Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:40:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11170669 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #10100 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 10:40:15 »


Hehehe!!!Sose iszok ha vezetek!!!Csak előtte vagy utána. nyes nyes
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10101 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 11:46:15 »

Köszi

Azt nem tudom, hogy fogom kideríteni, melyik kapcsolóval van baj.

A csomagtér ajtajának hol van az érzékelője?
hehe.egy kis időt kell rá szánni,de pl egy gyári diaggal pontosan megmondják,hogy melyik ajtód tárolt el hibát.
A függőleges síkon nyíló ajtók nem mocorognak általában.Tehát valszeg a csomagtér lesz az..... Roll Eyes
Próbából állítsd be az automata zárást elinduláskor!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10102 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 12:58:03 »

hehe.egy kis időt kell rá szánni,de pl egy gyári diaggal pontosan megmondják,hogy melyik ajtód tárolt el hibát.
A függőleges síkon nyíló ajtók nem mocorognak általában.Tehát valszeg a csomagtér lesz az..... Roll Eyes
Próbából állítsd be az automata zárást elinduláskor!

A'propos gyári diag. Küldjön már valaki egy XP alatt F-Super interface-hez használható programot... Nem tudom, hová tettem a régit, mielőtt a laposban lemezt cseréltem, és újra kellene telepíteni.  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10103 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 13:41:04 »

pesten pl minden hónap első péntekén 17órától a Lurdy parkolójában!

Tehát ilyen időben Pesten járok, arra menjek a parkolóban ahol sok Mondeo-t látok állni? Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10104 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 13:42:27 »

Tehát ilyen időben Pesten járok, arra menjek a parkolóban ahol sok Mondeo-t látok állni? Smiley

Nem muszáj. A Calibrások is jó emberek, lehet oda is menni Smiley
Naplózva
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #10105 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 17:45:31 »

hehe.egy kis időt kell rá szánni,de pl egy gyári diaggal pontosan megmondják,hogy melyik ajtód tárolt el hibát.
A függőleges síkon nyíló ajtók nem mocorognak általában.Tehát valszeg a csomagtér lesz az..... Roll Eyes
Próbából állítsd be az automata zárást elinduláskor!

Felületesen lemostam az autót kézi mosóban(gyors mosás, csak a port akartam eltüntetni).
Ma mentem vele kb 120-130 km-t és egyszer sem villant fel a szimbólum a műszerfalon.
Tehát a víz földelt a kapcsoló helyett. Csak a csomagtér ajtaja kapott vizet, az oldal ajtók csak kívülről. Ebből arra következteek, hogy a csomagtér ajtajára jelzett.
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10106 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 20:05:42 »

Felületesen lemostam az autót kézi mosóban(gyors mosás, csak a port akartam eltüntetni).
Ma mentem vele kb 120-130 km-t és egyszer sem villant fel a szimbólum a műszerfalon.
Tehát a víz földelt a kapcsoló helyett. Csak a csomagtér ajtaja kapott vizet, az oldal ajtók csak kívülről. Ebből arra következteek, hogy a csomagtér ajtajára jelzett.

Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10107 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 20:06:19 »

Tehát ilyen időben Pesten járok, arra menjek a parkolóban ahol sok Mondeo-t látok állni? Smiley
kb.de figyeld a minitali topicot,és akkor tutira mehetsz! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #10108 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 20:43:48 »

Sziasztok,nemrég pótkulcsal nyitottam az autót és inditottam be.Másnap a távirányitós kulcsal használtam az autót és észrevettem hogy a vezetö felöli oldalt nem tudom a távirányitóval csukni és nyitni,miközben a három többi ajtó reagál a távirányitóra.Igy a kocsit csak a kulcsot a zárba használva tudom teljesen csukni és nyitni.
Mi lehet a gond? Tudna valaki tippet adni rá? falbav
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10109 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 21:03:37 »

kb.de figyeld a minitali topicot,és akkor tutira mehetsz! Wink

Így lesz... Smiley Egy hónapban 1x-2x megyek Pestre...
Naplózva
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #10110 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 21:35:31 »

