Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:02:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11158762 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2010.12.31 péntek, 15:47:27 »

Meg megvan a benya falo  vigyor3
Koéel klubba nem jarok, mert nincs baja a gepnek, ergo minek ?  vigyor3 Egyebkent sem utazom kopelban, csak neha  vigyor3 De akkor egy megvaltas...nincs bugos fek, ki-be nyitogato zar, szal tiszta olyan mintha autoban ulne az ember, nem pedig egy halom xarkupacban  vigyor3
Es kulonbenis, nem tiprom en sarba az MKIII-at, megteszi ezt sajat maga  eplus2
Ma megint gondolkodtam neharagudj azon amiket írtál,de én búgós féket nem tapasztalok.Én úgyérzem kifogtam mert ezeket én még nemtapasztaltam.Viszont ha valamit fogok akkor nemhőbölgök mint az előző kocsimon ha hiba van csere és szónélkül megyek tovább.Látod nekünk is van kopel de ha letudnám cserélni Fordra az lenne megváltás nekem.Azért panaszkodás nélkül használjuk a hibáival együtt.Azért boldog új évet neked is meg mindenkinek.
Üdv
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2010.12.31 péntek, 15:56:45 »

valaszoltam  vigyor3

worship köszönöm-kommentet "már" nem fűzök hozzá! nyes
Válasz
Neked is BUEK es a kiccsaladnak  Wink wave
Köcce,vigyázzatok magatokra!Jövőre talákszunk! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2010.12.31 péntek, 15:57:10 »

Ma megint gondolkodtam neharagudj azon amiket írtál,de én búgós féket nem tapasztalok.Én úgyérzem kifogtam mert ezeket én még nemtapasztaltam.Viszont ha valamit fogok akkor nemhőbölgök mint az előző kocsimon ha hiba van csere és szónélkül megyek tovább.Látod nekünk is van kopel de ha letudnám cserélni Fordra az lenne megváltás nekem.Azért panaszkodás nélkül használjuk a hibáival együtt.Azért boldog új évet neked is meg mindenkinek.
Üdv


Es a kezifeked hogy van ?  vigyor3

Neked is Boldog Uj Evet !  wave
Naplózva

blah blah blah
balee
Vendég
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 09:34:11 »

Hol itt a probléma?  Roll Eyes http://www.cromax.hu/index.php?katid=41404956&termek_al_id=18461&katnev=6 sebességes váltóval  MMT6

de én pl felújítottam a kapcsit!
a tetején a peremezést kifeszegettem csavihuzival,kivettem a kapcsolószerkezetet. egy fém korong zárja rövidre az érintkezőket,amikor alulról a golyó felnyomja.ez a fémlemez megégett az érintkezésnél.gondoltam egy nagyot-mi bajom lehetne-és hirtelen felindulásból jól megfordítottam ezt a lemezkét.visszapakkeroltam bele mindent,visszaperemeztem a házat,és azóta is mint a savhauzen! nyes pias
de 4,6e ftért nagyon megéri,mai fejemmel már nem görcsölnék vele órákat.a kromaxnál kedvezménnyel ezt a kapcsit 4e ftért haza lehet vinni! Wink wave


A probléma az, hogy hiába írják ezt a 6sebességes váltóhoz valónak, a Mondeoban mégsem ilyen van. Elhoztam ugyanezt a Cromaxtól, de rövidebb a menete... Amit viszont a javításról írtál tetszik, talán sikerül megcsinálni, mert egyszerűen nem tudok találni ugyanilyen kapcsolót...
Nincs valakinek "bontott"? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 10:34:57 »


A probléma az, hogy hiába írják ezt a 6sebességes váltóhoz valónak, a Mondeoban mégsem ilyen van. Elhoztam ugyanezt a Cromaxtól, de rövidebb a menete... Amit viszont a javításról írtál tetszik, talán sikerül megcsinálni, mert egyszerűen nem tudok találni ugyanilyen kapcsolót...
Nincs valakinek "bontott"? Smiley
Keresd Motorcraft-ot,neki lesz talán a leghamarabb bontottban.


egyébként meg szedd ki a benntlévőt és vidd el a boltba,hogy neked olyan kell!Vagy az 5ösé vagy a 6osé jó lesz hozzá.nincs több variáció. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 10:36:33 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:06:15 »

Hali

Még mindíg fennál a digitklíma problémám! Az itt tanácsoltak alapján aksisarut lehúztam de nem hozott eredményt! Csak akkor kezd el hideget tolni ha gyujtás le és visza, de akkor is csak úgy ha gy ujtáslevétel elött (LO) ra van állítva!
Valakinek van valami trükkös ötlete a fejszén kívül hogy jólegyen vagy tapasztalata a megbuherálsával kapcsolatban?
Kösz!

Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:22:48 »

Hali

Még mindíg fennál a digitklíma problémám! Az itt tanácsoltak alapján aksisarut lehúztam de nem hozott eredményt! Csak akkor kezd el hideget tolni ha gyujtás le és visza, de akkor is csak úgy ha gy ujtáslevétel elött (LO) ra van állítva!
Valakinek van valami trükkös ötlete a fejszén kívül hogy jólegyen vagy tapasztalata a megbuherálsával kapcsolatban?
Kösz!

Üdv
én úgy tudom,hogy a klímakompresszor +5fok alatt nem kapcsolható be.Ha leveszed a hőfokot low-ra akkor gyakorlatilag bekéne kapcsoljon a klíma,hogy visszahűtse 18fok alá a kasztnit.Ez ebben a formában nem működik!
A külső levegőt úgy tudod bekeringtetni,ha az auto funkciót kikaccsolod,és az Ac gomb sem égjen-tehát kapcsold az is ki.
Így normál helyzetben bekell,hogy engedje a zsaluzat a külső levegőt.Ha az hidegebb (pl-5fok),akkor elkell kezdjen visszahűlni a kaszni.

