Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:07:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11147209 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2011.02.01 kedd, 15:21:26 »

Mérni kell. A csatlakozóban az egyes ponton kell lenni a feszejnek, a 6-oson a testnek.

Sziasztok!

A jobb hátsó helyzetjelző nem világít. Az izzó jó illetve új izzóval se világít. Mi lehet a gond?
Ötlet?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2011.02.01 kedd, 15:47:16 »

Mérni kell. A csatlakozóban az egyes ponton kell lenni a feszejnek, a 6-oson a testnek.

Akkor vigyem autovillamosságis szakihoz?
Ha valami biztosíték lenne, akkor gondolom nemcsak egy izzó nem égne, igaz?!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2011.02.01 kedd, 16:43:10 »

Na most akkor ez milyen hiba a klímán?

A308 9251...mert ezt írta ki az automata és maxon nyomatta a ventillátort bármit is csináltam vele!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2011.02.01 kedd, 16:46:04 »

Na most akkor ez milyen hiba a klímán?

A308 9251...mert ezt írta ki az automata és maxon nyomatta a ventillátort bármit is csináltam vele!

esetleg valami hőmérséklet jeladóval lehet kapcsolatban  szomoru1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2011.02.01 kedd, 16:50:19 »

Az elektromos rajzokon vannak olyanok, hogy futesvezerlo egyseg A436 meg A437 a hatso, ill. A371 es A372 az elso ulesekhez. Gondolom, ha eredetileg futetlen auto volt, akkor ezek a vezerloegysegek is hianyoznak? Erdemes azzal szorakozni, hogy ilyet beszerezzen az ember, hogy a GEM-re tudja bizni az ulesfutes kezeleset, vagy nem erdemes ezzel szorakozni, be kell kotni egy alkalmas helyre es kesz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2011.02.01 kedd, 19:59:28 »

A hátsó szélvédő fűtés az nekem megy akkor is, ha nem jár a motor, csak az első szélvédő fűtés nem...
Annak nem tudod hol a reléje?

Amikor ráadom a gyújtást,nem megy a hátsó szélvédő fűtés!A motort beinítom,majd 2sec múlva a GEM bekapcsolja!Automatice!És ki is amikor a klíma elérte a beállított hőfokot!
Nekem nincs első sz.fűtésem,reléje sincs,és bekábelezve sincs a helye,de még az áramkör sincs a biztitáblában kiépítve!


Az első szélvédőfűtés reléje a motrotérben van.K40es!Felülről a második nagy középen.Ha azt akarod használni,annak is a 3as lábát kell használni!
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2011.02.01 kedd, 23:13:12 »

Tudományos kérdés! Tudja valaki, hogy az Ambiente felszereltségben benne van az első lábtér világításának előkészítése? Úgy értem, be van kábalazve?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2011.02.01 kedd, 23:34:13 »

Tudományos kérdés! Tudja valaki, hogy az Ambiente felszereltségben benne van az első lábtér világításának előkészítése? Úgy értem, be van kábalazve?

én úgy tudom nem, de ugye láttunk itt már furcsaságokat  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:24:25 »

Tudományos kérdés! Tudja valaki, hogy az Ambiente felszereltségben benne van az első lábtér világításának előkészítése? Úgy értem, be van kábalazve?

Nekem a faceliftes Trendben nincs, ugyhogy azt saccolom, abban sem lesz. Viszont engem is erdekelne a dolog, mert a helye ott van a muszerfal aljaban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:42:23 »

nekem is a hely volt meg, aztan beledugtam..... es lon vilagossag  taps

Meg kell kukucskalni hogy van-e vezetek vagy csak a helye van meg.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 08:53:07 írta dieselbee » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:45:25 »

nekem is a hely volt meg, aztan beledugtam..... es lon vilagossag :-)

Mondom, nem a foglalat, csak a foglalat helye. Se drot, se semmi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:53:35 »

akko' nincs hova dugni  rinya
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2011.02.02 szerda, 09:35:53 »

Hűtő ventillátort valahogy ki lehet próbálni asztalon?
3 bemenő vezetéke van. Mi micsoda?
Tettem rá 12 V-t de nem indult el. Remélem nem vágtam haza.

