Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:57:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 558 559 [560] 561 562 563 564 565 566 567 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11146716 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27950 Dátum: 2015.10.06 kedd, 06:38:51 »

Köszi srácok a válaszokat, de nem akartam, hogy emiatt összeszólalkozzatok! Egyébként az autón nekem gyújtásra bekapcsol (automatán) a tompított fényszóró. Akkor is érdemes lehet kicserélni xenon-ra? Este többet utazom, ezért gondoltam, hogy érdemes lenne lecserélni a gyárit.
nincs itt vita.Endy beszél összevissza... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27951 Dátum: 2015.10.06 kedd, 06:47:41 »

Sziasztok!

Újabb kérdés: kiégett az üzemanyag izzó a műszerfalban. Gondoltam ha már ki kell cserélni akkor ledesre cserélném. És ha lehet pirosra vagy kékre. Persze ha hülyén nézne ki akkor inkább maradjon a zöld szín. Van a led-es műszerfal világítással kapcsolatban tapasztalatotok?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27952 Dátum: 2015.10.06 kedd, 09:01:44 »

Sziasztok!

Újabb kérdés: kiégett az üzemanyag izzó a műszerfalban. Gondoltam ha már ki kell cserélni akkor ledesre cserélném. És ha lehet pirosra vagy kékre. Persze ha hülyén nézne ki akkor inkább maradjon a zöld szín. Van a led-es műszerfal világítással kapcsolatban tapasztalatotok?
üzemanyag izzó? Cheesy

http://mondeo.hu/index.php?topic=5266.msg546483#msg546483
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 09:05:06 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27953 Dátum: 2015.10.06 kedd, 10:14:44 »


Igen elírtam. Üzemanyag szintjelző...Köszi azért a linket. A baj, hogy nem látszanak a fotók.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27954 Dátum: 2015.10.06 kedd, 10:17:03 »

Igen elírtam. Üzemanyag szintjelző...Köszi azért a linket. A baj, hogy nem látszanak a fotók.

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27955 Dátum: 2015.10.06 kedd, 19:19:21 »

Akkor ne javasolj hülyeséget senkinek! Wink

Válaszolj a feltett kérdésre:

Hogyan indulsz el (és közlekedsz) -20 fokban anélkül, hogy a szerinted a motor szétpörgetését jelentő 1500-as fordulatnak még csak a közelébe se kerülj?

Addig bármit írsz, az csak rizsa, sikamlós rossz duma, terelés, mellébeszélés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #27956 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:03:28 »

díesel motor  falbav eplus2 integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27957 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:10:36 »

Válaszolj a feltett kérdésre:

Hogyan indulsz el (és közlekedsz) -20 fokban anélkül, hogy a szerinted a motor szétpörgetését jelentő 1500-as fordulatnak még csak a közelébe se kerülj?

Addig bármit írsz, az csak rizsa, sikamlós rossz duma, terelés, mellébeszélés.

AndyA
nem ez a téma.a téma a xenon miatti felpörgetés.az meg baromság.hiába erölködsz,mellékvágányra tereled a hülyeségedet. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27958 Dátum: 2015.10.07 szerda, 06:43:54 »


Köszi a linket! Ezt láttam már, hogy hogyan kell kicserléni. Igazából az lenne fontos, hogy van-e valakinek tapasztalata, használja-e valaki a műszerfalban a led izzókat? Félek túl erősek lennének, és nekem nincs műszerfal világítás szabályozó gomb.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27959 Dátum: 2015.10.07 szerda, 09:44:59 »

Köszi a linket! Ezt láttam már, hogy hogyan kell kicserléni. Igazából az lenne fontos, hogy van-e valakinek tapasztalata, használja-e valaki a műszerfalban a led izzókat? Félek túl erősek lennének, és nekem nincs műszerfal világítás szabályozó gomb.


