Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:07:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164656 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2014.08.26 kedd, 10:51:09 »

Üdvözöllek!

Ide még azt hiszem nem írtam Smiley

Kérdésem lenne...van nekem egy jaguar X-type 2.0D autóm Smiley

Jelenleg a kissebb hibákat javítgatóm rajta, tanácsokat kérek.

Kérdésem:

Az autó jobb hátulja néha olyan mint ha koppanna! Hallok egy koppanást!
Ez inkább kissebb bukkanónál érezhető!

Hátsó lengéscsillapító volt cserélve.
Nem tudom mi lehet ez!

Kicsit zavaró, mert nem az a ludas!

Szerintetek?

De csak a jobb hátulja... falbav
keresztlengőkar,szilentek,Kutyacsont.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 22:27:25 »

keresztlengőkar,szilentek,Kutyacsont.
Nekem pont ezt csinálja de akkor amikor gödörben lefelé mozdul a kerék. néha mindenanp,néha meg egy hétig se. ez is az lehet? mert akkor arra keresgélek
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:38:34 »

Nekem pont ezt csinálja de akkor amikor gödörben lefelé mozdul a kerék. néha mindenanp,néha meg egy hétig se. ez is az lehet? mert akkor arra keresgélek

Nagy eséllyel.
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2014.08.29 péntek, 20:03:18 »

Sziasztok,
A problémám a következő: álló helyzetből indulok a kormányt alászedve (pl. parkolóból kiálláskor) az autó eleje bebillen, oda-vissza. Olyan mintha le lenne lazulva a felni, de NINCS.
Mitől lehet ez???
Ami még hasznos infó lehet: kanyarodáskor hallok egy kis zajt az első futómű felől és most cseréltem kormány összekötőket, mert zörögtek. A zörgés megszünt, de ez a billegés előjött.
Várom javaslataitokat  worship
Előre is köszi
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2014.08.29 péntek, 21:10:35 »

Sziasztok,
A problémám a következő: álló helyzetből indulok a kormányt alászedve (pl. parkolóból kiálláskor) az autó eleje bebillen, oda-vissza. Olyan mintha le lenne lazulva a felni, de NINCS.
Mitől lehet ez???
Ami még hasznos infó lehet: kanyarodáskor hallok egy kis zajt az első futómű felől és most cseréltem kormány összekötőket, mert zörögtek. A zörgés megszünt, de ez a billegés előjött.
Várom javaslataitokat  worship
Előre is köszi
Barny


Nem ütötted oda mostanában az első kerekeket Padkához Pl?Az összekötő csere után futóműállítás volt?Kormányon nézd meg középen áll e egyenesnél és kitekerve mindkét irányba ugyanaddig tudod kitekerni vagy sem.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2014.08.30 szombat, 16:28:52 »

Nagy eséllyel.
Köszi.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 11:26:16 »

Köszi.

A legegyszerűbb az, ha elviszed egy futóműveshez átvizsgálásra. Ott pontosan megmondják, hogy mi a grimbusz tárgya.
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 13:51:15 »

A legegyszerűbb az, ha elviszed egy futóműveshez átvizsgálásra. Ott pontosan megmondják, hogy mi a grimbusz tárgya.
A futómű állítás még elmardt, remélem csak ennyi...
 worship
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 14:52:54 »

A futómű állítás még elmardt, remélem csak ennyi...
 worship

Nem neked írtam.  vigyor3
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 17:59:45 »

Sziasztok.
Kedves kolegák, ma kiderült, hogy szervo szivattyút és szervo csövet, kell cserélnem. 
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a TDCI (2005, 2006)  ik szervo szivattyúja és csövezet-e (ami megy a szivattyútól a kazetta fele, fölül) talál e az enyémre, hisz bontottat akarok, fogok, muszáj vennem.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 18:12:51 »

Sziasztok.
Kedves kolegák, ma kiderült, hogy szervo szivattyút és szervo csövet, kell cserélnem. 
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a TDCI (2005, 2006)  ik szervo szivattyúja és csövezet-e (ami megy a szivattyútól a kazetta fele, fölül) talál e az enyémre, hisz bontottat akarok, fogok, muszáj vennem.


