Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:19:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164917 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4150 Dátum:
2013.08.04 vasárnap, 10:51:12 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.04 vasárnap, 10:12:57
Plusz infó:
A múltkor Mk2-nél jártam, nézte, hogy nem olyan peckes a verda segge, kicsit lóg. Alánézett, azt mondta, hogy Mk2 lengéscsillapítók vannak alatta, nem Mk3...
Van nála 8-ért gyári Forf bontottért.
Szerintetek megmerjem venni? (válság van anyagilag)
Lengéscsillapítóktól nem fog kevésbé peckesen állni a kocsi segge (kivéve, ha szintezős), hacsak nem annyival rövidebbek, hogy keréken álló kocsival is már teljesen ki van húzva a gátló. Rugó is kuka lesz ott.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4151 Dátum:
2013.08.04 vasárnap, 14:44:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.04 vasárnap, 10:51:12
Lengéscsillapítóktól nem fog kevésbé peckesen állni a kocsi segge (kivéve, ha szintezős), hacsak nem annyival rövidebbek, hogy keréken álló kocsival is már teljesen ki van húzva a gátló. Rugó is kuka lesz ott.
Fuck :/
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4152 Dátum:
2013.08.04 vasárnap, 18:17:28 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.04 vasárnap, 14:44:00
Fuck :/
Van itt pár embernek airspring kombiban, amennyire láttam jók a tapasztalatok, nem is túl drága, lehet ebbe az irányba is érdemes nézelődni.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4153 Dátum:
2013.08.04 vasárnap, 20:46:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.04 vasárnap, 18:17:28
Van itt pár embernek airspring kombiban, amennyire láttam jók a tapasztalatok, nem is túl drága, lehet ebbe az irányba is érdemes nézelődni.
nekem van 1 fölös szett,olcsón eladnám valakinek. nem most vettem, de nem volt még kocsiban.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4154 Dátum:
2013.08.04 vasárnap, 21:12:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.04 vasárnap, 20:46:07
nekem van 1 fölös szett,olcsón eladnám valakinek. nem most vettem, de nem volt még kocsiban.
Mennyi nálad az olcsó? Miért lett fölös?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4155 Dátum:
2013.08.05 hétfő, 19:50:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.04 vasárnap, 21:12:50
Mennyi nálad az olcsó? Miért lett fölös?
azért fölös, mert azt hittem ez típus szerint van, és ami nekem van az nem ebbe való. Rendeltem egyet, és az is olyan mint ami nekem már volt
postával 8- most 15.5- a új
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4156 Dátum:
2013.08.05 hétfő, 20:22:27 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.05 hétfő, 19:50:02
azért fölös, mert azt hittem ez típus szerint van, és ami nekem van az nem ebbe való. Rendeltem egyet, és az is olyan mint ami nekem már volt
postával 8- most 15.5- a új
Az egész Posta a tied? Ilyen olcsón adod hozzá?
Vagy postázássalra gondoltál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4157 Dátum:
2013.08.05 hétfő, 22:24:16 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.08.04 vasárnap, 10:44:31
12e-ért új nem jó?
http://www.webareal.hu/gared/eshop/10-1-Ford-lengescsillapito/7109-4-2004/5/1039-Sachs-Supertouring
Szerdán hoznak nekem egy pár gázos Monroe-ot, 8/db áron. Újak.
Már csak be kellene rakatni valahol olcsón és gyorsan...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4158 Dátum:
2013.08.06 kedd, 01:12:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.05 hétfő, 19:50:02
azért fölös, mert azt hittem ez típus szerint van, és ami nekem van az nem ebbe való. Rendeltem egyet, és az is olyan mint ami nekem már volt
postával 8- most 15.5- a új
És honnan tudom, hogy az enyémbe jó? 8 a pár?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4159 Dátum:
2013.08.06 kedd, 01:13:26 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.05 hétfő, 22:24:16
Már csak be kellene rakatni valahol olcsón és gyorsan...
Én is ilyen helyet keresek, női személyzettel!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4160 Dátum:
2013.08.06 kedd, 08:00:28 »
Hali!
Ha lóg a belső kormányösszekötő gömbfeje, az okozhat fékezéskor kormányrázást, meg bizonyos erejű fékezésnél kopogó hangot?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4161 Dátum:
2013.08.06 kedd, 08:05:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 08:00:28
Hali!
