Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:38:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
385
386
387
388
389
390
391
[
392
]
393
394
395
396
397
398
399
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015614 alkalommal)
Petya
és 58 vendég van a témában
ordogj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19550 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 08:47:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.12.29 vasárnap, 21:17:19
Csak a zárhoz. Mivel neked fl előtti autód van, nagy valószínűséggel a bal első zárad kezd haldokolni (az vezérli a többit). Ideiglenes megoldásként bal első zár alsó rögzítő csavar ki, WD40 csöve bedug, meglocsol, csavar vissza. Ez 90%-ban szokott segíteni. A végleges megoldás a 2003 utáni zár beszezése és kicserélése.
Ha jól értem, akkor ajtó borítás le és ott spricckoljam meg a WD40-el? Eddig MK2-em volt azt már ismertem, most ez újdonság számomra. Köszi
Naplózva
MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19551 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 08:52:04 »
Idézetet írta: ordogj - 2013.12.30 hétfő, 08:47:32
Ha jól értem, akkor ajtó borítás le és ott spricckoljam meg a WD40-el? Eddig MK2-em volt azt már ismertem, most ez újdonság számomra. Köszi
Nem. Ajtó külső szélénél 3 csavar tartja a zárat, abból kell az alsót kicsavarni, és a WD40 csövét bedugva 3-4 másodpercig fújni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ordogj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19552 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 08:59:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.12.30 hétfő, 08:52:04
Nem. Ajtó külső szélénél 3 csavar tartja a zárat, abból kell az alsót kicsavarni, és a WD40 csövét bedugva 3-4 másodpercig fújni.
AndyA
Köszi, királyság ha nem kell szétszedni az egész ajtót, még egyszer köszi
Naplózva
MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19553 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 11:07:07 »
Idézetet írta: ordogj - 2013.12.29 vasárnap, 20:10:40
Sziasztok! Adott egy 6 lemezes CD-s (6000E) rádió, ez nem játsza le az írott lemezeket?
De igen! MP3-at viszont nem eszi. Ha írsz ki zenét, a lehető leglassabb sebességen írd, úgy tuti jó lesz!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19554 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 11:16:58 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.12.30 hétfő, 11:07:07
De igen! MP3-at viszont nem eszi. Ha írsz ki zenét, a lehető leglassabb sebességen írd, úgy tuti jó lesz!
Zene CD-n nincs adatvédelem, csak adathiba érzékelés, de az a zene lejátszásánál kb. mindegy is. A mai írók meg jó, ha 4x legkisebb sebességet tudnak - nem optimális a helyzet. Egy ismerősnek van külön zene CD-khez egy ősrégi, 1x-es sebességet tudó CD-írója (nem DVD-író), amit csak erre használ. Na ja...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19555 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 12:17:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.12.30 hétfő, 11:16:58
Zene CD-n nincs adatvédelem, csak adathiba érzékelés, de az a zene lejátszásánál kb. mindegy is. A mai írók meg jó, ha 4x legkisebb sebességet tudnak - nem optimális a helyzet. Egy ismerősnek van külön zene CD-khez egy ősrégi, 1x-es sebességet tudó CD-írója (nem DVD-író), amit csak erre használ. Na ja...
AndyA
Jaja... Mindenesetre én 4x-es sebességen szoktam írni, (nekem is ez a minimum) és akkor mindig Ok. Max sebességen írt CD-vel volt már bajom nekem is a hatezerhatosban.
Naplózva
karirulez
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19556 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:35:58 »
Sziasztok,
a 2002-es 5 ajtós MK3-as gépem olyat csinál tegnap óta, hogy a kulcsról nem zárja be a bal első ajtót első gombnyomásra, csak a többi 3 ajtót. A második gombnyomásra pedig nem történik semmi, vagyis a retesz nem zár be egyik ajtón sem és így az index sem villan 2x. Kulccsal viszont be tudom zárni a bal első ajtót és a reteszt is, kulccsal az index is villan 2x. Nyitni tudom az összes ajtót kulcsról. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baj?
üdv
K.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19557 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:37:52 »
Idézetet írta: karirulez - 2013.12.30 hétfő, 14:35:58
Sziasztok,
a 2002-es 5 ajtós MK3-as gépem olyat csinál tegnap óta, hogy a kulcsról nem zárja be a bal első ajtót első gombnyomásra, csak a többi 3 ajtót. A második gombnyomásra pedig nem történik semmi, vagyis a retesz nem zár be egyik ajtón sem és így az index sem villan 2x. Kulccsal viszont be tudom zárni a bal első ajtót és a reteszt is, kulccsal az index is villan 2x. Nyitni tudom az összes ajtót kulcsról. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baj?
