Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:17:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3167715 alkalommal)
0 Felhasználó és 181 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3950 Dátum:
2013.06.22 szombat, 20:52:57 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.22 szombat, 20:47:25
És miben más a rugó?
Igy kompletten cserélve se jó?
Erősebb lehet, mivel a motor súlya nem azonos.
De ahogy mondtam, tudtommal mk3-ban nincs 1.6 -os benzines. Tehát eleve tisztázni kellene, hogy miben is volt valójában.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3951 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:07:48 »
Még mindig az a kérdés hogy miért nem jó a benzines gólyaláb a dizelbe?
A cromax oldalán megnéztem és csak a rúgóra irja hogy van külön benzin-dizel.
Márpedig,ha lengcsillapitó,illetve a toronycsapágy ugyan az.Akkor mind a kettő rugónak van ott helye.
Nem értem miben lehet más,ami egy hétköznapi használat során zavaró lehet?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3952 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:13:01 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 11:07:48
Még mindig az a kérdés hogy miért nem jó a benzines gólyaláb a dizelbe?
A cromax oldalán megnéztem és csak a rúgóra irja hogy van külön benzin-dizel.
Márpedig,ha lengcsillapitó,illetve a toronycsapágy ugyan az.Akkor mind a kettő rugónak van ott helye.
Nem értem miben lehet más,ami egy hétköznapi használat során zavaró lehet?
Még mindig azt tudom válaszolni, hogy eltérő erősségű a benzines és dízel rugója. Mivel a motoros súlya nem azonos.
Valamint még mindig furcsának tartom az 1.6 benzines-ből származó gólyalábat, mert mk3-ban nincs 1.6 benzines motor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3953 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:20:53 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 11:07:48
Még mindig az a kérdés hogy miért nem jó a benzines gólyaláb a dizelbe?
A cromax oldalán megnéztem és csak a rúgóra irja hogy van külön benzin-dizel.
Márpedig,ha lengcsillapitó,illetve a toronycsapágy ugyan az.Akkor mind a kettő rugónak van ott helye.
Nem értem miben lehet más,ami egy hétköznapi használat során zavaró lehet?
Ahogy GSR írja! Alap kérdés: Milyen autóból van amit be akarsz építeni? Mert valóban nem volt 1.6 MKIII-ból!
A motorok eltérő súlya miatt lehet különböző a hozzávaló alkatrész.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3954 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:32:24 »
Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető?
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3955 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:36:01 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 11:32:24
Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető?
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
mk2-nél kérdezted már, hogy van e típus azonos alkatrésze a kocsidhoz?
Ott lakik tőled egy köpésre (már ha valós a címed az adatlapodon).
Azt látom, hogy mindenképp olyat erőltetsz, amire mindenki azt mondja, hogy nem hozzá való. Még az eladó is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3956 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:38:54 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 11:32:24
Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető?
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
Betenni be lehet, de:
1.8, 2.0 benzines motor egész alumínium, ha annak a rugóját teszed be egy 2.0 dízel alá, ami öntöttvas blokk, szerintem le fogja rakni az orrát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3957 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:42:23 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 11:32:24
Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető?
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
A benzines rugója gyengébb, tehát dízel autóban másképp fog viselkedni az első futómű és ezzel együtt az autó viselkedése is megváltozhat.
Kanyarban belibeg, fékezéskor "tolja" az elejét....
Az egy dolog, hogy lejjebb ül, de úttartásbeli különbségek lehetnek....
A gátló és a rugó ne ugyanaz. Nem lehet kiváltani az egyik "hibáját" a másikkal. Lehet keményebb a gátló, de attól még lejjebb ül és puhább marad a rugó.
Én olyan alkatrészeket keresnék, építenék be a kocsiba, ami belevaló. Nem játék a futómű.....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 11:44:54 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3958 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 12:26:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.23 vasárnap, 11:36:01
mk2-nél kérdezted már, hogy van e típus azonos alkatrésze a kocsidhoz?