Ha lóg a belső kormányösszekötő gömbfeje, az okozhat fékezéskor kormányrázást, meg bizonyos erejű fékezésnél kopogó hangot?
Lehet. De végig kell nézni az egész futóművet élőben, mindent megrángatni, így távgyógyításban ez kicsit nehéz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4162 Dátum:
2013.08.06 kedd, 08:10:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.06 kedd, 08:05:12
Lehet. De végig kell nézni az egész futóművet élőben, mindent megrángatni, így távgyógyításban ez kicsit nehéz.
AndyA
Megtörtént, körbe-orrba-ide-oda lett rángatva, két kutyacsont és ez az összekötő cserés, csak a kérdés, hogy legyen a rendelésben a fék is, és cseréljék, ha már ott a kocsi, vagy majd utána, de az mégegy időpont, meg mégegy munkanap, stb.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4163 Dátum:
2013.08.06 kedd, 08:51:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.06 kedd, 01:13:26
Én is ilyen helyet keresek, női személyzettel!
Csak 1 fajta van, az megy mindbe. Hasznalnak ilyet a forumosok közül. Igen a par annyi
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4164 Dátum:
2013.08.06 kedd, 08:56:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 08:10:06
Megtörtént, körbe-orrba-ide-oda lett rángatva, két kutyacsont és ez az összekötő cserés, csak a kérdés, hogy legyen a rendelésben a fék is, és cseréljék, ha már ott a kocsi, vagy majd utána, de az mégegy időpont, meg mégegy munkanap, stb.
A tárcsát meg a betéteket magad is lecseréled egy fél óra alatt. Ahhoz nem kell sem külön munkanap, sem szervíz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4165 Dátum:
2013.08.06 kedd, 08:57:45 »
2001 kombihoz van ültető szettem. Rugó + hátsó gátló. Sajnos azokkal nem nagyon tudtam lemenni a garázsba, így bontva lett.
40.0000 pénzért eladó. Kérésre képet küldök. Tel: 30/2785128
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4166 Dátum:
2013.08.06 kedd, 11:30:33 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.05 hétfő, 22:24:16
Szerdán hoznak nekem egy pár gázos Monroe-ot, 8/db áron. Újak.
Már csak be kellene rakatni valahol olcsón és gyorsan...
http://www.gatlo.hu/gared/8-Szerelesi-dijak
Lengéscsillapító csere (szgk.) : 4.999.-Ft/db
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4167 Dátum:
2013.08.06 kedd, 11:44:55 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.05 hétfő, 22:24:16
Szerdán hoznak nekem egy pár gázos Monroe-ot, 8/db áron. Újak.
Már csak be kellene rakatni valahol olcsón és gyorsan...
Ezeknél az autóknál nem is kell akkora szaktudás a cseréhez. Még csak autószerelőnek se kell lenni csak a megfelelő szerszám kell hozzá. Ami speciálisnak mondható az egyedül a rugóösszehúzó. A többi pedig minden "valamirevaló"
férfiembernek meg kell, hogy legyen, főleg, ha még autója is van.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4168 Dátum:
2013.08.06 kedd, 12:51:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.06 kedd, 11:44:55
Ezeknél az autóknál nem is kell akkora szaktudás a cseréhez. Még csak autószerelőnek se kell lenni csak a megfelelő szerszám kell hozzá. Ami speciálisnak mondható az egyedül a rugóösszehúzó. A többi pedig minden "valamirevaló"
férfiembernek meg kell, hogy legyen, főleg, ha még autója is van.