üdv
K.
A bal első ajtóban van a vezérlő zárszerkezet. Ebben a mikrokapcsolók "ledobták az ékszíjat".
A komplett zárat ki kell cserélni és érdemes 2004 utánit keresni bontottban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fefe990
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19558 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 23:29:11 »
Idézetet írta: ordogj - 2013.12.30 hétfő, 08:39:14
Nem ilyen, a régebbi domború 2 DIN-es, most inkább nem mennék le a parkolóba fényképezni.
Engem csak az érdekelne,hogy remote szálat lehetne e húzni erről a fejegységről
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19559 Dátum:
2013.12.31 kedd, 07:44:47 »
Sziasztok. Eloszor is buek mindenkinek!
Olyan gondom van, hogy valamiert a jobbos indexem nekiallt magatol 2x gyorsabban villogni... a kattogo hang is gyorsult. Azt hitttem valamelyik izzo kieghetett de meglepetesemre mindegyik villog gyorsan. Fura hogy pont jobb elso tompitott izzo csere utan 1 napoal jott ez elo. Lehet valami koze hozza? Egyebkent a km oran is gyorsabban villog a visszajelzo viszont a muszerfal kozepen a ledes visszajelzo nem villog ha jobbra indexelek. Koszi elore is a segitseget.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19560 Dátum:
2013.12.31 kedd, 14:31:45 »
Üdv. Az érdekelne engem hogy ha felkapcsolom a fűtést olyan hang jön a motortérből mintha menne a klíma ventillátor.Ez lehetséges? Automata klímás a kocsi. A másik kérdés hogy mennyi idő kell az 1.8b-nek -3 -4 foknál hogy a hőmérséklet mutató beálljon középre.állo helyzetbe alig akar melegedni ha megyek rendesen akkor viszonylag hamar beáll.
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19561 Dátum:
2013.12.31 kedd, 16:08:04 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2013.12.31 kedd, 14:31:45
Üdv. Az érdekelne engem hogy ha felkapcsolom a fűtést olyan hang jön a motortérből mintha menne a klíma ventillátor.Ez lehetséges? Automata klímás a kocsi. A másik kérdés hogy mennyi idő kell az 1.8b-nek -3 -4 foknál hogy a hőmérséklet mutató beálljon középre.állo helyzetbe alig akar melegedni ha megyek rendesen akkor viszonylag hamar beáll.
Benzinesnél ahhoz, hogy üzemmeleg legyen a motor kell 7-8 km ebben a téli időben, nyáron elég 5-6 is...
Szerintem a lamellák hangját hallod amikor bekapcsolod a ventillátort, ez normális.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19562 Dátum:
2013.12.31 kedd, 17:23:36 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.12.31 kedd, 16:08:04
Benzinesnél ahhoz, hogy üzemmeleg legyen a motor kell 7-8 km ebben a téli időben, nyáron elég 5-6 is...
Szerintem a lamellák hangját hallod amikor bekapcsolod a ventillátort, ez normális.
Én kiérek a városból, ami 4-5 km és már függőleges, majdnem a mutató.
Persze van pár piros lámpa ebben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19563 Dátum:
2013.12.31 kedd, 17:27:28 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.31 kedd, 17:23:36
Én kiérek a városból, ami 4-5 km és már függőleges, majdnem a mutató.
Persze van pár piros lámpa ebben.
Mi az, hogy majdnem a mutató?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19564 Dátum:
2013.12.31 kedd, 19:00:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.31 kedd, 17:27:28
Mi az, hogy majdnem a mutató?
hát hogy más függőleges
lehet a szentendrei út mellett álló lányok okozzák
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19565 Dátum:
2014.01.01 szerda, 14:10:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.31 kedd, 17:23:36
Én kiérek a városból, ami 4-5 km és már függőleges, majdnem a mutató.
Persze van pár piros lámpa ebben.
Persze ez forgalomfüggő, volt már hogy nálam is alig ment 3-4 km-t és üzemmeleg volt, persze 10 piros lámpával
De olyan is, hogy egyből pályáztam, és 10 km kellett neki...
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19566 Dátum:
2014.01.01 szerda, 15:18:05 »
Idézetet írta: Janika111 - 2014.01.01 szerda, 14:10:45
Persze ez forgalomfüggő, volt már hogy nálam is alig ment 3-4 km-t és üzemmeleg volt, persze 10 piros lámpával
De olyan is, hogy egyből pályáztam, és 10 km kellett neki...
