Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:06:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164632 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2013.06.28 péntek, 20:27:55 »

én is arra gondoltam első körben. Ezzel meddig lehet így hazárdírozni?
amig meg nem szorul.ha meg akad és elfordul a csonkban az is kuka az a baj nem tudni mikor szorul meg
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:01:53 »

Gyári gumikat vettél?
Febi gyártmányúak.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:15:12 »

Febi gyártmányúak.

Ez is lehet probléma.
Ilyen gumiból csak gyárit. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:19:20 »

Ez is lehet probléma.
Ilyen gumiból csak gyárit. Cool
Lehet hülyeség,de lehet nem is kéne bezsírozni?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:20:29 »

Lehet hülyeség,de lehet nem is kéne bezsírozni?

Én a gyárit is bezsírozom, bezsíroztam. Mivel ha vizet kap a szövet ropogni fog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:21:56 »

talán egy nagyon minimálisat érzek a bal lábambál, a pihentetőn.
Elvileg akkor lehet féltengely, ahogy olvastam erről.
Igaz kopogó hangokról is írtak kormány tekerésnél és gyorsításnál, de Te csak gyors tempónál hallod és az is búgó hang...

Hát nem tudom. Mindenképp meg kell nézettetni, azon a környéken!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:26:01 »

Én a gyárit is bezsírozom, bezsíroztam. Mivel ha vizet kap a szövet ropogni fog.
Szerintem beruházok 2 gyárira,nem drágák...
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:29:38 »

Szerintem beruházok 2 gyárira,nem drágák...
Ez a másik ok, amiért nem érdemes utángyártottat venni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2013.06.29 szombat, 08:15:55 »

Elvileg akkor lehet féltengely, ahogy olvastam erről.
Igaz kopogó hangokról is írtak kormány tekerésnél és gyorsításnál, de Te csak gyors tempónál hallod és az is búgó hang...

Hát nem tudom. Mindenképp meg kell nézettetni, azon a környéken!
ha féltengelyes akkor egész más a hangja és nem kimondottan sebesség függö
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2013.06.29 szombat, 09:57:36 »

Májusba cseréltem jobbos féltengelyt. Unixnál volt csak kompletten, 47e+betétdíj(7e) 51e-re jött ki pontbeváltással.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 00:46:52 »

A héten - hosszas hezitálás és a Vik-tol kapott megerősítés után - kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat (sachs supertouring került be, ruville szilentekkel). A korábbi mérések és a futóműmves szerint nem volt meg baja lengéscsillapítónak, de volt pár furcsaság: pl. Fékezés után hintázott a kasztni, a gép balra kúszott, ami a kormányon is látszott. 
Az új lengéscsillapítókkal rendbe jött a gép.   eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 10:07:44 »

A héten - hosszas hezitálás és a Vik-tol kapott megerősítés után - kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat (sachs supertouring került be, ruville szilentekkel). A korábbi mérések és a futóműmves szerint nem volt meg baja lengéscsillapítónak, de volt pár furcsaság: pl. Fékezés után hintázott a kasztni, a gép balra kúszott, ami a kormányon is látszott. 
Az új lengéscsillapítókkal rendbe jött a gép.   eljen
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 11:17:00 »

A héten - hosszas hezitálás és a Vik-tol kapott megerősítés után - kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat (sachs supertouring került be, ruville szilentekkel). A korábbi mérések és a futóműmves szerint nem volt meg baja lengéscsillapítónak, de volt pár furcsaság: pl. Fékezés után hintázott a kasztni, a gép balra kúszott, ami a kormányon is látszott. 
Az új lengéscsillapítókkal rendbe jött a gép.   eljen

A futóműves csak szemrevételezéssel ellenőrizhette a lengéscsillapítókat. Azaz nem folyt belőle az olaj.
Attól az még simán lehet rossz és erre ott volt a bizonyíték a hintázás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 16:29:00 »

A futóműves csak szemrevételezéssel ellenőrizhette a lengéscsillapítókat. Azaz nem folyt belőle az olaj.
Attól az még simán lehet rossz és erre ott volt a bizonyíték a hintázás.
De folyt, és rá is kérdeztem, megnézte, de szerinte nem az volt. Aztán mégis.
És persze ott van a csillapítás mérés, ami sok mindent nem ér.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 21:46:52 »

És persze ott van a csillapítás mérés, ami sok mindent nem ér.

