Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.09 vasárnap, 22:16:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10364892 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:22:25 »

Kedves Fórumtársak!

Tudom, hogy lerágott csont, de lusta dög vagyok visszaolvasni!

Milyen akkumulátor kell 2004-es TDCi MKIII-ba?
Valami olyasmire emlékszem, hogy nem mindegy milyen, mert nem fér be a tartóba, stb...
Illetve hol vegyem?

Előre is köszönöm!

A Bosch S4-ből a 80 Ah-s még éppen befér faltól-falig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:22:58 »

Szia!
315*175*175-ös kell bele, és calcium technológiás, lehetőleg silver-calcium.


Ilyet találtam első körben, ez jó lehet?
http://www.akkumulatoroutlet.hu/134-85-ah-800-en-varta-silver-dynamic.html
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:24:31 »


Méretre jó, és az akksitechnológia is passzos. Jó lehet egynek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:30:25 »


Azt olvastam, hogy ez valami JOBB+ - os...
Vagy mi a fene

Ha szemben állok a kocsival, akkor nekem balkéz felől van a +!
Akkor olyan kell ami BAL+ - os, vagy mi a 3,14csa?  nemtudom

Ja és ami most van bent az a gyári Motorcraft 70Ah...
Kell nekem a 85Ah?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:37:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez az akkumulátor minden tekintetben megfelel a Ford mondeo elvárásainak. Egyetlen dolog amire a vásárlásnál oda kell figyelni, az a gyártási év. Ha lehet az akksi ne legyen 18 hónapnál  régebben a raktárban. Tudni illik ilyenkor az akksit formáló töltésre kéne vinni, ami rendszeresen elmarad. Ennek következtében a régebben gyártott akksiknál elő fordulhat mély kisülés is, ami az akksi élettartamát jelentősen leröviditi.(ezeket az akksikat adják akciósan jelentösen olcsóbban) Normál körülmányek között ennek az akksinak a mondeo inteligens töltőjével 5-6 évet simán el kell viselnie. Úgy, hogy csak óvatosan és figyelmesen azzal a vásárlással. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:41:21 »

Azt olvastam, hogy ez valami JOBB+ - os...
Vagy mi a fene

Ha szemben állok a kocsival, akkor nekem balkéz felől van a +!
Akkor olyan kell ami BAL+ - os, vagy mi a 3,14csa?  nemtudom

Ja és ami most van bent az a gyári Motorcraft 70Ah...
Kell nekem a 85Ah?
Tisztelt Fórumtárs!
Az akksi jobb pozitiv elrendezésű. Az akksi a kocsiba forditva van beszerelve. Ha az akksival állsz szembe akkor a jobb elektróda a pozitiv. A 85 Aó mindenképp hálás dolog. Inditásnál és egyébb plusz fogyasztók beépitése esetén. Én nem sajnálnám rá a pénzt.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:45:57 »

Kedves László, nagyon köszönöm!!!  worship worship eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2012.12.11 kedd, 12:52:11 »

Ilyen van nekem is. Erről beszéltünk telefonon. Hazafelé benézzek, megkérdezzem van-e, s mennyiért?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2012.12.11 kedd, 12:54:41 »

Azt olvastam, hogy ez valami JOBB+ - os...
Vagy mi a fene

Ha szemben állok a kocsival, akkor nekem balkéz felől van a +!
Akkor olyan kell ami BAL+ - os, vagy mi a 3,14csa?  nemtudom

Ja és ami most van bent az a gyári Motorcraft 70Ah...
Kell nekem a 85Ah?
Általánosságban úgy tudod eldönteni egy akkumulátorról hogy jobb pozitív vagy bal pozitív, hogy az akksit úgy forgatod, hogy az akksi előtted levő oldalán legyen mindkét saru. Ha jobb kezed (ezen van a 10 soros edzett arany karkötő) felől esik a pozitív, és ha a bal kezed (ezen van a arany Rolex) felől esik a pozitív akkor bal pozitív.  integet2
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2012.12.11 kedd, 12:56:59 »