Ill.+5 fok alatt csak az első szélvédő párátlanító funkcióval indítható el a klímakompresszor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:43:35 »

én úgy tudom,hogy a klímakompresszor +5fok alatt nem kapcsolható be.Ha leveszed a hőfokot low-ra akkor gyakorlatilag bekéne kapcsoljon a klíma,hogy visszahűtse 18fok alá a kasztnit.Ez ebben a formában nem működik!
A külső levegőt úgy tudod bekeringtetni,ha az auto funkciót kikaccsolod,és az Ac gomb sem égjen-tehát kapcsold az is ki.
Így normál helyzetben bekell,hogy engedje a zsaluzat a külső levegőt.Ha az hidegebb (pl-5fok),akkor elkell kezdjen visszahűlni a kaszni.

Ill.+5 fok alatt csak az első szélvédő párátlanító funkcióval indítható el a klímakompresszor.

Az a baj hogy az ac az ki van kapcsolva és be van kapcsolva mondjuk 19fokra és már megdöglesz a kocsiba akkor sem kezd visszahűteni!
Azt próbáltam hogy amikor már bemelegedett a kocsi és a low-ra hajtottam akkor nem nyitott ki és nem engedte be a külső hideg levegőt! De ha gyujtás le és a low-on volt ujra beindítom akkor kinyit és ok...... de ha elállítom hogy fütsön akkor ujra *** és csak fűt.
A klíma gomb ilyenkor mindíg ki van kapcsolva.
Naplózva
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:05:40 »

Meg megvan a benya falo  vigyor3
Koéel klubba nem jarok, mert nincs baja a gepnek, ergo minek ?  vigyor3 Egyebkent sem utazom kopelban, csak neha  vigyor3 De akkor egy megvaltas...nincs bugos fek, ki-be nyitogato zar, szal tiszta olyan mintha autoban ulne az ember, nem pedig egy halom xarkupacban  vigyor3
Es kulonbenis, nem tiprom en sarba az MKIII-at, megteszi ezt sajat maga  eplus2
Zacci!
Szánalmas vagy! De nagyon!
Naplózva
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:07:43 »

Meg megvan a benya falo  vigyor3
Koéel klubba nem jarok, mert nincs baja a gepnek, ergo minek ?  vigyor3 Egyebkent sem utazom kopelban, csak neha  vigyor3 De akkor egy megvaltas...nincs bugos fek, ki-be nyitogato zar, szal tiszta olyan mintha autoban ulne az ember, nem pedig egy halom xarkupacban  vigyor3
Es kulonbenis, nem tiprom en sarba az MKIII-at, megteszi ezt sajat maga  eplus2
Zacci!
Szánalmas vagy! De nagyon!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:21:59 »

Zacci!
Szánalmas vagy! De nagyon!
Hagyd a francba, nem kell vele foglakozni, őt minden probléma megtalálja, "orvosi lova" van. Úgy sem tudod meggyőzni, de legalább ő se minket.  eplus2 Ez a demokrácia.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 08:22:15 »

Zacci!
Szánalmas vagy! De nagyon!

jajj egy markahu kereskedo  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 08:24:34 »

Hagyd a francba, nem kell vele foglakozni, őt minden probléma megtalálja, "orvosi lova" van. Úgy sem tudod meggyőzni, de legalább ő se minket.  eplus2 Ez a demokrácia.
Ez nem is igaz. A pcsucs, turbo, magasnyomasu problema nem talat meg es nem is fog  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 08:26:58 »


A probléma az, hogy hiába írják ezt a 6sebességes váltóhoz valónak, a Mondeoban mégsem ilyen van. Elhoztam ugyanezt a Cromaxtól, de rövidebb a menete... Amit viszont a javításról írtál tetszik, talán sikerül megcsinálni, mert egyszerűen nem tudok találni ugyanilyen kapcsolót...
Nincs valakinek "bontott"? Smiley

Bemesz egy ford botba oszt megrendeled.
Naplózva

blah blah blah
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:38:28 »

Sziasztok! BUÉK!

Egy kérdésem lenne.
Megvettem egy 12V-os trabi fényváltó reléjét, de nincs hozzá bekötési rajz (a boltban nem tudtak segíteni). A terméket - képen középen - a Bészi-ker kft készíti, a google szerint Debreceniek, de csak telefonos elérhetőség jött fel.
Ismeri valaki?
http://kepfeltoltes.hu/110103/DSCF7072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Amit látok (tudok) a testet a lemez felfogatásra kell kötni, de a további 4 láb kiosztását nem tudom. A jelölések: 56AS;  56; 56A, 56B
Csak gondolom, hogy ide kell egy bemenő +, egy impulzuskapcsolótól jövő parancs (ami ki-be kapcsolgatja) és kell legyen kimenet, de 1 vagy 2?

Ha valaki tud segíteni megköszönném  worship
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:41:45 »

Sziasztok! BUÉK!

Egy kérdésem lenne.
Megvettem egy 12V-os trabi fényváltó reléjét, de nincs hozzá bekötési rajz (a boltban nem tudtak segíteni). A terméket - képen középen - a Bészi-ker kft készíti, a google szerint Debreceniek, de csak telefonos elérhetőség jött fel.
Ismeri valaki?
http://kepfeltoltes.hu/110103/DSCF7072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Amit látok (tudok) a testet a lemez felfogatásra kell kötni, de a további 4 láb kiosztását nem tudom. A jelölések: 56AS;  56; 56A, 56B
Csak gondolom, hogy ide kell egy bemenő +, egy impulzuskapcsolótól jövő parancs (ami ki-be kapcsolgatja) és kell legyen kimenet, de 1 vagy 2?

