Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:08:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3144266 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2013.01.19 szombat, 19:37:30 »

gyári 16" mondeo felnire felmegy-e a 225/50r16 gumi? wave

vagy eléggé idétlenül nézne ki rajta?
fel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2013.01.19 szombat, 19:41:40 »


Szerintem te erre gondoltál.

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210141-hatso-lengokar-alkatreszei/351729-hatso-lengokar-szilentblokk-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2013.01.19 szombat, 20:45:09 »

Hi!

A hátsó futóműben kopog valami, kb. 2-3000 km-rel ezelőtt kezdte. Mikor elsőre hallottam akkor megemeltem a hátulját, megrángattam mindent, de nem találtam semmit ami lógna vagy kopogna. Ha a kocsit megrángatom akkor sem hallani a kopogást, csak ha rossz úton megyek akkor.
Nem lett szerintem sokkal hangosabb a kopogás, mióta észre vettem, de jó lenne tudni,h mi okozza.

 
nekem kopogott már a kézifék kötél,neki ütödött a lengökarnak
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2013.01.19 szombat, 20:52:58 »

nekem kopogott már a kézifék kötél,neki ütödött a lengökarnak

kopogott??? a kézifék kötél?? én is küszködök kopogással.... szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2013.01.19 szombat, 20:54:13 »

kopogott??? a kézifék kötél?? én is küszködök kopogással.... szomoru1 szomoru1 szomoru1

Nézd meg, hogy a rögzítő jó-e a lengőkaron és benne van-e a kötél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2013.01.19 szombat, 20:56:45 »

Nézd meg, hogy a rögzítő jó-e a lengőkaron és benne van-e a kötél.
igy van abbol a rögzitöböl ugrott ki a kötél ill.a gége csö amiben a kötél van elvezetve és szépen kopogtatta a lengökart
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2013.01.19 szombat, 21:23:58 »

igy van abbol a rögzitöböl ugrott ki a kötél ill.a gége csö amiben a kötél van elvezetve és szépen kopogtatta a lengökart

hm.....és hangosan verte a kocsi alját??   nekem sem fasza valami hátul...... szomoru1
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2013.01.19 szombat, 21:25:29 »

Meglepően hangosan tud kopogni.
Kábel kötegelővel 10Ft-ból lehet orvosolni 2 perc alatt.

hm.....és hangosan verte a kocsi alját??   nekem sem fasza valami hátul...... szomoru1
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2013.01.19 szombat, 21:30:04 »

Meglepően hangosan tud kopogni.
Kábel kötegelővel 10Ft-ból lehet orvosolni 2 perc alatt.


no.meglesem holnap.......ki idegel... lengéscsillapitó most volt cserélve és egyéb apróságok is. A bölcső szilentjeire gondoltam,de attól nem kopoghat így! vagy de??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2013.01.19 szombat, 21:37:52 »

Meglepően hangosan tud kopogni.
Kábel kötegelővel 10Ft-ból lehet orvosolni 2 perc alatt.

akkor nem csak én orvosoltam efféle mód.  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2013.01.19 szombat, 21:39:21 »

akkor nem csak én orvosoltam efféle mód.  eljen

 worship worship worship worship
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2013.01.19 szombat, 21:40:12 »

hm.....és hangosan verte a kocsi alját??   nekem sem fasza valami hátul...... szomoru1
a lengökart mert közvetlen az mellett van elvezetve ezért van eredetileg ahhoz rögzitve.

nem kell alá feküdni simmán látni a gondot

csak kötegelözd a karhoz és menj egy kört,rögtön kiderül az-e a probléma  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.19 szombat, 21:42:30 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 06:47:46 »

no.meglesem holnap.......ki idegel... lengéscsillapitó most volt cserélve és egyéb apróságok is. A bölcső szilentjeire gondoltam,de attól nem kopoghat így! vagy de??

Nekem is kopogott a hátulja és kicserélték az összes szilentet a bölcső szilentjei kivételével.Na mondom király lesz. Ahogy álltam ki a telepről az elhúzhatós kapunak a sínjén átmentem és ugy úgy hallottam a kopogást. Szép munka volt mondom.Aztán kiderült, hogy a kézifék kötél koppant a lengőkarhoz ahogy a többiek is írták.Utána jó volt.Aztán 2-3 év múlva meg jött  a bölcső szilentjei amikor kimentek akkor nagyon dúrván kopogott.A bölcső szilentjeit is megtudod nézni úgy, hogy ha befekszel alá és befeszítesz a szilenthez közel a kasztnihoz és a bölcső közé (úgy, hogy a kasztniról a festéket ne szedje le, mert akkor ott rozsdásodni fog)és tudod mozgatni, nem feszes akkor az már cserés. Meg nekem lehetett is látni rajta, hogy el van öregedve a szilent.Repedezett volt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.20 vasárnap, 06:49:19 írta M.Márk » Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 10:52:37 »

Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
 A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből".  Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:12:54 »

Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
 A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből".  Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!