az leginkább semmit sem ér...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 23:51:06 »

az leginkább semmit sem ér...
Írjátok, hogy semmit sem ér. Miért? Akkor minek mérnek ilyennel szervizben/vizsgán?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 09:42:11 »

Írjátok, hogy semmit sem ér. Miért? Akkor minek mérnek ilyennel szervizben/vizsgán?
Hem ér sokat, mert a gumiabroncs tulajdonsága, nyomása befolyásolja. Nem szokták megnézni a nyomásokat mérés előtt. Az enyémen most jelentős különbséget (kb15%pont) mértek a két első keréknél, az 1 éve párban cserélt gólyalábak között. Volt olyan is, hogy két mérés között sokat javult a hátsó csillapítási értek.
Továbbá a mérés szerint az első gátlók tavaly a csere előtt még határon belül voltak, de kivéve érezhető volt 2-3cm holtjátek.
Hogy miért  mérik? Hát hogy legyen valami alapja a vizsga újrázásának, kapj valamit a pénzedért, és hogy a láma vizsgabiztos is észrevegye az egyébként nyilvánvalóan széthullott autókat.

Kerékagyon lenne értelme mérni....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 09:58:46 »

Hem ér sokat, mert a gumiabroncs tulajdonsága, nyomása befolyásolja. Nem szokták megnézni a nyomásokat mérés előtt. Az enyémen most jelentős különbséget (kb15%pont) mértek a két első keréknél, az 1 éve párban cserélt gólyalábak között. Volt olyan is, hogy két mérés között sokat javult a hátsó csillapítási értek.
Továbbá a mérés szerint az első gátlók tavaly a csere előtt még határon belül voltak, de kivéve érezhető volt 2-3cm holtjátek.
Hogy miért  mérik? Hát hogy legyen valami alapja a vizsga újrázásának, kapj valamit a pénzedért, és hogy a láma vizsgabiztos is észrevegye az egyébként nyilvánvalóan széthullott autókat.

Kerékagyon lenne értelme mérni....
Aham... köszi az infót.  worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 10:15:07 »

Aham... köszi az infót.  worship wave
a dolognak még az is következménye lett, hogy futóművest kell váltanom...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 11:39:09 »

Hétvégén gyorsba' kellett külső féltengely porvédőt cserélnem. Ehhez le kellett szedni a belsőt is, mivel a külső csukló préselt az MK3-nál. Oda viszont nem tudtam felrakni sem a régi, sem az új rögzítő acélszalagot, mert egyszerűen képtelen voltam annyira összehúzni, hogy összeakadjon, és mivel nem a komplett féltengelyt vettem ki, hanem a belső harang a helyén maradt a váltóban, így nem volt túl sok hely sem próbálkozni, hogyan lehetne valamivel eléggé megfeszíteni.

A megoldás az lett, hogy AWAB-bilincset kapott. Simán elforog, nem ütközik neki a váltó oldalának, ezzel nincs gond. Maga a megoldás lehet-e problémás, előfordulhat-e, hogy idővel lelazul, vagy eleve sem zár elég erősen a karmos-roppantós acélszalaghoz képest?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 12:51:51 »

Hétvégén gyorsba' kellett külső féltengely porvédőt cserélnem. Ehhez le kellett szedni a belsőt is, mivel a külső csukló préselt az MK3-nál. Oda viszont nem tudtam felrakni sem a régi, sem az új rögzítő acélszalagot, mert egyszerűen képtelen voltam annyira összehúzni, hogy összeakadjon, és mivel nem a komplett féltengelyt vettem ki, hanem a belső harang a helyén maradt a váltóban, így nem volt túl sok hely sem próbálkozni, hogyan lehetne valamivel eléggé megfeszíteni.

A megoldás az lett, hogy AWAB-bilincset kapott. Simán elforog, nem ütközik neki a váltó oldalának, ezzel nincs gond. Maga a megoldás lehet-e problémás, előfordulhat-e, hogy idővel lelazul, vagy eleve sem zár elég erősen a karmos-roppantós acélszalaghoz képest?

AndyA
szerintem a nagyobbik kötegelő szalag is simán jó lenne.   nem hinném, h tud baja lenni a bilincstől.


4444  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 12:54:34 »

szerintem a nagyobbik kötegelő szalag is simán jó lenne.   nem hinném, h tud baja lenni a bilincstől.