Ha valaki tud segíteni megköszönném  worship

Mire jó egy fényváltó relé?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:51:29 »

Mire jó egy fényváltó relé?

Szia!

A hátsó ülésekhez is lesz ülésfűtés.
A terv a következő:
A középkonzolra a sajna nekem nem létező ESP helyére, a vakdugó helyett bemegy a gyári fűtéskapcsoló - ez impulzuskapcsoló ezért kell hozzá egy impulzus vezérlésű relé. Ezzel a kapcsolóval, hasonlatosan az elektromos ablakok gyerekzárjához én fogom szabályozni, hogy egyáltalán hátra mehet-e a villany az ülésfűtés kapcsolókhoz (így talán nyáron nem fog véletlenül sem fűteni  nyes)
A képen azért van még egy 5 lábú relé, mert a trabi fényváltó relének a teljesítmény átvitele még nem ismert, de ha abból indulok ki, hogy általában a refi 2*55 W és a fűtőpaplanok meg 2*90 W-ak, akkor nem biztos hogy csak simán a trabi relén átmehet az összes áram, az 5 lábú relé 30A-es az meg biztosan elbírja a 2*90 W-ot.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:57:08 »

Mire jó egy fényváltó relé?
Szia!Na 56AS vezérlő pozitiv a kormány kapcsolórol,56 világitás kapcsolóról a pozitiv,56 fényszoró kimenet,56B tompitott kimenet.
Remélem tudtam segiteni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:13:12 »

Szia!Na 56AS vezérlő pozitiv a kormány kapcsolórol,56 világitás kapcsolóról a pozitiv,56 fényszoró kimenet,56B tompitott kimenet.
Remélem tudtam segiteni.

Szia!

Kösz az infót. De még kérdeznék  worship
Időközben beszéltem a gyártó céggel is. A 2*90 W-ot simán bírja, így kimarad a fotón látható a 3. relé  eljen

Akkor én a célomnak megfelelően ha jól értelmezem:
56 - ráviszek egy +, ami az energia ellátása lesz a paplanoknak (célszerűen egy gyújtásra éledő +)
56AS - ez a vezérlő bemenet jelen esetben a gyári fűtés impulzus kapcsolótól. Huh?? ez váltogatja, hogy melyik kimenet lesz feszültség alatt?

56A - ha ez a fényszóró kimenet akkor erre kéne tennem a kimenetet?
56B - (ha ez a tompított) vagy erre?
Van különbség, van jelentősége, hogy melyik kimenetre teszed?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:30:05 »

Szia!

Kösz az infót. De még kérdeznék  worship
Időközben beszéltem a gyártó céggel is. A 2*90 W-ot simán bírja, így kimarad a fotón látható a 3. relé  eljen

Akkor én a célomnak megfelelően ha jól értelmezem:
56 - ráviszek egy +, ami az energia ellátása lesz a paplanoknak (célszerűen egy gyújtásra éledő +)
56AS - ez a vezérlő bemenet jelen esetben a gyári fűtés impulzus kapcsolótól. Huh?? ez váltogatja, hogy melyik kimenet lesz feszültség alatt?

56A - ha ez a fényszóró kimenet akkor erre kéne tennem a kimenetet?
56B - (ha ez a tompított) vagy erre?
Van különbség, van jelentősége, hogy melyik kimenetre teszed?
Nincs különbség elvileg de én a fényszóróra tenném mert ott nagyobb a terhelést kellene elviselnie mint a tompitottnál.De én nem gyujás utánit raknék az 56-ra ne legyen állandó fesz alatt nyáron is.56AS váltogat de hogyan csinálja azt nem tudom megmondani.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:35:58 »

Szia!

A hátsó ülésekhez is lesz ülésfűtés.
A terv a következő:
A középkonzolra a sajna nekem nem létező ESP helyére, a vakdugó helyett bemegy a gyári fűtéskapcsoló - ez impulzuskapcsoló ezért kell hozzá egy impulzus vezérlésű relé. Ezzel a kapcsolóval, hasonlatosan az elektromos ablakok gyerekzárjához én fogom szabályozni, hogy egyáltalán hátra mehet-e a villany az ülésfűtés kapcsolókhoz (így talán nyáron nem fog véletlenül sem fűteni  nyes)
A képen azért van még egy 5 lábú relé, mert a trabi fényváltó relének a teljesítmény átvitele még nem ismert, de ha abból indulok ki, hogy általában a refi 2*55 W és a fűtőpaplanok meg 2*90 W-ak, akkor nem biztos hogy csak simán a trabi relén átmehet az összes áram, az 5 lábú relé 30A-es az meg biztosan elbírja a 2*90 W-ot.

Éééértem...  vigyor3
Akkor ez csak valami "főkapcsoló", és a fűtés tényleges kapcsolását rendes kapcsolóról oldod meg a hátsó hamutartónál. Jól látom a dolgot?
Már bocs, hogy ennyit értetlenkedek, de mivel a tédécéi remekül fűt,  eplus2 ezért érdekel minden egyéb fűtési megoldás...
Bár nálam az elsődleges cél az első ülések fűtése.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:48:10 »

Szia!Na 56AS vezérlő pozitiv a kormány kapcsolórol,56 világitás kapcsolóról a pozitiv,56A fényszoró kimenet,56B tompitott kimenet.
Remélem tudtam segiteni.Bocsi kihagytam az A-t
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 15:07:33 »

Éééértem...  vigyor3
Akkor ez csak valami "főkapcsoló", és a fűtés tényleges kapcsolását rendes kapcsolóról oldod meg a hátsó hamutartónál. Jól látom a dolgot?
Már bocs, hogy ennyit értetlenkedek, de mivel a tédécéi remekül fűt,  eplus2 ezért érdekel minden egyéb fűtési megoldás...
Bár nálam az elsődleges cél az első ülések fűtése.


