Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.21 szombat, 16:35:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10906411 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:32:23 »

Akkumulátor csere után a zárás közbeni leengedés és felhúzás, illetve a gombnyomásra történő automatikus ablak mozgatás nem működik. Régebben a Wiki-n fent volt a dolog, de most nem találtam a wiki-t sem. Kérnék egy pici segítséget. Köszi vigyor3
FAQ -> MK3 / Programozások wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:33:21 »

Akkumulátor csere után a zárás közbeni leengedés és felhúzás, illetve a gombnyomásra történő automatikus ablak mozgatás nem működik. Régebben a Wiki-n fent volt a dolog, de most nem találtam a wiki-t sem. Kérnék egy pici segítséget. Köszi vigyor3

Egyszerű. Minden ablaknál leengeded felhúzod, majd adsz egy felparancsot még amin tartsd rajta az újjad 2-3 mp-ig, az ablak kicsit tovább megy fel és ilyenkor már jó is lesz. Mind a 4-t meg kell csinálni!
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:48:22 »

FAQ -> MK3 / Programozások wave

Köszi, tök jó nyes nyes
Naplózva
Pet
Vendég
« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 11:29:30 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék, ha van valakinek ötele, mit nézzünk meg az autón.
Tegnap kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon, és elkezdett rángatni az autó. Előjele nem volt semmi, eddig tökéletesen ment. (2001es évjárat 2.0 benzines).
Érzésre olyan, mintha kihagyna a gyújtás, de a gyertyákat kivéve nem láttam semmi furcsát (bár nem vagyok autószerelő)
Az alapjárat is rángat, 500 vagy alatta forog a motor, le is áll néha.
Viszont ha leállítom, utána néha jó vagy bő fél percig, és csak utána kezd el megint rángatni (sokat nem próbáltam persze, csak ahogy haza mentem vele)
Az akksi szemre teljesen rendben van, a saruk tiszták. Feszültséget igaz nem mértem rajta, viszont ezzel nem lehet gond, pöccre indul, erőlködés nélkül. Fél éves Banner akksi van benne.
A generátor környékén viszont valami folyást látok, nem tudom mi az de már régen is így volt, az se új dolog.
Ami még történt tegnap, hogy mintha resetelt volna a műszerfal, menet közben. A fordulat és sebesség visszaesett 0ra, minden lámpa kigyulladt, a fogyasztás és kilométer adatok helyén --- jelek voltak, de közben ugyan úgy ment tovább az autó, majd visszajöttek a mutatók és elaludtak a lámpák (a sárga motor lámpa maradt)
Este jön egy elektromos szerelő ismerősöm megnézni, bár nem mondeóval foglalkozik, de hátha észre vesz valamit.
Ha valakinek van ötlete mi lehet ez, szívesen venném.

köszönöm



Szia,nálam is volt egy hasonló probléma úgy 200e km után,de nállam menet közben is nagyon szaggatott a motor és mint kiderült a gyújtáselosztóm ment tönkre,de én is a szervizben cseréltettem,kb 30e volt(lehet azért még gyújtókábel probléma is,de azt szerintem nem jelzi a kompjuter)
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 12:08:03 »

Sziasztok!
Nem tudna valaki véletlenül feldobni egy belső bizti dobozról készült fényképet?
Köszi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 15:39:47 »

Sziasztok!
Nem tudna valaki véletlenül feldobni egy belső bizti dobozról készült fényképet?
Köszi

Szia!

Bunyek csinált ilyen kiosztásról anyagot. Itt megtalálod:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg584118#msg584118
Naplózva
nihill
Vendég
« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 13:38:27 »

Inkább vidd el egy gyári diagra ott megmondják mi a hibakód,jegyezd meg a azámát és gyere vissza segítünk.Azért a müszerek ugrálásából kindulva egy akksi mérést tegyél és terhelve is mérjétek meg a töltést.Terhelésnél tegyél rá minden fogyasztót.Sok szerencsét

Kalandosan, de meglettek a hibakódok. Gondoltam én hogy nem szabad ilyennel márkaszervizbe menni, de nem tudtam mást, így 2,5 óra után  falbav végül csak meg tudták mondani nekem:

