Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:31:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11156817 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 17:15:54 »


Nagyon remélem, h a  wd40 segíteni fog....  rinya
mééé? 2órás mutatvány ,és filléres költség!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 00:02:40 »

Szerelt már be valaki csomagtérnyitó kapcsolót utólag?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 12:41:18 »

Hali!

Csak 14V-os izzók jók  a műszerfalba, a 12V-os nemjó?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 13:05:10 »

Hali!

Csak 14V-os izzók jók  a műszerfalba, a 12V-os nemjó?

Öööö tudomásom szerint minden autóba 12voltos kell, a kamionok 24 voltosak. Nem watt-ot akartál mondani?
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 13:08:38 »

Öööö tudomásom szerint minden autóba 12voltos kell, a kamionok 24 voltosak. Nem watt-ot akartál mondani?

Volt-ot akartam. A műszerfal izzóra volt rá írva, hogy 14V 3W. Asszem vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 13:38:14 »

Volt-ot akartam. A műszerfal izzóra volt rá írva, hogy 14V 3W. Asszem vigyor3

Az még nem gond. (Szerintem az 12V 3W ami rá volt írva, de a 14V-os is jó)

Üdv
Csaba
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 14:59:34 »

Van egy érdekes gondom! Mégpedig olyan furcsa dolgokat csinál a kocsi, hogy gondol egyet és kattanik a zár az ajtóba (mind a 4ben) de nem zár be! Aztán megint gondol egyet 6 indítás után akkor lezár minden zár, valamikor a kézzel nem nyílik a csomagatartó! Aztán ha hosszan nyomom a nyitást a kulcson , ugye lejön minden ablak és fodítva is de pl aksisaru éehúzása óta csak lefele megy az ablak ha hosszan nyomom a gombot a kulcson ferditva meg megmakacsolja mgát!
Biztos lelkeve és amikor ez van menzeszel vagy a t.ö.k.ö.m tudja! Mindenesetre ha találkozott valaki ilyennel és tudja az okát és és ráolvasással meg tudja gyógyítani akkor szóljon! Smiley Wink worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 15:09:11 »

Van egy érdekes gondom! Mégpedig olyan furcsa dolgokat csinál a kocsi, hogy gondol egyet és kattanik a zár az ajtóba (mind a 4ben) de nem zár be! Aztán megint gondol egyet 6 indítás után akkor lezár minden zár, valamikor a kézzel nem nyílik a csomagatartó! Aztán ha hosszan nyomom a nyitást a kulcson , ugye lejön minden ablak és fodítva is de pl aksisaru éehúzása óta csak lefele megy az ablak ha hosszan nyomom a gombot a kulcson ferditva meg megmakacsolja mgát!
Biztos lelkeve és amikor ez van menzeszel vagy a t.ö.k.ö.m tudja! Mindenesetre ha találkozott valaki ilyennel és tudja az okát és és ráolvasással meg tudja gyógyítani akkor szóljon! Smiley Wink worship
Akksi saru levétele után az ablakot újra kell programozni,hogy folyamatosan felmenjen.Gyújtást add rá és egyenként húzd fel az ablakot majd nyomd tovább és tarsd a kapcsolót 3-4-mp-ig.Valamelyik zár kontaktos lehet.Valaki itt a fórumon egyenként beolajozták őket.Hibás lehet a hátsó ajtód mikro kapcsolója is.A másik kocsimnál ez a kattanás a központi zár vezérlőjének a hibája okozza.A mondinál a bal első ajtó zárja okozhat hibát a hátsóval kapcsolatban is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 15:54:22 »

Sziasztok
Nincs valakinek véletlenül egy Ford 6006E CD lejátszója?
Hibás is megfelelő lenne kísérleti célra kellene.
Mivel nekem nem működik benne a CD, vagyis 1CD van benne és azzal megy, ha CD akarok cserélni ki kell venni a lejátszót  Grin
mivel nincs más a helyére azért is nem akarom kivenni így egy rossz is megtenné.
Olvastam hogy csinált valaki olyan megoldást, hogy egy üres CD kell beletenni és lehet csinálni rá bemenetet egy lejátszó kell hozzá és kész.
Én egy kicsit másként szeretném megoldani.
Ha van valakinek ilyen és nem használja, ne dobja ki ( nem ingyen)!!!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:06:39 »

