Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:01:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3171985 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2013.06.22 szombat, 20:52:57 »

És miben más a rugó?
Igy kompletten cserélve se jó?
Erősebb lehet, mivel a motor súlya nem azonos.
De ahogy mondtam, tudtommal mk3-ban nincs 1.6 -os benzines. Tehát eleve tisztázni kellene, hogy miben is volt valójában.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:07:48 »

Még mindig az a kérdés hogy miért nem jó a benzines gólyaláb a dizelbe?
A cromax oldalán megnéztem és csak a rúgóra irja hogy van külön benzin-dizel.
Márpedig,ha lengcsillapitó,illetve a toronycsapágy ugyan az.Akkor mind a kettő rugónak van ott helye.
Nem értem miben lehet más,ami egy hétköznapi használat során zavaró lehet?
 
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:13:01 »

Még mindig az a kérdés hogy miért nem jó a benzines gólyaláb a dizelbe?
A cromax oldalán megnéztem és csak a rúgóra irja hogy van külön benzin-dizel.
Márpedig,ha lengcsillapitó,illetve a toronycsapágy ugyan az.Akkor mind a kettő rugónak van ott helye.
Nem értem miben lehet más,ami egy hétköznapi használat során zavaró lehet?
 


Még mindig azt tudom válaszolni, hogy eltérő erősségű a benzines és dízel rugója. Mivel a motoros súlya nem azonos.
Valamint még mindig furcsának tartom az 1.6 benzines-ből származó gólyalábat, mert mk3-ban nincs 1.6 benzines motor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:20:53 »

Még mindig az a kérdés hogy miért nem jó a benzines gólyaláb a dizelbe?
A cromax oldalán megnéztem és csak a rúgóra irja hogy van külön benzin-dizel.
Márpedig,ha lengcsillapitó,illetve a toronycsapágy ugyan az.Akkor mind a kettő rugónak van ott helye.
Nem értem miben lehet más,ami egy hétköznapi használat során zavaró lehet?
 
Ahogy GSR írja! Alap kérdés: Milyen autóból van amit be akarsz építeni? Mert valóban nem volt 1.6 MKIII-ból!
A motorok eltérő súlya miatt lehet különböző a hozzávaló alkatrész.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:32:24 »

Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető? Wink
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:36:01 »

Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető? Wink
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
mk2-nél kérdezted már, hogy van e típus azonos alkatrésze a kocsidhoz?
Ott lakik tőled egy köpésre (már ha valós a címed az adatlapodon).

Azt látom, hogy mindenképp olyat erőltetsz, amire mindenki azt mondja, hogy nem hozzá való. Még az eladó is.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:38:54 »

Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető? Wink
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.

Betenni be lehet, de:
1.8, 2.0 benzines motor egész alumínium, ha annak a rugóját teszed be egy 2.0 dízel alá, ami öntöttvas blokk, szerintem le fogja rakni az orrát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:42:23 »

Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető? Wink
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.

A benzines rugója gyengébb, tehát dízel autóban másképp fog viselkedni az első futómű és ezzel együtt az autó viselkedése is megváltozhat.
Kanyarban belibeg, fékezéskor "tolja" az elejét....
Az egy dolog, hogy lejjebb ül, de úttartásbeli különbségek lehetnek....
A gátló és a rugó ne ugyanaz. Nem lehet kiváltani az egyik "hibáját" a másikkal. Lehet keményebb a gátló, de attól még lejjebb ül és puhább marad a rugó.

Én olyan alkatrészeket keresnék, építenék be a kocsiba, ami belevaló. Nem játék a futómű.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 11:44:54 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 12:26:55 »

mk2-nél kérdezted már, hogy van e típus azonos alkatrésze a kocsidhoz?
Ott lakik tőled egy köpésre (már ha valós a címed az adatlapodon).