Ott lakik tőled egy köpésre (már ha valós a címed az adatlapodon).
Azt látom, hogy mindenképp olyat erőltetsz, amire mindenki azt mondja, hogy nem hozzá való. Még az eladó is.
Az eladó egy sima user,ezért inkább utána kérdezek.
Itt azért mindenfajta mokkolás megfordult már.És valjuk be van ami működik,még ha papíron el is van vetve.
Emlékeim szerint csak 50kg,de most meg néztem és 110kg a különbség.
Az meg olyan mintha egy béby elefántal a motorháztetőn kocsikáznék.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3959 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 12:42:11 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 11:32:24
Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető?
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
Figyelj már, kérdeztél valamit és kaptál rá választ, többet is. ha nem fogadod el, minek kérdezted meg?
benzines rugókkal, le fog ülni az eleje. a csillapító és a rugó egymáshoz és mindkettő a kocsihoz is kell h passzoljon, azért h normálisan viselkedjen a futómű. pl: hiába teszel ST gátlót a kocsidba, ami keményebb, ha nem teszel bele ST rugót is. vagy hiába teszed át a gyári 18-as felniket, ha nem alakítod hozzá a futóművet.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3960 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 13:09:09 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 12:26:55
Az eladó egy sima user,ezért inkább utána kérdezek.
Itt azért mindenfajta mokkolás megfordult már.És valjuk be van ami működik,még ha papíron el is van vetve.
Emlékeim szerint csak 50kg,de most meg néztem és 110kg a különbség.
Az meg olyan mintha egy béby elefántal a motorháztetőn kocsikáznék.
Értem már, mit szeretnél!
Eredeti kérdésedre a válasz:
Igen jó hozzá! (saját felelősségre)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3961 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 13:12:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.23 vasárnap, 12:42:11
Figyelj már, kérdeztél valamit és kaptál rá választ, többet is. ha nem fogadod el, minek kérdezted meg?
benzines rugókkal, le fog ülni az eleje. a csillapító és a rugó egymáshoz és mindkettő a kocsihoz is kell h passzoljon, azért h normálisan viselkedjen a futómű. pl: hiába teszel ST gátlót a kocsidba, ami keményebb, ha nem teszel bele ST rugót is. vagy hiába teszed át a gyári 18-as felniket, ha nem alakítod hozzá a futóművet.
Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 13:16:42 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3962 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 13:18:18 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 13:12:46
Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Nem tudhatod előre, hogy bizonyos helyzeteben -amit írtam már- kanyar, fékezés.... hogyan fog viselkedni, ha esetleg a "határra" kerülsz. Nem, nem ország határ, hanem a futómű tűréshatára.
Arról nem is beszélve, de sose kerüljön rá sor...., hogy egy balesetnél ha műszaki hiba merül fel és bevizsgálják az autót...abból még bajok lehetnek.
Ha valaki valamiből jobbat épít be az nem ugyanaz, mintha az elvártnál rosszabbat, gyengébbet.
Valamint mivel a közúton közlekedsz másokkal együtt, nem beszélhetünk csak saját magadra visszaható felelősségről.
Egyébként nem is értem a dolgot...... nem drága egy pár új gátló előre, aztán maradhat a gyári rugó és évekig nincs probléma az elejével. Nem egyszerűbb ez?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 13:20:27 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3963 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 13:32:03 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 13:12:46
Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött!
szarszállító akár lehet az általad említett verseny autó is.de itt inkább a szó beazonositva ember és autó
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3964 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 13:42:10 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 13:12:46
Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött!
KOMPLETTEN: beleteszel gyöngébb rugót, gyöngébb csillapítóval.
csak 1 ostoba kérdés: ha ugyanannyi a belevaló mint a nem belevaló, akkor miről beszélünk valójában?
meg persze ha 1 mondeot használsz xarszállításra, akkor gondolom nem okoz gondot 2 új gátló sem
de azt csinálsz amit akarsz
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 13:44:09 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3965 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 14:51:00 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.23 vasárnap, 13:32:03
szarszállító akár lehet az általad említett verseny autó is.de itt inkább a szó beazonositva ember és autó
Ne személyeskedjünk!
