Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 15:13:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10553884 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:21:53 »

nekem a baloldalt 15db
akkor nincs bekábelezve hátra az e.ablak, mert nekem bal hátul csak 5db van falbav rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:26:40 »

nekem a baloldalt 15db
Nekem is! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:27:27 »

Nekem is! integet2
kösz mindenkinek a fáradozást worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:45:16 »

De befejeztem a digitklíma beépítést, június 25.-e óta működik.
 
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:51:06 »

akkor nincs bekábelezve hátra az e.ablak, mert nekem bal hátul csak 5db van falbav rinya

Azt hittem, minden mondeo 4 el. ablakos... Furcsa.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:58:34 »

Azt hittem, minden mondeo 4 el. ablakos... Furcsa.
Ez sajnos így van,de más tipusoknál is!!!!!Ez épp olyan ismerősömnek f2 a mondeo azon belül is Ghia és nincs benne ülés fűtés,nekem meg van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:24:46 »

Ez sajnos így van,de más tipusoknál is!!!!!Ez épp olyan ismerősömnek f2 a mondeo azon belül is Ghia és nincs benne ülés fűtés,nekem meg van.

Hali,

Az ambiente-ben nincs 4x el ablak, csak a trend-ben meg a ghia-ban.

Az ulesfutest meg a multkor beszeltuk, hogy az kulon rendelheto xtra volt, ghia-n felul. legalabbis a flift elottiben biztos,
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:34:56 »

Hali,

Az ambiente-ben nincs 4x el ablak, csak a trend-ben meg a ghia-ban.

Az ulesfutest meg a multkor beszeltuk, hogy az kulon rendelheto xtra volt, ghia-n felul. legalabbis a flift elottiben biztos,
igen,az enyémbe biztos rendelték,de az övében akkor miért nincs mikor a 2. módosítás utáni .És ezt ő is furcsálta mikor megvette és Ghia pedig.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:48:20 »

Hali,

Az ambiente-ben nincs 4x el ablak, csak a trend-ben meg a ghia-ban.

Az ulesfutest meg a multkor beszeltuk, hogy az kulon rendelheto xtra volt, ghia-n felul. legalabbis a flift elottiben biztos,
Alapban lehet,hogy nincs,de ha kérték biztos van benne,mert a hasznaltauto.hu-n van ambiente eladó és 4x elektromos ablak van benne.Több is van eladó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:50:04 »

Alapban lehet,hogy nincs,de ha kérték biztos van benne,mert a hasznaltauto.hu-n van ambiente eladó és 4x elektromos ablak van benne.Több is van eladó.
hát a mienkben nincs, de mi nem is a felszereltségéért vettük meg hanem az állapota miatt wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:54:23 »

hát a mienkben nincs, de mi nem is a felszereltségéért vettük meg hanem az állapota miatt wave
hidd el ez jobb szempont vételkor mint a felszereltség!!!! eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:57:26 »

hidd el ez jobb szempont vételkor mint a felszereltség!!!! eljen
tudom, ezért lett ez wave
a hiányzó felszereltséget pedig lehet pótolni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 22:50:45 »

Sziasztok
Ülésfűtés ügyében írok nektek. Nekem gyárilag nincs benne fűtés, és csak az anyós ülésre szeretném bekötni.
Szerintetek, hogy járnák a legjobban, és persze olcsón is? Néztem neten, hogy vannak ilyen ülőalátétek, de jó lenne olyan ami egyáltalán nem látszik, viszont az már 20-25 ezres tétel.
Meg lehet ezt oldani olcsóbban is? Arra gondoltam, hogy a sima olcsó külső füthető ülés alátétet, szétbontom és berakom az ülés huzat alá.
Szerintetek? Huh?
vegyél bontott ülést fűtéssel, kapcsolóval. szerintem az a legegyszerűbb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 23:05:49 »

hidd el ez jobb szempont vételkor mint a felszereltség!!!! eljen

A kettő együtt a legjobb!  nyes
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 02:07:55 »

vegyél bontott ülést fűtéssel, kapcsolóval. szerintem az a legegyszerűbb.
Gondoltam rá, de az kb. milyen árban lenne?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 07:09:06 »