Szia!

Igen ez olyan főkapcsoló féle lesz és a hamutartónál lesznek a paplan gyári kapcsolói. Az elsőkbe talán még bontottat is könnyebb szerezni (ha a gyári kivitel is fontos  -főleg a kapcsolók környékén), de 30-40 között utólagos szetteket is építenek be. Keress rá a neten.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:23:59 »

Sziasztok! BUÉK!

Egy kérdésem lenne.
Megvettem egy 12V-os trabi fényváltó reléjét, de nincs hozzá bekötési rajz (a boltban nem tudtak segíteni). A terméket - képen középen - a Bészi-ker kft készíti, a google szerint Debreceniek, de csak telefonos elérhetőség jött fel.
Ismeri valaki?
http://kepfeltoltes.hu/110103/DSCF7072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Amit látok (tudok) a testet a lemez felfogatásra kell kötni, de a további 4 láb kiosztását nem tudom. A jelölések: 56AS;  56; 56A, 56B
Csak gondolom, hogy ide kell egy bemenő +, egy impulzuskapcsolótól jövő parancs (ami ki-be kapcsolgatja) és kell legyen kimenet, de 1 vagy 2?

Ha valaki tud segíteni megköszönném  worship

fügelaci fórumtársnak írj, nekem is segített worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:25:46 »

5 lábú relé 30A-es az meg biztosan elbírja a 2*90 W-ot.
erre azért ne vegyél mérget, én is vettem a xenon-hoz, 30A-est, a 2*35W-tól összeégett, és gyújtás levétel után is ment a világítás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:56:03 »

Az ülésfűtés sima ohmos ellenállás, ahol a P=U x I igaz, viszont a xenon -nál a trafó igen rendesen bekavar, tehát ott az előbbi képlet felejtős  smile
eljen hehe
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:00:16 »

Az ülésfűtés sima ohmos ellenállás, ahol a P=U x I igaz, viszont a xenon -nál a trafó igen rendesen bekavar, tehát ott az előbbi képlet felejtős  smile

Ugy is szokas megadni a terhelhetoseget, hogy rezisztiv X amper, induktiv/kapacitiv X/2 amper. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:28:21 »

Ugy is szokas megadni a terhelhetoseget, hogy rezisztiv X amper, induktiv/kapacitiv X/2 amper. :-)

AndyA
wilting wow3 banplz
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 22:40:14 »

Hali

Kipróbáltam már mindent nyomogattam ösze visza de nem nagyon akarja beengedni a hideg levegőt a kocsiba a klíma, szóval már tényleg tanácstalan vagyok!
Szal várok valami okosságot vagy mentőőtletet!

Köszi!

 falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 23:12:32 »

Hali

Kipróbáltam már mindent nyomogattam ösze visza de nem nagyon akarja beengedni a hideg levegőt a kocsiba a klíma, szóval már tényleg tanácstalan vagyok!
Szal várok valami okosságot vagy mentőőtletet!

Köszi!

 falbav falbav falbav falbav falbav

Csak egy tipp: A középkonzol mögötti légterelő lamellákat vákuum vezérli. Nézz körül, hogy nincs-e lecsúszott, kilukadt vákuumcső a motortérben. De az is lehet, hogy a lamella tengelye szorult meg.

Persze lehet a vzérlő elektromos hibája is.
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 23:49:22 »

Csak egy tipp: A középkonzol mögötti légterelő lamellákat vákuum vezérli. Nézz körül, hogy nincs-e lecsúszott, kilukadt vákuumcső a motortérben. De az is lehet, hogy a lamella tengelye szorult meg.

Persze lehet a vzérlő elektromos hibája is.

Oks köszi szépen holnap beletúrok csak lesz valami!
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2011.01.04 kedd, 07:38:07 »

Hali!
Jegesedés óta nem működik a fényszórómosóm, a szélvédőre spriccel, de a fényszórót nem spricceli,
álltam azóta plusszos helyen és leolvasztás után sem megy, téli szélvédőmosó volt benne, nem hiszem, hogy
befagyott, inkább a fúvókát nem tudta kitolni mert az első lökháritóra ráfagyott a fedele szerintem.
Van valakinek ötlete, hogy mit kell megnézni, esetleg valamelyik biztositék mehetett ki, vagy az ugyanaz, mint a
szélvédő spricc? Amihez még lehet köze, hogy a tompitott visszajelző nem ég a műszerfalon, de nem tudom, hogy
kieégett-e a műszerfal izzó vagy más gond, ha jól tudom, csak akkor spriccel a lámpára, ha úgy tudja, hogy ég a tompitott.
Van valamilyen műszerfal izzó teszt, amikor minden izzó villágit?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2011.01.04 kedd, 08:29:52 »

Csak egy tipp: A középkonzol mögötti légterelő lamellákat vákuum vezérli. Nézz körül, hogy nincs-e lecsúszott, kilukadt vákuumcső a motortérben. De az is lehet, hogy a lamella tengelye szorult meg.

Persze lehet a vzérlő elektromos hibája is.

Nem vakuumos, hanem elektronyos a vezerles.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2011.01.04 kedd, 08:30:54 »

Oks köszi szépen holnap beletúrok csak lesz valami!