Kérdezd AndyA-t. 
 Veszel egy bontott fényerőszabályzós kapcsolót és lesz neked is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #27960 Dátum: 2015.10.07 szerda, 10:40:01 »

Köszi a linket! Ezt láttam már, hogy hogyan kell kicserléni. Igazából az lenne fontos, hogy van-e valakinek tapasztalata, használja-e valaki a műszerfalban a led izzókat? Félek túl erősek lennének, és nekem nincs műszerfal világítás szabályozó gomb.

nekem már ledek vannak és nem túl erős.
ami zavaró lehet a tompított és a refi az maradhat sima izzós
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #27961 Dátum: 2015.10.07 szerda, 11:19:25 »

nekem már ledek vannak és nem túl erős.
ami zavaró lehet a tompított és a refi az maradhat sima izzós

az izzós? nem gyárilag smd ledes?
Naplózva
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27962 Dátum: 2015.10.07 szerda, 15:04:45 »

nekem már ledek vannak és nem túl erős.
ami zavaró lehet a tompított és a refi az maradhat sima izzós

Nem szeretném kicserélni ledesre csak az esti megvilágítást (nem tudom jól fogalmaztam-e) a műszerfalon. A funkció izzókat nem akarom "bántani".
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27963 Dátum: 2015.10.07 szerda, 19:51:06 »

Nem szeretném kicserélni ledesre csak az esti megvilágítást (nem tudom jól fogalmaztam-e) a műszerfalon. A funkció izzókat nem akarom "bántani".

Nekem LED-ek vannak a műszeregységben. Nekem tetszik. Sima fehér ledeket használtam és azt kell, hogy mondjam a led kékes árnyalata miatt szebb zöld a világítás. Amúgy pedig semmivel nem erősebb, mint a sima izzó. A fényerőszabályozós kapcsolót én is csak ajánlani tudom.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #27964 Dátum: 2015.10.07 szerda, 20:01:27 »

Nekem LED-ek vannak a műszeregységben. Nekem tetszik. Sima fehér ledeket használtam és azt kell, hogy mondjam a led kékes árnyalata miatt szebb zöld a világítás. Amúgy pedig semmivel nem erősebb, mint a sima izzó. A fényerőszabályozós kapcsolót én is csak ajánlani tudom.

És milyen ledeket használtál, képeket tudnál mutatni róla

köszi a választ
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27965 Dátum: 2015.10.07 szerda, 20:04:59 »

És milyen ledeket használtál, képeket tudnál mutatni róla

köszi a választ

Azt nem de kell bele T10-es és T5-ös. Ha jól emlékszem, akkor 4db T10-es és 6 db T5-ös. Azon a képen, amit belinkeltek, a nagyobb a 10-es a kisebbek aaz 5-ösök. A legtöbb autósboltban tusz venni. Ha lehet, akkor szórt fényűt vegyél. Azt hiszem a faq-ban le vannak írva a helyettesítő LED-ek tipusai képekkel.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27966 Dátum: 2015.10.07 szerda, 21:14:00 »

nem ez a téma.a téma a xenon miatti felpörgetés.az meg baromság.hiába erölködsz,mellékvágányra tereled a hülyeségedet. nyes

Jó. Vegyük innen, ha ehhez ragaszkodsz. Az én állításom az volt, hogy ha motor indítás után a xenont kapcsolva villog a jobb oldali, akkor egy egészen picit felpörgetve a motort, max. 1500-ig (de addig sem feltétlenül kell), hogy a generátor 1-1,5V-tal több villanyt csináljon, beindul gond nélkül a jobb oldali xenon is.

Cáfolj, ha tudsz, de érvekkel, nem pedig ex-cathedra kijelentve, hogy ez hülyeség. Nem az, mert ez pontosan így működik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27967 Dátum: 2015.10.07 szerda, 21:14:50 »

Köszi a linket! Ezt láttam már, hogy hogyan kell kicserléni. Igazából az lenne fontos, hogy van-e valakinek tapasztalata, használja-e valaki a műszerfalban a led izzókat? Félek túl erősek lennének, és nekem nincs műszerfal világítás szabályozó gomb.

Biztos nincs? Amúgy valóban, csillapítás nélkül igencsak fénylenek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27968 Dátum: 2015.10.07 szerda, 21:16:34 »

Azt nem de kell bele T10-es és T5-ös. Ha jól emlékszem, akkor 4db T10-es és 6 db T5-ös. Azon a képen, amit belinkeltek, a nagyobb a 10-es a kisebbek aaz 5-ösök. A legtöbb autósboltban tusz venni. Ha lehet, akkor szórt fényűt vegyél. Azt hiszem a faq-ban le vannak írva a helyettesítő LED-ek tipusai képekkel.

