Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:29:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165159 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2013.06.28 péntek, 20:27:55 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.28 péntek, 20:16:44
én is arra gondoltam első körben. Ezzel meddig lehet így hazárdírozni?
amig meg nem szorul.ha meg akad és elfordul a csonkban az is kuka az a baj nem tudni mikor szorul meg
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:01:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.27 csütörtök, 20:47:12
Gyári gumikat vettél?
Febi gyártmányúak.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:15:12 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.06.28 péntek, 21:01:53
Febi gyártmányúak.
Ez is lehet probléma.
Ilyen gumiból csak gyárit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:19:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.28 péntek, 21:15:12
Ez is lehet probléma.
Ilyen gumiból csak gyárit.
Lehet hülyeség,de lehet nem is kéne bezsírozni?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:20:29 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.06.28 péntek, 21:19:20
Lehet hülyeség,de lehet nem is kéne bezsírozni?
Én a gyárit is bezsírozom, bezsíroztam. Mivel ha vizet kap a szövet ropogni fog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:21:56 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.28 péntek, 19:51:07
talán egy nagyon minimálisat érzek a bal lábambál, a pihentetőn.
Elvileg akkor lehet féltengely, ahogy olvastam erről.
Igaz kopogó hangokról is írtak kormány tekerésnél és gyorsításnál, de Te csak gyors tempónál hallod és az is búgó hang...
Hát nem tudom. Mindenképp meg kell nézettetni, azon a környéken!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:26:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.28 péntek, 21:20:29
Én a gyárit is bezsírozom, bezsíroztam. Mivel ha vizet kap a szövet ropogni fog.
Szerintem beruházok 2 gyárira,nem drágák...
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2013.06.28 péntek, 21:29:38 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.06.28 péntek, 21:26:01
Szerintem beruházok 2 gyárira,nem drágák...
Ez a másik ok, amiért nem érdemes utángyártottat venni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2013.06.29 szombat, 08:15:55 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.28 péntek, 21:21:56
Elvileg akkor lehet féltengely, ahogy olvastam erről.
Igaz kopogó hangokról is írtak kormány tekerésnél és gyorsításnál, de Te csak gyors tempónál hallod és az is búgó hang...
Hát nem tudom. Mindenképp meg kell nézettetni, azon a környéken!
ha féltengelyes akkor egész más a hangja és nem kimondottan sebesség függö
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ice850303
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2013.06.29 szombat, 09:57:36 »
Májusba cseréltem jobbos féltengelyt. Unixnál volt csak kompletten, 47e+betétdíj(7e) 51e-re jött ki pontbeváltással.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2013.06.30 vasárnap, 00:46:52 »
A héten - hosszas hezitálás és a Vik-tol kapott megerősítés után - kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat (sachs supertouring került be, ruville szilentekkel). A korábbi mérések és a futóműmves szerint nem volt meg baja lengéscsillapítónak, de volt pár furcsaság: pl. Fékezés után hintázott a kasztni, a gép balra kúszott, ami a kormányon is látszott.
Az új lengéscsillapítókkal rendbe jött a gép.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2013.06.30 vasárnap, 10:07:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.06.30 vasárnap, 00:46:52
A héten - hosszas hezitálás és a Vik-tol kapott megerősítés után - kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat (sachs supertouring került be, ruville szilentekkel). A korábbi mérések és a futóműmves szerint nem volt meg baja lengéscsillapítónak, de volt pár furcsaság: pl. Fékezés után hintázott a kasztni, a gép balra kúszott, ami a kormányon is látszott.
Az új lengéscsillapítókkal rendbe jött a gép.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2013.06.30 vasárnap, 11:17:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.06.30 vasárnap, 00:46:52
A héten - hosszas hezitálás és a Vik-tol kapott megerősítés után - kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat (sachs supertouring került be, ruville szilentekkel). A korábbi mérések és a futóműmves szerint nem volt meg baja lengéscsillapítónak, de volt pár furcsaság: pl. Fékezés után hintázott a kasztni, a gép balra kúszott, ami a kormányon is látszott.