Általánosságban úgy tudod eldönteni egy akkumulátorról hogy jobb pozitív vagy bal pozitív, hogy az akksit úgy forgatod, hogy az akksi előtted levő oldalán legyen mindkét saru. Ha jobb kezed (ezen van a 10 soros edzett arany karkötő) felől esik a pozitív, és ha a bal kezed (ezen van a arany Rolex) felől esik a pozitív akkor bal pozitív.  integet2

 eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2012.12.11 kedd, 12:57:13 »

Ilyen van nekem is. Erről beszéltünk telefonon. Hazafelé benézzek, megkérdezzem van-e, s mennyiért?

 worship worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2012.12.11 kedd, 13:07:34 »


Köszi.

Szia!

Az a link nem lesz jó, elnézhette a kolléga.
Inkább ez nézd meg: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban

Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2012.12.11 kedd, 13:56:21 »

Na egy kis plusz infó!

Kolléga rámért az akkura.
Alapból van 12,6V
Izzításkor lemegy 11,5V-ra
Indításkor pedig 9,5V-ra.

Mégis kicsit nehezen indul a járgány...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2012.12.11 kedd, 13:57:25 »

Na egy kis plusz infó!

Kolléga rámért az akkura.
Alapból van 12,6V
Izzításkor lemegy 11,5V-ra
Indításkor pedig 9,5V-ra.

Mégis kicsit nehezen indul a járgány...
indításkor kéne min11-nek lennie normális induláshoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2012.12.11 kedd, 14:00:49 »

indításkor kéne min11-nek lennie normális induláshoz

Akkor nincs mese, ebből akksi vásárlás lesz!
De jó ez így kari előtt!  rinya
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2012.12.11 kedd, 14:01:56 »

Akkor nincs mese, ebből akksi vásárlás lesz!
De jó ez így kari előtt!  rinya
nekünk mind2-be kellett múlt hónapban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2012.12.11 kedd, 14:10:53 »

nekünk mind2-be kellett múlt hónapban

Az fincsi!  falbav
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2012.12.11 kedd, 14:12:37 »

Az fincsi!  falbav

Én is 3 hét különbséggel vettem mint a két autóba... Enyém még nem pusztult el, pedig az a régebbi, csak kezdett már gyengélkedni. A másikban egyik pillanatról a másikra nyekk, és ott maradt a Spar parkolójában állva az autó...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2012.12.11 kedd, 14:15:59 »

Én is 3 hét különbséggel vettem mint a két autóba... Enyém még nem pusztult el, pedig az a régebbi, csak kezdett már gyengélkedni. A másikban egyik pillanatról a másikra nyekk, és ott maradt a Spar parkolójában állva az autó...

AndyA

az enyém még a gyári!
Szóval nem is csodálkozhatok, hogy kezdi megadni magát!
Rajta van, hogy első feltöltés időpontja 3204...
Gondolom ez olyan mint a gumin a DOT szám, na megvan a kocsi 2007.04-hó óta, én azóta tuti nem foglalkoztam az akkuval!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2012.12.11 kedd, 15:48:56 »

Én is 3 hét különbséggel vettem mint a két autóba... Enyém még nem pusztult el, pedig az a régebbi, csak kezdett már gyengélkedni. A másikban egyik pillanatról a másikra nyekk, és ott maradt a Spar parkolójában állva az autó...

AndyA
nekünk is így volt, a kombi maradt a garásban, a sedan meg 8fok alatt már gyengélkedett.

a kombiban 2év2hónap bosch volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2012.12.11 kedd, 16:07:56 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az én akkumulátorom is még az eredeti. A beüzemelés kódja 15 01 2005. Hogy jó időben mondjam, és el ne kiabáljam még kifogástalanul teszi a dolgát. Ford Siver-Calcium 72A. Most már csak kiváncsiságból is kivárom a végét. Ez az akku még nem gondozás mentes, a cellákhoz hozzá lehet férni a záródugók eltávolitásával. Amióta nálam van a gép 2 alkalommal töltöttem utánna deszt vizet. Más kezelést vagy töltést még nem igényelt.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2012.12.11 kedd, 16:09:28 »

nekünk is így volt, a kombi maradt a garásban, a sedan meg 8fok alatt már gyengélkedett.

