Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:23:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 740 741 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11183958 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36650 Dátum: 2022.01.25 kedd, 07:37:52 »

Sziasztok!

Olyan problémám van most a Mindeommal, hogy elindultam vele hazafelé, nem sokkal később a töltéshiba pár másodpercre felvillant, majd kialudt, de a fényszóró már gyengébben égett. Ezek után valamivel az ABS és az ESP lámpája gyulladt ki, majd ahogy kimentem az autópályára, nem sokkal később a komplett műszerfal állt le, majd az autó maga is. Esetleg tapasztalt már valaki hasonlót, és tudja, hol lehet a hiba?

A fő problémám, hogy ugye a töltéshiba csak rövid ideig világított, utána soha többet

Alighanem elment a töltésed. ABS-ESP akkor szeret világítani, ha alacsony az akkufesz. Nem tudom, mert nem írtad, hogy dízel vagy benzines, de a dízelről tudom, hogy gyakorlatilag addig megy, amíg van élet az akksiban, hogy a motorvezérlő elektronika működjon. Azután leáll és annyi.

Töltsd fel az akksit, és ha be tudod indítani, járó motornál mérj az akkun feszültséget. Dítzelnél 14,4V körül kell legyen, benzinesnél 13,7-13,8V. Ha az nincs meg, akkor kezdődhet a nyomozás, hogy miért nincs.

AndyA

P.s.: Írd be a profilodban az aláírásodba az autód adatait, ahogyan többünknél látod, és akkor nem kell folyton barkochbázni.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #36651 Dátum: 2022.01.25 kedd, 09:11:25 »

Alighanem elment a töltésed. ABS-ESP akkor szeret világítani, ha alacsony az akkufesz. Nem tudom, mert nem írtad, hogy dízel vagy benzines, de a dízelről tudom, hogy gyakorlatilag addig megy, amíg van élet az akksiban, hogy a motorvezérlő elektronika működjon. Azután leáll és annyi.

Töltsd fel az akksit, és ha be tudod indítani, járó motornál mérj az akkun feszültséget. Dítzelnél 14,4V körül kell legyen, benzinesnél 13,7-13,8V. Ha az nincs meg, akkor kezdődhet a nyomozás, hogy miért nincs.

AndyA

P.s.: Írd be a profilodban az aláírásodba az autód adatait, ahogyan többünknél látod, és akkor nem kell folyton barkochbázni.


Igen, azt kihagytam.
2.0-s benzines, és szinte biztos a töltés, mert az akku alig pár hónapos, ha jól emlékszem. Legalábbis remélem, hogy nem az, mert direkt hozzàvaló akkut vettünk.....egyenlőre a hazahozáson vacakolunk, mert kinn lett hagyva a pihenőben estére
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.25 kedd, 09:17:39 írta Gabesz92 » Naplózva

'05 Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #36652 Dátum: 2022.01.25 kedd, 16:15:54 »

Sikerült másik akkuval hazahozni, pont a házig bírta ki.

De amikor rákötöttük a feltöltött akkumulátort, a generátor elkezdett füstölni.
Gyújtás se, semmise nem volt bekapcsolva.
Naplózva

'05 Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #36653 Dátum: 2022.01.25 kedd, 17:07:33 »

Sikerült másik akkuval hazahozni, pont a házig bírta ki.

De amikor rákötöttük a feltöltött akkumulátort, a generátor elkezdett füstölni.
Gyújtás se, semmise nem volt bekapcsolva.

akkor meg van a hibás alkatrész is, egy új generátorért kiabál
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #36654 Dátum: 2022.01.25 kedd, 19:48:12 »

akkor meg van a hibás alkatrész is, egy új generátorért kiabál

Ezek után mi is erre jutottunk  nyes
Holnapi nap folyamán ki lesz belőle varázsolva, aztán jöhet a vadászat....
Naplózva

'05 Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36655 Dátum: 2022.01.26 szerda, 07:27:23 »

Ezek után mi is erre jutottunk  nyes
Holnapi nap folyamán ki lesz belőle varázsolva, aztán jöhet a vadászat....

Nem kell itt vadászgatni... Bp. Kertész utca 38.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #36656 Dátum: 2022.01.26 szerda, 11:39:22 »

Nem kell itt vadászgatni... Bp. Kertész utca 38.