Sziasztok,nemrég pótkulcsal nyitottam az autót és inditottam be.Másnap a távirányitós kulcsal használtam az autót és észrevettem hogy a vezetö felöli oldalt nem tudom a távirányitóval csukni és nyitni,miközben a három többi ajtó reagál a távirányitóra.Igy a kocsit csak a kulcsot a zárba használva tudom teljesen csukni és nyitni.
Mi lehet a gond? Tudna valaki tippet adni rá?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10111 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 22:00:28 »

Sziasztok,nemrég pótkulcsal nyitottam az autót és inditottam be.Másnap a távirányitós kulcsal használtam az autót és észrevettem hogy a vezetö felöli oldalt nem tudom a távirányitóval csukni és nyitni,miközben a három többi ajtó reagál a távirányitóra.Igy a kocsit csak a kulcsot a zárba használva tudom teljesen csukni és nyitni.
Mi lehet a gond? Tudna valaki tippet adni rá? falbav
Haldoklik a bal első zár.Ilyenkor nyisd ki belülről és próbáld meg zárni-nyitni távirányítóval.Aztán bal első ajtó vastag kábelt csavard le és fújd be kontakt sprével.Vagy a zár 3. csavarját kicsavarod és befújod sprével.Aztán leveszed a kárpitot és a zárra fúrsz egy 3-as lukat majd fegyver olajat beleengedsz és lezárod a lukat.Ha ezek nem jönnek be akkor veszel egy újjat!!!Jó szorakozást.A pótkulcsnak semmi köze mert tulajdonképpen mi a pótkulcs te nevezed annak.Akármelyiknek tenni kell a dolgát ha befogod használatra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #10112 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 19:38:56 »

Sziasztok!

Van tippetek arra, hogy 6 lemezes Sony hifi-t hol javítanak? Érdemes egyáltalán foglalkozni vele, vagy inkább keressek egy bontottat? (A szerviz, ahova a kocsit hordtam eddig nem foglalkozik ilyesmivel). A CD váltó mechanikájával van gond, ki/be tárazásnál recseg a szerencsétlen, és csak nagyon nehezen adta ki a lemezeket, amik benne voltak, azóta nem próbálkoztam még vele. A rádió része tökéletesen működik. Előre is köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10113 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 19:40:38 »

Sziasztok!

Van tippetek arra, hogy 6 lemezes Sony hifi-t hol javítanak? Érdemes egyáltalán foglalkozni vele, vagy inkább keressek egy bontottat? (A szerviz, ahova a kocsit hordtam eddig nem foglalkozik ilyesmivel). A CD váltó mechanikájával van gond, ki/be tárazásnál recseg a szerencsétlen, és csak nagyon nehezen adta ki a lemezeket, amik benne voltak, azóta nem próbálkoztam még vele. A rádió része tökéletesen működik. Előre is köszi.
ha veszel újat, engem a régi rossz, érdekel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10114 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 19:43:43 »

Sziasztok!

Van tippetek arra, hogy 6 lemezes Sony hifi-t hol javítanak? Érdemes egyáltalán foglalkozni vele, vagy inkább keressek egy bontottat? (A szerviz, ahova a kocsit hordtam eddig nem foglalkozik ilyesmivel). A CD váltó mechanikájával van gond, ki/be tárazásnál recseg a szerencsétlen, és csak nagyon nehezen adta ki a lemezeket, amik benne voltak, azóta nem próbálkoztam még vele. A rádió része tökéletesen működik. Előre is köszi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=4768.msg531099#msg531099
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #10115 Dátum: 2012.03.27 kedd, 10:17:05 »

hátha itt valaki előbb ad választ
csereszabatos az 1.8-as és a 2.0-ás benyás generátorja?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #10116 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:25:41 »