Gondoltam rá, de az kb. milyen árban lenne?
nem biztos,de mintha Ervin 60 ért vett volna bőr garnitúrát-fűtöttett... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 10:09:01 »

Gondoltam rá, de az kb. milyen árban lenne?
Hát pl. ez jó lenne donornak:
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-MK3-CLOTH-ZETEC-LX-GHIA-INTERIOR-2001-2007-/320573362771?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM#ht_1956wt_932
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-MK3-BLACK-LEATHER-INTERIOR-SALOON-/330457502897?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM#ht_2153wt_932
Megbízható cég, 18KG-ig 60GBP a szállítás, szerintem max 150GBP ellenében az egész itt van.
Ennél olcsóbb az lehet, ha szétnézel pl. motorcraft-nál itt a fórumon.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 15:38:16 »

Üdv.

Ma az autópályán 130-nál felvillant az összes műszeregység lámpa, utánna a mutatók visszaestek 0-ra kb 2 sec-re, a megtett km 0-ázódott.
2 sec múlva minden visszaállt normálba. Motorikusan nem történt semmi. Ment tovább.

Mintha valahol már olvastam volna ilyet, csak most nem találok ilyen hozzászólást.

Az érdekelne, hogy mi lett a következtetés? Valami elromlóban van, vagy csak újra boot-olt a Windows?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 15:57:14 »

Üdv.

Ma az autópályán 130-nál felvillant az összes műszeregység lámpa, utánna a mutatók visszaestek 0-ra kb 2 sec-re, a megtett km 0-ázódott.
2 sec múlva minden visszaállt normálba. Motorikusan nem történt semmi. Ment tovább.

Mintha valahol már olvastam volna ilyet, csak most nem találok ilyen hozzászólást.

Az érdekelne, hogy mi lett a következtetés? Valami elromlóban van, vagy csak újra boot-olt a Windows?

Én céges Fiat Ducatonál tapasztaltam pontosan ugyanilyet, az a testkábel, és a csatlakozó teljes elkorhadásra volt visszavezethető, de ezt csak kb. 100ezer JMFT kifizetése után a 4.-ik autóvillamosságis vette észre, és kb 1500-200FT-ból megcsinálta.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 18:14:52 »

Üdv.

Ma az autópályán 130-nál felvillant az összes műszeregység lámpa, utánna a mutatók visszaestek 0-ra kb 2 sec-re, a megtett km 0-ázódott.
2 sec múlva minden visszaállt normálba. Motorikusan nem történt semmi. Ment tovább.

Mintha valahol már olvastam volna ilyet, csak most nem találok ilyen hozzászólást.

Az érdekelne, hogy mi lett a következtetés? Valami elromlóban van, vagy csak újra boot-olt a Windows?

Jártam már így én is 2x, még nincs egzakt magyarázat. Boot-olt.  vigyor3
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 18:41:08 »

Nekem szombat éjszaka Horvátországból hazafelé csinálta, most  először.
A jelenség megegyezik a tápkimaradással, de nekem több utólagos elektronika van az autóba, azok öntesztbe kezdenének, de nem tették.



Üdv.

Ma az autópályán 130-nál felvillant az összes műszeregység lámpa, utánna a mutatók visszaestek 0-ra kb 2 sec-re, a megtett km 0-ázódott.
2 sec múlva minden visszaállt normálba. Motorikusan nem történt semmi. Ment tovább.

Mintha valahol már olvastam volna ilyet, csak most nem találok ilyen hozzászólást.

Az érdekelne, hogy mi lett a következtetés? Valami elromlóban van, vagy csak újra boot-olt a Windows?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 19:11:18 »

Üdv.

