Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35600 Dátum: 2019.08.10 szombat, 19:20:46 » |
|
Munkanap akkor van, ha dolgozom....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #35601 Dátum: 2019.08.13 kedd, 09:02:51 » |
|
Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról. Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....
Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.
A napokban lekötöm a generátort, hogy ellenőrizzem, hogy van e változás. De az jutott még eszembe, hogy akkor volt cserélve go szűrő is. Lehet azzal van a baj?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #35602 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 09:39:10 » |
|
Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról. Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....
Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.
Generátort még nem kötöttem le. Diagon a nyomás szerintem jó az elvarhoz képest viszont a c befecskendező korrekciós értéke 3.9 hidegen a többi 0.5-2 között van, melegedés alatt a c visszamegyek 3 alá. Ez okozhatja a problémám? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Új hozzászólás #35603 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 11:33:33 » |
|
Sziasztok. Az lenne a kérdésem amikor bekapcsolom a tompított világítást (xenon) a műszerfalon világít a ESP az ABS és a kézifék vissza jelző lámpa.Ha leállítom az autót és újra beindítom már nem világítanak a vissza jelző lámpák csak akkor ha megint felkapcsolom a tompított világítást(xenon).Mi lehet a probléma?Válaszotokat előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #35604 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 11:42:40 » |
|
Sziasztok. Az lenne a kérdésem amikor bekapcsolom a tompított világítást (xenon) a műszerfalon világít a ESP az ABS és a kézifék vissza jelző lámpa.Ha leállítom az autót és újra beindítom már nem világítanak a vissza jelző lámpák csak akkor ha megint felkapcsolom a tompított világítást(xenon).Mi lehet a probléma?Válaszotokat előre is köszönöm.
Kéne töltőfeszültséget mérni mielőtt és miután felkapcsolod a tompítottat. Amikor égnek a fékrendszer hibalámpái akkor lehetne próbálni hibakódot olvasni. A xenon gyári?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Új hozzászólás #35605 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 19:58:13 » |
|
Kéne töltőfeszültséget mérni mielőtt és miután felkapcsolod a tompítottat. Amikor égnek a fékrendszer hibalámpái akkor lehetne próbálni hibakódot olvasni. A xenon gyári?
Igen gyári a xenon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GG
|
|
« Új hozzászólás #35606 Dátum: 2019.08.25 vasárnap, 13:41:41 » |
|
Sziasztok
Az éjjel úgy jártam h mikor felkapcsoltam a refit utána nem tudtam lekapcsolni. Mi szokott ilyenkor tönkremenni a relé? Vagy a bajusz kapcsoló?
Üdv! Gábor
|
|
|
Naplózva
|
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
|
|
|
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
|
|
« Új hozzászólás #35607 Dátum: 2019.08.27 kedd, 15:19:22 » |
|
Sziasztok! Gyári sony cd javításával foglalkozik valaki Bp. 14,15,16,17,kerület környékén? (CD ERROR) hibaüzenettel! Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
loranger
|
|
« Új hozzászólás #35608 Dátum: 2019.09.03 kedd, 17:20:22 » |
|
sziasztok, nemrég tapasztalt hiba, jöttem hazafele és egyszer csak elment a fed komp és nem ment a kmóra és égett a kézifék lámpa. mitől lehet ez?
|
|
|
Naplózva
|
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #35609 Dátum: 2019.09.03 kedd, 17:41:07 » |
|
sziasztok, nemrég tapasztalt hiba, jöttem hazafele és egyszer csak elment a fed komp és nem ment a kmóra és égett a kézifék lámpa. mitől lehet ez?
gyengélkedő akuu,töltés,és vagy testhiba.valószínűsíthető.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
loranger
|
|
« Új hozzászólás #35610 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:10:10 » |
|
sziasztok, segítséget kérnék, le tudná írni nekem valaki hogy hol merre találom mk3ba a sebesség jeladó szenzort?