Azt látom, hogy mindenképp olyat erőltetsz, amire mindenki azt mondja, hogy nem hozzá való. Még az eladó is.  Undecided
Az eladó egy sima user,ezért inkább utána kérdezek.
Itt azért mindenfajta mokkolás megfordult már.És valjuk be van ami működik,még ha papíron el is van vetve.
Emlékeim szerint csak 50kg,de most meg néztem és 110kg a különbség.
Az meg olyan mintha egy béby elefántal a motorháztetőn kocsikáznék. Grin
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 12:42:11 »

Ok!Akkor lehet hogy nem 1.6,hanem valami alap benzines gépből van.
De akkor ezek szerint simándi beépíthető? Wink
Gondolom azért nem fog leülni az eleje az autónak,vagy az ég felé állni mint egy rakéta?
És az a rúgó is ott fog maradni a helyén,és nem fog külön életet élni az autótól.
Legfeljebb egy kicsit puhább lesz?!De ha a benne levő telókat keményre újíttatom fel.
Akkor lehet hogy fel se fog tűnni a különbség.
Figyelj már, kérdeztél valamit és kaptál rá választ, többet is. ha nem fogadod el, minek kérdezted meg?  smile

benzines rugókkal, le fog ülni az eleje.   a csillapító és a rugó egymáshoz és mindkettő a kocsihoz is kell h passzoljon, azért h normálisan viselkedjen a futómű.    pl: hiába teszel ST gátlót a kocsidba, ami keményebb,  ha nem teszel bele ST rugót is.  vagy hiába teszed át a gyári 18-as felniket, ha nem alakítod hozzá a futóművet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:09:09 »

Az eladó egy sima user,ezért inkább utána kérdezek.
Itt azért mindenfajta mokkolás megfordult már.És valjuk be van ami működik,még ha papíron el is van vetve.
Emlékeim szerint csak 50kg,de most meg néztem és 110kg a különbség.
Az meg olyan mintha egy béby elefántal a motorháztetőn kocsikáznék. Grin
Értem már, mit szeretnél!  zavart2

Eredeti kérdésedre a válasz: Igen jó hozzá! (saját felelősségre)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:12:46 »

Figyelj már, kérdeztél valamit és kaptál rá választ, többet is. ha nem fogadod el, minek kérdezted meg?  smile

benzines rugókkal, le fog ülni az eleje.   a csillapító és a rugó egymáshoz és mindkettő a kocsihoz is kell h passzoljon, azért h normálisan viselkedjen a futómű.    pl: hiába teszel ST gátlót a kocsidba, ami keményebb,  ha nem teszel bele ST rugót is.  vagy hiába teszed át a gyári 18-as felniket, ha nem alakítod hozzá a futóművet.
Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött! vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 13:16:42 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:18:18 »

Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!

Nem tudhatod előre, hogy bizonyos helyzeteben -amit írtam már- kanyar, fékezés.... hogyan fog viselkedni, ha esetleg a "határra" kerülsz. Nem, nem ország határ, hanem a futómű tűréshatára.
Arról nem is beszélve, de sose kerüljön rá sor...., hogy egy balesetnél ha műszaki hiba merül fel és bevizsgálják az autót...abból még bajok lehetnek.
Ha valaki valamiből jobbat épít be az nem ugyanaz, mintha az elvártnál rosszabbat, gyengébbet.
Valamint mivel a közúton közlekedsz másokkal együtt, nem beszélhetünk csak saját magadra visszaható felelősségről.