Erről van szó:

« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:41:29 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:17:03 »

Hűtő ventillátort valahogy ki lehet próbálni asztalon?
3 bemenő vezetéke van. Mi micsoda?
Tettem rá 12 V-t de nem indult el. Remélem nem vágtam haza.

Erről van szó:


igen. A 3 vezeték elvileg a 2 fokozat miatt van. TIS-ben kellene megnézni a pontos bekötését, hogy melyik láb melyik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:25:27 »

Tudományos kérdés! Tudja valaki, hogy az Ambiente felszereltségben benne van az első lábtér világításának előkészítése? Úgy értem, be van kábalazve?
Nekem ambiente és semmiféle köcölék nincs ott  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:39:13 »

Ez a kép a tis-ből van.
Több infot nem találtam.

igen. A 3 vezeték elvileg a 2 fokozat miatt van. TIS-ben kellene megnézni a pontos bekötését, hogy melyik láb melyik.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:48:02 »

Ez a kép a tis-ből van.
Több infot nem találtam.


Ha emlékeim nem csalnak akkor 1-3 az (+); a 2 (-) ág kell hogy legyen.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:48:36 »

Hűtő ventillátort valahogy ki lehet próbálni asztalon?
3 bemenő vezetéke van. Mi micsoda?
Tettem rá 12 V-t de nem indult el. Remélem nem vágtam haza.

Erről van szó:



Szia!

Hogy próbáltad? Gondolom a motornak test és + kell, én a BK-ha fekete, azt gondolnám testnek (2) a másik kettőt meg a két fokozat miatt +-nak, amit az 1-re és 3-ra próbálnék rákötni. Nem vagyok villamosságis, de én így próbálkoznék. CSAK TIPP!!

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:48:55 »

Ez a kép a tis-ből van.
Több infot nem találtam.

Már látom a képet is. Smiley nézd meg a vezetekelÉsek menüben az engine cooling címszó alatt. Ott lesz bekötés is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:52:14 »

Amikor ráadom a gyújtást,nem megy a hátsó szélvédő fűtés!A motort beinítom,majd 2sec múlva a GEM bekapcsolja!Automatice!És ki is amikor a klíma elérte a beállított hőfokot!
Nekem nincs első sz.fűtésem,reléje sincs,és bekábelezve sincs a helye,de még az áramkör sincs a biztitáblában kiépítve!


Az első szélvédőfűtés reléje a motrotérben van.K40es!Felülről a második nagy középen.Ha azt akarod használni,annak is a 3as lábát kell használni!
 Wink wave

Közben tegnap megnéztem az első szélvédő fűtés reléjét és biztosítékait. Reménykedtem benne, hogy a táp nincsen addig míg nem jár a motor, de nem így van, csak a relé vezérlés nem kap testet addig míg nem jár a motor és nincs bekapcsolva a fűtés.
Így sajnos nem tudom használni mert nem akarom, hogy a szélvédő fűtés mindig menjen a kieg. fűtéssel párhuzamosan.


Van esetleg vmi ötleted, hogy hol van, csak a motor beindítása után +12V vagy egy test?
Az olajgomba eddig tökéletes volt(ott ügye ha áll a moci akkor van test), mert az elektronikát tiltotta a test, de hőkapcsolóval ezt nem tudom megcsinálni, csak egy plusz elektronikával.
De pont az a célom,h ne kelljen plusz elektronika.