Olyan kell, amin csupasz LED-ek vannak optika nélkül, "előre" világítósan beszerelve, azaz nem a két oldal felé a foglalatba menő NYÁK lap oldalaira, hanem arra merőleges másik lapra.

A csupasz LED sugárzási szöge 140 fok, pont optimális.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27969 Dátum: 2015.10.07 szerda, 21:17:28 »

Jó. Vegyük innen, ha ehhez ragaszkodsz. Az én állításom az volt, hogy ha motor indítás után a xenont kapcsolva villog a jobb oldali, akkor egy egészen picit felpörgetve a motort, max. 1500-ig (de addig sem feltétlenül kell), hogy a generátor 1-1,5V-tal több villanyt csináljon, beindul gond nélkül a jobb oldali xenon is.

Cáfolj, ha tudsz, de érvekkel, nem pedig ex-cathedra kijelentve, hogy ez hülyeség. Nem az, mert ez pontosan így működik.

AndyA


Meg lehet azt csinálni normálisan, hogy alapjáraton se villogjon.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #27970 Dátum: 2015.10.07 szerda, 21:17:33 »

Jó. Vegyük innen, ha ehhez ragaszkodsz. Az én állításom az volt, hogy ha motor indítás után a xenont kapcsolva villog a jobb oldali, akkor egy egészen picit felpörgetve a motort, max. 1500-ig (de addig sem feltétlenül kell), hogy a generátor 1-1,5V-tal több villanyt csináljon, beindul gond nélkül a jobb oldali xenon is.

Cáfolj, ha tudsz, de érvekkel, nem pedig ex-cathedra kijelentve, hogy ez hülyeség. Nem az, mert ez pontosan így működik.

AndyA

igazából annyi kell, hogy meglegyen a rendes akkufeszültség. ha pár percig nem kapcsolja be a lámpát az is jó. Jártam már én is úgy, hogy egéznapos kempingezés, ajtónyitogatás, rádióhallgatás+modellakksitöltés után az egyik lámpám nem kapcsolt be. pár km után vettem csak észre. lámpa le fel és megint működött.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27971 Dátum: 2015.10.07 szerda, 21:40:07 »



Meg lehet azt csinálni normálisan, hogy alapjáraton se villogjon.  Wink
ennyi.és ezt kell terjeszteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27972 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:48:20 »

Jó. Vegyük innen, ha ehhez ragaszkodsz. Az én állításom az volt, hogy ha motor indítás után a xenont kapcsolva villog a jobb oldali, akkor egy egészen picit felpörgetve a motort, max. 1500-ig (de addig sem feltétlenül kell), hogy a generátor 1-1,5V-tal több villanyt csináljon, beindul gond nélkül a jobb oldali xenon is.

Cáfolj, ha tudsz, de érvekkel, nem pedig ex-cathedra kijelentve, hogy ez hülyeség. Nem az, mert ez pontosan így működik.

AndyA

De amúgy ezt mi okozza? A gyári xenonnál a tápot vivő vezetéke vastagabb, mint a sima halogéné? Mert csak azt tudom elképzelni, hogy az indítás után még kicsit harmatos töltőfeszültség + a xenon első ívhúzásához szükséges árama melletti feszültségesés a vékonyabb vezetéken = nem tud begyújtani.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27973 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:58:39 »

De amúgy ezt mi okozza? A gyári xenonnál a tápot vivő vezetéke vastagabb, mint a sima halogéné? Mert csak azt tudom elképzelni, hogy az indítás után még kicsit harmatos töltőfeszültség + a xenon első ívhúzásához szükséges árama melletti feszültségesés a vékonyabb vezetéken = nem tud begyújtani.


Igen, a halogéné vékonyabb. 
 Ki kell cserélni a vezetéket vastagabbra és nem lesz vele gond.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27974 Dátum: 2015.10.07 szerda, 23:04:54 »



Igen, a halogéné vékonyabb. 
 Ki kell cserélni a vezetéket vastagabbra és nem lesz vele gond.

