Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:20:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164951 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3150 Dátum:
2012.12.26 szerda, 05:23:11 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.12.26 szerda, 00:02:02
Hmmm...ennyire sehol nem mentem bele a dologba...
Viszont van benne igazsag, foleg ha azt veszem, hogy mindeggyik szerint a masik csinalta meg szarul.
Viszont olyat nemtudok keriteni ami nem raz... Senkinek nincs 5x108 as felnije...
Szoval kerdore vonom majd a gumist.
Koszonom a sok segitseget!
Elso probara a gumis lesz...aztan johet a tobbi ha az nem segit.
Ezer hala!
Kellemes Unnepeket!
Nekem van egy garnitúra lemezfelnim...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3151 Dátum:
2012.12.26 szerda, 09:01:58 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.12.26 szerda, 00:02:02
Hmmm...ennyire sehol nem mentem bele a dologba...
Viszont van benne igazsag, foleg ha azt veszem, hogy mindeggyik szerint a masik csinalta meg szarul.
Viszont olyat nemtudok keriteni ami nem raz... Senkinek nincs 5x108 as felnije...
Szoval kerdore vonom majd a gumist.
Koszonom a sok segitseget!
Elso probara a gumis lesz...aztan johet a tobbi ha az nem segit.
Ezer hala!
Kellemes Unnepeket!
A gumisnak fuss neki,esetleg ha bp'n vagy kecskeméten jársz,akkor tudok segiteni...... centirozás a gumit is haza vágja........
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3152 Dátum:
2012.12.26 szerda, 09:08:36 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.12.25 kedd, 22:52:39
Ebben az evben egy pici vagyont koltottem ra...kb 340-360 ezret es ebben benne volt a kormanyzas alkatreszei is...legyegeben a kormanymu nem volt csak cserelve, fektarcsa, 2 hatso feknyereg, gyertyak es stb...
Mar otletem nincs mi lehet a problema...futomu allitas is volt persze...
Kormany is raz es a kasztni is!
Nyari gumikkal ennyire nem razott de ott is ugyanigy a kormany is es a kasztni is, de nem ilyen szinten...
Egyebkent a tarcsak gyariak.
Feltengely is lehet nem?!
értem.Relhist ugyanígy nem hitte el,a vadi új 4honapos tarcsa ütött.elvitte bemerette a tarcsa futasat,es kinn volt a turesbol az egyik.cserélnie kellett.én már 2szettet csereltem ilyenert.a fektarcsat meresd meg,kb 3-5e ft.annyi mintha korbecentiroztatnad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Maszat
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3153 Dátum:
2012.12.26 szerda, 10:15:02 »
Megnezetem a tarcsat is majd...de csak januarban...
Dec 29- jan 5 ig sielni megyunk...
De elsonek akkor a tarcsaval kezdem, utanna a gumis...
Koszonom szepen a segitsegeket!
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3154 Dátum:
2012.12.26 szerda, 10:28:21 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.12.25 kedd, 20:48:49
Sziasztok!
Olyan problemam lenne, hogy 3 gumisnal is voltam mar, de meg mindig raz az auto 110 es 130 kozott...
Mi lehet a problema?!
Lassan lecsengenek a válaszok a problémádra, de én is hadd mondjak néhány szót erről!
-Ha normál üzemben ráz, (nem pedig fékezéskor) akkor kizárnám a féktárcsa ütését. Akkor nagyon nagy gebasznak kell lenni a féktárcsával, ha normál egyenesmenetben berázza a kasztnit. Ha fékezéskor, és elsősorban enyhe fékezésre gondolok beráz, akkor lehet gyanakodni a féktárcsára.
-Lehet kormányösszekötő hiba is a rázás oka, vagy valamelyik szilent, amit már valaki előttem is említett.
-Lehet féltengely hiba is, vagy féltengely csapágy hiba.
