Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:52:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11175427 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #10300 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:17:42 »

üdv.
korábban már írogattam az mk3 általános topicban a generátor, feszítő, tárcsa gondjaimról.
ugyebár vettem egy bontott relatíve keveset futott generátort amit be is rakattam. elvileg át lett nézve és minden okés volt (nem hiszem, hogy próbapadon ellenőrizték volna).
megtett 500-600km után tegnap az M5-ön, Kecskemét környékén felvillant a töltés hiba jelzés a műszerfalon. mondanom se kell, hogy abban a pillanatban leizzadtam mivel család (2 pici gyerkőc) + tele csomi. azonnal azon járt az eszem, hogyan oldjam meg a család hazajuttatását (kb. 120km).
a töltés jelzés hol kialudt, hol jelzett, hol villogott (vibrált)... kapcsolgattam a fogyasztókat hátha valami változik de nem.
majd megáltam, motor leállít, motortébe benéztem nem füstöl e valami vagy hasonló. mivel semmi látnivalót nem találtam műszertesztel indítottam és figyeltem a feszkót.
fogyasztók nélkül 13.6V körül volt, fényszórókkal már 12.5 és 13.2V között állandóan változott. a töltéshiba helzés random hol jelzett hol nem, néha több 10 km-en keresztül nem jelzett hol ugyanennyit fixen jelzett (fogyasztokkal és anélkül egyaránt).
mivel feltételeztem, hogy azért valamennyit csak tölt nyomultam haza. szerencsénkre haza is értünk.
reggel első dolgom az volt, hogy elmentem a villanyászhoz aki cserélre nézze meg és csináljon a 2 generátorból 1-et.
átrakták a feszszabot a diódahíddal mert elvileg az halt be. más egyéb bajt nem találtak vele.
viszont a fedkomp szerint most is járó motornál csak 13.8V mér fogyasztók nélkül, fényszórókkal + szélv.fűtéssel 13-13.2V pedig az tuti, hogy generátor csere előtt a 215ekm futott generátorom 14.2V adott terhelés nélkül.
szerintetek ez most jó? vagy továbbra is valami gond van?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10301 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:27:27 »

üdv.
korábban már írogattam az mk3 általános topicban a generátor, feszítő, tárcsa gondjaimról.
ugyebár vettem egy bontott relatíve keveset futott generátort amit be is rakattam. elvileg át lett nézve és minden okés volt (nem hiszem, hogy próbapadon ellenőrizték volna).
megtett 500-600km után tegnap az M5-ön, Kecskemét környékén felvillant a töltés hiba jelzés a műszerfalon. mondanom se kell, hogy abban a pillanatban leizzadtam mivel család (2 pici gyerkőc) + tele csomi. azonnal azon járt az eszem, hogyan oldjam meg a család hazajuttatását (kb. 120km).
a töltés jelzés hol kialudt, hol jelzett, hol villogott (vibrált)... kapcsolgattam a fogyasztókat hátha valami változik de nem.
majd megáltam, motor leállít, motortébe benéztem nem füstöl e valami vagy hasonló. mivel semmi látnivalót nem találtam műszertesztel indítottam és figyeltem a feszkót.
fogyasztók nélkül 13.6V körül volt, fényszórókkal már 12.5 és 13.2V között állandóan változott. a töltéshiba helzés random hol jelzett hol nem, néha több 10 km-en keresztül nem jelzett hol ugyanennyit fixen jelzett (fogyasztokkal és anélkül egyaránt).
mivel feltételeztem, hogy azért valamennyit csak tölt nyomultam haza. szerencsénkre haza is értünk.
reggel első dolgom az volt, hogy elmentem a villanyászhoz aki cserélre nézze meg és csináljon a 2 generátorból 1-et.
átrakták a feszszabot a diódahíddal mert elvileg az halt be. más egyéb bajt nem találtak vele.
viszont a fedkomp szerint most is járó motornál csak 13.8V mér fogyasztók nélkül, fényszórókkal + szélv.fűtéssel 13-13.2V pedig az tuti, hogy generátor csere előtt a 215ekm futott generátorom 14.2V adott terhelés nélkül.
szerintetek ez most jó? vagy továbbra is valami gond van?
A jó érték 14.4V és fogyasztó nélkül és fogysztóval is ennyi.utána kellene nézni.Furcsálom,hogy így elengedtek a műhelyből.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10302 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 08:20:25 »

Ha mindent nem is de segíteni tudsz benne.Kérjek meg valakit a Pestiek közül segítenek neked.Motocraftól veszel egyet és pikk-pakk és már bent van.Itt lennél Pécsen mivel a kulcstartó még mindig szép segítenék neked benne TZS-vel együt megoldanánk neked.

Szia!

Nagyon rendes vagy köszönöm! Holnap engednek ki a kórházból, szerintem jövő hét elejéb elmegyek mk2-höz, aztán tovább pörgetem a storyt...
örülök, @hogy bevált a kulcstartó, én is azt használom még mindig Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #10303 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:57:25 »