|
|
|
Naplózva
|
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
|
|
|
|
loranger
|
|
« Új hozzászólás #35612 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:22:01 » |
|
nem vagyok szerelő, sajnos, kicsit pontosabban szeretném
|
|
|
Naplózva
|
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35613 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:43:41 » |
|
nem vagyok szerelő, sajnos, kicsit pontosabban szeretném
1. Ez így elég pontos. 2. Ha nem vagy szerelő, akkor miért kell (pontosabban)? Ha a leírtak alapján nem tudod elképzelni miről van szó.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #35614 Dátum: 2019.09.07 szombat, 20:45:04 » |
|
nem vagyok szerelő, sajnos, kicsit pontosabban szeretném
röviden? a tiedben nincs ilyen
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #35615 Dátum: 2019.09.17 kedd, 10:41:12 » |
|
Üdv! A belső ventilátorom nyikorog magasabb fordulaton 3-tól. Hogy a fenébe lehet megolajozni? Le kell bontani a műszerfalat? Mert akkor sziven szúrom magam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35616 Dátum: 2019.09.17 kedd, 10:46:09 » |
|
Üdv! A belső ventilátorom nyikorog magasabb fordulaton 3-tól. Hogy a fenébe lehet megolajozni? Le kell bontani a műszerfalat? Mert akkor sziven szúrom magam.
Simán, könnyen kivehető lefelé a ventilátor.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35617 Dátum: 2019.09.17 kedd, 11:23:57 » |
|
Simán, könnyen kivehető lefelé a ventilátor.
Ott valami csavarokkal kell vigyázni, hogy el ne ejtse az ember, olyanról volt szó korábban. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #35618 Dátum: 2019.09.17 kedd, 11:26:05 » |
|
Ott valami csavarokkal kell vigyázni, hogy el ne ejtse az ember, olyanról volt szó korábban.
AndyA
A kesztyütartóból kezdjek neki vagy más trükkje van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
momcrew
|
|
« Új hozzászólás #35619 Dátum: 2019.09.17 kedd, 11:31:50 » |
|
A kesztyütartóból kezdjek neki vagy más trükkje van?
Engem is érdekel a hozzáférése, mert nekem meg bal kanyarokban cicereg.
|
|
|
Naplózva
|
MK4, 2007, HUBA, 2.5t MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35620 Dátum: 2019.09.17 kedd, 13:14:39 » |
|
Ott valami csavarokkal kell vigyázni, hogy el ne ejtse az ember, olyanról volt szó korábban.
AndyA
Mert leesik a szőnyegre?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35621 Dátum: 2019.09.17 kedd, 13:19:09 » |
|
Nem kell a kesztyűtartót piszkálni. Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor. Csatlakozóját levenni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #35622 Dátum: 2019.09.17 kedd, 13:38:15 » |
|
Nem kell a kesztyűtartót piszkálni. Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor. Csatlakozóját levenni.
Meglesem ha hazaértem Köszi! Király vagy!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35623 Dátum: 2019.09.17 kedd, 17:14:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
edk
|
|
« Új hozzászólás #35624 Dátum: 2019.09.18 szerda, 17:15:11 » |
|
Mármint, ha követjük a leírását: "Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor." akkor "nem fogjuk tudni leszerelni egy hónapig" A motort? Mellesleg nekem is nyikorog balkanyarban, pláne hidegben, így kösz a leírást a kiszereléshez .
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35625 Dátum: 2019.09.18 szerda, 17:44:46 » |
|
Mármint, ha követjük a leírását: "Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor." akkor "nem fogjuk tudni leszerelni egy hónapig" A motort? Mellesleg nekem is nyikorog balkanyarban, pláne hidegben, így kösz a leírást a kiszereléshez . GSR-t... Folyamatosan öntömjénszag fogja körbelengeni minden írását... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35626 Dátum: 2019.09.18 szerda, 18:42:07 » |
|
GSR-t... Folyamatosan öntömjénszag fogja körbelengeni minden írását... AndyA Úgy ismersz......?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35627 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 07:35:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35628 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 07:46:41 » |
|
Mikor szoktam én öntömjénezni?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35629 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 08:28:44 » |
|
Mikor szoktam én öntömjénezni?