a kombiban 2év2hónap bosch volt

Nekem a 2005-ös még működik, csak tavaly -13-ban már gondolkodott 1-2 tizedmásodpercet az indítás előtt, azért cseréltem le. A másik valami 2006. augusztus körüli, az halt meg egyik pillanatról a másikra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:18:36 »

Általánosságban úgy tudod eldönteni egy akkumulátorról hogy jobb pozitív vagy bal pozitív, hogy az akksit úgy forgatod, hogy az akksi előtted levő oldalán legyen mindkét saru. Ha jobb kezed (ezen van a 10 soros edzett arany karkötő) felől esik a pozitív, és ha a bal kezed (ezen van a arany Rolex) felől esik a pozitív akkor bal pozitív.  integet2
és melyik felől esik jobban a pofon? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:24:15 »

Szia!
315*175*175-ös kell bele, és calcium technológiás, lehetőleg silver-calcium.

Amúgy találkozott már valaki olyannal, hogy motorfék közben a kocsi pittyog? A dízelben ha pl 4-edikben 60-nál felengedem a gázt olyan hangot ad a kesztyűtartó felől, mintha az info-gombot nyomogatnám az indexkar végén ütemesen, amint rálépek a gázra, vagy kuplungot kinyomom megszűnik. Mi a halál lehet ez?
öld meg a kiscsirkét a kesztyűtartóban! eplus2

a futóműben keresd a hibát.szilentek,féltengely-és csapágyazása,kerékösszetartás ilyesmiket érdemes lecsekkolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:31:46 »

Nekem a 2005-ös még működik, csak tavaly -13-ban már gondolkodott 1-2 tizedmásodpercet az indítás előtt, azért cseréltem le. A másik valami 2006. augusztus körüli, az halt meg egyik pillanatról a másikra.

AndyA
nekem 2004 novemberi az autó és asszem október vagy novemberben adta meg magát a gyári
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:54:58 »

öld meg a kiscsirkét a kesztyűtartóban! eplus2

a futóműben keresd a hibát.szilentek,féltengely-és csapágyazása,kerékösszetartás ilyesmiket érdemes lecsekkolni.

A kesztyűtartó mondjuk tényleg tele van mindenféle szeméttel, lehet kiürítem, és megpróbálom.

Az a fura, hogy pont ugyan az a hangszín, mintha az info-gombot nyomogatnám, de csapágyak / féltengely-csuklók eddig is gyanúsak voltak ~100 körül gyorsításkor némi rángatás miatt (ami tuti nem gumi/felni).
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:54:51 »

Üdv. Az mitől lehet ,hogy a fényszóró magasság állítás nem mindig működik és általában magától legalsó pontra áll és nem tudom feljebb állítani.És ha úgy hagyom van hogy magától magasabbra állítódik?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:58:15 »

Üdv. Az mitől lehet ,hogy a fényszóró magasság állítás nem mindig működik és általában magától legalsó pontra áll és nem tudom feljebb állítani.És ha úgy hagyom van hogy magától magasabbra állítódik?
valszeg a motorok kezdenek behalni. ha kell, akkor nekem van 1eft/db áron Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:09:04 »

valszeg a motorok kezdenek behalni. ha kell, akkor nekem van 1eft/db áron Wink

Egyszerre mind a kettő? Egyformán? Nem a magasság állítónál van a gond?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:12:47 »

Egyszerre mind a kettő? Egyformán? Nem a magasság állítónál van a gond?