[img http://kepfeltoltes.hu/view/120327/mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Erről tud nekem valamit mondani valaki?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10117 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:27:07 »

hátha itt valaki előbb ad választ
csereszabatos az 1.8-as és a 2.0-ás benyás generátorja?
igen!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10118 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:27:38 »

[img http://kepfeltoltes.hu/view/120327/mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Erről tud nekem valamit mondani valaki?
szétcsúszott a csati a jobb lámpa alatt a lökösben! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10119 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:28:10 »

[img http://kepfeltoltes.hu/view/120327/mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Erről tud nekem valamit mondani valaki?
hőmérő kontakt hiba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10120 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:28:21 »

szétcsúszott a csati a jobb lámpa alatt a lökösben! Wink
vagy meghalt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #10121 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:29:38 »

Köszönöm a hozzászólásokat. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10122 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:29:44 »

vagy meghalt vigyor3
ritkán,de előfordul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10123 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:31:06 »

vagy meghalt vigyor3
nekem el volt szakadva az egyik vezetéke Cheesy  taps kis forrasztás, azt mükszik is Cheesy  hehe
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10124 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:08:36 »

nekem el volt szakadva az egyik vezetéke Cheesy  taps kis forrasztás, azt mükszik is Cheesy  hehe
mondjuk ez ellenállásos elven mér, ennek nem a legjobb a forrasztásos javítás szerintem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10125 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:29:22 »

mondjuk ez ellenállásos elven mér, ennek nem a legjobb a forrasztásos javítás szerintem vigyor3

Még a (párszáz kVA-es) trafóknál is alkalmaznak forrasztást, nehogy már egy nyavalyás hőmérőnek (ahol igazán nem folyik sok áram) ne legyen jó  Shocked
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10126 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:33:26 »

Még a (párszáz kVA-es) trafóknál is alkalmaznak forrasztást, nehogy már egy nyavalyás hőmérőnek (ahol igazán nem folyik sok áram) ne legyen jó  Shocked
nem az áram mennyiség miatt, hanem a kontakt miatt. elvileg ugye ott változik az ellenállása a sima dróthoz képest, amihez kalibrálva van a mérő így akár hamis értéket is mutathat.

a forrasztásnak a hő az ellensége, asszem ~170°-ig jó vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10127 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:41:42 »

nem az áram mennyiség miatt, hanem a kontakt miatt. elvileg ugye ott változik az ellenállása a sima dróthoz képest, amihez kalibrálva van a mérő így akár hamis értéket is mutathat.

a forrasztásnak a hő az ellensége, asszem ~170°-ig jó vigyor3
ezt kicsit mintha túlmisztifikálnád..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10128 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:47:02 »

ezt kicsit mintha túlmisztifikálnád..
attól függ, hogy mekkora nagyságrenddel dolgozik...

ha ~100ohm-onként, akkor nincs para, ha ~10ohm-onként, akkor már csalhat...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10129 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:53:19 »

attól függ, hogy mekkora nagyságrenddel dolgozik...

ha ~100ohm-onként, akkor nincs para, ha ~10ohm-onként, akkor már csalhat...
kis, helyes forrasztás nem okozhat "porblémát"  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10130 Dátum: 2012.03.28 szerda, 07:42:51 »

kis, helyes forrasztás nem okozhat "porblémát"  taps
most ha Nekem csal 1 esetleg 2 fokot nagyon nem tud érdekelni Cheesy de eddig annyit mutatott ami a kinti hőmérőn is volt, na meg persze a helyi rádió is azt a fokot mondta be eddig amit mértem Cheesy lehet h hozzám igazodnak? xD
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10131 Dátum: 2012.03.28 szerda, 07:45:40 »

mondjuk ez ellenállásos elven mér, ennek nem a legjobb a forrasztásos javítás szerintem vigyor3

Nem fog nagyságrendi eltérést okozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10132 Dátum: 2012.03.28 szerda, 07:58:48 »

Egy rendes forrasztás nem okoz mérhető ellenállás eltérést egy hagyományos kábelen.

