Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:44:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
180
181
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
193
194
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015793 alkalommal)
Petya
és 54 vendég van a témában
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9300 Dátum:
2012.02.08 szerda, 15:46:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 15:35:38
Jópár ampert felvesz, attól meg melegedhet a drót, az eddig rendben van. De az nincs rendben, hogy ezt az áramot ezek szerint az akksiból veszi fel. Mérj feszültséget, és ha van lakatfogód, akkor a melegedő akksipóluson áramot is. Lehet, hogy nem 100-as a generátorod.
AndyA
A generátor és az akksi is vadi új. Lakatfogóm az nincs! Az akksiban 12,8V van(nem járó motornál). A töltés pedig 14,6V ha megy ha nem a kieg fűtés.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9301 Dátum:
2012.02.08 szerda, 15:47:55 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 15:46:05
A generátor és az akksi is vadi új. Lakatfogóm az nincs! Az akksiban 12,8V van(nem járó motornál). A töltés pedig 14,6V ha megy ha nem a kieg fűtés.
akkor cumi van.. kéne keresni egy autóvill. szerelőt, aki "lakatmér" neked.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9302 Dátum:
2012.02.08 szerda, 15:49:04 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 15:46:05
A generátor és az akksi is vadi új. Lakatfogóm az nincs! Az akksiban 12,8V van(nem járó motornál). A töltés pedig 14,6V ha megy ha nem a kieg fűtés.
Pedig csak kellene egy kölcsön valahonnan, és megnézni vele több helyen is a drótokat, hogy honnan hová megy a villany.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9303 Dátum:
2012.02.08 szerda, 15:53:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 15:49:04
Pedig csak kellene egy kölcsön valahonnan, és megnézni vele több helyen is a drótokat, hogy honnan hová megy a villany.
AndyA
Ez szerintem megoldható! Az akksinak ettől lehet valami baja? Mert nem szeretném ha hazavágná az új akksit!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9304 Dátum:
2012.02.08 szerda, 15:55:21 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 15:53:46
Ez szerintem megoldható! Az akksinak ettől lehet valami baja? Mert nem szeretném ha hazavágná az új akksit!
Amíg a töltőfesz megvan, addig nemigen lehet ettől baja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9305 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:00:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 15:55:21
Amíg a töltőfesz megvan, addig nemigen lehet ettől baja.
AndyA
Bocsi,lehet én írtam rosszul,nem a saru melegszik hanem amit réteszek a sarura. Hanem az a kis aluminium amit ráteszek a sarura. Vagy mindegy, ugyanaz?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9306 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:07:10 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 15:40:52
Igen gyári, és mind a három cserélve lett, és be is vannak kötve.
Tisztelt Fórumtárs!
Az akku + saru melegedése, nem üzemszrü müködésre utal. Legelőszőr az akkura + menő kábelen kellene áramot mérni lakat fogóval. 80-90A nál már max terhelésen jár a generátor. Bunyek Fórumtársnak akkor melegedett az akku saru, amikor egy kiegfütés izzitó gyertyája zárlatos lett. Ellenőrizni kellene a gyertyák bekötését, nincs e zárlat, és nem utolsó sorban a generátort, az akku sarut és a megfelelő testelést. Szennyezett akku saru esetén, a nagy átmeneti ellenállásnál simán melegedhet az akku kivezetés és az akku saru. Egyébbként ha gyári beszerelésü a kiegfütésed, akkor a generátor áramát a PCM modul szabályozza a különbözö terhelések ki és be kapcsolásával. Mindenképp áramot kell mérni és leellenőrizni a rendszert, még nem lessz nagyobb baj.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9307 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:07:38 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 16:00:51
Bocsi,lehet én írtam rosszul,nem a saru melegszik hanem amit réteszek a sarura. Hanem az a kis aluminium amit ráteszek a sarura. Vagy mindegy, ugyanaz?
A lényeg, hogy ha nagyobb villany megy át valami vezetőn, akkor az melegedhet tőle. A kérdés akkor is az, honnan és hová megy a villany?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9308 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:16:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 16:07:38
A lényeg, hogy ha nagyobb villany megy át valami vezetőn, akkor az melegedhet tőle. A kérdés akkor is az, honnan és hová megy a villany?