P0351
P0352
P1121

(az akksit is lemértem, terhelés nélkül 12,2v, felkapcsolt fogyasztókkal 11,7v, járó motorral 13,8v, ez rángatás közben is stabil, nem változik)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 13:54:09 »

Kalandosan, de meglettek a hibakódok. Gondoltam én hogy nem szabad ilyennel márkaszervizbe menni, de nem tudtam mást, így 2,5 óra után  falbav végül csak meg tudták mondani nekem:

P0351
P0352
P1121

(az akksit is lemértem, terhelés nélkül 12,2v, felkapcsolt fogyasztókkal 11,7v, járó motorral 13,8v, ez rángatás közben is stabil, nem változik)

Terheles nelkul kicsit keves, de nem veszes. Felkapcsolt fogyasztok: mi is, hany A terheles? De 11,7V meg lehet jo. Jaro motornal 13,8V elmegy, attol fugg, mennyi fogyaszto van bekapcsolva. Ha semmi, akkor inkabb 14,3-14,4V korul kellene legyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 14:09:19 »

Kalandosan, de meglettek a hibakódok. Gondoltam én hogy nem szabad ilyennel márkaszervizbe menni, de nem tudtam mást, így 2,5 óra után  falbav végül csak meg tudták mondani nekem:

P0351
P0352
P1121

(az akksit is lemértem, terhelés nélkül 12,2v, felkapcsolt fogyasztókkal 11,7v, járó motorral 13,8v, ez rángatás közben is stabil, nem változik)

Ez szerintem két különböző hiba. A P0351 és P0352 gyújtásprobléma két különböző hengernél, a P1121 pedig arra utal, hogy a gázpedál állás nem felel meg a mért levegőmennyiségnek. Ez lehet MAF hiba, de lehet a gázpedál érzékelő hibája is.

Szerk.: A benzinesnél motor mozgatja a fojtószelepet? Mert akkor az is gond lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.19 hétfő, 14:13:32 írta arrabonus » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 15:06:58 »

Terheles nelkul kicsit keves, de nem veszes. Felkapcsolt fogyasztok: mi is, hany A terheles? De 11,7V meg lehet jo. Jaro motornal 13,8V elmegy, attol fugg, mennyi fogyaszto van bekapcsolva. Ha semmi, akkor inkabb 14,3-14,4V korul kellene legyen.

AndyA
Járó motor mellett ha bevan ha nincs kapcsolva  mindegy hány fogyasztó akkor is a legjobb ha mindkét esetben 14.4volt a töltés
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 15:18:49 »

Kalandosan, de meglettek a hibakódok. Gondoltam én hogy nem szabad ilyennel márkaszervizbe menni, de nem tudtam mást, így 2,5 óra után  falbav végül csak meg tudták mondani nekem:

P0351
P0352
P1121

(az akksit is lemértem, terhelés nélkül 12,2v, felkapcsolt fogyasztókkal 11,7v, járó motorral 13,8v, ez rángatás közben is stabil, nem változik)
P0352:Gyújtótekercs B elsődleges/másodlagos áramkör
P0351:Gyújtótekercs A primer/szekunder
P1121:Gázpedál pozició szenzor A összeegyezhetetlen MAF/MAP érzékelő
Hát így lefordítva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nihill
Vendég
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 16:47:02 »

P0352:Gyújtótekercs B elsődleges/másodlagos áramkör
P0351:Gyújtótekercs A primer/szekunder
P1121:Gázpedál pozició szenzor A összeegyezhetetlen MAF/MAP érzékelő
Hát így lefordítva.

Tehát trafót kell cserélnem?
A gáz pozíció hiba nem az lehet, hogy nyomom a gázt de mivel szakadozik gyújtás, nem annyi a jel mint kéne?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.19 hétfő, 16:49:19 írta nihill » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:40:33 »

(az akksit is lemértem, terhelés nélkül 12,2v, felkapcsolt fogyasztókkal 11,7v, járó motorral 13,8v, ez rángatás közben is stabil, nem változik)


Az aksi/töltés teljesen jó. Ugye a benzinesnél egy kicsivel alacsonyabb a töltőfeszültség, 13,6-13,8V, minden más feszültség is alacsonyabb emiatt.

