Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:31:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11150837 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 19:31:07 »

Sziasztok.

Kiégett a jobb első  helyzetjelzőm.
Milyen izzó való bele?
Ha már így alakult lehet valami komolyabbat is beletenni?

Üvegfoglalatos T10 w5w megy bele. Attől függ mit értesz komolyabb alatt? ledes vagy halogén? Egyébbként lehet... csak akarni kell nyes
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 19:37:00 »

Üvegfoglalatos T10 w5w megy bele. Attől függ mit értesz komolyabb alatt? ledes vagy halogén? Egyébbként lehet... csak akarni kell nyes

Nekem gyári xenon van benne mármint tompított.
Ez mellett az a kis izzó a helyzetjelző ha jól tudom.
Na ez alapból milyen izzó?Nem halogén?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 19:46:27 »

Nekem gyári xenon van benne mármint tompított.
Ez mellett az a kis izzó a helyzetjelző ha jól tudom.
Na ez alapból milyen izzó?Nem halogén?

Ez lapból sima üvegfoglalatos t10-es 5w. Nem tudom milyen xenonod van(?K-s), de nemkem is gyári a xenon és GE 4200K izzóim vannak. Emellé van a Philipsnek Blue vision helyzetjelzője kb1500Ft/pár, vagy az Osram HCB2825 Cool blue izzója (kb2900/pár) elég jól mennek, ezek kb 3400Kelvinesek. A ledes vagy xenon töltésű izzók kékesebbek leszenek. Ezek inkább a 5100K vagy 6000K xenon mellé jók.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:14:57 »

Ez lapból sima üvegfoglalatos t10-es 5w. Nem tudom milyen xenonod van(?K-s), de nemkem is gyári a xenon és GE 4200K izzóim vannak. Emellé van a Philipsnek Blue vision helyzetjelzője kb1500Ft/pár, vagy az Osram HCB2825 Cool blue izzója (kb2900/pár) elég jól mennek, ezek kb 3400Kelvinesek. A ledes vagy xenon töltésű izzók kékesebbek leszenek. Ezek inkább a 5100K vagy 6000K xenon mellé jók.

Ugyan ez van a xenonba nekem is.Nyáron cseréltem ki a gyári izzóját GE 4200k ra.
A helyzetjelzőbe csak optikailag érdekes,hogy "'kék" izzót teszek bele vagy a fényereje is nagyobb?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:18:20 »

Ugyan ez van a xenonba nekem is.Nyáron cseréltem ki a gyári izzóját GE 4200k ra.
A helyzetjelzőbe csak optikailag érdekes,hogy "'kék" izzót teszek bele vagy a fényereje is nagyobb?

Inkább csak optikailag. A fényereje nem hiszem, hogy nagyobb lenne talán csak az osram cool blue esetében mivel az halogén gázas.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:22:21 »

Inkább csak optikailag. A fényereje nem hiszem, hogy nagyobb lenne talán csak az osram cool blue esetében mivel az halogén gázas.

Te,hogy vagy megelégedve a gyári xenon lámpával és a GE izzóval?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:45:54 »

Hali

Pár oldallal ezelött leírtam hogy nem nyílik a csomagtartóm csak a távirányítóval! Azóta kicseréltem a mikrokapcsolót és jó is volt fél napig aztán most megint nemjó! Valaki mondhatna valami okoságot mert fúrok rá egy ajtókilincset!!!
Amikor raktam be a kapcsolót akkor már gyanus volt ha a két kábelt öszeérintettem akkor sem mindíg nyitott csak ha kedve volt... Beraktam és kellet neki pár perc hogy aztmondja hogy működöm és fél napig jó is volt.... falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Azt a fekete csatlakozót is befújtad kontaktdezodorral amit javasoltam?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:48:21 »

Mivel én mondtam neked ezt megis magyarázom.Nekem is volt vízszintes csík a műszerfalon és nekem a PCM modul ami a motor vezérlő elektronika az ment tönkre.Szerencsém volt,hogy csak mechanikus problémája volt és a rajta lévő szoftvert megmentettük.Aztán azért mondtuk diag kell és az megmutatja mi a hiba.Van még más modulok is majd kiderül.A kódokat jegyezd meg és mielőtt bármire rábeszélnek gyere vissza többen véleményezik,tanácsot adnak és csak ezután állj neki cserélni bármit.
Hello ! Hazaértem a kocsival szerencsésen és ma el is vittem diagnosztikára!
Mint ahogy Írtad adtak pár kodot ,hogy mi is a baj!

