Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:44:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11161666 alkalommal)
0 Felhasználó és 174 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13850 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:00:42 »

Nem vagyok túl nagy szaki,a testkábel az a negatív kábel?
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13851 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:01:51 »

Csak csomagtartobol csomagtartoba, onnan meg a motorterbe kerult...
Akkor ezt elku.tam?  rinya
el,de nem visszafordíthatatlan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13852 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:02:36 »

Lehet én vótam.   üléscserénél nem tettem át a kábelt az egyik üléscsatiból a másikba.   ugyanez volt a hibakód.
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13853 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:03:11 »

Szóval!

Akkucsere után, még mindig kicsit olyan gyengén indul a kocsi...  szomoru1
Igaz, hogy betettem az új akkut, de nem voltam vele azóta hosszú úton, de szerintem a generátor rövid utakon is tudja tölteni.

Ha előhívom a műszertesztben a "bat..." menüpontot, akkor ugyanúgy 11,5-6ről kezd, majd indításkor leesik 9-10-re, de rögtön utána (gondolom feltámad a generátor) felugrik 14,5-re, és azt tartja egy teljes reggeli szakaszon!
Ez cirka 25-30km, kizárólag pesti városi tötyörgés.

Lehet, hogy nem tudom mit kellene vele csinálni? Talán az izzítógyertyák? Vagy a kartergáz erősen belever a zindexbe?  szomoru1

Hát, ez nem jó ómen... a polcról levett aksival is jól kell indulnia.
A 25-30 km városban az legalább egy óra. Meg ennyi vissza... indulnia kéne.
Ma egész nap égve maradt a tompított... este épphogy beindult, alig tekerte.
Fél óra autózás után úgy teker, mint az a bizonyos kokszos bringás.
Szerintem valami gond van, a 9-10V az nem jó.
Az izzítógyertyák miatt tud tekerni. Az alacsony indítófeszültség nem jó.
A generátorod igen, mert tartja a 14,5-öt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13854 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:03:53 »

el,de nem visszafordíthatatlan.


Már x akumlátort cseréltem, és még egyszer sem töltöttem fel előtte.
Szerintem rossz az aksi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13855 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:04:44 »

megcsináltam a klíma tesztet a kocsiban, és ezt a hibát találtam: A308 Belsı hımérséklet mérés – ventilátor áramkör hiba
tud valaki mondani valamit róla bővebben? a ventilátor megy rendesen, nincs vele gond. hol találom a belső hőmérőt? arra gondoltam hogy ki mérem hátha vele van a bibi
jobb térd előtt van a kárpit mögött a kis rács alatt.leszeded a burkolatot,es megtisztitod ovatosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13856 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:08:33 »

Már x akumlátort cseréltem, és még egyszer sem töltöttem fel előtte.
Szerintem rossz az aksi.
szerintem is. vigyor3
bár a polcon álló alkut árammal is kell tölteni,pláne ha már benne van a sav.az igazi az,amikor te öntöd bele a savat is es aztán töltöd árammal.úgy veszed el a szuzesseget.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13857 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:19:53 »

szerintem is. vigyor3
bár a polcon álló alkut árammal is kell tölteni,pláne ha már benne van a sav.az igazi az,amikor te öntöd bele a savat is es aztán töltöd árammal.úgy veszed el a szuzesseget.

A múltkor teljesen szabályosan helyeztük üzembe az aksit (hivatalos szerelő csinálta a gari miatt).
Nem volt előírva a töltés. Igaz, feszültséget mért, indítóáramot nem.
Az egyik autómárkánál olyan az algoritnus, hogy megméred a céleszeközzel, és az kiírja, hogy simán belerakhatod, vagy kell tölteni.
De  vigyor3 most jöjjön a rövidebb változat: igenis kellene tölteni beszerelés előtt, egy egész éjszakás, kímélő üzemben.
Sőt, időnként, főleg télen, nem ártana havonta rátenni a töltőre. Ezt egy szaki mondta...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13858 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:21:21 »