AndyA

Kösz a tippet. Azt esetleg tudod, milyen árakon dolgoznak?
Naplózva

'05 Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36657 Dátum: 2022.01.26 szerda, 13:16:46 »

Kösz a tippet. Azt esetleg tudod, milyen árakon dolgoznak?

Vagy 5 évvel ezelőtt jártam náluk utoljára. Akkor 35 ezer volt a felújított generátor 6 hónap garival, és még talán egy tizes extrában, hogy kicseréljék az állórészt egy másikra, amivel 90A helyett 120A-t tud tolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #36658 Dátum: 2022.01.26 szerda, 14:08:18 »

Akkor majd rájuk nézek, ha kinn lesz a generátor....van egy sejtésem, hogy ez még a gyárija, akkor viszont szép kort megélt....
Naplózva

'05 Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #36659 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 23:48:58 »

Generátor ki lett szedve, az állórész meg egy dióda füstölt el, de a kuplung rész már régóta be volt állva...komplett csere történt, járgány újra működik.
Naplózva

'05 Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36660 Dátum: 2022.01.28 péntek, 10:08:53 »

Generátor ki lett szedve, az állórész meg egy dióda füstölt el, de a kuplung rész már régóta be volt állva...komplett csere történt, járgány újra működik.

 eljen

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #36661 Dátum: 2022.01.29 szombat, 17:40:43 »

Sziasztok!
Távirányító miatt szeretnék segítséget kérni. Tavaly november vége óta van nálunk egy MK4 Mondeo 1,6 benzin 2009/12.havi.
Két gyári bicskakulcs volt hozzá. Mindegyik kiválóan működött. A múlt héten az egyik (mondjuk ez lesz a pótkulcs) nem nyitotta
távirányítással az ajtókat. Viszont fizikailag az zárban igen és indult vele az autó. Majd ha az 1.sz kulccsal nyitottam, utána működött
a távirányító része a pótkulcsnak is, többször is. De másnap már megint nem.
Jó, legyen egy gyors elemcsere. Kész. Nem nyitja távirányítva, majd a főkulcs nyitása után a pótkulcs megint működik minden funkciója.
A régi elemet megmértem, teljesen jó volt.
Van tippetek, hogy miért csak a fő kulcs után működik?
Valamilyen módszerrel le lehet ellenőrizni külön a kulcsot? (pl. tv távirányítónál a telefon kamerája elé és látszik, hogy ad-e jelet
vagy nem. stb.)
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
aszti75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #36662 Dátum: 2022.02.05 szombat, 07:56:13 »

Sziasztok! help
2001-es,1.8 bezniz,125 LE (B4Y)Mondeo
 
Olyan gondom van,hogy nem áll be stabilra a vízhőfok Undecided
Random módon le-fel megy.Pl megyek 20 km-et és csak a fél és negyed vonal között a negydre áll be.Majd pár km megtétele után már be áll függőbe,aztán újabb pár km,és lejebb megy kb alapra.Anyagilag is veszteség,mert ugye az alapjáratom is magasabb (1100)Fűtésem van rendesen,reggeli,hideg indításnál a hűtőre menő vastag cső kb 3 perc alatt melegszik be.Tehát elviekben a termosztát megfelelően működik,ezért a vízhőfok jeladóra tippelnék.
Hol találom a jeladót?Volt aki azt írta,hogy a 3.-4. gyertya között.De hol?!Hengerfej oldalán,tetején,melyik oldalon?
Valaki tudna-e esetleg képpel,pontos leírással segíteni?

Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36663 Dátum: 2022.02.05 szombat, 08:06:43 »

Sziasztok! help
2001-es,1.8 bezniz,125 LE (B4Y)Mondeo
 
Olyan gondom van,hogy nem áll be stabilra a vízhőfok Undecided
Random módon le-fel megy.Pl megyek 20 km-et és csak a fél és negyed vonal között a negydre áll be.Majd pár km megtétele után már be áll függőbe,aztán újabb pár km,és lejebb megy kb alapra.Anyagilag is veszteség,mert ugye az alapjáratom is magasabb (1100)Fűtésem van rendesen,reggeli,hideg indításnál a hűtőre menő vastag cső kb 3 perc alatt melegszik be.Tehát elviekben a termosztát megfelelően működik,ezért a vízhőfok jeladóra tippelnék.
Hol találom a jeladót?Volt aki azt írta,hogy a 3.-4. gyertya között.De hol?!Hengerfej oldalán,tetején,melyik oldalon?
Valaki tudna-e esetleg képpel,pontos leírással segíteni?