Nem fog nagyságrendi eltérést okozni.

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10133 Dátum: 2012.03.28 szerda, 10:24:46 »

sziasztok! nem feltétlenül ide illő kérdés, de a fordék milyen szoftvert használnak diagnosztikára? a gyári érdekelne, amivel lehet álígatni rajta mindent, nem csak olajcsere után nullázni, meg hibát kiolvasni...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10134 Dátum: 2012.03.28 szerda, 11:01:43 »

sziasztok! nem feltétlenül ide illő kérdés, de a fordék milyen szoftvert használnak diagnosztikára? a gyári érdekelne, amivel lehet álígatni rajta mindent, nem csak olajcsere után nullázni, meg hibát kiolvasni...

6-700 ezer Ft körül van a megfelelő illesztővel együtt. Biztos akarsz olyant? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10135 Dátum: 2012.03.28 szerda, 12:13:47 »

sejtettem mennyibe kerül, nem mondtam, hogy akarok kettőt itthonra csak kérdeztem... wag-com was 5051-et használtam vw csoportos márkaszervízben. az sem olcsó... csak a neve érdekelt volna a rendszernek...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10136 Dátum: 2012.03.28 szerda, 12:14:12 »

6-700 ezer Ft körül van a megfelelő illesztővel együtt. Biztos akarsz olyant? Smiley

Kerül, amibe kerül! Az ids-re 5 milliót mondtak (ami v igaz, v nem).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10137 Dátum: 2012.03.28 szerda, 12:54:15 »

Kerül, amibe kerül! Az ids-re 5 milliót mondtak (ami v igaz, v nem).

Vagy nem, amennyire tudom. Esetleg van belőle olyan verzió is, ütésálló, érintőképernyős Pana lapossal, kutyafülével. De van egyszerűbb formája is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10138 Dátum: 2012.03.28 szerda, 14:53:38 »

Vagy nem, amennyire tudom. Esetleg van belőle olyan verzió is, ütésálló, érintőképernyős Pana lapossal, kutyafülével. De van egyszerűbb formája is.

Az ids már újabb, az lehet, hogy drágább (persze az 5 húzósnak tűnik). Ráadásul ehhez tán még előfizetés is dukál...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10139 Dátum: 2012.03.28 szerda, 17:40:29 »

nemrég mondtak IDS-t 150-200-ért..nem olyan drága az...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10140 Dátum: 2012.03.28 szerda, 18:28:38 »

nemrég mondtak IDS-t 150-200-ért..nem olyan drága az...

Rendszeres SW frissítéssel együtt?

Mondjuk az ilyentől én azért tartok inkább, mert ha ezzel beletúrok az autóba - pláne, ha nem a sajátba -, és valami gebasz támad, akkor bizony porbléma fennforgásának tényállása vagyon...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10141 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:03:18 »

nemrég mondtak IDS-t 150-200-ért..nem olyan drága az...
Nekem van egy gyári Ford CD-m, amit másoltak, de nem tudom, h mihez való, mivel nem tudom megnézni, nem laptopra való de talira elviszem,hátha van akiért hozzá és tud vmit hozzá szólni úgy kaptam én is Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10142 Dátum: 2012.03.28 szerda, 21:16:01 »

Rendszeres SW frissítéssel együtt?

Mondjuk az ilyentől én azért tartok inkább, mert ha ezzel beletúrok az autóba - pláne, ha nem a sajátba -, és valami gebasz támad, akkor bizony porbléma fennforgásának tényállása vagyon...

AndyA


ez a modul maga...szoftver meg van törve neten bárhol,ami még frissit is...
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #10143 Dátum: 2012.03.28 szerda, 22:23:01 »

Sziasztok.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi szívhatja le az akksimat?kb 2hónapos akksi van benne. Minden gyári, nincsen semmi jobbra, balra kötözgetve.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #10144 Dátum: 2012.03.28 szerda, 22:40:49 »

Sziasztok!