-De mindenekelőtt GUMI vagy felni hibára tippelnék.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3155 Dátum:
2012.12.26 szerda, 10:37:53 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.26 szerda, 10:28:21
Lassan lecsengenek a válaszok a problémádra, de én is hadd mondjak néhány szót erről!
-Ha normál üzemben ráz, (nem pedig fékezéskor) akkor kizárnám a féktárcsa ütését. Akkor nagyon nagy gebasznak kell lenni a féktárcsával, ha normál egyenesmenetben berázza a kasztnit. Ha fékezéskor, és elsősorban enyhe fékezésre gondolok beráz, akkor lehet gyanakodni a féktárcsára.
-Lehet kormányösszekötő hiba is a rázás oka, vagy valamelyik szilent, amit már valaki előttem is említett.
-Lehet féltengely hiba is, vagy féltengely csapágy hiba.
-De mindenekelőtt GUMI vagy felni hibára tippelnék.
A féktárcsa sok kiló, még a kerék+futómű rugózatlan tömegével is összemérhető. Ha pontosan egy és csak egy sebesség környékén rázza be a futóművet, simán lehet - azon a fordulatszámon pont eltalálja a cucc önrezgési frekvenciáját.
Viszont ugyanezt tudja a gumi és a felni is, ha csak simán nincs kiegyensúlyozva. Ha üt a felni vagy a gumi, az más kérdés, az több sebességtartományban is érezhető.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3156 Dátum:
2012.12.26 szerda, 10:43:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.26 szerda, 10:37:53
A féktárcsa sok kiló, még a kerék+futómű rugózatlan tömegével is összemérhető. Ha pontosan egy és csak egy sebesség környékén rázza be a futóművet, simán lehet - azon a fordulatszámon pont eltalálja a cucc önrezgési frekvenciáját.
AndyA
Azért ennyire ne menjünk már el a tudományos irányba szerintem!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Maszat
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3157 Dátum:
2012.12.26 szerda, 11:45:09 »
Fekezeskor nem raz egyaltalan...
Majd januarban atnezetem ha haza jottunk.
Egybent gep szerint a bal es a jobb felnin 10-10 gramm van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3158 Dátum:
2012.12.26 szerda, 11:50:56 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.12.26 szerda, 11:45:09
Fekezeskor nem raz egyaltalan...
Majd januarban atnezetem ha haza jottunk.
Egybent gep szerint a bal es a jobb felnin 10-10 gramm van.
Az nem sok.....
Nézd át a szilenteket és a féltengelycsuklókat is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3159 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:01:01 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.26 szerda, 11:50:56
Az nem sok.....
Nézd át a szilenteket és a féltengelycsuklókat is.
nemértem ezt a centír problémát. régebben jártam 1-2 rallycsapatnak segíteni. ott soha nem centírozták a kereket. gumi rá és kész. és sose rázott.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3160 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:04:48 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.26 szerda, 10:28:21
Lassan lecsengenek a válaszok a problémádra, de én is hadd mondjak néhány szót erről!
-Ha normál üzemben ráz, (nem pedig fékezéskor) akkor kizárnám a féktárcsa ütését. Akkor nagyon nagy gebasznak kell lenni a féktárcsával, ha normál egyenesmenetben berázza a kasztnit. Ha fékezéskor, és elsősorban enyhe fékezésre gondolok beráz, akkor lehet gyanakodni a féktárcsára.
-Lehet kormányösszekötő hiba is a rázás oka, vagy valamelyik szilent, amit már valaki előttem is említett.
-Lehet féltengely hiba is, vagy féltengely csapágy hiba.
-De mindenekelőtt GUMI vagy felni hibára tippelnék.
lehet,hogy te kizárnád,ettől még így van.2x cseréltem ez miatt tárcsát.1 szettet gariba 1 hetesen.ugyanazokkal a felisgumikkal megszűnt a hiba a tárcsacserével.ezzel nem azt mondom,hogy maszatnak 100% ez a hibája,hanem,hogy létező hibaforrás.és nem csak fékezéskor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3161 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:07:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.26 szerda, 13:01:01
nemértem ezt a centír problémát. régebben jártam 1-2 rallycsapatnak segíteni. ott soha nem centírozták a kereket. gumi rá és kész. és sose rázott.