A potit ki lehet mérni. Neked szerintem mafod nincs, csak map, na azt kéne puceválni.

Írd már az aláírásodba, milyen autód, azaz motorod van. Mondjuk 1,8i, 125 ló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nihill
Vendég
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:45:58 »

Kicseréltem a trafót, azzal elmúlt a rángatás. A motor hibajelző lámpa is elaludt kb 20km után.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2011.09.21 szerda, 22:43:47 »

Kicseréltem a trafót, azzal elmúlt a rángatás. A motor hibajelző lámpa is elaludt kb 20km után.
Akkor csak összehoztuk. eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:18:28 »


Van valakinek olyan leírása, hogy a tolatókapcsoló pontosan merre található Huh? ?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:47:11 »

Van valakinek olyan leírása, hogy a tolatókapcsoló pontosan merre található Huh? ?
nemtom, én a tolatólámpáról szedtem le a 12v-ot, így nem kellett megtalálnom a kapcsolót.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 09:23:38 »

Van valakinek olyan leírása, hogy a tolatókapcsoló pontosan merre található Huh? ?
Itten található  wave
http://www.youtube.com/watch?v=L7KNcLaVYSY
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:00:21 »

nemtom, én a tolatólámpáról szedtem le a 12v-ot, így nem kellett megtalálnom a kapcsolót.

De nekem a kapcsolót kell cserélnem...
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:02:05 »


Ez nagyon jó, köszi!
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2011.09.23 péntek, 16:27:59 »

Sziasztok.
Ma volt egy kis takarítás az utastérben és a fényszóró kapcsolónál most tűnt fel a parkoló állás lehetősége. Eddig is tudtam, hogy létezik, csak sose használtam és szerintem nem is fogom. Itt motoszkál a fejemben, hogy ezt nem lehetne felhasználni nappali világításhoz? Ha ide kapcsolok, akkor világít az első helyzetjelző+ a hátsó nem tudom mennyi izzó. Ha le lehetne választani a hátsókat, az elsőbe meg valami erősebb ledet rakni, már talán elég is.
Meg lehet ezt valahogy csinálni, vagy felejtős?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2011.09.23 péntek, 16:41:45 »

ez egy erdekes tema.
Kell viszont lennie egy kulonbsegnek a 2 allas kozott, maskepp nem csinaltak volna meg, gondolom fogyasztasban vagy fogyasztok mennyisegeben lehet a kulonbseg.
Tudja valaki pontosan?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2011.09.23 péntek, 16:50:46 »

ez egy erdekes tema.
Kell viszont lennie egy kulonbsegnek a 2 allas kozott, maskepp nem csinaltak volna meg, gondolom fogyasztasban vagy fogyasztok mennyisegeben lehet a kulonbseg.
Tudja valaki pontosan?
Annyi a különbség, hogy a parkoló állásban ajtó nyitásra nem jelez. Sima helyzetjelzőnél, ha nyitod az ajtót, akkor hanggal figyelmeztet, hogy rajta maradt a delej.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2011.09.23 péntek, 17:03:09 »

Annyi a különbség, hogy a parkoló állásban ajtó nyitásra nem jelez. Sima helyzetjelzőnél, ha nyitod az ajtót, akkor hanggal figyelmeztet, hogy rajta maradt a delej.
Parkolóállásban nem megy a műszerfalvilágítás.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2011.09.23 péntek, 20:57:09 »

