Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:32:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3152919 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:37:23 »
visszaternek egy korabbi problemamra espedig a hatso futomu gondjaimra.
Tudom hogy minden mondi kicsit kacsasan all hatul. Nekem raadasul meg nyit is elorefele, igy a gumijaim belseje forma1-re kopik egy nyar alatt.
Futoszog allitason kivul van-e meg valami szilent ami ezt a dolgot direkt modon befolyasolja? Ahogy szetneztem a kocsi alatt, van ott egy rahedli szilent hatul. Eddig csak a stabrud szilenteket csereltem 2x, valszeg ramaty minoseg volt, nem tartott. A mostani mintha jo lenne (nem kopog).
Rugo gyengesege nem okozza a gumi kopast? Ertem ezalatt hogy gyenge rugoval (+ megpakolva) jobban kacsasodik a hatso futomu? Hidegen vegiggondolva a kerek fuggolegs pozicioban kellene maradjon, akarmennyit is teszunk a kocsira, hiszen ez nem Tatra....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2011.02.08 kedd, 19:43:37 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.06 vasárnap, 20:37:23
visszaternek egy korabbi problemamra espedig a hatso futomu gondjaimra.
Tudom hogy minden mondi kicsit kacsasan all hatul. Nekem raadasul meg nyit is elorefele, igy a gumijaim belseje forma1-re kopik egy nyar alatt.
Futoszog allitason kivul van-e meg valami szilent ami ezt a dolgot direkt modon befolyasolja? Ahogy szetneztem a kocsi alatt, van ott egy rahedli szilent hatul. Eddig csak a stabrud szilenteket csereltem 2x, valszeg ramaty minoseg volt, nem tartott. A mostani mintha jo lenne (nem kopog).
Rugo gyengesege nem okozza a gumi kopast? Ertem ezalatt hogy gyenge rugoval (+ megpakolva) jobban kacsasodik a hatso futomu? Hidegen vegiggondolva a kerek fuggolegs pozicioban kellene maradjon, akarmennyit is teszunk a kocsira, hiszen ez nem Tatra....
Jól értem, hogy most voltál futóműállításon, de nem tudják beállítani az utánfutást? Vagy műszeren stimmel, csak utána xarja el a gumit?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
orszagtom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2011.02.09 szerda, 10:20:54 »
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem akkor bocsánat.
17es felnivásárlás előtt állok, és bajban vagyok az ET számokkat. A gyári 17es ford felni ET-je ha jól tudom 52-es vagy 52.5-ös.
Én sehol sem találok még csak közelébe eső ET számú felnit sem, zömében 32, 36, 42-es felniket találok.
Kérdés: mennyire fáj az a futóműnek, ha a gyári 52-es ET helyett egy 42-es ET-jű felnit teszek fel, és esetleg lehet-e az ET-t valahogy "befolyásolni"?
Ha más az ET gondolom máshol kapja az agy a terhelést, és ugye ez nem egészséges.
Köszi a válaszokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2011.02.09 szerda, 13:22:24 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.02.09 szerda, 10:20:54
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem akkor bocsánat.
17es felnivásárlás előtt állok, és bajban vagyok az ET számokkat. A gyári 17es ford felni ET-je ha jól tudom 52-es vagy 52.5-ös.
Én sehol sem találok még csak közelébe eső ET számú felnit sem, zömében 32, 36, 42-es felniket találok.
Kérdés: mennyire fáj az a futóműnek, ha a gyári 52-es ET helyett egy 42-es ET-jű felnit teszek fel, és esetleg lehet-e az ET-t valahogy "befolyásolni"?
Ha más az ET gondolom máshol kapja az agy a terhelést, és ugye ez nem egészséges.
Köszi a válaszokat!
Elso korben tisztazzuk mar a pontos felnimereteket, minden jellemzo adatot felsorolva. Az nem eleg, hogy 5 lyuku es 7,5x16, kell az osztokor atmeroje es az ET-szam is, de meg a kozepso lyuk merete sem mindegy. Meg tudja ezt pontosan mondani valaki a 16, 17 es 18-as meretre?
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 13:24:27 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2011.02.09 szerda, 13:24:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.09 szerda, 13:22:24
Elso korben tisztazzuk mar a pontos felnimereteket, minden jellemzo adatot felsorolva. Az nem eleg, hogy 5 lyuku es 7,5x16, kell az osztokor atmeroje es az ET-szam is. Meg tudja ezt mondani valaki a 16, 17 es 18-as meretre?