1:U1262       SCP (J1850) Kommunikáció hiba
2:P1342       Pedál kérés érzékelő A áramkör tartomány teljesítmény
3:P1665       Befecskendező szivattyú vezérlő modul kommunikációk
4:P1664       Befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás működés
5:C1956      Kormányzási szög érzékelő, nyitott áramkör
6:C1279      Jármű forgását érzékelő /oldalgyorsulás szenzor, áramkör
7:C1975      IVD valószínűségi hiba
8:P0300      Véletlenszerű gyújtáskimaradás érzékelve
9:C1CA4      ismeretlen
10:U3528    ismeretlen
11:C13E5     ismeretlen
12:P00FC     ismeretlen

igazából azt mondták lutri és szerda reggel vigyem vissza és próbálkoznak majd vele.
Remélem valaki tudja ,hogy mi lehet mert úgy érzem a próbálkozások sokba kerülnek.
Előre is köszi !!
Naplózva
dnske
Vendég
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:53:57 »

Sziasztok.

Most lettem boldog tulajdonosa egy ilyen MK3-as Mondeonak. Mivel nappal vettük, néhány apróság éjjel tűnt fel a lámpákkal.

Egyik tolatólámpa sem világít, asszony kiszállt zseblámpával, hogy lássak erre meg elsötétedett a tükör. Biztosítékot megnéztem jó. Valószínűleg akkor tolató szenzor a váltón? Az az akkumulátor kiszedése nélkül hozzáférhető? Vagy az egy másik érzékelő az akku mögött a váltó tetején?

Másik. Beszálló lámpa vagy mi az istennyila a vezető oldali tükör alatt nem világít (másik jó), "olvasó" lámpa szintén nem világít elöl a sofőrnek, "anyósnak" jó. Ezek valószínűleg égő cserével meggyógyulnak? Ennyi kiéget kis izzó egy 6 éves autónál normális, vagy lehet valami rossz előjele?

Előre is köszi a válaszokat. D.
Naplózva
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:11:20 »

Üdv!

Nem működik az első szélvédőfűtésem az anyós oldalon.Minkét biztosíték jó(F11,F13). Most az lenne a kérdésem ,hogy ez a csatlakozó megy a szélvédőhöz?
Befújtam WD-40 el a csatlakozó érintkezőit még mindig nem fűt.Mit csináljak.(kalapács?) Köszi

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Valaki segítsen! Légyszííííí
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:20:30 »

Sziasztok.

Most lettem boldog tulajdonosa egy ilyen MK3-as Mondeonak. Mivel nappal vettük, néhány apróság éjjel tűnt fel a lámpákkal.

Egyik tolatólámpa sem világít, asszony kiszállt zseblámpával, hogy lássak erre meg elsötétedett a tükör. Biztosítékot megnéztem jó. Valószínűleg akkor tolató szenzor a váltón? Az az akkumulátor kiszedése nélkül hozzáférhető? Vagy az egy másik érzékelő az akku mögött a váltó tetején?

Másik. Beszálló lámpa vagy mi az istennyila a vezető oldali tükör alatt nem világít (másik jó), "olvasó" lámpa szintén nem világít elöl a sofőrnek, "anyósnak" jó. Ezek valószínűleg égő cserével meggyógyulnak? Ennyi kiéget kis izzó egy 6 éves autónál normális, vagy lehet valami rossz előjele?

Előre is köszi a válaszokat. D.
hello

lehet ennyi kiégett izzó.

tolatólámpánál 2 lehetőség van
1 - kiégett mind2 izzó
2 - váltó tetején a kapcsolója. könnyen cserélhető, felülről is látható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:30:39 »

Valaki segítsen! Légyszííííí

próbálj feszültséget mérni a csatlakozón, zárd ki a szakadást vezetékeknél.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:35:09 »

Te,hogy vagy megelégedve a gyári xenon lámpával és a GE izzóval?
bár nem tőlem kérdezted, én teljesen elégedett voltam velük, most egy szett philips van benne, nekem mind2 bejött

ge 12eft a pár, a philipset a lámpával kaptam, de vaterán 20eft belőle most egy pár.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:48:42 »

Hello ! Hazaértem a kocsival szerencsésen és ma el is vittem diagnosztikára!
Mint ahogy Írtad adtak pár kodot ,hogy mi is a baj!