Az egészen más műfaj.
Más felnik, más gumik....más futóműalkatrészek. Nem igazán komfortra hangolva.
Motoroknál én/mi sem centírozunk..... gumi fel és goooo....pedig ott van sebesség!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3162 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:08:50 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.12.26 szerda, 11:45:09
Fekezeskor nem raz egyaltalan...
Majd januarban atnezetem ha haza jottunk.
Egybent gep szerint a bal es a jobb felnin 10-10 gramm van.
nekem akkor volt ilyen mikor rárakódott a kosz a felnikre. Fékezésre semmi. Tudom írtad, h megvan tisztítva. Rendesen elmostad/elcsapattad belül is mikor lent volt?
vittem újracentírra, cserélgettük nem lett jobb. És nekem is kormány+kaszni rázott. A kasznit a hátsók rázzák be, az kormányt az elsők. Akkor szűnt meg mikor elmostam a felniket. pl a latyakos úton is berakódik, és majd szét esik úgy ráz minden. Leolvad róla és semmi.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:10:39 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3163 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:11:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.26 szerda, 13:04:48
lehet,hogy te kizárnád,ettől még így van.2x cseréltem ez miatt tárcsát.1 szettet gariba 1 hetesen.ugyanazokkal a felisgumikkal megszűnt a hiba a tárcsacserével.ezzel nem azt mondom,hogy maszatnak 100% ez a hibája,hanem,hogy létező hibaforrás.és nem csak fékezéskor.
Akkor ez is csak megerősít abban, hogy a Mondeo egy nagyon különleges állatfajta!
Természetesen elhiszem amit mondasz, ugyanakkor van némi tapasztalatom járművek javítása terén, ezért viszont fenntartom a véleményemet! De ennek a jelen esetben nincs semmi jelentősége, hiszen a kolléga ötleteket kért amiket meg is kapott. Ha valamelyikünket megkeresné a műhelyében akkor biztosan meg is találnánk a probléma forrását.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3164 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:15:46 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.26 szerda, 13:11:12
Akkor ez is csak megerősít abban, hogy a Mondeo egy nagyon különleges állatfajta!
Dehogy! Csak a mondeohoz kell 1 ilyen fórum+ pár sokat látott szerelőktől is tapasztaltabb fórumtárs és megmondják a gép mögül, h mi a baj, mert amúgy sose derítené ki senki Vik-en kívül, olyan egyszerű bajok szoktak lenni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Maszat
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3165 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:21:05 »
Na igen...masik problema, hogy nincs rendes autoszerelo a kornyekunkon (tiszaujvaros).
Igaz csak reszben lakok itt.
Masreszt a koszos felnire visszaterve...abban biztos vagyok, hogy nem az a baja mert nem jarok vele olyan sokat foleg,hogy sok a munka.
De ha mondtok nekem jo szervizt a kornyekunkon akkor elviszem oda a kocsit.
Csak hat ugye mind vegyes szerviz nem csak Ford aztan lehet csak az enyemet lattak meg itt
Azt az 1500 km-ert kibirja mar igy,nem megyek max 100 al es semmi problema.
Meg egyszer koszonom a sok tanacsot es tippet!
Naplózva
fgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3166 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 19:51:06 »
Sziasztok!!!
Szeretném a tanácsotokat kérni. A következőket tapasztaltam az autómnál: megálltam vele, majd indultam volna tovább amikor egy durranást hallottam. Hasonlót mintha az aljára ütöttek volna. Nem éreztem sem ütést, sem rázkódást. Viszont a fékpedálom azóta olyan mint amikor levegős a fék. Az olajtartályból nem hiányzik olaj, az autó alatt nincs olajfolt. Valamint balos kanyarban néha jobb oldalról halk ütemes kattogás hallható. Az autó 2004-es MKIII TDCi 2.0. A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3167 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:55:03 »
..egy kis érdekesség. A mai lengéscsillapító cserém oka.
