Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:10:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
713
714
715
716
717
718
719
[
720
]
721
722
723
724
725
726
727
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772729 alkalommal)
AndyA
és 6 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35950 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 11:03:31 »
Idézetet írta: spyware - 2020.01.23 csütörtök, 09:02:59
Rendben.
Ha alapjárati fordulaton a feszültség leesik mondjuk 12,6V alá akkor már a generátor elvileg nem tud több ampert leadni és még az akksi merül. Ilyenkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából?
Amennyit kérnek tőle. Azért esik le a fesz, mert az össz teljesítményt nem tudja leadni, és először így próbálja "pótolni", ami hiányzik, majd a 12,7V alá eső fesz esetében az akksiból jön a további pótlás.
Ha tényleges értékre vagy kíváncsi, mérd meg egy lakatfogóval.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35951 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 11:50:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.23 csütörtök, 11:03:31
Amennyit kérnek tőle. Azért esik le a fesz, mert az össz teljesítményt nem tudja leadni, és először így próbálja "pótolni", ami hiányzik, majd a 12,7V alá eső fesz esetében az akksiból jön a további pótlás.
Ha tényleges értékre vagy kíváncsi, mérd meg egy lakatfogóval.
AndyA
OK.
Azért puhatolózok mert alapjáraton ha megy a kiegfűtés(2 izzító,+hátsó ablak fűtés ) meg felkapcsolom a tompítottat simán leesik a feszültség 12,7V alá. Nyáron is megfigyeltem dugóban alapjáraton amikor megy a klíma és a klíma ventilátor már a kettes fokozaton megy + tompított akkor is leesik a feszültség. Alapjárat meg fix 800 ford/perc.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35952 Dátum:
2020.01.24 péntek, 08:26:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.23 csütörtök, 11:03:31
Amennyit kérnek tőle. Azért esik le a fesz, mert az össz teljesítményt nem tudja leadni, és először így próbálja "pótolni", ami hiányzik, majd a 12,7V alá eső fesz esetében az akksiból jön a további pótlás.
Ha tényleges értékre vagy kíváncsi, mérd meg egy lakatfogóval.
AndyA
Megmértem lakatfogóval. Generátornál mérve ~55A, feszültség akksinál ~12,8V Motor jár alapjáraton, kieg.fűtés(2 izzító)+hátsó ablak fűtés.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35953 Dátum:
2020.01.24 péntek, 08:33:19 »
Idézetet írta: spyware - 2020.01.23 csütörtök, 11:50:09
OK.
Azért puhatolózok mert alapjáraton ha megy a kiegfűtés(2 izzító,+hátsó ablak fűtés ) meg felkapcsolom a tompítottat simán leesik a feszültség 12,7V alá. Nyáron is megfigyeltem dugóban alapjáraton amikor megy a klíma és a klíma ventilátor már a kettes fokozaton megy + tompított akkor is leesik a feszültség. Alapjárat meg fix 800 ford/perc.
Számolj, hogy mennyi az annyi.
2 x izzító = 50A, hátsó ablak 7-8A, halogénből két darab 9A, legyen 10A körbe az összes többivel együtt. Motorvezérlés, miegyéb másik 8-10A. A névleges 90A-ből máris 70A környékén járunk. Ha éppen jár a fűtés is, annak a ventilátora is megeszik jópár ampert.
Nyáron, ha nincs kiegfűtés, de klímázol, a hűtőventilátor teszi hozzá a maga 25-30A-ét az egyenlethez.
Ha felpörgeted 1000-1200-ig, helyre kell jöjjön a dolog. Ha ennyi nem elég a generátornak, akkor már nincs a helyzet magaslatán.
Igaz, hogy 35 ezer, de kapsz a Kertész utcában feljavított generátort 115A-rel. Legalábbis dízelhez biztosan van, benzinest nem tudom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35954 Dátum:
2020.01.24 péntek, 08:44:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 08:33:19
Számolj, hogy mennyi az annyi.
2 x izzító = 50A, hátsó ablak 7-8A, halogénből két darab 9A, legyen 10A körbe az összes többivel együtt. Motorvezérlés, miegyéb másik 8-10A. A névleges 90A-ből máris 70A környékén járunk. Ha éppen jár a fűtés is, annak a ventilátora is megeszik jópár ampert.