 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2011.02.02 szerda, 17:59:47 »

Sziasztok.
Szombaton kérdezősködtem hogy miért is nem gyúl a járgányom. Nos a hiba a töltésben van. A szerelő szerint és a műszerteszt szerint is a töltés ingadozik. Fogyasztás nélkül meg alap járaton meg van a 14,4 de felkapcsolt villannyal leesik 13,8ra. ezt megmertem menetbe is amikor túra alatt megy és akkor is 13 14 között mozog műszerteszttel. Van mikor leesik meg alacsonyabbra. 11 re utána vissza. Ez meg latszik a világításon is, hogy elhalványulnak a fények. Szaki fogja csinálni a hét végen. Úgy mondta, hogy a töltésszabályzóval van gond a generátorba. Szerintetek ez a kütyü mennyi lesz nekem? sacra?
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:52:23 »

A jobb parkoló fények, első is , hátsó is egy biztosítékon vannak, az F63 jelűn a központi relétáblán. Ott a bal lábadnál lent..
Nézd meg, ha ki van égve, akkor csere. Ha csak a hátsó nem műk, de nem az izzó a hibás, akkor kicsit nehezebb. A kábelezést kell megvizsgálni, vagy a csatlakozót.

Ha cukrász vagy, vidd szakihoz!

Akkor vigyem autovillamosságis szakihoz?
Ha valami biztosíték lenne, akkor gondolom nemcsak egy izzó nem égne, igaz?!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:27:37 »

Közben tegnap megnéztem az első szélvédő fűtés reléjét és biztosítékait. Reménykedtem benne, hogy a táp nincsen addig míg nem jár a motor, de nem így van, csak a relé vezérlés nem kap testet addig míg nem jár a motor és nincs bekapcsolva a fűtés.
Így sajnos nem tudom használni mert nem akarom, hogy a szélvédő fűtés mindig menjen a kieg. fűtéssel párhuzamosan.


Van esetleg vmi ötleted, hogy hol van, csak a motor beindítása után +12V vagy egy test?
Az olajgomba eddig tökéletes volt(ott ügye ha áll a moci akkor van test), mert az elektronikát tiltotta a test, de hőkapcsolóval ezt nem tudom megcsinálni, csak egy plusz elektronikával.
De pont az a célom,h ne kelljen plusz elektronika.

 
Nem értem a problémát!
A hátső szélvédőfűtés kb 10A-t vesz fel.Azza simán mehet 1ütt a kiegfűtés is.És annak a reléének (K1 relé 1 láb) a negatívját a gem kapcsolja be amikor már jár a motor. Roll Eyes
Azzal is indíthatsz 1 relét!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:37:26 »

Hűtő ventillátort valahogy ki lehet próbálni asztalon?
3 bemenő vezetéke van. Mi micsoda?
Tettem rá 12 V-t de nem indult el. Remélem nem vágtam haza.

Erről van szó:


-Az 1 es jelölésre és a 3asra is lehet kötni a plusz 12-t
-a 2esre kell a testet!

http://invitelweb.hu/tamas.simon/venti.doc

 vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:38:53 »

Ez a kép a tis-ből van.
Több infot nem találtam.

pedig van!Ilyen esetben használd a betűrend szerinti keresést!Ha már tudod ,hogy mit keresel,akkor csak kiválasztod a kezdőbetújét és már dobja is az oldalakat! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:21:17 »

Kár.
Nekem nem ment.
Én az 1-esre nyomtam a pluszt a 2-esre meg a minuszt.
Mivel egy asztali, műszerész DC tápegységgel próbáltam.


-Az 1 es jelölésre és a 3asra is lehet kötni a plusz 12-t
-a 2esre kell a testet!

http://invitelweb.hu/tamas.simon/venti.doc

 vigyor3 Wink wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:23:50 »

Kár.
Nekem nem ment.
Én az 1-esre nyomtam a pluszt a 2-esre meg a minuszt.
Mivel egy asztali, műszerész DC tápegységgel próbáltam.


nem ment?Mármint a motor?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:25:20 »

Kár.
Nekem nem ment.
Én az 1-esre nyomtam a pluszt a 2-esre meg a minuszt.
Mivel egy asztali, műszerész DC tápegységgel próbáltam.