Köszönöm.
És gondolod az jó,hogy hidegindításnál a vastag cső 3perc alatt melegszik be álló helyzetben terhelés nélkül?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36664 Dátum: 2022.02.05 szombat, 16:54:40 »

És gondolod az jó,hogy hidegindításnál a vastag cső 3perc alatt melegszik be álló helyzetben terhelés nélkül?

Benzines, az elég gyorsan melegszik a dizlijeinkhez képest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36665 Dátum: 2022.02.05 szombat, 18:18:50 »

Benzines, az elég gyorsan melegszik a dizlijeinkhez képest.

AndyA
a cmax benzines,de az sem melegszik üzem melegre a kapuban 3 perc alatt ilyen időben. A termosztát meg ugye bőven 95 környékén nyit valahol....
Ha pedig előtte meleg a cső,az nem zár.Nem? Wink
« Utoljára szerkesztve: 2022.02.05 szombat, 18:20:24 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aszti75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #36666 Dátum: 2022.02.06 vasárnap, 10:49:46 »

Benzines, az elég gyorsan melegszik a dizlijeinkhez képest.

AndyA
Hát nézd, nem vagyok auto szerelő, sem szaki.Neten olvastam ezt az infót, hogy hogyan lehet egyszerűen ellenőrizni,hogy nyit-e a termosztát vagy pedig zárva marad. Úgy írták, hogy ha kb 3 perc alatt langyosodni kezd a cső, akkor a termosztát jó. Nem értek hozzá, ezért is tettem fel a kérdésemet itt. Én a víz hőfok jeladót tippeltem. De ha termosztát gyanús, a válaszod alapján (én azt szültem le),akkor cseréltem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36667 Dátum: 2022.02.06 vasárnap, 11:36:15 »

Hát nézd, nem vagyok auto szerelő, sem szaki.Neten olvastam ezt az infót, hogy hogyan lehet egyszerűen ellenőrizni,hogy nyit-e a termosztát vagy pedig zárva marad. Úgy írták, hogy ha kb 3 perc alatt langyosodni kezd a cső, akkor a termosztát jó. Nem értek hozzá, ezért is tettem fel a kérdésemet itt. Én a víz hőfok jeladót tippeltem. De ha termosztát gyanús, a válaszod alapján (én azt szültem le),akkor cseréltem.
cserélgetni felesleges pénzkidobás.Meg kell vizsgálni,mi a hiba. A jeladó jelét nem közvetlen látod a mutatón.Az ecu állítja be a műszeregységen a mutatót.
Érdemes diagolni is,élő adatokat nézni a jeladóról. Teszt üzemben is nézheted.  http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Ha a jaladó 50-70fokot mutat,a vastag cső pedig átmelegedik,akkor gyanús a termosztát hibája.

Járd körül,mielőtt bármit kicserélsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aszti75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #36668 Dátum: 2022.02.06 vasárnap, 12:16:53 »

cserélgetni felesleges pénzkidobás.Meg kell vizsgálni,mi a hiba. A jeladó jelét nem közvetlen látod a mutatón.Az ecu állítja be a műszeregységen a mutatót.
Érdemes diagolni is,élő adatokat nézni a jeladóról. Teszt üzemben is nézheted.  http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Ha a jaladó 50-70fokot mutat,a vastag cső pedig átmelegedik,akkor gyanús a termosztát hibája.

Járd körül,mielőtt bármit kicserélsz.