Sziasztok.
Ma volt egy kis takarítás az utastérben és a fényszóró kapcsolónál most tűnt fel a parkoló állás lehetősége. Eddig is tudtam, hogy létezik, csak sose használtam és szerintem nem is fogom. Itt motoszkál a fejemben, hogy ezt nem lehetne felhasználni nappali világításhoz? Ha ide kapcsolok, akkor világít az első helyzetjelző+ a hátsó nem tudom mennyi izzó. Ha le lehetne választani a hátsókat, az elsőbe meg valami erősebb ledet rakni, már talán elég is.
Meg lehet ezt valahogy csinálni, vagy felejtős?
parkolófény csak akkor világít ha a gyújtás teljesen le van kapcsolva az autóról! ha a kulcsot akár I-es állásra kapcsolod, ki fogja kapcsolni a parkfényt!
Egyébként olyankor csak kívül a helyzetjelzőket kapcsolja! Beltérben semmi nem világít!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2011.09.23 péntek, 21:13:08 »

parkolófény csak akkor világít ha a gyújtás teljesen le van kapcsolva az autóról! ha a kulcsot akár I-es állásra kapcsolod, ki fogja kapcsolni a parkfényt!
Egyébként olyankor csak kívül a helyzetjelzőket kapcsolja! Beltérben semmi nem világít!

A kérdés még fennáll. Van  megoldás? Akár programozás, akár valami más?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2011.09.24 szombat, 00:38:48 »

Parkolóállásban nem megy a műszerfalvilágítás.

Meg a rendszámmegvil sem.
Én úgy kötöttem át a világítást nappali fénynek, hogy a gyújtásról jövő kábelt / ami a világítás kapcsolóhoz megy/
kis külön kapcsolón keresztül átkötöttem a tompított kábeljára / ami a vil kapcsolótol megy/. Így ha a kis külön kapcsoló
be van kapcsolva, gyújtás ráadástó kezdve világít a tompított, és SEMMI MÁS a gyújtás lekapcsolásáig. Este kis kapcsoló
kikapcs, rendes világítás bekapcs. A  police meg nem köt belém, hogy így + világítás, meg elhelyezés, meg egyéb.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
tamstth
Vendég
« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2011.09.24 szombat, 12:30:09 »

Sziasztok,

Van egy kis diagnosztikai problémám...
Most volt lambda szonda csere és még mindig dobja a p0171-es kódot ...
Az új szondákon hol van feszültség hol nem, össze vissza müködnek.
Nem tudok valakit aki adna pár tippet mi lehet a kinja...
Naplózva
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2011.09.24 szombat, 18:58:27 »

Sziasztok! help Összetörtem falbav ma a mondeomat,és az lenne a kérdésem, hogy kell e cserélni a légzsák központi egységét is nyílás esetén? Szerencsére csak a függöny és az ülés oldalába lévő lévő nyílt ki,a jobb oldalon! Thx.
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2011.09.24 szombat, 19:15:56 »

Sziasztok! help Összetörtem falbav ma a mondeomat,és az lenne a kérdésem, hogy kell e cserélni a légzsák központi egységét is nyílás esetén? Szerencsére csak a függöny és az ülés oldalába lévő lévő nyílt ki,a jobb oldalon! Thx.
Én úgy turom kell szomoru1
Naplózva
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2011.09.24 szombat, 22:16:22 »

Én úgy turom kell                                                                                                                                                                                                                     Köszi! Én is gondoltam, de nem voltam benne biztos. rinya Ez van sajna... Még egyszer köszi
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Broci
Vendég
« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 10:19:07 »

Tisztelt Fórum Társak!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2003-as Mondeonak, amit az egész család rögtön meg is szeretett, viszont a minap elkezdett retkelni a jobb hátsó központi zár. Először nem akart bezárni, majd némi csapdosás és nyomkodás (a kulcson) után bezárt ezután azóta nem nyitott ki. Azóta csak kézzel lehet nyitni-zárni. A kérdésem: mit kellene megnéznem hogy behatároljam a hibát, illetve hol keressem fizikailag? Nem vagyok egy autószerelő beállítottságú de villamos végzettségemnél fogva nem hiszem, hogy nagy ördögűzés lenne felderíteni a problémát. Gondolom le kell szedni az ajtó borítást, viszont nem tudom hogy hogy álljak neki úgy hogy ne trenkoljam szét az egészet. A segítségeteket előre is köszönöm.
ui.: Sokat olvasgattam már itt hátha járt már így valaki, de nem találtam konkrét segítséget, viszont rá kellett jönnöm, hogy halál profi ez a fórum!!!!! Köszönet az aktív segítő tagoknak!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 10:22:23 »