A verseny autó egy pár futamra kihegyezett preciz eszköz.Sem felépítése sem műszaki jellemzői nem teszik alkalmassá nagy kiterjedésű nehéz dolgok cipelésére.
Erre a célra ott a nagy büdös dízel traktor egy jól pakolható utánfutóval.És gondolom én,kombi autót azzal a nem titkolt vággyal vesz az ember.Hogy néha napján akár az egész jövő hetet is bele tudja pakolni.Én legalább is anno azért vettem kombit!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3966 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:12:04 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.23 vasárnap, 13:42:10
KOMPLETTEN: beleteszel gyöngébb rugót, gyöngébb csillapítóval.
csak 1 ostoba kérdés: ha ugyanannyi a belevaló mint a nem belevaló, akkor miről beszélünk valójában?
meg persze ha 1 mondeot használsz xarszállításra, akkor gondolom nem okoz gondot 2 új gátló sem
de azt csinálsz amit akarsz
Most mit vagytok így fennakadva ez a szarszállítón?Nekem a 3 kombi mondeom!Nem érzitek benne az öniróniát?
Nem ostoba a kérdés!De nekem már rég óta kuka a lengéscsillapítóm.Most eltört a rugó,és szétborult a toronycsapágy.
És egy elég jó ajánlatot kaptam arra a bizonyos 2 gólyalábra.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3967 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:14:11 »
Lehet nem kellett volna megvárni, amíg ennyire tönkremegy minden.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3968 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:17:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.23 vasárnap, 15:14:11
Lehet nem kellett volna megvárni, amíg ennyire tönkremegy minden.
Lehet hogy még így is stabilabban fekszik az úton,és komfortosabb vele utazni mint pl egy 2008-as fiestaval.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3969 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:18:19 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 15:12:04
Most mit vagytok így fennakadva ez a szarszállítón?Nekem a 3 kombi mondeom!Nem érzitek benne az öniróniát?
Nem ostoba a kérdés!De nekem már rég óta kuka a lengéscsillapítóm.Most eltört a rugó,és szétborult a toronycsapágy.
És egy elég jó ajánlatot kaptam arra a bizonyos 2 gólyalábra.
én is sokmindent beleteszek, de cuccolásnak hívom inkább
pl ha váltót kell cserélned, és jó ajánlatot kapsz a dízel váltóra akkor megveszed? vagy klíma kompresszort is olyat veszel ami olcsó, nembaj ha nem bele való?!
kaptál jó pár választ, magyarázatot, indoklást, Te tudod mi a jó neked.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3970 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:20:34 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 15:17:51
Lehet hogy még így is stabilabban fekszik az úton,és komfortosabb vele utazni mint pl egy 2008-as fiestaval.
tudsz ám badarságot írni..
gondolom téligumit se veszel rá télen, mert jó a nyári is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3971 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:21:55 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 15:17:51
Lehet hogy még így is stabilabban fekszik az úton,és komfortosabb vele utazni mint pl egy 2008-as fiestaval.
Lehet...egyenesen, sík úton.....
De lehet a Fiestával beveszel egy nagyobb kanyart a kigondolt íven vagy ha ki kell kerülni valamit hirtelen sikerül is.....de ilyen futóművel, mint ahogy leírtad a tiéd....ez nem fog sikerülni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3972 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 16:32:37 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 13:12:46
Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött!