AndyA
Köszönöm a válaszokat!
Még egy utolsó kérdés. Mind a két relé 70A-os,olyannak kell lenni?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9309 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:18:46 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 16:16:07
Köszönöm a válaszokat!
Még egy utolsó kérdés. Mind a két relé 70A-os,olyannak kell lenni?
Igen.
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9310 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:53:42 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.02.08 szerda, 04:56:42
28000ft volt a helyi banner képviseletnél
bakker
te jó olcsón vetted
Hmm... te nem szoktál körbekérdezni vásárlás előtt?
www.lestiakku.hu
. Még a háhozszállítással is olcsóbban jöttél volna ki ->
http://bolthely.hu/akkumulator/id/00339_Banner_Power_Bull_Akkumulator_12V_72Ah_Jobb_
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
oxforte
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9311 Dátum:
2012.02.08 szerda, 17:10:20 »
Nem tudja valaki, van az ablakmosónak külön biztije??
Naplózva
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9312 Dátum:
2012.02.08 szerda, 17:21:38 »
Való
Idézetet írta: oxforte - 2012.02.08 szerda, 17:10:20
Nem tudja valaki, van az ablakmosónak külön biztije??
A fényszórómosónak van és az független az ablakmosótól, szóval nagyon valószinű.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9313 Dátum:
2012.02.08 szerda, 17:32:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 15:35:38
Jópár ampert felvesz, attól meg melegedhet a drót, az eddig rendben van. De az nincs rendben, hogy ezt az áramot ezek szerint az akksiból veszi fel. Mérj feszültséget, és ha van lakatfogód, akkor a melegedő akksipóluson áramot is. Lehet, hogy nem 100-as a generátorod.
AndyA
Kimentem a kocsihoz (-10 fok) lehúztam mind a két reléről a csokit. Motor beindít,csokit rádugtam az egyik relére-saru éppen hogy langyos,csokit vissza lehúztam. A másik csokit rádugtam a másik relére-saru éppen hogy langyos. Mind a két csokit rádugtam a relékre-na ekkor már melegebb lett a saru,de a kezemet 5 perc után is rajta tudtam tartani (nem volt forró) Elmentem kerültem 1 kört,hazaérve a vízóra mutató kimozdult az első vonásig (nem tudom ott hány fokos lehet a víz).A motort járva hagytam,pótkulcsal moci tető fel, és ekkor jég hideg volt a saru. Bocsi,hogy megint megkérdezem! De akkor ez így nem jó?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9314 Dátum:
2012.02.08 szerda, 18:50:07 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 17:32:55
Kimentem a kocsihoz (-10 fok) lehúztam mind a két reléről a csokit. Motor beindít,csokit rádugtam az egyik relére-saru éppen hogy langyos,csokit vissza lehúztam. A másik csokit rádugtam a másik relére-saru éppen hogy langyos. Mind a két csokit rádugtam a relékre-na ekkor már melegebb lett a saru,de a kezemet 5 perc után is rajta tudtam tartani (nem volt forró) Elmentem kerültem 1 kört,hazaérve a vízóra mutató kimozdult az első vonásig (nem tudom ott hány fokos lehet a víz).A motort járva hagytam,pótkulcsal moci tető fel, és ekkor jég hideg volt a saru. Bocsi,hogy megint megkérdezem! De akkor ez így nem jó?
Ha nem forró akkor jó és ha a kezed elbírta tuti.Az enyémen mérte meg Bunyek mielőtt kiderítette,hogy mitől megy neki át 100A.Annyit mutatott a lakatfogó és 20 másodperc és forró volt a saru.Aztán megmérte az enyémet nekem is van benne kieg fütés és max 10A mutatott a lakat fogó a töltés és az akksi feszültsége is tuti volt.És utána jött rá,hogy mi a baj.Ha megakarsz nyugodni keres egy villanyászt és megméri.De nem lehet ,hogy az új gyertya közül valamelyik nem jó hiába új?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9315 Dátum:
2012.02.08 szerda, 19:15:50 »
Mai jelenség: sorompónál leállítottam a motort, ami üzemmeleg volt már, de a leállítás pillanatában gyulladt ki a tankolásjelző. Gondoltam, jó, majd megyek tankolni. Nyílt a sorompó, beindítottam, eléggé igyekeztem és nem vártam meg a teljes izzítást. Rögtön 3 csengető hangot adott a gép, pont amilyen a bizt. övre figyelmeztető, de ez a funkció nekem már ki van kapcsolva... Vajon miért csengetett hármat... de lehet hogy négy volt. Amikor elindultam, megszűnt.