Tisztelt Fórum Társak!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2003-as Mondeonak, amit az egész család rögtön meg is szeretett, viszont a minap elkezdett retkelni a jobb hátsó központi zár. Először nem akart bezárni, majd némi csapdosás és nyomkodás (a kulcson) után bezárt ezután azóta nem nyitott ki. Azóta csak kézzel lehet nyitni-zárni. A kérdésem: mit kellene megnéznem hogy behatároljam a hibát, illetve hol keressem fizikailag? Nem vagyok egy autószerelő beállítottságú de villamos végzettségemnél fogva nem hiszem, hogy nagy ördögűzés lenne felderíteni a problémát. Gondolom le kell szedni az ajtó borítást, viszont nem tudom hogy hogy álljak neki úgy hogy ne trenkoljam szét az egészet. A segítségeteket előre is köszönöm.
ui.: Sokat olvasgattam már itt hátha járt már így valaki, de nem találtam konkrét segítséget, viszont rá kellett jönnöm, hogy halál profi ez a fórum!!!!! Köszönet az aktív segítő tagoknak!
valakinél hallottam,hogy a kárpit felső részét kilehet feszíteni annyira,hogy a zárat mechanikusan kilehet nyitni belülről kézzel.asszem a behúzónál lévő csavart kell kivenni hozzá.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 11:13:42 »

Tisztelt Fórum Társak!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2003-as Mondeonak, amit az egész család rögtön meg is szeretett, viszont a minap elkezdett retkelni a jobb hátsó központi zár. Először nem akart bezárni, majd némi csapdosás és nyomkodás (a kulcson) után bezárt ezután azóta nem nyitott ki. Azóta csak kézzel lehet nyitni-zárni. A kérdésem: mit kellene megnéznem hogy behatároljam a hibát, illetve hol keressem fizikailag? Nem vagyok egy autószerelő beállítottságú de villamos végzettségemnél fogva nem hiszem, hogy nagy ördögűzés lenne felderíteni a problémát. Gondolom le kell szedni az ajtó borítást, viszont nem tudom hogy hogy álljak neki úgy hogy ne trenkoljam szét az egészet. A segítségeteket előre is köszönöm.
ui.: Sokat olvasgattam már itt hátha járt már így valaki, de nem találtam konkrét segítséget, viszont rá kellett jönnöm, hogy halál profi ez a fórum!!!!! Köszönet az aktív segítő tagoknak!

Az ajtó panel leszedéséhez itt egy angol leírás: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Door_Cards_-_Removal
ez az első ajtóra vonatkozik de a hátsót is így kell leszedni.
Naplózva
Broci
Vendég
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 11:45:05 »

Az ajtó panel leszedéséhez itt egy angol leírás: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Door_Cards_-_Removal
ez az első ajtóra vonatkozik de a hátsót is így kell leszedni.

Ha elszenderednek a gyermekeim vmi csoda folytán, akkor megvizsgálom, első blikkre hasznosnak tűnik az infó. Köszönet érte.
Naplózva
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96


« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 16:27:59 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy MK3-at (MK2 volt eddig), és van pár kérdésem:

- A hátsó ajtót (kombi) nem nyitja sem a rendszám feletti gumírozott kis gomb, sem a műszerfali gomb. Ellenben a kulcsról nyitható, tehát a nyitó mechanika jó. Mi lehet a baj, jellemző ez a hiba?

- Az ajtók belső bezáró gombjaira csak az adott ajtó záródik be, én pedig azt szeretném, ha az első ajtók zárógombjával az egész autó bezárható lenne, ne csak az adott ajtó. Beállítható ez? Hogyan? MK2-nél ez így volt, itt is remélem beállítható valahogy.