Például a gyengébb rugó a nagyobb súly hatására könnyebben eltörik, kidöfi a kereked, stb. Én úgyhallottam MK3-ak így is hajlamosak az első rugók törésére, nemhogy gyengébbet beszerelve.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3973 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 17:43:31 »
Idézetet írta: Conor - 2013.06.23 vasárnap, 16:32:37
Például a gyengébb rugó a nagyobb súly hatására könnyebben eltörik, kidöfi a kereked, stb. Én úgyhallottam MK3-ak így is hajlamosak az első rugók törésére, nemhogy gyengébbet beszerelve.
mk 2 is töri
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3974 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 18:19:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.23 vasárnap, 15:20:34
tudsz ám badarságot írni..
gondolom téligumit se veszel rá télen, mert jó a nyári is
Ez nem badarság ez tapasztalat!Ahol a fiesta 60.nál már borulás határon van ott a mondeo 90-el fekszi a kanyart.
Igazából nem érdekel hogy te mit gondolsz rólam,de téli gumiból is csak használtat veszek!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3975 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 18:45:37 »
EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3976 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 18:50:43 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.23 vasárnap, 18:45:37
EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
toronycsapágyat, kormány összekötőt, axiális csuklót kellene megnézni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3977 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 18:53:58 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.23 vasárnap, 18:45:37
EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
Esetleg a rugó tetejéből tört le egy darab?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3978 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 18:56:33 »
Ne tedd be a dislibe a benzines rugót, mert egy fékezésnél/úthullámnál az autót odavered rendesen.Amúgy meg hogy fog kinézni a kocsi ha elől alapból lentvan a hátulja meg fent?Vagy leváx a hátsó rugókból?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3979 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 19:21:23 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.23 vasárnap, 18:45:37
EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
Először a hibát kellett volna feltárni és a szükséges alkatrészeket kicserélni. Nem találomra csereberélni alkatrészeket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3980 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 00:05:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.23 vasárnap, 19:21:23
Először a hibát kellett volna feltárni és a szükséges alkatrészeket kicserélni. Nem találomra csereberélni alkatrészeket.
Nem találomra cserélgettem ki az alkatrészeket , hanem mert ezek valóban rosszak voltak. A kopogás okához keresek tippeket CSAK!!!! . Köszi
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3981 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 15:58:20 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.24 hétfő, 00:05:55
Idézetet írta: GSR - 2013.06.23 vasárnap, 19:21:23
Először a hibát kellett volna feltárni és a szükséges alkatrészeket kicserélni. Nem találomra csereberélni alkatrészeket.
Nem találomra cserélgettem ki az alkatrészeket , hanem mert ezek valóban rosszak voltak. A kopogás okához keresek tippeket CSAK!!!! . Köszi
yessus végiolvastam mindent ....van ám vita,mindenkinek a saját cucca a legjobb...szerintem,amugy a rugotörést szemmel meglátja minden laikus is.a futomüves felénk meg csak a szerelésért kér pénzt azért hogy megmondja egy rázopadon mi a xar a verdán azert nem.amugy a törött rugó nálam életet mentett az enyémet meg az esetleges szembe jövökét is.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3982 Dátum:
2013.06.25 kedd, 10:36:10 »
Idézetet írta: gostrada - 2013.06.23 vasárnap, 18:19:03
Ez nem badarság ez tapasztalat!Ahol a fiesta 60.nál már borulás határon van ott a mondeo 90-el fekszi a kanyart.
Igazából nem érdekel hogy te mit gondolsz rólam,de téli gumiból is csak használtat veszek!
figyimá' én Styleair-rel egyetértve azt javaslom, hogy vedd meg, tedd be saját felelőségre, próbáld ki és mondd el, mi a tapasztalat.
De: nem a lengéscsillapító tartja az autót, ahogy azt már többen mondták, hanem a rugó. Puhább rugó alacsonyabb első magasságot és rövidebb csillapítási utat ad a gyári lengéscsillapítóval. A nagyobb súly miatt fékezésnél, berugózásnál mélyebbre kerül az orra, felütközhet a lengéscsillapító, túlterhelheti a többi futómű-szilentet. A puhább csillapítás miatt nagyobb lesz a billenés, így ott, ahol most 90kmh-val simán kanyarodsz, alulkormányzott lehet az autó.
