
az első lengőkar hátsó(nagyobb) szilentje olajos?
Mert mintha lenne ott egy nagyobb olajszivárgás...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:03:50 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.28 szerda, 18:56:49
Sziasztok,
az első lengőkar hátsó(nagyobb) szilentje olajos?
Mert mintha lenne ott egy nagyobb olajszivárgás...
Igen. Elvileg ha az olaj kifolyik, akkor kuka.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:07:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.28 szerda, 19:03:50
Igen. Elvileg ha az olaj kifolyik, akkor kuka.
És ilyenkor érdemes kicserélni a másik, első szilentet is? Illetve a másik oldalit is...?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:09:04 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.03.28 szerda, 16:08:59
Nekem is hasonló dolog van, de recsegés nélkül.Ma hozom el orvostól a drágát, ott valami csúszó perselyt vagy mit cseréltek a fékek környékén..
Majd ma eset kiderül megoldotta-e vagy nem.Remélem igen.Mert nekem mintha akkor csinálta volna nyikorgást amikor bemelegedett a fékem..De akkor fékezésnél is nagyon csúny hangot adott.
Nahh szurkoljatok.
Rem nem csapágy lesz a ludas.. :S
üdv.:
Nino
Hm,m ez érdekes a bal első fékemben kotyog a fékpofa lehet zörgetni lehet, hogy az kóricál benne fékezéskor meg csöndben van? Remény hogy csak a féket kell rendbe tenni. /az sem olcsó mert lassan komplett kellene tárcsa+fékpofa sajnos üt is/ Nyáron megy vizsgára inkább akkor akartam foglalkozni vele. De ha nem bírja addig az pénzbe fog kerülni!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:25:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.28 szerda, 19:07:15
És ilyenkor érdemes kicserélni a másik, első szilentet is? Illetve a másik oldalit is...?
Ha már szét van szedve, akkor gondolom igen. Az első amúgy is kisebb és olcsóbb is.
Másik oldalt nem feltétlenül kell, de szerintem felfüggesztésben cserélni dolgokat párban érdemes.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:31:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.28 szerda, 19:25:19
Ha már szét van szedve, akkor gondolom igen. Az első amúgy is kisebb és olcsóbb is.
Másik oldalt nem feltétlenül kell, de szerintem felfüggesztésben cserélni dolgokat párban érdemes.
Én is párban "szeretem" cserélni a futómű alkatrészeket, de annyira azért nem olcsó.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:40:21 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.28 szerda, 19:31:23
Én is párban "szeretem" cserélni a futómű alkatrészeket, de annyira azért nem olcsó.
Ha a másik oldal hátsó szilentje nincs kiszakadva, és megfeszegetve nincs játéka, akkor akár elmegy
az egyoldali csere. Munkadíjban mennyit szoktak kérni szilent ki-be préselgetésért?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:43:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.28 szerda, 19:40:21
Ha a másik oldal hátsó szilentje nincs kiszakadva, és megfeszegetve nincs játéka, akkor akár elmegy
az egyoldali csere. Munkadíjban mennyit szoktak kérni szilent ki-be préselgetésért?
Mikor legutóbb átnézettem a futóművet, akkor minden rendben volt. Megrángatták géppel ( lehet akkor szakadt ki
)
Passz, nekem viszonylag olcsón dolgozik a "szerelőm".
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 08:41:27 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.28 szerda, 19:09:04
Hm,m ez érdekes a bal első fékemben kotyog a fékpofa lehet zörgetni lehet, hogy az kóricál benne fékezéskor meg csöndben van? Remény hogy csak a féket kell rendbe tenni. /az sem olcsó mert lassan komplett kellene tárcsa+fékpofa sajnos üt is/ Nyáron megy vizsgára inkább akkor akartam foglalkozni vele. De ha nem bírja addig az pénzbe fog kerülni!
A kicsike elhozva szerelőtől, de a probléma még mindig adott :S
Kicsit később,de megint nyikorog..
Most az az 5let hogy cseréljünk fékbetétetet...
Igaz nem túl jó minőségű LPr van rajta, most textarral meg lesz próbálva.
Meglátás mi lesz..
Üdv.:
Nino
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 09:03:25 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.03.29 csütörtök, 08:41:27
A kicsike elhozva szerelőtől, de a probléma még mindig adott :S
Kicsit később,de megint nyikorog..
Most az az 5let hogy cseréljünk fékbetétetet...
Igaz nem túl jó minőségű LPr van rajta, most textarral meg lesz próbálva.
Meglátás mi lesz..
Üdv.:
Nino
Az nem jó hír így elsőre. Az a baj, hogy ha megemelem rángatom forgatom semmi zörgés semmi morgás csak ha megyek vele és akkor sem mindig.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 11:03:12 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.03.29 csütörtök, 08:41:27
A kicsike elhozva szerelőtől, de a probléma még mindig adott :S
Kicsit később,de megint nyikorog..
Most az az 5let hogy cseréljünk fékbetétetet...
Igaz nem túl jó minőségű LPr van rajta, most textarral meg lesz próbálva.
Meglátás mi lesz..