Egyébként nem is értem a dolgot...... nem drága egy pár új gátló előre, aztán maradhat a gyári rugó és évekig nincs probléma az elejével. Nem egyszerűbb ez?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 13:20:27 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:32:03 »

Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött! vigyor3
szarszállító akár lehet az általad említett verseny autó is.de itt  inkább a szó beazonositva ember és autó
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:42:10 »

Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött! vigyor3
KOMPLETTEN: beleteszel  gyöngébb rugót, gyöngébb csillapítóval.

csak 1 ostoba kérdés: ha ugyanannyi a belevaló mint a nem belevaló, akkor miről beszélünk valójában?  
meg persze ha 1 mondeot használsz xarszállításra, akkor gondolom nem okoz gondot 2 új gátló sem

 de azt csinálsz amit akarsz
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 13:44:09 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 14:51:00 »

szarszállító akár lehet az általad említett verseny autó is.de itt  inkább a szó beazonositva ember és autó
Ne személyeskedjünk! integet2
A verseny autó egy pár futamra kihegyezett preciz eszköz.Sem felépítése sem műszaki jellemzői nem teszik alkalmassá nagy kiterjedésű nehéz dolgok cipelésére.
Erre a célra ott a nagy büdös dízel traktor egy jól pakolható utánfutóval.És gondolom én,kombi autót azzal a nem titkolt vággyal vesz az ember.Hogy néha napján akár az egész jövő hetet is bele tudja pakolni.Én legalább is anno azért vettem kombit!

Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:12:04 »

KOMPLETTEN: beleteszel  gyöngébb rugót, gyöngébb csillapítóval.

csak 1 ostoba kérdés: ha ugyanannyi a belevaló mint a nem belevaló, akkor miről beszélünk valójában?  
meg persze ha 1 mondeot használsz xarszállításra, akkor gondolom nem okoz gondot 2 új gátló sem

 de azt csinálsz amit akarsz

Most mit vagytok így fennakadva ez a szarszállítón?Nekem a 3 kombi mondeom!Nem érzitek benne az öniróniát? beka3
Nem ostoba a kérdés!De nekem már rég óta kuka a lengéscsillapítóm.Most eltört a rugó,és szétborult a toronycsapágy.
És egy elég jó ajánlatot kaptam arra a bizonyos 2 gólyalábra.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:14:11 »

Lehet nem kellett volna megvárni, amíg ennyire tönkremegy minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:17:51 »

Lehet nem kellett volna megvárni, amíg ennyire tönkremegy minden.
Lehet hogy még így is stabilabban fekszik az úton,és komfortosabb vele utazni mint pl egy 2008-as fiestaval. pias
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:18:19 »

Most mit vagytok így fennakadva ez a szarszállítón?Nekem a 3 kombi mondeom!Nem érzitek benne az öniróniát? beka3
Nem ostoba a kérdés!De nekem már rég óta kuka a lengéscsillapítóm.Most eltört a rugó,és szétborult a toronycsapágy.
És egy elég jó ajánlatot kaptam arra a bizonyos 2 gólyalábra.
én is sokmindent beleteszek, de cuccolásnak hívom inkább  wave

   pl  ha váltót kell cserélned, és jó ajánlatot kapsz a dízel váltóra akkor megveszed?   vagy klíma kompresszort is olyat veszel ami olcsó, nembaj ha nem bele való?!  nyes  

kaptál jó pár választ, magyarázatot, indoklást, Te tudod mi a jó neked.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:20:34 »

Lehet hogy még így is stabilabban fekszik az úton,és komfortosabb vele utazni mint pl egy 2008-as fiestaval. pias

tudsz ám badarságot írni..

gondolom téligumit se veszel rá télen, mert jó a nyári is
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:21:55 »

Lehet hogy még így is stabilabban fekszik az úton,és komfortosabb vele utazni mint pl egy 2008-as fiestaval. pias


Lehet...egyenesen, sík úton.....
De lehet a Fiestával  beveszel egy nagyobb kanyart a kigondolt íven vagy ha ki kell kerülni valamit hirtelen sikerül is.....de ilyen futóművel, mint ahogy leírtad a tiéd....ez nem fog sikerülni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 16:32:37 »