Az új lengéscsillapítókkal rendbe jött a gép.
A futóműves csak szemrevételezéssel ellenőrizhette a lengéscsillapítókat. Azaz nem folyt belőle az olaj.
Attól az még simán lehet rossz és erre ott volt a bizonyíték a hintázás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2013.06.30 vasárnap, 16:29:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.30 vasárnap, 11:17:00
A futóműves csak szemrevételezéssel ellenőrizhette a lengéscsillapítókat. Azaz nem folyt belőle az olaj.
Attól az még simán lehet rossz és erre ott volt a bizonyíték a hintázás.
De folyt, és rá is kérdeztem, megnézte, de szerinte nem az volt. Aztán mégis.
És persze ott van a csillapítás mérés, ami sok mindent nem ér.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2013.06.30 vasárnap, 21:46:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.06.30 vasárnap, 16:29:00
És persze ott van a csillapítás mérés, ami sok mindent nem ér.
az leginkább semmit sem ér...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2013.06.30 vasárnap, 23:51:06 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.06.30 vasárnap, 21:46:52
az leginkább semmit sem ér...
Írjátok, hogy semmit sem ér. Miért? Akkor minek mérnek ilyennel szervizben/vizsgán?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 09:42:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.30 vasárnap, 23:51:06
Írjátok, hogy semmit sem ér. Miért? Akkor minek mérnek ilyennel szervizben/vizsgán?
Hem ér sokat, mert a gumiabroncs tulajdonsága, nyomása befolyásolja. Nem szokták megnézni a nyomásokat mérés előtt. Az enyémen most jelentős különbséget (kb15%pont) mértek a két első keréknél, az 1 éve párban cserélt gólyalábak között. Volt olyan is, hogy két mérés között sokat javult a hátsó csillapítási értek.
Továbbá a mérés szerint az első gátlók tavaly a csere előtt még határon belül voltak, de kivéve érezhető volt 2-3cm holtjátek.
Hogy miért mérik? Hát hogy legyen valami alapja a vizsga újrázásának, kapj valamit a pénzedért, és hogy a láma vizsgabiztos is észrevegye az egyébként nyilvánvalóan széthullott autókat.
Kerékagyon lenne értelme mérni....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 09:58:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.07.01 hétfő, 09:42:11
Hem ér sokat, mert a gumiabroncs tulajdonsága, nyomása befolyásolja. Nem szokták megnézni a nyomásokat mérés előtt. Az enyémen most jelentős különbséget (kb15%pont) mértek a két első keréknél, az 1 éve párban cserélt gólyalábak között. Volt olyan is, hogy két mérés között sokat javult a hátsó csillapítási értek.
Továbbá a mérés szerint az első gátlók tavaly a csere előtt még határon belül voltak, de kivéve érezhető volt 2-3cm holtjátek.
Hogy miért mérik? Hát hogy legyen valami alapja a vizsga újrázásának, kapj valamit a pénzedért, és hogy a láma vizsgabiztos is észrevegye az egyébként nyilvánvalóan széthullott autókat.
Kerékagyon lenne értelme mérni....
Aham... köszi az infót.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 10:15:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.01 hétfő, 09:58:46
Aham... köszi az infót.
a dolognak még az is következménye lett, hogy futóművest kell váltanom...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 11:39:09 »
Hétvégén gyorsba' kellett külső féltengely porvédőt cserélnem. Ehhez le kellett szedni a belsőt is, mivel a külső csukló préselt az MK3-nál. Oda viszont nem tudtam felrakni sem a régi, sem az új rögzítő acélszalagot, mert egyszerűen képtelen voltam annyira összehúzni, hogy összeakadjon, és mivel nem a komplett féltengelyt vettem ki, hanem a belső harang a helyén maradt a váltóban, így nem volt túl sok hely sem próbálkozni, hogyan lehetne valamivel eléggé megfeszíteni.