Szerintem a kormányműved adta meg magát, de ez csak az én véleményem. 50 - 70 e közötti összegért felújítják (hiba mértékétől függően) vagy veszel újat 340e-ért, vagy bontottat 40-50 e-ért. Az olajsár valószínű az miatt keletkezett, hogy a kormányműbe belemegy a trutyi a zimering mellett és szépen összegyűlik. Az tovább rontja az amúgy sem rózsás helyzetet. Sőt mi több, a szervódat is hazavághatja. De mondom, ez csak az én véleményem.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:16:16 »

Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
 A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből".  Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
1.már sok mondeos panaszkodott erre a jelenségre,állitólag tönkre fog menni  kormánymü fogasléc körüli része.
2.kerékcsapágy gyanus.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:30:12 »

Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
 A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből".  Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A leirtak alapján valószinű kopott a kormány műved, és bármelyik pillanatban beállhat. Ilyenkor nem tudsz kormányozni és az autó önálósithatja magát! Én a kormánymű, teljes felújítására szavazok. De mielőtt ezt tennéd. Megér egy próbát. A XADO szevorendszer revitalizáló gél kipróbálása. A gél kb 3000Ft és megér egy próbát (9ml-es fecskendős kiszerelés). Volt akinél teljesen meggyógyult tőle a rendszer. A második probléma nagy valószinűséggel kerékcsapágy probléma. A megoldás a csapágy csere. A cserénél ügyelni kell a beszerelésre, mert forditott beszerelés esetén, nem működik az ABS és a kiszerelt csapágy kuka!
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:37:17 »

Sziasztok! köszönöm az eddígi tanácsokat. És egy kormányműfelújítás menete hogy zajlik miket kell hozzá esetleg venni, vagy hova érdemes vinni komplettan hogy ott felújítsák ? Vagy bízzam a szerelőmre oszt majd ő megoldja. Vagy hol tudok venni felújitottat? Egyébként Győri vagyok.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:40:03 »

Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
 A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből".  Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
1.  csak beindított motorral csinálja vagy akkor is ha nem jár? van 1 csukló is a pedáloknál a kormány tengelyén. azt is meg kellene nézned. van róla leírás is majd kikeressük, belinkeljük.
 A kormánymű úgy szokott behalni, h középen akad. mikor fordítanád valamerre, olyan mintha "le lenne rögzítve".   majd kattan egyet és fordul. ez nekem 10 fok körül jelentkezett. átmosás nem segített. Pizzi-től vettem bontottat itt a fórumon, azóta is jó. a keres-kínál-->mondeohoz kínálok-ban találod meg. de fel lehet újítani is, az drágább de biztosabb.
2. ha így van ahogy írod az nem csapágy. ha jobbra fordulsz, balról kell jönni a hangnak mert oda megy a súly, és ott nagyobb a terhelés. Ha balra fordulsz akkor meg jobbról.  nagyobb ívű, hosszabb kanyarról beszélek.   fel kell emelni csápossal és megpörgetni, leállítani+fülelni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:43:59 »

Sziasztok! köszönöm az eddigi tanácsokat. És egy kormányműfelújítás menete hogy zajlik miket kell hozzá esetleg venni, vagy hova érdemes vinni kompletten hogy ott felújítsák ? Vagy bízzam a szerelőmre oszt majd ő megoldja. Vagy hol tudok venni felújitottat? Egyébként Győri vagyok.
Előbb olvasd el a legutóbbiakat is   smile      De ha az lesz belőle nem kis meló.  Bölcső le, ki kell szerelni a kormányművet, és elküldeni/elvinni oda ahol felújítják, majd azt be. Meg csöveket-tartályt-szivattyút kimosni, új olaj, futóműállítás. addig kocsi áll. De szerintem van olyan hely is, ahol leadod a rosszat és adják a jót. Járj utána, h ne keressenek túl sokat rajtad  wave   gugli
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.20 vasárnap, 12:04:22 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 12:49:38 »