Ma az autópályán 130-nál felvillant az összes műszeregység lámpa, utánna a mutatók visszaestek 0-ra kb 2 sec-re, a megtett km 0-ázódott.
2 sec múlva minden visszaállt normálba. Motorikusan nem történt semmi. Ment tovább.

Mintha valahol már olvastam volna ilyet, csak most nem találok ilyen hozzászólást.

Az érdekelne, hogy mi lett a következtetés? Valami elromlóban van, vagy csak újra boot-olt a Windows?
A műszeregység testelése kontakthibás lehetett egy pillanatra.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 19:58:17 »

A műszeregység testelése kontakthibás lehetett egy pillanatra.....

Vagy az UFO-k előztek be a pályán és az volt  nyes
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2010.08.25 szerda, 00:20:14 »

Hali!  worship

Van valami kapcsolási rajzotok a belső csomagtérnyitó kapcsoló bekötéséhez? Vagy valami útmutató?

Üdv!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2010.08.25 szerda, 14:28:47 »

Tudnátok ajánlani korrekt autovillamossági szerelőt Dél-Buda, Budaörs, Érd térségében?Huh?
Vonóhorog elektromos bekötése lenne a feladat 13-as aljzattal.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2010.08.25 szerda, 14:33:11 »

Tudnátok ajánlani korrekt autovillamossági szerelőt Dél-Buda, Budaörs, Érd térségében?Huh?
Vonóhorog elektromos bekötése lenne a feladat 13-as aljzattal.

Nagy Zsolt,  Budakeszi +36309778402
Iszonyat korrekt, szepen dolgozik es nem draga. Evek ota hozza jarok minden autonkkal.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 00:16:33 »

Három év után ismét van ülésfűtés a vezetőülésben. A TZS féle cikk  worship worship worship
Az enyémnél szemét helyen volt eltörve a vezeték: egészen a fűtőbetétben, ott, ahol a bejövő vezeték és a betét tápvezetéke össze van forrasztva. Végigbontottam, mértem a teljes vezetékelést, mire kiderült, hogy a háttámla betétje OK (annak van bontható csatija az ülőlap alatt), a vezérlés, földelés, tápfesz OK, viszont az ülőlapban szakadás van. De megtaláltam és megforrasztottam problémát.  eljen
Ja és a vezetékkorrózió miatt szakadt vezeték javítása után működik ismét a kilépővilágítás a jobb tükörben is.  eljen

Szia Relhist!  integet2

Te bontottad az ülésed magad? Nekem is rá kellene szánnom magam, mert nálam ugyanúgy meg van kopva a vaj bőrözés, mint az említett TZS féle cikkben és át kellene cserélnem a két ülőlapi bőrözést. Mennyire bonyolult mutatvány ez? Komplett ülést már emeltem ki a mozgató motor-hajtómű fogaskerés javítás miatt, de kárpitózást még sosem bontottam - ettől kicsit tartok, de mivel emberek szerelték gondolom minden megoldható. Van valami buktató, kényesebb dolog, amire feltétlenül oda kell figyelni?

Kösz ha adsz tanácsot, üdv: Tamás  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 00:55:31 »

Szia Relhist!  integet2

Te bontottad az ülésed magad? Nekem is rá kellene szánnom magam, mert nálam ugyanúgy meg van kopva a vaj bőrözés, mint az említett TZS féle cikkben és át kellene cserélnem a két ülőlapi bőrözést. Mennyire bonyolult mutatvány ez? Komplett ülést már emeltem ki a mozgató motor-hajtómű fogaskerés javítás miatt, de kárpitózást még sosem bontottam - ettől kicsit tartok, de mivel emberek szerelték gondolom minden megoldható. Van valami buktató, kényesebb dolog, amire feltétlenül oda kell figyelni?