A múltkor teljesen szabályosan helyeztük üzembe az aksit (hivatalos szerelő csinálta a gari miatt).
Nem volt előírva a töltés. Igaz, feszültséget mért, indítóáramot nem.
Az egyik autómárkánál olyan az algoritnus, hogy megméred a céleszeközzel, és az kiírja, hogy simán belerakhatod, vagy kell tölteni.
De  vigyor3 most jöjjön a rövidebb változat: igenis kellene tölteni beszerelés előtt, egy egész éjszakás, kímélő üzemben.
Sőt, időnként, főleg télen, nem ártana havonta rátenni a töltőre. Ezt egy szaki mondta...
én is így tudom.a seregben 3honapot voltam az akkutolto állomáson.durva volt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13859 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:22:27 »

én is így tudom.a seregben 3honapot voltam az akkutolto állomáson.durva volt....

ha ezt tudom... akkor hozzád vittem volna a múltkor az aksit  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #13860 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:36:52 »

Sziaszok!
Akku testkábel az melyik a Mondeóban a pozitív vagy negatív és mettől meddig tart,hogy átnézhessem?
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13861 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:38:19 »

Ugye most nem az akar  kisülni  eplus2 ebből, hogy a Mondeo annyira különleges állatfajta, hogy CSAK nála a gondozásmentes akkumulátorokat is formázni kell beszerelés előtt?  wow1 Huh?.....mint a nyolcvanas években. Smiley

Nemár! Azt az akksit vissza kell vinni és ki kell cseréltetni amelyiket tölteni kell vásárlás után és pont!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #13862 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:42:11 »

Én kb egy hónapja vettem új aksi a Ford szerízben gyári Motocraft 71 Ah betettem és indult kész,még a -10-ben is pöccre.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13863 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:51:28 »

Ne ertsetek felre indul az, csak kicsit mintha gyengelkedne...
Majd januari minin megszakertitek!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #13864 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:51:30 »

majd ha jössz, akkor ránézünk. Wink
oksa. kösz kösz. worship worship jövő héten, ha ráérsz akkor lehet átmegyek.  Wink
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13865 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 23:17:37 »

oksa. kösz kösz. worship worship jövő héten, ha ráérsz akkor lehet átmegyek.  Wink
 integet2 integet2

oks, majd egyeztetünk Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #13866 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 23:22:24 »

debrecen. posta 800ft-ból elviszi
[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2012/12/20/a1_2012_12_20_lz0n7fmv6h.jpg[/img


Szia! Holnap megkereslek ha nem jutnék dűlőre.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 11:10:05 írta AndyA » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13867 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 23:26:57 »


Szia! Holnap megkereslek ha nem jutnék dűlőre.
oks
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #13868 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:14:05 »

Hát nem jött össze,gem test sem működik.Első hátsó ablakfűtés sem működik.... falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13869 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:20:30 »

Hát nem jött össze,gem test sem működik.Első hátsó ablakfűtés sem működik.... falbav

Biztosítékok rendben vannak? (most nem azt feltételezem, hogy nem gondoltál rá....)
Helyileg hol vagy?
Én Szentendrén, ha úgy érzed bele tudok nézni diaggal a rendszerbe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13870 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:43:24 »

A múltkor teljesen szabályosan helyeztük üzembe az aksit (hivatalos szerelő csinálta a gari miatt).
Nem volt előírva a töltés. Igaz, feszültséget mért, indítóáramot nem.
Az egyik autómárkánál olyan az algoritnus, hogy megméred a céleszeközzel, és az kiírja, hogy simán belerakhatod, vagy kell tölteni.
De  vigyor3 most jöjjön a rövidebb változat: igenis kellene tölteni beszerelés előtt, egy egész éjszakás, kímélő üzemben.
Sőt, időnként, főleg télen, nem ártana havonta rátenni a töltőre. Ezt egy szaki mondta...

nekem is van motoros akkutöltőm ami tud gondozni is nem csak tölteni igaz kicsit sok neki a mondi akkuja de azért rá szoktam akasztani van hogy 1-2 napig is rajta van amikor nem használom az autót. Ha meg napi használatban van akkor a két motor között felváltva kering a töltő igaz azokat max 1 nap alatt fel is tölti utána már csak gondozás van... autó akksival nem jutott még el odáig de érezhetően jobb lett mióta használom.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13871 Dátum: 2012.12.21 péntek, 19:00:37 »

Ne ertsetek felre indul az, csak kicsit mintha gyengelkedne...
Majd januari minin megszakertitek!

