Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 12:46:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10337578 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:42:19 »

Full gázon autózni az autópályán,hogy jól kiégjen.Annak pirosan kellene olyankor izzani!
Ha ez nem jön be ,akkor segít a pitralonos olló! nyes
De inkább szerezned kellene 1 bontottat.Vagy inkább a szondáját kellene előbb lecserélni,mert fals jelet adhat.....
Nincs erőtlenség vagy magas fogyi?mert akkor esélyes a jeladója!
Az enyémben (2005-ös TDCI) is lehet ilyen részecskeszűrő? Ha van, akkor is füstölhet? Merthogy menni megy, azzal nincs bajom, de kicsit magasabb a fogyasztása, mint amiket itt olvasgatok, nekem full város esetén simán van 9liter, vagy még több, de autópálya 130-150-nél is minimum 6.7, vagy inkább több. Igaz, nekem automata van...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:55:31 »

Az enyémben (2005-ös TDCI) is lehet ilyen részecskeszűrő? Ha van, akkor is füstölhet? Merthogy menni megy, azzal nincs bajom, de kicsit magasabb a fogyasztása, mint amiket itt olvasgatok, nekem full város esetén simán van 9liter, vagy még több, de autópálya 130-150-nél is minimum 6.7, vagy inkább több. Igaz, nekem automata van...
Ha német piacra szánt akkor lehet,de a fogyasztásod akkor sem jó ha még automata.Valami nem jó vele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:23:41 »

Az enyémben (2005-ös TDCI) is lehet ilyen részecskeszűrő? Ha van, akkor is füstölhet? Merthogy menni megy, azzal nincs bajom, de kicsit magasabb a fogyasztása, mint amiket itt olvasgatok, nekem full város esetén simán van 9liter, vagy még több, de autópálya 130-150-nél is minimum 6.7, vagy inkább több. Igaz, nekem automata van...

A varosi 9 leter durva meg avtomat eseten is. Autopalya 6,7 akkor jo ha inkabb ora szerinti 150, mint 130, es meg a klima is megy. Amugy az is piciket sok. En atmeneti idoben (ertsd: klima nelkul) azon sportolok, hogy kijon-e a 6,0 az autopalyan 140-nel Bp-Becs kozott, es ha igen, le tudom-e vinni 5,9-re. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:26:49 »

A varosi 9 leter durva meg avtomat eseten is. Autopalya 6,7 akkor jo ha inkabb ora szerinti 150, mint 130, es meg a klima is megy. Amugy az is piciket sok. En atmeneti idoben (ertsd: klima nelkul) azon sportolok, hogy kijon-e a 6,0 az autopalyan 140-nel Bp-Becs kozott, es ha igen, le tudom-e vinni 5,9-re. :-)

AndyA
nekem valós 150-nél klímázva 5ösváltóval(3000-et forog 150-nél) eszik 6l-t vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:32:51 »

nekem valós 150-nél klímázva 5ösváltóval(3000-et forog 150-nél) eszik 6l-t vigyor3

A 4 ajtossal sima ugy volt az 5,9, neha 5,8 is. A 2.2-es kombival mas a dolog azert, nagyobb valamivel a legellenallas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:38:40 »

A 4 ajtossal sima ugy volt az 5,9, neha 5,8 is. A 2.2-es kombival mas a dolog azert, nagyobb valamivel a legellenallas.

AndyA
nekem is kombi vigyor3

chip és rendbejön a fogyi nyes na meg a nagy áteresztő képességű sport katalizátor hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2011.08.02 kedd, 23:46:30 »

C50 12-es lába hova megy?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2011.08.03 szerda, 01:11:52 »

Újabb probléma és remélhetőleg újabb soktízezrek...