Kösz ha adsz tanácsot, üdv: Tamás  worship
Szövetkárpit egyszerűen lejön az ülőlapról. Ülést kiveszed, ülőlapot lecsavarozod. Az ülőlap szélén alul bepattintós nútba rögzített műanyag "léc" rögzíti a kárpitot, a behúzásoknál bepattintós fémpálca van. le kell jönnie gyorsan.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 06:23:50 »

Szövetkárpit egyszerűen lejön az ülőlapról. Ülést kiveszed, ülőlapot lecsavarozod. Az ülőlap szélén alul bepattintós nútba rögzített műanyag "léc" rögzíti a kárpitot, a behúzásoknál bepattintós fémpálca van. le kell jönnie gyorsan.

Szia!

Kösz, akkor majd rászánom magam.
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:31:46 »

Hali mindenki!!
Légyszi ha tudtok segítsetek,a problem a következő,-bekapcsolom a belső ventillátort,klímával,klíma nélkűl teljesen mindegy,egy darabig minden ok taps
de egy kis idő múlva,világít az ízzítás jelző(hibakód?)-majd a motor hol ugrál,hol,csak torpan egy nagyot,ha nem kapcsolom ki a fütést/hűtést odáig fajúl,hogy rángat-rángat,s megáll falbav falbav
Kérdem én mi a fa.. köze van a belső ventillátornak a motorhoz,vagy annak a vezérléséhez???,Mert tuti hogy akkor csinálja,ez 1000%
CSak az a gáz,hogy 2 napja voltam szervízbe,diagon,adagoló gyanú miatt,de semmit nem mondtak,hogy gond lenne,amire emlékszem az talán a gyenge testkábel(?)-talán,szóval semmi extra hibakód,vagy valami.most olvastassam ki megint?Vagy valakinek van v.mi ötlete?ha tudtok segítsetek help help
Köszönök minden segítséget integet2
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:43:39 »


Köszönök minden segítsége
Szia!
Elvileg ha a testkábel nem megfelelő akkor egy nagyobb fogyasztó áramfelvétele gondot okozhat az elektromos rendszerben.Vagyis kevesebb amper cikázik és nem elegendő minden fogyasztónak.Szerintem ellenörizni kellene a kábeleket pluszokat,testeket az akksin és a kasznin,esetleges lazulás,oxidációt vagy szakadást keresni. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 18:35:11 »


Köszönök minden segítsége
Szia!
Elvileg ha a testkábel nem megfelelő akkor egy nagyobb fogyasztó áramfelvétele gondot okozhat az elektromos rendszerben.Vagyis kevesebb amper cikázik és nem elegendő minden fogyasztónak.Szerintem ellenörizni kellene a kábeleket pluszokat,testeket az akksin és a kasznin,esetleges lazulás,oxidációt vagy szakadást keresni. integet2
Köszi a segítséget!
 az aksit már néztem,jók,s korróziómentesek a saruk,de azt nem tudom,hogy hol lehetnek a testkábelek kikötve a kasznihoz!Ha az aksi - tól lekötök a kasznihoz az javítja a testet?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 18:53:27 »

Köszi a segítséget!
 az aksit már néztem,jók,s korróziómentesek a saruk,de azt nem tudom,hogy hol lehetnek a testkábelek kikötve a kasznihoz!Ha az aksi - tól lekötök a kasznihoz az javítja a testet?
Elvileg javitja,de nem tudom,hogy szabad-e mert lehet vannak olyan dolgok amik test vezéreltek,de ha vársz mások véleményére  kapsz választ valakitöl a problémádra.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 18:55:50 »

Elvileg javitja,de nem tudom,hogy szabad-e mert lehet vannak olyan dolgok amik test vezéreltek,de ha vársz mások véleményére  kapsz választ valakitöl a problémádra.
ok   worship taps!
Naplózva
H Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 19:15:03 »