A megoldás az lett, hogy AWAB-bilincset kapott. Simán elforog, nem ütközik neki a váltó oldalának, ezzel nincs gond. Maga a megoldás lehet-e problémás, előfordulhat-e, hogy idővel lelazul, vagy eleve sem zár elég erősen a karmos-roppantós acélszalaghoz képest?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 12:51:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.01 hétfő, 11:39:09
Hétvégén gyorsba' kellett külső féltengely porvédőt cserélnem. Ehhez le kellett szedni a belsőt is, mivel a külső csukló préselt az MK3-nál. Oda viszont nem tudtam felrakni sem a régi, sem az új rögzítő acélszalagot, mert egyszerűen képtelen voltam annyira összehúzni, hogy összeakadjon, és mivel nem a komplett féltengelyt vettem ki, hanem a belső harang a helyén maradt a váltóban, így nem volt túl sok hely sem próbálkozni, hogyan lehetne valamivel eléggé megfeszíteni.
A megoldás az lett, hogy AWAB-bilincset kapott. Simán elforog, nem ütközik neki a váltó oldalának, ezzel nincs gond. Maga a megoldás lehet-e problémás, előfordulhat-e, hogy idővel lelazul, vagy eleve sem zár elég erősen a karmos-roppantós acélszalaghoz képest?
AndyA
szerintem a nagyobbik kötegelő szalag is simán jó lenne. nem hinném, h tud baja lenni a bilincstől.
4444
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 12:54:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.01 hétfő, 12:51:51
szerintem a nagyobbik kötegelő szalag is simán jó lenne. nem hinném, h tud baja lenni a bilincstől.
4444
Nem volt jó. Azért kellett délután még egyszer szétszednem. Megtéptem a zippet, ahogy tudtam, és mégis pötyögött valahol kifelé a zsír. Pár paca után (városi tempóban, max. 70-es táblánál) úgy gondoltam inkább, hogy felteszek valami tartósabbat, mert a pályán 130-cal Bécsig biztosan elhagyom a teljes töltetet, és az az Álmoskönyv szerint nem sok jót jelent a féltengelycsukló élettartama szempontjából.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 12:58:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.01 hétfő, 12:54:34
Nem volt jó. Azért kellett délután még egyszer szétszednem. Megtéptem a zippet, ahogy tudtam, és mégis pötyögött valahol kifelé a zsír. Pár paca után (városi tempóban, max. 70-es táblánál) úgy gondoltam inkább, hogy felteszek valami tartósabbat, mert a pályán 130-cal Bécsig biztosan elhagyom a teljes töltetet, és az az Álmoskönyv szerint nem sok jót jelent a féltengelycsukló élettartama szempontjából.
AndyA
aha. akkor már ha így benne vagy, cseréld ki odavaló fémszalagra
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2013.07.01 hétfő, 13:16:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.01 hétfő, 12:58:08
aha. akkor már ha így benne vagy, cseréld ki odavaló fémszalagra
Nem tudom összehúzni, se a leszedett gyárit, se az újat. Szerszámom nincs hozzá, és ha lenne, se férnek oda be vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2013.07.02 kedd, 19:49:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.01 hétfő, 11:39:09
A megoldás az lett, hogy AWAB-bilincset kapott. Simán elforog, nem ütközik neki a váltó oldalának, ezzel nincs gond. Maga a megoldás lehet-e problémás, előfordulhat-e, hogy idővel lelazul, vagy eleve sem zár elég erősen a karmos-roppantós acélszalaghoz képest?
AndyA
Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2013.07.02 kedd, 20:00:12 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.02 kedd, 19:49:08
Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.
Belül ennyi "súly"? Semmi nem fog kiderülni....semmikor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2013.07.02 kedd, 20:01:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.02 kedd, 20:00:12
Belül ennyi "súly"? Semmi nem fog kiderülni....semmikor.