Ezúttal a központi zár adta meg magát. Ahogy megindul az autó be van állítva, hogy lezárjon, viszont ki se tudom nyitni belülről se a vezető oldali ajtót, mert annál az egynél bekapcsol a kettős reteszelés is. Az összes többi ajtó belülről nyitható, egyedül a vezetőoldali nem. Csakis úgy tudok kiszállni a kocsiból, hogy leállítom a motort és a távirányítót használom. Járó motornál nem tudom kinyitni a vezetőoldali ajtót, se kívülről, se belülről.
Ha pedig lezárom az autót kettős reteszeléssel, akkor hiába nyomom meg egyszer a kulcsot, mind a 4 ajtó egyszerre nyílik, pedig nem úgy kéne, mert át lett állítva. Ha csak simán zárom le, akkor először ki tudom nyitni a vezető oldali ajtót és külön a többi ajtót, ahogy eddig is be volt programozva. Próbáltam átprogramozni a kulcsot, majd vissza, de semmi eredménye, nem ott lesz a gond. Kapott a szerkezet egy adag vd40-et éjszakára, de nem hiszem, hogy meg fogja oldani a problémát. Sarut levettem egy fél órára hátha csak összezavarodott, de semmi eredmény.

Mit tanácsoltok, ötlet? Pár napja kezdett el megzakkanni...



Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2011.08.03 szerda, 01:23:30 »

Újabb probléma és remélhetőleg újabb soktízezrek...

Ezúttal a központi zár adta meg magát. Ahogy megindul az autó be van állítva, hogy lezárjon, viszont ki se tudom nyitni belülről se a vezető oldali ajtót, mert annál az egynél bekapcsol a kettős reteszelés is. Az összes többi ajtó belülről nyitható, egyedül a vezetőoldali nem. Csakis úgy tudok kiszállni a kocsiból, hogy leállítom a motort és a távirányítót használom. Járó motornál nem tudom kinyitni a vezetőoldali ajtót, se kívülről, se belülről.
Ha pedig lezárom az autót kettős reteszeléssel, akkor hiába nyomom meg egyszer a kulcsot, mind a 4 ajtó egyszerre nyílik, pedig nem úgy kéne, mert át lett állítva. Ha csak simán zárom le, akkor először ki tudom nyitni a vezető oldali ajtót és külön a többi ajtót, ahogy eddig is be volt programozva. Próbáltam átprogramozni a kulcsot, majd vissza, de semmi eredménye, nem ott lesz a gond. Kapott a szerkezet egy adag vd40-et éjszakára, de nem hiszem, hogy meg fogja oldani a problémát. Sarut levettem egy fél órára hátha csak összezavarodott, de semmi eredmény.

Mit tanácsoltok, ötlet? Pár napja kezdett el megzakkanni...

Szia!

A vezető oldali ajtózár nálam is okozott már gondokat és már több módszert is kipróbáltam, de egyik sem mutatkozik tartósnak, sajna még az utoljára használt anyag sem. Te is próbálkozhatsz lebontani a kárpitot kivenni a zárat átmosni ilyen-olyan csodaszerrel - ideig-óráig talán segít, de én egyre inkább arra jutok, hogy ennek csere lesz a vége. Ha már én is eljutok oda ahol most te vagy és semmi sem segít veszek másik zárat.
Ha még nem bontottad ki, talán próbálkozz vele, de az biztos, hogy ez nem végleges megoldású módszer - sajna  szomoru1
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2011.08.03 szerda, 06:51:26 »

Újabb probléma és remélhetőleg újabb soktízezrek...

Ezúttal a központi zár adta meg magát. Ahogy megindul az autó be van állítva, hogy lezárjon, viszont ki se tudom nyitni belülről se a vezető oldali ajtót, mert annál az egynél bekapcsol a kettős reteszelés is. Az összes többi ajtó belülről nyitható, egyedül a vezetőoldali nem. Csakis úgy tudok kiszállni a kocsiból, hogy leállítom a motort és a távirányítót használom. Járó motornál nem tudom kinyitni a vezetőoldali ajtót, se kívülről, se belülről.
Ha pedig lezárom az autót kettős reteszeléssel, akkor hiába nyomom meg egyszer a kulcsot, mind a 4 ajtó egyszerre nyílik, pedig nem úgy kéne, mert át lett állítva. Ha csak simán zárom le, akkor először ki tudom nyitni a vezető oldali ajtót és külön a többi ajtót, ahogy eddig is be volt programozva. Próbáltam átprogramozni a kulcsot, majd vissza, de semmi eredménye, nem ott lesz a gond. Kapott a szerkezet egy adag vd40-et éjszakára, de nem hiszem, hogy meg fogja oldani a problémát. Sarut levettem egy fél órára hátha csak összezavarodott, de semmi eredmény.