Tegnap műszerteszttet figyelve viszonylag hamar felment 80c-ig utánna lelassulva 88c-ig.mennyi az ideális?
Amugy nekem az tűnt fel ha álló helyzetbe akarom melegíteni ugy lassabb jóval.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19567 Dátum:
2014.01.01 szerda, 15:25:06 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.01.01 szerda, 15:18:05
Tegnap műszerteszttet figyelve viszonylag hamar felment 80c-ig utánna lelassulva 88c-ig.mennyi az ideális?
Amugy nekem az tűnt fel ha álló helyzetbe akarom melegíteni ugy lassabb jóval.
Persze, alapjáraton kisebb az igénybevétel, mint magasabb fordulaton (terhelésen) így kevesebb a hőveszteség is.
Nekem 99-103 °C között mozog miután felmelegedett.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jaffy83
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19568 Dátum:
2014.01.01 szerda, 15:35:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 15:25:06
Persze, alapjáraton kisebb az igénybevétel, mint magasabb fordulaton (terhelésen) így kevesebb a hőveszteség is.
Nekem 99-103 °C között mozog miután felmelegedett.
Akkor probálgatom még mert ezek szerint a majdnem 100c fok körül az ideális.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19569 Dátum:
2014.01.01 szerda, 16:08:06 »
Idézetet írta: ordogj - 2013.12.30 hétfő, 08:47:32
Ha jól értem, akkor ajtó borítás le és ott spricckoljam meg a WD40-el? Eddig MK2-em volt azt már ismertem, most ez újdonság számomra. Köszi
Nem. Ajtó kinyit, a ajtó élén látod a zár 3 rögzítőcsavarját. Az alsót kicsavarod és oda fújsz be WD40-et.
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19570 Dátum:
2014.01.01 szerda, 16:08:34 »
Sziasztok.
Először is boldog új évet mindenkinek wave
Segítséget szeretnék kérni.A gondom a következő.A kocsim teljesítményt veszített és két hibakódot produkált.
1. dtc9318. az akku töltöttségem álló motornál 12.35 üzemben 14,35. szépen indul jár,kel működik,csak erő nincs benne.
2. d262 az elektromos csatikat átmozgattam elvileg minden a helyén.
Az autó szépen indul az előtöltés ráhúz csak az erő tünt el belőle.
Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal,vagy műszeres teszttel azt nagyon megköszönném mert pénteken vidékre kellene mennem vele.
Egyébként a XIX kerben lakom ha valaki tudna segíteni elmennék hozzá.
köszönöm. help
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19571 Dátum:
2014.01.01 szerda, 16:12:33 »
Idézetet írta: karirulez - 2013.12.30 hétfő, 14:35:58
Sziasztok,
a 2002-es 5 ajtós MK3-as gépem olyat csinál tegnap óta, hogy a kulcsról nem zárja be a bal első ajtót első gombnyomásra, csak a többi 3 ajtót. A második gombnyomásra pedig nem történik semmi, vagyis a retesz nem zár be egyik ajtón sem és így az index sem villan 2x. Kulccsal viszont be tudom zárni a bal első ajtót és a reteszt is, kulccsal az index is villan 2x. Nyitni tudom az összes ajtót kulcsról. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baj?
üdv
K.
19606-os hozzászólást olvasd el.
BÚÉK
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19572 Dátum:
2014.01.01 szerda, 16:48:07 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2014.01.01 szerda, 16:08:34
Sziasztok.
Először is boldog új évet mindenkinek wave
Neked is boldog új évet.
Ha lehet, ne írd be egyszerre több topicba a problémád. Mindegyiket olvassák a srácok, és ha több helyen párhuzamosan fut a diszkurzus, az egy csomó felesleges hsz-hez vezet, itt kérdezel, ott meg válaszolnak...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19573 Dátum:
2014.01.01 szerda, 17:50:17 »
Sziasztok. Ma kapta egy ilyen hibakódot :P1246 (Generator load input circuit fault)
Szerintetek mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19574 Dátum:
2014.01.01 szerda, 18:25:34 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.01 szerda, 17:50:17
Sziasztok. Ma kapta egy ilyen hibakódot :P1246 (Generator load input circuit fault)
Szerintetek mi lehet a baj?
nincs töltésed.kontakthiba,vagy testkábel probléma.generátor nem volt bojgatva mostanában?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19575 Dátum:
2014.01.01 szerda, 18:43:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.01 szerda, 18:25:34
nincs töltésed.kontakthiba,vagy testkábel probléma.generátor nem volt bojgatva mostanában?