Nyáron, ha nincs kiegfűtés, de klímázol, a hűtőventilátor teszi hozzá a maga 25-30A-ét az egyenlethez.
Ha felpörgeted 1000-1200-ig, helyre kell jöjjön a dolog. Ha ennyi nem elég a generátornak, akkor már nincs a helyzet magaslatán.
Igaz, hogy 35 ezer, de kapsz a Kertész utcában feljavított generátort 115A-rel. Legalábbis dízelhez biztosan van, benzinest nem tudom.
AndyA
Zárlatos a 2 izzító, hogy 50 A-t vesz fel?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35955 Dátum:
2020.01.24 péntek, 08:50:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.24 péntek, 08:44:23
Zárlatos a 2 izzító, hogy 50 A-t vesz fel?
Ne bántsd, biztos kontakthibás a . a billentyűzetén, vagy esetleg nála a tompítottal együtt az önindító is meg állandóan
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35956 Dátum:
2020.01.24 péntek, 09:03:26 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.24 péntek, 08:44:23
Zárlatos a 2 izzító, hogy 50 A-t vesz fel?
25A darabja. És mivel kiegfűtés, elég jó a hűtése is, hogy kb. folyamatosan fel is vegye.
Rendesen az ilyen cucc ellenállása a hőmérsékletével arányosan növekszik, egyfajta természetes negatív visszacsatolásként csökkenti az átfolyó áramot, ahogy felfűt. De mivel a hűtőfolyadékban úszik, nemigen van lehetősége komolyabban felmelegedni, így 20-25A-t nagyjából folyamatosan felvesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35957 Dátum:
2020.01.24 péntek, 09:36:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 09:03:26
25A darabja. És mivel kiegfűtés, elég jó a hűtése is, hogy kb. folyamatosan fel is vegye.
Rendesen az ilyen cucc ellenállása a hőmérsékletével arányosan növekszik, egyfajta természetes negatív visszacsatolásként csökkenti az átfolyó áramot, ahogy felfűt. De mivel a hűtőfolyadékban úszik, nemigen van lehetősége komolyabban felmelegedni, így 20-25A-t nagyjából folyamatosan felvesz.
AndyA
Oké!
(azért majd mérd meg 1x)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35958 Dátum:
2020.01.24 péntek, 11:21:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 08:33:19
Számolj, hogy mennyi az annyi.
2 x izzító = 50A, hátsó ablak 7-8A, halogénből két darab 9A, legyen 10A körbe az összes többivel együtt. Motorvezérlés, miegyéb másik 8-10A. A névleges 90A-ből máris 70A környékén járunk. Ha éppen jár a fűtés is, annak a ventilátora is megeszik jópár ampert.
Nyáron, ha nincs kiegfűtés, de klímázol, a hűtőventilátor teszi hozzá a maga 25-30A-ét az egyenlethez.
Ha felpörgeted 1000-1200-ig, helyre kell jöjjön a dolog. Ha ennyi nem elég a generátornak, akkor már nincs a helyzet magaslatán.
Igaz, hogy 35 ezer, de kapsz a Kertész utcában feljavított generátort 115A-rel. Legalábbis dízelhez biztosan van, benzinest nem tudom.
AndyA
Ha felpörgetem 1000-1200-ig helyre jön. Dugóban ez azért gáz közlekedni reggelente alacsony feszkóval.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35959 Dátum:
2020.01.24 péntek, 12:46:35 »
Sziasztok!
Hasonló problémával találkoztam a tdci-nél, mint spyware. Tompított + szélvédőfűtés + rádió = 15V +-1V (emelt és ingazozó alapjárat). Ha ráadom a szélvédőlefújást (max a/c) = 13.1V(beáll 850 kölüli alapjáratra, felpörgetve adja a 14.6V-ot). Ekkor elkezd világítani a töltésvisszajelző, beadja a P0622-t, és inaktiválja a szélvédőfűtést újraindításig. Akku 1-2 napos állás után is 12.3V ezekben a 0 fokokban, de indítózáskor leesik 10.3V-ra. Ez akkor generátor hiba lehet, (valami utángyártott van benne), vagy csak a gyengélkedő akku miatt hülyül meg a töltés rendszer?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35960 Dátum:
2020.01.24 péntek, 13:17:12 »
Idézetet írta: forest - 2020.01.24 péntek, 12:46:35
Sziasztok!