1:U1262       SCP (J1850) Kommunikáció hiba
2:P1342       Pedál kérés érzékelő A áramkör tartomány teljesítmény
3:P1665       Befecskendező szivattyú vezérlő modul kommunikációk
4:P1664       Befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás működés
5:C1956      Kormányzási szög érzékelő, nyitott áramkör
6:C1279      Jármű forgását érzékelő /oldalgyorsulás szenzor, áramkör
7:C1975      IVD valószínűségi hiba
8:P0300      Véletlenszerű gyújtáskimaradás érzékelve
12:P00FC     ismeretlen

igazából azt mondták lutri és szerda reggel vigyem vissza és próbálkoznak majd vele.
Remélem valaki tudja ,hogy mi lehet mert úgy érzem a próbálkozások sokba kerülnek.
Előre is köszi !!
Ezt gyári diaggal csinálták,mert furi a sok ismeretlen.?A próba az igen sokba kerül.Ez baromi sok egyszerre.Nálam szereztünk egy másik belevaló PCM modult,szoftvert át raktuk és azóta is müködik.KOP KOP...Addiug a szabadsággal és a próbával 7 hét ment rá.Mikor ez megtörtént utána egyből indult.Hát én ezt tudom neked mondani.Neke,m ezt egy chip tuningos fickó csinálta meg a szerelőmmel együtt.Hallgass meg mást is de amit mondtam én már átéltem.Azért ahogy alakul a dolog tájékoztass .
Üdv
Jani
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:58:24 »

bár nem tőlem kérdezted, én teljesen elégedett voltam velük, most egy szett philips van benne, nekem mind2 bejött

ge 12eft a pár, a philipset a lámpával kaptam, de vaterán 20eft belőle most egy pár.

Én nem vagyok nagyon oda tőle.Kicsit jobb lett az új izzóval de lehetne jobb is.
Vagy túl gyorsan megyek és hamar oda érek a sötéthez.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:19:02 »

próbálj feszültséget mérni a csatlakozón, zárd ki a szakadást vezetékeknél.

mindkét csatlakozón
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:59:58 »

Én nem vagyok nagyon oda tőle.Kicsit jobb lett az új izzóval de lehetne jobb is.
Vagy túl gyorsan megyek és hamar oda érek a sötéthez.
jól van beállítatva a lámpád?? foncsor jó benne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:27:48 »

Ezt gyári diaggal csinálták,mert furi a sok ismeretlen.?A próba az igen sokba kerül.Ez baromi sok egyszerre.Nálam szereztünk egy másik belevaló PCM modult,szoftvert át raktuk és azóta is müködik.KOP KOP...Addiug a szabadsággal és a próbával 7 hét ment rá.Mikor ez megtörtént utána egyből indult.Hát én ezt tudom neked mondani.Neke,m ezt egy chip tuningos fickó csinálta meg a szerelőmmel együtt.Hallgass meg mást is de amit mondtam én már átéltem.Azért ahogy alakul a dolog tájékoztass .
Üdv
Jani
Nem gyari a diag az szerda reggel csinálják majd és akkor probálkoznak.... ezt 1 ficko csinálta h hátha tud segiteni vele de a fordnál ezt nem fogadták el sajna......hát leirom majd hogy mi lett belöle de szerintem nem lesz occssoo....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:34:31 »

Nem gyari a diag az szerda reggel csinálják majd és akkor probálkoznak.... ezt 1 ficko csinálta h hátha tud segiteni vele de a fordnál ezt nem fogadták el sajna......hát leirom majd hogy mi lett belöle de szerintem nem lesz occssoo....
Nem a diag a drága de gyári legyen.Nem tudom majd mit mondanak,de nálam is mindig mindenfélét írt hibának,de próbáltasd meg kitöröltetni egyszer a hibákat .Nálam ezután mindig mást írt ki,de két féle hiba azonos volt,és abból indultunk ki.PL:mindig beírta nekem a pcs hibákat de egyiknek sem volt baja.Nehagyd magad és mindent írj fel kérj egy kis időt aztán gyere vissza és értekezünk itt veled.Sok szerencsét.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:54:47 »

Nem a diag a drága de gyári legyen.Nem tudom majd mit mondanak,de nálam is mindig mindenfélét írt hibának,de próbáltasd meg kitöröltetni egyszer a hibákat .Nálam ezután mindig mást írt ki,de két féle hiba azonos volt,és abból indultunk ki.PL:mindig beírta nekem a pcs hibákat de egyiknek sem volt baja.Nehagyd magad és mindent írj fel kérj egy kis időt aztán gyere vissza és értekezünk itt veled.Sok szerencsét.
sajna a törlésen tul vagyok és mindig ugyan ezeket irja ... marad a szerda és majd meglátjuk. addig is hajtom a vasat mert ugye amugy semmi baja csak a müszerek nem igy tudják wow1
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2010.12.21 kedd, 09:04:13 »

jól van beállítatva a lámpád?? foncsor jó benne??