Felfogtam!!!
Azért merészeltem megkérdezni hogy KOMPLETEN mi fog változni?
Az hogy egy kicsit puhább lesz,vagy egy centivel lejeb kerül az autó, pont le ....!
A futómű viselkedése szvsz a max 130km/h sebesség tartományban nem fog semmilyen körülmények között zavarba hozni.
Azért kérdezem meg több embernek a véleményét.Mert egyesek képesek egy N osztályos versenyautóvá misztifikálni,egy szarszállító kombi dízelt!
Meg azért,hogy van esetleg olyan aki a saját bőrén tapasztalta,és nem egy katalógus alapján dönt élet és halál fölött! vigyor3
Például a gyengébb rugó a nagyobb súly hatására könnyebben eltörik, kidöfi a kereked, stb. Én úgyhallottam MK3-ak így is hajlamosak az első rugók törésére, nemhogy gyengébbet beszerelve.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 17:43:31 »

Például a gyengébb rugó a nagyobb súly hatására könnyebben eltörik, kidöfi a kereked, stb. Én úgyhallottam MK3-ak így is hajlamosak az első rugók törésére, nemhogy gyengébbet beszerelve.
mk 2 is töri
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:19:03 »

tudsz ám badarságot írni..

gondolom téligumit se veszel rá télen, mert jó a nyári is
Ez nem badarság ez tapasztalat!Ahol a fiesta 60.nál már borulás határon van ott a mondeo 90-el fekszi a kanyart.
Igazából nem érdekel hogy te mit gondolsz rólam,de téli gumiból is csak használtat veszek!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:45:37 »

EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:50:43 »

EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
toronycsapágyat, kormány összekötőt, axiális csuklót kellene megnézni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:53:58 »

EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.
Esetleg a rugó tetejéből tört le egy darab? vigyor3
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:56:33 »

Ne tedd be a dislibe a benzines rugót, mert egy fékezésnél/úthullámnál az autót odavered rendesen.Amúgy meg hogy fog kinézni a kocsi ha elől alapból lentvan a hátulja meg fent?Vagy leváx a hátsó rugókból? eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:21:23 »

EGY KIS SEGÍTSÉGET KÉRNÉK: Bal elöl nagyon nagy kopogás van mikor kis kátyút vagy egyenetlenséget érzékel az autó. Átcseréltem a stabilizátort bontott de jó állapotú volt , meg az első bal lengőkart ami szintén nagyon jó állapotú . De az erős koppanás még mindig fent áll.
Mi lehet a probléma? Féltengely? várom a válaszokat.

Először a hibát kellett volna feltárni és a szükséges alkatrészeket kicserélni. Nem találomra csereberélni alkatrészeket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 00:05:55 »

Először a hibát kellett volna feltárni és a szükséges alkatrészeket kicserélni. Nem találomra csereberélni alkatrészeket.


Nem találomra cserélgettem ki az alkatrészeket , hanem mert ezek valóban rosszak voltak. A kopogás okához keresek tippeket CSAK!!!! . Köszi
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 15:58:20 »

Először a hibát kellett volna feltárni és a szükséges alkatrészeket kicserélni. Nem találomra csereberélni alkatrészeket.


Nem találomra cserélgettem ki az alkatrészeket , hanem mert ezek valóban rosszak voltak. A kopogás okához keresek tippeket CSAK!!!! . Köszi
yessus végiolvastam mindent ....van ám vita,mindenkinek a saját cucca a legjobb...szerintem,amugy a rugotörést szemmel meglátja minden laikus is.a futomüves felénk meg csak a szerelésért kér pénzt azért hogy megmondja egy rázopadon mi a xar a verdán azert nem.amugy a törött rugó nálam életet mentett az enyémet meg az esetleges szembe jövökét is. nyes
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2013.06.25 kedd, 10:36:10 »

Ez nem badarság ez tapasztalat!Ahol a fiesta 60.nál már borulás határon van ott a mondeo 90-el fekszi a kanyart.
Igazából nem érdekel hogy te mit gondolsz rólam,de téli gumiból is csak használtat veszek!

figyimá' én Styleair-rel egyetértve azt javaslom, hogy vedd meg, tedd be saját felelőségre, próbáld ki és mondd el, mi a tapasztalat.