Igen...egyforma.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 18:39:48 »

Sziasztok.
Kedves kolegák, ma kiderült, hogy szervo szivattyút és szervo csövet, kell cserélnem. 
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a TDCI (2005, 2006)  ik szervo szivattyúja és csövezet-e (ami megy a szivattyútól a kazetta fele, fölül) talál e az enyémre, hisz bontottat akarok, fogok, muszáj vennem.

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2014.09.02 kedd, 19:40:25 »

Sziasztok!

Ma ahogy jöttem haza, 500m-re a lakástól hallottam jobb hátulról egy olyan hangot, mint ha a gumi beleérne valahova és súrlódna.
Nosza, megemeltem alánéztem, semmit nem láttam. Kerék le, hang megmaradt. Akkor biztos a fék....  Féket levettem, akkor is nyöszörgött.
Némi kalapálással féktárcsa le, tehát maradt a kerékagy. A porvédő gumi amennyire láttam elég gatya, de zsír, vagy egyéb anyagfolyásnak nyoma nincs.
Gondolom kerékagycsapágy, de nem lóg, nem üt, nem kopog, csak olyan mintha meg kellene zsírozni és cserélni a porvédőt.
Feljövök a sz.géphez és látom, hogy sem porvédőt, sem csapágyat nem lehet külön kapni, csak kompletten kerékagyat, ABS jeladóval!
Létezik ez??? Egy porvédő csere meg zsír bejuttatása miatt cserélni kell az egész kerékagyat?   rinya

Ráadásul a legolcsóbb utángyártott 22K, a gyári meg majdnem 80 ezer  wow1 
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210094-hatso-kerekagy-es-csapagy/2855-hatso-kerekagy-csapaggyal-ford-mondeo-2000-2007

Tud valaki esetleg olcsóbb megoldást, vagy tényleg csak kompletten cserélhető? (gondolok itt zsír bejuttatására, stb)

Mellesleg le akartam szedni a kerékagyat, de arra nem volt alkalmas Torx kulcsom. 45-ös van (az 50-es nem megy bele, ahogy valahol írták), de mivel "L" alakú, mindkét végén azonos mérettel, nem tudtam elég erőt kifejteni. Majd talán valami Bit fejet kell néznem.

Most befújtam szilikonnal és elmúlt neki, de gondolom ez nem tartós megoldás.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:25:58 »

Sziasztok!
Ma ahogy jöttem haza, 500m-re a lakástól hallottam jobb hátulról egy olyan hangot, mint ha a gumi beleérne valahova és súrlódna.
Nosza, megemeltem alánéztem, semmit nem láttam. Kerék le, hang megmaradt. Akkor biztos a fék....  Féket levettem, akkor is nyöszörgött.
Némi kalapálással féktárcsa le, tehát maradt a kerékagy. A porvédő gumi amennyire láttam elég gatya, de zsír, vagy egyéb anyagfolyásnak nyoma nincs.
Gondolom kerékagycsapágy, de nem lóg, nem üt, nem kopog, csak olyan mintha meg kellene zsírozni és cserélni a porvédőt.
Feljövök a sz.géphez és látom, hogy sem porvédőt, sem csapágyat nem lehet külön kapni, csak kompletten kerékagyat, ABS jeladóval!
Létezik ez??? Egy porvédő csere meg zsír bejuttatása miatt cserélni kell az egész kerékagyat?   rinya
Ráadásul a legolcsóbb utángyártott 22K, a gyári meg majdnem 80 ezer  wow1 
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210094-hatso-kerekagy-es-csapagy/2855-hatso-kerekagy-csapaggyal-ford-mondeo-2000-2007
Tud valaki esetleg olcsóbb megoldást, vagy tényleg csak kompletten cserélhető? (gondolok itt zsír bejuttatására, stb)
Mellesleg le akartam szedni a kerékagyat, de arra nem volt alkalmas Torx kulcsom. 45-ös van (az 50-es nem megy bele, ahogy valahol írták), de mivel "L" alakú, mindkét végén azonos mérettel, nem tudtam elég erőt kifejteni. Majd talán valami Bit fejet kell néznem.
Most befújtam szilikonnal és elmúlt neki, de gondolom ez nem tartós megoldás.