ForScan-el néztem bt-s cuccal. Ott kb 70⁰ C-os volt a víz a mutató közép állásban volt. Műszercsoportot már teszteltem, az összes mutató ki lengett,majd vissza.
Random működik a mutató. 20 km megtétele után kb negyed állásba volt,majd kb 2 km megtétele után néztem és akkor már közepén állt.  Aztán mentem kb 1 km-et,és látom,hogy vissza ment negyed állásba, de volt,hogy alapra állt be.Majd miután megálltam az autóval néztem,és be állt középre a mutató. Fűtésem van,hűtőfolyadék a max jelen. Vízem nem forr.
« Utoljára szerkesztve: 2022.02.06 vasárnap, 12:21:30 írta aszti75 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36669 Dátum: 2022.02.06 vasárnap, 13:07:24 »

ForScan-el néztem bt-s cuccal. Ott kb 70⁰ C-os volt a víz a mutató közép állásban volt. Műszercsoportot már teszteltem, az összes mutató ki lengett,majd vissza.
Random működik a mutató. 20 km megtétele után kb negyed állásba volt,majd kb 2 km megtétele után néztem és akkor már közepén állt.  Aztán mentem kb 1 km-et,és látom,hogy vissza ment negyed állásba, de volt,hogy alapra állt be.Majd miután megálltam az autóval néztem,és be állt középre a mutató. Fűtésem van,hűtőfolyadék a max jelen. Vízem nem forr.
Értem,de 70 foknál nem melegedhet a vastag cső.Érted?Csak akkor ha a  termo nincs zárva.Márpedig annak 90fok körül-felett szabad csak nyitnia valahol.

A műszered, hogy középen áll,azt az ecu állítja oda,nem közvetlenül a jeladó.
Fűtésed van,meleg a vized,és nem forr.De az,hogy a mutató lemegy minimumra,az lehet a termosztát hibás működése miatt.
Lépj be a tesztmódba, és menet közben ellenőrizd a hőfokot.Látni fogod,ahogy változik a vízhőfok,és mennyi amikor visszaáll a minimumra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aszti75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #36670 Dátum: 2022.02.06 vasárnap, 15:11:01 »

Értem,de 70 foknál nem melegedhet a vastag cső.Érted?Csak akkor ha a  termo nincs zárva.Márpedig annak 90fok körül-felett szabad csak nyitnia valahol.

A műszered, hogy középen áll,azt az ecu állítja oda,nem közvetlenül a jeladó.
Fűtésed van,meleg a vized,és nem forr.De az,hogy a mutató lemegy minimumra,az lehet a termosztát hibás működése miatt.
Lépj be a tesztmódba, és menet közben ellenőrizd a hőfokot.Látni fogod,ahogy változik a vízhőfok,és mennyi amikor visszaáll a minimumra.

Értem,Mester! nyes
Fogom,amit írsz és logikus is.Tehát akkor elviekben nem zár el a termosztátom,ezért langyos a vizem már 3 perc után,hideg indításnál.Mivel nem zár a termosztát,így rögtön elkezdi keringtetni a vizet,ezért lassan/nehezen melegszik fel.Ezáltal a víz hőfok jeladó sem tudja a normál üzemi jelet küldeni az ECU-nak,és ezért jár össze-vissza a mutató,minek következtében az alapjáratom is általában magasabb,mint 850-900.
Mikor viszont megálltam az autóval,nem volt menetszél sem,ami hűtötte volna,ezért állt be középre a kb 22-23 km után.

Jól értem a lényeget?
Holnap megyek kb egy 90 km-es utat,akkor rá küldöm a FordSysPro-t élő adattal....
Pluszban a műszerteszt is menni fog.
Aztán jelentkezem.
Köszönöm az eddigi kielégítő segítséged.
További szép hétvégét!
« Utoljára szerkesztve: 2022.02.06 vasárnap, 15:18:30 írta aszti75 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36671 Dátum: 2022.02.06 vasárnap, 17:24:27 »

Értem,Mester! nyes
Fogom,amit írsz és logikus is.Tehát akkor elviekben nem zár el a termosztátom,ezért langyos a vizem már 3 perc után,hideg indításnál.Mivel nem zár a termosztát,így rögtön elkezdi keringtetni a vizet,ezért lassan/nehezen melegszik fel.Ezáltal a víz hőfok jeladó sem tudja a normál üzemi jelet küldeni az ECU-nak,és ezért jár össze-vissza a mutató,minek következtében az alapjáratom is általában magasabb,mint 850-900.
Mikor viszont megálltam az autóval,nem volt menetszél sem,ami hűtötte volna,ezért állt be középre a kb 22-23 km után.