A kombiba kulon van a gátló. Nem kell rugoosszehuzo. De a folso csavar nagyon xar helyen van
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.08.06 kedd, 11:30:33
http://www.gatlo.hu/gared/8-Szerelesi-dijak
Lengéscsillapító csere (szgk.) : 4.999.-Ft/db
Biztos nem kombie. 4 csavar ki-be nem lehet 10-
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4169 Dátum:
2013.08.06 kedd, 12:52:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.06 kedd, 12:51:24
A kombiban kulon van a gátló. Nem kell rugoosszehuzo. De a folso nagyon xar helyen van
Annak a mérnöknek a kezét is eltörném, aki azt kitalálta... Mégis hogyan gondolta azt ki-becsavarni?!?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4170 Dátum:
2013.08.06 kedd, 13:31:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.06 kedd, 12:51:24
A kombiba kulon van a gátló. Nem kell rugoosszehuzo. De a folso csavar nagyon xar helyen van
Biztos nem kombie. 4 csavar ki-be nem lehet 10-
Az elsőhöz kell. (tudom, hátsót akar cserélni, de ki tudja, hogy az elsőt mikor kell) Amúgy a4/5 ajtósét sem annyira egyszerű kiszedni. Kell hozzá vagy fél méteres szár és érzésre kell rátenni a kulcsot a csavarra. Nyilván emelőn nem ,de garázs körülmények között igen.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.06 kedd, 13:32:41 írta Lacika71
»
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4171 Dátum:
2013.08.06 kedd, 14:23:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.06 kedd, 12:51:24
A kombiba kulon van a gátló. Nem kell rugoosszehuzo. De a folso csavar nagyon xar helyen van
Biztos nem kombie. 4 csavar ki-be nem lehet 10-
én csak ajánlottam neki 1 szakit, meg a weboldalát linkeltem, árat kiemelve. nekem Ő cserélte tavaly, azóta szerelte már asszony autóját is és meg lehet vele beszélni...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4172 Dátum:
2013.08.06 kedd, 15:18:33 »
Én arra lennék kíváncsi, hogy első lengéscsillapítón kívül mit érdemes még cserélni, ha már szét van szedve? Nekem a bal eleje kopog, és a bal első gátlóm biztos, hogy ***, mert eléggé olajsaras már. Toronycsapágy és toronyszilen? A kettő nem ugyanaz. Gondolom akkor a problémás oldalon érdemes lenne ezt a kettőt is cserélni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4173 Dátum:
2013.08.06 kedd, 15:21:53 »
Idézetet írta: Shad - 2013.08.06 kedd, 15:18:33
Én arra lennék kíváncsi, hogy első lengéscsillapítón kívül mit érdemes még cserélni, ha már szét van szedve? Nekem a bal eleje kopog, és a bal első gátlóm biztos, hogy ***, mert eléggé olajsaras már. Toronycsapágy és toronyszilen? A kettő nem ugyanaz. Gondolom akkor a problémás oldalon érdemes lenne ezt a kettőt is cserélni.
Annál is ugynaz a szitu, mint a lengéscsillapítónál vagy a féknél. Párban cseréljük. (legalábbis úgy emlékszem a huszon pár éves tanulmányaimból). Amúgy meg, ha nincs nagyon szhar állapotban, akkor nem muszáj.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4174 Dátum:
2013.08.06 kedd, 15:27:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.06 kedd, 15:21:53
Annál is ugynaz a szitu, mint a lengéscsillapítónál vagy a féknél. Párban cseréljük. (legalábbis úgy emlékszem a huszon pár éves tanulmányaimból). Amúgy meg, ha nincs nagyon szhar állapotban, akkor nem muszáj.
Nem tudom, hogy mennyire *** az állapota, mert nem értek hozzá
Csak azért gondoltam, hogy cserélem azt is, mert a kopogás akár onnan is jöhet, nem feltétlen a gátlótól annak ellenére, hogy az biztos, hogy már rossz az olajfolyás miatt. Ha meg nem cserélem ki, csak a gátlókat, a kopogás meg megmarad, akkor adtam a szarnak egy pofont. Ha párban cserélem a toronycsapágyat is, akkor már benne vagyok a 60e ft-os költségbe, ami most sok
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4175 Dátum:
2013.08.06 kedd, 16:17:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.06 kedd, 08:56:46
A tárcsát meg a betéteket magad is lecseréled egy fél óra alatt. Ahhoz nem kell sem külön munkanap, sem szervíz.
