Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.21 szerda, 21:11:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11768484 alkalommal)
Petya
és 19 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13850 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:00:42 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.12.20 csütörtök, 16:22:24
Nem vagyok túl nagy szaki,a testkábel az a negatív kábel?
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13851 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:01:51 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.12.20 csütörtök, 17:00:00
Csak csomagtartobol csomagtartoba, onnan meg a motorterbe kerult...
Akkor ezt elku.tam?
el,de nem visszafordíthatatlan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13852 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:02:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.20 csütörtök, 20:47:08
Lehet én vótam. üléscserénél nem tettem át a kábelt az egyik üléscsatiból a másikba. ugyanez volt a hibakód.
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13853 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:03:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.12.20 csütörtök, 15:53:45
Szóval!
Akkucsere után, még mindig kicsit olyan gyengén indul a kocsi...
Igaz, hogy betettem az új akkut, de nem voltam vele azóta hosszú úton, de szerintem a generátor rövid utakon is tudja tölteni.
Ha előhívom a műszertesztben a "bat..." menüpontot, akkor ugyanúgy 11,5-6ről kezd, majd indításkor leesik 9-10-re, de rögtön utána (gondolom feltámad a generátor) felugrik 14,5-re, és azt tartja egy teljes reggeli szakaszon!
Ez cirka 25-30km, kizárólag pesti városi tötyörgés.
Lehet, hogy nem tudom mit kellene vele csinálni? Talán az izzítógyertyák? Vagy a kartergáz erősen belever a zindexbe?
Hát, ez nem jó ómen... a polcról levett aksival is jól kell indulnia.
A 25-30 km városban az legalább egy óra. Meg ennyi vissza... indulnia kéne.
Ma egész nap égve maradt a tompított... este épphogy beindult, alig tekerte.
Fél óra autózás után úgy teker, mint az a bizonyos kokszos bringás.
Szerintem valami gond van, a 9-10V az nem jó.
Az izzítógyertyák miatt tud tekerni. Az alacsony indítófeszültség nem jó.
A generátorod igen, mert tartja a 14,5-öt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13854 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:03:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 21:01:51
el,de nem visszafordíthatatlan.
Már x akumlátort cseréltem, és még egyszer sem töltöttem fel előtte.
Szerintem rossz az aksi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13855 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:04:44 »
Idézetet írta: Gepetto - 2012.12.20 csütörtök, 20:48:04
megcsináltam a klíma tesztet a kocsiban, és ezt a hibát találtam: A308 Belsı hımérséklet mérés – ventilátor áramkör hiba
tud valaki mondani valamit róla bővebben? a ventilátor megy rendesen, nincs vele gond. hol találom a belső hőmérőt? arra gondoltam hogy ki mérem hátha vele van a bibi
jobb térd előtt van a kárpit mögött a kis rács alatt.leszeded a burkolatot,es megtisztitod ovatosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13856 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:08:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.20 csütörtök, 21:03:53
Már x akumlátort cseréltem, és még egyszer sem töltöttem fel előtte.
Szerintem rossz az aksi.
szerintem is.
bár a polcon álló alkut árammal is kell tölteni,pláne ha már benne van a sav.az igazi az,amikor te öntöd bele a savat is es aztán töltöd árammal.úgy veszed el a szuzesseget.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13857 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:19:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 21:08:33
szerintem is.
bár a polcon álló alkut árammal is kell tölteni,pláne ha már benne van a sav.az igazi az,amikor te öntöd bele a savat is es aztán töltöd árammal.úgy veszed el a szuzesseget.
A múltkor teljesen szabályosan helyeztük üzembe az aksit (hivatalos szerelő csinálta a gari miatt).
Nem volt előírva a töltés. Igaz, feszültséget mért, indítóáramot nem.
Az egyik autómárkánál olyan az algoritnus, hogy megméred a céleszeközzel, és az kiírja, hogy simán belerakhatod, vagy kell tölteni.
De
most jöjjön a rövidebb változat: igenis kellene tölteni beszerelés előtt, egy egész éjszakás, kímélő üzemben.
Sőt, időnként, főleg télen, nem ártana havonta rátenni a töltőre. Ezt egy szaki mondta...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13858 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:21:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.20 csütörtök, 21:19:53
A múltkor teljesen szabályosan helyeztük üzembe az aksit (hivatalos szerelő csinálta a gari miatt).