Mire figyelmeztet ez?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9316 Dátum:
2012.02.08 szerda, 19:31:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.08 szerda, 18:50:07
Ha nem forró akkor jó és ha a kezed elbírta tuti.Az enyémen mérte meg Bunyek mielőtt kiderítette,hogy mitől megy neki át 100A.Annyit mutatott a lakatfogó és 20 másodperc és forró volt a saru.Aztán megmérte az enyémet nekem is van benne kieg fütés és max 10A mutatott a lakat fogó a töltés és az akksi feszültsége is tuti volt.És utána jött rá,hogy mi a baj.Ha megakarsz nyugodni keres egy villanyászt és megméri.De nem lehet ,hogy az új gyertya közül valamelyik nem jó hiába új?
A gyertyák jók,mert beszerelés előtt ellenőriztük. De visszavonom az előző hsz-met,mert most égette szét az akkusaru a tenyeremet!
Úgy hogy melegszik,de nem is kicsit!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9317 Dátum:
2012.02.08 szerda, 19:41:18 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 19:31:50
A gyertyák jók,mert beszerelés előtt ellenőriztük. De visszavonom az előző hsz-met,mert most égette szét az akkusaru a tenyeremet!
Úgy hogy melegszik,de nem is kicsit!
Akkor is ott kered a hibát.Bunyek kikötötte és megszünt a dolog.nehogy leégjen a kocsi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9318 Dátum:
2012.02.08 szerda, 19:57:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.08 szerda, 19:41:18
Akkor is ott kered a hibát.Bunyek kikötötte és megszünt a dolog.nehogy leégjen a kocsi
Ok,majd holnap ránézünk. Addigis kivettem a 60A-os biztijét!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9319 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:04:02 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 19:57:33
Ok,majd holnap ránézünk. Addigis kivettem a 60A-os biztijét!
Az a Cseh csoda....
Ha elér bizonyos üzemi hőmérsékletet az autó akkor kikapcsolja a kiegészitő fűtést...ezért nem érezted melegnek mikor mentél vele, ez igy normális nálam is igy volt...tehét ECU normálisan vezérli.
Az más dolog hogy egy rakás f@s és melegszik.....lakatfogó nemis kell neked mert tuti hogy majd 80A megy rajta neked is stabilan ha ilyen meleg.
Nézd meg a föld kábelét, meg a sarukat a 3 gyertyán, pucold meg őket...utánna az akku sarukat és az akku két pólusát is tisztitsd meg kis dörzspapiral meghúzkodod és ha akkor is melegszik akkor vedd ki a két relét és SZ.A.R.D le!--------> Mint én...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: akksi
«
Új hozzászólás #9320 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:26:39 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.07 kedd, 20:50:38
Savsűrűséget mivel lehet mérni? Egyáltalán érdemes ennyit vesződni az egésszel? Szerintem cellazárlatos az akkum, mert sem az autó, sem a töltő nem tölti fel rendesen.
Veszek egy új akksit, 'oszt csókolomsztok
nincs itt vesződség!ezeöccá bármelyik komolyabb lengyelpiacon.....
http://elektronika.zsibvasar.hu/akkumulatorok-toltok-adapterek/akkumulator/egyeb/akkumulator-savsuruseg-mero-3356090.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: akksi
«
Új hozzászólás #9321 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:47:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.08 szerda, 20:26:39
nincs itt vesződség!ezeöccá bármelyik komolyabb lengyelpiacon.....
http://elektronika.zsibvasar.hu/akkumulatorok-toltok-adapterek/akkumulator/egyeb/akkumulator-savsuruseg-mero-3356090.html
Köszi!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9322 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:49:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.08 szerda, 20:04:02
Az a Cseh csoda....