De: nem a lengéscsillapító tartja az autót, ahogy azt már többen mondták, hanem a rugó. Puhább rugó alacsonyabb első magasságot és rövidebb csillapítási utat ad a gyári lengéscsillapítóval. A nagyobb súly miatt fékezésnél, berugózásnál mélyebbre kerül az orra, felütközhet a lengéscsillapító, túlterhelheti a többi futómű-szilentet. A puhább csillapítás miatt nagyobb lesz a billenés, így ott, ahol most 90kmh-val simán kanyarodsz, alulkormányzott lehet az autó.

Azt azért nézd meg, hogy az 50kg-mal nagyobb súly beépítés után mekkora szabad mozgásteret hagy a rugónak. Ha van rá esély, hogy berugózáskor teljesen összenyomódik a rugó, nem lesz túl jó a rugózás és a stabilitás (ld. szekér)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2013.06.26 szerda, 11:09:11 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 16:49:50 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
A kérdésre a válasz engem is érdekelne, nekem a hosszanti irányú nyomvályúknál olyan mintha úszna a kocsi :S :S
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 17:13:13 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?
szerinted amik itthon vannak nyomvályus utak az normális? ilyen rossz minöségü utat még a teszt pályán sem generálnak.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 19:53:43 »

Hátsó stabilizátor gumi szilenteket cseréltem,összerakáskor jól be is kentem őket szilikonzsírral mégis ropognak.Azóta hetente kiveszem őket megkenni,de 1 hét után újra ropog.Már 3-szor kiszedtem őket.Össze kopik ez valamikor?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 19:57:20 »

Hátsó stabilizátor gumi szilenteket cseréltem,összerakáskor jól be is kentem őket szilikonzsírral mégis ropognak.Azóta hetente kiveszem őket megkenni,de 1 hét után újra ropog.Már 3-szor kiszedtem őket.Össze kopik ez valamikor?

Egy hetet kibírnak kenés nélkül, szárazon is.
Én tapadós zsírral szoktam bekenni, nem szilikonnal.
Szó sincs semmilyen összekopásról.
Hogyan húzod le a pántokat?
Úgy kell, hogy keréken áll a kocsi és vízszintesen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 20:27:46 »

Egy hetet kibírnak kenés nélkül, szárazon is.
Én tapadós zsírral szoktam bekenni, nem szilikonnal.
Szó sincs semmilyen összekopásról.
Hogyan húzod le a pántokat?
Úgy kell, hogy keréken áll a kocsi és vízszintesen.
Talpon áll a kocsi.A fűben aláfekve már rutinból csinálom.Nem emeltem rajta.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 20:47:12 »

Talpon áll a kocsi.A fűben aláfekve már rutinból csinálom.Nem emeltem rajta.

Gyári gumikat vettél?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2013.06.28 péntek, 10:51:01 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. A Mondi előzésnél,és sávba visszatérésnél elég "érdekesen" viselkedik. Kicsit olyan,mintha nyomsávokba ki-be "ugrálna". Ez normális?

A nyári, alacsonyabb profilú 225-ösökkel nekem is ilyen, de ez normális. A téliekkel is biztos csinálja, de annyira kevéssé, hogy nemigen venni észre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2013.06.28 péntek, 18:12:04 »