én külső gumiharang helyére tettem awab bilincset mert elpattant a gyári és semmit nem vettem észre
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2013.07.02 kedd, 20:09:32 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.07.02 kedd, 20:01:27
én külső gumiharang helyére tettem awab bilincset mert elpattant a gyári és semmit nem vettem észre
nem is lett volna mit
Naplózva
Imádom a dízeleket!
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2013.07.02 kedd, 20:32:32 »
Sziasztok,
Úgy néz ki beadta az unalmast a bal első kerékcsapágyam. Elkezdet halhatóan búgni autózás közben. Ma fel is emeltem a kocsit és tényleg a bal első morog mint egy kutya. Milyet érdemes venni? Swag, Fag, Skf, -ezek normál csapágyban jók- kb. egy árban is futnak. Valamelyikről tapasztalat? Tudja valaki gyárilag mi van benne?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2013.07.02 kedd, 20:45:18 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.07.02 kedd, 20:32:32
Sziasztok,
Úgy néz ki beadta az unalmast a bal első kerékcsapágyam. Elkezdet halhatóan búgni autózás közben. Ma fel is emeltem a kocsit és tényleg a bal első morog mint egy kutya. Milyet érdemes venni? Swag, Fag, Skf, -ezek normál csapágyban jók- kb. egy árban is futnak. Valamelyikről tapasztalat? Tudja valaki gyárilag mi van benne?
Szerintem tökmindegy milyen veszel, új legyen.
Egyikre sincs garancia és meghatározható élettartam sem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2013.07.02 kedd, 20:45:40 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.02 kedd, 19:49:08
Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.
Azért ez nem egy Forma 1-es technika
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2013.07.03 szerda, 08:23:24 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.02 kedd, 19:49:08
Ha nem okoz kiegyensúlyozatlanságot a féltengelyen akkor hajrá. De ez leginkább 100km/h felett fog kiderülni.
Az a pár gramm azon a sok kiló hideg vason? Viccelsz...?
Amúgy két bilincset kellett összefűzzek, mert nem volt elég hosszú, azaz még szimmetrikus is a terhelés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2013.07.03 szerda, 10:01:36 »
korábban valaki írta a megfejtését az alábbi tünetnek, de sajnos nem találtam meg:
enyhe kerékrázás autópályán, ami a kanyarokban periodikusan előjön majd megszűnik. valami olyan magyarázata volt, hogy az eltérő forgás miatt van, de nem emlékszem, hogy a kerék kiegyensúlyozása vagy esetleg a féktárcsa vagy más miatt.
ha valaki tudja a választ, kérem frissítse a tudásom
köszi
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2013.07.03 szerda, 12:47:43 »
Idézetet írta: zsombi - 2013.07.03 szerda, 10:01:36
korábban valaki írta a megfejtését az alábbi tünetnek, de sajnos nem találtam meg:
enyhe kerékrázás autópályán, ami a kanyarokban periodikusan előjön majd megszűnik. valami olyan magyarázata volt, hogy az eltérő forgás miatt van, de nem emlékszem, hogy a kerék kiegyensúlyozása vagy esetleg a féktárcsa vagy más miatt.
ha valaki tudja a választ, kérem frissítse a tudásom
köszi
Egy kerék kiegyensúlyozás segíthet. Nézd végig a gumikat, hátha beleszorult egy kavics. De a szálszakadás sem lehet kizárt. Egy jó gumis meg tudja mondani.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2013.07.05 péntek, 16:53:59 »
Üdv!
Érdeklődni szeretnék. A jobb hátsó kerék terpeszt. Az előző tulaj lakókocsival, kátyút fogott vele. A felni belső fele benyomódott, egyből defekt. A gumi belső fele kopik, sőt valószínűleg a gátló sem köszönte meg. Mi az ami elsősorban elmegy ilyenkor. Alánéztem, lengőkaron nem látszik elváltozás. Még nem emeltem (rángattam) meg. Valakinek valami tipp esetleg. Köszi előre is!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2013.07.05 péntek, 17:39:34 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.07.05 péntek, 16:53:59
Üdv!