Jól értem a lényeget?
Holnap megyek kb egy 90 km-es utat,akkor rá küldöm a FordSysPro-t élő adattal....
Pluszban a műszerteszt is menni fog.
Aztán jelentkezem.
Köszönöm az eddigi kielégítő segítséged.
További szép hétvégét!
eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aszti75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #36672 Dátum: 2022.02.07 hétfő, 11:49:35 »

eljen wave
Na,Mester úr!
Itt van kérem szépen a kép,arról,hogy a víz hőfok mutató középen áll,az autó és aFordSys Pro szerint is 64 fokos a víz.
Ezek szerint,akkor folyamatosan nyitva van a termosztát?
https://drive.google.com/file/d/156NurEcQ8s7L6x5_FI_O-qOs02IIRUnk/view?usp=sharing
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36673 Dátum: 2022.02.07 hétfő, 11:57:54 »

Na,Mester úr!
Itt van kérem szépen a kép,arról,hogy a víz hőfok mutató középen áll,az autó és aFordSys Pro szerint is 64 fokos a víz.
Ezek szerint,akkor folyamatosan nyitva van a termosztát?
https://drive.google.com/file/d/156NurEcQ8s7L6x5_FI_O-qOs02IIRUnk/view?usp=sharing
szerintem igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aszti75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #36674 Dátum: 2022.02.07 hétfő, 12:19:52 »

szerintem igen.

Köszönöm.Akkor meg keresem a szerelőmet termosztát cserével kapcsolatban.

 worship worship
Naplózva
joco930122
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #36675 Dátum: 2022.02.25 péntek, 18:57:21 »

Sziasztok Márkatársak!
Nem működik sem az egr, sem a turbo az autón. 2 mágnesszelep van ezeknek a működéséhez. A 2 tekercs ellenállása jó, illetve ha direktbe kapja az áramot, akkor működnek. Vezeték szakadás a bal első toronynál lévő csatlakozóig nincs. A bennük lévő visszacsapó is működik. Vákumpumpa jó. Ez a 2 mágneszelep honnan kapja az áramot? Járt már valaki így?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36676 Dátum: 2022.02.25 péntek, 18:59:35 »

Sziasztok Márkatársak!
Nem működik sem az egr, sem a turbo az autón. 2 mágnesszelep van ezeknek a működéséhez. A 2 tekercs ellenállása jó, illetve ha direktbe kapja az áramot, akkor működnek. Vezeték szakadás a bal első toronynál lévő csatlakozóig nincs. A bennük lévő visszacsapó is működik. Vákumpumpa jó. Ez a 2 mágneszelep honnan kapja az áramot? Járt már valaki így?
Előre is köszönöm a segítséget.

Miből gondolod, hogy nem működnek? Mi a hibajelenség?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36677 Dátum: 2022.02.25 péntek, 19:35:06 »

Sziasztok Márkatársak!
Nem működik sem az egr, sem a turbo az autón. 2 mágnesszelep van ezeknek a működéséhez. A 2 tekercs ellenállása jó, illetve ha direktbe kapja az áramot, akkor működnek. Vezeték szakadás a bal első toronynál lévő csatlakozóig nincs. A bennük lévő visszacsapó is működik. Vákumpumpa jó. Ez a 2 mágneszelep honnan kapja az áramot? Járt már valaki így?
Előre is köszönöm a segítséget.
falsot nem kap a vákuum rendszer?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joco930122
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #36678 Dátum: 2022.03.04 péntek, 17:49:30 »

Miből gondolod, hogy nem működnek? Mi a hibajelenség?

AndyA
Nincs erő az autóban. Nagyobb gázadásra malacfarok. Ha direktbe rákötöm a vákum csövet ide-oda, akkor működik a turbó, illetve az egr is.
Illetve ezt a 2 hibakódot dobja állandóan, amit törölni sem lehet. Persze ezek mellett ott a P0235 is.
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 17:53:55 írta joco930122 » Naplózva
joco930122
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #36679 Dátum: 2022.03.04 péntek, 17:55:08 »