Elvileg ma cseréltem olajat, ez számíthat?
Nem lehet a feszültségszabályzó?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19576 Dátum:
2014.01.01 szerda, 18:47:12 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.01 szerda, 18:43:25
Elvileg ma cseréltem olajat, ez számíthat?
Nem lehet a feszültségszabályzó?
hogy lehet elvileg cserélni? A beszélünk róla hogy milyen az olajcsere az nem olajcsere
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19577 Dátum:
2014.01.01 szerda, 18:47:42 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.01 szerda, 18:43:25
Elvileg ma cseréltem olajat, ez számíthat?
Nem lehet a feszültségszabályzó?
Elvileg cseréltél olajat vagy gyakorlatilag is?
Esetleg olyan állapotban cserélted vagy olyan állapotban vagy még, hogy ezt nem mered teljes mértékben kijelenteni?
A generátor a motor másik oldalán van, mint az olajszűrő.
Mérj rá a töltésre multival. Csatlakoztasd a generátorra a csatlakozóját újra és ha lehetőséged van fújd be kontakt spray-el.
Első körben ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19578 Dátum:
2014.01.01 szerda, 18:48:39 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.01 szerda, 18:47:12
hogy lehet elvileg cserélni? A beszélünk róla hogy milyen az olajcsere az nem olajcsere
Csak egy osztályba jártunk...... egy rugóra
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19579 Dátum:
2014.01.01 szerda, 18:54:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 18:48:39
Csak egy osztályba jártunk...... egy rugóra
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19580 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:00:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 18:47:42
Elvileg cseréltél olajat vagy gyakorlatilag is?
Esetleg olyan állapotban cserélted vagy olyan állapotban vagy még, hogy ezt nem mered teljes mértékben kijelenteni?
A generátor a motor másik oldalán van, mint az olajszűrő.
Mérj rá a töltésre multival. Csatlakoztasd a generátorra a csatlakozóját újra és ha lehetőséged van fújd be kontakt spray-el.
Első körben ennyi.
Hát elég hosszú volt az este, de gyakorlatilag is megcsináltam az olajcserét.
Holnap megmérem a töltést.
Annyi érdekessége van a dolognak, hogy indítás után 20-25 mp-re gyullad ki a lámpa.
Műszerteszttel megnéztem a feszültséget, ott sima alapjáraton 14,2-14,6 V, ha felkapcsoltam mindent lámpát és fogyasztót akkot 12,9-13,6 V a feszültség.
Ez normális?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19581 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:05:23 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.01 szerda, 19:00:46
Hát elég hosszú volt az este, de gyakorlatilag is megcsináltam az olajcserét.
Holnap megmérem a töltést.
Annyi érdekessége van a dolognak, hogy indítás után 20-25 mp-re gyullad ki a lámpa.
Műszerteszttel megnéztem a feszültséget, ott sima alapjáraton 14,2-14,6 V, ha felkapcsoltam mindent lámpát és fogyasztót akkot 12,9-13,6 V a feszültség.
Ez normális?
Hát így "távolról" normálisnak mondható.
Minden indítás után felkapcsolódik a töltés visszajelző lámpa?
Vezeték van érintkezési hiba miatt simán mehet "vészüzemben" a generátorod. Ezt kell kideríteni, hogy miért.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19582 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:15:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 19:05:23
Hát így "távolról" normálisnak mondható.
Minden indítás után felkapcsolódik a töltés visszajelző lámpa?
Vezeték van érintkezési hiba miatt simán mehet "vészüzemben" a generátorod. Ezt kell kideríteni, hogy miért.
Igen, minden indítás után csinálja.
Akkor valószínűleg csak érintkezési hiba lehet?
Feszültségszabályzó nem lehet a hibás?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19583 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:15:55 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.01 szerda, 19:15:02
Igen, minden indítás után csinálja.
Akkor valószínűleg csak érintkezési hiba lehet?
Feszültségszabályzó nem lehet a hibás?
de az is lehet. az meg csak széjjelszedve cserélhető
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19584 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:23:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.01 szerda, 19:15:55
de az is lehet. az meg csak széjjelszedve cserélhető
Így január 1-re ez jól jön.
A generátorom 1.5 éve lett felújítva, de aszt hiszem a feszültségszabályzó nem lett cserélve.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19585 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:24:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 18:48:39
Csak egy osztályba jártunk...... egy rugóra
milyen osztályba?mikor és hol?és mit okultatok?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19586 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:26:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.01 szerda, 19:24:22
milyen osztályba?mikor és hol?és mit okultatok?