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3168 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 22:18:13 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.27 csütörtök, 21:55:03
..egy kis érdekesség. A mai lengéscsillapító cserém oka.
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Korrekt!
Később majd a Vaterán meghirdetheted, hogy van "ültetett" rugód eladó!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3169 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 22:43:20 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.27 csütörtök, 21:55:03
..egy kis érdekesség. A mai lengéscsillapító cserém oka.
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát azért ez nem hirtelen, tegnapról mára lett ilyen........
Gondolom volt hangja előtte.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3170 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 23:14:00 »
Sziasztok!
Az ST 220 Lengésccsillapitóit szeretném berakni az autóba de elég sok van itt, melyik lenn nekem, tudna valaki segíteni?
http://mail.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2006/16634/kerekfelfuggesztes/lengescsillapito/
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3171 Dátum:
2012.12.28 péntek, 08:14:26 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.27 csütörtök, 22:43:20
Hát azért ez nem hirtelen, tegnapról mára lett ilyen........
Gondolom volt hangja előtte.
...ööö,igen,kopogott mint az állat a legkisebb útegyenlőtlenségnél is.......mivel folyamatosan használatban van az autó,csak most volt idő rá,de még időben! A szerelő is meglepődött. Az előző tulaj piacozott vele(táska) így mindig terhelve volt,ez is okozta a vesztét.
De szép látvány!
BDWTeam!
Gyári, hibátlan keveset futott autóból, -3cm-es rugószett.......
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3172 Dátum:
2012.12.28 péntek, 08:41:57 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.28 péntek, 08:14:26
...ööö,igen,kopogott mint az állat a legkisebb útegyenlőtlenségnél is.......mivel folyamatosan használatban van az autó,csak most volt idő rá,de még időben! A szerelő is meglepődött. Az előző tulaj piacozott vele(táska) így mindig terhelve volt,ez is okozta a vesztét.
De szép látvány!
BDWTeam!
Gyári, hibátlan keveset futott autóból, -3cm-es rugószett.......
Útegyenetlenség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dzsozy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3173 Dátum:
2012.12.28 péntek, 08:55:06 »
Idézetet írta: fgabor - 2012.12.27 csütörtök, 19:51:06
Sziasztok!!!
Szeretném a tanácsotokat kérni. A következőket tapasztaltam az autómnál: megálltam vele, majd indultam volna tovább amikor egy durranást hallottam. Hasonlót mintha az aljára ütöttek volna. Nem éreztem sem ütést, sem rázkódást. Viszont a fékpedálom azóta olyan mint amikor levegős a fék. Az olajtartályból nem hiányzik olaj, az autó alatt nincs olajfolt. Valamint balos kanyarban néha jobb oldalról halk ütemes kattogás hallható. Az autó 2004-es MKIII TDCi 2.0. A válaszokat előre is köszönöm.
Az ütemes kattogás féltengelycsuklónak hangzik.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3174 Dátum:
2012.12.28 péntek, 09:04:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.28 péntek, 08:41:57
Útegyenetlenség.
AndyA
reggel volt,van!
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3175 Dátum:
2012.12.28 péntek, 15:16:07 »
Sziasztok!
#3170-hsz-re valaki?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
fgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3176 Dátum:
2012.12.28 péntek, 15:43:01 »
Idézetet írta: dzsozy - 2012.12.28 péntek, 08:55:06
Az ütemes kattogás féltengelycsuklónak hangzik.
Köszi a tippet, de időközben kiderült, hogy rugótörés történt.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3177 Dátum:
2012.12.28 péntek, 16:31:22 »
Idézetet írta: Intruderjavascript:void(0);007 - 2012.12.28 péntek, 15:16:07
Sziasztok!