Érdeklődni szeretnék. A jobb hátsó kerék terpeszt. Az előző tulaj lakókocsival, kátyút fogott vele. A felni belső fele benyomódott, egyből defekt. A gumi belső fele kopik, sőt valószínűleg a gátló sem köszönte meg. Mi az ami elsősorban elmegy ilyenkor. Alánéztem, lengőkaron nem látszik elváltozás. Még nem emeltem (rángattam) meg. Valakinek valami tipp esetleg. Köszi előre is!
ezen nincs mit tippelni.mássz alá és hasonlitsd össze a két oldalt méret arányosan,biztos meg fogod találni az eltérést.ekkora ütés nem marad nyomtalanul.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:30:43 »
Benzinesen bal hátul van egy enyhe kopogás, Amikor a hátsó rugókat cseréltem, akkor végignéztem amit tudtam, kutyacsont gömbfejei feszesek, stab rúd szilentjei nincsenek kikopva, lengőkarok, toronyszilent nem kopott, a hátulja meg csak kopog. Kézifékkötél is a helyén. Bölcsőnek a szilentjei lennének? Hogy lehet azokat ellenőrizni? Vagy valakinek van valami más tippje?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:40:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.05 péntek, 18:30:43
Benzinesen bal hátul van egy enyhe kopogás, Amikor a hátsó rugókat cseréltem, akkor végignéztem amit tudtam, kutyacsont gömbfejei feszesek, stab rúd szilentjei nincsenek kikopva, lengőkarok, toronyszilent nem kopott, a hátulja meg csak kopog. Kézifékkötél is a helyén. Bölcsőnek a szilentjei lennének? Hogy lehet azokat ellenőrizni? Vagy valakinek van valami más tippje?
Hát megmozgatod, úgy.
Nekem is van néha kopogás bal hátul. Stab. gumik és összekötők újak.
Sajnos nálam valószínű a gátló szár lesz....
Csillapításra még teljesen rendben van, szóval majd ha elfárad akkor kap újat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:44:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.05 péntek, 18:40:33
Hát megmozgatod, úgy.
Nekem is van néha kopogás bal hátul. Stab. gumik és összekötők újak.
Sajnos nálam valószínű a gátló szár lesz....
Csillapításra még teljesen rendben van, szóval majd ha elfárad akkor kap újat.
Nyúljak be alá pajszerrel, azt feszegessem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:47:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.05 péntek, 18:44:53
Nyúljak be alá pajszerrel, azt feszegessem?
A nyúlványra ahová fel van csavarozva, oda befeszítesz és lefele megpróbálod megmozgatni...ha lóg látni fogod.
Amit csináltam utoljára, annak a szilent lötyögött a bolcsőben és nem is a szilent volt szétszakadva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2013.07.05 péntek, 20:13:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.05 péntek, 18:44:53
Nyúljak be alá pajszerrel, azt feszegessem?
Ha fel van emelve az autó (csápossal), akkor ragadd meg a stabrúd bal szélét és azt rángasd meg, aztán látod mekkorát mozdul a bölcső. Én most cseréltem a szilenteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2013.07.06 szombat, 15:50:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.05 péntek, 18:47:27
A nyúlványra ahová fel van csavarozva, oda befeszítesz és lefele megpróbálod megmozgatni...ha lóg látni fogod.
Amit csináltam utoljára, annak a szilent lötyögött a bolcsőben és nem is a szilent volt szétszakadva.
Megfeszegettem, de csak 1-1.5 cm-t mozgott szépen gumisan. Viszont legalább ezzel meglett a hiba, a kutyacsont alsó gömbfeje kotyogott közbe párat, aztán amikor ráfogtam, és mozgattam, akkor többet is. Mint írtam, szét volt szedve, mondjuk csak a felső volt lekötve, de megmozgattam az alsót, szépen feszesen mozgott, és azt hibáztam el, hogy tengely irányban nem rángattam meg, mert most arra kotyog.