Hasonló problémával találkoztam a tdci-nél, mint spyware. Tompított + szélvédőfűtés + rádió = 15V +-1V (emelt és ingazozó alapjárat). Ha ráadom a szélvédőlefújást (max a/c) = 13.1V(beáll 850 kölüli alapjáratra, felpörgetve adja a 14.6V-ot). Ekkor elkezd világítani a töltésvisszajelző, beadja a P0622-t, és inaktiválja a szélvédőfűtést újraindításig. Akku 1-2 napos állás után is 12.3V ezekben a 0 fokokban, de indítózáskor leesik 10.3V-ra. Ez akkor generátor hiba lehet, (valami utángyártott van benne), vagy csak a gyengélkedő akku miatt hülyül meg a töltés rendszer?
Ha jó az akku, tartania kell a 12,7-12,8V-ot. A 12,3 eléggé gyengécske.
A másik az indítómotor. Én most cseréltettem ki egy Kertész utcaira a gyárit (2005-ös, azóta senki nem nyúlt hozzá). Amikor a régivel indítóztam, lement a fesz akár 9,6V körülre is. Az újjal 12 alá sem megy, azonnal röffenti a motort.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35961 Dátum:
2020.01.24 péntek, 21:30:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 13:17:12
Ha jó az akku, tartania kell a 12,7-12,8V-ot. A 12,3 eléggé gyengécske.
A másik az indítómotor. Én most cseréltettem ki egy Kertész utcaira a gyárit (2005-ös, azóta senki nem nyúlt hozzá). Amikor a régivel indítóztam, lement a fesz akár 9,6V körülre is. Az újjal 12 alá sem megy, azonnal röffenti a motort.
AndyA
Azt tudom, hogy nincs a toppon az aksi, de mivel még mindig könnyen indítja a kocsit, nem terveztem cserélni. De ha az miatt van ez az elektromos zavar, mindenképp.
Ezért lenne jó tudni, mi okozhatja a hibát. Holnap berakok egy másik aksit, ha azzal nem produkálja, akkor generátor csere. A Kertész utcában úgy látom nincs készleten persze.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35962 Dátum:
2020.01.25 szombat, 10:45:18 »
Idézetet írta: forest - 2020.01.24 péntek, 21:30:03
Azt tudom, hogy nincs a toppon az aksi, de mivel még mindig könnyen indítja a kocsit, nem terveztem cserélni. De ha az miatt van ez az elektromos zavar, mindenképp.
Ezért lenne jó tudni, mi okozhatja a hibát. Holnap berakok egy másik aksit, ha azzal nem produkálja, akkor generátor csere. A Kertész utcában úgy látom nincs készleten persze.
Hívd fel őket. Majdnem mindig van polcon, de ha nem, 1-2 nap, ée megcsinálják a tiéd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35963 Dátum:
2020.01.28 kedd, 19:34:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.25 szombat, 10:45:18
Hívd fel őket. Majdnem mindig van polcon, de ha nem, 1-2 nap, ée megcsinálják a tiéd.