ha a skála nincs közben elállítva, akkor szerintem azzal nem lehet gond....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:25:32 »

ha a skála nincs közben elállítva, akkor szerintem azzal nem lehet gond....
Nem tom tanácstalan vok.Számomra érdekes hogy menetközben fogja magát és egyszerre a kettő egyenletesen legalsó szintre áll.
Más kérdés. A levegőt csak a szélvédőre fújja a venti.Hiába állítom direktre máshova akkor se megy.És leállításkor pedig hallom hogy valami nagyon dolgozik vagy 10-20 mp -ig.Olvastam valami vákum dolgot de nem tom hol kezdjek neki és az a leírás MKI-hez volt.
Ötlet?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:32:29 »

Nem tom tanácstalan vok.Számomra érdekes hogy menetközben fogja magát és egyszerre a kettő egyenletesen legalsó szintre áll.
Más kérdés. A levegőt csak a szélvédőre fújja a venti.Hiába állítom direktre máshova akkor se megy.És leállításkor pedig hallom hogy valami nagyon dolgozik vagy 10-20 mp -ig.Olvastam valami vákum dolgot de nem tom hol kezdjek neki és az a leírás MKI-hez volt.
Ötlet?

Szerintem ugorj el valahova márkaszervizbe, úgy tudom a gyári műszer megmondja, hol a szintező rendszerben a hiba (azt hiszem ilyenkor áll legalulra). Alternatív megoldásként ha találsz valakit, akinek Fordiag-ja van az is jó.

Ebben már nem vákuumos a levegő-terelő lap mozgatása, hanem elektromos, valószínűleg a motor halott vagy be van akadva a terelő.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:57:40 »

Szerintem ugorj el valahova márkaszervizbe, úgy tudom a gyári műszer megmondja, hol a szintező rendszerben a hiba (azt hiszem ilyenkor áll legalulra). Alternatív megoldásként ha találsz valakit, akinek Fordiag-ja van az is jó.

Ebben már nem vákuumos a levegő-terelő lap mozgatása, hanem elektromos, valószínűleg a motor halott vagy be van akadva a terelő.
Hol nézzem meg a lapátot?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2012.12.11 kedd, 23:39:45 »

Ahogy László mondta isteni ezt akksi.Nekem 2 év 2hónapig hibátlanul ment ,tette a dolgát -18 fokban is pöccre indult vele a kocsi.Azonban egyik napról a másikra tönkre ment cellazárlatos lett.Viszont ez bármelyikkel is előfordul.Úgyhogy vedd meg és használd.Minden szempontból megfelel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2012.12.12 szerda, 13:04:31 »

Kódfejtők!  vigyor3    mit tudtok ebből megállapítani?    U 2202-Érvénytelen konfiguráció adat fogadva,  és  U 2501-Figyelmezztetés hiány a motorirányító rendszertől az ACC-hez.    ABS-ESP égvemaradás indítás után még mindig a problémám. ezek a hibák 1 szinte új aksival lettek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2012.12.12 szerda, 15:01:55 »

Ha csak gyújtáson akarok szivargyújtó feszültséget, a biztosítákát csak 1 vagy 2 lábbal kell lejebb tenni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2012.12.12 szerda, 15:28:32 »

Ha csak gyújtáson akarok szivargyújtó feszültséget, a biztosítákát csak 1 vagy 2 lábbal kell lejebb tenni?

Mintha három láb hely lenne összesen ott, azaz csak eggyel. De azért nézd meg, ne adj vakon a szavamra... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2012.12.12 szerda, 19:11:13 »

Mintha három láb hely lenne összesen ott, azaz csak eggyel. De azért nézd meg, ne adj vakon a szavamra... Smiley

AndyA

Nekem ugyanez a gondom annyi különbséggel, hogy a belső levegő keringtetés nem megy. Tud valaki ilyen motort?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:13:43 »

Kódfejtők!  vigyor3    mit tudtok ebből megállapítani?    U 2202-Érvénytelen konfiguráció adat fogadva,  és  U 2501-Figyelmezztetés hiány a motorirányító rendszertől az ACC-hez.    ABS-ESP égvemaradás indítás után még mindig a problémám. ezek a hibák 1 szinte új aksival lettek.
semmit?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:48:32 »

Nekem ugyanez a gondom annyi különbséggel, hogy a belső levegő keringtetés nem megy. Tud valaki ilyen motort?

nálam se zár el belső keringtetésre, de nálam jó a motor csak a tengely tört el. 3x is nekiláttam kiszerelni de mindhárom alkalommal feladtam. valszeg szét kell bontani a teljes műszerfalat a kiszereléshez.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:55:41 »

nálam se zár el belső keringtetésre, de nálam jó a motor csak a tengely tört el. 3x is nekiláttam kiszerelni de mindhárom alkalommal feladtam. valszeg szét kell bontani a teljes műszerfalat a kiszereléshez.