Mit tanácsoltok, ötlet? Pár napja kezdett el megzakkanni...


basszus ilyet nekem is csinál néha... szerencsére nem túl gyakori a tünet 2-3 hetente egy alkalom. kezdjem meg a wd40 kúrát? vagy ez inkább elektronika?




Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2011.08.03 szerda, 08:27:15 »

Szia!

A vezető oldali ajtózár nálam is okozott már gondokat és már több módszert is kipróbáltam, de egyik sem mutatkozik tartósnak, sajna még az utoljára használt anyag sem. Te is próbálkozhatsz lebontani a kárpitot kivenni a zárat átmosni ilyen-olyan csodaszerrel - ideig-óráig talán segít, de én egyre inkább arra jutok, hogy ennek csere lesz a vége. Ha már én is eljutok oda ahol most te vagy és semmi sem segít veszek másik zárat.
Ha még nem bontottad ki, talán próbálkozz vele, de az biztos, hogy ez nem végleges megoldású módszer - sajna  szomoru1
a benne lévő mikrokapcsolókat kellene cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2011.08.03 szerda, 12:14:27 »

Újabb probléma és remélhetőleg újabb soktízezrek...

Ezúttal a központi zár adta meg magát. Ahogy megindul az autó be van állítva, hogy lezárjon, viszont ki se tudom nyitni belülről se a vezető oldali ajtót, mert annál az egynél bekapcsol a kettős reteszelés is. Az összes többi ajtó belülről nyitható, egyedül a vezetőoldali nem. Csakis úgy tudok kiszállni a kocsiból, hogy leállítom a motort és a távirányítót használom. Járó motornál nem tudom kinyitni a vezetőoldali ajtót, se kívülről, se belülről.
Ha pedig lezárom az autót kettős reteszeléssel, akkor hiába nyomom meg egyszer a kulcsot, mind a 4 ajtó egyszerre nyílik, pedig nem úgy kéne, mert át lett állítva. Ha csak simán zárom le, akkor először ki tudom nyitni a vezető oldali ajtót és külön a többi ajtót, ahogy eddig is be volt programozva. Próbáltam átprogramozni a kulcsot, majd vissza, de semmi eredménye, nem ott lesz a gond. Kapott a szerkezet egy adag vd40-et éjszakára, de nem hiszem, hogy meg fogja oldani a problémát. Sarut levettem egy fél órára hátha csak összezavarodott, de semmi eredmény.

Mit tanácsoltok, ötlet? Pár napja kezdett el megzakkanni...




A vezető oldali ajtónál lévő vastag csatlakozót vedd le és fújd be kontakt sprével hátha segít.Ott előfordul,hogy beázik.Lehet,hogy jó lesz.Csak egy ötlet.De ezekmár végső stádiumban vannak ilyenkor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:00:54 »

Sziasztok!
Manuális klímás műszerfalba (nem az óraegységre gondolok, hanem a középső részre) hány darab izzó kell? Megfelelő számút szeretnék venni.
Elektromos ablak kapcsoló is elég gyengén világít, oda hány db?
Mit jelent az a Cromaxnál hogy zöld lábas vagy szürke lábas? Vajon facelift előtti műszerfalába és el. ablakába melyik a jó?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:31:11 »

Sziasztok!
Manuális klímás műszerfalba (nem az óraegységre gondolok, hanem a középső részre) hány darab izzó kell? Megfelelő számút szeretnék venni.
Elektromos ablak kapcsoló is elég gyengén világít, oda hány db?
Mit jelent az a Cromaxnál hogy zöld lábas vagy szürke lábas? Vajon facelift előtti műszerfalába és el. ablakába melyik a jó?
ablak kapcsolóba nem tudsz rakni, mert ott led van.

manuális vezérlőbe 4db T5-ös 1,2w-os izzó kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:38:22 »

elektromos kieg fűtéshez tudja valaki hogy milyen izzítót lehet belerakni? cserélt már valaki benne, mert cromax-nál csak a fém házzal együtt adnak nem vicces összegért
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:43:54 »

elektromos kieg fűtéshez tudja valaki hogy milyen izzítót lehet belerakni? cserélt már valaki benne, mert cromax-nál csak a fém házzal együtt adnak nem vicces összegért
Kérdezd ALF-t ő készített magának ő megmondja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:48:58 »