AndyA
Köszönöm a tippet. Hétfő délután beadtam, mára kész lett. Polcon nincs, és nem is várható - elfogytak a fesszabályzók
Most a fent említett terhelésen kb 1V-ot esik 13.5V-ig (hosszú idő alatt, a szélvédőfűtés második indítására). A pozitív kábel forrósodása amúgy is jelzi, hogy nem egész napos, ilyen jellegű használatra szánták.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
zsolt74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35964 Dátum:
2020.01.31 péntek, 08:17:26 »
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni tőlletek, hátha valaki már tapasztalt ilyen jellegű hibát. 2003-as MK3 1.8 Sci digit klima. Gyújtás ráadását követően, de még motor indítás előtt a klimavezérlőn a levegő keringető motor fordulatszáma rendesen szabályozható, megfelelően reagál a fordulatszám emelésre illetve csőkkentésre bármyennyi ideig. A motor beindítását követően a keringető fordulatszáma leesik és nem szabályozható. A kijelzőn látszik a változtatás, de a levegő keringetőmotor egy állandó alacsony fordulaton marad. Lamellák vezérlésre reagálnak, de minden állásban (ablak, fejtér, lábtér) csak ezen az alacsony fordulatszámon megy. A klima teszt nem mutatott semilyen hibát, és az sem segített, hogy levételre került az akkumlátor sarú rövid időre. Véleményetek szerint mit lenne érdemes megnézni vagy cserélni? Előre is nagyon köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35965 Dátum:
2020.01.31 péntek, 08:21:33 »
Idézetet írta: zsolt74 - 2020.01.31 péntek, 08:17:26
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni tőlletek, hátha valaki már tapasztalt ilyen jellegű hibát. 2003-as MK3 1.8 Sci digit klima. Gyújtás ráadását követően, de még motor indítás előtt a klimavezérlőn a levegő keringető motor fordulatszáma rendesen szabályozható, megfelelően reagál a fordulatszám emelésre illetve csőkkentésre bármyennyi ideig. A motor beindítását követően a keringető fordulatszáma leesik és nem szabályozható. A kijelzőn látszik a változtatás, de a levegő keringetőmotor egy állandó alacsony fordulaton marad. Lamellák vezérlésre reagálnak, de minden állásban (ablak, fejtér, lábtér) csak ezen az alacsony fordulatszámon megy. A klima teszt nem mutatott semilyen hibát, és az sem segített, hogy levételre került az akkumlátor sarú rövid időre. Véleményetek szerint mit lenne érdemes megnézni vagy cserélni? Előre is nagyon köszönöm a válaszokat.
A ventilátor motort, azon lévő szabályzó egységet. Ez együtt van a motorral.
Lehet a megnőtt feszültség (járó motor) valamit okoz benne, hibás lehet.
A legegyszerűbb egy másik motort kipróbálni, kiderül a motor vagy a vezérlő hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolt74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35966 Dátum:
2020.01.31 péntek, 09:33:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.31 péntek, 08:21:33
A ventilátor motort, azon lévő szabályzó egységet. Ez együtt van a motorral.
Lehet a megnőtt feszültség (járó motor) valamit okoz benne, hibás lehet.
A legegyszerűbb egy másik motort kipróbálni, kiderül a motor vagy a vezérlő hiba.
Nagyon köszönöm a tippet, megpróbálom első körben a keringető motort kicserélni utánna a középkonzolon lévő vezérlőt.
Van még valami ami esetleg szóba jöhet, vagy ennek a két egységnek a cseréjét követően már meg kell szünnie a hibának?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35967 Dátum:
2020.01.31 péntek, 12:40:44 »
Idézetet írta: zsolt74 - 2020.01.31 péntek, 09:33:07
Nagyon köszönöm a tippet, megpróbálom első körben a keringető motort kicserélni utánna a középkonzolon lévő vezérlőt.
Van még valami ami esetleg szóba jöhet, vagy ennek a két egységnek a cseréjét követően már meg kell szünnie a hibának?
Cserélni azt és akkor kell, ha meg van mit.
Próbát írtam. Nem tart sokáig kiszerelni a motort.... Keress valakit, akinek ilyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolt74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35968 Dátum:
2020.02.01 szombat, 16:44:17 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.31 péntek, 12:40:44
Cserélni azt és akkor kell, ha meg van mit.
Próbát írtam. Nem tart sokáig kiszerelni a motort.... Keress valakit, akinek ilyen.
Teljesen igaz, hogy "Cserélni azt és akkor kell, ha meg van mit."
Sikerült szereznem egy befujó motort amit beszerelve az elején úgyan úgy jelentkezett a probléma. Ami az egész történetben furcsa, vagy legalábbis érdekes, hogy
a Gem modulon lévő kábelek mozgatását követően helyre állt a motor fordulatszáma. Ezek szerint kapcsolat van közöttük, vagy ez csak egy véletlen egyebeesés?
Az eredetileg kiszedett motor nem került vissza helyezésre, tehát konkrét információm nincs arra, hogy a motorvezérlő lett volna hibás.
Nagyon köszönöm Meg Győző a segítségedet.
Naplózva
PaLa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35969 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 09:26:09 »
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni.
1.8-as III-as benzinen kombimban megállt a fordulatszámmérő 2000-nél, ha gyújtást adok rá, akkor 2500-ra felmegy.