Én nem várnék vele túl sokat... ha 11V alá megy a feszkó indítózáskor, vidd vissza.
Persze, ha jól fel van töltve.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13872 Dátum: 2012.12.21 péntek, 19:01:22 »

nekem is van motoros akkutöltőm ami tud gondozni is nem csak tölteni igaz kicsit sok neki a mondi akkuja de azért rá szoktam akasztani van hogy 1-2 napig is rajta van amikor nem használom az autót. Ha meg napi használatban van akkor a két motor között felváltva kering a töltő igaz azokat max 1 nap alatt fel is tölti utána már csak gondozás van... autó akksival nem jutott még el odáig de érezhetően jobb lett mióta használom.

Majd egyszer én is veszek egy jó töltőt, nekem csak egy egyszerű van. Bár, ritkán használom...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13873 Dátum: 2012.12.21 péntek, 20:39:14 »

Hát nem jött össze,gem test sem működik.Első hátsó ablakfűtés sem működik.... falbav
ha kell, akkor nekem meg megvan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13874 Dátum: 2012.12.21 péntek, 20:57:33 »

Én nem várnék vele túl sokat... ha 11V alá megy a feszkó indítózáskor, vidd vissza.
Persze, ha jól fel van töltve.

Terhelővillával kb 10mp megnézni jó e az akku...de hogy inditózáskor leesik a feszkó az elég sok mindentől lehet...
Múlkor irtam hogy egy 4 csatornás oszcilloszkópal méregettük az enyémet és inditásnál 800A-et vett fel az öninditó és megrántotta akkut 9,5V-ra...azt tekerés közben már csak 3-400A volt...de kellet kis idő mig észhez tért a töltés...vettem is egy öninditót és csere leszz...minden inditásnál ABS lámpa kigyullad...tökmindegy mennyire van feltöltve az akku.
Naplózva
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #13875 Dátum: 2012.12.21 péntek, 21:09:22 »

 :wave:GEM meoldva!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13876 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:24:05 »

Sziaszok!
Akku testkábel az melyik a Mondeóban a pozitív vagy negatív és mettől meddig tart,hogy átnézhessem?

Jaj, ez most komoly?  Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13877 Dátum: 2012.12.21 péntek, 23:04:18 »

Terhelővillával kb 10mp megnézni jó e az akku...de hogy inditózáskor leesik a feszkó az elég sok mindentől lehet...
Múlkor irtam hogy egy 4 csatornás oszcilloszkópal méregettük az enyémet és inditásnál 800A-et vett fel az öninditó és megrántotta akkut 9,5V-ra...azt tekerés közben már csak 3-400A volt...de kellet kis idő mig észhez tért a töltés...vettem is egy öninditót és csere leszz...minden inditásnál ABS lámpa kigyullad...tökmindegy mennyire van feltöltve az akku.

Így van... sőt, az újabb teszterekhez már terhelővilla sem kell, egy rövid terhelési impulzusból kiszámítja az indítási áramot.
Azért is indokolt a terheléses mérés, mert ha jól emlékszem, mindkét aksinál igencsak leesett a feszültség. És ez más miatt is lehet, kábel, testelés, vagy akár a bibis önindító.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13878 Dátum: 2012.12.21 péntek, 23:15:51 »