#3170-hsz-re valaki?
eCat-ban kellene hozzá finis kódot keríteni, az alapján sachs crossreference táblázatból gyorsan megvan a gyártói cikkszám.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3178 Dátum:
2012.12.29 szombat, 03:25:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.26 szerda, 13:01:01
nemértem ezt a centír problémát. régebben jártam 1-2 rallycsapatnak segíteni. ott soha nem centírozták a kereket. gumi rá és kész. és sose rázott.
Biztos mert csak szerelted, de nem vezetted...
Egyébként rallye-ban nincs is értelme, mert kb az első 500 m után megint kiegyensúlyozatlan lenne, úgyhogy minek is? Meg amikor váltócserére van 30 perced, akkor ez már smafu.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3179 Dátum:
2012.12.29 szombat, 07:21:14 »
Idézetet írta: gabe - 2012.12.29 szombat, 03:25:42
Biztos mert csak szerelted, de nem vezetted...
persze, akkor biztos írtam volna
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3180 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:48:38 »
Na megtaláltam egy másik üzletben is az ST 220 gátlókat,
előre 1 féle Sachs van, de hátra van egy szintszabályozós típus is.
Ezt nemtudom hová tenni, ez a szintszabályozós tipus mibe kell? Remélem nem az kell a Xenonhoz, mert az enyém gyári xenonos.
A sima hátsóknak 15000ft darabja a szintszabályozósnak meg 150000
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3181 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:58:25 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.12.29 szombat, 22:48:38
Na megtaláltam egy másik üzletben is az ST 220 gátlókat,
előre 1 féle Sachs van, de hátra van egy szintszabályozós típus is.
Ezt nemtudom hová tenni, ez a szintszabályozós tipus mibe kell? Remélem nem az kell a Xenonhoz, mert az enyém gyári xenonos.
A sima hátsóknak 15000ft darabja a szintszabályozósnak meg 150000
A szintszabályzás a lengéscsillapító esetében nem keverendő a xenon fényszóróval szerelt autók szintszabályzásával.
Az utóbbi esetnél a fényszóróban történik a magasság szabályozás a gk terhelésétől (futómű emelkedés, süllyedés) a lengéscsillapítóknál pedig a gátló magasságával az autó magasságát állítja. De amíg nem légrugóról van szó általában csak a keménységét lehet szabályozni a gátlónak.....azaz a fordítás sem helyes.
Olyan van már a '93-as mk1 Ghia-ban is Sport állás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3182 Dátum:
2012.12.29 szombat, 23:03:28 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.29 szombat, 22:58:25
A szintszabályzás a lengéscsillapító esetében nem keverendő a xenon fényszóróval szerelt autók szintszabályzásával.
Az utóbbi esetnél a fényszóróban történik a magasság szabályozás a gk terhelésétől (futómű emelkedés, süllyedés) a lengéscsillapítóknál pedig a gátló magasságával az autó magasságát állítja. De amíg nem légrugóról van szó általában csak a keménységét lehet szabályozni a gátlónak.....azaz a fordítás sem helyes.
Olyan van már a '93-as mk1 Ghia-ban is Sport állás.
Értem, én is valami hasonlóra gondoltam, akkor biztosan a sima kell nekem.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3183 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 08:11:38 »
Sziasztok!
Ha már lengéscsillapító, volna egy kérdésem. A szintszabályzós lengéscsillapító hogy szabályoz? Van egy pár ilyenem, de nem látok rajtuk semmit ami arra utal, hogy szabályozható.Lehet hülye a kérdésem, de szeretném tudni a választ
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3184 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 09:13:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.29 szombat, 07:21:14
persze, akkor biztos írtam volna
Sejtettem én, csak azért írtam, hogy túráztassalak kicsit...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3185 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 09:25:43 »
Nem tudom de biztos,hogy sokat tud.Én egyszer egy komplett szekrénysort raktam TDDI-be (persze lapra szerelve) a boltos ki röhögött,hogy annyira meg van terhelve az autóm,hogy a kapuig nem érek el vele.De csodák csodája egy pár perc és be volt állva a rendes magasságba.Én sem tudtam hogy ilyen szint szabályzós van benne.Nagyon jó mert sokkal stabilabb az autó is.Nem mozog annyira.