Akkor Tibié is vékonyabb? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #27975 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 08:58:55 »

Reggelt!
Na beleszaladtam az első dologba amit nem tudok hová tenni.
Kivágta a 15A biztit a telefontöltőm.Kicseréltem azóta nincs  a bal első űlésen fűtés,szellőztetés nincs index villogó visszajelzés(nem a hang hanem a nyíl a műszerfalon és mikor nyitok vagy zárok nincs űlső index villanás)
a tolatóradar ugyan azt csinálja ott nincs változás.egyszer működik egyszer nem a nem működést mély egybefüggő(sípszóval)jelzi.
Na ezt most hogy?
Köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 csütörtök, 09:02:28 írta süfike » Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #27976 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 11:17:59 »

Reggelt!
...
a tolatóradar ugyan azt csinálja ott nincs változás.egyszer működik egyszer nem a nem működést mély egybefüggő(sípszóval)jelzi.
...

Hátha segít: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1016926#msg1016926
A mély sípszó után magasabb hangon és rövidebben pittyeg. Számold meg ezek számát. Az 1-es jelzi a jobb hátsót, a 4-es a bal hátsót. Ahányat pittyeg a mély után, azzal a szenzorral lesz a gond. Én megmókoltam a problémás szenzort, direktbe nyomva van most a hátulja. 3 nap tesztelés után hibátlan Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27977 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 12:25:25 »

Akkor Tibié is vékonyabb? hehe


Nekem van olyan vastag (és hosszú) kábel a kocsiban is, ami másnak nincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #27978 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 16:09:02 »

Hátha segít: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1016926#msg1016926
A mély sípszó után magasabb hangon és rövidebben pittyeg. Számold meg ezek számát. Az 1-es jelzi a jobb hátsót, a 4-es a bal hátsót. Ahányat pittyeg a mély után, azzal a szenzorral lesz a gond. Én megmókoltam a problémás szenzort, direktbe nyomva van most a hátulja. 3 nap tesztelés után hibátlan Smiley.

Hali.
Beteszem rükibe.egy sípszó jelzi,h működik a radar.elkezdek tolatni akadály előtt lassan majd egyre gyorsabban csipog(ugye ez a normális működése)
amit csinál.
Rüki,egy sipszó majd egy egybefüggő sípszó amíg ki nem veszem rükiből.sajnos nem csipog sehányat sem a mély után...hanem csak szól,szól,szól :-((

Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #27979 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 16:12:17 »

Reggelt!
Na beleszaladtam az első dologba amit nem tudok hová tenni.
Kivágta a 15A biztit a telefontöltőm.Kicseréltem azóta nincs  a bal első űlésen fűtés,szellőztetés nincs index villogó visszajelzés(nem a hang hanem a nyíl a műszerfalon és mikor nyitok vagy zárok nincs űlső index villanás)
a tolatóradar ugyan azt csinálja ott nincs változás.egyszer működik egyszer nem a nem működést mély egybefüggő(sípszóval)jelzi.
Na ezt most hogy?
Köszönöm a segítséget.

Visszajött a villogás.a motortérben lévő 20A biztosíték szerencsétlenkedett.Érdekes mikor megnéznem jónak tűnt.Kicseréltem azóta villogás újra van.

Ellenben sajnos a bal első fűtő,levegőztető nem jött vissza.minden más ülésen működik.Jobb első fűtés,szellőztetés,hátsók fűtés.a bal viszont nem ellenben minden irányban működnek a motorjai.szóval nem a vezérlés vagy mi a szösz halt meg benne.
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #27980 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 17:04:41 »

Visszajött a villogás.a motortérben lévő 20A biztosíték szerencsétlenkedett.Érdekes mikor megnéznem jónak tűnt.Kicseréltem azóta villogás újra van.

Ellenben sajnos a bal első fűtő,levegőztető nem jött vissza.minden más ülésen működik.Jobb első fűtés,szellőztetés,hátsók fűtés.a bal viszont nem ellenben minden irányban működnek a motorjai.szóval nem a vezérlés vagy mi a szösz halt meg benne.
Esetleg vezeték szakadás?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #27981 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 17:56:34 »

Utólagos fűtött első szélvédő project már majdnem pipa Smiley
Szeretnék még fűtött első üleseket, kérdésem az lenne hogy itt gyárilag ki van kábelezve? Itt is kell programozni mint a fűtött első szélvédőnél?
Naplózva
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #27982 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 18:02:12 »

Esetleg vezeték szakadás?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0


na hétvégén nekiállok.A gyári bőrős elektromos ülés gondolom ugyan ez.
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27983 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 18:09:42 »

Utólagos fűtött első szélvédő project már majdnem pipa Smiley
Szeretnék még fűtött első üleseket, kérdésem az lenne hogy itt gyárilag ki van kábelezve? Itt is kell programozni mint a fűtött első szélvédőnél?