AndyA
a gyári felnik ET52,5
és a mondeo osztóköre 5x108, más nem megy fel rá
ET kalkulátorral meg kell nézni, hogy a gyárihoz képest mennyivel lesz eltolódva a külső-belső oldala...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2011.02.09 szerda, 13:38:32 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.02.09 szerda, 10:20:54
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem akkor bocsánat.
17es felnivásárlás előtt állok, és bajban vagyok az ET számokkat. A gyári 17es ford felni ET-je ha jól tudom 52-es vagy 52.5-ös.
Én sehol sem találok még csak közelébe eső ET számú felnit sem, zömében 32, 36, 42-es felniket találok.
Kérdés: mennyire fáj az a futóműnek, ha a gyári 52-es ET helyett egy 42-es ET-jű felnit teszek fel, és esetleg lehet-e az ET-t valahogy "befolyásolni"?
Ha más az ET gondolom máshol kapja az agy a terhelést, és ugye ez nem egészséges.
Köszi a válaszokat!
Vedd meg a Bunyek által hirdetett 17-es felniket. És nem lesz velük gond!!
Az ET-t lehet befolyásolni, de nem érdemes. Lehet levenni a felniből is és pogácsát is lehet feltenni..A 42-es ET-t még simán elbírja a futómű és a kaszniba sem fog beleverni, de nem mindegy a felni szélessége sem! 7,5" is lehet na meg 11" is....Előbbi még pont jó, ami annál szélesebb azt már fel kellene próbálni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
orszagtom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2011.02.09 szerda, 13:58:58 »
Köszönöm, máris sokat segítettetek!
A cél 7x17 vagy maximum 7,5x17es, 17"-os felni lenne, ET42-es amit kinéztem. Az 5x108 stimmel, és akkor már az ET42-től sem félek annyira.
Néztem egyébként ET kalkulátorral, és egy 7x17-es ET42-es felninél 22mm-rel kerül kijjebb, 3mm-rel beljebb a felni (ha jól tippelek ennek a két számnak minél közelebb kellene lennie egymáshoz, mert akkor marad "középpontban" a felni, a gyárihoz képest).
Ez még akkor beleférhet úgy, hogy ne kelljen fél év múlva kerékcsapágyakat cserélnem?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:07:44 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.08 kedd, 19:43:37
Jól értem, hogy most voltál futóműállításon, de nem tudják beállítani az utánfutást? Vagy műszeren stimmel, csak utána xarja el a gumit?
pontosan. lezeres padra kocsi fel, meres, vejvakargatas, ujbol meres ujbol fejvakargatas. A kocsi a konyvben irt parametereken belul van. Ennek ellenere 15k km alatt lenyalt F1 szintre 2 garnitura hatso gumit. Nem cipelek vele semmit, max 2 puja hatul es csomagok.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:08:09 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.02.09 szerda, 13:58:58
Köszönöm, máris sokat segítettetek!
A cél 7x17 vagy maximum 7,5x17es, 17"-os felni lenne, ET42-es amit kinéztem. Az 5x108 stimmel, és akkor már az ET42-től sem félek annyira.
Néztem egyébként ET kalkulátorral, és egy 7x17-es ET42-es felninél 22mm-rel kerül kijjebb, 3mm-rel beljebb a felni (ha jól tippelek ennek a két számnak minél közelebb kellene lennie egymáshoz, mert akkor marad "középpontban" a felni, a gyárihoz képest).
Ez még akkor beleférhet úgy, hogy ne kelljen fél év múlva kerékcsapágyakat cserélnem?
Nem a felni eszi meg a futóművet. Az MK3-as futóműve a 18-as felnikkel is simán elvan.
Magyar utak a nagy ellenfelek
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
orszagtom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:10:18 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.09 szerda, 14:08:09
Nem a felni eszi meg a futóművet. Az MK3-as futóműve a 18-as felnikkel is simán elvan.
Magyar utak a nagy ellenfelek
Ez igaz, csak az ET mondja meg, hogy hol terheli a felni a kerékcsapágyat, amit már volt szerencsém cserélni, és nem egy leányálom.... ezért kérdeztem.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:35:45 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.02.09 szerda, 14:10:18
Ez igaz, csak az ET mondja meg, hogy hol terheli a felni a kerékcsapágyat, amit már volt szerencsém cserélni, és nem egy leányálom.... ezért kérdeztem.
talán segít majd ez:
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/etkalkulator/
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:39:35 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.02.09 szerda, 14:10:18
Ez igaz, csak az ET mondja meg, hogy hol terheli a felni a kerékcsapágyat, amit már volt szerencsém cserélni, és nem egy leányálom.... ezért kérdeztem.