Öööö... Egyfolytában...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35630 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 08:36:46 » |
|
Öööö... Egyfolytában...? AndyA Rosszul látod te ezt..... Én sosem szoktam magamat tömjénezni. Ha valamiről írok és az úgy van, akkor ennyi. Egyszer sem dicsérem magam és nem is várom el senkitől. Innentől kezdve ami elhangzik vele/irányomban, arról nem tehetek.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35631 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 09:06:23 » |
|
Rosszul látod te ezt..... Én sosem szoktam magamat tömjénezni. Ha valamiről írok és az úgy van, akkor ennyi. Egyszer sem dicsérem magam és nem is várom el senkitől. Innentől kezdve ami elhangzik vele/irányomban, arról nem tehetek.
AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35632 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 10:49:48 » |
|
Mikor szoktam én öntömjénezni?
alkalomadtán?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35634 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:18:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35635 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:23:57 » |
|
Kéne? Ha valaki rámkiabál valamit, amiről én tudom, hogy nem úgy van.... Hát azzal úgy vagyok, hogy felnézek az égre, de.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35636 Dátum: 2019.09.20 péntek, 07:55:01 » |
|
Kéne? Ha valaki rámkiabál valamit, amiről én tudom, hogy nem úgy van.... Hát azzal úgy vagyok, hogy felnézek az égre, de..... Azt nézd, hogy ki mondja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #35637 Dátum: 2019.09.28 szombat, 13:07:35 » |
|
Sziasztok! Első szélvédő fűtés csatlakozót lehet venni valahol vagy csak bontott van? Szélvédő csere volt és az egyik oldalon ki volt kerülve a csati két vezetékkel ezt szeretném rendbe rakni.
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #35638 Dátum: 2019.09.28 szombat, 13:38:58 » |
|
Sziasztok! Első szélvédő fűtés csatlakozót lehet venni valahol vagy csak bontott van? Szélvédő csere volt és az egyik oldalon ki volt kerülve a csati két vezetékkel ezt szeretném rendbe rakni.
bontó.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #35639 Dátum: 2019.09.28 szombat, 13:48:28 » |
|
bontó.
Megpróbálom ott, köszi
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #35640 Dátum: 2019.09.30 hétfő, 13:40:32 » |
|
Sziasztok! A műszerfaldiagban a "bat"-rész mit takar? Töltés vagy az akksi feszültség? Nagyon láma vagyok elektromosságban. Kicsit nyögve indult a gép és ki is lengett az összes mutató. 12.3-at mutat indítás előtt. Motor beindít, 13.9-14. Országúti világítàst bekapcsolom, lemegy 13-13.3-ra. Ha pörgetem, nem megy följebb. Most akkor töltés nincs, vagy döglött az akksi. Vagy mindkettő? Ha hazaértem, rárakom töltőre éjszakára.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.30 hétfő, 17:00:04 írta Bleky »
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #35641 Dátum: 2019.10.01 kedd, 18:14:42 » |
|
Na, méregettem egész nap, úgy néz ki akksi, mert a töltés teljesen rendben van. Az akksinak esik le a feszültsége. Nem csodálkozom, 8 éves. Egyébként egy friss, egészséges akksinak mennyi a nyugalmi àllapotú feszültsége? Gondolom nem 12.30 mint nekem, vagy igen?
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35642 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:49:13 » |
|
Sziasztok! A műszerfaldiagban a "bat"-rész mit takar? Töltés vagy az akksi feszültség? Nagyon láma vagyok elektromosságban. Kicsit nyögve indult a gép és ki is lengett az összes mutató. 12.3-at mutat indítás előtt. Motor beindít, 13.9-14. Országúti világítàst bekapcsolom, lemegy 13-13.3-ra. Ha pörgetem, nem megy följebb. Most akkor töltés nincs, vagy döglött az akksi. Vagy mindkettő? Ha hazaértem, rárakom töltőre éjszakára.
A BAT elvileg a mindenkori töltőfeszt mutatja, de konkrétan az enyém akkora badarságokat mutat, hogy még viccnek is rossz. Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35643 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:50:23 » |
|
Na, méregettem egész nap, úgy néz ki akksi, mert a töltés teljesen rendben van. Az akksinak esik le a feszültsége. Nem csodálkozom, 8 éves. Egyébként egy friss, egészséges akksinak mennyi a nyugalmi àllapotú feszültsége? Gondolom nem 12.30 mint nekem, vagy igen? Hivatalosan 12,7-12,8V a töltöt akksi nyugalmi fesze. Ha éppen töltötted (leállítod a járó motort), akkor 13,1-13,2-t is mérhetsz, ami pár perc-fél óra alatt megy le a névleges érték közelébe. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #35644 Dátum: 2019.10.01 kedd, 23:20:48 » |
|
A BAT elvileg a mindenkori töltőfeszt mutatja, de konkrétan az enyém akkora badarságokat mutat, hogy még viccnek is rossz.
Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja...
AndyA
"Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja..." Dettó ugyanez van nekem is, műszerrel 14 V Ok, köszi, akkor a 13 közelében kell legyen, nem a 12 Asszem ideje cserélni
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35645 Dátum: 2019.10.02 szerda, 07:33:40 » |
|
Sziasztok! A műszerfaldiagban a "bat"-rész mit takar? Töltés vagy az akksi feszültség? Nagyon láma vagyok elektromosságban. Kicsit nyögve indult a gép és ki is lengett az összes mutató. 12.3-at mutat indítás előtt. Motor beindít, 13.9-14. Országúti világítàst bekapcsolom, lemegy 13-13.3-ra. Ha pörgetem, nem megy följebb. Most akkor töltés nincs, vagy döglött az akksi. Vagy mindkettő? Ha hazaértem, rárakom töltőre éjszakára.
Engedd el, ne foglalkozz vele. Hibás érték.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35646 Dátum: 2019.10.02 szerda, 08:00:42 » |
|
"Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja..." Dettó ugyanez van nekem is, műszerrel 14 V Ok, köszi, akkor a 13 közelében kell legyen, nem a 12 Asszem ideje cserélni Felejtsd el a műszertesztet, ki tudja, mit és hogyan mér. Az a tutti, amit rendes műszerrel az akksi sarkain mérsz. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35647 Dátum: 2019.10.02 szerda, 09:44:51 » |
|
Felejtsd el a műszertesztet, ki tudja, mit és hogyan mér.
Az a tutti, amit rendes műszerrel az akksi sarkain mérsz.
AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Nfsman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
|
|
« Új hozzászólás #35648 Dátum: 2019.10.04 péntek, 10:28:50 » |
|
Üdv!
Olyannal találkozott-e már valaki, hogy a klíma nem hajlandó kikapcsolni semmilyen esetben? A műszerfalon az A/C gomb visszajelzője ki és bekapcsol megnyomáskor, viszont erre nem reagál a klíma. Akkor is zár a szíjtárcsa kuplungja, ha a teljes légkezelő panel ki van kapcsolva. Szóval amint elindul a motor, felpörögnek a ventilátorok, indul is a kompresszor, mindegy, hogy a légkezelő panelen mi van beállítva. Bármi ötlet, hogy milyen vonalon induljak el? Tárolt hiba nincs, egy bluetooth-os ODBII-vel néztem torque lite appal.
A kocsi amúgy egy 2002-es ST220.
Köszi előre is!
|
|
|
Naplózva
|
2002 Mondeo ST220
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #35649 Dátum: 2019.10.04 péntek, 11:14:40 » |
|
Üdv!
Olyannal találkozott-e már valaki, hogy a klíma nem hajlandó kikapcsolni semmilyen esetben? A műszerfalon az A/C gomb visszajelzője ki és bekapcsol megnyomáskor, viszont erre nem reagál a klíma. Akkor is zár a szíjtárcsa kuplungja, ha a teljes légkezelő panel ki van kapcsolva. Szóval amint elindul a motor, felpörögnek a ventilátorok, indul is a kompresszor, mindegy, hogy a légkezelő panelen mi van beállítva. Bármi ötlet, hogy milyen vonalon induljak el? Tárolt hiba nincs, egy bluetooth-os ODBII-vel néztem torque lite appal.
A kocsi amúgy egy 2002-es ST220.
Köszi előre is!
Ha a klíma kuplungról lehúzod az elektromos csatlakozót, akkor elengedi? Ha nem, akkor ott van mechanikai hiba (összegyógyult). Ha akkor jó, akkor állandóan villanyt kap és behúz, errefelé kell elindulni. Mit mond a klímapanel öntesztje? Leírás a FAQutyában. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|