4444  vigyor3

Nem volt jó. Azért kellett délután még egyszer szétszednem. Megtéptem a zippet, ahogy tudtam, és mégis pötyögött valahol kifelé a zsír. Pár paca után (városi tempóban, max. 70-es táblánál) úgy gondoltam inkább, hogy felteszek valami tartósabbat, mert a pályán 130-cal Bécsig biztosan elhagyom a teljes töltetet, és az az Álmoskönyv szerint nem sok jót jelent a féltengelycsukló élettartama szempontjából.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 12:58:08 »

Nem volt jó. Azért kellett délután még egyszer szétszednem. Megtéptem a zippet, ahogy tudtam, és mégis pötyögött valahol kifelé a zsír. Pár paca után (városi tempóban, max. 70-es táblánál) úgy gondoltam inkább, hogy felteszek valami tartósabbat, mert a pályán 130-cal Bécsig biztosan elhagyom a teljes töltetet, és az az Álmoskönyv szerint nem sok jót jelent a féltengelycsukló élettartama szempontjából.

AndyA
aha.  akkor már ha így benne vagy, cseréld ki odavaló fémszalagra  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 13:16:52 »

aha.  akkor már ha így benne vagy, cseréld ki odavaló fémszalagra  smile

Nem tudom összehúzni, se a leszedett gyárit, se az újat. Szerszámom nincs hozzá, és ha lenne, se férnek oda be vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:49:08 »

A megoldás az lett, hogy AWAB-bilincset kapott. Simán elforog, nem ütközik neki a váltó oldalának, ezzel nincs gond. Maga a megoldás lehet-e problémás, előfordulhat-e, hogy idővel lelazul, vagy eleve sem zár elég erősen a karmos-roppantós acélszalaghoz képest?

AndyA

Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:00:12 »

Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.


Belül ennyi "súly"? Semmi nem fog kiderülni....semmikor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:01:27 »

Belül ennyi "súly"? Semmi nem fog kiderülni....semmikor.
én külső gumiharang helyére tettem awab bilincset mert elpattant a gyári és semmit nem vettem észre
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:09:32 »

én külső gumiharang helyére tettem awab bilincset mert elpattant a gyári és semmit nem vettem észre

nem is lett volna mit
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:32:32 »

Sziasztok,

Úgy néz ki beadta az unalmast a bal első kerékcsapágyam. Elkezdet halhatóan búgni autózás közben. Ma fel is emeltem a kocsit és tényleg a bal első morog mint egy kutya. Milyet érdemes venni? Swag, Fag, Skf, -ezek normál csapágyban jók- kb. egy árban is futnak. Valamelyikről tapasztalat? Tudja valaki gyárilag mi van benne?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:45:18 »

Sziasztok,

Úgy néz ki beadta az unalmast a bal első kerékcsapágyam. Elkezdet halhatóan búgni autózás közben. Ma fel is emeltem a kocsit és tényleg a bal első morog mint egy kutya. Milyet érdemes venni? Swag, Fag, Skf, -ezek normál csapágyban jók- kb. egy árban is futnak. Valamelyikről tapasztalat? Tudja valaki gyárilag mi van benne?

Szerintem tökmindegy milyen veszel, új legyen.
Egyikre sincs garancia és meghatározható élettartam sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:45:40 »

Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.


Azért ez nem egy Forma 1-es technika  Grin Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2013.07.03 szerda, 08:23:24 »

Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.


Az a pár gramm azon a sok kiló hideg vason? Viccelsz...?

Amúgy két bilincset kellett összefűzzek, mert nem volt elég hosszú, azaz még szimmetrikus is a terhelés. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2013.07.03 szerda, 10:01:36 »

korábban valaki írta a megfejtését az alábbi tünetnek, de sajnos nem találtam meg:
enyhe kerékrázás autópályán, ami a kanyarokban periodikusan előjön majd megszűnik. valami olyan magyarázata volt, hogy az eltérő forgás miatt van, de nem emlékszem, hogy a kerék kiegyensúlyozása vagy esetleg a féktárcsa vagy más miatt.

ha valaki tudja a választ, kérem frissítse a tudásom Smiley
köszi
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2013.07.03 szerda, 12:47:43 »

korábban valaki írta a megfejtését az alábbi tünetnek, de sajnos nem találtam meg:
enyhe kerékrázás autópályán, ami a kanyarokban periodikusan előjön majd megszűnik. valami olyan magyarázata volt, hogy az eltérő forgás miatt van, de nem emlékszem, hogy a kerék kiegyensúlyozása vagy esetleg a féktárcsa vagy más miatt.