Nincs erő az autóban. Nagyobb gázadásra malacfarok. Ha direktbe rákötöm a vákum csövet ide-oda, akkor működik a turbó, illetve az egr is.
Illetve ezt a 2 hibakódot dobja állandóan, amit törölni sem lehet. Persze ezek mellett ott a P0235 is.
Nem kap. Ezt leteszteltük.
Naplózva
Zsiriferi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #36680 Dátum: 2022.03.05 szombat, 18:00:17 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne adott egy 2001 sedan digit klímás és ha lehet szeretnék bele rakni fl utáni rádiót teni lehetséges-e és ha igen mitkell hozá kicserélni
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #36681 Dátum: 2022.03.05 szombat, 20:11:49 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne adott egy 2001 sedan digit klímás és ha lehet szeretnék bele rakni fl utáni rádiót teni lehetséges-e és ha igen mitkell hozá kicserélni
Válaszokat előre is köszönöm
Középkonzolt, felette a műszerfalat, vagy megfaragod az alját, hogy alá menjen a középkonzol.
Digitklíma vezérlőt, de!!!! Fontos. Át kell kötögetni a csatlakozókat, különben lefüstöl a vezérlő.
A digitklíma vezérlőhöz kellenek a hőmérséklet szenzorok, napfény szenzor, stb
Sztem vmi 1 Dines rádióval, beépítőkerettel egyszerűbben jársz. 
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsiriferi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #36682 Dátum: 2022.03.06 vasárnap, 14:01:22 »

Középkonzolt, felette a műszerfalat, vagy megfaragod az alját, hogy alá menjen a középkonzol.
Digitklíma vezérlőt, de!!!! Fontos. Át kell kötögetni a csatlakozókat, különben lefüstöl a vezérlő.
A digitklíma vezérlőhöz kellenek a hőmérséklet szenzorok, napfény szenzor, stb
Sztem vmi 1 Dines rádióval, beépítőkerettel egyszerűbben jársz.  

 Köszönöm válaszodat.
Lehetséges de szerintem te is tudod hogy a hangtechnika a gyári radiokhoz van kitalálva.  Meg anyi lenne a kérdésem hogy a rádió csatlakozók passzolnak-e és a kormány vezérlés is megy e
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.06 vasárnap, 14:04:59 írta Zsiriferi » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #36683 Dátum: 2022.03.06 vasárnap, 14:30:30 »


 Köszönöm válaszodat.
Lehetséges de szerintem te is tudod hogy a hangtechnika a gyári radiokhoz van kitalálva.  Meg anyi lenne a kérdésem hogy a rádió csatlakozók passzolnak-e és a kormány vezérlés is megy e
A gyári rádióktól akkora nagy csodát ne várj.
A kormánytávhoz is kaphatsz akár adaptert, adott típusokhoz.

A gyári rádiók csatlakozója is eltér, Fl előtt és után, a kormánytáv működik.
Nekem is 2001es volt, Fl utáni belsővel. De én így vettem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36684 Dátum: 2022.03.07 hétfő, 11:10:00 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne adott egy 2001 sedan digit klímás és ha lehet szeretnék bele rakni fl utáni rádiót teni lehetséges-e és ha igen mitkell hozá kicserélni
Válaszokat előre is köszönöm

fordwiki.co.uk-n nézz körül, szerintem volt ilyesmiről is leírás (angolul, nyilván).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #36685 Dátum: 2022.03.09 szerda, 11:37:17 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy utólag épített már be gyári ülésfűtést, kábelezéssel egyetemben? Esetleg egy leírás róla vagy bármi anyag ami fellelhető az internet bugyraiban, megköszönném a segítséget. Egy 2001-es TDDI sedanról lenne szó.

Üdv: Tom
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36686 Dátum: 2022.03.09 szerda, 13:56:35 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy utólag épített már be gyári ülésfűtést, kábelezéssel egyetemben? Esetleg egy leírás róla vagy bármi anyag ami fellelhető az internet bugyraiban, megköszönném a segítséget. Egy 2001-es TDDI sedanról lenne szó.

Üdv: Tom

Az üléspárnát szét kell szedni, hogy alá tudd tenni a fűtőbetétet. Nem nagy gáz. A gyári rögzítőgyűrűkkel nem érdemes xarakodni, simán elcsíped, kuka. Helyettük kisebb méretű gyorskötőző a visszaszereléshez, örök élet, meg egy nap.

Azután attól függ, mit vettél. Villanyt lehet találni neki a CJB-n, onnan a középkonzol felé és alatt tudsz az ülésekhez jutni, vagy a "hivatalos" úton, a bal küszöbben és az ülések eleje alatt lévő alagutakon. Hátsó üléshez detto.