AndyA
Tudom én, meg a benzinesen most cseréltem, csakmmost a tököm tele van a szereléssel éppen.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4176 Dátum:
2013.08.06 kedd, 16:20:13 »
Idézetet írta: Shad - 2013.08.06 kedd, 15:27:12
Nem tudom, hogy mennyire *** az állapota, mert nem értek hozzá
Csak azért gondoltam, hogy cserélem azt is, mert a kopogás akár onnan is jöhet, nem feltétlen a gátlótól annak ellenére, hogy az biztos, hogy már rossz az olajfolyás miatt. Ha meg nem cserélem ki, csak a gátlókat, a kopogás meg megmarad, akkor adtam a szarnak egy pofont. Ha párban cserélem a toronycsapágyat is, akkor már benne vagyok a 60e ft-os költségbe, ami most sok
a toronycsapágyat érdemes cserélni az én gátlóm is kopogott a csapágy meg akkorát kottyant mint állat!!a szilentre azt mondta a szerelőm akkor ha meg van repedve valahol de nem nagy összeg szóval szerintem azt is cseréld ki!ha esetleg előbb meghal nem kell szétszedned a kocsit mégegyszer!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4177 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:17:31 »
Idézetet írta: Shad - 2013.08.06 kedd, 15:27:12
Nem tudom, hogy mennyire *** az állapota, mert nem értek hozzá
Csak azért gondoltam, hogy cserélem azt is, mert a kopogás akár onnan is jöhet, nem feltétlen a gátlótól annak ellenére, hogy az biztos, hogy már rossz az olajfolyás miatt. Ha meg nem cserélem ki, csak a gátlókat, a kopogás meg megmarad, akkor adtam a szarnak egy pofont. Ha párban cserélem a toronycsapágyat is, akkor már benne vagyok a 60e ft-os költségbe, ami most sok
Ha ne párban cseréled, akkor meg a futóműved nem lesz jó. Sőt mi több, lengéscsillapító csere után futómű állítást is célszerű eszközölni, ugyanis akkor megváltoznak az értékek, amik ugye nem tesznek jót sem a gumiknak, sem a futóműnek. Teljesen más terhelést kap.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4178 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:29:27 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.06 kedd, 18:17:31
Ha ne párban cseréled, akkor meg a futóműved nem lesz jó. Sőt mi több, lengéscsillapító csere után futómű állítást is célszerű eszközölni, ugyanis akkor megváltoznak az értékek, amik ugye nem tesznek jót sem a gumiknak, sem a futóműnek. Teljesen más terhelést kap.
Milyen érték változik meg lengéscsillapító cserénél, amit egy ilyen első futóműben állítani lehet?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4179 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:32:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 18:29:27
Milyen érték változik meg lengéscsillapító cserénél, amit egy ilyen első futóműben állítani lehet?
A kérdés jó, meg egyébként sem sok paramétert lehet állítani egy ford fumóműven.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4180 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:38:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 18:29:27
Milyen érték változik meg lengéscsillapító cserénél, amit egy ilyen első futóműben állítani lehet?
én most cseréltem lengéscsillapítót!a szerelő azt mondta nem kell futóműállítás és a bal elsőnek le is ette a szélét rendesen!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4181 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:42:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.06 kedd, 18:32:34
A kérdés jó, meg egyébként sem sok paramétert lehet állítani egy ford fumóműven.
Ez is olyan dolog, hogy nem kötelező, csak ajánlott. Nekem is kellett állítani csere után. (előtte két hónappal volt állítva, de utána is kellett). Mindenki maga dönti el, de utána ne reklmáljon, ha eszi a gumit.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4182 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:48:47 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.06 kedd, 18:38:24
én most cseréltem lengéscsillapítót!a szerelő azt mondta nem kell futóműállítás és a bal elsőnek le is ette a szélét rendesen!
Melyik szélét? És állítás után megoldódott?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4183 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:49:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 18:48:47
Melyik szélét? És állítás után megoldódott?
a belső szélét ette meg! azóta nincsen gondom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4184 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:54:26 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.06 kedd, 18:49:40
a belső szélét ette meg! azóta nincsen gondom!
Akkor arra módosítom a kérdésemet, hogy miért mászik el a kerékösszetartás lengéscsillapító-cserekor.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4185 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:57:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 18:54:26
Akkor arra módosítom a kérdésemet, hogy miért mászik el a kerékösszetartás lengéscsillapító-cserekor.
azt nem tudhatom de amikor a toronycsapágyat a kezembe fogtam akkor azért aggasztott már a dolog kb 1-2mm-t kotyogott!mindegyik!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4186 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:59:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 18:54:26
Akkor arra módosítom a kérdésemet, hogy miért mászik el a kerékösszetartás lengéscsillapító-cserekor.