A kérdéseim:
- ezt lehet javíttatni (olcsón)?
- ha bontott óracsoportot veszek, akkor a számlálókat be kell állíttatni, vagy máshol tárolja (kilóméteróra állás főképpen, nem akarok csalni vele)?
Ha esetleg baromságokat kérdezek, az azért van, mert laikus vagyok
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35970 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 10:21:59 »
Idézetet írta: PaLa - 2020.02.03 hétfő, 09:26:09
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni.
1.8-as III-as benzinen kombimban megállt a fordulatszámmérő 2000-nél, ha gyújtást adok rá, akkor 2500-ra felmegy.
A kérdéseim:
- ezt lehet javíttatni (olcsón)?
- ha bontott óracsoportot veszek, akkor a számlálókat be kell állíttatni, vagy máshol tárolja (kilóméteróra állás főképpen, nem akarok csalni vele)?
Ha esetleg baromságokat kérdezek, az azért van, mert laikus vagyok
Csinálj egy műszer teszt-et vagy alapbeállítást. Nagy eséllyel bemozgatja a mutatókat alaphelyzetbe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35971 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 18:19:48 »
Hali.
Mik a tapasztalatok a Kertész utcai Pro-Vill generátor felújításokkal kapcsolatban ?
Már olyan fesz. szabályzókat tesznek bele amit szeret az MK3 ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35972 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 18:45:44 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.02.03 hétfő, 18:19:48
Hali.
Mik a tapasztalatok a Kertész utcai Pro-Vill generátor felújításokkal kapcsolatban ?
Már olyan fesz. szabályzókat tesznek bele amit szeret az MK3 ?
Az a gyári.
Amit viszel generátort, abból teszik át.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35973 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 18:50:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.03 hétfő, 18:45:44
Az a gyári.
Amit viszel generátort, abból teszik át.
És ha amit viszek abban rossz ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35974 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 19:08:20 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.02.03 hétfő, 18:50:49
És ha amit viszek abban rossz ?
a fesszabra nem is adnak garit…
"A sok utángyártott szabályzó probléma miatt, kénytelenek vagyunk árainkon változtatni. Az MK3-as Mondeóhoz a piacon található utángyártott szabályzók majdnem mind hibásak (áramfelvételük van vagy pulzálnak), ezért többet nem forgalmazzuk őket. Gyári új szabályzót a cég azóta sem kínál az autóhoz, csak komplett generátort. Áraink a következőképpen alakulnak:
- komplett szervizmunka a generátoron: 25.000 Ft
- generátor csere, a régi (ügyfél készülékéről származó) szabályzóval, garanciával, kivéve a szabályzóra: 34.900 Ft
- gyári új Visteon generátor ára, cserével, teljes garanciával: 59.000 Ft
- ki-be szerelés díja, idő függvényében 10-12.000 Ft. "
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35975 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 20:31:02 »
Idézetet írta: alf® - 2020.02.03 hétfő, 19:08:20
a fesszabra nem is adnak garit…
"A sok utángyártott szabályzó probléma miatt, kénytelenek vagyunk árainkon változtatni. Az MK3-as Mondeóhoz a piacon található utángyártott szabályzók majdnem mind hibásak (áramfelvételük van vagy pulzálnak), ezért többet nem forgalmazzuk őket. Gyári új szabályzót a cég azóta sem kínál az autóhoz, csak komplett generátort. Áraink a következőképpen alakulnak:
- komplett szervizmunka a generátoron: 25.000 Ft
- generátor csere, a régi (ügyfél készülékéről származó) szabályzóval, garanciával, kivéve a szabályzóra: 34.900 Ft
- gyári új Visteon generátor ára, cserével, teljes garanciával: 59.000 Ft
- ki-be szerelés díja, idő függvényében 10-12.000 Ft. "
Köszi
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
PaLa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35976 Dátum:
2020.02.04 kedd, 04:53:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.03 hétfő, 10:21:59
Csinálj egy műszer teszt-et vagy alapbeállítást. Nagy eséllyel bemozgatja a mutatókat alaphelyzetbe.
Köszönöm a gyors választ a fordulatszámmérőre.