Most nézem!Csúnya lett volna,ha el is indul!
60A-re van biztosítva a motor! wow1 vigyor3 Wink

Inkább akkuval teszteld! smile
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 20:27:02 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:32:18 »

Világos!
A motor nem ment.
A rákötés az ment.  nyes

nem ment?Mármint a motor?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:33:46 »

Ez mit jelent?
Azon kívül, hogy rohadt sok áramot vesz fel.
Hogy az asztali táp nem tudott annyit adni?

Most nézem!Csúnya lett volna,ha el is indul!
60A-re van biztosítva a motor! wow1 vigyor3 Wink

Inkább akkuval teszteld! smile
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:11:43 »

A jobb parkoló fények, első is , hátsó is egy biztosítékon vannak, az F63 jelűn a központi relétáblán. Ott a bal lábadnál lent..
Nézd meg, ha ki van égve, akkor csere. Ha csak a hátsó nem műk, de nem az izzó a hibás, akkor kicsit nehezebb. A kábelezést kell megvizsgálni, vagy a csatlakozót.

Ha cukrász vagy, vidd szakihoz!

Megnéztem, a jobb első helyzetjelző sem ég. Holnap kicserélem a biztosítékot!
Köszönöm a segítséget!!!!!!!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:35:52 »

Tudományos kérdés! Tudja valaki, hogy az Ambiente felszereltségben benne van az első lábtér világításának előkészítése? Úgy értem, be van kábalazve?
nekem nincs wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:39:25 »

Ez mit jelent?
Azon kívül, hogy rohadt sok áramot vesz fel.
Hogy az asztali táp nem tudott annyit adni?

pontosan, nemtudja elindítani.  wave

pl nekem van idebent egy 12v-os tápom, de egy h7-es izzót nem bír el, de akksiról megy integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:35:30 »

nekem nincs wave
Mákom volt, mert amit ma ledesítettem abban benne volt a kábelezés elöl a lábtérnél, pedig a legalapabb felszereltségű.  fejvakaras
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:47:17 »

  Hali
Ma voltam műszakin  a paripával. Persze a szakival alámentem, hogy én is megnézzem az alját
legalább 2 évente, meg persze a kiegészítő vízmelegítőt. Hát a gumicső meg van szakítva ott
aho kell, de csak egy sima fémcsővel van áthidalva. Na mindegy, legalább így nem várok csodát,
csak a melegebb időt.
 
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 00:03:14 »

Én csak arra adnék neked tippet,hogy ami nekem van az Varta Silver  85AH 800A indító áramu.A méret:315X175X175.Igaz,hogy nagynak tünik de indít is pöccre -10 fokban is.Én hozzá vagyok szokva a nagy akksihoz a másik kocsim ól kiindulva.Az nagyobb térfogatú motorú volt dieselben.És erre az akksira a fedél egyből rámegy könnyen.De te döntöd el úgy is a pénzedből mennyit szánsz rá.Nekem ez itt Pécsen 27000ft-volt.Tudom ajánlani!!!!!!

Ma futottam 1-2 kört az aksi miatt is. Nálun /sk/ ezt az aksit 130-140Eur között mérik. Na mondom
átugrok hozzátok /HU/ , hogy mi a helyzet. Az ajánlat 32000 körül mozgott. Viszont bekerült a témába
a MOTOCRAFT aksi is, amit viszont 72 Ah méretben meg lehet kapni kb 27000 pénzért. /mint kiderült
a cromaxból hoznák Győrből/
Valakinek, valamilyen mostani tapasztalata a MOTOCRAFT-al?  Márcsak azért mert az én jó tapasztalatom
az bizony 2004 novemberi gyártású.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:25:51 »