Ha kiszeded a kesztyutartot, akkor a kozep konzol oldalan latni fox par db izebigyulat. Nah azok a lamella allito motorok. Lehet ott van valami gebasz. Megszorult, kontakt hiba stb.
Naplózva

blah blah blah
Oszi_03
Vendég
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2011.01.04 kedd, 11:06:07 »

Sziasztok,
az ablakmosóm elhalálozott. Mielőtt kibányásznám a motort, megnézném a biztosítékot - tudna valaki segíteni, hogy melyik az? A gépkönyvben sajnos nem találom. 2.0 benzines MKIII.
Köszi,
Oszi
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2011.01.04 kedd, 11:35:23 »

Sziasztok,
az ablakmosóm elhalálozott. Mielőtt kibányásznám a motort, megnézném a biztosítékot - tudna valaki segíteni, hogy melyik az? A gépkönyvben sajnos nem találom. 2.0 benzines MKIII.
Köszi,
Oszi
Ha nyomod a gombot töröl, de nem spriccel, vagy nem is töröl? Ha van hátsó mosód az működik?
Naplózva
Oszi_03
Vendég
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2011.01.04 kedd, 11:40:31 »

Ha nyomod a gombot töröl, de nem spriccel, vagy nem is töröl? Ha van hátsó mosód az működik?



töröl, az első és a hátsó is, de a motor nem mozdul. Működés közben ment tönkre, az eggyik pillanatban még teljes "gőzzel" jött a víz, egy másodperc múlva pedig semmi. Befagyva nincs, a csöveket szájjal könnyen átfújtam, a tartály tele.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2011.01.04 kedd, 11:46:51 »


töröl, az első és a hátsó is, de a motor nem mozdul. Működés közben ment tönkre, az eggyik pillanatban még teljes "gőzzel" jött a víz, egy másodperc múlva pedig semmi. Befagyva nincs, a csöveket szájjal könnyen átfújtam, a tartály tele.

A TIS kiviteltől függően külön rajzokat ad. Nem néztem meg, csak az enyémet, annál F94-es 20A-es bizti.
Naplózva
Oszi_03
Vendég
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2011.01.04 kedd, 11:57:17 »

A TIS kiviteltől függően külön rajzokat ad. Nem néztem meg, csak az enyémet, annál F94-es 20A-es bizti.

Köszönöm, mindjárt ránézek.
Naplózva
Oszi_03
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2011.01.04 kedd, 13:11:07 »

A TIS kiviteltől függően külön rajzokat ad. Nem néztem meg, csak az enyémet, annál F94-es 20A-es bizti.

megnéztem, az F94 valóban az ablaktörlőé - de nem csak a mosó motoré, hanem a teljes ablaktörlő rendszeré.
A biztosíték jó, így valószínűleg a motornál lesz a hiba. Na mindegy, felveszem a vegyvédelmi öltözékem oszt bekúszom a kocsi alá...
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2011.01.04 kedd, 14:02:00 »

Ha kiszeded a kesztyutartot, akkor a kozep konzol oldalan latni fox par db izebigyulat. Nah azok a lamella allito motorok. Lehet ott van valami ge***. Megszorult, kontakt hiba stb.

Ez érdekel.
De hogyan lehet kiszedni a kesztyűtartót?
Próbáltam már, de félek eltörök, kitörök valamit.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2011.01.04 kedd, 14:37:26 »

Ez érdekel.
De hogyan lehet kiszedni a kesztyűtartót?
Próbáltam már, de félek eltörök, kitörök valamit.

Simán kijön, csak elöször fölül pattintsd ki a füleket (kicsit összenyomod a kesztyűtartót) aztán óvatosan az alsókat is! Megnéztem egy motort látok mozogni de az csak a terelőket mozgatja hogy hova nyomja a szellőt, de ami a külsö szellőztetőt mozgatja az nem láttam.... vagy csak mert nem mozdult!
Elég idegesítő ez a fordított *** ha már melegem van le kell húznom az ablakot... :S
felrobbantom az biztos!!!!

Senki sem találkozott még ilyennel?Huh?
!!!
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2011.01.04 kedd, 14:51:32 »

Simán kijön, csak elöször fölül pattintsd ki a füleket (kicsit összenyomod a kesztyűtartót) aztán óvatosan az alsókat is! Megnéztem egy motort látok mozogni de az csak a terelőket mozgatja hogy hova nyomja a szellőt, de ami a külsö szellőztetőt mozgatja az nem láttam.... vagy csak mert nem mozdult!
Elég idegesítő ez a fordított *** ha már melegem van le kell húznom az ablakot... :S
felrobbantom az biztos!!!!

Senki sem találkozott még ilyennel?Huh?
!!!

De mindenek előtt akszad ki a lenyillás csillapítót a kesztyűtartó jobb oldalán. Ha elfelejted kiakasztani és letörika akkor b****hatod. Valaki már járt így, ha jól emlékszem.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2011.01.04 kedd, 15:04:39 »

Simán kijön, csak elöször fölül pattintsd ki a füleket (kicsit összenyomod a kesztyűtartót) aztán óvatosan az alsókat is! Megnéztem egy motort látok mozogni de az csak a terelőket mozgatja hogy hova nyomja a szellőt, de ami a külsö szellőztetőt mozgatja az nem láttam.... vagy csak mert nem mozdult!
Elég idegesítő ez a fordított *** ha már melegem van le kell húznom az ablakot... :S
felrobbantom az biztos!!!!

Senki sem találkozott még ilyennel?Huh?
!!!