Igen, ezek fontosak, egy pár hete én is szétkaptam a lámpát és megnéztem a foncsort(az jó volt), de a gyűjtőlencse felülete tiszta homályos volt a kosztól+megtöröltem a lámpa bűrjánka belsejét is. Ezek javítottak a fényerőn. + fontos az is hogy jól legyen beállítva. Egyébbként Nekem nincs különösebb bajom a lámpával, de összehasonlítási alapom nincs sima halogénes mondeoval. + ha nem látnék jól akkor felkapcsolom (persze ha lehet) a távolságit és lőn világosság.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gábor59
Vendég
« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2010.12.21 kedd, 09:58:46 »

Tanácsot kérek. Tddi 2.0 2001. Pár éve hol zár, hol nem az jobb első zárszerkezet. Nyáron talán ritjkább volt a gond, de mostanra már feladta. Érdemes kitakarítani a szerkezetet (konakthiba?) vagy csere?
Hátső csomagtartózár két éve vacakol. Hol nyílik a távirányítoról, hol csak kulccsal. Próbáltam újraprogramozni, de egy idő után mintha megint beakadna mechanikusan. Ezzel együtt azt jelzi a műszerfalon, hogy nyitva van az ajtó. Volt olyan, hogy csak akkor világított a nyitott ajtó jelzés,ha a tompított fényszórót felkapcsoltam. Amúgy a csomagtartó világítása lecsökkent és csak 6-7 volt mérhető.
 Kicseréltem az aksit,10 éves volt. Az új Motorcraft 650 Ah... És láss csodát, ha hidegebb van forgatja az inditómotort, de nem igen indul.(izzitógyertya gond?). Egy kilométer után egyből indul. Csak hidegben és másnap van gond vele. Vagy valami érintkezés leszívja az erőt belőle?
Sok kérdés de lehet, hogy összefügnek ezek a dolgok.
Fogadjátok elnézéssel ezirányú felkészületlenségemet.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:15:57 »

Hello ! Hazaértem a kocsival szerencsésen és ma el is vittem diagnosztikára!
Mint ahogy Írtad adtak pár kodot ,hogy mi is a baj!

1:U1262       SCP (J1850) Kommunikáció hiba
2:P1342       Pedál kérés érzékelő A áramkör tartomány teljesítmény
3:P1665       Befecskendező szivattyú vezérlő modul kommunikációk
4:P1664       Befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás működés
5:C1956      Kormányzási szög érzékelő, nyitott áramkör
6:C1279      Jármű forgását érzékelő /oldalgyorsulás szenzor, áramkör
7:C1975      IVD valószínűségi hiba
8:P0300      Véletlenszerű gyújtáskimaradás érzékelve
9:C1CA4      ismeretlen
10:U3528    ismeretlen
11:C13E5     ismeretlen
12:P00FC     ismeretlen

igazából azt mondták lutri és szerda reggel vigyem vissza és próbálkoznak majd vele.
Remélem valaki tudja ,hogy mi lehet mert úgy érzem a próbálkozások sokba kerülnek.
Előre is köszi !!
ez így biztos nem jó. A P0300 nem is lehetne TDCI-n. Az IVD C-s kódok miatt az ESP jelzés világitana. A szivattyú hibák miatt az izzító jelezne (terminális hibák).
Még az lehet, hogy szét volt csapva a gép és javítás címén kiszedték az izzókat a műszeregységből.
A C kódoknak látszaniuk kellene a műszertesztben.
Az évjárat alapján az IVD megléte nem valószínű.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:21:42 »

Néha látni olyat, hogy a két lámpa nem egyforma intenzitással világít, pedig gyakran mégis. Az optikai csalódást az okozza, hogy nem pontosan lett visszaillesztve a helyére a lámpatest, ezért nem párhuzamosak. Meg kell nézni alaposan, hogy a lámpa körüli rések egyformák legyenek, milliméter pontosan, mert akaratlanul is 2-3 mm-t lehet mozdítani, billenteni rajta, és úgy is lerögzül. Közeli falra világítva látni a különbséget, én az egyik kirakatban tükröződve vettem észre. Az egyik lámpám erősebb lenne?
Szét is szedtem, és megigazítottam, fél mm-rel lejjebb volt a bal oldali lámpám!
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.21 kedd, 18:25:11 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:54:16 »

ez így biztos nem jó. A P0300 nem is lehetne TDCI-n. Az IVD C-s kódok miatt az ESP jelzés világitana. A szivattyú hibák miatt az izzító jelezne (terminális hibák).
Még az lehet, hogy szét volt csapva a gép és javítás címén kiszedték az izzókat a műszeregységből.
A C kódoknak látszaniuk kellene a műszertesztben.
Az évjárat alapján az IVD megléte nem valószínű.
szerintem ez egy fals diag......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:58:19 »