- Jó lenne még az automatikus zárás is elindulás után x sebességnél, de az itt leírt módszer nem működik, nem történik semmi, nincs sípolás.
http://tadefanklub.atw.hu/mk3prog.pdf
A facelift előtti modellre ez a leírás nem lenne érvényes? Vagy esetleg a beszerelt riasztó kavar be? (asszem Enforcer)

köszi a tippeket előre is!
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 16:30:55 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy MK3-at (MK2 volt eddig), és van pár kérdésem:

- A hátsó ajtót (kombi) nem nyitja sem a rendszám feletti gumírozott kis gomb, sem a műszerfali gomb. Ellenben a kulcsról nyitható, tehát a nyitó mechanika jó. Mi lehet a baj, jellemző ez a hiba?

- Az ajtók belső bezáró gombjaira csak az adott ajtó záródik be, én pedig azt szeretném, ha az első ajtók zárógombjával az egész autó bezárható lenne, ne csak az adott ajtó. Beállítható ez? Hogyan? MK2-nél ez így volt, itt is remélem beállítható valahogy.

- Jó lenne még az automatikus zárás is elindulás után x sebességnél, de az itt leírt módszer nem működik, nem történik semmi, nincs sípolás.
http://tadefanklub.atw.hu/mk3prog.pdf
A facelift előtti modellre ez a leírás nem lenne érvényes? Vagy esetleg a beszerelt riasztó kavar be? (asszem Enforcer)

köszi a tippeket előre is!
1, mikrokapcsoló csere
3. az itteni programozási leírást próbáld ki

mind2 a FAQ-ban van wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96


« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 16:44:23 »

1, mikrokapcsoló csere
3. az itteni programozási leírást próbáld ki

mind2 a FAQ-ban van wave
1-re: meghalt volna a műszerfali és az ajtóban lévő kapcsoló is? Ezt kétlem, főleg a műszerfalit. Azt ki lehet valahogy egyszerűen emelni, hogy lecsekkoljam? Mert ha az a kapcsoló jó, akkor más a gond, ha jól sejtem a két kapcsoló paralel lehet kötve, és valahogy ezek egyike sem vezérli a nyitást.

3-ra itt is ua. a leírás, és ez az ami sajna nem muxik nálam. Vajon miért? 2001-esen is mennie kellene?
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 16:51:47 »

1-re: meghalt volna a műszerfali és az ajtóban lévő kapcsoló is? Ezt kétlem, főleg a műszerfalit. Azt ki lehet valahogy egyszerűen emelni, hogy lecsekkoljam? Mert ha az a kapcsoló jó, akkor más a gond, ha jól sejtem a két kapcsoló paralel lehet kötve, és valahogy ezek egyike sem vezérli a nyitást.

3-ra itt is ua. a leírás, és ez az ami sajna nem muxik nálam. Vajon miért? 2001-esen is mennie kellene?
ha a gumis borítás alatt kicseréled a mikrokapcsolót, utána jó lesz.

ezokban lehet, hogy még csak wds-sel lehet aktiválni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 17:02:41 »

Még egy kérdés...ha megengeditek help. Hol találom a légzsák központi modulját? Gőzöm sincs, hogy merre lehet!
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 17:03:18 »

Még egy kérdés...ha megengeditek help. Hol találom a légzsák központi modulját? Gőzöm sincs, hogy merre lehet!
a középső pohártartó alatt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 17:25:44 »

ha a gumis borítás alatt kicseréled a mikrokapcsolót, utána jó lesz.

ezokban lehet, hogy még csak wds-sel lehet aktiválni
A te modelledben mint az enyémben is ahogy HZSOLT92 is írta,hogy egy-két dolgot csak WDS-el lehet de itt is bevanhatárolva a gyártási idő.Pl:a biztonsági öv figyelmeztető hangját is ezzel a műszerrel lehet de 2001 novembertől.Szervizbe kell vinned ahol van gyári diag.Mikrókapcsoló cserénél a fekete csatlakozót is nézd meg jó-e az érintkezés a sarukat feszítsd jobban szét.A leírást megtalálod FAQ topicban.Sajnos ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 17:28:32 »

Köszi-köszi!!! worship
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 17:35:36 »

1-re: meghalt volna a műszerfali és az ajtóban lévő kapcsoló is? Ezt kétlem, főleg a műszerfalit. Azt ki lehet valahogy egyszerűen emelni, hogy lecsekkoljam? Mert ha az a kapcsoló jó, akkor más a gond, ha jól sejtem a két kapcsoló paralel lehet kötve, és valahogy ezek egyike sem vezérli a nyitást.