A változás:
- Gyújtás nélkül 0 állásban van már
- Gyújtásra 2000-re ugrik
- Motorindításra 2500-ra
Mozgás innentől nincs. A műszerteszten nem megy 0-max között végig, míg a kilométeróra igen.
A jeladó jó, mert számszerűen kijelezte (jól) a megfelelő programhelyen.
- Tehát marad a kérdés:
- Óracsoport cseréje vagy javítása? (bontott óracsoport kb. 7-8000e, DE mi lesz a kilométerállással)
- Ha javítás, pöstfaluban vagy környékén hol (és kb. mennyiért)?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35977 Dátum:
2020.02.04 kedd, 07:16:07 »
Idézetet írta: PaLa - 2020.02.04 kedd, 04:53:33
Köszönöm a gyors választ a fordulatszámmérőre.
A változás:
- Gyújtás nélkül 0 állásban van már
- Gyújtásra 2000-re ugrik
- Motorindításra 2500-ra
Mozgás innentől nincs. A műszerteszten nem megy 0-max között végig, míg a kilométeróra igen.
A jeladó jó, mert számszerűen kijelezte (jól) a megfelelő programhelyen.
- Tehát marad a kérdés:
- Óracsoport cseréje vagy javítása? (bontott óracsoport kb. 7-8000e, DE mi lesz a kilométerállással)
- Ha javítás, pöstfaluban vagy környékén hol (és kb. mennyiért)?
Haudek
Naplózva
Imádom a dízeleket!
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35978 Dátum:
2020.02.20 csütörtök, 20:25:03 »
sziasztok.
klimaval kapcsolatos kerdesem lenne.... kiolvastam a hibat.... B1242 Főtésterelılap motor áramköri hiba, belsı keringetés ezt a hibát irja. találkozott már valaki ilyennel? klimában a gáz megfelelő mennyiségű. valamiért a meleg levegőt nyomja be mégis.... ötletek h merre s hogyan induljak el? vagy ez komplett klimabox csere?
koszonom elore is!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35979 Dátum:
2020.02.21 péntek, 05:09:36 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.02.20 csütörtök, 20:25:03
sziasztok.
klimaval kapcsolatos kerdesem lenne.... kiolvastam a hibat.... B1242 Főtésterelılap motor áramköri hiba, belsı keringetés ezt a hibát irja. találkozott már valaki ilyennel? klimában a gáz megfelelő mennyiségű. valamiért a meleg levegőt nyomja be mégis.... ötletek h merre s hogyan induljak el? vagy ez komplett klimabox csere?
koszonom elore is!
Kiveszed a kesztyűtartót , benézel balra és ott vannak a lamella mozgató motor és tudod őket ellenőrizni hogy mozognak-e, ha mind jó és forgat, akkor
lehet maga a lamella van eltörve, na az már cumi, mert lehet szétszedni a fütésboxot és kicserélni
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.21 péntek, 17:03:59 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35980 Dátum:
2020.02.21 péntek, 07:20:53 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.02.21 péntek, 05:09:36
Kiveszed a kesztyűtartót , benézel balra és ott vannak a lamella mozgató rugók és tudod őket ellenőrizni hogy mozognak-e, ha mind jó és forgat, akkor
lehet maga a lamella van eltörve, na az már cumi, mert lehet szétszedni a fütésboxot és kicserélni
Lamella mozgató rugók?
Miről van szó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35981 Dátum:
2020.02.21 péntek, 17:05:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.21 péntek, 07:20:53
Lamella mozgató rugók?
Miről van szó?
Hajnalban, álmosan, téveszthetek nem
hogy mindent észre veszel
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35982 Dátum:
2020.02.21 péntek, 19:38:59 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.02.21 péntek, 17:05:25
Hajnalban, álmosan, téveszthetek nem
Mit szólnál, ha ezt mondaná a pilóta is a repülőn?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35983 Dátum:
2020.02.21 péntek, 20:37:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.21 péntek, 19:38:59
Mit szólnál, ha ezt mondaná a pilóta is a repülőn?
Szólni szólhatok , csak ellene tenni nem tudok
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35984 Dátum:
2020.02.25 kedd, 07:45:10 »
Üdv a koránkelőknek!