Sziasztok.Van egy olyan problémám,hogy elkezdett világitani a légzsák lámpa a kocsiban,ha beinditom villog egy ideig utánna egyfolytában világit mintha ki lenne kapcsolva.Volt már ilyen valakinek?Hogy lehet orvosolni a problémát?Elöre is köszi a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 19:19:57 »

Sziasztok.Van egy olyan problémám,hogy elkezdett világitani a légzsák lámpa a kocsiban,ha beinditom villog egy ideig utánna egyfolytában világit mintha ki lenne kapcsolva.Volt már ilyen valakinek?Hogy lehet orvosolni a problémát?Elöre is köszi a válaszokat.
hibakódot kellene olvastatni,minden valószínűség szerint(ha nem csattantál) egy csati kontakthibás vagy lecsúszott,vagy kábelszakadás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 19:43:23 »

hibakódot kellene olvastatni,minden valószínűség szerint(ha nem csattantál) egy csati kontakthibás vagy lecsúszott,vagy kábelszakadás.

nem kototted a biztonsagi ovedet be a masik ules csatjaba?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 19:48:36 »

nem kototted a biztonsagi ovedet be a masik ules csatjaba?
...én nem,esküszöm! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 19:49:20 »

nem kototted a biztonsagi ovedet be a masik ules csatjaba?
attól még nem csinál ilyet.sőt semmit!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 20:09:56 »

hibakódot kellene olvastatni,minden valószínűség szerint(ha nem csattantál) egy csati kontakthibás vagy lecsúszott,vagy kábelszakadás.

Köszi  a választ,akkor elvileg nagy baj nem lehet az a lényeg.
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2010.08.27 péntek, 20:47:58 »

hali mindenki!!
megint van egy kis bibi falbav-ma megyek az autóval kb 20km-t és vagy 3-szór megcsinálta azt hogy mind a négy óra mutatója felment a maxra, és most ott maradt vagy 2mp-ig aztán visszazuhant minden a 0-ra :rinya:és ez mind menet közbe!!semmi nem volt érzékelhető az autó menetét illetően,de egy pár percig se sebbesség,se fordulatszám,se v.hőfok,és se üa szintjelzés.Kib...zar érzés volt "vakon" vezetni,de ezt mi okozhatta.tegnap is írtam egy kis gondomról,ha olvassátok tipp vagy tanács,esetleg összefüggés?Köszike wave wave
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2010.08.27 péntek, 21:17:09 »

hali mindenki!!
megint van egy kis bibi falbav-ma megyek az autóval kb 20km-t és vagy 3-szór megcsinálta azt hogy mind a négy óra mutatója felment a maxra, és most ott maradt vagy 2mp-ig aztán visszazuhant minden a 0-ra :rinya:és ez mind menet közbe!!semmi nem volt érzékelhető az autó menetét illetően,de egy pár percig se sebbesség,se fordulatszám,se v.hőfok,és se üa szintjelzés.Kib...zar érzés volt "vakon" vezetni,de ezt mi okozhatta.tegnap is írtam egy kis gondomról,ha olvassátok tipp vagy tanács,esetleg összefüggés?Köszike wave wave


Testhiba lehet.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2010.08.27 péntek, 22:02:47 »

hali mindenki!!
megint van egy kis bibi falbav-ma megyek az autóval kb 20km-t és vagy 3-szór megcsinálta azt hogy mind a négy óra mutatója felment a maxra, és most ott maradt vagy 2mp-ig aztán visszazuhant minden a 0-ra :rinya:és ez mind menet közbe!!semmi nem volt érzékelhető az autó menetét illetően,de egy pár percig se sebbesség,se fordulatszám,se v.hőfok,és se üa szintjelzés.Kib...zar érzés volt "vakon" vezetni,de ezt mi okozhatta.tegnap is írtam egy kis gondomról,ha olvassátok tipp vagy tanács,esetleg összefüggés?Köszike wave wave