Nem volt előírva a töltés. Igaz, feszültséget mért, indítóáramot nem.
Az egyik autómárkánál olyan az algoritnus, hogy megméred a céleszeközzel, és az kiírja, hogy simán belerakhatod, vagy kell tölteni.
De
most jöjjön a rövidebb változat: igenis kellene tölteni beszerelés előtt, egy egész éjszakás, kímélő üzemben.
Sőt, időnként, főleg télen, nem ártana havonta rátenni a töltőre. Ezt egy szaki mondta...
én is így tudom.a seregben 3honapot voltam az akkutolto állomáson.durva volt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13859 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:22:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 21:21:21
én is így tudom.a seregben 3honapot voltam az akkutolto állomáson.durva volt....
ha ezt tudom... akkor hozzád vittem volna a múltkor az aksit
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13860 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:36:52 »
Sziaszok!
Akku testkábel az melyik a Mondeóban a pozitív vagy negatív és mettől meddig tart,hogy átnézhessem?
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13861 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:38:19 »
Ugye most nem az akar
kisülni
ebből, hogy a Mondeo annyira különleges állatfajta, hogy CSAK nála a gondozásmentes akkumulátorokat is formázni kell beszerelés előtt?
.....mint a nyolcvanas években.
Nemár! Azt az akksit vissza kell vinni és ki kell cseréltetni amelyiket tölteni kell vásárlás után és pont!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13862 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:42:11 »
Én kb egy hónapja vettem új aksi a Ford szerízben gyári Motocraft 71 Ah betettem és indult kész,még a -10-ben is pöccre.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13863 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:51:28 »
Ne ertsetek felre indul az, csak kicsit mintha gyengelkedne...
Majd januari minin megszakertitek!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13864 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 22:51:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.20 csütörtök, 16:12:54
majd ha jössz, akkor ránézünk.
oksa. kösz kösz.
jövő héten, ha ráérsz akkor lehet átmegyek.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13865 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 23:17:37 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.20 csütörtök, 22:51:30
oksa. kösz kösz.
jövő héten, ha ráérsz akkor lehet átmegyek.
oks, majd egyeztetünk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gox2
Vendég
Válasz: Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13866 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 23:22:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.20 csütörtök, 16:53:22
debrecen. posta 800ft-ból elviszi
[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2012/12/20/a1_2012_12_20_lz0n7fmv6h.jpg[/img
Szia! Holnap megkereslek ha nem jutnék dűlőre.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 11:10:05 írta AndyA
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13867 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 23:26:57 »
Idézetet írta: gox2 - 2012.12.20 csütörtök, 23:22:24
Szia! Holnap megkereslek ha nem jutnék dűlőre.
oks
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gox2
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13868 Dátum:
2012.12.21 péntek, 16:14:05 »
Hát nem jött össze,gem test sem működik.Első hátsó ablakfűtés sem működik....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13869 Dátum:
2012.12.21 péntek, 16:20:30 »
Idézetet írta: gox2 - 2012.12.21 péntek, 16:14:05
Hát nem jött össze,gem test sem működik.Első hátsó ablakfűtés sem működik....
Biztosítékok rendben vannak? (most nem azt feltételezem, hogy nem gondoltál rá....)
Helyileg hol vagy?
Én Szentendrén, ha úgy érzed bele tudok nézni diaggal a rendszerbe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13870 Dátum:
2012.12.21 péntek, 16:43:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.20 csütörtök, 21:19:53
A múltkor teljesen szabályosan helyeztük üzembe az aksit (hivatalos szerelő csinálta a gari miatt).
Nem volt előírva a töltés. Igaz, feszültséget mért, indítóáramot nem.
Az egyik autómárkánál olyan az algoritnus, hogy megméred a céleszeközzel, és az kiírja, hogy simán belerakhatod, vagy kell tölteni.
De
most jöjjön a rövidebb változat: igenis kellene tölteni beszerelés előtt, egy egész éjszakás, kímélő üzemben.