Egy barátom 2004-es ghia mondeójában minden elő volt készítve a motoros mozgatáshoz, fűtéshez mindkét oldalon, és a kapcsolónál is. Csak egy relé hiányzott. Nem biztos, hogy nálad is ki lesz, de nem is kizárt.
Programozni nem kellett.

Nézz be az ülés alá, hogy a csatikban milyen vezetékek vannak, meg hogy a kapcsoló helye mögött van e csatlakozó.
Ebből meg tudod nézni, hogy mi van meg az ülés alatt: http://www.talkford.com/community/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=132316
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 csütörtök, 18:30:52 írta tpmportal » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #27984 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 19:17:03 »

na hétvégén nekiállok.A gyári bőrős elektromos ülés gondolom ugyan ez.
Igen a leírásban is gyári volt.Az enyém is ilyen  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #27985 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 19:19:31 »

Igen a leírásban is gyári volt.Az enyém is ilyen  vigyor3
köszi.adok neki
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27986 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:47:54 »

De amúgy ezt mi okozza? A gyári xenonnál a tápot vivő vezetéke vastagabb, mint a sima halogéné? Mert csak azt tudom elképzelni, hogy az indítás után még kicsit harmatos töltőfeszültség + a xenon első ívhúzásához szükséges árama melletti feszültségesés a vékonyabb vezetéken = nem tud begyújtani.

Igen. A gyújtáshoz szükséges nagyobb áram a vékonyabb dróton "nem fér át", túl sokat esik a feszültség. Ha jár a motor és dolgozik a generátor, akkor már jobb a helyzet, ha pedi mindehhez ezres fölötti fordulat is járul, akkor már semmi gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #27987 Dátum: 2015.10.09 péntek, 07:01:30 »

Sziasztok,

Kérdésem lenne hozzátok. A kocsiban eredetileg xenon volt, de az előző tulaj sziloplaszttal és celluxszal (nem viccelek!) angel eyest próbált beleragasztani, ezzel használhatalanná téve az eredeti xenon lámpák foncsorait és sima halogén lámpákkal helyettesítette őket. Állítása szerint az automata magasság állító át lett szerelve a xenonból a halogénbe. Tény, hogy jelenleg nem működik az automata magasságállítás, manuális lehetőség pedig a gyári xenon miatt nincs is a műszerfalon. Kérdésem, hogy milyen irányba induljak, mi lehet az oka hogy nem működik illetve miből áll egyáltalán egy ilyen automata fényszóró magasság állító rendszer?

Köszönöm a válaszokat előre is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27988 Dátum: 2015.10.09 péntek, 07:38:32 »

Sziasztok,

Kérdésem lenne hozzátok. A kocsiban eredetileg xenon volt, de az előző tulaj sziloplaszttal és celluxszal (nem viccelek!) angel eyest próbált beleragasztani, ezzel használhatalanná téve az eredeti xenon lámpák foncsorait és sima halogén lámpákkal helyettesítette őket. Állítása szerint az automata magasság állító át lett szerelve a xenonból a halogénbe. Tény, hogy jelenleg nem működik az automata magasságállítás, manuális lehetőség pedig a gyári xenon miatt nincs is a műszerfalon. Kérdésem, hogy milyen irányba induljak, mi lehet az oka hogy nem működik illetve miből áll egyáltalán egy ilyen automata fényszóró magasság állító rendszer?

Köszönöm a válaszokat előre is.
Első-hátsó futóművön van 1-1 érzékelő és a bal fényszóróban van az "agya". 
Be lehet kötni a manuális állítást is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #27989 Dátum: 2015.10.09 péntek, 14:41:22 »

Egy barátom 2004-es ghia mondeójában minden elő volt készítve a motoros mozgatáshoz, fűtéshez mindkét oldalon, és a kapcsolónál is. Csak egy relé hiányzott. Nem biztos, hogy nálad is ki lesz, de nem is kizárt.
Programozni nem kellett.