3-ra itt is ua. a leírás, és ez az ami sajna nem muxik nálam. Vajon miért? 2001-esen is mennie kellene?
nem párhuzamosan van kötve a 2 kapcsoló.a GEM modulba futnak be a jeleik,amiket 1enként le is tudsz tesztelni.Keresd meg az FAQban a gem tesztet! Wink


idézek:


Bemenőjelek

A bemenőjelek ellenőrzésére az ablakmosó-kapcsolót a "Ki"-helyzetbe kell KAPCSOLNI. A következő lista felvilágosítást ad az ellenőrizendő jelek szabadon választott sorrendjéről:

Villogóberendezés (jobb oldali, bal oldali, vészvillogó)
Helyzetjelző
Első szakaszos törlés
Első törlő-/mosóberendezés
Hátsó ablaktörlő
Hátsó törlő-/mosóberendezés
Ajtók nyitása/zárása
Csomagtérfedél/ötödikajtó távnyitó kapcsoló a középkonzolban
Csomagtérfedél/ötödikajtó-nyitógomb a csomagtérfedélben ill. ötödikajtóban
Csomagtérfedél/ötödikajtót nyitás kulccsal
Távirányítás zárógombja (a gyújtáskulcsnak az ellenőrzéshez kihúzva kell lennie)
Távirányítás nyitógombja (a gyújtáskulcsnak az ellenőrzéshez kihúzva kell lennie)
Csomagtérfedél/ötödikajtó távirányítás nyitógombja (a gyújtáskulcsnak az ellenőrzéshez kihúzva kell lennie)
Motorháztető nyitás/zárás (riasztóberendezéses gépkocsiknál)
Hátsóablak-fűtés
Fűthető szélvédő (ha van)
Gyújtás bekapcsolva
Automata sebességváltó "P" előválasztókar-állásban
Vezetőoldali biztonságöv-zár (csak Japán)
Hátrameneti sebességfokozat (csak Japán)
A mindenkori jel bemenetét a központi elektronikus vezérlőegységbe (GEM) egy akusztikus jel és az irányjelző lámpák kigyulladása jelzi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 17:41:07 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96


« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 18:59:45 »

Értem, köszi a válaszokat, akkor ezek alapján megnézem!
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:09:59 »

Megint beírom ,mert még nem lett kivesézve.
Sziasztok.
Ma volt egy kis takarítás az utastérben és a fényszóró kapcsolónál most tűnt fel a parkoló állás lehetősége. Eddig is tudtam, hogy létezik, csak sose használtam és szerintem nem is fogom. Itt motoszkál a fejemben, hogy ezt nem lehetne felhasználni nappali világításhoz? Ha ide kapcsolok, akkor világít az első helyzetjelző+ a hátsó nem tudom mennyi izzó. Ha le lehetne választani a hátsókat, az elsőbe meg valami erősebb ledet rakni, már talán elég is.
Meg lehet ezt valahogy csinálni, vagy felejtős?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:13:58 »

Megint beírom ,mert még nem lett kivesézve.
Sziasztok.
Ma volt egy kis takarítás az utastérben és a fényszóró kapcsolónál most tűnt fel a parkoló állás lehetősége. Eddig is tudtam, hogy létezik, csak sose használtam és szerintem nem is fogom. Itt motoszkál a fejemben, hogy ezt nem lehetne felhasználni nappali világításhoz? Ha ide kapcsolok, akkor világít az első helyzetjelző+ a hátsó nem tudom mennyi izzó. Ha le lehetne választani a hátsókat, az elsőbe meg valami erősebb ledet rakni, már talán elég is.
Meg lehet ezt valahogy csinálni, vagy felejtős?
mindjárt megnézem a tisben....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:22:08 »

mindjárt megnézem a tisben....
Köszi.  worship
A lényeg, hogy a helyzetjelző szerintem elég jó lenne nappali fénynek, ha csak az világítana egy erős leddel. Minden megoldás érdekel.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:27:04 »