Klíma öntesztet csináltál már? Mikori a kocsid?
Hibatároló lekérdezés WDS nélkül - gépkocsik elektronikus hőmérsékletszabályozással (EATC) és 2003/06-tól gyártott gépkocsik

MEGJEGYZÉS: A 2003/06-tól gyártott gépkocsiknál az automatikus hőmérsékletszabályozásnál (ATC) is lehetséges egy hibatároló lekérdezés a kezelőegység által.

MEGJEGYZÉS: Az érintőképernyős DVD navigációs rendszerrel felszerelt gépkocsiknál a hibatároló lekérdezése csak WDS-sel lehetséges!

A belsőtér-klimatizálás egy öndiagnosztikával rendelkezik, amely normális üzem közben mind az aktuális hibákat, mind pedig a rövid időre jelentkező hibákat felismeri és tárolja. Ezek a hibák az (E)ATC-vezérlőegység kijelzőjén jeleníthetők meg. Az öndiagnosztika beindításához vagy a hibatároló lekérdezéséhez a gyújtáskulcsot az "ON" állásba kell állítani és az akkumulátorfeszültség 9 V és 16 V között legyen.

Az öndiagnosztika aktiválása

Az (E)ATC-vezérlőegységnél egyidejűleg az "OFF(KI)" és a "LÁBTÉR" gombot legalább 2 másodpercig MŰKÖDTETNI, majd 1,5 másodpercen belül az "AUTO" gombot MEGNYOMNI. Az ekkor megkezdődő öndiagnosztika néhány másodpercig tart. Ezalatt az (E)ATC kijelzőn egy mozgásminta jelenik meg. A felismert hibák hibakódok formájában jelennek meg. Példa: Először a "93" villog 2 másodpercig, majd a "42" villog 2 másodpercig - hibakód 9342 = Belső vezérlőegység-hiba Ha nincs tárolt hiba, akkor a kijelző összes szegmense kigyullad. A következő táblázat felvilágosítást nyújt a lehetséges hibakódokról és azok jelentéséről. A "PÁRÁTLANÍTÁS" gomb MEGNYOMÁSÁVAL a hibatároló törlődik és a diganosztika-üzemmód befejeződik. A diganosztika-üzemmód hibakódok törlése nélküli elhagyásához az (E)ATC vezérlőegység egy másik tetszőleges gombját kell MEGNYOMNI.

Tárolt hibák lekérdezése

Az (E)ATC-vezérlőegységnél egyidejűleg az "OFF(KI)" és a "LÁBTÉR" gombot legalább 2 másodpercig MŰKÖDTETNI, majd 1,5 másodpercen belül a "FEJTÉR" gombot MEGNYOMNI. A tárolt rövid ideig jelentkező hibák az (E)ATC kijelzőjén megjelennek, és biztonsági okok miatt fel kell jegyezni őket. A "PÁRÁTLANÍTÁS" gomb MEGNYOMÁSÁVAL a hibatároló törlődik és a diagnosztika-üzemmód befejeződik. A diganosztika-üzemmódnak a hibakódok törlés nélküli elhagyásához, az (E)ATC vezérlőegység egy másik tetszőleges gombját kell MEGNYOMNI.

Az (E)ATC szoftverváltozat kiolvasása

Az (E)ATC-vezérlőegységnél egyidejűleg az "OFF(KI)" és a "LÁBTÉR" gombot legalább 2 másodpercig MŰKÖDTETNI, majd 1,5 másodpercen belül az "A/C" gombot MEGNYOMNI. A szoftver-változat az (E)ATC-kijelzőn jelenik meg. Egy tetszőleges gomb MEGNYOMÁSÁVAL a kiolvasási üzemmód befejeződik.

A szoftverállapotot aktualizálni.

A WDS-sel lehetséges 2003/06-ig gyártott gépkocsiknál az EATC valamint az ATC szoftvereket aktualizálni. Ehhez meg kell bizonyosodni arról, hogy a WDS a legújabb WDS-szoftverrel van felszerelve.

Hibakódtáblázat

Öndiagnosztika-kód Leírás Teendő
B1200 / 9200 Belső vezérlőegység-hiba A hibatárolót TÖRÖLNI. Ha a hiba egy működésellenőrzés után ismételten fellép, akkor az (E)ATC vezérlőegységet KICSERÉLNI.
B1242 / 9242 A belsőlevegő-keringetés csappantyú beavatkozóelem áramköre hibás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre D. 
B1251 / 9251 1 A belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre szakadt TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre M. 
B1253 / 9253 1 A belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre M. 
B1261 / 9261 1 A napsugárzás-érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre L. 
B1262 / 9262 Jégmentesítés csappantyú/középső fúvókák levegőcsappantyú-beavatkozóelem áramkör hiba TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre E. 
B1263 / 9263 Levegőelosztó-csappantyú beavatkozóelem áramkör hiba TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre F. 
B1342 / 9342 Belső vezérlőegység-hiba A hibatárolót TÖRÖLNI. Ha a hiba egy működésellenőrzés után ismételten fellép, akkor az (E)ATC vezérlőegységet KICSERÉLNI.
B1676 / 9676 A tápfeszültség a tűréshatáron kívül A töltőrendszert ELLENŐRIZNI. További információkért
LÁSD a következő munkapozíciót: Töltőrendszer (414-00 Töltőrendszer - általános tudnivalók, Diagnosztika és ellenőrzés).
Ha a töltőrendszer rendben van, TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre J. 
B2266 / A266 Hőmérsékletszabályozó-csappantyú beavatkozóelem áramkör hiba TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre G. 
B2297 / A299 Lábtér levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör szakadás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre H. 
B2298 / A307 Lábtér levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör zárlat (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre H. 
A297 2 Középső fúvókák levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör szakadás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre I. 
A298 2 Középső fúvókák levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör zárlat (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre I. 
B2308 / A308 1 Belsőhőmérséklet-érzékelő ventilátor áramkör hibás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre N. 
B2516 / A516 3 A ventilátor-szabályozás áramköre hibás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre K. 