Majd kiderül. Ha minden jól megy, pizzi hoz nekem egyet a többi cuccal együtt. Azok miatt meg úgyis szét kell majd döntenem. Bár ez csak jövőre fog valószínű megtörténni. Hideg is van meg dolgozni is fogok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:02:45 »

semmit?
telorol semmit...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3362



« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:23:06 »

A Pilkingtonról mik a tapasztalatok?
Fordon kívüli életemben eddig bevált Smiley

Szia, nekem tavaly lett Pilkingtnra cserélve, és mostanság használva szomorúan vettem tudomásul hogy összevissza fűt csak. Hol egy 5centis sáv van "kiégve", utána 10centin jó, aztán 2centin ismét rossz, stbstb...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:23:26 »

semmit?

U2051 One or More Calibration Files Missing or Corrupt

CALIBRATE the ABS module, follow the directions on the scan tool. CLEAR the DTCs. CARRY OUT the ABS module self-test.
RETRIEVE and RECORD any DTCs. If DTC U2051 is retrieved again, INSTALL a new ABS module. REFER to Anti-Lock Brake
System (ABS) Module in this section. CLEAR the DTC. REPEAT the self-test.

Olyasminek hangzik, amihez gyári gép kell.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 08:12:47 »

Mintha három láb hely lenne összesen ott, azaz csak eggyel. De azért nézd meg, ne adj vakon a szavamra... Smiley

AndyA

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:31:58 »

Sziasztok
Tudtok segíteni a szélvédő futesemmel kapcsolatban??
Reggeli első inditasnal nem kapcsol be.
Kb 70 fokos motornál mar igen.... Ha addig var a szemtelen akkor minek ablak fűtés bele?Huh??
( az aki új)
Előre is kosz
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:35:26 »

Sziasztok
Tudtok segíteni a szélvédő futesemmel kapcsolatban??
Reggeli első inditasnal nem kapcsol be.
Kb 70 fokos motornál mar igen.... Ha addig var a szemtelen akkor minek ablak fűtés bele?Huh??
( az aki új)
Előre is kosz

Nekem egyáltalán nem kapcsol be soha, mindig kézzel kell (2005.08). A másik magától bekapcsol, ha hideget érez (2006.11).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:49:42 »

Sziasztok
Tudtok segíteni a szélvédő futesemmel kapcsolatban??
Reggeli első inditasnal nem kapcsol be.
Kb 70 fokos motornál mar igen.... Ha addig var a szemtelen akkor minek ablak fűtés bele?Huh??
( az aki új)
Előre is kosz
A z első szélvédő fűtést kézzel kell kapcsolni a hátsó van úgy ,hogy x foknál bekapcsol de az szoftver függő.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:57:50 »

A z első szélvédő fűtést kézzel kell kapcsolni a hátsó van úgy ,hogy x foknál bekapcsol de az szoftver függő.
Nekem első+hátsó bekapcsol 4 vagy 5 fok alatt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
papi1993
Vendég
« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:38:00 »

Nálam is ugyan ez a jelenség, mint "mondeoPetinél" h nem kapcsol be abszolút ha hideg a motor (első szélvédő) és ezt kézi kapcsolásra értem... olyat nem is hallotam, láttam h magától bármelyik szélvédő is bekapcsolt volna  szomoru1 Faceliftes 2004-es mondim van nekem is... megoldás nem tud v.ki erre h hideg motornál is bekapcsoljon ez a fránya szélvédő ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.