A bal első is most kezdett el kopogni, úgyhogy tömeges kutyacsont-csere lesz az autón
Van valamilyen bevált utángyártott, vagy legyen gyári? Illetve melyik jobb, a műanyag, vagy a fém?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2013.07.06 szombat, 15:56:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.06 szombat, 15:50:21
Megfeszegettem, de csak 1-1.5 cm-t mozgott szépen gumisan. Viszont legalább ezzel meglett a hiba, a kutyacsont alsó gömbfeje kotyogott közbe párat, aztán amikor ráfogtam, és mozgattam, akkor többet is. Mint írtam, szét volt szedve, mondjuk csak a felső volt lekötve, de megmozgattam az alsót, szépen feszesen mozgott, és azt hibáztam el, hogy tengely irányban nem rángattam meg, mert most arra kotyog.
A bal első is most kezdett el kopogni, úgyhogy tömeges kutyacsont-csere lesz az autón
Van valamilyen bevált utángyártott, vagy legyen gyári? Illetve melyik jobb, a műanyag, vagy a fém?
Egyiknek sem szavatolt az élettartama.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2013.07.06 szombat, 16:04:54 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.06 szombat, 15:56:54
Egyiknek sem szavatolt az élettartama.......
Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2013.07.06 szombat, 16:43:19 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.06 szombat, 16:04:54
Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
Tisztelt Fórumtárs!
"alfot" kérdezd. Ő vett valamilyen olcsó utángyártott márkát, ami a többihez képest olcsó volt és nagyon dicsérte. Ha nem tévedek ilyen 1-2ezer Ft és Török utángyártott, de ebben nem vagyok biztos.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Conor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2013.07.06 szombat, 17:38:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.06 szombat, 15:50:21
Megfeszegettem, de csak 1-1.5 cm-t mozgott szépen gumisan. Viszont legalább ezzel meglett a hiba, a kutyacsont alsó gömbfeje kotyogott közbe párat, aztán amikor ráfogtam, és mozgattam, akkor többet is. Mint írtam, szét volt szedve, mondjuk csak a felső volt lekötve, de megmozgattam az alsót, szépen feszesen mozgott, és azt hibáztam el, hogy tengely irányban nem rángattam meg, mert most arra kotyog.
A bal első is most kezdett el kopogni, úgyhogy tömeges kutyacsont-csere lesz az autón
Van valamilyen bevált utángyártott, vagy legyen gyári? Illetve melyik jobb, a műanyag, vagy a fém?
Én kutyacsontból mindig a legolcsóbbat keresem, nem nagy meló kicserélni és a gyári sem bírja annyival tovább sokkal több pénzért. Nekem mindig fém volt benne (2002-es autó)
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:37:03 »
hiho!
WWW.lindor.hu
nevű céggel dolgoztatott már valaki?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:44:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.06 szombat, 16:04:54
Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
a cromaxnál vettem,1000ft/db volt török u.gy.,hibátlanul üzemel-szerintem 3éve,ha még most is az van rajta.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:58:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.06 szombat, 16:04:54
Tudom én, csak hogy melyikkel érdemesebb próbálkozni?
Febi. Asszony Focusába most olyan került. A gyári 21e ft lett volna, ez meg kijött 2500 ftból.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2013.07.09 kedd, 13:21:09 »
Ma még az, holnap már nem az.
Továbbá két hátsó lengéscsillapító csere. (17%-osak a mostaniak)
Jobb hátsó lemez lengőkar csere.
Jobb hátsó stab.rúd gömbfej csere.
A baj, hogy a hátsó felfüggesztő lengőkarban (
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4563-hatso-lengokar-ford-mondeo-2000-2007-felfuggeszto-kar-kombi
)
is oda van a jobb oldalon a szilent és nem akarnak adni külön csak karral együtt 32000Ft-ért. (- kedvezmény)
Erre már van megoldásunk?
Idézetet írta: alf - 2013.07.07 vasárnap, 17:44:06
a cromaxnál vettem,1000ft/db volt török u.gy.,hibátlanul üzemel-szerintem 3éve,ha még most is az van rajta.....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 13:23:31 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