olcsóbb megoldás ebay vagy kovacsauto lehet, esetleg bevállalhatsz egy bontott gyárit. sajnos csak kompletten cserélhető.
pár hasznos infó a cseréhez (szerszámok, trükkök) itt: http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/rear-wheel-bearing-r166
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:49:33 »

Sziasztok!

Ma ahogy jöttem haza, 500m-re a lakástól hallottam jobb hátulról egy olyan hangot, mint ha a gumi beleérne valahova és súrlódna.
Nosza, megemeltem alánéztem, semmit nem láttam. Kerék le, hang megmaradt. Akkor biztos a fék....  Féket levettem, akkor is nyöszörgött.
Némi kalapálással féktárcsa le, tehát maradt a kerékagy. A porvédő gumi amennyire láttam elég gatya, de zsír, vagy egyéb anyagfolyásnak nyoma nincs.
Gondolom kerékagycsapágy, de nem lóg, nem üt, nem kopog, csak olyan mintha meg kellene zsírozni és cserélni a porvédőt.
Feljövök a sz.géphez és látom, hogy sem porvédőt, sem csapágyat nem lehet külön kapni, csak kompletten kerékagyat, ABS jeladóval!
Létezik ez??? Egy porvédő csere meg zsír bejuttatása miatt cserélni kell az egész kerékagyat?   rinya

Ráadásul a legolcsóbb utángyártott 22K, a gyári meg majdnem 80 ezer  wow1 
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210094-hatso-kerekagy-es-csapagy/2855-hatso-kerekagy-csapaggyal-ford-mondeo-2000-2007

Tud valaki esetleg olcsóbb megoldást, vagy tényleg csak kompletten cserélhető? (gondolok itt zsír bejuttatására, stb)

Mellesleg le akartam szedni a kerékagyat, de arra nem volt alkalmas Torx kulcsom. 45-ös van (az 50-es nem megy bele, ahogy valahol írták), de mivel "L" alakú, mindkét végén azonos mérettel, nem tudtam elég erőt kifejteni. Majd talán valami Bit fejet kell néznem.

Most befújtam szilikonnal és elmúlt neki, de gondolom ez nem tartós megoldás.

50-es Torx az...ha veszel akkor hosszítottat vegyél. (ha gagyi akkor vehetsz rögtön többet is) Az újhoz meg E-Torx (ha jól emlékszem 12-es) kell majd, mert olyan csavarokat adnak hozzá.
Itt az SKF elfogadható áron van: http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__16454/felfuggesztes_kormanyzas_1__kerekcsapagy_alkatreszek__kerekcsapagy_1__hatsotengely?gyakori=I
Vagy Bárdiban nézd meg.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2014.09.02 kedd, 22:08:47 »

50-es Torx az...ha veszel akkor hosszítottat vegyél. (ha gagyi akkor vehetsz rögtön többet is) Az újhoz meg E-Torx (ha jól emlékszem 12-es) kell majd, mert olyan csavarokat adnak hozzá.
Itt az SKF elfogadható áron van: http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__16454/felfuggesztes_kormanyzas_1__kerekcsapagy_alkatreszek__kerekcsapagy_1__hatsotengely?gyakori=I
Vagy Bárdiban nézd meg.
már értem, hogy amikor volt egy pár bontott hibátlanom, akkor miért vitték el tapsolva 5eft-ért a párat vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2014.09.02 kedd, 22:12:27 »

már értem, hogy amikor volt egy pár bontott hibátlanom, akkor miért vitték el tapsolva 5eft-ért a párat vigyor3