Megint beírom ,mert még nem lett kivesézve.
Sziasztok.
Ma volt egy kis takarítás az utastérben és a fényszóró kapcsolónál most tűnt fel a parkoló állás lehetősége. Eddig is tudtam, hogy létezik, csak sose használtam és szerintem nem is fogom. Itt motoszkál a fejemben, hogy ezt nem lehetne felhasználni nappali világításhoz? Ha ide kapcsolok, akkor világít az első helyzetjelző+ a hátsó nem tudom mennyi izzó. Ha le lehetne választani a hátsókat, az elsőbe meg valami erősebb ledet rakni, már talán elég is.
Meg lehet ezt valahogy csinálni, vagy felejtős?
szóval jó helyen tapogatózol.úgyértem,hogy eredetileg is a DRL(Daytime Running Lamps) reléje a parkoló állásról kapja a táp 12v-ot a kapcsoló 19es lábáról.A gyári állapot szerint a DRL reléje ami K5ös jelölésű relé,az benn van a lábtéri biztitáblán.
Elég nehéz lenne leírni a teljes kapcsolási rajzot,de ezzel a relével kell megoldani a nappali világítást.
Nincs véletlenül Tis-ed?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:29:31 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy MK3-at (MK2 volt eddig), és van pár kérdésem:

- A hátsó ajtót (kombi) nem nyitja sem a rendszám feletti gumírozott kis gomb, sem a műszerfali gomb. Ellenben a kulcsról nyitható, tehát a nyitó mechanika jó. Mi lehet a baj, jellemző ez a hiba?

- Az ajtók belső bezáró gombjaira csak az adott ajtó záródik be, én pedig azt szeretném, ha az első ajtók zárógombjával az egész autó bezárható lenne, ne csak az adott ajtó. Beállítható ez? Hogyan? MK2-nél ez így volt, itt is remélem beállítható valahogy.

- Jó lenne még az automatikus zárás is elindulás után x sebességnél, de az itt leírt módszer nem működik, nem történik semmi, nincs sípolás.
http://tadefanklub.atw.hu/mk3prog.pdf
A facelift előtti modellre ez a leírás nem lenne érvényes? Vagy esetleg a beszerelt riasztó kavar be? (asszem Enforcer)

köszi a tippeket előre is!

Szia!

Nálam ugyanezen jelenségek voltak, igaz 5 ajtós vagyok, de előszőr csak akkor nem működött a csomagtartó mikrókapcsoló és ugyanekkor a középkonzoli kapcsoló, amikor beálltak a hidegebb idők, majd egyre rosszabb lett a dolog. CSERÉLTEM HÁTSÓ MIKRÓKAPCSOLÓT 10.400 Ft-ét ÉS AZ NEM OLDOTTA MEG A DOLGOT!
Évekig játszottam a zárak kenőanyaggal való feltöltésével, csak időlegesen segített!
A végleges megoldás a bal első zár cseréje!
Amit tapasztalsz az azért van mert a bal elsőt amikor kulcsal, vagy távirányítóval kinyitod, kinyílik, de a GEM nem látja, mert az állást másoló mikrókapcsoló nem ad át. Ezek után jogos, hogy nem engedi a középkonzoli nyitást, vagy a csomi gumigombot, amikor ő úgy tudja, hogy a kocsi zárva van, vagy inkább nincs nyitva a főnök ajtó! Ezért van, hogy nem működik belülről a zárak nyitása zárása központilag, mert ha egyszer ki sem nyitod (a GEM nem látja) miért adna nyitó parancsot a többi ajtóra, illetve miért zárjon rá a többire, ha bal egyes eddig sem volt nyitva, végig zárva látta.
Fogadjunk, hogy a késleltetett belső világítás sem működik. Becsukod az ajtó és egyből elalszik - ugye?

« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 19:35:26 írta V.Tamás » Naplózva
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.