Üdv.:
Nino
Előbb tegyél egy kis fékzsírt a betétek sarkára a féknyeregbe. Féknyereg le, betétek ki, pucold ki a nyerget (drótkefe, csiszolópapír), majd fékzsír, és vissza az egész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 11:34:14 »
aszittem a tarcsara kell
hehehehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 12:10:30 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.03.29 csütörtök, 11:34:14
aszittem a tarcsara kell
hehehehe
Az biztos, hogy csikorogni nem fog többet!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 13:15:48 »
Idézetet írta: redshark - 2012.03.28 szerda, 17:17:53
Sziasztok!
Hátha tud valaki segiteni. 2001-es mondeon bal oldali belső kormányösszekötő gömbfejet próbálok cserélni,
de a belső részén ahol a csavaros rész kéne legyen teljesen sima ezért nem tudom rátenni a gömbfej lehúzót.
Lehet, hogy az egész kormányművet ki kell szerelni hozzá? Nincs valakinek tapasztalata, hogy kell cserélni?
Köszönettel
Hello!
Belső kormányösszekötő gömbfej nincs. Nem az axiális csuklóra gondolsz? A külső vége megy a "rúdfejbe" vagy kormánygömbfejnek is hívhatjuk, a belső meg a kormányműbe. Ha ezt akarod cserélni nem kell lehúzó.Félrehúzod a porvédőt miután leszedted a bilincsét, kitekered a göbfejből és a kormányműből és annyi. A kormányműnél is menetes, jó nagy kulcs szokott kelleni általában. A végén meg futómű állítás.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 19:13:14 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Kombi mondeo hátsó alsó keresztlengőkart kellene cserélnem, de a cromax-on kívűl nem találtam sehol.
A Bárdinál az uixnál és a lángnál néztem de nem találom.
Tud valaki cikkszámot vagy valami azonosítót ami alapján megtalálom.
Válaszotok előre is köszönöm.
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 21:07:50 »
vettem légrugót.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 21:16:59 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.29 csütörtök, 21:07:50
vettem légrugót.
Én már be is szereltem. Király!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 21:17:57 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.03.29 csütörtök, 19:13:14
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Kombi mondeo hátsó alsó keresztlengőkart kellene cserélnem, de a cromax-on kívűl nem találtam sehol.
A Bárdinál az uixnál és a lángnál néztem de nem találom.
Tud valaki cikkszámot vagy valami azonosítót ami alapján megtalálom.
Válaszotok előre is köszönöm.
www.nagyauto.hu
www.fordalkatreszek.hu
Vagy amit most fedeztem fel:
www.alkatresztar.hu
(itt egy ST Mondi van a címsorban)
http://alkatresztar.hu/webshop3/index.php?lap=106_107
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.29 csütörtök, 21:25:18 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 21:25:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.29 csütörtök, 21:16:59
Én már be is szereltem. Király!
AndyA
De neked régen bent van, nem? Nyomás 0,6bár vagy több? nyugalmi helyzetben is emel rajta?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 21:32:43 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.29 csütörtök, 21:25:07
De neked régen bent van, nem? Nyomás 0,6bár vagy több? nyugalmi helyzetben is emel rajta?
Nyugalmi állapotban nem emel. Szerintem 1,1 bar, lassan meg is kell nézzem, mennyi az annyi.
A gyári rugóbetétet vedd ki, és azt vágd méretre, ne a hozzá adott gumikat használd, mert azok elég ócskák. A gyári betétet levágod akkorára, hogy a tartó tüske ne álljon ki belőle, és visszarakod a helyére. Utána mehet be alá a légrugó. A gyári ajánlással szemben egyszerűen szedd ki belőle a szelepet, úgy a legkönnyebb berakni, két mozdulat.
Ügyelj arra, hogy a szelep úgy álljon, hogy két rugómenet között legyen félúton, de kívülről is hozzáférj, ha fel kell fújni - ez a rugó beszerelési helyzetétől függően lehet úgy is, hogy a légrugó felső vége felé van a szelep, de lehet lefelé is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balabatyo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 23:32:51 »
Sziasztok!
Szükségem lenne 2004-es mondeo kombi 2.0 dieselhez (1998 cm, 96kw)
egy pár hátsó lengéscsillapítóhoz, ami újszerű, megbízható, de ha lehetséges az ára ne szökjön az egekbe:-)
Van valakinek ajánlata?
Üdv, Balabátyó
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2012.03.30 péntek, 08:03:34 »
Idézetet írta: balabatyo - 2012.03.29 csütörtök, 23:32:51
Sziasztok!
Szükségem lenne 2004-es mondeo kombi 2.0 dieselhez (1998 cm, 96kw)
egy pár hátsó lengéscsillapítóhoz, ami újszerű, megbízható, de ha lehetséges az ára ne szökjön az egekbe:-)
Van valakinek ajánlata?
Üdv, Balabátyó
Wyctor az embered.
33-ért hozta tavaly a gyári párt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2012.03.30 péntek, 10:12:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.29 csütörtök, 21:32:43
Nyugalmi állapotban nem emel. Szerintem 1,1 bar, lassan meg is kell nézzem, mennyi az annyi.
Ügyelj arra, hogy a szelep úgy álljon, hogy két rugómenet között legyen félúton, de kívülről is hozzáférj, ha fel kell fújni - ez a rugó beszerelési helyzetétől függően lehet úgy is, hogy a légrugó felső vége felé van a szelep, de lehet lefelé is.
AndyA
tokeletesen egyetertek. Nalam is igy van, nekem 0.9-re lett fujva. Nyar elejen tolti az 1 evet :-))
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.30 péntek, 10:16:44 írta dieselbee
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