Nekem is kopogott a hátulja és kicserélték az összes szilentet a bölcső szilentjei kivételével.Na mondom király lesz. Ahogy álltam ki a telepről az elhúzhatós kapunak a sínjén átmentem és ugy úgy hallottam a kopogást. Szép munka volt mondom.Aztán kiderült, hogy a kézifék kötél koppant a lengőkarhoz ahogy a többiek is írták.Utána jó volt.Aztán 2-3 év múlva meg jött  a bölcső szilentjei amikor kimentek akkor nagyon dúrván kopogott.A bölcső szilentjeit is megtudod nézni úgy, hogy ha befekszel alá és befeszítesz a szilenthez közel a kasztnihoz és a bölcső közé (úgy, hogy a kasztniról a festéket ne szedje le, mert akkor ott rozsdásodni fog)és tudod mozgatni, nem feszes akkor az már cserés. Meg nekem lehetett is látni rajta, hogy el van öregedve a szilent.Repedezett volt.

no,mivel kézifék kötél rendesen ki lett cserélve ünnepek környékén azért ránéztem. Az rögzítve van rendesen..... Smiley
Így megfeszegettem a bölcsőt......enged,gyanus hogy az lesz a bűnös........ szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 13:01:34 »

no,mivel kézifék kötél rendesen ki lett cserélve ünnepek környékén azért ránéztem. Az rögzítve van rendesen..... Smiley
Így megfeszegettem a bölcsőt......enged,gyanus hogy az lesz a bűnös........ szomoru1

Bölcső-bölcsőszilent= hídszilent?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 13:10:00 »

Bölcső-bölcsőszilent= hídszilent?

Aha    nyes
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 17:47:22 »

DETKRAFT
 Úgy ahogy írtad csak hosszabb ívű kanyarban hallható a zúgás. De csak ha jobbra kanyarodok balkanyarban semmi. Kerékcsapágyra gyanakszom, de szerinted más is okozhatja??
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 18:02:27 »

Gumi.

DETKRAFT
 Úgy ahogy írtad csak hosszabb ívű kanyarban hallható a zúgás. De csak ha jobbra kanyarodok balkanyarban semmi. Kerékcsapágyra gyanakszom, de szerinted más is okozhatja??
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bogyo001
Vendég
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 19:15:09 »

Nekem is kopog, de ha 5 en ülünk benne akkor nem  nyes
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:16:49 »

Sziasztok! köszönöm az eddígi tanácsokat. És egy kormányműfelújítás menete hogy zajlik miket kell hozzá esetleg venni, vagy hova érdemes vinni komplettan hogy ott felújítsák ? Vagy bízzam a szerelőmre oszt majd ő megoldja. Vagy hol tudok venni felújitottat? Egyébként Győri vagyok.
                                                                                                                                                                                                                    Üdv!Nekem is hasonló volt a jelenségem,és a kormányművet kellett cserélni.Bontottat tettek bele,így került szereléssel,olajjal együtt 50ezerbe.Azóta teljesen tökéletesen működik. A bontós mondta,hogy elég sokszor keresnek nála mondeo kormányművet.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:53:16 »

Nekem is kopog, de ha 5 en ülünk benne akkor nem  nyes
olyankor biztos fél a túlerőtől  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:56:42 »

DETKRAFT
 Úgy ahogy írtad csak hosszabb ívű kanyarban hallható a zúgás. De csak ha jobbra kanyarodok balkanyarban semmi. Kerékcsapágyra gyanakszom, de szerinted más is okozhatja??
Dentcraft  Wink   De jobb kanyarban a jobbos szól azt mondtad.   Ha ez jobb kerék csapágy gond lenne, akkor balkanyarnál nagyon kellene szólnia. Nemlehet, h bal hátulról hallod?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:20:02 »

Hali! Kifejezetten előröl hallható a zúgás. és a kormányon pici de nagy frekvenciájú rezgés érezhető. De érdekes módon csak balkanyarban. Szerintem a csapágy darálhat már belül azt érzem és hallom. De persze ötleteket szívesen várok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:30:20 »

Hali! Kifejezetten előröl hallható a zúgás. és a kormányon pici de nagy frekvenciájú rezgés érezhető. De érdekes módon csak balkanyarban. Szerintem a csapágy darálhat már belül azt érzem és hallom. De persze ötleteket szívesen várok.