Tanácsot kérek. Tddi 2.0 2001. Pár éve hol zár, hol nem az jobb első zárszerkezet. Nyáron talán ritjkább volt a gond, de mostanra már feladta. Érdemes kitakarítani a szerkezetet (konakthiba?) vagy csere?
Hátső csomagtartózár két éve vacakol. Hol nyílik a távirányítoról, hol csak kulccsal. Próbáltam újraprogramozni, de egy idő után mintha megint beakadna mechanikusan. Ezzel együtt azt jelzi a műszerfalon, hogy nyitva van az ajtó. Volt olyan, hogy csak akkor világított a nyitott ajtó jelzés,ha a tompított fényszórót felkapcsoltam. Amúgy a csomagtartó világítása lecsökkent és csak 6-7 volt mérhető.
 Kicseréltem az aksit,10 éves volt. Az új Motorcraft 650 Ah... És láss csodát, ha hidegebb van forgatja az inditómotort, de nem igen indul.(izzitógyertya gond?). Egy kilométer után egyből indul. Csak hidegben és másnap van gond vele. Vagy valami érintkezés leszívja az erőt belőle?
Sok kérdés de lehet, hogy összefügnek ezek a dolgok.
Fogadjátok elnézéssel ezirányú felkészületlenségemet.
szerintem a "nem indul" az a tápszivattyútól van......vagy visszaejti a go-t.
az elektromos anomáliához:törve nem volt a gép?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2010.12.22 szerda, 00:45:33 »

ez így biztos nem jó. A P0300 nem is lehetne TDCI-n. Az IVD C-s kódok miatt az ESP jelzés világitana. A szivattyú hibák miatt az izzító jelezne (terminális hibák).
Még az lehet, hogy szét volt csapva a gép és javítás címén kiszedték az izzókat a műszeregységből.
A C kódoknak látszaniuk kellene a műszertesztben.
Az évjárat alapján az IVD megléte nem valószínű.
Ahham az esp világit sajna és a tőltés jelző is mint irtam a müszerfal olyan mint a  karácsonyfa és csak a üzemanyagmérő müködik helyesen.
de most azt hiszem meg oldodott a bajom kis időre......
Mivel a karácsonyfa stilus ellenére a kocsi rendesen müködött na én használtam is és a mai hideg napon megálltam vele de márt nem indult el. Megszorult a klima valami nem tudom mi.!!
Ideges lettem és vettem 1 A6-os audit.... mondi asszem kuka......de ha véletlen megcsináltatnám szolok hogy mi is volt ez a titokzatos baja a kocsinak. Köszönök mindenkinek minden segítséget! Bye
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2010.12.22 szerda, 00:52:44 »

Ahham az esp világit sajna és a tőltés jelző is mint irtam a müszerfal olyan mint a  karácsonyfa és csak a üzemanyagmérő müködik helyesen.
de most azt hiszem meg oldodott a bajom kis időre......
Mivel a karácsonyfa stilus ellenére a kocsi rendesen müködött na én használtam is és a mai hideg napon megálltam vele de márt nem indult el. Megszorult a klima valami nem tudom mi.!!
Ideges lettem és vettem 1 A6-os audit.... mondi asszem kuka......de ha véletlen megcsináltatnám szolok hogy mi is volt ez a titokzatos baja a kocsinak. Köszönök mindenkinek minden segítséget! Bye
é sakkor mi lesz a mondival??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2010.12.22 szerda, 02:08:49 »