Ez így van
De fontos a felni és a gumi tömege, vezetési stílus (nyikorgó gumikkal kanyarodsz) és az utak minősége.
Szvsz ha pl csak autópályán (kátyúmentes) használnád az autódat, normális stílusban még az ET15-ös nagy nehéz 18-as felnikkel sem szállt volna el a kerékagycsapágyad korábban, mint a mostani kerekeiddel.
A páromén sima 16-os felni van, de már elkezdett hangoskodni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:46:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.09 szerda, 14:39:35
Ez így van
De fontos a felni és a gumi tömege, vezetési stílus (nyikorgó gumikkal kanyarodsz) és az utak minősége.
Szvsz ha pl csak autópályán (kátyúmentes) használnád az autódat, normális stílusban még az ET15-ös nagy nehéz 18-as felnikkel sem szállt volna el a kerékagycsapágyad korábban, mint a mostani kerekeiddel.
A páromén sima 16-os felni van, de már elkezdett hangoskodni
a helyzet az, hogy a kombi hatso futomuve egy botrany, nem lehet rajta dolest allitani, csak osszetartast, azt se sokat. Nekem is nyalta, tette bele uj rugokat, igy kicsit feljebb kerult a hatulja, es most jobb egy fokkal.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:54:32 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.09 szerda, 14:46:58
a helyzet az, hogy a kombi hatso futomuve egy botrany, nem lehet rajta dolest allitani, csak osszetartast, azt se sokat. Nekem is nyalta, tette bele uj rugokat, igy kicsit feljebb kerult a hatulja, es most jobb egy fokkal.
Nekem a kombin 6 eredeti gumim van. Csak kettő lett cserézve. Szerencsére nem nyalja a hátsókat
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 12:04:45 »
bardinal vagy unixnal nem talaltam mondi hatso futomu szilenteket. Az ottlevo karokat csak egyben lehet cserelni? tud valaki segiteni?
Azert kerdeztem mert hetvegen a kezifekkarral szorakoztam (beragadt) es raneztem ezekre a furcsa allasu karokra is hatul. A szilentek nem lotyognek viszont elegge kopottasnak latom oket. Cserelni szeretnem, hatha megszunik hatul a kacsalab-szindroma (szet-tartas).
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 12:06:40 írta dieselbee
»
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 12:23:03 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.14 hétfő, 12:04:45
bardinal vagy unixnal nem talaltam mondi hatso futomu szilenteket. Az ottlevo karokat csak egyben lehet cserelni? tud valaki segiteni?
Azert kerdeztem mert hetvegen a kezifekkarral szorakoztam (beragadt) es raneztem ezekre a furcsa allasu karokra is hatul. A szilentek nem lotyognek viszont elegge kopottasnak latom oket. Cserelni szeretnem, hatha megszunik hatul a kacsalab-szindroma (szet-tartas).
A racing-bazáron láttam PU szilent szetteket, de hogy ez a PU milyen minőségű, vagy egyáltalán jó-e, azt nem tudom...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:17:50 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.14 hétfő, 12:04:45
bardinal vagy unixnal nem talaltam mondi hatso futomu szilenteket. Az ottlevo karokat csak egyben lehet cserelni? tud valaki segiteni?
Azert kerdeztem mert hetvegen a kezifekkarral szorakoztam (beragadt) es raneztem ezekre a furcsa allasu karokra is hatul. A szilentek nem lotyognek viszont elegge kopottasnak latom oket. Cserelni szeretnem, hatha megszunik hatul a kacsalab-szindroma (szet-tartas).
A keresztlengokarokban levo szilenteket csak lengokarral egyutt lehet cserelni elvileg, legalabbis nem arulnak kulon szilentet. 20K 1 db lengokar. Meg vannak meg a gombfejek hatul, azok is szoktak kopogni, azok olyan 5K/db aron vannak talan. Mast a rugo/gatlo-n kivul nemigen tudsz cserelni ott.
Naplózva
CáPeti
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2011.02.15 kedd, 12:07:23 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári 17-es felnire milyen méretű gumit lehet feltenni ?