Lehet még akksi,feszültség esés.Méresdmeg milyen állapotban van!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2010.08.27 péntek, 23:07:47 »

hali mindenki!!
megint van egy kis bibi falbav-ma megyek az autóval kb 20km-t és vagy 3-szór megcsinálta azt hogy mind a négy óra mutatója felment a maxra, és most ott maradt vagy 2mp-ig aztán visszazuhant minden a 0-ra :rinya:és ez mind menet közbe!!semmi nem volt érzékelhető az autó menetét illetően,de egy pár percig se sebbesség,se fordulatszám,se v.hőfok,és se üa szintjelzés.Kib...zar érzés volt "vakon" vezetni,de ezt mi okozhatta.tegnap is írtam egy kis gondomról,ha olvassátok tipp vagy tanács,esetleg összefüggés?Köszike wave wave

Szia!

Látom 2001-es a géped. Kérdésem milyen idős az akksi, illetve a generátor?
Én úgy jártam kb 2-3 éve, hogy egy téli pécsi út alkalmával, esti hazaindulást követően bekapcsoltam egy csomó elektromos dolgot (ülésfűtés, szélvédő fűtések, venti nyélre, ablaktörlők stb) és egyszer csak a műszerfalon elkezdett minden világítani, a műszerek mentek össze-vissza. A motor elkezdett rángatni és leállt. Levettem a gyújtást, majd probáltam indítani de az akksi már nem tudta megforgatni az önindítót. Be lett bikázva, hogy eljussak egy nagyáruházig egy akksit venni, azzal szépen haza is mentem (1 órás út sötétben, szemerkélő esőben), majd másnap megint megjártam Pécs oda-vissza (menni kellett), de nem hagyott nyugodni a dolog és megnézettem a töltést - nem volt  wow1. Generátor kibontva - fesz.szabályzó szétégve, a generátor állórész egyik tekercs kivezetése elégve. (A töltés hiányát jelző égő nem világított - valószínű a szétégett fesz.szabályzó miatt.) Új generátor lett a vége.  rinya Fájt, mert hirtelen ez akkor (karácsony előtt) sok volt.
Gondolom neked még nem lehet itt a dolog, vagy nem is ennyire hasonló az eseted, de nem kéne eddig eljutni. Nézesd meg egy jó villamosságis szakival. Akksit, töltést, sarukat, test kábeleket.

Sok sikert, üdv: V.Tamás
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2010.08.28 szombat, 14:39:44 »

Szia!

Látom 2001-es a géped. Kérdésem milyen idős az akksi, illetve a generátor?
Én úgy jártam kb 2-3 éve, hogy egy téli pécsi út alkalmával, esti hazaindulást követően bekapcsoltam egy csomó elektromos dolgot (ülésfűtés, szélvédő fűtések, venti nyélre, ablaktörlők stb) és egyszer csak a műszerfalon elkezdett minden világítani, a műszerek mentek össze-vissza. A motor elkezdett rángatni és leállt. Levettem a gyújtást, majd probáltam indítani de az akksi már nem tudta megforgatni az önindítót. Be lett bikázva, hogy eljussak egy nagyáruházig egy akksit venni, azzal szépen haza is mentem (1 órás út sötétben, szemerkélő esőben), majd másnap megint megjártam Pécs oda-vissza (menni kellett), de nem hagyott nyugodni a dolog és megnézettem a töltést - nem volt  wow1. Generátor kibontva - fesz.szabályzó szétégve, a generátor állórész egyik tekercs kivezetése elégve. (A töltés hiányát jelző égő nem világított - valószínű a szétégett fesz.szabályzó miatt.) Új generátor lett a vége.  rinya Fájt, mert hirtelen ez akkor (karácsony előtt) sok volt.
Gondolom neked még nem lehet itt a dolog, vagy nem is ennyire hasonló az eseted, de nem kéne eddig eljutni. Nézesd meg egy jó villamosságis szakival. Akksit, töltést, sarukat, test kábeleket.