é sakkor mi lesz a mondival??
Kocsi sajna sz...rrr!! Fogalmam sincsen mi a baja !
Motorban kb 420.000 km eredeti befecskendezőkkel vagyis szerintem eredeti mert én 147 el vettem a kocsit mint írtam 420 van benne és azt pont nem cseréltem még rajta a 3 eltöltött évünk alatt.
Vettem 2.5 ért amiből 1.5 volt a hitel 3 éve fizetem a kocsit kb 56000/ho a svájciaknak köszönhetően persze 36000 indult vagy 4 hónapig és azóta ide értem. még a hitelből vissza van 2 év és 1.15 milla !! szerinted mit csináljak vele? Ötlete van valakinek? 8 hete villogott az izzítás jelzőm akkor mondtak egy 400.000 es számot 4 csúcs + szivattyú... plusz munka meg minden. Téli guma nuku rajta... erre az elektromos dologra mondtak 1 helyen árat 170.000 most a klíma szivattyú szerintem ha bontva veszek akkor is 35000+ munka + feltöltés... legyen 55000.
Kettős tömegűt cseréltem 186.000nél most 420 az megint 110+kuplung mert azt sem kellet cserélnem eddig az megint 90.000 nem is folytatnám a sort mert nincs értelme.
De ha mindent össze adok akkor millió felett vagyok javításban ami legyünk őszinték elég húzós a vissza lévő részletekkel együtt!
Vagy vissza adom a banknak és BAR lista........
Vagy a javításból kifizetem a bankot és kuka....
Vagy fizetem és megcsináltatom azt használom /na ez tuti soha nem fog előfordulni/
Lakás van kocsi van szerintem marad  a BAR lista .........................De igazából fogalmam sincs mit tegyek
Mint írtam régebben márt 2.5 éves kislányommal és a feleségemmel járok külföldre mert ott melózom és vissza.
Sajna az 1600 km es távra ez a kocsi márt megbízhatatlan , itthon mindegy lenne de ha kint áll meg mint 2 éve? akkor ujra 2000 euro a javitás.... sajnos kint a diag ára 100 euro és ha sokallod viheted haza ,simán közlik veled.
De érdekelne ki mit tenne a helyemben.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.22 szerda, 02:17:49 írta calibra16v » Naplózva
gábor59
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2010.12.22 szerda, 06:10:46 »

szerintem a "nem indul" az a tápszivattyútól van......vagy visszaejti a go-t.
az elektromos anomáliához:törve nem volt a gép?


A szivattyú hidegben csinálhat ilyet? A go?
Amióta nálam van 7 és fél éve egy-két koccon kívül semmi komolyabbat nem kapott. A hibák csak most kezdődtek amikor a hátsó zár elkezdett vacakolni.
Sőt néha mintha a hátsó megvilagító zöld fény a müszerfalon és a rádiós meg klimás kijelzőkőn enyhén remeg.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.22 szerda, 06:44:50 írta gábor59 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:05:47 »

Kocsi sajna sz...rrr!! Fogalmam sincsen mi a baja !
Motorban kb 420.000 km eredeti befecskendezőkkel vagyis szerintem eredeti mert én 147 el vettem a kocsit mint írtam 420 van benne és azt pont nem cseréltem még rajta a 3 eltöltött évünk alatt.
Vettem 2.5 ért amiből 1.5 volt a hitel 3 éve fizetem a kocsit kb 56000/ho a svájciaknak köszönhetően persze 36000 indult vagy 4 hónapig és azóta ide értem. még a hitelből vissza van 2 év és 1.15 milla !! szerinted mit csináljak vele? Ötlete van valakinek? 8 hete villogott az izzítás jelzőm akkor mondtak egy 400.000 es számot 4 csúcs + szivattyú... plusz munka meg minden. Téli guma nuku rajta... erre az elektromos dologra mondtak 1 helyen árat 170.000 most a klíma szivattyú szerintem ha bontva veszek akkor is 35000+ munka + feltöltés... legyen 55000.
Kettős tömegűt cseréltem 186.000nél most 420 az megint 110+kuplung mert azt sem kellet cserélnem eddig az megint 90.000 nem is folytatnám a sort mert nincs értelme.
De ha mindent össze adok akkor millió felett vagyok javításban ami legyünk őszinték elég húzós a vissza lévő részletekkel együtt!
Vagy vissza adom a banknak és BAR lista........
Vagy a javításból kifizetem a bankot és kuka....
Vagy fizetem és megcsináltatom azt használom /na ez tuti soha nem fog előfordulni/
Lakás van kocsi van szerintem marad  a BAR lista .........................De igazából fogalmam sincs mit tegyek
Mint írtam régebben márt 2.5 éves kislányommal és a feleségemmel járok külföldre mert ott melózom és vissza.
Sajna az 1600 km es távra ez a kocsi márt megbízhatatlan , itthon mindegy lenne de ha kint áll meg mint 2 éve? akkor ujra 2000 euro a javitás.... sajnos kint a diag ára 100 euro és ha sokallod viheted haza ,simán közlik veled.
De érdekelne ki mit tenne a helyemben.
tedd fel használtautóra.

a szétbontás ennyi hátraléknál sajna nem kifizetődő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2010.12.22 szerda, 17:58:14 »