Nekem is van egy pár majd nem új és bele szerelem a TDCI-be de nem tudom nem e fogja nagyon fel nyomni a hátát.Mert a rugó 1mm-rel vastagabb benne.
Próba lesz még ma azt hiszem.
Idézetet írta: tibike71 - 2012.12.30 vasárnap, 08:11:38
Sziasztok!
Ha már lengéscsillapító, volna egy kérdésem. A szintszabályzós lengéscsillapító hogy szabályoz? Van egy pár ilyenem, de nem látok rajtuk semmit ami arra utal, hogy szabályozható.Lehet hülye a kérdésem, de szeretném tudni a választ
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3186 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 10:49:35 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.12.30 vasárnap, 09:25:43
Nem tudom de biztos,hogy sokat tud.Én egyszer egy komplett szekrénysort raktam TDDI-be (persze lapra szerelve) a boltos ki röhögött,hogy annyira meg van terhelve az autóm,hogy a kapuig nem érek el vele.De csodák csodája egy pár perc és be volt állva a rendes magasságba.Én sem tudtam hogy ilyen szint szabályzós van benne.Nagyon jó mert sokkal stabilabb az autó is.Nem mozog annyira.
Nekem is van egy pár majd nem új és bele szerelem a TDCI-be de nem tudom nem e fogja nagyon fel nyomni a hátát.Mert a rugó 1mm-rel vastagabb benne.
Próba lesz még ma azt hiszem.
kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3187 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 11:29:49 »
Bocs éreztem,hogy nemhiszi el valaki.Hülye nem vagyok. Külön volt csomagolva vagy 9 csomag volt a kisebbtől a nagyobbig.Lehet hogy volt 450kg de nem egyben.
Idézetet írta: alf - 2012.12.30 vasárnap, 10:49:35
kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3188 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 11:44:52 »
Idézetet írta: tibike71 - 2012.12.30 vasárnap, 08:11:38
Sziasztok!
Ha már lengéscsillapító, volna egy kérdésem. A szintszabályzós lengéscsillapító hogy szabályoz? Van egy pár ilyenem, de nem látok rajtuk semmit ami arra utal, hogy szabályozható.Lehet hülye a kérdésem, de szeretném tudni a választ
Akkor miből gondolod, hogy szintszabályzós?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3189 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 14:54:50 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.30 vasárnap, 11:44:52
Akkor miből gondolod, hogy szintszabályzós?
Terhelés kiegyenlítő lengéscsillapítónak írja a tis. Az nem ugyanaz, mint a szintszabályozó lengéscsillapító?
Ha két különböző dolog akkor sem tudom, hogy működik, sem az egyik sem a másik
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3190 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:19:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.30 vasárnap, 10:49:35
kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
...és azóta is benne van, mert kiszedni már nem volt otthon egy másik kopaszgonca.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3191 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:25:43 »
Így van.Már 5 éve benne van.Bizony jól látod nincs aki kiszedje.
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.30 vasárnap, 16:19:05
...és azóta is benne van, mert kiszedni már nem volt otthon egy másik kopaszgonca.
AndyA
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3192 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:40:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.30 vasárnap, 16:19:05
...és azóta is benne van, mert kiszedni már nem volt otthon egy másik kopaszgonca.
AndyA
Idézetet írta: tuza35 - 2012.12.30 vasárnap, 16:25:43
Így van.Már 5 éve benne van.Bizony jól látod nincs aki kiszedje.
hát persze...
otthon darabonként szedtük ki.a legnagyobb piros lap a bes.zaratós volt rendesen.na az tényleg majdnem benne maradt.