Sziasztok.
Szombaton kérdezősködtem hogy miért is nem gyúl a járgányom. Nos a hiba a töltésben van. A szerelő szerint és a műszerteszt szerint is a töltés ingadozik. Fogyasztás nélkül meg alap járaton meg van a 14,4 de felkapcsolt villannyal leesik 13,8ra. ezt megmertem menetbe is amikor túra alatt megy és akkor is 13 14 között mozog műszerteszttel. Van mikor leesik meg alacsonyabbra. 11 re utána vissza. Ez meg latszik a világításon is, hogy elhalványulnak a fények. Szaki fogja csinálni a hét végen. Úgy mondta, hogy a töltésszabályzóval van gond a generátorba. Szerintetek ez a kütyü mennyi lesz nekem? sacra?
Szerinte!! Nekem ez a hiba a generátorkefék cseréjével megszünt.Nekem is stabil volt fogyasztók nélkül de ha felkapcsoltam valamit akkor ingadozott erőssen és vibráltak a műszerek és lámpák.Rögtön a csere után stabil 14,4,fogyasztókkal 13,8 de stabil azóta elmentem kb1000Km-ert de nem teszteltem nekem meg gyöző,hogy nem villognak a műszerek sem a lámpák.A kefe 570Hu ft/pár+10ü borsodi ketönknek nyes ja és 2,5óra javitás+ugyan ennyi sörözés. integet2 taps
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:34:29 »

Ma futottam 1-2 kört az aksi miatt is. Nálun /sk/ ezt az aksit 130-140Eur között mérik. Na mondom
átugrok hozzátok /HU/ , hogy mi a helyzet. Az ajánlat 32000 körül mozgott. Viszont bekerült a témába
a MOTOCRAFT aksi is, amit viszont 72 Ah méretben meg lehet kapni kb 27000 pénzért. /mint kiderült
a cromaxból hoznák Győrből/
Valakinek, valamilyen mostani tapasztalata a MOTOCRAFT-al?  Márcsak azért mert az én jó tapasztalatom
az bizony 2004 novemberi gyártású.

kb. 3 hete vettem Motorcraft 58Ah akkut a Nagyautónál 19eft-ért, egyenlőre ok.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:56:10 »

kb. 3 hete vettem Motorcraft 58Ah akkut a Nagyautónál 19eft-ért, egyenlőre ok.

Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, mielőtt elássa a testrészeidet a kiserdőben. A szó, amit kerestél, az egyelőre. nyes nyes
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:05:33 »

Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, mielőtt elássa a testrészeidet a kiserdőben. A szó, amit kerestél, az egyelőre. nyes nyes

Szia!

Nem tudom mennyire komoly ez a "kiigazítás" köztetek, csak nem legyen személyeskedő  worship
Erről mi a meglátásod?
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg536424#msg536424
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:09:12 »

kb. 3 hete vettem Motorcraft 58Ah akkut a Nagyautónál 19eft-ért, egyenlőre ok.

Szia!

Te benzines vagy, neked ez elég lesz, de octavia1 TDCi-hez keres, oda meg nem ártana a min 72Ah
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:10:01 »

Szia!

Nem tudom mennyire komoly ez a "kiigazítás" köztetek, csak nem legyen személyeskedő  worship
Erről mi a meglátásod?
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg536424#msg536424


csak viccnek szántam sokszor én is írok nagy hülyeségeket csak nemrég olvastam ezt a szöveget valahol és pont ide illett Grin
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:10:52 »

csak viccnek szántam sokszor én is írok nagy hülyeségeket csak nemrég olvastam ezt a szöveget valahol és pont ide illett Grin

Kösz, akkor remélem más is így fogja fel  Wink
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:11:19 »

csak viccnek szántam sokszor én is írok nagy hülyeségeket csak nemrég olvastam ezt a szöveget valahol és pont ide illett Grin

szerk:OFF www.bash.hu
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:43:04 »