Sziasztok.Most regeltem ide.Valaki tudna segíteni,hogy hol találom a vezérműtengely-helyzetérzékelőt 2001 júniusi 2.0 TDDI Mondeo-ban?? Köszi a segítséget.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2010.12.22 szerda, 18:13:07 »

[quote author=calibra16v l

De érdekelne ki mit tenne a helyemben.
[/quote

hááát.. ha már így rákérdeztél nagy uram, én is most rákölthetnék a kocsira pár száz ezret, ami ugye az értékének legalább a harmada, és a szerelő azt mondja ez még csak a kezdet, szóval elmentettem pár tréreles számát oszt reménykedem, hogy nem hagy cserben persze neked más mert te külföldre járkálsz, de ha pl most nekem is beütne ez a lendkerekes, vagy kinyomó csapágyas mutatvány még pluszba, akkor inkább megy a bontóba... sajnos
Naplózva
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2010.12.22 szerda, 21:00:56 »

Üdv!

Fűthető első szélvédőnek a motortérben lévő jobb és bal oldali csatlakozón kívül másutt is van még csatlakozója ugyanis mindkét motortéri csatlakozónál van áram, a szélvédő bal oldala fűt a jobb oldala teljes mértékbe nem fűt.Valakinek ötlete.
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2010.12.22 szerda, 21:18:18 »

Üdv!

Fűthető első szélvédőnek a motortérben lévő jobb és bal oldali csatlakozón kívül másutt is van még csatlakozója ugyanis mindkét motortéri csatlakozónál van áram, a szélvédő bal oldala fűt a jobb oldala teljes mértékbe nem fűt.Valakinek ötlete.
Két biztosítéka van.Nézd meg egyik rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 06:11:55 »

Üdv!

Fűthető első szélvédőnek a motortérben lévő jobb és bal oldali csatlakozón kívül másutt is van még csatlakozója ugyanis mindkét motortéri csatlakozónál van áram, a szélvédő bal oldala fűt a jobb oldala teljes mértékbe nem fűt.Valakinek ötlete.

Szia!

Ha a csati folytatása már a szélvédő fűtőszálak ellátásának kábelbevezetése és ott a villany, akkor szerintem a csatlakozó nem ad át, vagy a kábelbevezetés sérülhetett, esetleg kiment az összes fűtőszál, bár ez utóbbit kevésbé tudnám elképzelni. Gyári a szélvédőd, vagy már cserélték?
Naplózva
dumbola
Vendég
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 12:58:41 »

Hello. Hat azt hogy a hatso ajtot nem nyitja az a hideg miatt van Ezek vannak nekem is, ien hibaim. Iesmirol sok itt a tema. Ienkor a fuszedfalon sem lehet nyitni a gombal. Nyaron tokeletesen mukodik. Ezeket a problemakat a bal elso ajtoban levo zarszerkezet csereje segiti. csak ez kb 30.000be kerul.

Hali! Nekem meg a két jobb oldali ajtó nem mindig nyílik. Már két zármotort cseréltek (2x12EFt bontottan) de néha ugyan úgy nem nyit!
Meg tudnátok pontosan mondani, hogy mit kell cserélni a bal ajtóban, hogy jó legyen?
Köszi!
Naplózva
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 14:11:12 »

Szia!

Ha a csati folytatása már a szélvédő fűtőszálak ellátásának kábelbevezetése és ott a villany, akkor szerintem a csatlakozó nem ad át, vagy a kábelbevezetés sérülhetett, esetleg kiment az összes fűtőszál, bár ez utóbbit kevésbé tudnám elképzelni. Gyári a szélvédőd, vagy már cserélték?

Üdv!

A biztosítékokat már kicseréltem a szélvédő egy évvel fiatalabb de gyári,a szélvédő mellet a vezeték végigfut de a csatlakozót nem találom.A fűtőszál előtt kéne lennie?
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 14:26:19 »

Hali! Nekem meg a két jobb oldali ajtó nem mindig nyílik. Már két zármotort cseréltek (2x12EFt bontottan) de néha ugyan úgy nem nyit!
Meg tudnátok pontosan mondani, hogy mit kell cserélni a bal ajtóban, hogy jó legyen?
Köszi!

elvileg a bal első vezérli a többit és ott szokott lenni a baj. lehet azt kellene kicserélni.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gábor59
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 15:12:25 »

szerintem a "nem indul" az a tápszivattyútól van......vagy visszaejti a go-t.
az elektromos anomáliához:törve nem volt a gép?
Tápszivattyúgond a hideg miatt? Nem volt törve 7,5 éve amiota nálam van az autó. A gondok csak két éve kezdődtek.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 17:13:57 »

Üdv!