Annyiért jó áron volt az biztos.
Az új az horror....gagyi van olcsón (15-20ezer), de az nem hiszem, hogy sokat bírna.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2014.09.02 kedd, 22:56:59 »

Zsombi, Zoleex, köszönöm.  worship

Akkor szívás. Lehet, hogy megpróbálkozom bontottal, de ezzel kapcsolatban lenne még egy kérdésem.
Az autóm FL előtti. A Kerékagy egyezik a facelift, vagy FL2-ével, illetve a benzines, diesel, ill. 4-5ajtós és kombi, továbbá jobb és bal oldali között van-e különbség?
Tudom hülye kérdés, de nem vagyok tisztába azzal, mennyire kor/kaszni specifikus ez az alkatrész.
MK2-re gondoltam, de ő általában fiatalabbakat bont.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2014.09.02 kedd, 22:59:56 »

már értem, hogy amikor volt egy pár bontott hibátlanom, akkor miért vitték el tapsolva 5eft-ért a párat vigyor3

Ha ennyiért találsz még egyet a sufniban, nem csak tapsolok, de plafonig is ugrálok... Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:01:25 »

Zsombi, Zoleex, köszönöm.  worship

Akkor szívás. Lehet, hogy megpróbálkozom bontottal, de ezzel kapcsolatban lenne még egy kérdésem.
Az autóm FL előtti. A Kerékagy egyezik a facelift, vagy FL2-ével, illetve a benzines, diesel, ill. 4-5ajtós és kombi, továbbá jobb és bal oldali között van-e különbség?
Tudom hülye kérdés, de nem vagyok tisztába azzal, mennyire kor/kaszni specifikus ez az alkatrész.
MK2-re gondoltam, de ő általában fiatalabbakat bont.

Mk2-nél biztos találsz jó állapotút.
Mindegyik MK3 hátsó kerékagy egyforma (4-5ajtós, kombi, disel, benzines, facelift előtti-utáni) és nincs külön jobb-bal oldali sem.
Csavarokat vegyél újat.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:21:16 »

Mk2-nél biztos találsz jó állapotút.
Mindegyik MK3 hátsó kerékagy egyforma (4-5ajtós, kombi, disel, benzines, facelift előtti-utáni) és nincs külön jobb-bal oldali sem.
Csavarokat vegyél újat.

Ismét Köszönöm Szépen!  wave
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2014.09.03 szerda, 00:02:26 »

Ha ennyiért találsz még egyet a sufniban, nem csak tapsolok, de plafonig is ugrálok... Wink
nincs sajna, az is egy körbetört autóról volt, nem is akartam elhinni, amikor kézbevettem, hogy nem lóg, üt, bűg, stb... eladni is úgy adtam el, hogy csak utána kell kifizetni, ha tényleg jó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2014.09.03 szerda, 00:27:00 »

nincs sajna, az is egy körbetört autóról volt, nem is akartam elhinni, amikor kézbevettem, hogy nem lóg, üt, bűg, stb... eladni is úgy adtam el, hogy csak utána kell kifizetni, ha tényleg jó

Értem én, csak kicsit ironizáltam.
Mikor megláttam a gyári új árát, azt hittem infarktust kapok.

Ráadásul most költöttem az autóra pár tízezret, olaj, összes szűrő, váltóolaj, hátsó stab. szilentek, cserére + ajtó alja javítás, festés stb . Mindenből gyárit vettem ezért kicsit többe került, pedig mindent én csináltam.
Most nagyon nem hiányzott újabb kiadás. Sad
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2014.09.03 szerda, 17:59:01 »

Nagy eséllyel.
2 napja nekem is ugyan ezt a koppanást csinálja csak a bal hátulja . Szerintetek evvel a kopanással átmegy müszakin?
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 szerda, 19:21:01 írta Dezsi » Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 07:53:24 »