Ha elér bizonyos üzemi hőmérsékletet az autó akkor kikapcsolja a kiegészitő fűtést...ezért nem érezted melegnek mikor mentél vele, ez igy normális nálam is igy volt...tehét ECU normálisan vezérli.
Az más dolog hogy egy rakás f@s és melegszik.....lakatfogó nemis kell neked mert tuti hogy majd 80A megy rajta neked is stabilan ha ilyen meleg.
Nézd meg a föld kábelét, meg a sarukat a 3 gyertyán, pucold meg őket...utánna az akku sarukat és az akku két pólusát is tisztitsd meg kis dörzspapiral meghúzkodod és ha akkor is melegszik akkor vedd ki a két relét és SZ.A.R.D le!--------> Mint én...
Van külön földkábele?
Ha nem a relét,hanem a biztijét veszem ki az nem jó. Mert 1 ideje már ki volt véve a bizti a melegedés miatt,csak ma hogy bekerültek az új gyertyák visszatettem. De az új gyetyákkal sem lett jó!
Csak az a baj,hogy ebbe a nagy mínuszokba 1 kicsit nehezebben melegszik. Na de így járt. Most meg pláne elment tőle a kedvem,hogy megégette a tenyeremet. Lett rajta egy csomó hójag.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
matusekr
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9323 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 12:57:03 »
Sziasztok még ujj vagyok a mondeo tulajdonosok között de olyan problémával kapcsolatba érdeklődök, hogy: levolt véve az aksisaru és miután visszaraktam egy darabig működött rendessen a kocsi, és egyik nap ültem benne nem járt a motor csak szolt a rádió és gondolt egyet és beindult a riasztó a kulcson a gombokat hiába nyomkodtam nem ált le, elinditotam a kocsit akkor abbahagyta, hazajöttemvele de a ház elött már nem lehetet lezárni azt csinálta h bezárt kinyitott egyből ésleengedte az ablakokat meg lehetet hallani hogy az összes zár csak kattok minta ujraésujra nyitni akarnánakde fojamatosan meg villogott az elakadásjelző. mondom h necsinálja ezt levettem a sarut éjelre. másnap reggel megin vissza jólett belehetett zárni egynapjára rá távirányitóval kinyitom, kinyitom az ajtót és megszólalt a riasztó, beülök elinditom gondoltamakkormajd abbahagya és hazatudokvele menni beis indult hazamentemvele de végig szirénázott. most ugyvan ha bevan zárva akkor elvan de ha kinyitom és kinyitom az egyik ajtót megin riasz
Nos a kérdés a következő: amikor levolt véve a saru elfelejthetett valamit a riasztó és nemismeri fel a kulcsot? éstalán bekellene programozni? deakor mért tudom elinditani és mennivele?
vagy a -15-fok nak lehet köze valamihezis?
ha elviszem diagnosztikára ott kitudnak valamit mutatni, vagy itthol lehet kezdenivele valamitis?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9324 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 14:08:22 »
Idézetet írta: matusekr - 2012.02.09 csütörtök, 12:57:03
Sziasztok még ujj vagyok a mondeo tulajdonosok között de olyan problémával kapcsolatba érdeklődök, hogy: levolt véve az aksisaru és miután visszaraktam egy darabig működött rendessen a kocsi, és egyik nap ültem benne nem járt a motor csak szolt a rádió és gondolt egyet és beindult a riasztó a kulcson a gombokat hiába nyomkodtam nem ált le, elinditotam a kocsit akkor abbahagyta, hazajöttemvele de a ház elött már nem lehetet lezárni azt csinálta h bezárt kinyitott egyből ésleengedte az ablakokat meg lehetet hallani hogy az összes zár csak kattok minta ujraésujra nyitni akarnánakde fojamatosan meg villogott az elakadásjelző. mondom h necsinálja ezt levettem a sarut éjelre. másnap reggel megin vissza jólett belehetett zárni egynapjára rá távirányitóval kinyitom, kinyitom az ajtót és megszólalt a riasztó, beülök elinditom gondoltamakkormajd abbahagya és hazatudokvele menni beis indult hazamentemvele de végig szirénázott. most ugyvan ha bevan zárva akkor elvan de ha kinyitom és kinyitom az egyik ajtót megin riasz
Nos a kérdés a következő: amikor levolt véve a saru elfelejthetett valamit a riasztó és nemismeri fel a kulcsot? éstalán bekellene programozni? deakor mért tudom elinditani és mennivele?
vagy a -15-fok nak lehet köze valamihezis?
ha elviszem diagnosztikára ott kitudnak valamit mutatni, vagy itthol lehet kezdenivele valamitis?