Fater 2001-es tddi-jén a manuális klíma trükközik. Legalacsonyabb fokozatba pörög szépen a ventilátor, de a következőben meg kikapcsol. Mitől lehet? Előre is köszi
Zseby
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10145 Dátum: 2012.03.28 szerda, 22:45:28 »

Sziasztok.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi szívhatja le az akksimat?kb 2hónapos akksi van benne. Minden gyári, nincsen semmi jobbra, balra kötözgetve.

Azzal lehet próbálkozni, hogy méred az áramerősséget az akkusarunál lekapcsolt mindennel. Alapból50mA-nél nem szabadna nagyobb értéket látnod,
ha ennél kevesebb, akkor az akku a hibás, ha meg valami túlfogyaszt, akkor egyesével elkezded kihúzogatni
a biztosítókat. Amelyiknél nagy esést látsz, annak az áramkörén kell keresgélni. Ha egyikre sem esik nagyot, akkor még
a biztosítótáblák előtt van valami probléma.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10146 Dátum: 2012.03.28 szerda, 22:48:53 »

Sziasztok!

Fater 2001-es tddi-jén a manuális klíma trükközik. Legalacsonyabb fokozatba pörög szépen a ventilátor, de a következőben meg kikapcsol. Mitől lehet? Előre is köszi
Zseby

Kapcsolónál vagy előtét-ellenállásnál, esetleg a kettőt összekötő kábelezésnél keresném a hibát.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #10147 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 06:45:58 »

Azzal lehet próbálkozni, hogy méred az áramerősséget az akkusarunál lekapcsolt mindennel. Alapból50mA-nél nem szabadna nagyobb értéket látnod,
ha ennél kevesebb, akkor az akku a hibás, ha meg valami túlfogyaszt, akkor egyesével elkezded kihúzogatni
a biztosítókat. Amelyiknél nagy esést látsz, annak az áramkörén kell keresgélni. Ha egyikre sem esik nagyot, akkor még
a biztosítótáblák előtt van valami probléma.

Valamelyik  nap rámegyek az ügyre aztán kideritem. A ˝800˝ ft-os multiméter megfelel az ilyen mérésre?  vigyor3 Még egy kérdés, hogy a negatív vagy a pozitiv áramkörbe kell ˝bekötni˝ a multimétert?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10148 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 07:06:46 »

Valamelyik  nap rámegyek az ügyre aztán kideritem. A ˝800˝ ft-os multiméter megfelel az ilyen mérésre?  vigyor3 Még egy kérdés, hogy a negatív vagy a pozitiv áramkörbe kell ˝bekötni˝ a multimétert?

Akár megfelelhet. Általában a negatívra szokás bekötni, nehogy véletlenül letesteld, mert akkor lehet biztosítót cserélni
a multiméterben. Ezenkívül én OFF autómon úgy csináltam, hogy sarulevétel előtt betettem a multimétert a saru és a negatív
pólus közé, és úgy vettem le, hogy ne szakítsam meg a kapcsolatot. Mindezt azért, mert az újracsatlakoztatásnál beindul egy
rakat dolog, amik együtt túlléphetik a 10A-es korlátot a multiméterben.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #10149 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 07:16:24 »

Akár megfelelhet. Általában a negatívra szokás bekötni, nehogy véletlenül letesteld, mert akkor lehet biztosítót cserélni
a multiméterben. Ezenkívül én OFF autómon úgy csináltam, hogy sarulevétel előtt betettem a multimétert a saru és a negatív
pólus közé, és úgy vettem le, hogy ne szakítsam meg a kapcsolatot. Mindezt azért, mert az újracsatlakoztatásnál beindul egy
rakat dolog, amik együtt túlléphetik a 10A-es korlátot a multiméterben.

Rendben. Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.