Csak a 205/50-et, vagy 225/45-öt is ? Befolyásol ez valamit ? pl. fogyasztás, gumikopás ?
Köszi:
Peti
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2011.02.15 kedd, 12:24:29 »
Idézetet írta: CáPeti - 2011.02.15 kedd, 12:07:23
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári 17-es felnire milyen méretű gumit lehet feltenni ?
Csak a 205/50-et, vagy 225/45-öt is ? Befolyásol ez valamit ? pl. fogyasztás, gumikopás ?
Köszi:
Peti
A fogyasztást biztos hogy változtatja valamilyen mértékben hogy mennyivel emeli meg azt nem tudom..
Futóművet nem árt állítani esetleg bár ez nem biztos hogy szükséges.. nem tudom mondinak mit lehet állítani összetartást meg dőlést biztos talán utánfutást is bár ezt majd valami okosabb megmondja
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2011.02.15 kedd, 17:16:19 »
Idézetet írta: CáPeti - 2011.02.15 kedd, 12:07:23
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári 17-es felnire milyen méretű gumit lehet feltenni ?
Csak a 205/50-et, vagy 225/45-öt is ? Befolyásol ez valamit ? pl. fogyasztás, gumikopás ?
Köszi:
Peti
Szia!
Küldtem az e-mail-re egy anyagot, abban megtalálhatod a felrakható kerékméreteket
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2011.02.15 kedd, 17:19:13 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.15 kedd, 17:16:19
Szia!
Küldtem az e-mail-re egy anyagot, abban megtalálhatod a felrakható kerékméreteket
át tudod dobni nekem is??
csinálnék belőle cikket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:52:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.15 kedd, 17:19:13
át tudod dobni nekem is??
csinálnék belőle cikket
Elküldtem az e-mail címedre
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:19:51 »
Sziasztok,
Hangoskodik a párom futóműve. Ma este felemeltem megpörgettem mind a 4 kereket és a jobb hátsó a bűnös. Pörgetem és búg mint a fene
Ez tutira kerékagycsapágy ugye? 171e km van benne.
Hol lehet beszerezni a legolcsóbban szerintetek vagy skf vagy fag vagy mitudomén csapágyaknak érdemes utánajárni?
A cromax oldalán 28,9e még jó, hogy lehet kapni
Na kicseréljük, de nem mindegy mennyiért.
Köszi előre is
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:31:44 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.15 kedd, 19:52:31
Elküldtem az e-mail címedre
bár eddig nemjött meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:54:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.15 kedd, 20:19:51
Sziasztok,
Hangoskodik a párom futóműve. Ma este felemeltem megpörgettem mind a 4 kereket és a jobb hátsó a bűnös. Pörgetem és búg mint a fene
Ez tutira kerékagycsapágy ugye? 171e km van benne.
Hol lehet beszerezni a legolcsóbban szerintetek vagy skf vagy fag vagy mitudomén csapágyaknak érdemes utánajárni?
A cromax oldalán 28,9e még jó, hogy lehet kapni
Na kicseréljük, de nem mindegy mennyiért.
Köszi előre is
Nincs kulon csapagy a hatsoba, csak komplett agy ABS jeladoval. Hosszu száru (8-10 cm) T50-es Torx kell a kiszerelesehez.
Mar kuldtem PU-t a reszletekrol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:56:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.15 kedd, 20:54:30
Nincs kulon csapagy a hatsoba, csak komplett agy ABS jeladoval. Hosszu száru (8-10 cm) T50-es Torx kell a kiszerelesehez.
Mar kuldtem PU-t a reszletekrol.
AndyA
Köszi, szerszám az van és a cromax oldalán ahogy olvasgattam az komplett aggyal együtt ennyi.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
V.Tamás
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2011.02.15 kedd, 22:29:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.15 kedd, 20:31:44
bár eddig nemjött meg
Na akkor +1x
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2011.02.15 kedd, 22:37:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.15 kedd, 22:29:43
Na akkor +1x
most átjött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:57:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.15 kedd, 20:54:30
Nincs kulon csapagy a hatsoba, csak komplett agy ABS jeladoval. Hosszu száru (8-10 cm) T50-es Torx kell a kiszerelesehez.
Mar kuldtem PU-t a reszletekrol.