Ez nem a gyári riasztó lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matusekr
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9325 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 15:07:05 »
Feltöltök néhány képet hátha az segít valamit.
De ha nem gyári akkor, hogy van rákötve az elakadásjelzőre, helyzetjelzőre, belső hangszóró ami csipog mikor égve hagyod a lámpát.
Nem lehet ezt simán kiszerelni?
http://kepfeltoltes.hu/view/120209/SNC02508_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120209/SNC02509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120209/SNC02510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9326 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 15:12:19 »
Idézetet írta: matusekr - 2012.02.09 csütörtök, 15:07:05
Feltöltök néhány képet hátha az segít valamit.
De ha nem gyári akkor, hogy van rákötve az elakadásjelzőre, helyzetjelzőre, belső hangszóró ami csipog mikor égve hagyod a lámpát.
Nem lehet ezt simán kiszerelni?
http://kepfeltoltes.hu/view/120209/SNC02508_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120209/SNC02509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120209/SNC02510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Aki berakta, az kifelé is ki tudja termelni. Vagy tetszőleges villanyos-riasztós ember. Házilag nem biztos, hogy jó ötlet nekilátni, ha nem tudod, hová és mit kötöttek be (vagy éppen ki...
).
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 17:38:36 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9327 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:06:41 »
Idézetet írta: matusekr - 2012.02.09 csütörtök, 15:07:05
Feltöltök néhány képet hátha az segít valamit.
De ha nem gyári akkor, hogy van rákötve az elakadásjelzőre, helyzetjelzőre, belső hangszóró ami csipog mikor égve hagyod a lámpát.
Nem lehet ezt simán kiszerelni?
http://kepfeltoltes.hu/view/120209/SNC02508_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120209/SNC02509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120209/SNC02510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez nem gyári
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9328 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:16:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:06:41
ez nem gyári
ez a meta system riasztója.A drágábbak valóban profik.Nekem a 4es audimban ilyen volt.Programozható,frissíthető,stb.Tényleg facca.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9329 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:41:36 »
Mátol nekem is fedcompos az autó,és kemény 92.553 km van benne!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9330 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:47:51 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.09 csütörtök, 19:41:36
Mátol nekem is fedcompos az autó,és kemény 92.553 km van benne!
nekem 62500 körül ír most
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9331 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:52:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:47:51
nekem 62500 körül ír most
De neked mérföldben mér nem?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9332 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:55:18 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.09 csütörtök, 19:52:53
De neked mérföldben mér nem?
csak a megtett km-t
így 15000km alatt csak 9000 kerül bele
legjobb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9333 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:00:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:55:18
csak a megtett km-t
így 15000km alatt csak 9000 kerül bele
legjobb
Mennyi megtett km után lehet nézni 1 normális átlag fogyit? mert most még 7-11 L között ingázik. Főleg ha alapjáraton ketyeg akkor kúszik felfelé!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9334 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:05:02 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.09 csütörtök, 20:00:37
Mennyi megtett km után lehet nézni 1 normális átlag fogyit? mert most még 7-11 L között ingázik. Főleg ha alapjáraton ketyeg akkor kúszik felfelé!
passz
ha kinullázod, és mész vele 20 km-t, akkor a városon kívülit már meg lehet nézni... városira/vegyesre szerintem 4-500 kell...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9335 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:05:54 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.09 csütörtök, 20:00:37
Mennyi megtett km után lehet nézni 1 normális átlag fogyit? mert most még 7-11 L között ingázik. Főleg ha alapjáraton ketyeg akkor kúszik felfelé!