A leírásod alapján valószínűsíthető a kerékcsapágy hiba. Bal kanyar, jobb csapágy. De csalóka, mert nem gyakorlott füllel a hátsó csapágyhang is elölről hallhatónak tűnik.  Cool
Viszont a szavakon keresztül nem hallható, így nem jelenthető ki 100%-osan. Hallani, érezni kellene.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 10:32:17 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:06:56 »

Sziasztok!

Sportfutóművel mik a tapasztalatok a műszaki vizsgán?
tud valaki valamit, eddig csaz az Eibach Pro kit volt benne, azzal nem volt gond de most előre Koni Sport hátra meg bilstein B8 gátlók kerülnek, nemtudom hogy bele-e kötnek a műszaki vizsgán ebbe.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:10:15 »

Sziasztok!

Sportfutóművel mik a tapasztalatok a műszaki vizsgán?
tud valaki valamit, eddig csaz az Eibach Pro kit volt benne, azzal nem volt gond de most előre Koni Sport hátra meg bilstein B8 gátlók kerülnek, nemtudom hogy bele-e kötnek a műszaki vizsgán ebbe.

Alapjuk és joguk van rá. Valamint igazuk is van.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:25:04 »

Sziasztok!

Sportfutóművel mik a tapasztalatok a műszaki vizsgán?
tud valaki valamit, eddig csaz az Eibach Pro kit volt benne, azzal nem volt gond de most előre Koni Sport hátra meg bilstein B8 gátlók kerülnek, nemtudom hogy bele-e kötnek a műszaki vizsgán ebbe.

A rugóba nagyobb valószínűséggel kötnek bele, mint abba, hogy milyen márkájú gátló van benne. Ha a Koni meg Bilstein miatt akadékoskodnak, akkor annyi erővel abba is beleköthetnének, hogy nekem gyári helyett Sachs van.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:30:49 »

Alapjuk és joguk van rá. Valamint igazuk is van.....
milyen aggodalmad van ellene?hisz gyógyitó hatással van a vesére.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:37:47 »

milyen aggodalmad van ellene?hisz gyógyitó hatással van a vesére.

Engedély nélküli átalakítás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:40:18 »

A rugóba nagyobb valószínűséggel kötnek bele, mint abba, hogy milyen márkájú gátló van benne. Ha a Koni meg Bilstein miatt akadékoskodnak, akkor annyi erővel abba is beleköthetnének, hogy nekem gyári helyett Sachs van.

Abba nem lehet belekötni, hogy a gyári helyett sachs van, mivel az a gyárinak megfelelő paraméterekkel rendelkezik. Ezt a tanúsítványt kapta az alkatrész.
Tehát az autó viselkedése ismert a beszerelt alkatrésszel és jóvá van hagyva.

Ettől eltérő engedélyköteles átalakítás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:54:12 »

Abba nem lehet belekötni, hogy a gyári helyett sachs van, mivel az a gyárinak megfelelő paraméterekkel rendelkezik. Ezt a tanúsítványt kapta az alkatrész.
Tehát az autó viselkedése ismert a beszerelt alkatrésszel és jóvá van hagyva.

Ettől eltérő engedélyköteles átalakítás.

Milyen egy elb@szott dolog, hogy a TÜV-engedélyeket nem fogadják el itthon  falbav

De ettől függetlenül, szerintem ahol az ültetőrugóba nem kötöttek bele, ott a gátlókba se fognak, ha teljesítik az elvárt szintet (nyilván fogják).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:56:39 »

Milyen egy elb@szott dolog, hogy a TÜV-engedélyeket nem fogadják el itthon  falbav

De ettől függetlenül, szerintem ahol az ültetőrugóba nem kötöttek bele, ott a gátlókba se fognak, ha teljesítik az elvárt szintet (nyilván fogják).

Feltehetően nem akarnak....de megtehetnék.  Undecided
Egy sportdob vagy nem boltban vásárolt kipufogó (-rendszer) is engedélyköteles átalakítás.  Sad
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 13:58:15 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:19:15 »

Engedély nélküli átalakítás.
csak ennyi? az orvosolható
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:23:29 »

csak ennyi? az orvosolható
Ha adnak ki engedélyt.... ehhez tuti kell megfelelő formátumban átalakítási leírás, dokumentáció. Ki végezte, hol, milyen bevizsgálások...stb.
Mo.... bürokrácia fellegvára.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 15:29:43 »


Ha ez való a kombi lengőkarba, akkor igen, erre gondoltam.
Köszi az infót.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 15:48:00 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 21:37:18 »

Milyen egy elb@szott dolog, hogy a TÜV-engedélyeket nem fogadják el itthon  falbav

De ettől függetlenül, szerintem ahol az ültetőrugóba nem kötöttek bele, ott a gátlókba se fognak, ha teljesítik az elvárt szintet (nyilván fogják).