Láthatod, hogy semmit.........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19587 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:26:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 19:26:05
Láthatod, hogy semmit.........
eznyilvánvaló,de a kérdésre is válaszolj!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19588 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:29:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.01 szerda, 19:26:05
Láthatod, hogy semmit.........
most mért mondod, pezsgőt már nem iszok söröskorsóból
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19589 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:29:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.01 szerda, 19:26:53
eznyilvánvaló,de a kérdésre is válaszolj!
Közlekedésgépész szakközép (autószerelő level2)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19590 Dátum:
2014.01.01 szerda, 19:33:07 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.01 szerda, 19:29:59
Közlekedésgépész szakközép (autószerelő level2)
íííííííí.......magaslabda lesz a BT-nek......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19591 Dátum:
2014.01.01 szerda, 20:30:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.01 szerda, 19:33:07
íííííííí.......magaslabda lesz a BT-nek......
nem tudom hogy fog sikerülni ebből valami bhuzulósat kihoznia, de meg fogja próbálni
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19592 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 19:40:09 »
Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.
Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.
Naplózva
Bounty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19593 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:16:49 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.02 csütörtök, 19:40:09
Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.
Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.
szia ha inditózásnál leesik 10,6 v-ra az akku szerintem kuka, vagy fel kell tölteni. Akkutöltö akku kapacitásának a 10%-ával 24 órát tölteni, és utánna mérd meg a feszültséget indítózás közben.
Naplózva
Mk3 benzin 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19594 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:35:25 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.02 csütörtök, 19:40:09
Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140102/Forscan_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.
az akkud nem örvend kiváló egészségnek.Nem ártana feltölteni,és savsűrűséget mérni.Valamint egy terhelővillás vizsgálat sem ártana.Így az akku kizárható lenne a hibád szempontjából.Erről jut eszembe!A hibakódod a generátorról már megszűnt vagy még mindig fennáll?Elképzelhető,hogy okozhatja a haldokló akksi is....milyen öreg az akku?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19595 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:44:24 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.02 csütörtök, 19:40:09
Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.
Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.
Multiméterrel mérd meg, ezt írtam.
Amit így mérsz az csak valami látszat. Amilyen elektromos berendezéseken keresztül eljutnak az értékeke, az mind a tápláló feszültséggel "élnek" ha ingadozik, akkor a mérés is módosulhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19596 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:51:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.02 csütörtök, 20:35:25
az akkud nem örvend kiváló egészségnek.Nem ártana feltölteni,és savsűrűséget mérni.Valamint egy terhelővillás vizsgálat sem ártana.Így az akku kizárható lenne a hibád szempontjából.Erről jut eszembe!A hibakódod a generátorról már megszűnt vagy még mindig fennáll?Elképzelhető,hogy okozhatja a haldokló akksi is....milyen öreg az akku?
Az aku?
Most vettem, kb 3 hónapos. (74 Ah/750 EN Varta Silver Dynamic) 32.000.-
Az nem hiszem, hogy problémás az aku.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19597 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:52:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.02 csütörtök, 20:44:24
Multiméterrel mérd meg, ezt írtam.
Amit így mérsz az csak valami látszat. Amilyen elektromos berendezéseken keresztül eljutnak az értékeke, az mind a tápláló feszültséggel "élnek" ha ingadozik, akkor a mérés is módosulhat.
a baj,hogy hibakódja is van! Azt eltudom képzelni,hogy a rossz aksi miatt nagy a töltőáram és a pcm lekapcsolja a generátort.
Talán a töltőárrammal kellene ilyen szép diagrammot rajzoltatni.lehet,hogy kiugrana a nyúl a bokorból!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19598 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:53:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.02 csütörtök, 20:44:24
Multiméterrel mérd meg, ezt írtam.
Amit így mérsz az csak valami látszat. Amilyen elektromos berendezéseken keresztül eljutnak az értékeke, az mind a tápláló feszültséggel "élnek" ha ingadozik, akkor a mérés is módosulhat.
Multival is megmértem, az is kb ezt mutatta. hidegen 12.3V indítám után 14.3V
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19599 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:54:16 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.01.02 csütörtök, 20:51:29
Az aku?
Most vettem, kb 3 hónapos. (74 Ah/750 EN Varta Silver Dynamic) 32.000.-
Az nem hiszem, hogy problémás az aku.
nem állítom,de 10,6 volt indításkor már majdnem a gyengusz kategória.
Próbáld a forscannel a töltőáramot diagolni!nem tudom,most fejből,hogy tudja-e.keresd meg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
385
386
387
388
389
390
391
[
392
]
393
394
395
396
397
398
399
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