Lehet sikerült pár kalapácsütés a csonkállvány azon részére is, ahol a korm. gömbfej van bekötve.....miközben ütötte le a gátlóról.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4187 Dátum:
2013.08.06 kedd, 19:22:01 »
Na gyorsan kiszaladtam Dunakeszire egy futóműveshez, konkrétan ide:
http://www.telostudor.hu/
Ő is 10-ért cseréli ki az első lengéscsillapítókat,ha viszek alkatrészt, úgy látszik ez egy megszokott ár. Toronycsapágyra azt mondta, hogy ha kormányzáskor nem tapasztalok semmilyen mellékhangot, akkor nem szükséges cserélnem, nagy valószínűséggel nem lesz vele gond még egy darabig, de persze nem árt ha egyúttal az is meg van. Felújításra 25k-t mondott szereléssel együtt garanciával (talán 1 évet mondott, nem tudom már).
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4188 Dátum:
2013.08.06 kedd, 20:53:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 18:54:26
Akkor arra módosítom a kérdésemet, hogy miért mászik el a kerékösszetartás lengéscsillapító-cserekor.
szerintem 1 oka lehet: elhajlik a csillapító az évek alatt. persze nem centikre kell gondolni. Sok kátyú útfelmarás stb. belemegy az új, és másképp áll egyből az egész.a futómű állításon nem szabad spórolni. ötezer forint, és tuti. vagy ki lehet hagyni, és lezabálja a gumikat.
mikor felkerültek a nyárik, (16 ról 18 ra, ) kérdem a srácot nem kéne ránézni a futóműre? áááá, nem szoktak. ok, viszlát. később visszamentem, nézzük meg. rápakolta a motyót, és állítani kellett az összetartáson. mondom mi lett volna ha elmarad? hááát, megette volna a belső felét a guminak... és semmi nem volt csinálva, csak kerékcsere.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4189 Dátum:
2013.08.06 kedd, 21:19:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.06 kedd, 20:53:01
szerintem 1 oka lehet: elhajlik a csillapító az évek alatt. persze nem centikre kell gondolni. Sok kátyú útfelmarás stb. belemegy az új, és másképp áll egyből az egész.a futómű állításon nem szabad spórolni. ötezer forint, és tuti. vagy ki lehet hagyni, és lezabálja a gumikat.
mikor felkerültek a nyárik, (16 ról 18 ra, ) kérdem a srácot nem kéne ránézni a futóműre? áááá, nem szoktak. ok, viszlát. később visszamentem, nézzük meg. rápakolta a motyót, és állítani kellett az összetartáson. mondom mi lett volna ha elmarad? hááát, megette volna a belső felét a guminak... és semmi nem volt csinálva, csak kerékcsere.
...még a kerékcsere előtt foghattál kátyút, de a nem sima út is elviszi egy idő után.
Az elhajló gátló igen vicces
... Ha hajlana is, max a dőlés változik, ami nem az összetartás.......... de igazából nincs is változás.
A gátló csere utáni futóműbeállítás.......... ugyanúgy kellhet gátló csere nélkül is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SIRE
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4190 Dátum:
2013.08.06 kedd, 21:40:54 »
Kérdés:
- hátsó keresztstabilizátor és első stabrud csere miatt ma elmentem futóműbeállításra
- be is lett állítva ahogy azt szokták (gondolom én) - minden zöld-be került (minimális 2-3 mm eltérések voltak csak)
- hazajöttem, leparkoltam, majd most hogy beültem az első kormányeltekerés és tolatás közben valami iszonyat hangot hallat. Olyan mint amikor a régi kardános traktorok megkapják a terhelést.
Laikusként a kormányszervóra gondolok.
Tönkreteheti a kormányszervót egy ilyen futóműállítás? Én ugyan kötve hiszem, de így 5 nappal Horvátország előtt nem igazán nyugtat meg ez a hang
Mert a hang ellenére a kormány nem jár nehezebben mint előtte.
Ötlet,vélemény a szakik részéről?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4191 Dátum:
2013.08.06 kedd, 21:44:00 »
Idézetet írta: SIRE - 2013.08.06 kedd, 21:40:54
Kérdés:
- hátsó keresztstabilizátor és első stabrud csere miatt ma elmentem futóműbeállításra
- be is lett állítva ahogy azt szokták (gondolom én) - minden zöld-be került (minimális 2-3 mm eltérések voltak csak)
- hazajöttem, leparkoltam, majd most hogy beültem az első kormányeltekerés és tolatás közben valami iszonyat hangot hallat. Olyan mint amikor a régi kardános traktorok megkapják a terhelést.