2 napja nekem is ugyan ezt a koppanást csinálja csak a bal hátulja . Szerintetek evvel a kopanással átmegy müszakin?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem lazán át megy. A műszaki vizsgán a kocsi hátsó futóműalkatrészeit csak szemre vizsgálják. A fékpadra álásnál ez a zaj elfog törpülni. A rázópados vizsgálaton csak az első futóművet ellenőrzik. Szerintem, ha más minden rendben akkor NO PARA. Természetesen a vizsga után a hiba mielőbb javítandó!!! wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 19:19:12 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 21:34:52 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem lazán át megy. A műszaki vizsgán a kocsi hátsó futóműalkatrészeit csak szere vizsgálják. A fékpadra álásnál ez a zaj elfog törpülni. A rázópados vizsgálaton csak az első futóművet ellenőrzik. Szerintem, ha más minden rendben akkor NO PARA. Természetesen a vizsga után a hiba mielőbb javítandó!!! wave
Tisztelettel László! worship 
Köszönöm
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
gyoha
Vendég
« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2014.09.05 péntek, 23:02:38 »

Sziasztok!

Túl vagyok már mindkét első tekercsrugó törésén, a rugókkal együtt a toronycsapágyak is cserélve lettek.
A jobb első futóműnél kb. 5000 km-ként darabjaira hull a toronycsapágy, az okát nem találjuk, a mostani talán a 4. törés. Mindig minőségi alkatrészt tettünk bele, több márkát is kipróbáltunk, de mindig ugyanaz a vége.
Van valakinek tippje, hogy mi okozhatja ezt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2014.09.06 szombat, 07:08:33 »

Sziasztok!

Túl vagyok már mindkét első tekercsrugó törésén, a rugókkal együtt a toronycsapágyak is cserélve lettek.
A jobb első futóműnél kb. 5000 km-ként darabjaira hull a toronycsapágy, az okát nem találjuk, a mostani talán a 4. törés. Mindig minőségi alkatrészt tettünk bele, több márkát is kipróbáltunk, de mindig ugyanaz a vége.
Van valakinek tippje, hogy mi okozhatja ezt?
rommá volt törve a váz,és megvan csavarodva.....tipp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2014.09.06 szombat, 08:51:51 »

Van valakinek tippje, hogy mi okozhatja ezt?
Helytelen beszerelés ? Ugyanaz a "mókus" szerelte mindet ? csak tipp...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2014.09.06 szombat, 09:01:44 »

Sziasztok!

Túl vagyok már mindkét első tekercsrugó törésén, a rugókkal együtt a toronycsapágyak is cserélve lettek.
A jobb első futóműnél kb. 5000 km-ként darabjaira hull a toronycsapágy, az okát nem találjuk, a mostani talán a 4. törés. Mindig minőségi alkatrészt tettünk bele, több márkát is kipróbáltunk, de mindig ugyanaz a vége.
Van valakinek tippje, hogy mi okozhatja ezt?
Az úton lévő méteres kátyúkat kellene megszünteni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2014.09.06 szombat, 09:50:48 »

Az úton lévő méteres kátyúkat kellene megszünteni.
senki nem cserél évente 2x vagy 4x toronycsapágyat az utak miatt.
amúgy meg nyilván.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 17:38:32 »

Sziasztok!

Ha balra tekerem a kormányt és alacsony sebeséggel kanyarodom, akkor kattogó, zörgö hangot hallok a motortérböl.

Tudnátok segíteni mi lehet a baj (lehet jobb elsö kerékcsapágy)?

Üdv:
Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 18:27:15 »

Sziasztok!

Ha balra tekerem a kormányt és alacsony sebeséggel kanyarodom, akkor kattogó, zörgö hangot hallok a motortérböl.

Tudnátok segíteni mi lehet a baj (lehet jobb elsö kerékcsapágy)?