Szerelt már be valaki csomagtérnyitó kapcsolót utólag?
utastérbe akarsz kapcsolót berakni, vagy a csomagtérajtóban akarod cserélni a kapcsolót, amivel kívülről tudod nyitni az ajtót??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:38:15 »

utastérbe akarsz kapcsolót berakni, vagy a csomagtérajtóban akarod cserélni a kapcsolót, amivel kívülről tudod nyitni az ajtót??

Az utastérbe. Valamit találtam a TIS-ben is, de őszintén, nehezemre esik értelmezni a kapcsolási rajzot.  falbav Ez gáz, de így van. Annyi dereng, hogy talán a GEM-be kell valahogy bekötni, de javíts ki, ha tévednék...
( A feltételezés egyébként még onnan indult, hogy ha elindulsz az autóval, nem engedi nyitni a csomagteret belülről.)
Kapcsolási rajzban nem vagyok nagy spíler, nem tudom, hogy a rövidítések mit jelentenek (a csatik jelöléseit már legalább értem), hogy a vonalak hány eres kábelt jelentenek, stb...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:42:54 »

Az utastérbe. Valamit találtam a TIS-ben is, de őszintén, nehezemre esik értelmezni a kapcsolási rajzot.  falbav Ez gáz, de így van. Annyi dereng, hogy talán a GEM-be kell valahogy bekötni, de javíts ki, ha tévednék...
( A feltételezés egyébként még onnan indult, hogy ha elindulsz az autóval, nem engedi nyitni a csomagteret belülről.)
Kapcsolási rajzban nem vagyok nagy spíler, nem tudom, hogy a rövidítések mit jelentenek (a csatik jelöléseit már legalább értem), hogy a vonalak hány eres kábelt jelentenek, stb...
azt hittem, hogy a külsőt akarod csxerélni, olyat már csináltam.
am én simán párhuzamosan raknám a külső kapcsolóval. ugyse nyomkodod azt menetközben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:49:02 »

Van egy érdekes gondom! Mégpedig olyan furcsa dolgokat csinál a kocsi, hogy gondol egyet és kattanik a zár az ajtóba (mind a 4ben) de nem zár be! Aztán megint gondol egyet 6 indítás után akkor lezár minden zár, valamikor a kézzel nem nyílik a csomagatartó! Aztán ha hosszan nyomom a nyitást a kulcson , ugye lejön minden ablak és fodítva is de pl aksisaru éehúzása óta csak lefele megy az ablak ha hosszan nyomom a gombot a kulcson ferditva meg megmakacsolja mgát!
Biztos lelkeve és amikor ez van menzeszel vagy a t.ö.k.ö.m tudja! Mindenesetre ha találkozott valaki ilyennel és tudja az okát és és ráolvasással meg tudja gyógyítani akkor szóljon! Smiley Wink worship

Adrián és Tibor87 :

Baloldali ajtózárat cseréltem, azóta nekem megszűnt ez a két jelenség. Csak 16 fok alatt csinálta, ugyanezeket! Megpróbáltam felújítani a régi zárat, de nem jött össze nekem  wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 19:51:24 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:54:32 »

azt hittem, hogy a külsőt akarod csxerélni, olyat már csináltam.
am én simán párhuzamosan raknám a külső kapcsolóval. ugyse nyomkodod azt menetközben

Hát, az tény, hogy ez lenne a legegyszerűbb megoldás. Aztán kiírom a kapcsolóra hogy NO TAPERA.
De ebbe a kapcsolóba egy többeres kábel megy, és egyelőre nem tudom, mit hova kössek, de asszem előszedem a multimétert...
Világít ez egyáltalán?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:59:10 »