Szerinte!! Nekem ez a hiba a generátorkefék cseréjével megszünt.Nekem is stabil volt fogyasztók nélkül de ha felkapcsoltam valamit akkor ingadozott erőssen és vibráltak a műszerek és lámpák.Rögtön a csere után stabil 14,4,fogyasztókkal 13,8 de stabil azóta elmentem kb1000Km-ert de nem teszteltem nekem meg gyöző,hogy nem villognak a műszerek sem a lámpák.A kefe 570Hu ft/pár+10ü borsodi ketönknek nyes ja és 2,5óra javitás+ugyan ennyi sörözés. integet2 taps

Hat a szénkefék majdnem hogy ujjak. A nyáron voltak cserelve mert nem gyúlt e miatt. Mert nem töltött és nem jelzett vissza a műszerfalon a töltéségő hogy nem jó a töltésem. De szétszedjük előbb és azután rendelünk ami kell. Ha kell a szénkeféket is. Utána meg természetesen sörözés.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:48:37 »

Hat a szénkefék majdnem hogy ujjak. A nyáron voltak cserelve mert nem gyúlt e miatt. Mert nem töltött és nem jelzett vissza a műszerfalon a töltéségő hogy nem jó a töltésem. De szétszedjük előbb és azután rendelünk ami kell. Ha kell a szénkeféket is. Utána meg természetesen sörözés.
Oké-oké nem tudtam,hogy a közelmultban cseréltél kefét.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:54:50 »

Nem értem a problémát!
A hátső szélvédőfűtés kb 10A-t vesz fel.Azza simán mehet 1ütt a kiegfűtés is.És annak a reléének (K1 relé 1 láb) a negatívját a gem kapcsolja be amikor már jár a motor. Roll Eyes
Azzal is indíthatsz 1 relét!

A problémám az, hogy nekem az 1 lábon van negatív, ha gyújtásra rakom és bekapcsolom a hátsóablak fűtést.
De abban is igazad van, hogy mehet együtt a hátsóablak fűtéssel a kiegfűtés.
Bolond biztos akartam lenni, hogy tényleg csak járó motornál menjen a fűtés, de végülis a hátsóablak fűtést soha nem kapcsolom be addig míg nem jár a motor, így oda fogom kötni.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:58:28 »

Hat a szénkefék majdnem hogy ujjak. A nyáron voltak cserelve mert nem gyúlt e miatt. Mert nem töltött és nem jelzett vissza a műszerfalon a töltéségő hogy nem jó a töltésem. De szétszedjük előbb és azután rendelünk ami kell. Ha kell a szénkeféket is. Utána meg természetesen sörözés.

Nem tudom mennyire vagytok szakik, de ha már lebontjátok elvihetnéd egy villamosságis specialistához. Egy komplett ellenőrzés felújítás, tekercsek szigetelés épsége, kommutátor állapota, csapágyak, feszszabályzó?
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:03:05 »

most akkor nincs minden mondiban kiegészítő fűtés? vagy csak a fajtája változik? Nekem szerencsére benne van csak szerintem nem működik. Hála a ford tervezőknek aránylag jó helyre tették akna segítségével kb 10 perc alatt lebontható és nem kell még az alsó burkolatot sem leszedni. worship
ahogy az enyém kinéz viszont érdemes kiszedni az egész házat és satuban próbálkozni a gyertyák kiszedésével mert nem  igér sok jót a nagy rozsdaboglya  szomoru1


A problémám az, hogy nekem az 1 lábon van negatív, ha gyújtásra rakom és bekapcsolom a hátsóablak fűtést.
De abban is igazad van, hogy mehet együtt a hátsóablak fűtéssel a kiegfűtés.
Bolond biztos akartam lenni, hogy tényleg csak járó motornál menjen a fűtés, de végülis a hátsóablak fűtést soha nem kapcsolom be addig míg nem jár a motor, így oda fogom kötni.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:25:52 »

Sziasztok!

Alvázszám szerint van Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés és Utasülés hőm.vezérlés csökkentés, de gomb sehol csak az kis üreg a váltóval szemben.
Most akkor van vagy nincs? Másnak is van ilyen? Hogy lehet azt a kis üreget onnan kiszedni, hogy megnézzem mi van mögötte?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.