Azt azért nézd meg, hogy az 50kg-mal nagyobb súly beépítés után mekkora szabad mozgásteret hagy a rugónak. Ha van rá esély, hogy berugózáskor teljesen összenyomódik a rugó, nem lesz túl jó a rugózás és a stabilitás (ld. szekér)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3983 Dátum:
2013.06.26 szerda, 11:09:11 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3984 Dátum:
2013.06.27 csütörtök, 16:49:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.26 szerda, 11:09:11
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
A kérdésre a válasz engem is érdekelne, nekem a hosszanti irányú nyomvályúknál olyan mintha úszna a kocsi :S :S
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3985 Dátum:
2013.06.27 csütörtök, 17:13:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.26 szerda, 11:09:11
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
szerinted amik itthon vannak nyomvályus utak az normális? ilyen rossz minöségü utat még a teszt pályán sem generálnak.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3986 Dátum:
2013.06.27 csütörtök, 19:53:43 »
Hátsó stabilizátor gumi szilenteket cseréltem,összerakáskor jól be is kentem őket szilikonzsírral mégis ropognak.Azóta hetente kiveszem őket megkenni,de 1 hét után újra ropog.Már 3-szor kiszedtem őket.Össze kopik ez valamikor?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3987 Dátum:
2013.06.27 csütörtök, 19:57:20 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.06.27 csütörtök, 19:53:43
Hátsó stabilizátor gumi szilenteket cseréltem,összerakáskor jól be is kentem őket szilikonzsírral mégis ropognak.Azóta hetente kiveszem őket megkenni,de 1 hét után újra ropog.Már 3-szor kiszedtem őket.Össze kopik ez valamikor?
Egy hetet kibírnak kenés nélkül, szárazon is.
Én tapadós zsírral szoktam bekenni, nem szilikonnal.
Szó sincs semmilyen összekopásról.
Hogyan húzod le a pántokat?
Úgy kell, hogy keréken áll a kocsi és vízszintesen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3988 Dátum:
2013.06.27 csütörtök, 20:27:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.27 csütörtök, 19:57:20
Egy hetet kibírnak kenés nélkül, szárazon is.
Én tapadós zsírral szoktam bekenni, nem szilikonnal.
Szó sincs semmilyen összekopásról.
Hogyan húzod le a pántokat?
Úgy kell, hogy keréken áll a kocsi és vízszintesen.
Talpon áll a kocsi.A fűben aláfekve már rutinból csinálom.Nem emeltem rajta.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3989 Dátum:
2013.06.27 csütörtök, 20:47:12 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.06.27 csütörtök, 20:27:46
Talpon áll a kocsi.A fűben aláfekve már rutinból csinálom.Nem emeltem rajta.
Gyári gumikat vettél?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3990 Dátum:
2013.06.28 péntek, 10:51:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.26 szerda, 11:09:11
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
A nyári, alacsonyabb profilú 225-ösökkel nekem is ilyen, de ez normális. A téliekkel is biztos csinálja, de annyira kevéssé, hogy nemigen venni észre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3991 Dátum:
2013.06.28 péntek, 18:12:04 »
Egy pár hete elkezdett morogni a bal eleje a kocsinak. Abban a pillanatban, ahogy elfordítottam a kormányt jobbra, akár egy fél mm-t, már búgott, morgott. 100as tempónál már elég szép hangja volt, mondhatni idegesítő.
Mivel szharok voltak a nyári gumik, szálszakadásos volt + a belső fele teljesen lekopott eg szhar futóműbeállításnak köszönhetően, így ezt a morgást annak tudtuk be. Elvittem egy másik futóműveshez, végigrángatta az elejét, kiderült, h lóg az alsó kitámasztógömbfejem, és erre a lógó gömbfejre állítottak rá áprilisban. Mondta a csávókám, h addig,amíg nem lesz cserélve a gömbfej, nem állítanak semmit.