Sőt, időnként, főleg télen, nem ártana havonta rátenni a töltőre. Ezt egy szaki mondta...
nekem is van motoros akkutöltőm ami tud gondozni is nem csak tölteni igaz kicsit sok neki a mondi akkuja de azért rá szoktam akasztani van hogy 1-2 napig is rajta van amikor nem használom az autót. Ha meg napi használatban van akkor a két motor között felváltva kering a töltő igaz azokat max 1 nap alatt fel is tölti utána már csak gondozás van... autó akksival nem jutott még el odáig de érezhetően jobb lett mióta használom.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13871 Dátum:
2012.12.21 péntek, 19:00:37 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.12.20 csütörtök, 21:51:28
Ne ertsetek felre indul az, csak kicsit mintha gyengelkedne...
Majd januari minin megszakertitek!
Én nem várnék vele túl sokat... ha 11V alá megy a feszkó indítózáskor, vidd vissza.
Persze, ha jól fel van töltve.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13872 Dátum:
2012.12.21 péntek, 19:01:22 »
Idézetet írta: Guen - 2012.12.21 péntek, 16:43:24
nekem is van motoros akkutöltőm ami tud gondozni is nem csak tölteni igaz kicsit sok neki a mondi akkuja de azért rá szoktam akasztani van hogy 1-2 napig is rajta van amikor nem használom az autót. Ha meg napi használatban van akkor a két motor között felváltva kering a töltő igaz azokat max 1 nap alatt fel is tölti utána már csak gondozás van... autó akksival nem jutott még el odáig de érezhetően jobb lett mióta használom.
Majd egyszer én is veszek egy jó töltőt, nekem csak egy egyszerű van. Bár, ritkán használom...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13873 Dátum:
2012.12.21 péntek, 20:39:14 »
Idézetet írta: gox2 - 2012.12.21 péntek, 16:14:05
Hát nem jött össze,gem test sem működik.Első hátsó ablakfűtés sem működik....
ha kell, akkor nekem meg megvan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13874 Dátum:
2012.12.21 péntek, 20:57:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.21 péntek, 19:00:37
Én nem várnék vele túl sokat... ha 11V alá megy a feszkó indítózáskor, vidd vissza.
Persze, ha jól fel van töltve.
Terhelővillával kb 10mp megnézni jó e az akku...de hogy inditózáskor leesik a feszkó az elég sok mindentől lehet...
Múlkor irtam hogy egy 4 csatornás oszcilloszkópal méregettük az enyémet és inditásnál 800A-et vett fel az öninditó és megrántotta akkut 9,5V-ra...azt tekerés közben már csak 3-400A volt...de kellet kis idő mig észhez tért a töltés...vettem is egy öninditót és csere leszz...minden inditásnál ABS lámpa kigyullad...tökmindegy mennyire van feltöltve az akku.
Naplózva
gox2
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13875 Dátum:
2012.12.21 péntek, 21:09:22 »
:wave:GEM meoldva!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13876 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:24:05 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.12.20 csütörtök, 21:36:52
Sziaszok!
Akku testkábel az melyik a Mondeóban a pozitív vagy negatív és mettől meddig tart,hogy átnézhessem?
Jaj, ez most komoly?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13877 Dátum:
2012.12.21 péntek, 23:04:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.21 péntek, 20:57:33
Terhelővillával kb 10mp megnézni jó e az akku...de hogy inditózáskor leesik a feszkó az elég sok mindentől lehet...
Múlkor irtam hogy egy 4 csatornás oszcilloszkópal méregettük az enyémet és inditásnál 800A-et vett fel az öninditó és megrántotta akkut 9,5V-ra...azt tekerés közben már csak 3-400A volt...de kellet kis idő mig észhez tért a töltés...vettem is egy öninditót és csere leszz...minden inditásnál ABS lámpa kigyullad...tökmindegy mennyire van feltöltve az akku.
Így van... sőt, az újabb teszterekhez már terhelővilla sem kell, egy rövid terhelési impulzusból kiszámítja az indítási áramot.
Azért is indokolt a terheléses mérés, mert ha jól emlékszem, mindkét aksinál igencsak leesett a feszültség. És ez más miatt is lehet, kábel, testelés, vagy akár a bibis önindító.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13878 Dátum:
2012.12.21 péntek, 23:15:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.21 péntek, 23:04:18
Így van... sőt, az újabb teszterekhez már terhelővilla sem kell, egy rövid terhelési impulzusból kiszámítja az indítási áramot.