Egy pár hete elkezdett morogni a bal eleje a kocsinak. Abban a pillanatban, ahogy elfordítottam a kormányt jobbra, akár egy fél mm-t, már búgott, morgott. 100as tempónál már elég szép hangja volt, mondhatni idegesítő.
Mivel szharok voltak a nyári gumik, szálszakadásos volt + a belső fele teljesen lekopott eg szhar futóműbeállításnak köszönhetően, így ezt a morgást annak tudtuk be. Elvittem egy másik futóműveshez, végigrángatta az elejét, kiderült, h lóg az alsó kitámasztógömbfejem, és erre a lógó gömbfejre állítottak rá áprilisban. Mondta a csávókám, h addig,amíg nem lesz cserélve a gömbfej, nem állítanak semmit.
A tali előtt elkészült a csere, múltkor elvittem megint a futóműveshez, elvileg faxán be is lett most állítva, viszont a gumi belsejét annyira lenyalta, h muszáj volt lecserélnem. Mivel nem találtam a méretben gumit, ideiglenesen téli gummákat raktam fel, addig, amíg nem találok rá nyári papucsokat. És itt jön a lényeg, Most méghangosabban búg, ha elfordítom a kormányt. Már 80nál is elég hangosan morog. Tehát nem a gumi volt a hiba oka.
Kérdés, kerékcsapágy v féltengely?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2013.06.28 péntek, 18:16:19 »

Egy pár hete elkezdett morogni a bal eleje a kocsinak. Abban a pillanatban, ahogy elfordítottam a kormányt jobbra, akár egy fél mm-t, már búgott, morgott. 100as tempónál már elég szép hangja volt, mondhatni idegesítő.
Mivel szharok voltak a nyári gumik, szálszakadásos volt + a belső fele teljesen lekopott eg szhar futóműbeállításnak köszönhetően, így ezt a morgást annak tudtuk be. Elvittem egy másik futóműveshez, végigrángatta az elejét, kiderült, h lóg az alsó kitámasztógömbfejem, és erre a lógó gömbfejre állítottak rá áprilisban. Mondta a csávókám, h addig,amíg nem lesz cserélve a gömbfej, nem állítanak semmit.
A tali előtt elkészült a csere, múltkor elvittem megint a futóműveshez, elvileg faxán be is lett most állítva, viszont a gumi belsejét annyira lenyalta, h muszáj volt lecserélnem. Mivel nem találtam a méretben gumit, ideiglenesen téli gummákat raktam fel, addig, amíg nem találok rá nyári papucsokat. És itt jön a lényeg, Most méghangosabban búg, ha elfordítom a kormányt. Már 80nál is elég hangosan morog. Tehát nem a gumi volt a hiba oka.
Kérdés, kerékcsapágy v féltengely?
off:
már csak a gumira írva szupergumi.hu és ott a használt gumi kereső nézd meg házhoz is hozzák illetve van szerelési gari
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2013.06.28 péntek, 18:31:50 »

off:
már csak a gumira írva szupergumi.hu és ott a használt gumi kereső nézd meg házhoz is hozzák illetve van szerelési gari

 worship

elvileg jövő pénteken kész a cuccod!  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2013.06.28 péntek, 18:37:25 »

worship

elvileg jövő pénteken kész a cuccod!  vigyor3
frankó Smiley  worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2013.06.28 péntek, 18:42:14 »

frankó Smiley  worship

majd jelzek, meg küldhetsz nekem pontos címet.
Viszont jövő héten pénteken lesz Pápán az évzáróvacsi, ha akkor jó neked, akkor el tudom vinni!
Majd írj pü-be.

On: kerékcsapágy v féltengely?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2013.06.28 péntek, 19:00:14 »

majd jelzek, meg küldhetsz nekem pontos címet.
Viszont jövő héten pénteken lesz Pápán az évzáróvacsi, ha akkor jó neked, akkor el tudom vinni!
Majd írj pü-be.

On: kerékcsapágy v féltengely?
Vibrációt érzel menet közben?
Vagy csak a búgás van?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2013.06.28 péntek, 19:51:07 »

Vibrációt érzel menet közben?
Vagy csak a búgás van?


talán egy nagyon minimálisat érzek a bal lábambál, a pihentetőn.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2013.06.28 péntek, 20:07:48 »

talán egy nagyon minimálisat érzek a bal lábambál, a pihentetőn.
én csapágyra gyanakodnék
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2013.06.28 péntek, 20:16:44 »

én csapágyra gyanakodnék

én is arra gondoltam első körben. Ezzel meddig lehet így hazárdírozni?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.