AndyA
Még egy kérdés: kerék le, gondolom féknyereg le, tárcsa le és utána már látom ezeket a T50-es csavarokat vagy valamit kell még bontanom?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2011.02.16 szerda, 12:08:32 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.16 szerda, 11:57:34
Még egy kérdés: kerék le, gondolom féknyereg le, tárcsa le és utána már látom ezeket a T50-es csavarokat vagy valamit kell még bontanom?
Köszi, T.
Kerek le, feknyereg le, de kezifek nem le!
Azutan a fektarcsa lehet, kicsit maceras lesz, de mi eleg egyszeruen osztottuk: harom karmos csapagylehuzot raakasztottuk, kozepen az agyon levo lyukat letakartunk egy vasdarabbal, hogy legyen mire tamaszkodjon. Azutan teker, gumikalapaccsal szeliden osztokel, megint teker... Fel perc alatt lenn van.
Utana tartasz ott valoban, hogy korbeforgatva a cuccot a szerelonyilasokon at hozza tudsz ferni a negy T50-es csavarhoz. Szedd le elotte az ABS zsinorjat, sima benyomos pocok oldja a rogzitest hatul. Es jegyezd meg, hogyan allt a regi agy, hogy az ujat ugynugy tedd fel. Bar a masik oldalon meg tudod nezni. :-)
Az uj agy felrakasa utan ne felejtsd el az ABS zsinort, es miutan felraktad a feknyerget (lehet, ossze kell majd kicsit nyomni), nezd meg, hogy rendesen mukodik-e a kezifek, nem szorul-e be. Egy kis WD40 vagy fekolaj a kar tovere mindenkeppen hasznos lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2011.02.16 szerda, 13:20:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.16 szerda, 12:08:32
Kerek le, feknyereg le, de kezifek nem le!
Azutan a fektarcsa lehet, kicsit maceras lesz, de mi eleg egyszeruen osztottuk: harom karmos csapagylehuzot raakasztottuk, kozepen az agyon levo lyukat letakartunk egy vasdarabbal, hogy legyen mire tamaszkodjon. Azutan teker, gumikalapaccsal szeliden osztokel, megint teker... Fel perc alatt lenn van.
Utana tartasz ott valoban, hogy korbeforgatva a cuccot a szerelonyilasokon at hozza tudsz ferni a negy T50-es csavarhoz. Szedd le elotte az ABS zsinorjat, sima benyomos pocok oldja a rogzitest hatul. Es jegyezd meg, hogyan allt a regi agy, hogy az ujat ugynugy tedd fel. Bar a masik oldalon meg tudod nezni. :-)
Az uj agy felrakasa utan ne felejtsd el az ABS zsinort, es miutan felraktad a feknyerget (lehet, ossze kell majd kicsit nyomni), nezd meg, hogy rendesen mukodik-e a kezifek, nem szorul-e be. Egy kis WD40 vagy fekolaj a kar tovere mindenkeppen hasznos lehet.
AndyA
Szuper leírás, még cikk is lehetne belőle
Köszönet
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2011.02.16 szerda, 13:49:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.16 szerda, 13:20:17
Szuper leírás, még cikk is lehetne belőle
Köszönet
Ne csinald, meg a vegen elpirulok...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2011.02.16 szerda, 13:54:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.16 szerda, 13:49:38
Ne csinald, meg a vegen elpirulok...
AndyA
Tényleg jó! Egyszerű és értelmezhető.
Persze az lenne a legjobb, ha újra szétszednéd a hátsó agyat és fotókkal illusztrálva elküldenéd nekem
Na meg a lehetséges vevőmet
inkább pozitív visszajelzésekkel halmozom el, mint egyéb anyázó dolgokkal
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2011.02.16 szerda, 17:29:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.16 szerda, 13:20:17
Szuper leírás, még cikk is lehetne belőle
Köszönet
ha csinálsz hozzá képeket, akkor lehet belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2011.02.16 szerda, 21:19:19 »
Valaki meg tudná mondani, hogy az első és hátsó futóművön mi állítható és mi nem?
Utánfutás, összetartás, dőlés, ilyesmikre gondolok.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2011.02.16 szerda, 22:11:23 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.16 szerda, 21:19:19
Valaki meg tudná mondani, hogy az első és hátsó futóművön mi állítható és mi nem?