Azért is indokolt a terheléses mérés, mert ha jól emlékszem, mindkét aksinál igencsak leesett a feszültség. És ez más miatt is lehet, kábel, testelés, vagy akár a bibis önindító.
itt nálunk a aksis ember azt mondta, aki először terhelő villával vizsgálja a aksit, az nem ért hozzá. először savsűrűséget kell mérni, abból látszik fel van e töltve teljesen. aztán terhelő villa vagy komolyabb aksi tesztelő.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13879 Dátum:
2012.12.21 péntek, 23:30:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.21 péntek, 23:15:51
itt nálunk a aksis ember azt mondta, aki először terhelő villával vizsgálja a aksit, az nem ért hozzá. először savsűrűséget kell mérni, abból látszik fel van e töltve teljesen. aztán terhelő villa vagy komolyabb aksi tesztelő.
Kemény szavak... hivatalos helyeken tesztert használnak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13880 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:24:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.21 péntek, 23:30:59
Kemény szavak... hivatalos helyeken tesztert használnak.
Neki is van, kijelzi, h nagyon jó, jó határeset, csere stb. De mindig a savval kezdi. Igaza lehet amúgy. Tesóm golfjával voltam egyik villanyműhelyben mert fura dolgokat csinált. Tele mindenféle hibakóddal. Ráteszi a villát, alig mutatott valamit. Mondja aksi kuka. Kocsi be se indult, bika. Mentem a előbb említett emberhez, mennyi a aksi. Mondja ne kapkodjak. Savsűrűség, mondja, h ez a aksi fel sincs töltve rendesen.. Nemtudja hányan jöttek már így a hidegebb napok óta és nemérti miért így nézik ezek a aksit. A cserésnek mondottak 1/3-át feltöltötte és jó lett. Köztük ez is. De a töltése nem 100-as, meg csak város, persze, h nem töltődik fel rendesen.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13881 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:37:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 08:24:02
A cserésnek mondottak 1/3-át feltöltötte és jó lett. Köztük ez is. De a töltése nem 100-as, meg csak város, persze, h nem töltődik fel rendesen.
Ebben teljesen igazad van, de!
Ha egy autónak nincs semmi gond a töltés rendszerével akkor SOHA sem lesz szükség arra, hogy külső forrásból plusz töltést adjunk az akkumulátornak. Kivéve persze extrém körülményeket (nagyon rövid távok, taxi üzem, posta, stb.). A normál téli üzem nem tartozik az extrém körülmények közé.
És a villamossági szerelő ha jól feltöltötte azzal az égvilágon nem oldott meg semmit sajnos!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13882 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:44:35 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.22 szombat, 08:37:47
Ebben teljesen igazad van, de!
Ha egy autónak nincs semmi gond a töltés rendszerével akkor SOHA sem lesz szükség arra, hogy külső forrásból plusz töltést adjunk az akkumulátornak. Kivéve persze extrém körülményeket (nagyon rövid távok, taxi üzem, posta, stb.). A normál téli üzem nem tartozik az extrém körülmények közé.
És a villamossági szerelő ha jól feltöltötte azzal az égvilágon nem oldott meg semmit sajnos!
Kivéve a csak városi használat főleg télen, sok indítással
Ezt nem ő töltötte, hanem én. De mondta is, h a töltést meg kell csinálni!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 08:51:14 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13883 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:46:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 08:44:35
Kivéve a csak csak városi használat főleg télen, sok indítással
Ezt nem ő töltötte, hanem én. De mondta is, h a töltést meg kell csinálni!
Így korrekt!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13884 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:50:42 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.22 szombat, 08:46:20
Így korrekt!
Aksi forgalmazás a fő profilja, ha át akart volna verni, akkor rám sóz egy újat. 30-éve csinálja+korrekt és normális is mellé. Bár az,h ki hány éve csinál valamit nem sokat jelent
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13885 Dátum:
2012.12.22 szombat, 09:47:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 08:24:02
Neki is van, kijelzi, h nagyon jó, jó határeset, csere stb. De mindig a savval kezdi. Igaza lehet amúgy. Tesóm golfjával voltam egyik villanyműhelyben mert fura dolgokat csinált. Tele mindenféle hibakóddal. Ráteszi a villát, alig mutatott valamit. Mondja aksi kuka. Kocsi be se indult, bika. Mentem a előbb említett emberhez, mennyi a aksi. Mondja ne kapkodjak. Savsűrűség, mondja, h ez a aksi fel sincs töltve rendesen.. Nemtudja hányan jöttek már így a hidegebb napok óta és nemérti miért így nézik ezek a aksit. A cserésnek mondottak 1/3-át feltöltötte és jó lett. Köztük ez is. De a töltése nem 100-as, meg csak város, persze, h nem töltődik fel rendesen.