Üdv:
Laci
féltengely(kopogó-kattanó hang)
toronycsapágy(inkább kattogó ropogó hang)
kerékcsapágy hamarabb surlódó fémesen nyikorgó hang....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2014.09.09 kedd, 08:49:44 »

Lehetséges, hogy egy kuplung-kettőstömegű csere után elállítódik a futómű? (Vagy csak most tűnt fel nekem... smile)

Tudtok jó futóművest Budapesten?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2014.09.09 kedd, 08:56:11 »

Lehetséges, hogy egy kuplung-kettőstömegű csere után elállítódik a futómű? (Vagy csak most tűnt fel nekem... smile)

Tudtok jó futóművest Budapesten?


Lehetséges....mivel a bal oldalon bontani kell azt is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2014.09.09 kedd, 08:57:56 »

Lehetséges, hogy egy kuplung-kettőstömegű csere után elállítódik a futómű? (Vagy csak most tűnt fel nekem... smile)

Tudtok jó futóművest Budapesten?


Keresd Typcsit (GéjSR), messze sincs tőled...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
faster
Vendég
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2014.09.09 kedd, 09:18:52 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék, olyan  gondom van hogy a futómű felől fura hangot hallok, mintha defektes lenne a gumi. De a guminak sajnos semmi baja, nem mindig csinálja, és  egyenes sima úton is. Ha esetleg lenne valaki Komárom környékén, esetleg Győrben aki megnézni azt megköszönném.
Üdv: Laja wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:00:42 »

Mostanában főleg autópályán olyasmit csinál az autó, hogy gázadásra balra, motorfékre jobbra kezd kódorogni. Ez mi a csoda lehet? Elvileg futómű rendben, egy hónapja volt állítva. Csak a nyomvájú tréfál meg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:11:00 »

Mostanában főleg autópályán olyasmit csinál az autó, hogy gázadásra balra, motorfékre jobbra kezd kódorogni. Ez mi a csoda lehet? Elvileg futómű rendben, egy hónapja volt állítva. Csak a nyomvájú tréfál meg?

AndyA


Kormányösszekötő belső csukló.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2014.09.10 szerda, 06:23:49 »

Kicseréltettem itt Ausztriában a törött hátsó rugót.
Mondtam a szerelőnek, hogy mindkettőt cserélje, de ugyanolyanra mint ami előtte volt benne.
Kb. 5 nap után készen lett, kérdeztem hogy mibe fog kerülni, azt mondja 260 euró.
Jól van mondom kb ennyire saccoltam.
Megyek a kocsiért és akkor mondják, hogy csak a töröttet cserélték, mert csak 1 db rugót kaptak a Ford-tól.  wow1
A rugó ára 120 euró volt!
Még szerencse, hogy nem cserélték ki mindkettőt. Fizettem volna kb 500-at érte.
Viszont 2 év garanciát vállaltak.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy otthon is ennyibe kerül egy Ford rugó?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2014.09.10 szerda, 06:46:39 »

Kicseréltettem itt Ausztriában a törött hátsó rugót.
Mondtam a szerelőnek, hogy mindkettőt cserélje, de ugyanolyanra mint ami előtte volt benne.
Kb. 5 nap után készen lett, kérdeztem hogy mibe fog kerülni, azt mondja 260 euró.
Jól van mondom kb ennyire saccoltam.
Megyek a kocsiért és akkor mondják, hogy csak a töröttet cserélték, mert csak 1 db rugót kaptak a Ford-tól.  wow1
A rugó ára 120 euró volt!
Még szerencse, hogy nem cserélték ki mindkettőt. Fizettem volna kb 500-at érte.
Viszont 2 év garanciát vállaltak.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy otthon is ennyibe kerül egy Ford rugó?

újonnan lehet,de a bontott is jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2014.09.10 szerda, 07:11:56 »


Kormányösszekötő belső csukló.