Hülyeségeket ír ezt szokd meg....nekem tele tankra írt valami 750km körül, úgy hogy előtte 786 km-re 40 liter ment bele...akkor nóóórmális?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9336 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:09:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.09 csütörtök, 20:05:54
Hülyeségeket ír ezt szokd meg....nekem tele tankra írt valami 750km körül, úgy hogy előtte 786 km-re 40 liter ment bele...akkor nóóórmális?
nekem sem írt ki tele tankra 850-nél többet, úgy hogy 4,7-es átlagot írt
(országút 90-100, kevés város)
amúgy amikor utánazámoltam, akkor nekem a faceliftes normális értékeket irogatott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9337 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:14:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.09 csütörtök, 20:05:54
Hülyeségeket ír ezt szokd meg....nekem tele tankra írt valami 750km körül, úgy hogy előtte 786 km-re 40 liter ment bele...akkor nóóórmális?
Mikor beletettem a fedcompot, teletankoltam és akkor írt 738km megtehetőt. Elmentem kerültem egyet városon kívül, míg hazaértem 99,9-ről lement 7,4-re. Hagytam alapjáraton kegyegni és felment 10,8-ra.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9338 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:16:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 20:05:02
passz
ha kinullázod, és mész vele 20 km-t, akkor a városon kívülit már meg lehet nézni... városira/vegyesre szerintem 4-500 kell...
csak annyit,hogy mióta a csúcs -szivattyú kilett cserélve a fedcomp pontos.Amit mutat annyi a fogyasztás számolva is.Ha teletankolom és a kúttól hazamegyek 9 kmmár azt az értéket mutat ami a szokott fogysztási érték.Ez a végén 2-3 decivel fel vagy le véltozik attól függ,hogy az egész tankot milyen arányban használom kint-bent.De a végén a mutatott érték tankoláskor annyi mint amennyit számolok.Amikor a csúcsok a végefelé kezdtek lenni akkor 7 deci is eltért a számított értéktől.8e km-tmentem már a csúcsok cseréje óta és hibátlanul mér.Örülök is neki!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
greco
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9339 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 21:39:43 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2012.02.04 szombat, 15:08:24
Majd írd légyszi meg, hogy sikerült e, ahogy látom hasonló a gyártási idő autóink között. Nekem Vik anno azt mondta, nálam nem lehetséges, pedig már a faceliftes műszeregységem van...
Idézetet írta: greco - 2012.02.04 szombat, 15:09:39
persze, mindenképpen megírom mit sikerült intézni
a mai Vik-es látogatásom alkalmával rákérdeztem erre a pillanatnyi fogyasztásos dologra is. azt mondta hogy nekem nem lehet 2003.decemberibe...
kérdeztem, hogy egyébként mennyire pontos szerinte? azt mondta hogy nem jellemző, hogy pontos volna
végül is nekem az átlagfogyasztásom sem pontos. +1-gyel kell számolnom és akkor kb a reálisat kapom meg...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9340 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 23:46:20 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.08 szerda, 16:53:42
Hmm... te nem szoktál körbekérdezni vásárlás előtt?
www.lestiakku.hu
. Még a háhozszállítással is olcsóbban jöttél volna ki ->
http://bolthely.hu/akkumulator/id/00339_Banner_Power_Bull_Akkumulator_12V_72Ah_Jobb_
hát jó drágán vettem
de ha jou lesz akkor mind1
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9341 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:08:27 »
Hogy lehet egy Motorcraft Calcium plus (71Ah 650A) akkun ellenőrizni a folyadékot?
2 éve vettem (Cromax...), már kb fél éve jelezget a fedcomp, hogy gyenge az akksi indításkor.
Tegnap este kivettem, terheletlenül épp hogy 12,5 volt van benne.
Töltőre tettem, de érdekes módon csak kb. 2A-t vesz fel indításkor is, ami azt mutatná elvileg, hogy nincs nagyon lemerülve.
Már tél elején is töltöttem egyszer, akkor kb 1 hétig nem nyafogott miatta a fedcomp.
A leszorító pánt alatt tipikus akkusav "lerakódás" keletkezik, de csak az egyik oldal felől. Tudom, hogy levegőznek a cellák, de a levegőzetőjük nem rögzítő felé van, hanem kifelé.