A biztosítékokat már kicseréltem a szélvédő egy évvel fiatalabb de gyári,a szélvédő mellet a vezeték végigfut de a csatlakozót nem találom.A fűtőszál előtt kéne lennie?

Szia!

Sajnos én még nem bontottam ki és ezért nem tudok több pontos infót adni, biztosan segítenek majd a többiek, hogy hol kell megtalálnod a szélvédőfűtésnél az üveghez bevezető csatlakozókat, amit azután tudnál ellenőrizni.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 17:18:49 »

Hali! Nekem meg a két jobb oldali ajtó nem mindig nyílik. Már két zármotort cseréltek (2x12EFt bontottan) de néha ugyan úgy nem nyit!
Meg tudnátok pontosan mondani, hogy mit kell cserélni a bal ajtóban, hogy jó legyen?
Köszi!

elvileg a bal első vezérli a többit és ott szokott lenni a baj. lehet azt kellene kicserélni.

Sziasztok!

Ez igaz, hogy a bal első a vezérlő, de azért az ajtózárak egyedi hibáit sem lehet kihagyni a számításból. Szerintem az öregedő zárak kenőanyag kiszáradása miatt kezdenek nem működni az adott ajtók zárai, amikor megjönnek a hideg idők. A bal első hibája miatt inkább össze-vissza zárások nyitások szoktak lenni.
Én most szereztem be zsírzó spray-t amit ki fogok próbálni, mert újra vannak gondjaim a hidegekben. A fegyverolaj eddig tartotta magát.  rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:00:34 »

Sziasztok.Most regeltem ide.Valaki tudna segíteni,hogy hol találom a vezérműtengely-helyzetérzékelőt 2001 júniusi 2.0 TDDI Mondeo-ban?? Köszi a segítséget.
a tdci-ben a hengerfejben van szemből a porlasztócsövek közt (cmp)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:09:04 »

Tápszivattyúgond a hideg miatt? Nem volt törve 7,5 éve amiota nálam van az autó. A gondok csak két éve kezdődtek.
miért ne?ledermed a go(  vigyor3 gázolaj),és nem tol annyit mint kéne.vagy a kondenzvíz okoz gondot a működésében.vagy visszaejti a go-t a rendszer.valahol van 1 visszacsapószelep.ha az nem zár le,akkor akár levegősödhet is a rendszer-vagy szállíthat levegőt.
meglehet mérni az üzanyomást,asszem 4 bar körül kell lennie.gyári diaggal is mérhető.
Ha a kompresszió megvan és van go,akkor annak a gépnek indulni kell akár  -20ban is.persze a tddi nek is behalhat a p.csúcsa,bár kevésbé jellemző.de azokat is lelehet tesztelni.....  www.filepdiesel.hu


Az biztos,hogy nem az akkucsere miatt nem indul jól hidegben....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:11:05 »

a tdci-ben a hengerfejben van szemből a porlasztócsövek közt (cmp)
De ő a TDDI-t kérdezte abban is ott van?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:15:01 »

De ő a TDDI-t kérdezte abban is ott van?
megnéztem volna a tisben,de nem fut jelenleg.azért írtam,hogy a tdci-ben ott van,mert abban biztos vagyok.mondjuk abban is,ha van a tddi-ben is, akkor tuti ugyan ott van......
olyan bizonytalan vagyok mostanában.......vagy mégsem? fejvakaras nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:18:17 »

megnéztem volna a tisben,de nem fut jelenleg.azért írtam,hogy a tdci-ben ott van,mert abban biztos vagyok.mondjuk abban is,ha van a tddi-ben is, akkor tuti ugyan ott van......
olyan bizonytalan vagyok mostanában.......vagy mégsem? fejvakaras nemtudom
Ezért nem írtam én sem tegnap mert ezt én sem tudom.Bunyek most jól röhög rajtunk........
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:37:24 »

Ezért nem írtam én sem tegnap mert ezt én sem tudom.Bunyek most jól röhög rajtunk........
miért?egyikőnknek sincs tddi-je.ezzel szemben nem tolonganak a frankóval a tddi-sek.....
de ha van,ugyan ott van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:42:00 »

miért?egyikőnknek sincs tddi-je.ezzel szemben nem tolonganak a frankóval a tddi-sek.....
de ha van,ugyan ott van.
worship eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 20:17:42 »

a tdci-ben a hengerfejben van szemből a porlasztócsövek közt (cmp)
Es a TDDI-ben?Ott is valahol a hengerfejben kell,hogy legyen?Huh?? Undecided
Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.