így van.terhelovillas mérést csak maximális savsuruseg mellett lehet-érdemes csinálni,különben leterdel meg a jó akksi is. 1000a feletti terhelést is kaphat a vizsgálat során.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gox2
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13886 Dátum:
2012.12.22 szombat, 11:39:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.22 szombat, 09:47:17
így van.terhelovillas mérést csak maximális savsuruseg mellett lehet-érdemes csinálni,különben leterdel meg a jó akksi is. 1000a feletti terhelést is kaphat a vizsgálat során.
1000A?kicsit sokkalom.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13887 Dátum:
2012.12.22 szombat, 12:54:16 »
Nah up!
MA reggel már csak nyek-nyek-nyek, sztán semmi, viszont ugyanúgy mint valaki előttem szólónak kivillant az ABS visszajelző.
Még jó, hogy közben ment a műszerteszt, és 11,6-al kezdtem aztán csodát láttam!
8-9-6-11-9 így ugrált a kijelző.
Aztán gyújtás le, és újra izzítás, és izzítás után pöccre indult!
Na ez mi?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13888 Dátum:
2012.12.22 szombat, 12:56:18 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.12.22 szombat, 12:54:16
Nah up!
MA reggel már csak nyek-nyek-nyek, sztán semmi, viszont ugyanúgy mint valaki előttem szólónak kivillant az ABS visszajelző.
Még jó, hogy közben ment a műszerteszt, és 11,6-al kezdtem aztán csodát láttam!
8-9-6-11-9 így ugrált a kijelző.
Aztán gyújtás le, és újra izzítás, és izzítás után pöccre indult!
Na ez mi?
Feltöltötted úgy ahogy írtam?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13889 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:08:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 12:56:18
Feltöltötted úgy ahogy írtam?
Nem, nincs töltőm...
Elvileg tudok egy töltőt szerezni a két ünnep között...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13890 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:12:15 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.12.22 szombat, 13:08:37
Nem, nincs töltőm...
Elvileg tudok egy töltőt szerezni a két ünnep között...
Töltsd fel mielőbb, ha véletlen mégsem jó vissza tudd vinni. Valami izmos töltő kell, h 100% ra tudja tölteni. Nekem volt olyan, h új aksi simán lemerült. Elvittem töltetni, utána hibátlan volt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13891 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:15:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 13:12:15
Töltsd fel mielőbb, ha véletlen mégsem jó vissza tudd vinni. Valami izmos töltő kell, h 100% ra tudja tölteni. Nekem volt olyan, h új aksi simán lemerült. Elvittem töltetni, utána hibátlan volt.
Bármekkora (akár kis teljesítményű) akksi töltő is megfelel. Legfeljebb tovább tart a töltés. Nagy árammal való töltést elvisel párszor az akksi, de nem a legjobb neki hosszútávon.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13892 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:30:57 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.12.22 szombat, 12:54:16
Nah up!
MA reggel már csak nyek-nyek-nyek, sztán semmi, viszont ugyanúgy mint valaki előttem szólónak kivillant az ABS visszajelző.
Még jó, hogy közben ment a műszerteszt, és 11,6-al kezdtem aztán csodát láttam!
8-9-6-11-9 így ugrált a kijelző.
Aztán gyújtás le, és újra izzítás, és izzítás után pöccre indult!
Na ez mi?
töltsd fel,és ha tisztázódik majd,hogy az akku rendben van,akkor ellenőriztesd le az önindítót.lehet,hogy a bronzkefék elkoptak,vagy bevan állva a siklócsapágyazása.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13893 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:32:24 »
Idézetet írta: gox2 - 2012.12.22 szombat, 11:39:00
1000A?kicsit sokkalom.
sokkalod?
Méress egy terhelővillásat!
10másodpercig terhelik 1000A-el,és nem eshet mindezalatt 9v alá a feszültség,és közben nem forrhat egyik cella sem jobban mint a másik.Ez az eljárás.