Utánfutás, összetartás, dőlés, ilyesmikre gondolok.
nem tudom, de jó úgy is csak lézeres padon lesz, ott meg minden érték látszik, ill tudják mit kell állítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:16:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.16 szerda, 21:19:19
Valaki meg tudná mondani, hogy az első és hátsó futóművön mi állítható és mi nem?
Utánfutás, összetartás, dőlés, ilyesmikre gondolok.
Szinte minden. Hátúl is állítanak összetartást, dőlést.
Az enyém sem jó most, pedig 2x is volt egy lézeres helyen (Szekszárd), most elől eszi a gumik belső felét - nem jó az összetartás. Én visszaviszem Bp-re ahol egyszer tök jól megcsinálták. (1154 Budapest, Szentmihályi út 68)
Talán ők, most nincs kéznél a műszeres beállításról kapott adatlapom, de azért ha ott járnék megismerném a helyet
http://www.nonstopgumi.hu/
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2011.02.18 péntek, 01:17:51 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.16 szerda, 21:19:19
Valaki meg tudná mondani, hogy az első és hátsó futóművön mi állítható és mi nem?
Utánfutás, összetartás, dőlés, ilyesmikre gondolok.
Szia!
Javítottam, mert látom, hogy rosszul emlékeztem, bocs
Tudom, hogy neked kombid van
és nekem 5 ajtós, de gondoltam érdekességként ide teszem:
http://kepfeltoltes.hu/110218/fut_m___ll_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.19 szombat, 23:10:26 írta V.Tamás
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2011.02.18 péntek, 07:42:16 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.18 péntek, 01:17:51
Szia!
Tudom, hogy neked kombid van és nekem 5 ajtós, de gondoltam érdekességként ide teszem:
http://kepfeltoltes.hu/110218/fut_m___ll_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
akkor tehat megegyszer: a kombi futomuven nem lehet allitani dolest, csak osszetartast. Gondolom a facelift utan sem valtozott ez meg.
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2011.02.18 péntek, 10:30:27 »
Hali,
Egy olyan problémám akadt, hogy nem tudok a jobb első kereket leszedni, mert két csavart egyszerűen nem tudok meglazítani. Már egy kis erőhatásra is ledobja a kulcsot. Próbáltam 4 félével is. Azt hiszem talán megcsavarodhatott a csavarfej és azért. Kb. 1 hónapja az enyém a kocsi, az előző tulaj a mostani téli gumikat használta nyáron is, így nem mostanában voltak leszedve a kerekek. Amúgy 2001-es Ghia felnik vannak.
Esetleg ha van valamilyen ötletetek, akkor szívesen olvasnám. Ha mást nem akkor elviszem valahova,a hol van légkulcs, mert talán ha befelé is nyomjuk közben, akkor nem lesz gond.
Köszönöm előre is,
Üdv.: Sofi
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2011.02.18 péntek, 10:40:15 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.18 péntek, 10:30:27
Hali,
Egy olyan problémám akadt, hogy nem tudok a jobb első kereket leszedni, mert két csavart egyszerűen nem tudok meglazítani. Már egy kis erőhatásra is ledobja a kulcsot. Próbáltam 4 félével is. Azt hiszem talán megcsavarodhatott a csavarfej és azért. Kb. 1 hónapja az enyém a kocsi, az előző tulaj a mostani téli gumikat használta nyáron is, így nem mostanában voltak leszedve a kerekek. Amúgy 2001-es Ghia felnik vannak.
Esetleg ha van valamilyen ötletetek, akkor szívesen olvasnám. Ha mást nem akkor elviszem valahova,a hol van légkulcs, mert talán ha befelé is nyomjuk közben, akkor nem lesz gond.
Köszönöm előre is,
Üdv.: Sofi
Vidd el egy gumishoz az leszedi, de ha a csavarok annyira rosszak már akkor előtte szerezz be újakat.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2011.02.18 péntek, 11:09:04 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.18 péntek, 10:30:27
Hali,
Egy olyan problémám akadt, hogy nem tudok a jobb első kereket leszedni, mert két csavart egyszerűen nem tudok meglazítani. Már egy kis erőhatásra is ledobja a kulcsot. Próbáltam 4 félével is. Azt hiszem talán megcsavarodhatott a csavarfej és azért. Kb. 1 hónapja az enyém a kocsi, az előző tulaj a mostani téli gumikat használta nyáron is, így nem mostanában voltak leszedve a kerekek. Amúgy 2001-es Ghia felnik vannak.