És melyik oldali?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2014.09.10 szerda, 07:13:04 »

Kicseréltettem itt Ausztriában a törött hátsó rugót.
Mondtam a szerelőnek, hogy mindkettőt cserélje, de ugyanolyanra mint ami előtte volt benne.
Kb. 5 nap után készen lett, kérdeztem hogy mibe fog kerülni, azt mondja 260 euró.
Jól van mondom kb ennyire saccoltam.
Megyek a kocsiért és akkor mondják, hogy csak a töröttet cserélték, mert csak 1 db rugót kaptak a Ford-tól.  wow1
A rugó ára 120 euró volt!
Még szerencse, hogy nem cserélték ki mindkettőt. Fizettem volna kb 500-at érte.
Viszont 2 év garanciát vállaltak.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy otthon is ennyibe kerül egy Ford rugó?


Új árban akármi előfordulhat. De pl. sima ügy a Bárdiból egy Suplex vagy hasonló utángyártott rugó - semmivel nem rosszabb a gyárinál, de lényegesen olcsóbb.

Vagy bontott, ahogy már mondta más is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2014.09.10 szerda, 07:13:55 »

És melyik oldali?

AndyA
ez komoly kérdés volt.nem mind1?ugyis megkell nézetned,és utána futóállítás-ergo szakemberhez kell fordulnod.
ráadásul szerintem annak a lógását csak emelve vagy aknán lehet ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2014.09.10 szerda, 07:15:49 »


Kb. 5 nap után készen lett, kérdeztem hogy mibe fog kerülni, azt mondja 260 euró.

A rugó ára 120 euró volt!


így mulat egy magyar Úr! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:36:41 »

ez komoly kérdés volt.nem mind1?ugyis megkell nézetned,és utána futóállítás-ergo szakemberhez kell fordulnod.
ráadásul szerintem annak a lógását csak emelve vagy aknán lehet ellenőrizni.

Nem beszélve arról, hogy azt ráadásul valami speciális kulccsal lehet kiszedni. A kormánymű fogaslécébe van betekerve.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:41:02 »

Nem beszélve arról, hogy azt ráadásul valami speciális kulccsal lehet kiszedni. A kormánymű fogaslécébe van betekerve.
nekem a spéci kulcs az mk1 nél egy knipex cobra vízpumpa fogó volt, meg 2 db 30 centis cső  eplus2

azóta van hozzá szerszámom, talán 7 rugó volt, nem nagy tétel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:43:34 »

nekem a spéci kulcs az mk1 nél egy knipex cobra vízpumpa fogó volt, meg 2 db 30 centis cső  eplus2

azóta van hozzá szerszámom, talán 7 rugó volt, nem nagy tétel


Nem tudom, hogy a vízpumpa fogóval mennyire lehet odaférni. Ha meg nincs aknád, akkor felejtős, mert alulról férsz csak hozzá, ha hozzáférsz. Andy-nak tudtommal nincs aknája, de még csápos emelője sem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:44:51 »

ez komoly kérdés volt.nem mind1?ugyis megkell nézetned,és utána futóállítás-ergo szakemberhez kell fordulnod.
ráadásul szerintem annak a lógását csak emelve vagy aknán lehet ellenőrizni.
a lógást meg lehet nézni könnyen. kerék le, külső gömbfejet kiszedni a csonkból, és már érezni is hogy lötyög. mivel út közben picit erősebb behatások érik, mint kézzel mozgatva, én akkor cserélni szoktam, ha ugyan nem lötyög, de a saját súlyát nem bírja megtartani vízstintesen, hanem lehajlik a vége
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:46:37 »

Nem tudom, hogy a vízpumpa fogóval mennyire lehet odaférni. Ha meg nincs aknád, akkor felejtős, mert alulról férsz csak hozzá, ha hozzáférsz. Andy-nak tudtommal nincs aknája, de még csápos emelője sem.
mk1-nél a baloshoz hozzá lehetett, a jobboshoz meg felülről a cooler levétele után. De ezért vettem a szerszámot, mert nagy cumi volt így is. ruville utángyártott már 6lapolva volt.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.