Rögtön kiugrik a szög a zsákból ha valamelyik cella zárlatos lenne.Kemény de pontos mérést ad.Ha xar az akku,azzal már lehet,hogy nem is mész el onnan.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 13:34:47 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13894 Dátum:
2012.12.22 szombat, 14:49:59 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.22 szombat, 13:15:23
Bármekkora (akár kis teljesítményű) akksi töltő is megfelel. Legfeljebb tovább tart a töltés. Nagy árammal való töltést elvisel párszor az akksi, de nem a legjobb neki hosszútávon.
úgytudom a mostani aksikat nem lehet akármilyennel teljesen feltölteni. Főleg a kicsi párezer forintossal nem, mert pár amperral tölt csak
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13895 Dátum:
2012.12.22 szombat, 14:53:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.21 péntek, 23:04:18
Így van... sőt, az újabb teszterekhez már terhelővilla sem kell, egy rövid terhelési impulzusból kiszámítja az indítási áramot.
Azért is indokolt a terheléses mérés, mert ha jól emlékszem, mindkét aksinál igencsak leesett a feszültség. És ez más miatt is lehet, kábel, testelés, vagy akár a bibis önindító.
vannak profi cuccok már rengeteg...mint pl amit feltettem videót a mi egyik ki műszerünkről..
http://www.youtube.com/watch?v=603QPA-6Hxs&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13896 Dátum:
2012.12.22 szombat, 14:58:25 »
Mai akksik gondozásmentes akkuk....ezeket nem kell töltögetni főleg nem 2 évig,ezért is adnak rá ennyi garit...ha lemegy a folyadék szint 2 év előtt akkor azt már töltögetheted....ugyis kuka lessz rövid távon belőle.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13897 Dátum:
2012.12.22 szombat, 15:00:18 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 14:49:59
úgytudom a mostani aksikat nem lehet akármilyennel teljesen feltölteni. Főleg a kicsi párezer forintossal nem, mert pár amperral tölt csak
Épp ezért tovább tart a töltési idő, de ugyanúgy lehet.
Egy akkutöltő "nem tudja" mit és mekkorát tölt. Tölt ahogy tud. A "kicsi" töltők azért kicsik, mert nem óriási transzformátorok vannak bennük, hanem kapcsolóüzemű tápegységek. Viszont rendelkeznek elektronikával (a komolyabb fajták) ami folyamatosan figyeli az akkut a töltési folyamat közben és úgy változtatja a töltőfeszültséget és áramot, ahogy az a legoptimálisabb. Valamint képesek csepptöltésre, hogy az akku önkisüléséből eredő merülést pótolják és valamelyik diaganosztizáló funkcióval is rendelkezik...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13898 Dátum:
2012.12.22 szombat, 15:03:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.22 szombat, 14:58:25
Mai akksik gondozásmentes akkuk....ezeket nem kell töltögetni főleg nem 2 évig,ezért is adnak rá ennyi garit...ha lemegy a folyadék szint 2 év előtt akkor azt már töltögetheted....ugyis kuka lessz rövid távon belőle.
amelyiken van kupak, meg benne víz, az nem lehet gondozásmentes. +ha a kocsi nem tudja feltölteni pl kevés a töltés, vagy valami megzabálja az áramot akkor csak fel kell.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13899 Dátum:
2012.12.22 szombat, 15:05:11 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.22 szombat, 15:00:18
Épp ezért tovább tart a töltési idő, de ugyanúgy lehet.
Egy akkutöltő "nem tudja" mit és mekkorát tölt. Tölt ahogy tud. A "kicsi" töltők azért kicsik, mert nem óriási transzformátorok vannak bennük, hanem kapcsolóüzemű tápegységek. Viszont rendelkeznek elektronikával (a komolyabb fajták) ami folyamatosan figyeli az akkut a töltési folyamat közben és úgy változtatja a töltőfeszültséget és áramot, ahogy az a legoptimálisabb. Valamint képesek csepptöltésre, hogy az akku önkisüléséből eredő merülést pótolják és valamelyik diaganosztizáló funkcióval is rendelkezik...stb.
ezt nem én mondom, hanem a korábban említett aksis ember. én a villanyhoz teljesen hülye vagyok.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