Esetleg ha van valamilyen ötletetek, akkor szívesen olvasnám. Ha mást nem akkor elviszem valahova,a hol van légkulcs, mert talán ha befelé is nyomjuk közben, akkor nem lesz gond.
Köszönöm előre is,
Üdv.: Sofi
Acelfelni vagy alu? En az alufelnivel jartam ugy, hogy kromozott diszsapkas alufelnicsavarok voltak hozza, amikrol a kromozott diszsapka az istennek nem jott le. A 19-es kulcs nem ment ra, illetve csak alig, es ugyanigy ledobta az elso mozdulatra. 20-as kulccsal kellett nekiallni, az meg alig fert be a lyukba az alufelnin. Tiszta kejhompoly volt kereket cserelni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2011.02.18 péntek, 12:44:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.18 péntek, 11:09:04
Acelfelni vagy alu? En az alufelnivel jartam ugy, hogy kromozott diszsapkas alufelnicsavarok voltak hozza, amikrol a kromozott diszsapka az istennek nem jott le. A 19-es kulcs nem ment ra, illetve csak alig, es ugyanigy ledobta az elso mozdulatra. 20-as kulccsal kellett nekiallni, az meg alig fert be a lyukba az alufelnin. Tiszta kejhompoly volt kereket cserelni.
AndyA
bezony, a kupakot vedd le rola elotte! a masik lehetoseg, hogy a magasan kvalifikalt paraszt gumis nem allitott a legkulcson levetel utan, es ugyanazzal a nyomatekkal tette vissza a csavart, amit csak a balkanon szoktak elkovetni.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2011.02.18 péntek, 14:51:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 16:30:17
http://airspring.hu/hu_index.html
Hát ez állat
már csak egy elektromos kompresszor + nyomásszabályzó kell bele és kész az állítható magasságú futómű
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2011.02.19 szombat, 23:04:22 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.09 szerda, 14:07:44
pontosan. lezeres padra kocsi fel, meres, vejvakargatas, ujbol meres ujbol fejvakargatas. A kocsi a konyvben irt parametereken belul van. Ennek ellenere 15k km alatt lenyalt F1 szintre 2 garnitura hatso gumit. Nem cipelek vele semmit, max 2 puja hatul es csomagok.
Én a rugókra tippelnék. Tuti, hogy épek a rugóid? Nem tört le belőlük?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2011.02.19 szombat, 23:16:23 »
megvan az egesz rugo, eppen nemreg neztem. kicsit gyengek hatul, az nem kerdes.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2011.02.19 szombat, 23:23:07 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.19 szombat, 23:16:23
megvan az egesz rugo, eppen nemreg neztem. kicsit gyengek hatul, az nem kerdes.
Én arra saccolnék, mert az befolyásolja még a terpesztést. De honnan tudod, hogy gyengék?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2011.02.19 szombat, 23:29:40 »
1xu, ugyanis kocsit megpakolva leereszt a hatulja. amugy pakolas nelkul is picit kisebb a tavolsag a gumi felso resze es a sarvedo kozott hatul, mint elol.
Naplózva
gtibu
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 20:33:30 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.14 hétfő, 12:04:45
bardinal vagy unixnal nem talaltam mondi hatso futomu szilenteket. Az ottlevo karokat csak egyben lehet cserelni? tud valaki segiteni?
Azert kerdeztem mert hetvegen a kezifekkarral szorakoztam (beragadt) es raneztem ezekre a furcsa allasu karokra is hatul. A szilentek nem lotyognek viszont elegge kopottasnak latom oket. Cserelni szeretnem, hatha megszunik hatul a kacsalab-szindroma (szet-tartas).
Hali!
Már korábban írtam a hátsó futómű kalandomról. Szóval a hossz lengőkar szilentet lehet cserélni külön is csak a kis sunyik nem mondják vagy nem tudják hogy az MK2 hosszlengőkar szilent tökéletesen megfelel az MK3-ba.
Ár:1700.-ft/db
A csere kb.10 perc/ db
Jó munkát!
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2011.02.22 kedd, 09:02:19 »
en ezeket a problemas helyeket lottem ki. MEgmondanad ha jol tippelek es nalad hol volt a problema?
En a 11-es illetve 12 -es szamu elem szilentjeire gondolok , ezeket ha lehet csak szilentkent cserelni, vagy az egesz kart kell (a 12-es -re gondolok foleg).
Naplózva
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