Hát, az tény, hogy ez lenne a legegyszerűbb megoldás. Aztán kiírom a kapcsolóra hogy NO TAPERA.
De ebbe a kapcsolóba egy többeres kábel megy, és egyelőre nem tudom, mit hova kössek, de asszem előszedem a multimétert...
Világít ez egyáltalán?
igen, van benne zöld led
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:06:31 »

igen, van benne zöld led

Lehet, hogy butaság, de a LED-nek 12V-ot kell kapnia, ugyanúgy mint mondjuk egy izzónak? Mert akkor a világítást be tudom kötni párhuzamosan bármelyik műszervilágításról.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:12:07 »

Lehet, hogy butaság, de a LED-nek 12V-ot kell kapnia, ugyanúgy mint mondjuk egy izzónak? Mert akkor a világítást be tudom kötni párhuzamosan bármelyik műszervilágításról.
asszem igen, de ha nem, akkor raksz rá egy 750ohm-os ellenállást és jó.
először próbáld ki kint. sorbakötsz 2db ceruzaelemet, és azzal hajtod meg. ha gyenge a fénye, akkor 12v kell neki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:25:45 »

asszem igen, de ha nem, akkor raksz rá egy 750ohm-os ellenállást és jó.
először próbáld ki kint. sorbakötsz 2db ceruzaelemet, és azzal hajtod meg. ha gyenge a fénye, akkor 12v kell neki

Ez is lehet, vagy az, hogy kiszedem mondjuk a szélvédőfűtés kapcsolóját, és megmérem, hogy az mekkora feszültséget kap, bár leginkább a két ceruzaelemes mutatvány áll közelebb hozzám...  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 23:29:45 »

Akksi saru levétele után az ablakot újra kell programozni,hogy folyamatosan felmenjen.Gyújtást add rá és egyenként húzd fel az ablakot majd nyomd tovább és tarsd a kapcsolót 3-4-mp-ig.Valamelyik zár kontaktos lehet.Valaki itt a fórumon egyenként beolajozták őket.Hibás lehet a hátsó ajtód mikro kapcsolója is.A másik kocsimnál ez a kattanás a központi zár vezérlőjének a hibája okozza.A mondinál a bal első ajtó zárja okozhat hibát a hátsóval kapcsolatban is.

elöször ezzel próbálkozok akkor aztán lehet hogy jön a következő cserés dolog de talán a programozás megoldja!
kösz!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2010.10.26 kedd, 00:34:37 »

Ez is lehet, vagy az, hogy kiszedem mondjuk a szélvédőfűtés kapcsolóját, és megmérem, hogy az mekkora feszültséget kap, bár leginkább a két ceruzaelemes mutatvány áll közelebb hozzám...  hehe

No! A dolog haladt valamit előre. A középkonzoli kapcsolóba 3 db vezeték megy: kék-fekete, kék-fekete és fekete. A fekete a GRND (-), ezt én a csomagtérajtó zár motorjához kötném, a GRND-re (NEM arra a pólusra, ahová a mikrokapcsoló vezérel).

A multiméterrel kimérhető, hogy a kapcsoló a fekete és az egyik kék-fekete vezeték között kapcsol. Ezt a kék-fekete drótot a mikrokapcsoló után kötném (a motor vezérelt pólusa).

A harmadik kék-fekete dróton kell jönnie a +12V-nak a világításkapcsoló felől, vagy valamelyik megvilágított műszerfalrész felől. Ennyi...

A feltevésem rossz volt, mert a GEM azt csinálja, hogy vagy ad, vagy nem ad feszültséget a mikrokapcsolóra, szóval ha oda kötöd be a konzoli kapcsolót, akkor a GEM ugyanúgy vezérli azt is.

Szóval maga a leírás bonyolultabb, mint megcsinálni, a kérdés csak az, hogy a vezetéket hol vezessem el...  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2010.10.26 kedd, 11:31:12 »

Az még nem gond. (Szerintem az 12V 3W ami rá volt írva, de a 14V-os is jó)

Üdv
Csaba

Kiszedtem és márpedig 14V 3W van ráírva. Gyári-e? nemtom.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2010.10.26 kedd, 11:33:35 »

Kiszedtem és márpedig 14V 3W van ráírva. Gyári-e? nemtom.