Így van... sőt, az újabb teszterekhez már terhelővilla sem kell, egy rövid terhelési impulzusból kiszámítja az indítási áramot.
Azért is indokolt a terheléses mérés, mert ha jól emlékszem, mindkét aksinál igencsak leesett a feszültség. És ez más miatt is lehet, kábel, testelés, vagy akár a bibis önindító.
itt nálunk a aksis ember azt mondta, aki először terhelő villával vizsgálja a aksit, az nem ért hozzá. először savsűrűséget kell mérni, abból látszik fel van e töltve teljesen. aztán terhelő villa vagy komolyabb aksi tesztelő.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13879 Dátum: 2012.12.21 péntek, 23:30:59 »

itt nálunk a aksis ember azt mondta, aki először terhelő villával vizsgálja a aksit, az nem ért hozzá. először savsűrűséget kell mérni, abból látszik fel van e töltve teljesen. aztán terhelő villa vagy komolyabb aksi tesztelő.

Kemény szavak... hivatalos helyeken tesztert használnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13880 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:24:02 »

Kemény szavak... hivatalos helyeken tesztert használnak.
Neki is van, kijelzi, h nagyon jó, jó határeset, csere stb. De mindig a savval kezdi.  Igaza lehet amúgy. Tesóm golfjával voltam egyik villanyműhelyben mert fura dolgokat csinált. Tele mindenféle hibakóddal. Ráteszi a villát, alig mutatott valamit. Mondja aksi kuka. Kocsi be se indult, bika. Mentem a előbb említett emberhez, mennyi a aksi. Mondja ne kapkodjak. Savsűrűség, mondja, h ez a aksi fel sincs töltve rendesen..  Nemtudja hányan jöttek már így a hidegebb napok óta és nemérti miért így nézik ezek a aksit. A cserésnek mondottak 1/3-át feltöltötte és jó lett. Köztük ez is. De a töltése nem 100-as, meg csak város, persze, h nem töltődik fel rendesen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13881 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:37:47 »

A cserésnek mondottak 1/3-át feltöltötte és jó lett. Köztük ez is. De a töltése nem 100-as, meg csak város, persze, h nem töltődik fel rendesen.

Ebben teljesen igazad van, de!
Ha egy autónak nincs semmi gond a töltés rendszerével akkor SOHA sem lesz szükség arra, hogy külső forrásból plusz töltést adjunk az akkumulátornak. Kivéve persze extrém körülményeket (nagyon rövid távok, taxi üzem, posta, stb.). A normál téli üzem nem tartozik az extrém körülmények közé.
És a villamossági szerelő ha jól feltöltötte azzal az égvilágon nem oldott meg semmit sajnos! Sad
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13882 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:44:35 »

Ebben teljesen igazad van, de!
Ha egy autónak nincs semmi gond a töltés rendszerével akkor SOHA sem lesz szükség arra, hogy külső forrásból plusz töltést adjunk az akkumulátornak. Kivéve persze extrém körülményeket (nagyon rövid távok, taxi üzem, posta, stb.). A normál téli üzem nem tartozik az extrém körülmények közé.
És a villamossági szerelő ha jól feltöltötte azzal az égvilágon nem oldott meg semmit sajnos! Sad
Kivéve a  csak városi használat főleg télen, sok indítással  smile  Ezt nem ő töltötte, hanem én.  De mondta is, h a töltést meg kell csinálni!
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 08:51:14 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13883 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:46:20 »

Kivéve a csak csak városi használat főleg télen, sok indítással  smile  Ezt nem ő töltötte, hanem én.  De mondta is, h a töltést meg kell csinálni!
eljen Így korrekt!  integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13884 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:50:42 »

eljen Így korrekt!  integet2
Aksi forgalmazás a fő profilja, ha át akart volna verni, akkor rám sóz egy újat.  30-éve csinálja+korrekt és normális is mellé.  Bár az,h ki hány éve csinál valamit nem sokat jelent  smile      wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13885 Dátum: 2012.12.22 szombat, 09:47:17 »