Ne idegeskedj, kint sem. Adnak a cucchoz ú.n. TÜV Gutachtent meg mindenféle papírt, de azzal el kell menni - nekem - a bécsi "Mozaik utcába", ahol 150-200 Euro fejében leműszakiztatják az autót, és beírják a forgalmiba, hogy azzal, és csak azzal a nem gyári cuccal forgalomképes. Utána már a rendőr sem köthet bele. De ugyanez van, ha pl. a 225/45R17-es felni-gumikkal megfog kinn a rendőr. Hivatalos váltóméret, de nem gyári váltóméret, azaz alapból szabálytalan. A forgalmiban a méretekhez még a sebességindex is ott van a listában, hogy milyen felni-gumi kombót szabad használnom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 21:47:51 »

Ne idegeskedj, kint sem. Adnak a cucchoz ú.n. TÜV Gutachtent meg mindenféle papírt, de azzal el kell menni - nekem - a bécsi "Mozaik utcába", ahol 150-200 Euro fejében leműszakiztatják az autót, és beírják a forgalmiba, hogy azzal, és csak azzal a nem gyári cuccal forgalomképes. Utána már a rendőr sem köthet bele. De ugyanez van, ha pl. a 225/45R17-es felni-gumikkal megfog kinn a rendőr. Hivatalos váltóméret, de nem gyári váltóméret, azaz alapból szabálytalan. A forgalmiban a méretekhez még a sebességindex is ott van a listában, hogy milyen felni-gumi kombót szabad használnom.

AndyA

A felnis-gumis történetet tudtam, de azt hittem, hogy pl egy típusengedéllyel rendelkező ültető-rugót be lehet tenni mindenféle szaladgálás nélkül. Mondjuk attól, hogy másnak még nálam is rosszabb, nekem még nem lesz jobb  vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 22:03:42 »

A felnis-gumis történetet tudtam, de azt hittem, hogy pl egy típusengedéllyel rendelkező ültető-rugót be lehet tenni mindenféle szaladgálás nélkül. Mondjuk attól, hogy másnak még nálam is rosszabb, nekem még nem lesz jobb  vigyor3
és hogy lehet beíratni a felnit/gumit a forgalmiba?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 22:17:05 »

és hogy lehet beíratni a felnit/gumit a forgalmiba?

Azt nem tudom, csak amikor vettem osztrákiából autót, akkor egy komplett kis füzetet kaptam, amiben a típushoz összes létező gyári felni fel volt sorolva, képpel, minden adattal /szélesség, átmérő, PCD, ET, tehermentesítő méret/, gumimérettel, sebességgel. Amikor bután néztem, akkor mondták, hogy ott elég szigorúan veszik ezt.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 22:18:34 »

Azt nem tudom, csak amikor vettem osztrákiából autót, akkor egy komplett kis füzetet kaptam, amiben a típushoz összes létező gyári felni fel volt sorolva, képpel, minden adattal /szélesség, átmérő, PCD, ET, tehermentesítő méret/, gumimérettel, sebességgel. Amikor bután néztem, akkor mondták, hogy ott elég szigorúan veszik ezt.
majd holnap megkérdem a vizsgabázison, ott van a szomszédomban. kíváncsi vagyok
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:48:28 »

Bal hátsó kerékcsapágy cserénél kell figyelni valamire?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:57:18 »

Bal hátsó kerékcsapágy cserénél kell figyelni valamire?


Hogy ne üsd le az ABS érzékelőt, és hogy jó irányba (csatlakozó lefelé mutasson) tedd fel. Mielőtt az újat felrakod, pucold meg a helyét alaposan (drótkefe és társai). Én a magam részéről az új agyat zsírtalanítottam és körben mindenhol lefestettem, hogy még kevésbé szálljon el felette az idő vasfoga. Smiley

És tegyél bele négy új csavart, ne sajnáld rá azt a pár száz Ft-ot. Ford kereskedésben aprópénzért kapsz, rajta azzal a kék csavarrögzítő szutyokkal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:58:56 »

Benne van az agyban az ABS jeladó+érzékelő. Az új beszerelésénél kell vigyázni, hogy a csatlakozó nehogy letörjön.  Smiley
Szokott lenni 4 új csavar a készletben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.