Egyébként a történetnek semmi köze a lengéscsillapítóhoz-legalább is a szabályzóshoz,mert nekem sima van.de ez is elvite,amit kellett mindig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3193 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:41:52 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.12.30 vasárnap, 11:29:49
Bocs éreztem,hogy nemhiszi el valaki.Hülye nem vagyok. Külön volt csomagolva vagy 9 csomag volt a kisebbtől a nagyobbig.Lehet hogy volt 450kg de nem egyben.
nem értem. hol olvastad hogy nem hiszem el?
én el hiszem ha te mondod,hogy nem vagy hülye.......!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3194 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 01:12:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.30 vasárnap, 10:49:35
kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
Ti a csomagtartóban grilleztek?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3195 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 10:19:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.31 hétfő, 01:12:40
Ti a csomagtartóban grilleztek?
igen...azóta is.nagytalikor kimondottan előnyös.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3196 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 10:42:35 »
Helló.A történet arról szól,hogy a szint szabályozós vissza állt az eredeti magasságba a tiéd meg nem.
De leszeretném zárni már ezt.Boldog új évet.
Idézetet írta: alf - 2012.12.30 vasárnap, 16:40:50
hát persze...
otthon darabonként szedtük ki.a legnagyobb piros lap a bes.zaratós volt rendesen.na az tényleg majdnem benne maradt.
Egyébként a történetnek semmi köze a lengéscsillapítóhoz-legalább is a szabályzóshoz,mert nekem sima van.de ez is elvite,amit kellett mindig.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3197 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:45:46 »
Hi!
A hátsó futóműben kopog valami, kb. 2-3000 km-rel ezelőtt kezdte. Mikor elsőre hallottam akkor megemeltem a hátulját, megrángattam mindent, de nem találtam semmit ami lógna vagy kopogna. Ha a kocsit megrángatom akkor sem hallani a kopogást, csak ha rossz úton megyek akkor.
Nem lett szerintem sokkal hangosabb a kopogás, mióta észre vettem, de jó lenne tudni,h mi okozza.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3198 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:57:05 »
Idézetet írta: gtuby - 2013.01.01 kedd, 19:45:46
Hi!
A hátsó futóműben kopog valami, kb. 2-3000 km-rel ezelőtt kezdte. Mikor elsőre hallottam akkor megemeltem a hátulját, megrángattam mindent, de nem találtam semmit ami lógna vagy kopogna. Ha a kocsit megrángatom akkor sem hallani a kopogást, csak ha rossz úton megyek akkor.
Nem lett szerintem sokkal hangosabb a kopogás, mióta észre vettem, de jó lenne tudni,h mi okozza.
Stabilizátor rúd leszorító gumi(k) vagy összekötő rúd.
Ha megemeled befeszül és nem fog "lógni"
Amikor keréken áll, akkor lehetne észrevenni. A legjobb ha úgy meglehet emelni a kocsit, hogy a kerekei lent vannak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3199 Dátum:
2013.01.01 kedd, 23:10:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.01 kedd, 19:57:05
Stabilizátor rúd leszorító gumi(k) vagy összekötő rúd.
Ha megemeled befeszül és nem fog "lógni"
Amikor keréken áll, akkor lehetne észrevenni. A legjobb ha úgy meglehet emelni a kocsit, hogy a kerekei lent vannak.
Ja sejtettem, hogy megemelve miért nem lóg semmi, de a lábán állva se találtam "laza" részeket, mert aknából is próbálgattam feszegetni.
Gondolom kézzel nem tudtam akkora erőt kifejteni,h észrevehető legyen a lógás, de megpróbálom majd valami fával (pl.: kalapácsnyéllel) kicsit "megfeszegetni" egymáshoz képest az alkatrészeket hátha rájövök.
Kösz az infót.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