Laikusként a kormányszervóra gondolok.
Tönkreteheti a kormányszervót egy ilyen futóműállítás? Én ugyan kötve hiszem, de így 5 nappal Horvátország előtt nem igazán nyugtat meg ez a hang
Mert a hang ellenére a kormány nem jár nehezebben mint előtte.
Ötlet,vélemény a szakik részéről?
Lehet, hogy a stabilizátor szilentjét nem zsírozták meg. az tud nyekergő hangot hallatni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4192 Dátum:
2013.08.06 kedd, 21:48:00 »
Idézetet írta: SIRE - 2013.08.06 kedd, 21:40:54
Kérdés:
- hátsó keresztstabilizátor és első stabrud csere miatt ma elmentem futóműbeállításra
- be is lett állítva ahogy azt szokták (gondolom én) - minden zöld-be került (minimális 2-3 mm eltérések voltak csak)
- hazajöttem, leparkoltam, majd most hogy beültem az első kormányeltekerés és tolatás közben valami iszonyat hangot hallat. Olyan mint amikor a régi kardános traktorok megkapják a terhelést.
Laikusként a kormányszervóra gondolok.
Tönkreteheti a kormányszervót egy ilyen futóműállítás? Én ugyan kötve hiszem, de így 5 nappal Horvátország előtt nem igazán nyugtat meg ez a hang
Mert a hang ellenére a kormány nem jár nehezebben mint előtte.
Ötlet,vélemény a szakik részéről?
2-3 mm eltérések?
Én tized milliméterre egyformára állítom.
A 2-3 mm durván sok!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SIRE
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4193 Dátum:
2013.08.06 kedd, 21:52:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.06 kedd, 21:48:00
2-3 mm eltérések?
Én tized milliméterre egyformára állítom.
A 2-3 mm durván sok!
beállítás előtt volt annyi - utána 0-0,01
Naplózva
SIRE
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4194 Dátum:
2013.08.06 kedd, 21:57:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.06 kedd, 21:44:00
Lehet, hogy a stabilizátor szilentjét nem zsírozták meg. az tud nyekergő hangot hallatni.
melyik stabilizátor? Van belőle elöl jópár
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4195 Dátum:
2013.08.06 kedd, 22:02:35 »
Idézetet írta: SIRE - 2013.08.06 kedd, 21:57:43
melyik stabilizátor? Van belőle elöl jópár
Egy keresztstabilizátor van benne, ami az ún. kutyacsonttal csatlakozik a futóműhöz. Szerintem te a lengőkarokra gondoltál.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4196 Dátum:
2013.08.06 kedd, 22:11:05 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.06 kedd, 21:19:33
...még a kerékcsere előtt foghattál kátyút, de a nem sima út is elviszi egy idő után.
Az elhajló gátló igen vicces
... Ha hajlana is, max a dőlés változik, ami nem az összetartás.......... de igazából nincs is változás.
És ha elmegy a doles, akkor nem megy el az osszetartas? Dehogynem. Nem veletlen írtam
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SIRE
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4197 Dátum:
2013.08.06 kedd, 22:13:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.06 kedd, 22:02:35
Egy keresztstabilizátor van benne, ami az ún. kutyacsonttal csatlakozik a futóműhöz. Szerintem te a lengőkarokra gondoltál.
Köszi, remélem Ervin még meg tudja nézni a hétvégéig...
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4198 Dátum:
2013.08.06 kedd, 22:17:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.06 kedd, 22:11:05
És ha elmegy a doles, akkor nem megy el az osszetartas? Dehogynem. Nem veletlen írtam
Hagyjad, cimbora. Majd leír egy szakmai szöveget, amiből az fog kiderülni, hogy mi hülyeségeket írunk, ő pedig megmondta a tutit.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4199 Dátum:
2013.08.06 kedd, 22:20:11 »
Idézetet írta: joxer - 2013.08.06 kedd, 22:17:38
Hagyjad, cimbora. Majd leír egy szakmai szöveget, amiből az fog kiderülni, hogy mi hülyeségeket írunk, ő pedig megmondta a tutit.
Az összetartás végülis nem megy el, csak a korábbi beállítás értéke nem lesz megfelelő az "új" dőlés értékéhez.
Naplózva
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