Neki is van, kijelzi, h nagyon jó, jó határeset, csere stb. De mindig a savval kezdi.  Igaza lehet amúgy. Tesóm golfjával voltam egyik villanyműhelyben mert fura dolgokat csinált. Tele mindenféle hibakóddal. Ráteszi a villát, alig mutatott valamit. Mondja aksi kuka. Kocsi be se indult, bika. Mentem a előbb említett emberhez, mennyi a aksi. Mondja ne kapkodjak. Savsűrűség, mondja, h ez a aksi fel sincs töltve rendesen..  Nemtudja hányan jöttek már így a hidegebb napok óta és nemérti miért így nézik ezek a aksit. A cserésnek mondottak 1/3-át feltöltötte és jó lett. Köztük ez is. De a töltése nem 100-as, meg csak város, persze, h nem töltődik fel rendesen.
így van.terhelovillas mérést csak maximális savsuruseg mellett lehet-érdemes csinálni,különben leterdel meg a jó akksi is. 1000a feletti terhelést is kaphat a vizsgálat során.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #13886 Dátum: 2012.12.22 szombat, 11:39:00 »

így van.terhelovillas mérést csak maximális savsuruseg mellett lehet-érdemes csinálni,különben leterdel meg a jó akksi is. 1000a feletti terhelést is kaphat a vizsgálat során.


1000A?kicsit sokkalom.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13887 Dátum: 2012.12.22 szombat, 12:54:16 »

Nah up!

MA reggel már csak nyek-nyek-nyek, sztán semmi, viszont ugyanúgy mint valaki előttem szólónak kivillant az ABS visszajelző.
Még jó, hogy közben ment a műszerteszt, és 11,6-al kezdtem aztán csodát láttam!
8-9-6-11-9 így ugrált a kijelző.

Aztán gyújtás le, és újra izzítás, és izzítás után pöccre indult!
Na ez mi?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13888 Dátum: 2012.12.22 szombat, 12:56:18 »

Nah up!

MA reggel már csak nyek-nyek-nyek, sztán semmi, viszont ugyanúgy mint valaki előttem szólónak kivillant az ABS visszajelző.
Még jó, hogy közben ment a műszerteszt, és 11,6-al kezdtem aztán csodát láttam!
8-9-6-11-9 így ugrált a kijelző.

Aztán gyújtás le, és újra izzítás, és izzítás után pöccre indult!
Na ez mi?
Feltöltötted úgy ahogy írtam?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13889 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:08:37 »

Feltöltötted úgy ahogy írtam?

Nem, nincs töltőm...
Elvileg tudok egy töltőt szerezni a két ünnep között...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13890 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:12:15 »

Nem, nincs töltőm...
Elvileg tudok egy töltőt szerezni a két ünnep között...
Töltsd fel mielőbb, ha véletlen mégsem jó vissza tudd vinni.  Valami izmos töltő kell, h 100% ra tudja tölteni.  Nekem volt olyan, h új aksi simán lemerült. Elvittem töltetni, utána hibátlan volt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13891 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:15:23 »

Töltsd fel mielőbb, ha véletlen mégsem jó vissza tudd vinni.  Valami izmos töltő kell, h 100% ra tudja tölteni.  Nekem volt olyan, h új aksi simán lemerült. Elvittem töltetni, utána hibátlan volt.

Bármekkora (akár kis teljesítményű) akksi töltő is megfelel. Legfeljebb tovább tart a töltés. Nagy árammal való töltést elvisel párszor az akksi, de nem a legjobb neki hosszútávon.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13892 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:30:57 »

Nah up!

MA reggel már csak nyek-nyek-nyek, sztán semmi, viszont ugyanúgy mint valaki előttem szólónak kivillant az ABS visszajelző.
Még jó, hogy közben ment a műszerteszt, és 11,6-al kezdtem aztán csodát láttam!
8-9-6-11-9 így ugrált a kijelző.