Nem gond. Jobban bírja az indítási feszültséget. Nyugodtan veheted az ugyan olyan foglaltú 12v 3w-osat, ha találsz 14V 3W-ost, az ugyan az lesz, ugyan azzal a féynerővel. a 2V különbséget ne vedd figyelembe. Ez nem egy dióda a 0.6V-os nyitófeszültséggel, ahol már nézni kellene 1-2V különbséget Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2010.10.26 kedd, 11:37:25 »

Nem gond. Jobban bírja az indítási feszültséget. Nyugodtan veheted az ugyan olyan foglaltú 12v 3w-osat, ha találsz 14V 3W-ost, az ugyan az lesz, ugyan azzal a féynerővel. a 2V különbséget ne vedd figyelembe. Ez nem egy dióda a 0.6V-os nyitófeszültséggel, ahol már nézni kellene 1-2V különbséget Smiley

Üdv
Csaba

A 14V 3w a gyári izzó, de simán jó a 12V 3w nem kell törődni vele.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2010.10.26 kedd, 12:09:17 »

Az ablak  már ok jól működik zárásnál is! Csak most lettem arra figyelmes, hogy a hátsó ajtó nem zár és a vezető oldali ajtóval nem tudom mezárni bellről az ajtókat. Szivattyú! Ja és az a 3 zár 3 nyitós programozóteknika sem működik pedig a leírás alapján csináltam pontosan! Mit cseszhettem el?!
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2010.10.26 kedd, 18:59:58 »

Az ablak  már ok jól működik zárásnál is! Csak most lettem arra figyelmes, hogy a hátsó ajtó nem zár és a vezető oldali ajtóval nem tudom mezárni bellről az ajtókat. Szivattyú! Ja és az a 3 zár 3 nyitós programozóteknika sem működik pedig a leírás alapján csináltam pontosan! Mit cseszhettem el?!

A gyújtás levételénél ki kell venni a kulcsot is.
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2010.10.27 szerda, 15:07:39 »

A gyújtás levételénél ki kell venni a kulcsot is.


úgy sem akar menni, vagy valamit rosszul csinálok bár nemtom mit lehet ezen... Grin
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2010.10.27 szerda, 15:09:45 »

Sziasztok!
Ülésfűtés kérdés. Kis keresgélés után találtam egy frankó leírást arról, hogy az egyszer csak nem működő ülésfűtést hogy lehet gyógyítani. Szétszerelés után jöttem csak rá, hogy a személyleírás nem teljesen jó, mert nálam a pukiszellőztető motor bekavar. Nem találtam meg a drótot, amit a leírás alapján kellett volna. Viszont a ventilátorház alá két drót megy be, gondolom ebből egyik lehet a szellőztető, másik meg a fűtés. Viszont - hála valamelyik drága konstruktőrnek - a szellőzőventilátorok háza popszegecselve van az ülőlap aljához. Hát ilyenem még nincs, és mielőtt veszek szegecshúzót, meg szegecset, és lefúrom az egészet, szeretnék biztosra menni. Akinek volt már ilyen baja, és véletlenül pont ilyen típusú volt az ülése (8 irányú motoros villamos szék, fűthető+pukicirkulációs), az hogyan járt el? Ja, meg természetesen bőr kárpit van rajta, ami már kicsit szakadozik, de nem tudom, hogy hol kell nekiállni lefejteni. Le kell egyáltalán szedni a kárpitot?
Bocsi a sok kérdésért, a feleségem is mindig mondja, hogy eléggé bonyolult vagyok...