ha valaki tudja a választ, kérem frissítse a tudásom Smiley
köszi


Egy kerék kiegyensúlyozás segíthet. Nézd végig a gumikat, hátha beleszorult egy kavics. De a szálszakadás sem lehet kizárt. Egy jó gumis meg tudja mondani.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2013.07.05 péntek, 16:53:59 »

Üdv!
Érdeklődni szeretnék. A jobb hátsó kerék terpeszt. Az előző tulaj lakókocsival, kátyút fogott vele. A felni belső fele benyomódott, egyből defekt. A gumi belső fele kopik, sőt valószínűleg a gátló sem köszönte meg. Mi az ami elsősorban elmegy ilyenkor. Alánéztem, lengőkaron nem látszik elváltozás. Még nem emeltem (rángattam) meg. Valakinek valami tipp esetleg. Köszi előre is!  Huh?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2013.07.05 péntek, 17:39:34 »

Üdv!
Érdeklődni szeretnék. A jobb hátsó kerék terpeszt. Az előző tulaj lakókocsival, kátyút fogott vele. A felni belső fele benyomódott, egyből defekt. A gumi belső fele kopik, sőt valószínűleg a gátló sem köszönte meg. Mi az ami elsősorban elmegy ilyenkor. Alánéztem, lengőkaron nem látszik elváltozás. Még nem emeltem (rángattam) meg. Valakinek valami tipp esetleg. Köszi előre is!  Huh?
ezen nincs mit tippelni.mássz alá és hasonlitsd össze a két oldalt méret arányosan,biztos meg fogod találni az eltérést.ekkora ütés nem marad nyomtalanul.  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:30:43 »

Benzinesen bal hátul van egy enyhe kopogás, Amikor a hátsó rugókat cseréltem, akkor végignéztem amit tudtam, kutyacsont gömbfejei feszesek, stab rúd szilentjei nincsenek kikopva, lengőkarok, toronyszilent nem kopott, a hátulja meg csak kopog. Kézifékkötél is a helyén. Bölcsőnek a szilentjei lennének? Hogy lehet azokat ellenőrizni? Vagy valakinek van valami más tippje?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:40:33 »

Benzinesen bal hátul van egy enyhe kopogás, Amikor a hátsó rugókat cseréltem, akkor végignéztem amit tudtam, kutyacsont gömbfejei feszesek, stab rúd szilentjei nincsenek kikopva, lengőkarok, toronyszilent nem kopott, a hátulja meg csak kopog. Kézifékkötél is a helyén. Bölcsőnek a szilentjei lennének? Hogy lehet azokat ellenőrizni? Vagy valakinek van valami más tippje?

Hát megmozgatod, úgy.  vigyor3
Nekem is van néha kopogás bal hátul. Stab. gumik és összekötők újak.
Sajnos nálam valószínű a gátló szár lesz.... Sad
Csillapításra még teljesen rendben van, szóval majd ha elfárad akkor kap újat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:44:53 »

Hát megmozgatod, úgy.  vigyor3
Nekem is van néha kopogás bal hátul. Stab. gumik és összekötők újak.
Sajnos nálam valószínű a gátló szár lesz.... Sad
Csillapításra még teljesen rendben van, szóval majd ha elfárad akkor kap újat.

Nyúljak be alá pajszerrel, azt feszegessem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:47:27 »

Nyúljak be alá pajszerrel, azt feszegessem?

A nyúlványra ahová fel van csavarozva, oda befeszítesz és lefele megpróbálod megmozgatni...ha lóg látni fogod.
Amit csináltam utoljára, annak a szilent lötyögött a bolcsőben és nem is a szilent volt szétszakadva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2013.07.05 péntek, 20:13:40 »

Nyúljak be alá pajszerrel, azt feszegessem?
Ha fel van emelve az autó (csápossal), akkor ragadd meg a stabrúd bal szélét és azt rángasd meg, aztán látod mekkorát mozdul a bölcső. Én most cseréltem a szilenteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2013.07.06 szombat, 15:50:21 »

A nyúlványra ahová fel van csavarozva, oda befeszítesz és lefele megpróbálod megmozgatni...ha lóg látni fogod.
Amit csináltam utoljára, annak a szilent lötyögött a bolcsőben és nem is a szilent volt szétszakadva.