Nézz be az ülés alá, hogy a csatikban milyen vezetékek vannak, meg hogy a kapcsoló helye mögött van e csatlakozó.
Ebből meg tudod nézni, hogy mi van meg az ülés alatt: http://www.talkford.com/community/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=132316

Köszönöm!
Az ülés alatt megtaláltam a fűtés kábeleit. Ott ahol a kapcsolónak kellene lennie nekem apró tartó van, azt lebontottam de viszont ott nem találtam kábelt.
Ha az ülés alatt ott van a fűtés kikábelezve akkor a kapcsolónál is ott kellene lennie igaz? csak nem túrtam elég mélyre? Smiley  wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27990 Dátum: 2015.10.09 péntek, 17:58:39 »

Köszönöm!
Az ülés alatt megtaláltam a fűtés kábeleit. Ott ahol a kapcsolónak kellene lennie nekem apró tartó van, azt lebontottam de viszont ott nem találtam kábelt.
Ha az ülés alatt ott van a fűtés kikábelezve akkor a kapcsolónál is ott kellene lennie igaz? csak nem túrtam elég mélyre? Smiley  wave

Nem emlékszem már pontosan hol volt neki a kapcsoló csatija. Szerintem szerintem vedd ki az egész váltó körüli műanyagot, és úgy nézz ott körül.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #27991 Dátum: 2015.10.09 péntek, 21:17:25 »

Köszönöm!
Az ülés alatt megtaláltam a fűtés kábeleit. Ott ahol a kapcsolónak kellene lennie nekem apró tartó van, azt lebontottam de viszont ott nem találtam kábelt.
Ha az ülés alatt ott van a fűtés kikábelezve akkor a kapcsolónál is ott kellene lennie igaz? csak nem túrtam elég mélyre? Smiley  wave
Nem emlékszem már pontosan hol volt neki a kapcsoló csatija. Szerintem szerintem vedd ki az egész váltó körüli műanyagot, és úgy nézz ott körül.

Nem ugy találod meg

Én most vettem ki a magnót és ott a helyén lenyúlva a kezembe is akadt egy zöld külsejű-piros belsejű csatlakozó 6 érintkezős melyből 5-ben van is érintkező
szerintem Te is ugy fogod megtalálni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #27992 Dátum: 2015.10.09 péntek, 21:33:02 »

Nem ugy találod meg

Én most vettem ki a magnót és ott a helyén lenyúlva a kezembe is akadt egy zöld külsejű-piros belsejű csatlakozó 6 érintkezős melyből 5-ben van is érintkező
szerintem Te is ugy fogod megtalálni

Köszönöm a tippet! Smiley
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #27993 Dátum: 2015.10.10 szombat, 23:19:08 »

Sziasztok.

Sokszor feltett kérdés és sejtem is a választ amitől megborzongok: generátor csere.

A problémám az hogy egész nyáron szépen kocsikáztam az mondeóval klímáztam is sokat, de éjszaka észre vettem hogy ha a klíma bekapcsol akkor sokkal halványabb lesz a fényszóró is és a hifi kijelző meg minden belső világítás. Indítási problémám sosem volt pedig szegény nagyon rövid utakon van használva a gyerekek miatt.
Jön a hűvös kapcsolom a fűtést tök jó, jön a meleg, kapcsolom az ülésfűtést okés működik, hátsó szélvédőfűtés is okés, viszont ahogy az első szélvédőfűtést bekapcsolom menet közben meglódul a kocsi mintha nyomnám a gázt, Ha üresben van a kocsi, akkor nem emelkedik a fordulat, csak ha sebességben van. Az első alkalomnál elég neccesen álltam meg mert úgy számoltam a piros lámpánál hogy jön a motorfék és helyette a gázfröccs jött...

Szóval leszűkítettem a kört az első szélvédőfűtésre. Hozzáteszem még hogy van izzítógyertyás kiegfűtés is ami 3db gyertyából áll gyárilag és én arról még nyáron kikötöttem 2db ot mondván "akkumulátor kímélés". Ez hülyeség vagy nem?