Hétvégén én is nekiálltam ülésfűtést javítani (a főoldalon a cikkben leírtaknak megfelelően) és dettó Rob21 által leírt problémába ütköztem. Úgyhogy engem is érdekelne a megoldás, mert ahol a cikkben leírt kábelsérülés valószínűsíthető (vagyis ahol felkanyarodik a kábel az ülés aljáról az ülőlapba, ott nekem is a ventillátorház van (szegecselve, így nem leszedhető). Vagy esetleg az üléskárpit lebontása után felülről hozzáférhető a hely? Mert azzal nem próbálkoztam.
Köszi
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2010.10.27 szerda, 21:01:54 »

Sziasztok.

Csak egy kérdésem lenne: Ti milyen időközönként cserélitek a kulcsban az elemet? Nekem a havi egy kicsit soknak tűnik  rinya

Válaszotokat előre is köszi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2010.10.27 szerda, 21:40:31 »

Hétvégén én is nekiálltam ülésfűtést javítani (a főoldalon a cikkben leírtaknak megfelelően) és dettó Rob21 által leírt problémába ütköztem. Úgyhogy engem is érdekelne a megoldás, mert ahol a cikkben leírt kábelsérülés valószínűsíthető (vagyis ahol felkanyarodik a kábel az ülés aljáról az ülőlapba, ott nekem is a ventillátorház van (szegecselve, így nem leszedhető). Vagy esetleg az üléskárpit lebontása után felülről hozzáférhető a hely? Mert azzal nem próbálkoztam.
Köszi

bontsátok le akkor tuti kiderül...amugy enyém is elvolt szakadva de szemre nem látszott semmi...multiméterrel kellet kisipolnom különben nem jöttem volna rá melyik volt szakadt...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2010.10.27 szerda, 22:43:30 »

Sziasztok.

Csak egy kérdésem lenne: Ti milyen időközönként cserélitek a kulcsban az elemet? Nekem a havi egy kicsit soknak tűnik  rinya

Válaszotokat előre is köszi.
Az biztos.Én fél éve vettem a kocsit és azóta nem cseréltem mióta nálam van.Az előző tulaj sem cserélte több mint egy éve.Müködik.A pótkulccsal is megy pedig az pihen.Valami ott nem stimmel.Nézesd meg nem-e össze ér az valamelyik gomb érintkezője és meríti.Nem müködik hibásan,Vagy nem-e az új elemek rosszak amit beletesznek?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2010.10.27 szerda, 22:44:23 »

Sziasztok.

Csak egy kérdésem lenne: Ti milyen időközönként cserélitek a kulcsban az elemet? Nekem a havi egy kicsit soknak tűnik  rinya

Válaszotokat előre is köszi.

Na ne mondd, hogy havonta cserélni kell!!!  wow1 Hányszor cserélted? Nekem eddig egyszer kellett cserélni, de valahogy kifogtam valami sz@r elemet, mert alig lett jobb,  és rövid időn belül rosszabb lett... Szóval van ilyen.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2010.10.27 szerda, 22:52:51 »

Sziasztok.

Csak egy kérdésem lenne: Ti milyen időközönként cserélitek a kulcsban az elemet? Nekem a havi egy kicsit soknak tűnik  rinya

Válaszotokat előre is köszi.

Egy év alatt még nem kellett cserélni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 08:19:56 »

Sziasztok.

Csak egy kérdésem lenne: Ti milyen időközönként cserélitek a kulcsban az elemet? Nekem a havi egy kicsit soknak tűnik  rinya

Válaszotokat előre is köszi.

Én még soha nem cseréltem egyikbe se!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 09:30:09 »

A ball hátsó záram sajnos megszünt létezni nem nyit nem zár csak van és mint régen a zsigánkban hátra kell nyulkálnom nyitni zárni...
Mi a tehendő, az ajtóban keressem a hibát vagy a ball első ajtóban van keksz?
 falbav falbav wow1
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 11:34:37 »

bontsátok le akkor tuti kiderül...amugy enyém is elvolt szakadva de szemre nem látszott semmi...multiméterrel kellet kisipolnom különben nem jöttem volna rá melyik volt szakadt...
Igazándiból azért nem áltam neki leszedni az üléshuzatot mert nem jöttem rá hogyan kell, az ülésfűtés javításos cikkben pedig ez nincs leírva. Biztos volt már erről szó valamelyik topicban, de nem találtam sehol. Úgyhogy ha ebben tudna valaki segíteni vagy egy linket beszúrni erről, azt megköszönném
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 14:53:14 »