Aztán gyújtás le, és újra izzítás, és izzítás után pöccre indult!
Na ez mi?
töltsd fel,és ha tisztázódik majd,hogy az akku rendben van,akkor ellenőriztesd le az önindítót.lehet,hogy a bronzkefék elkoptak,vagy bevan állva a siklócsapágyazása.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13893 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:32:24 »


1000A?kicsit sokkalom.
sokkalod? nyes

Méress egy terhelővillásat! Wink

10másodpercig terhelik 1000A-el,és nem eshet mindezalatt 9v alá a feszültség,és közben nem forrhat egyik cella sem jobban mint a másik.Ez az eljárás.
Rögtön kiugrik a szög a zsákból ha valamelyik cella zárlatos lenne.Kemény de pontos mérést ad.Ha xar az akku,azzal már lehet,hogy nem is mész el onnan.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 13:34:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13894 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:49:59 »

Bármekkora (akár kis teljesítményű) akksi töltő is megfelel. Legfeljebb tovább tart a töltés. Nagy árammal való töltést elvisel párszor az akksi, de nem a legjobb neki hosszútávon.

úgytudom a mostani aksikat nem lehet akármilyennel teljesen feltölteni. Főleg a kicsi párezer forintossal nem, mert pár amperral tölt csak
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13895 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:53:34 »

Így van... sőt, az újabb teszterekhez már terhelővilla sem kell, egy rövid terhelési impulzusból kiszámítja az indítási áramot.
Azért is indokolt a terheléses mérés, mert ha jól emlékszem, mindkét aksinál igencsak leesett a feszültség. És ez más miatt is lehet, kábel, testelés, vagy akár a bibis önindító.

vannak profi cuccok már rengeteg...mint pl amit feltettem videót a mi egyik ki műszerünkről..

http://www.youtube.com/watch?v=603QPA-6Hxs&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13896 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:58:25 »

Mai akksik gondozásmentes akkuk....ezeket nem kell töltögetni főleg nem 2 évig,ezért is adnak rá ennyi garit...ha lemegy a folyadék szint 2 év előtt akkor azt már töltögetheted....ugyis kuka lessz rövid távon belőle.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13897 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:00:18 »

úgytudom a mostani aksikat nem lehet akármilyennel teljesen feltölteni. Főleg a kicsi párezer forintossal nem, mert pár amperral tölt csak

Épp ezért tovább tart a töltési idő, de ugyanúgy lehet.
Egy akkutöltő "nem tudja" mit és mekkorát tölt. Tölt ahogy tud. A "kicsi" töltők azért kicsik, mert nem óriási transzformátorok vannak bennük, hanem kapcsolóüzemű tápegységek. Viszont rendelkeznek elektronikával (a komolyabb fajták) ami folyamatosan figyeli az akkut a töltési folyamat közben és úgy változtatja a töltőfeszültséget és áramot, ahogy az a legoptimálisabb. Valamint képesek csepptöltésre, hogy az akku önkisüléséből eredő merülést pótolják és valamelyik diaganosztizáló funkcióval is rendelkezik...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13898 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:03:01 »

Mai akksik gondozásmentes akkuk....ezeket nem kell töltögetni főleg nem 2 évig,ezért is adnak rá ennyi garit...ha lemegy a folyadék szint 2 év előtt akkor azt már töltögetheted....ugyis kuka lessz rövid távon belőle.
amelyiken van kupak, meg benne víz, az nem lehet gondozásmentes. +ha a kocsi nem tudja feltölteni pl kevés a töltés, vagy valami megzabálja az áramot akkor csak fel kell.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13899 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:05:11 »

Épp ezért tovább tart a töltési idő, de ugyanúgy lehet.
Egy akkutöltő "nem tudja" mit és mekkorát tölt. Tölt ahogy tud. A "kicsi" töltők azért kicsik, mert nem óriási transzformátorok vannak bennük, hanem kapcsolóüzemű tápegységek. Viszont rendelkeznek elektronikával (a komolyabb fajták) ami folyamatosan figyeli az akkut a töltési folyamat közben és úgy változtatja a töltőfeszültséget és áramot, ahogy az a legoptimálisabb. Valamint képesek csepptöltésre, hogy az akku önkisüléséből eredő merülést pótolják és valamelyik diaganosztizáló funkcióval is rendelkezik...stb.
ezt nem én mondom, hanem a korábban említett aksis ember. én a villanyhoz teljesen hülye vagyok.   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.