Köszönöm a válaszokat, és ha generátor , akkor felújítást ajánlotok vagy bontottan facelifteset vagy utángyártottat? Kihez fordulhatok? Üdv!
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27994 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 08:19:27 »

Biztos nincs? Amúgy valóban, csillapítás nélkül igencsak fénylenek.

AndyA

Köszönöm válaszod Andy! Tényleg nincs benne fényerősség állító. Ha vennék bontottan olyan elemet amiben benne van a fényerősség állítás is akkor be lehet csatlakoztatni valahova elektromosan? Vagy nincs kiépítve a helye?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #27995 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 09:03:14 »

Köszönöm!
Az ülés alatt megtaláltam a fűtés kábeleit. Ott ahol a kapcsolónak kellene lennie nekem apró tartó van, azt lebontottam de viszont ott nem találtam kábelt.
Ha az ülés alatt ott van a fűtés kikábelezve akkor a kapcsolónál is ott kellene lennie igaz? csak nem túrtam elég mélyre? Smiley  wave

Szia!
A rádió alatti kis tároló rekesz hátuljára van felrakva az ülésfűtés kapcsoló két csatija(rózsaszín és barna),ha ott nincs akkor kábelezni kell.
Ki kell bontanod az egész középkonzolt,és szükséged lesz egy beépítő keretre is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27996 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 09:25:01 »

Azt nem de kell bele T10-es és T5-ös. Ha jól emlékszem, akkor 4db T10-es és 6 db T5-ös. Azon a képen, amit belinkeltek, a nagyobb a 10-es a kisebbek aaz 5-ösök. A legtöbb autósboltban tusz venni. Ha lehet, akkor szórt fényűt vegyél. Azt hiszem a faq-ban le vannak írva a helyettesítő LED-ek tipusai képekkel.

Azt nem de kell bele T10-es és T5-ös. Ha jól emlékszem, akkor 4db T10-es és 6 db T5-ös. Azon a képen, amit belinkeltek, a nagyobb a 10-es a kisebbek aaz 5-ösök. A legtöbb autósboltban tusz venni. Ha lehet, akkor szórt fényűt vegyél. Azt hiszem a faq-ban le vannak írva a helyettesítő LED-ek tipusai képekkel.
Azt nem de kell bele T10-es és T5-ös. Ha jól emlékszem, akkor 4db T10-es és 6 db T5-ös. Azon a képen, amit belinkeltek, a nagyobb a 10-es a kisebbek aaz 5-ösök. A legtöbb autósboltban tusz venni. Ha lehet, akkor szórt fényűt vegyél. Azt hiszem a faq-ban le vannak írva a helyettesítő LED-ek tipusai képekkel.

Meg tudnád mondani, hogy ezen a linken melyik az a fehér fény (típus, darabszám) amit érdemes venni a műszerfal izzók cseréjéhez? Milyen típusok és hány darab? Ha lehet akkor csak egyszer szerelném ki a műszerfalat. Előre is köszi ha tudsz segíteni (vagy bárki itt a fórumon) Smiley
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27997 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 09:27:01 »

Sziasztok!

Azon agyaltam, hogy mivel van a CD-n AUX kimenet, így valahogyan be kellene tennem egy aljzatot, hogy tudjunk a telefonról mp3 zenét hallgatni. Lehetséges ez? Valaki csinált már hasonlót?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #27998 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 09:40:53 »

Meg tudnád mondani, hogy ezen a linken melyik az a fehér fény (típus, darabszám) amit érdemes venni a műszerfal izzók cseréjéhez? Milyen típusok és hány darab? Ha lehet akkor csak egyszer szerelném ki a műszerfalat. Előre is köszi ha tudsz segíteni (vagy bárki itt a fórumon) Smiley

Bocsánat a link lemaradt: http://www.hdeu.hu/led-muszerfal.html
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27999 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:12:04 »

Sziasztok!

Azon agyaltam, hogy mivel van a CD-n AUX kimenet, így valahogyan be kellene tennem egy aljzatot, hogy tudjunk a telefonról mp3 zenét hallgatni. Lehetséges ez? Valaki csinált már hasonlót?

Az Aux az bemenet. Ha a rádióban is ki van építve, akkor valóban csak egy csatlakozót kell bekötni a megfelelő lábakra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 558 559 [560] 561 562 563 564 565 566 567 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.