Kapcsolót oda szereled be, ahol kézre esik, de lehet gyári kapcsolót is szerezni, és mehet a középkonzolba a gyári helyére.

Ha ott tartasz, hogy már érdekes a dolog, szólj, és kilesem neked hogy a CJB-n melyik ponton van a szükséges tápfesz. Közel tíz év távlatából már a fene se emlékszik rá fejből. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #36687 Dátum: 2022.03.10 csütörtök, 19:12:42 »

Az üléspárnát szét kell szedni, hogy alá tudd tenni a fűtőbetétet. Nem nagy gáz. A gyári rögzítőgyűrűkkel nem érdemes xarakodni, simán elcsíped, kuka. Helyettük kisebb méretű gyorskötőző a visszaszereléshez, örök élet, meg egy nap.

Azután attól függ, mit vettél. Villanyt lehet találni neki a CJB-n, onnan a középkonzol felé és alatt tudsz az ülésekhez jutni, vagy a "hivatalos" úton, a bal küszöbben és az ülések eleje alatt lévő alagutakon. Hátsó üléshez detto.

Kapcsolót oda szereled be, ahol kézre esik, de lehet gyári kapcsolót is szerezni, és mehet a középkonzolba a gyári helyére.

Ha ott tartasz, hogy már érdekes a dolog, szólj, és kilesem neked hogy a CJB-n melyik ponton van a szükséges tápfesz. Közel tíz év távlatából már a fene se emlékszik rá fejből. :-)

AndyA

Szia!

Rosszul fogalmaztam, komplett plüss ülés garnitúrát vettem, amiben benne van a két első ülés fűtése, plussz adták hozzá a konzol a való nyomógombot is (sima, egyszerű, be-ki nyomogomb, semmi fokozat és társai Smiley ). Csak az autómban nincsenek meg a kabelezesek, ezért kérdeztem, hogy valaki kapcsolási rajzot vagy egyéb hasznos információt tud-e adni ezzel kapcsolatban. Smiley Hálás lennék, ha megnézném, hogy honnan kell kakaót venni a CJB-ről. ( jól gondolom hogy ez a CJB a vezető térdénél levő biztosíték tábla ? Smiley

Köszönöm az eddigi segítséged! A Wikiben levő leírással sikerült életre kelteni az elszakadt kábel mit nem működő ülésfűtést. Smiley
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #36688 Dátum: 2022.03.11 péntek, 06:52:58 »

Szia!

Rosszul fogalmaztam, komplett plüss ülés garnitúrát vettem, amiben benne van a két első ülés fűtése, plussz adták hozzá a konzol a való nyomógombot is (sima, egyszerű, be-ki nyomogomb, semmi fokozat és társai Smiley ). Csak az autómban nincsenek meg a kabelezesek, ezért kérdeztem, hogy valaki kapcsolási rajzot vagy egyéb hasznos információt tud-e adni ezzel kapcsolatban. Smiley Hálás lennék, ha megnézném, hogy honnan kell kakaót venni a CJB-ről. ( jól gondolom hogy ez a CJB a vezető térdénél levő biztosíték tábla ? Smiley

Köszönöm az eddigi segítséged! A Wikiben levő leírással sikerült életre kelteni az elszakadt kábel mit nem működő ülésfűtést. Smiley

Ami nekem van róla dokumentum azt feltöltöttem neked, ebben van kapcsolási rajz is, de hogy jó lesz-e neked azt nem tudom.
Én mikor vettem a plus üléseket azokban gyári párnák voltak és az 5 állásos kapcsolót kellet hozzá.

https://drive.google.com/file/d/1Ac8W4AJwC5TyB2D_3QYXe0bVCP1c6Ms3/view?usp=sharing
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36689 Dátum: 2022.03.11 péntek, 09:25:14 »

Ami nekem van róla dokumentum azt feltöltöttem neked, ebben van kapcsolási rajz is, de hogy jó lesz-e neked azt nem tudom.
Én mikor vettem a plus üléseket azokban gyári párnák voltak és az 5 állásos kapcsolót kellet hozzá.

https://drive.google.com/file/d/1Ac8W4AJwC5TyB2D_3QYXe0bVCP1c6Ms3/view?usp=sharing

Ez neki nem nagyon segít sajnos, neki nem ilyenje van. Küldtem rendes kapcsrajzokat.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.11 péntek, 09:32:34 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joco930122
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #36690 Dátum: 2022.03.13 vasárnap, 18:01:02 »

Miből gondolod, hogy nem működnek? Mi a hibajelenség?