1 Manuális hőmérséklet-szabályozással felszerelt gépkocsiknál nem

2 2003/06-tól gyártott gépkocsik

3 Manuális hőmérséklet-szabályozással felszerelt, 2003/06 előtt gyártott gépkocsiknál nem

Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tamstth
Vendég
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2011.01.04 kedd, 15:16:36 »

Sziasztok,

Lambdaszondát akarok cserélni , 2,5V6-ba(LCBD). Diagnosztika szerint a Bank 2 mutatja a középértéket,  a Bank 1 szépen adja a görbét.........Melyik az 1 és melyik a 2? Bár gyanús a dolog, hogy kábel mert hibakódnak dobja a keveréket is meg a fűtést......A fűtést ki tudom mérni, ( szakad - nem szakadt),  de mekkora ellenállást kell mérnem a szürke - fekete vezetéken?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:28:12 »

Hali!
Jegesedés óta nem működik a fényszórómosóm, a szélvédőre spriccel, de a fényszórót nem spricceli,
álltam azóta plusszos helyen és leolvasztás után sem megy, téli szélvédőmosó volt benne, nem hiszem, hogy
befagyott, inkább a fúvókát nem tudta kitolni mert az első lökháritóra ráfagyott a fedele szerintem.
Van valakinek ötlete, hogy mit kell megnézni, esetleg valamelyik biztositék mehetett ki, vagy az ugyanaz, mint a
szélvédő spricc? Amihez még lehet köze, hogy a tompitott visszajelző nem ég a műszerfalon, de nem tudom, hogy
kieégett-e a műszerfal izzó vagy más gond, ha jól tudom, csak akkor spriccel a lámpára, ha úgy tudja, hogy ég a tompitott.
Van valamilyen műszerfal izzó teszt, amikor minden izzó villágit?

Szia!

A fényszórómosó biztije kint van a motortérben lévő táblán, 20 A-es és az F22-es az szerintem.
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:33:42 »

Klíma öntesztet csináltál már? Mikori a kocsid?
Hibatároló lekérdezés WDS nélkül - gépkocsik elektronikus hőmérsékletszabályozással (EATC) és 2003/06-tól gyártott gépkocsik

MEGJEGYZÉS: A 2003/06-tól gyártott gépkocsiknál az automatikus hőmérsékletszabályozásnál (ATC) is lehetséges egy hibatároló lekérdezés a kezelőegység által.

MEGJEGYZÉS: Az érintőképernyős DVD navigációs rendszerrel felszerelt gépkocsiknál a hibatároló lekérdezése csak WDS-sel lehetséges!

A belsőtér-klimatizálás egy öndiagnosztikával rendelkezik, amely normális üzem közben mind az aktuális hibákat, mind pedig a rövid időre jelentkező hibákat felismeri és tárolja. Ezek a hibák az (E)ATC-vezérlőegység kijelzőjén jeleníthetők meg. Az öndiagnosztika beindításához vagy a hibatároló lekérdezéséhez a gyújtáskulcsot az "ON" állásba kell állítani és az akkumulátorfeszültség 9 V és 16 V között legyen.

Az öndiagnosztika aktiválása

Az (E)ATC-vezérlőegységnél egyidejűleg az "OFF(KI)" és a "LÁBTÉR" gombot legalább 2 másodpercig MŰKÖDTETNI, majd 1,5 másodpercen belül az "AUTO" gombot MEGNYOMNI. Az ekkor megkezdődő öndiagnosztika néhány másodpercig tart. Ezalatt az (E)ATC kijelzőn egy mozgásminta jelenik meg. A felismert hibák hibakódok formájában jelennek meg. Példa: Először a "93" villog 2 másodpercig, majd a "42" villog 2 másodpercig - hibakód 9342 = Belső vezérlőegység-hiba Ha nincs tárolt hiba, akkor a kijelző összes szegmense kigyullad. A következő táblázat felvilágosítást nyújt a lehetséges hibakódokról és azok jelentéséről. A "PÁRÁTLANÍTÁS" gomb MEGNYOMÁSÁVAL a hibatároló törlődik és a diganosztika-üzemmód befejeződik. A diganosztika-üzemmód hibakódok törlése nélküli elhagyásához az (E)ATC vezérlőegység egy másik tetszőleges gombját kell MEGNYOMNI.

Tárolt hibák lekérdezése

Az (E)ATC-vezérlőegységnél egyidejűleg az "OFF(KI)" és a "LÁBTÉR" gombot legalább 2 másodpercig MŰKÖDTETNI, majd 1,5 másodpercen belül a "FEJTÉR" gombot MEGNYOMNI. A tárolt rövid ideig jelentkező hibák az (E)ATC kijelzőjén megjelennek, és biztonsági okok miatt fel kell jegyezni őket. A "PÁRÁTLANÍTÁS" gomb MEGNYOMÁSÁVAL a hibatároló törlődik és a diagnosztika-üzemmód befejeződik. A diganosztika-üzemmódnak a hibakódok törlés nélküli elhagyásához, az (E)ATC vezérlőegység egy másik tetszőleges gombját kell MEGNYOMNI.