Tegnap óta felmerült problémával kérnék segítséget ill. megerősítést. Nagy valószínűséggel a hűtőventi ellenállása haldoklik mert motorindítással együtt indul a venti anélkül, hogy ezt bármi is indokolná. Ezzel párhuzamosan az autó gázadásra nagyon lomhán reagál, elmegy az erő nem akar gyorsulni. Többszöri újraindítást követően feléled leáll a venti és az autó úgy működik ahogy kell. A kérdésem, az ellenállás hibás működése okozhat ilyen teljesítményvesztést ill a gázadásra lomhán reagáló tünetet. A venti csatit széthúztam nincs össtzeégve. Köszönet a válaszokért
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35985 Dátum:
2020.02.25 kedd, 07:49:26 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.25 kedd, 07:45:10
Üdv a koránkelőknek!
Tegnap óta felmerült problémával kérnék segítséget ill. megerősítést. Nagy valószínűséggel a hűtőventi ellenállása haldoklik mert motorindítással együtt indul a venti anélkül, hogy ezt bármi is indokolná. Ezzel párhuzamosan az autó gázadásra nagyon lomhán reagál, elmegy az erő nem akar gyorsulni. Többszöri újraindítást követően feléled leáll a venti és az autó úgy működik ahogy kell. A kérdésem, az ellenállás hibás működése okozhat ilyen teljesítményvesztést ill a gázadásra lomhán reagáló tünetet. A venti csatit széthúztam nincs össtzeégve. Köszönet a válaszokért
Valami miatt vészüzembe kerül az autó, azért megy a ventillátor, és azért lomha.
Hibakódot kellene olvasni.
Izzításjelző nem villog ilyenkor?
Az ellenálláshoz szerintem ennek nem sok köze van.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35986 Dátum:
2020.02.25 kedd, 08:04:00 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.02.25 kedd, 07:49:26
Valami miatt vészüzembe kerül az autó, azért megy a ventillátor, és azért lomha.
Hibakódot kellene olvasni.
Izzításjelző nem villog ilyenkor?
Az ellenálláshoz szerintem ennek nem sok köze van.
Nem villog az izzításjelző, hibakódot még nem néztem holnap tudom megnézni, viszont, ha addig is kiiktatom a ventit úgy megyek vele és a hibajelenség nem jön elő nem lehet, hogy mégis az ellenállás a ludas.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35987 Dátum:
2020.02.25 kedd, 08:49:37 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.25 kedd, 07:45:10
Üdv a koránkelőknek!
Tegnap óta felmerült problémával kérnék segítséget ill. megerősítést. Nagy valószínűséggel a hűtőventi ellenállása haldoklik mert motorindítással együtt indul a venti anélkül, hogy ezt bármi is indokolná. Ezzel párhuzamosan az autó gázadásra nagyon lomhán reagál, elmegy az erő nem akar gyorsulni. Többszöri újraindítást követően feléled leáll a venti és az autó úgy működik ahogy kell. A kérdésem, az ellenállás hibás működése okozhat ilyen teljesítményvesztést ill a gázadásra lomhán reagáló tünetet. A venti csatit széthúztam nincs össtzeégve. Köszönet a válaszokért
A ventilátor motorja nem kevés áramot vesz fel. Ez alapjáratnál, amikor alig van motorteljesítmény, érezhető lehet az autó mozgásán, nagoyn ráakaszkodik a generátor a motorra. De mondjuk 2000 fordulat körül már nem kellene neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35988 Dátum:
2020.02.25 kedd, 08:56:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.02.25 kedd, 08:49:37
A ventilátor motorja nem kevés áramot vesz fel. Ez alapjáratnál, amikor alig van motorteljesítmény, érezhető lehet az autó mozgásán, nagoyn ráakaszkodik a generátor a motorra. De mondjuk 2000 fordulat körül már nem kellene neki.
AndyA2000 fölött sem acélos a mozgása a amíg pörög a venti, holnap megnézem van-e hibakód
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35989 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:18:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.02.25 kedd, 08:49:37
A ventilátor motorja nem kevés áramot vesz fel. Ez alapjáratnál, amikor alig van motorteljesítmény, érezhető lehet az autó mozgásán, nagoyn ráakaszkodik a generátor a motorra. De mondjuk 2000 fordulat körül már nem kellene neki.