Kérdezd ALF-t ő készített magának ő megmondja.
én a gyái mondis izzítókból készítettem a fűtésemet! vigyor3

De sokat nem xaroznék rajta.1et kivennék,és méret alapján keresnék hozzá 11v-osokat.De korábban már valaki linkelt egy ilyen méretazonos tipust,meg kell keresni.Amúgy túl van-ez misztifikálva.Tök mindegy milyet vesz bele az ember.Méret azonos legyen és 11v-os.oszt csókolom. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:51:53 »

C50 12-es lába hova megy?? vigyor3
Bakker.Legalább azt mond meg mit szeretnél.Így még csak keresni sem érdemes nekiállni,mert az életbe nem találom meg! Embarrassed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:04:23 »

én a gyái mondis izzítókból készítettem a fűtésemet! vigyor3

De sokat nem xaroznék rajta.1et kivennék,és méret alapján keresnék hozzá 11v-osokat.De korábban már valaki linkelt egy ilyen méretazonos tipust,meg kell keresni.Amúgy túl van-ez misztifikálva.Tök mindegy milyet vesz bele az ember.Méret azonos legyen és 11v-os.oszt csókolom. Wink
dieselbee írta már: kiegeszito futest (akinek van) lehet javitani Febi: 15956 kodszamu gyertyaval. Picit rovidebb mint az eredeti de a tobbi parametere ugyanaz.

jah, és FAQ-os részben is bele van írva taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:06:37 »

Bakker.Legalább azt mond meg mit szeretnél.Így még csak keresni sem érdemes nekiállni,mert az életbe nem találom meg! Embarrassed
a behajlós, világítós tükörhöz csinálom a vezetékelést, és a donor 2004-es ghia-x kábelkötegében benne van ez a láb is, az enyémben nem volt.

a behajtós rész már működik, a belső világítás-t kellene valami jó helyen megcsapolni...

meg ha van valakinek jó rajza a zárásra behajlás funkcióról, az ne tartsa vissza vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:07:52 »

dieselbee írta már: kiegeszito futest (akinek van) lehet javitani Febi: 15956 kodszamu gyertyaval. Picit rovidebb mint az eredeti de a tobbi parametere ugyanaz.

jah, és FAQ-os részben is bele van írva taps
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:08:49 »

a behajlós, világítós tükörhöz csinálom a vezetékelést, és a donor 2004-es ghia-x kábelkötegében benne van ez a láb is, az enyémben nem volt.

a behajtós rész már működik, a belső világítás-t kellene valami jó helyen megcsapolni...

meg ha van valakinek jó rajza a zárásra behajlás funkcióról, az ne tartsa vissza vigyor3
utánanézek.De Relhist asszem már megcsinálta a sajátját....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:11:50 »

utánanézek.De Relhist asszem már megcsinálta a sajátját....
worship

ez alapján ügyködtem vigyor3 igaz ebben már a hátsó elektromos ablakok bekötése is benne van, de az egy későbbi projekt vigyor3



http://www.kephost.com/images4/2011/8/3/xp4fwubeidaekxpkz3id.jpg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:36:50 »

elektromos kieg fűtéshez tudja valaki hogy milyen izzítót lehet belerakni? cserélt már valaki benne, mert cromax-nál csak a fém házzal együtt adnak nem vicces összegért

Ha mar izzito: Kiszereles nelkul meg lehet mondani egy izzitogyertyarol, hogy mukodik-e rendesen? Mintha nem, de legalabbis nem mind mukodne, hideginditaskor prusszent kettot az egyik henger.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:43:11 »

C50 12-es lába hova megy?? vigyor3
Nem találok róla infót.....nem fog az agyam....


Amúgy a másik oldalra a C52es csati 12es lábára..... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 20:45:59 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:43:54 »

Ha mar izzito: Kiszereles nelkul meg lehet mondani egy izzitogyertyarol, hogy mukodik-e rendesen? Mintha nem, de legalabbis nem mind mukodne, hideginditaskor prusszent kettot az egyik henger.