Sok sikert, üdv: V.Tamás
Köszi szépen, az aksi korát nem tudom beazonosítani,s a generátorét se,úgyhogy most viszem egy villanyáshoz,ja még olyat csinált,ha bekapcsolt a vízhűtő ventie,elhalványúlt a fényszóró,elég keményen,ezis ezeknek a hibáknak a lehetőségét erősíti,mégegyszer kösz  worship
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 00:10:58 »

hali mindenki!!
megint van egy kis bibi falbav-ma megyek az autóval kb 20km-t és vagy 3-szór megcsinálta azt hogy mind a négy óra mutatója felment a maxra, és most ott maradt vagy 2mp-ig aztán visszazuhant minden a 0-ra :rinya:és ez mind menet közbe!!semmi nem volt érzékelhető az autó menetét illetően,de egy pár percig se sebbesség,se fordulatszám,se v.hőfok,és se üa szintjelzés.Kib...zar érzés volt "vakon" vezetni,de ezt mi okozhatta.tegnap is írtam egy kis gondomról,ha olvassátok tipp vagy tanács,esetleg összefüggés?Köszike wave wave


A Focus-os fórumon már többeknél jelentkezett a hiba. Eddig mindíg ugyanaz oldotta meg a problémát: akksicsere...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 15:39:03 »

A Focus-os fórumon már többeknél jelentkezett a hiba. Eddig mindíg ugyanaz oldotta meg a problémát: akksicsere...

Köszi most nézettem meg ez aksit,azt mondta a szerelő,hogy "terhelve 9v-az még jó(?)(varta 74ah!)
ja és a központi biztidoboz,ami a mot.térben van,-na annak a középső lefogatócsavarja fel volt teljesen lazulva,s tele volt a széle elektromos cizzenéssel.gondolom ott kapják a biztik a testet,ez okozhatta a gondokat?Huh? integet2 integet2
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 15:57:57 »

Köszi most nézettem meg ez aksit,azt mondta a szerelő,hogy "terhelve 9v-az még jó(?)(varta 74ah!)
ja és a központi biztidoboz,ami a mot.térben van,-na annak a középső lefogatócsavarja fel volt teljesen lazulva,s tele volt a széle elektromos cizzenéssel.gondolom ott kapják a biztik a testet,ez okozhatta a gondokat?Huh? integet2 integet2


Hát igen.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 16:27:54 »

Köszi most nézettem meg ez aksit,azt mondta a szerelő,hogy "terhelve 9v-az még jó(?)(varta 74ah!)
ja és a központi biztidoboz,ami a mot.térben van,-na annak a középső lefogatócsavarja fel volt teljesen lazulva,s tele volt a széle elektromos cizzenéssel.gondolom ott kapják a biztik a testet,ez okozhatta a gondokat?Huh? integet2 integet2
szerintem nem,mert az én akksim indításkor 10.5 voltra ment le és már ingatta a vill.szerelő a fejét.Ezért vettem bele az erősebbet.Ha a gond megoldódott,akkor méresdmeg újra és nézesd meg a töltést üresben és kapcsolj rá fogyasztókat.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.29 vasárnap, 16:31:03 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 17:03:27 »

szerintem nem,mert az én akksim indításkor 10.5 voltra ment le és már ingatta a vill.szerelő a fejét.Ezért vettem bele az erősebbet.Ha a gond megoldódott,akkor méresdmeg újra és nézesd meg a töltést üresben és kapcsolj rá fogyasztókat.
Nekem csak álló motornál az aksi kát pólusára rányomott egy műszert,s azt mondta hogy "terhelten nézi,mert rajtavan valami tekercs,s az annyit vesz le mintha indítóznák.Különben a gép nállam van 2-éve,s soha nem töltöttem még,sőt télen is indúl gond nélkül(mult tél ugyebár olykor -10,környékén verette)!Még a töltést akarom megnézetni-ott milyen értéknek kell kijönni??
Naplózva
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.