Az (E)ATC szoftverváltozat kiolvasása

Az (E)ATC-vezérlőegységnél egyidejűleg az "OFF(KI)" és a "LÁBTÉR" gombot legalább 2 másodpercig MŰKÖDTETNI, majd 1,5 másodpercen belül az "A/C" gombot MEGNYOMNI. A szoftver-változat az (E)ATC-kijelzőn jelenik meg. Egy tetszőleges gomb MEGNYOMÁSÁVAL a kiolvasási üzemmód befejeződik.

A szoftverállapotot aktualizálni.

A WDS-sel lehetséges 2003/06-ig gyártott gépkocsiknál az EATC valamint az ATC szoftvereket aktualizálni. Ehhez meg kell bizonyosodni arról, hogy a WDS a legújabb WDS-szoftverrel van felszerelve.

Hibakódtáblázat

Öndiagnosztika-kód Leírás Teendő
B1200 / 9200 Belső vezérlőegység-hiba A hibatárolót TÖRÖLNI. Ha a hiba egy működésellenőrzés után ismételten fellép, akkor az (E)ATC vezérlőegységet KICSERÉLNI.
B1242 / 9242 A belsőlevegő-keringetés csappantyú beavatkozóelem áramköre hibás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre D. 
B1251 / 9251 1 A belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre szakadt TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre M. 
B1253 / 9253 1 A belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre M. 
B1261 / 9261 1 A napsugárzás-érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre L. 
B1262 / 9262 Jégmentesítés csappantyú/középső fúvókák levegőcsappantyú-beavatkozóelem áramkör hiba TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre E. 
B1263 / 9263 Levegőelosztó-csappantyú beavatkozóelem áramkör hiba TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre F. 
B1342 / 9342 Belső vezérlőegység-hiba A hibatárolót TÖRÖLNI. Ha a hiba egy működésellenőrzés után ismételten fellép, akkor az (E)ATC vezérlőegységet KICSERÉLNI.
B1676 / 9676 A tápfeszültség a tűréshatáron kívül A töltőrendszert ELLENŐRIZNI. További információkért
LÁSD a következő munkapozíciót: Töltőrendszer (414-00 Töltőrendszer - általános tudnivalók, Diagnosztika és ellenőrzés).
Ha a töltőrendszer rendben van, TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre J. 
B2266 / A266 Hőmérsékletszabályozó-csappantyú beavatkozóelem áramkör hiba TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre G. 
B2297 / A299 Lábtér levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör szakadás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre H. 
B2298 / A307 Lábtér levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör zárlat (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre H. 
A297 2 Középső fúvókák levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör szakadás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre I. 
A298 2 Középső fúvókák levegőbefúvó befúvott levegő hőmérséklet-érzékelő áramkör zárlat (testzárlat) TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre I. 
B2308 / A308 1 Belsőhőmérséklet-érzékelő ventilátor áramkör hibás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre N. 
B2516 / A516 3 A ventilátor-szabályozás áramköre hibás TOVÁBB a Rendszerellenőrzésre K. 

1 Manuális hőmérséklet-szabályozással felszerelt gépkocsiknál nem

2 2003/06-tól gyártott gépkocsik

3 Manuális hőmérséklet-szabályozással felszerelt, 2003/06 előtt gyártott gépkocsiknál nem



Azt még nem csináltam de akkor most azt is megnézem!

Amúgy 2001/6 -ai a kocsi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:39:27 »

Hali!
Jegesedés óta nem működik a fényszórómosóm, a szélvédőre spriccel, de a fényszórót nem spricceli,
álltam azóta plusszos helyen és leolvasztás után sem megy, téli szélvédőmosó volt benne, nem hiszem, hogy
befagyott, inkább a fúvókát nem tudta kitolni mert az első lökháritóra ráfagyott a fedele szerintem.
Van valakinek ötlete, hogy mit kell megnézni, esetleg valamelyik biztositék mehetett ki, vagy az ugyanaz, mint a
szélvédő spricc? Amihez még lehet köze, hogy a tompitott visszajelző nem ég a műszerfalon, de nem tudom, hogy
kieégett-e a műszerfal izzó vagy más gond, ha jól tudom, csak akkor spriccel a lámpára, ha úgy tudja, hogy ég a tompitott.
Van valamilyen műszerfal izzó teszt, amikor minden izzó villágit?
motortéri bizt.táblában van a biztosítéka
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:53:10 »

Azt még nem csináltam de akkor most azt is megnézem!

Amúgy 2001/6 -ai a kocsi!

Szia!

Érdekel mire jutsz, mert nekem is 2001/6 havi digit klímás az autóm, de nálam nem lehetett a klímánál a teszt üzemet elindítani  szomoru1 sajna nem tudja
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2011.01.04 kedd, 17:56:46 »

Hali!
Jegesedés óta nem működik a fényszórómosóm, a szélvédőre spriccel, de a fényszórót nem spricceli,
álltam azóta plusszos helyen és leolvasztás után sem megy, téli szélvédőmosó volt benne, nem hiszem, hogy
befagyott, inkább a fúvókát nem tudta kitolni mert az első lökháritóra ráfagyott a fedele szerintem.
Van valakinek ötlete, hogy mit kell megnézni, esetleg valamelyik biztositék mehetett ki, vagy az ugyanaz, mint a
szélvédő spricc? Amihez még lehet köze, hogy a tompitott visszajelző nem ég a műszerfalon, de nem tudom, hogy
kieégett-e a műszerfal izzó vagy más gond, ha jól tudom, csak akkor spriccel a lámpára, ha úgy tudja, hogy ég a tompitott.
Van valamilyen műszerfal izzó teszt, amikor minden izzó villágit?

Ha elöl/hátul spriccel, töröl, akkor motortér F22 biztosíték. 20A.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.