AndyA
igen.lakatfogóval áramot kell mérni rajtuk 1enként
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:11:53 »

Nem találok róla infót.....nem fog az agyam....


Amúgy a másik oldalra a C52es csati 12es lábára..... vigyor3
worship melyik kapcsrajzban találtad meg?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:15:30 »

worship melyik kapcsrajzban találtad meg?? vigyor3
a tisben! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:20:49 »

a tisben! Wink
a számát írjad a kapcsrajznak vigyor3 help
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:24:03 »

igen.lakatfogóval áramot kell mérni rajtuk 1enként

Ha raadom a gyujtast, minden esetben izzitania kell? Egyszerre csak egyet tudok megmerni, ertelemszeruen.

Ha talalok rosszat, mind kuka, vagy eleg azt az egyet kicserelni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:27:39 »

Ha raadom a gyujtast, minden esetben izzitania kell? Egyszerre csak egyet tudok megmerni, ertelemszeruen.

Ha talalok rosszat, mind kuka, vagy eleg azt az egyet kicserelni?

AndyA
a 4 db 10-12e ft.én mindet cseréltem habozás nélkül.utólag kiderült 2volt rossz! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:29:34 »

a számát írjad a kapcsrajznak vigyor3 help
501-09-00-002
amúgy a c50es és 52es a vezető és az anyós felöli ajtókábel átvezető csati,és azoknál találod meg az összefüggést Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:38:29 »

501-09-00-002
amúgy a c50es és 52es a vezető és az anyós felöli ajtókábel átvezető csati,és azoknál találod meg az összefüggést Wink wave
ebben én nem találom a c50-et vigyor3

c52-ben meg nem maradt ki vezeték vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2011.08.03 szerda, 22:33:06 »

A vezető oldali ajtónál lévő vastag csatlakozót vedd le és fújd be kontakt sprével hátha segít.Ott előfordul,hogy beázik.Lehet,hogy jó lesz.Csak egy ötlet.De ezekmár végső stádiumban vannak ilyenkor.

Köszi srácok, kipróbálok minden lehetséges megoldást mielőtt zárcsere következne. Ebben a hónapban mennénk nyaralni, nem szeretném ha a nyaralás ára menne rá a kocsira...
A zsanérnál lévő csatlakozóra gondolsz? Megnézem, megfujkálom ott is, de már keresztet vetettem a dologra. Nem tudom pontosan melyik részét kellene cserélni, így árat se tudok keresni. Mi pénzbe fájna?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2011.08.03 szerda, 22:35:50 »

Köszi srácok, kipróbálok minden lehetséges megoldást mielőtt zárcsere következne. Ebben a hónapban mennénk nyaralni, nem szeretném ha a nyaralás ára menne rá a kocsira...
A zsanérnál lévő csatlakozóra gondolsz? Megnézem, megfujkálom ott is, de már keresztet vetettem a dologra. Nem tudom pontosan melyik részét kellene cserélni, így árat se tudok keresni. Mi pénzbe fájna?

Mindjárt teszek ide fel képet!
Ezen a képen láthatod a zárat, még bent a helyén:
http://kepfeltoltes.hu/110520/DSCF6709_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez pedig egy kibontott, de nem a bal első (arról még nem másoltam át a fényképezőről a képet), hanem a jobb első, de így el tudod képzelni, hogy milyen alkatrészről van szó:
http://kepfeltoltes.hu/110803/ajt_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A bal első zár újonnan ~ 30 ezer körüli tétel, ezért szokott az ember mindent megpróbálni, mielőtt cserélné.

Az ajtó csatlakozót még én sem vettem kezelésbe, ez jó ötlet, majd még azt is megteszem  worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 22:52:48 írta V.Tamás » Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2011.08.03 szerda, 22:50:55 »

Mindjárt teszek ide fel képet!

Oks.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:20:19 »

Mindjárt teszek ide fel képet!
Ezen a képen láthatod a zárat, még bent a helyén:
http://kepfeltoltes.hu/110520/DSCF6709_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez pedig egy kibontott, de nem a bal első (arról még nem másoltam át a fényképezőről a képet), hanem a jobb első, de így el tudod képzelni, hogy milyen alkatrészről van szó:
http://kepfeltoltes.hu/110803/ajt_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A bal első zár újonnan ~ 30 ezer körüli tétel, ezért szokott az ember mindent megpróbálni, mielőtt cserélné.