Az a tippem, hogy kevés benne a víz.
Vélemény?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9342 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:21:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:08:27
Hogy lehet egy Motorcraft Calcium plus (71Ah 650A) akkun ellenőrizni a folyadékot?
2 éve vettem (Cromax...), már kb fél éve jelezget a fedcomp, hogy gyenge az akksi indításkor.
Tegnap este kivettem, terheletlenül épp hogy 12,5 volt van benne.
Töltőre tettem, de érdekes módon csak kb. 2A-t vesz fel indításkor is, ami azt mutatná elvileg, hogy nincs nagyon lemerülve.
Már tél elején is töltöttem egyszer, akkor kb 1 hétig nem nyafogott miatta a fedcomp.
A leszorító pánt alatt tipikus akkusav "lerakódás" keletkezik, de csak az egyik oldal felől. Tudom, hogy levegőznek a cellák, de a levegőzetőjük nem rögzítő felé van, hanem kifelé.
Az a tippem, hogy kevés benne a víz.
Vélemény?
Ez eléggé valószínűnek tűnik. A cellákba be tudsz nézni/világítani felülről. Ott ahol betöltöd a vizet. A cellákat el kell fednie a folyadéknak és mögötte még minimum fél-1cm folyadékszintnek kell lennie.
Üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9343 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:33:15 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.02.10 péntek, 10:21:14
Ez eléggé valószínűnek tűnik. A cellákba be tudsz nézni/világítani felülről. Ott ahol betöltöd a vizet. A cellákat el kell fednie a folyadéknak és mögötte még minimum fél-1cm folyadékszintnek kell lennie.
Üdv
Csaba
elméletben. De ez a cucc így néz ki:
Ezen hol van a betöltő?
A fekete műanyag fedél nem igazán akar lejönni. Aláfeszítek, de inkább megnyúlik de nem nyílik.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 10:37:38 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9344 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:38:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:08:27
Hogy lehet egy Motorcraft Calcium plus (71Ah 650A) akkun ellenőrizni a folyadékot?
2 éve vettem (Cromax...), már kb fél éve jelezget a fedcomp, hogy gyenge az akksi indításkor.
Tegnap este kivettem, terheletlenül épp hogy 12,5 volt van benne.
Töltőre tettem, de érdekes módon csak kb. 2A-t vesz fel indításkor is, ami azt mutatná elvileg, hogy nincs nagyon lemerülve.
Már tél elején is töltöttem egyszer, akkor kb 1 hétig nem nyafogott miatta a fedcomp.
A leszorító pánt alatt tipikus akkusav "lerakódás" keletkezik, de csak az egyik oldal felől. Tudom, hogy levegőznek a cellák, de a levegőzetőjük nem rögzítő felé van, hanem kifelé.
Az a tippem, hogy kevés benne a víz.
Vélemény?
A 12,5 volt teljesen OK. A 2A is. A savszintet nem lehet ellenőrizni? Nekem is motorcraft volt, de azt nem tudom, plus v nem.
Azon volt biz 6 drb nagy csavar, ami a nyílás. A másik fajtán nincs ilyen, de ha jól láttam, van egy takaró műanyag lap, amit ha lefeszeget az ember,
vélhetőleg ott vannak a nyílások, ahol folyadékot lehet utántölteni. De még nem feszegetném le.
Tudom, hogy a te autód sokat áll. De hány napig? Úgy emlékszem, azt mondtad, hétvégére azért beindítod.
Ha így van, akár a riasztó/egyéb cucc is leszippanthatja az áramot. Meg kéne mérni a nyugalmit.
Gondolom, a töltőfeszültség OK. A testkábelek rendben, a saru tiszta és rendesen meg van szorítva.
És, ha ez sem jött be, keress fel egy aksist, az sok mindent tud mérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9345 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:39:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:33:15
elméletben. De ez a cucc így néz ki:
Ezen hol van a betöltő?
A fekete műanyag fedél nem igazán akar lejönni. Aláfeszítek, de inkább megnyúlik de nem nyílik.