A tali előtt elkészült a csere, múltkor elvittem megint a futóműveshez, elvileg faxán be is lett most állítva, viszont a gumi belsejét annyira lenyalta, h muszáj volt lecserélnem. Mivel nem találtam a méretben gumit, ideiglenesen téli gummákat raktam fel, addig, amíg nem találok rá nyári papucsokat. És itt jön a lényeg, Most méghangosabban búg, ha elfordítom a kormányt. Már 80nál is elég hangosan morog. Tehát nem a gumi volt a hiba oka.
Kérdés, kerékcsapágy v féltengely?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3992 Dátum:
2013.06.28 péntek, 18:16:19 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.28 péntek, 18:12:04
Egy pár hete elkezdett morogni a bal eleje a kocsinak. Abban a pillanatban, ahogy elfordítottam a kormányt jobbra, akár egy fél mm-t, már búgott, morgott. 100as tempónál már elég szép hangja volt, mondhatni idegesítő.
Mivel szharok voltak a nyári gumik, szálszakadásos volt + a belső fele teljesen lekopott eg szhar futóműbeállításnak köszönhetően, így ezt a morgást annak tudtuk be. Elvittem egy másik futóműveshez, végigrángatta az elejét, kiderült, h lóg az alsó kitámasztógömbfejem, és erre a lógó gömbfejre állítottak rá áprilisban. Mondta a csávókám, h addig,amíg nem lesz cserélve a gömbfej, nem állítanak semmit.
A tali előtt elkészült a csere, múltkor elvittem megint a futóműveshez, elvileg faxán be is lett most állítva, viszont a gumi belsejét annyira lenyalta, h muszáj volt lecserélnem. Mivel nem találtam a méretben gumit, ideiglenesen téli gummákat raktam fel, addig, amíg nem találok rá nyári papucsokat. És itt jön a lényeg, Most méghangosabban búg, ha elfordítom a kormányt. Már 80nál is elég hangosan morog. Tehát nem a gumi volt a hiba oka.
Kérdés, kerékcsapágy v féltengely?
off:
már csak a gumira írva szupergumi.hu és ott a használt gumi kereső nézd meg házhoz is hozzák illetve van szerelési gari
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3993 Dátum:
2013.06.28 péntek, 18:31:50 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.06.28 péntek, 18:16:19
off:
már csak a gumira írva szupergumi.hu és ott a használt gumi kereső nézd meg házhoz is hozzák illetve van szerelési gari
elvileg jövő pénteken kész a cuccod!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3994 Dátum:
2013.06.28 péntek, 18:37:25 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.28 péntek, 18:31:50
elvileg jövő pénteken kész a cuccod!
frankó
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3995 Dátum:
2013.06.28 péntek, 18:42:14 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.06.28 péntek, 18:37:25
frankó
majd jelzek, meg küldhetsz nekem pontos címet.
Viszont jövő héten pénteken lesz Pápán az évzáróvacsi, ha akkor jó neked, akkor el tudom vinni!
Majd írj pü-be.
On: kerékcsapágy v féltengely?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3996 Dátum:
2013.06.28 péntek, 19:00:14 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.28 péntek, 18:42:14
majd jelzek, meg küldhetsz nekem pontos címet.
Viszont jövő héten pénteken lesz Pápán az évzáróvacsi, ha akkor jó neked, akkor el tudom vinni!
Majd írj pü-be.
On: kerékcsapágy v féltengely?
Vibrációt érzel menet közben?
Vagy csak a búgás van?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3997 Dátum:
2013.06.28 péntek, 19:51:07 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.28 péntek, 19:00:14
Vibrációt érzel menet közben?
Vagy csak a búgás van?
talán egy nagyon minimálisat érzek a bal lábambál, a pihentetőn.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3998 Dátum:
2013.06.28 péntek, 20:07:48 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.28 péntek, 19:51:07
talán egy nagyon minimálisat érzek a bal lábambál, a pihentetőn.
én csapágyra gyanakodnék
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3999 Dátum:
2013.06.28 péntek, 20:16:44 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.28 péntek, 20:07:48
én csapágyra gyanakodnék
én is arra gondoltam első körben. Ezzel meddig lehet így hazárdírozni?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