Az ajtó csatlakozót még én sem vettem kezelésbe, ez jó ötlet, majd még azt is megteszem  worship
Én múltkor megfújtam.Ott szokott a beázás pára miatt zöldes lenni.Ha leveszed akkor az ablakot a bal elsőt újra kell programozni nefelejtsd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:22:39 »

Én múltkor megfújtam.Ott szokott a beázás pára miatt zöldes lenni.Ha leveszed akkor az ablakot a bal elsőt újra kell programozni nefelejtsd el.

OK kösz  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:50:58 »

Ha raadom a gyujtast, minden esetben izzitania kell? Egyszerre csak egyet tudok megmerni, ertelemszeruen.

Ha talalok rosszat, mind kuka, vagy eleg azt az egyet kicserelni?

AndyA

Szia!

Ki is lámpázhatod. Fogsz két drótot, ráforasztod egy pl 5 W égőre és az aksi pluszt leviszed vele az izzitógyertya tetejére, de vedd ott le a sinezést! Ha az izzítón belűl megszakadt a szál, akkor nem jut az "áramköröd" testhez - nem gyullad fel az égőd.
Cserélni érdemes egyben, mert a külömböző korú, használatú izzítókon elvileg más-más áramok folyhatnak és a legterheltebb, "fáradtabb" hamarabb adhatja meg magát és utána sorba mehet majd ki a többi is. (Én ezt tapasztaltam a régebbi diesel autómnál, mikor kicseréltem mind a 4-t el is felejthettem évekig az izzítót.)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 07:49:43 »

Szia!

Ki is lámpázhatod. Fogsz két drótot, ráforasztod egy pl 5 W égőre és az aksi pluszt leviszed vele az izzitógyertya tetejére, de vedd ott le a sinezést! Ha az izzítón belűl megszakadt a szál, akkor nem jut az "áramköröd" testhez - nem gyullad fel az égőd.
Cserélni érdemes egyben, mert a külömböző korú, használatú izzítókon elvileg más-más áramok folyhatnak és a legterheltebb, "fáradtabb" hamarabb adhatja meg magát és utána sorba mehet majd ki a többi is. (Én ezt tapasztaltam a régebbi diesel autómnál, mikor kicseréltem mind a 4-t el is felejthettem évekig az izzítót.)

OK, koszi, hetvegen megnezem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 08:35:23 »

Mindjárt teszek ide fel képet!
Ezen a képen láthatod a zárat, még bent a helyén:
http://kepfeltoltes.hu/110520/DSCF6709_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez pedig egy kibontott, de nem a bal első (arról még nem másoltam át a fényképezőről a képet), hanem a jobb első, de így el tudod képzelni, hogy milyen alkatrészről van szó:
http://kepfeltoltes.hu/110803/ajt_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A bal első zár újonnan ~ 30 ezer körüli tétel, ezért szokott az ember mindent megpróbálni, mielőtt cserélné.

Az ajtó csatlakozót még én sem vettem kezelésbe, ez jó ötlet, majd még azt is megteszem  worship

Ok, megnézek minden lehetőséget, fájna most az a 30 db ezres. Ha minden kötél szakad, megpróbálok szerválni vhonnan bontottat.
Naplózva
csikitomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:14:27 »

Sziasztok.a segitségeteket szeretném kérni.
következő a jelenség:inditom az autót pöcc röff,de van hogy néha kb 5 inditásból 2x köszörülni kell vagy 5-6 másodpercig,hogy beinduljon és 5-600-as fordulatról indul olyankor,szóval épp hogy nem áll le.
Tudnátok segiteni,hogy mi lehet a hiba?
köszönöm válaszotokat.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:38:04 »