Igazándiból azért nem áltam neki leszedni az üléshuzatot mert nem jöttem rá hogyan kell, az ülésfűtés javításos cikkben pedig ez nincs leírva. Biztos volt már erről szó valamelyik topicban, de nem találtam sehol. Úgyhogy ha ebben tudna valaki segíteni vagy egy linket beszúrni erről, azt megköszönném

kikell forgatni a szélét a sinből.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 15:12:32 »

Igazándiból azért nem áltam neki leszedni az üléshuzatot mert nem jöttem rá hogyan kell, az ülésfűtés javításos cikkben pedig ez nincs leírva. Biztos volt már erről szó valamelyik topicban, de nem találtam sehol. Úgyhogy ha ebben tudna valaki segíteni vagy egy linket beszúrni erről, azt megköszönném
volt már téma itt többször, hogy a műanyag rögzítőt kell kipattintani az ülőlap alján lévő sinből, ahogy Bunyek írja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:54:23 »

volt már téma itt többször, hogy a műanyag rögzítőt kell kipattintani az ülőlap alján lévő sinből, ahogy Bunyek írja.

Viszont nem egyszerű megtalálni, hogy hol kezdj neki. Én kiszedtem az üléseket, mert úgy egyszerűbb volt.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:06:15 »

Viszont nem egyszerű megtalálni, hogy hol kezdj neki. Én kiszedtem az üléseket, mert úgy egyszerűbb volt.  Grin
Kombi hátsó üléstámláról le lehet venni a huzatot?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:08:35 »

Kombi hátsó üléstámláról le lehet venni a huzatot?
ahogy néztem nem, arra vlahogy rá van varrva. nekem viszont van egy felesleges(szett) Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:10:11 »

ahogy néztem nem, arra vlahogy rá van varrva. nekem viszont van egy felesleges(szett) Wink
Huzat, vagy komplett ülés?
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:11:19 »

Sziasztok.

Kb. 6 szor cseréltem most novemberben lesz 1 éve, hogy nálam van a gepu. Először noname elemeket vettem, de az utolsó három már márkás 5-600 ft. energizer, maxel. És ezek se birják  rinya rinya rinya

Kihez lehet ilyet vinni???


Na ne mondd, hogy havonta cserélni kell!!!  wow1 Hányszor cserélted? Nekem eddig egyszer kellett cserélni, de valahogy kifogtam valami sz@r elemet, mert alig lett jobb,  és rövid időn belül rosszabb lett... Szóval van ilyen.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:14:26 »

Huzat, vagy komplett ülés?

küldtem pü-t, hogy ne off-oljunk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:24:52 »

A ball hátsó záram sajnos megszünt létezni nem nyit nem zár csak van és mint régen a zsigánkban hátra kell nyulkálnom nyitni zárni...
Mi a tehendő, az ajtóban keressem a hibát vagy a ball első ajtóban van keksz?
 falbav falbav wow1
Szerintem ott,de a szerelő úgy is végig nézi remélem.A többi jó?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2010.10.29 péntek, 09:55:33 »

Szerintem ott,de a szerelő úgy is végig nézi remélem.A többi jó?Huh?

A többi tökéletesen működik csak a ball hátsó nem! Szal aztmondod a vezető oldali ajtóban lehet a keksz?! Nem viszem szerelőhöz szerintem kikapom én aztán haverral megbazseváljuk max ha nem lehet akkor csere amit éppen kell, csak azért kérdeztem így rá hátha találkozott valaki ilyennel és megmondja melyik ajtóval kezdjem, így megspórolok egy burkolatlebontást!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2010.10.29 péntek, 11:04:18 »

Nemreg egy bontott vonohorgot szereltem a kocsimra. a donor egy 2003-as tdci, az enyem 2001.03-as tddi kombi.
kerdesem lenne hogy az elektromos csatlakozot lehet-e direkt rakapcsolni a kocsi elektromos halozatara, vagy kell valami koztes kutyu , ahhoz hogy ne jelenjenek meg problemak a kompjuterben.