Pedig a fekete fedél alatt van. Lásd, amit lejjebb írtam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9346 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:46:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:33:15
elméletben. De ez a cucc így néz ki:
Ezen hol van a betöltő?
A fekete műanyag fedél nem igazán akar lejönni. Aláfeszítek, de inkább megnyúlik de nem nyílik.
Pedig ott van alatta, csak a fedél egyben három dugó is oldalanként. Nem egyszerű leszedni, de le lehet - valahogy csak rárakták, nem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9347 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:49:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.10 péntek, 10:38:40
A 12,5 volt teljesen OK. A 2A is. A savszintet nem lehet ellenőrizni? Nekem is motorcraft volt, de azt nem tudom, plus v nem.
Azon volt biz 6 drb nagy csavar, ami a nyílás. A másik fajtán nincs ilyen, de ha jól láttam, van egy takaró műanyag lap, amit ha lefeszeget az ember,
vélhetőleg ott vannak a nyílások, ahol folyadékot lehet utántölteni. De még nem feszegetném le.
Tudom, hogy a te autód sokat áll. De hány napig? Úgy emlékszem, azt mondtad, hétvégére azért beindítod.
Ha így van, akár a riasztó/egyéb cucc is leszippanthatja az áramot. Meg kéne mérni a nyugalmit.
Gondolom, a töltőfeszültség OK. A testkábelek rendben, a saru tiszta és rendesen meg van szorítva.
És, ha ez sem jött be, keress fel egy aksist, az sok mindent tud mérni.
Általában hétköznap áll. De érdekes módon nyáron is problémázik miatta, tehát nem a hidegre allergiás. Töltőfesz talán kicsit alacsony (13,9v indítás után, hidegben), lehet, generátor szabályzót kellene cserélni, de eddig nem volt vele gond (kefék újak)
Nincs nagy áramfelvétel álltában.
Meg fogom mérni, hogy mennyi lesz a nyugalmi feszültsége töltés után.
http://www.andrewweaver.hu/download/akkumulatorok_felhtajek_2010_aw.pdf
E szerint az anyag szerint nyugalmi helyzetben, töltötten 12,72V-nak kell lennie.
12,5V az alsó határ, aminél tölteni kell, az enyémben 12,45v volt, töltés előtt, de mégis csak 2A-t vett fel (elvileg 8A-ról kell indulnia).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9348 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:50:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.10 péntek, 10:46:44
Pedig ott van alatta, csak a fedél egyben három dugó is oldalanként. Nem egyszerű leszedni, de le lehet - valahogy csak rárakták, nem?
AndyA
Persze, akár le is flexelhetem.
A feladat úgy leszedni, hogy utána vissza is lehessen tenni. Nem biztos, hogy autó nélkül szívesen mennék akksit venni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9349 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:56:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:49:20
Általában hétköznap áll. De érdekes módon nyáron is problémázik miatta, tehát nem a hidegre allergiás. Töltőfesz talán kicsit alacsony (13,9v indítás után, hidegben), lehet, generátor szabályzót kellene cserélni, de eddig nem volt vele gond (kefék újak)
Nincs nagy áramfelvétel álltában.
Ezt honnan tudod?
Válasz
Meg fogom mérni, hogy mennyi lesz a nyugalmi feszültsége töltés után.
http://www.andrewweaver.hu/download/akkumulatorok_felhtajek_2010_aw.pdf
E szerint az anyag szerint nyugalmi helyzetben, töltötten 12,72V-nak kell lennie.
12,5V az alsó határ, aminél tölteni kell, az enyémben 12,45v volt, töltés előtt, de mégis csak 2A-t vett fel (elvileg 8A-ról kell indulnia).
Szerintem ezzel sokra nem mégy. Inkább azt mérd meg, nyugalomban mekkora áramot vesz fel az autó.
Mérd meg azt is, hogy mi történik (járó motornál), ha bekapcsolsz egy nagy fogyasztót: első szélvédő fűtés, vagy ilyesmi.
Hogy mennyit esik a feszültség. Ha nincs első szv fűtésed, akkor a tompított+fényszóró+ködlámpa, hátsó szélvédőfűtés egyszerre.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
180
181
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
193
194
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