Sziasztok.a segitségeteket szeretném kérni.
következő a jelenség:inditom az autót pöcc röff,de van hogy néha kb 5 inditásból 2x köszörülni kell vagy 5-6 másodpercig,hogy beinduljon és 5-600-as fordulatról indul olyankor,szóval épp hogy nem áll le.
Tudnátok segiteni,hogy mi lehet a hiba?
köszönöm válaszotokat.
Milyen a kocsid mert az aláírásban nincs kitéve?Benzones vagy diesel?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:40:48 »

Sziasztok.a segitségeteket szeretném kérni.
következő a jelenség:inditom az autót pöcc röff,de van hogy néha kb 5 inditásból 2x köszörülni kell vagy 5-6 másodpercig,hogy beinduljon és 5-600-as fordulatról indul olyankor,szóval épp hogy nem áll le.
Tudnátok segiteni,hogy mi lehet a hiba?
köszönöm válaszotokat.
miután nem rtudni milyen autóról van szó,szinte biztos,hogy a porlasztócsúcsokat kell cserélni! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:00:29 »

ebben én nem találom a c50-et vigyor3

c52-ben meg nem maradt ki vezeték vigyor3
A te rajzodban is benne van a megfejtés. vigyor3

A c50es oszlopfelöli csatiban a 12es láb 15s-hb35 GN/OG  !
Az ajtófelöli csatiban a 12es láb 15s-hb35 GN/BK !
ez a vezető oldal!

ez már az anyós oldal!
A c52ben az oszlopfelöli csatiban a 12es láb közösíti a két oldal vezetékeit: 15s-hb35 GN/BK  és 15s-hb36 GN/OG!
Az ajtófelöliben pedig ott van a 12esen a 15s-hb36 GN/OG!

Tehát ezek közös szálak,és az c52esből megy a c50esbe a 12es láb színazonosan!


De ennek pont semmi szerepe nem lesz a behajtásnál.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.04 csütörtök, 20:02:07 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:03:48 »

A te rajzodban is benne van a megfejtés. vigyor3

A c50es oszlopfelöli csatiban a 12es láb 15s-hb35 GN/OG  !
Az ajtófelöli csatiban a 12es láb 15s-hb35 GN/BK !
ez a vezető oldal!

ez már az anyós oldal!
A c52ben az oszlopfelöli csatiban a 12es láb közösíti a két oldal vezetékeit: 15s-hb35 GN/BK  és 15s-hb36 GN/OG!
Az ajtófelöliben pedig ott van a 12esen a 15s-hb36 GN/OG!

Tehát ezek közös szálak,és az c52esből megy a c50esbe a 12es láb színazonosan!


De ennek pont semmi szerepe nem lesz a behajtásnál.
azt láttam utánna, hogy írtad, hogy a lábak szín és vezetékszámazonosak, de mivel nekem gyárilag nincs összekötve, így kimarad vigyor3 behajtás meg már működik taps csak a zárásra behajtást kell majd még megcsinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2011.08.05 péntek, 00:33:57 »

Na kibontottam a zsanér felől a csatlakozót, kapott egy nagy adag wd40 kúrát, vártam fél órát, aztán próba. És lám, megszűnt a hiba, szépen működött a nyitás-zárás egyaránt, belülről is ki bírtam szállni. Most estére megint besz*rt, ill. hol jó, hol nem. Tuti vmi érintkezési gond, de mit is kellene pontosan cserélni?
Adtam neki most megint egy agresszívabb adag spray-t, hátha ezúttal tartós lesz, meglátjuk. Kopp-kopp.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:12:33 »

nyomjal neki az ajton levo felfogo csavarok kozul a legalsobbon (eloszor kiveszed), probald benyomni a wd40 csovet tobb iranyba.
En igy kezelem mar 6 honapja, kb havonta. 10 perces munka a 4 ajtonal.
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:33:39 »

nyomjal neki az ajton levo felfogo csavarok kozul a legalsobbon (eloszor kiveszed), probald benyomni a wd40 csovet tobb iranyba.
En igy kezelem mar 6 honapja, kb havonta. 10 perces munka a 4 ajtonal.

Na ott még nem próbáltam, megnézem ott is. Még mindig olcsóbb, mint egy zárcsere.  wave

Köszi
Naplózva
csikitomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:55:50 »

Milyen a kocsid mert az aláírásban nincs kitéve?Benzones vagy diesel?Huh??

1.8 benzines a gép.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.