Koszi,
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2010.10.29 péntek, 12:30:04 »

A többi tökéletesen működik csak a ball hátsó nem! Szal aztmondod a vezető oldali ajtóban lehet a keksz?! Nem viszem szerelőhöz szerintem kikapom én aztán haverral megbazseváljuk max ha nem lehet akkor csere amit éppen kell, csak azért kérdeztem így rá hátha találkozott valaki ilyennel és megmondja melyik ajtóval kezdjem, így megspórolok egy burkolatlebontást!


Sőt nem tudom beprogramozni azt sem hogy elinduláskor zárjon minden ajtó, hiába csinálom végig a lépéseket!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2010.10.29 péntek, 12:48:32 »

amit en errol tudok az a kovetkezo recept szerint valosul meg (ajtok bezarva):
- kontakt tesz (motort nem indit)
- ajtokat blokkol a belso vezetooldali gombrol 3x (kozben ajtot nem nyit ki)
- kontakt levesz
- ajtokat blokkol a belso vezetooldali gombrol 3x (kozben ajtot nem nyit ki)
- kontakt tesz , motor nem indit - itt kene szoljon egy beep
- ajtokat blokkol meg 1x - itt megint kene szoljon egy beep

A fentieket angolbol forditottam, azert lehet egy picit fura a magyar verzio. remelem ertheto.
Az ajtok igy blokkolni fognak automatikusan indulas utan, de csak addig amig valaki ki nem nyit egy ajtot (megallas motorkikapcsolas nelkul).

A teljes kikapcsolas ugyanazon procedura alapjan mukodik (meg kell ismetelni).


Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2010.10.29 péntek, 12:55:23 »

amit en errol tudok az a kovetkezo recept szerint valosul meg (ajtok bezarva):
- kontakt tesz (motort nem indit)
- ajtokat blokkol a belso vezetooldali gombrol 3x (kozben ajtot nem nyit ki)
- kontakt levesz
- ajtokat blokkol a belso vezetooldali gombrol 3x (kozben ajtot nem nyit ki)
- kontakt tesz , motor nem indit - itt kene szoljon egy beep
- ajtokat blokkol meg 1x - itt megint kene szoljon egy beep

A fentieket angolbol forditottam, azert lehet egy picit fura a magyar verzio. remelem ertheto.
Az ajtok igy blokkolni fognak automatikusan indulas utan, de csak addig amig valaki ki nem nyit egy ajtot (megallas motorkikapcsolas nelkul).

A teljes kikapcsolas ugyanazon procedura alapjan mukodik (meg kell ismetelni).




Köszi megpróbálom talán sikerül 3.szorra
Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2010.10.29 péntek, 13:59:33 »

amit en errol tudok az a kovetkezo recept szerint valosul meg (ajtok bezarva):
- kontakt tesz (motort nem indit)
- ajtokat blokkol a belso vezetooldali gombrol 3x (kozben ajtot nem nyit ki)
- kontakt levesz
- ajtokat blokkol a belso vezetooldali gombrol 3x (kozben ajtot nem nyit ki)
- kontakt tesz , motor nem indit - itt kene szoljon egy beep
- ajtokat blokkol meg 1x - itt megint kene szoljon egy beep

A fentieket angolbol forditottam, azert lehet egy picit fura a magyar verzio. remelem ertheto.
Az ajtok igy blokkolni fognak automatikusan indulas utan, de csak addig amig valaki ki nem nyit egy ajtot (megallas motorkikapcsolas nelkul).

A teljes kikapcsolas ugyanazon procedura alapjan mukodik (meg kell ismetelni).



kontakt az a gyújtás lesz
blokkolás pedig a belső zárógomb bezárása-nyitása Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.