Megfeszegettem, de csak 1-1.5 cm-t mozgott szépen gumisan. Viszont legalább ezzel meglett a hiba, a kutyacsont alsó gömbfeje kotyogott közbe párat, aztán amikor ráfogtam, és mozgattam, akkor többet is. Mint írtam, szét volt szedve, mondjuk csak a felső volt lekötve, de megmozgattam az alsót, szépen feszesen mozgott, és azt hibáztam el, hogy tengely irányban nem rángattam meg, mert most arra kotyog.

A bal első is most kezdett el kopogni, úgyhogy tömeges kutyacsont-csere lesz az autón  vigyor3

Van valamilyen bevált utángyártott, vagy legyen gyári? Illetve melyik jobb, a műanyag, vagy a fém?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2013.07.06 szombat, 15:56:54 »

Megfeszegettem, de csak 1-1.5 cm-t mozgott szépen gumisan. Viszont legalább ezzel meglett a hiba, a kutyacsont alsó gömbfeje kotyogott közbe párat, aztán amikor ráfogtam, és mozgattam, akkor többet is. Mint írtam, szét volt szedve, mondjuk csak a felső volt lekötve, de megmozgattam az alsót, szépen feszesen mozgott, és azt hibáztam el, hogy tengely irányban nem rángattam meg, mert most arra kotyog.

A bal első is most kezdett el kopogni, úgyhogy tömeges kutyacsont-csere lesz az autón  vigyor3

Van valamilyen bevált utángyártott, vagy legyen gyári? Illetve melyik jobb, a műanyag, vagy a fém?

Egyiknek sem szavatolt az élettartama.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2013.07.06 szombat, 16:04:54 »

Egyiknek sem szavatolt az élettartama.......

Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2013.07.06 szombat, 16:43:19 »

Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
Tisztelt Fórumtárs!
"alfot" kérdezd. Ő vett valamilyen olcsó utángyártott márkát, ami a többihez képest olcsó volt és nagyon dicsérte.  Ha nem tévedek ilyen 1-2ezer Ft és Török utángyártott, de ebben nem vagyok biztos. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2013.07.06 szombat, 17:38:37 »

Megfeszegettem, de csak 1-1.5 cm-t mozgott szépen gumisan. Viszont legalább ezzel meglett a hiba, a kutyacsont alsó gömbfeje kotyogott közbe párat, aztán amikor ráfogtam, és mozgattam, akkor többet is. Mint írtam, szét volt szedve, mondjuk csak a felső volt lekötve, de megmozgattam az alsót, szépen feszesen mozgott, és azt hibáztam el, hogy tengely irányban nem rángattam meg, mert most arra kotyog.

A bal első is most kezdett el kopogni, úgyhogy tömeges kutyacsont-csere lesz az autón  vigyor3

Van valamilyen bevált utángyártott, vagy legyen gyári? Illetve melyik jobb, a műanyag, vagy a fém?

Én kutyacsontból mindig a legolcsóbbat keresem, nem nagy meló kicserélni és a gyári sem bírja annyival tovább sokkal több pénzért. Nekem mindig fém volt benne (2002-es autó) wave
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:37:03 »

hiho!
WWW.lindor.hu nevű céggel dolgoztatott már valaki?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:44:06 »

Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
a cromaxnál vettem,1000ft/db volt török u.gy.,hibátlanul üzemel-szerintem 3éve,ha még most is az van rajta.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:58:40 »

Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?

Febi. Asszony Focusába most olyan került. A gyári 21e ft lett volna, ez meg kijött 2500 ftból.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2013.07.09 kedd, 13:21:09 »

Ma még az, holnap már nem az.
Továbbá két hátsó lengéscsillapító csere. (17%-osak a mostaniak)
Jobb hátsó lemez lengőkar csere.
Jobb hátsó stab.rúd gömbfej csere.

A baj, hogy a hátsó felfüggesztő lengőkarban ( https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4563-hatso-lengokar-ford-mondeo-2000-2007-felfuggeszto-kar-kombi )
is oda van a jobb oldalon a szilent és nem akarnak adni külön csak karral együtt 32000Ft-ért. (- kedvezmény)
Erre már van megoldásunk?

a cromaxnál vettem,1000ft/db volt török u.gy.,hibátlanul üzemel-szerintem 3éve,ha még most is az van rajta.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 13:23:31 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.