AndyA
Továbbgondolva a hiba lehetséges okozóját, nem egész egy éve cseréltem hengerfej hőérzékelőt mert az óracsoportban lévő műszer nem mutatott semmi értékelhető adatot akár mennyit mentem az autóval. Utángyártott lett belererakva, elképzelhető, hogy a jeladó magas hengerfej hőértéket közvetít a motorvezérlőnek ami azonnal kapcsolja a ventit és visszább veszi a teljesítményt, mintha felforrott volna a hűtővíz, hogy ne főjjön meg a motor.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35990 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:31:10 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.25 kedd, 14:18:54
Továbbgondolva a hiba lehetséges okozóját, nem egész egy éve cseréltem hengerfej hőérzékelőt mert az óracsoportban lévő műszer nem mutatott semmi értékelhető adatot akár mennyit mentem az autóval. Utángyártott lett belererakva, elképzelhető, hogy a jeladó magas hengerfej hőértéket közvetít a motorvezérlőnek ami azonnal kapcsolja a ventit és visszább veszi a teljesítményt, mintha felforrott volna a hűtővíz, hogy ne főjjön meg a motor.
A magas jelet talán látnád a műszer mutatóján is.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35991 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:33:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 14:31:10
A magas jelet talán látnád a műszer mutatóján is.....
Meg a műszertesztben számokkal is kiírva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35992 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:33:55 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.25 kedd, 08:04:00
Nem villog az izzításjelző, hibakódot még nem néztem holnap tudom megnézni, viszont, ha addig is kiiktatom a ventit úgy megyek vele és a hibajelenség nem jön elő nem lehet, hogy mégis az ellenállás a ludas.
Nem modulos a ventilátorod?
2005-ben annak kellene lennie....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35993 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:46:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 14:33:55
Nem modulos a ventilátorod?
2005-ben annak kellene lennie....
Az mit takar, nem tudom
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35994 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:49:25 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.25 kedd, 14:46:09
Az mit takar, nem tudom
1. Nincs előtétellenállás.
2. Fokozatmentes a ventilátor sebesség szabályozás.
3. A modul vagy vezérlése hibájából is mehet a ventilátor. Vészüzem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35995 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:50:17 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 14:49:25
1. Nincs előtétellenállás.
2. Fokozatmentes a ventilátor sebesség szabályozás.
3. A modul vagy vezérlése hibájából is mehet a ventilátor. Vészüzem.
Nekem pl. úgy döglött meg a modul, hogy semmikor nem indult el a ventilátor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35996 Dátum:
2020.02.25 kedd, 14:58:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.02.25 kedd, 14:50:17
Nekem pl. úgy döglött meg a modul, hogy semmikor nem indult el a ventilátor.
AndyA
Tudom hiszen realtime hibafeltárást végeztünk, telefonon.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35997 Dátum:
2020.02.25 kedd, 15:03:11 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 14:49:25
1. Nincs előtétellenállás.
2. Fokozatmentes a ventilátor sebesség szabályozás.
3. A modul vagy vezérlése hibájából is mehet a ventilátor. Vészüzem.
a venti modul a csatijánál van közvetlen ha jól gondolom, hogyan lehet ezt diagnosztizálni, ill. van, hogy a jelenség megszűnik újraindítással és minden normálisan működik, tudhat ennek a hibája olyat,hogy egyszer jó azután nem jó, diaggal lehet tesztelni?
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35998 Dátum:
2020.02.25 kedd, 15:04:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 14:58:47
Tudom hiszen realtime hibafeltárást végeztünk, telefonon.
De te vagy az egyetlen, aki ezt tudta. A többieknek új info volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35999 Dátum:
2020.02.25 kedd, 15:07:53 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.25 kedd, 15:03:11
a venti modul a csatijánál van közvetlen ha jól gondolom, hogyan lehet ezt diagnosztizálni, ill. van, hogy a jelenség megszűnik újraindítással és minden normálisan működik, tudhat ennek a hibája olyat,hogy egyszer jó azután nem jó, diaggal lehet tesztelni?
Vezérlőszál ellenőrzés.
Szakadás, korrózió, kontakt hiba.... de a modul is lehet hibás ha minden más rendben.
Akkor nem keresed tovább az ellenállást, ugye....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
713
714
715
716
717
718
719
[
720
]
721
722
723
724
725
726
727
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