AndyA

No akkor! Vezeték hiba kizárva. MAF-tól ecu-ig minden vezeték jó. Mágnesszelepektől ecu-ig minden vezeték jó. A mágneszelepek az ecura az 52, illetve a 83 pinre érkeznek. Akkor az ecu lehet a hibás?
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #36691 Dátum: 2022.03.17 csütörtök, 16:10:55 »

Ami nekem van róla dokumentum azt feltöltöttem neked, ebben van kapcsolási rajz is, de hogy jó lesz-e neked azt nem tudom.
Én mikor vettem a plus üléseket azokban gyári párnák voltak és az 5 állásos kapcsolót kellet hozzá.

https://drive.google.com/file/d/1Ac8W4AJwC5TyB2D_3QYXe0bVCP1c6Ms3/view?usp=sharing

Köszönöm az anyagot, tanulságos! Smiley
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #36692 Dátum: 2022.03.17 csütörtök, 16:11:16 »

Ez neki nem nagyon segít sajnos, neki nem ilyenje van. Küldtem rendes kapcsrajzokat.

AndyA

Megkaptam és hálásan köszönöm! Smiley  worship
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #36693 Dátum: 2022.04.02 szombat, 20:29:22 »

Sziasztok!!
Olyan problémám lenne,hogy az eggyik kocsinkban van egy elektromos napfénytető aminek a gombja nem teljesen úgy működik ahogy azt a kézikönyvben olvastam.
2 nyil van a gombon,de csak a lefelé mutató nyil működik a másikkal nemcsinál semmit.
Azt is olvastam,hogy a kocsi zárásakor amikor az ablakokat is felhúzza a napfénytetőt is képes zárni,na ezt se csinálja.
Valaki tudna nekem ebben segíteni??
A kocsi: 2002 MK3 2.0 benzines
Segítségeteket előre is köszönöm!!
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36694 Dátum: 2022.04.03 vasárnap, 08:22:56 »

Sziasztok!!
Olyan problémám lenne,hogy az eggyik kocsinkban van egy elektromos napfénytető aminek a gombja nem teljesen úgy működik ahogy azt a kézikönyvben olvastam.
2 nyil van a gombon,de csak a lefelé mutató nyil működik a másikkal nemcsinál semmit.
Azt is olvastam,hogy a kocsi zárásakor amikor az ablakokat is felhúzza a napfénytetőt is képes zárni,na ezt se csinálja.
Valaki tudna nekem ebben segíteni??
A kocsi: 2002 MK3 2.0 benzines
Segítségeteket előre is köszönöm!!
valószínű,rossz a kapcsoló.diaggal vagy műszerrel ellenőrizhető.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #36695 Dátum: 2022.04.03 vasárnap, 22:07:07 »

valószínű,rossz a kapcsoló.diaggal vagy műszerrel ellenőrizhető.
Szia!!
Azt kihagytam az előzö kommentemből,hogy a kapcsolot kimértem,és annak semmi baja.
Más gond lehet.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36696 Dátum: 2022.04.03 vasárnap, 22:18:13 »

Szia!!
Azt kihagytam az előzö kommentemből,hogy a kapcsolot kimértem,és annak semmi baja.
Más gond lehet.
diaggal az is ellenőrizhető,hogy bemegy e a jel a GEM-be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #36697 Dátum: 2022.04.04 hétfő, 12:36:59 »

diaggal az is ellenőrizhető,hogy bemegy e a jel a GEM-be.
A diag nem mutatott ráutaló problémát.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36698 Dátum: 2022.04.04 hétfő, 13:37:43 »

A diag nem mutatott ráutaló problémát.

Akkor el kell indulni a drót mentén és mérni.

Legelsőnk nézd meg, hogy a motor hajlandó-e együttműködni. Adj neki akksiról direktben villanyt. Azután onnan lehet tovább menni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36699 Dátum: 2022.04.04 hétfő, 15:43:26 »

A diag nem mutatott ráutaló problémát.
nem is hibakód lesz. Élő adatokat kell ellenőrizni. Kapcsoló jel van vagy nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 740 741 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.