A jó érték 14.4V és fogyasztó nélkül és fogysztóval is ennyi.utána kellene nézni.Furcsálom,hogy így elengedtek a műhelyből.
igen, én is furcsálom mivel a tulajnak is Ford-ja van, és még beszéltünk is róla, hogy a gyári érték 14.4V.
amikor hivott, hogy kész az autó mondta, hogy 13.8V mértek terheléssel, gondoltam az elfogadható talán.
ma reggel mértem én is műszerrel szivargyujtóban
alapjáraton meleg motornál terhelés nélkül 13.8V
felkapcsolt fényszórók + ködlámpa (felkapcsnál egy pillanatra 13.5V) 13.7V
fényszórók + első + hátsó ablakfűtés 13.2V
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10304 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 11:11:37 »

igen, én is furcsálom mivel a tulajnak is Ford-ja van, és még beszéltünk is róla, hogy a gyári érték 14.4V.
amikor hivott, hogy kész az autó mondta, hogy 13.8V mértek terheléssel, gondoltam az elfogadható talán.
ma reggel mértem én is műszerrel szivargyujtóban
alapjáraton meleg motornál terhelés nélkül 13.8V
felkapcsolt fényszórók + ködlámpa (felkapcsnál egy pillanatra 13.5V) 13.7V
fényszórók + első + hátsó ablakfűtés 13.2V


Nem volt valami olyasmi, hogy az akkun mérve más feszültségeket kaptál, mint szivargyújtóban/műszerteszttel?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #10305 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 11:28:47 »

Nem volt valami olyasmi, hogy az akkun mérve más feszültségeket kaptál, mint szivargyújtóban/műszerteszttel?
volt olyan is, de az még a tegnapi csinaljunk 2 generátorból 1-et előtt volt.
ma nem mértem akkun feszkót mert esett az eső, de az is meglesz.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
segiun
Vendég
« Új hozzászólás #10306 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:14:43 »

Sziasztok,

Központi zár vezérlésnél milyen impulzus (test vagy 12V) kell a nyitáshoz/záráshoz/dupla záráshoz és ez az impulzus hova érkezik? (MK3 Facelift2)

Köszi
Naplózva
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #10307 Dátum: 2012.04.13 péntek, 12:47:16 »

Hello
Legyszi tudna valaki meselni a taviranyitos kulcsmasolasrol??Igaz, hogy ossze kell hangolni a kulcsot es a kocsit? Vagy eleg csak a chipet atmasolni valahogy?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10308 Dátum: 2012.04.13 péntek, 15:50:29 »

Hello
Legyszi tudna valaki meselni a taviranyitos kulcsmasolasrol??Igaz, hogy ossze kell hangolni a kulcsot es a kocsit? Vagy eleg csak a chipet atmasolni valahogy?
A FAQ topicban távirányitó peogramozás  alatt megtalálod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #10309 Dátum: 2012.04.13 péntek, 17:16:26 »

nyes
Sziasztok!

Írtam, hogy beszámolok klíma ügybe, hál istennek semmi szervi baja nincs a kocsinak, a klíma töltésénél derült ki, hogy egy gumi cső van elfittyenve, ott mehetett el a gáz, mert ahogy töltötték azonnal hallható volt, és aláfekvés után látható is. ez az a cső ami a kompresszorból jön ki és csatlakozik a függőlegesen álló fém csőhöz, amire rákötötték a feltöltő apparátot. Holnap kiszedem, mert úgy szerintem könnyebb lesz találnom valahol hozzá, mert így nehéz leírni melyik is az, annyi cső van a klímánál (:

Még annyi lenne a kérdésem, hogy ez a klíma teszt mindegyik évjáratú digit klímás autónál kell ,hogy működjön? Nekem sehogy nem sikerül. Próbáltam gyújtáson, beindított autóval mindenhogy, de semmi teszt, simán bekapcsol auto módban a cucc. (OFF gomb, utána lábra gomb közben az off lenyomva marad, majd elengedem és azonnal megnyomom az AUTO gombot) de semmi. Sad

Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #10310 Dátum: 2012.04.13 péntek, 17:50:45 »

Ha mindent nem is de segíteni tudsz benne.Kérjek meg valakit a Pestiek közül segítenek neked.Motocraftól veszel egyet és pikk-pakk és már bent van.Itt lennél Pécsen mivel a kulcstartó még mindig szép segítenék neked benne TZS-vel együt megoldanánk neked.
Ja és nagyon király polcrenszert tudunk fabrikálni dobozos verdákba!  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10311 Dátum: 2012.04.13 péntek, 19:08:53 »

Ja és nagyon király polcrenszert tudunk fabrikálni dobozos verdákba!  vigyor3
Ha mi ketten össze állunk akko még a fogantyúba is vezetünk ledes fényt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #10312 Dátum: 2012.04.14 szombat, 17:45:59 »

SOS! SOS! SOS!

Kanizsán lerobbantam ha tud valaki segíteni generátor ügyben SEGÍTSEN!

70/264-18-61
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10313 Dátum: 2012.04.14 szombat, 18:21:32 »

Ha mi ketten össze állunk akko még a fogantyúba is vezetünk ledes fényt.

Ezt fejtsd ki bővebben Smiley hova pontosan? neked megvan csinalva?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #10314 Dátum: 2012.04.14 szombat, 19:02:44 »

sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem.
a belső kilincsvilágítás az folyamatosan megy,ha rajta van a gyújtás?? .....ha jól értelmezem a wiki-t............ Tongue
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10315 Dátum: 2012.04.14 szombat, 19:09:27 »

sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem.
a belső kilincsvilágítás az folyamatosan megy,ha rajta van a gyújtás?? .....ha jól értelmezem a wiki-t............ Tongue

mk3-ban csak utólagos létezhet, gyárilag nincs, nem? Akkor meg úgy kötöd be, ahogy szeretnéd.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10316 Dátum: 2012.04.14 szombat, 21:03:50 »

Sziasztok,

Központi zár vezérlésnél milyen impulzus (test vagy 12V) kell a nyitáshoz/záráshoz/dupla záráshoz és ez az impulzus hova érkezik? (MK3 Facelift2)

Köszi

Én a héten épp nézegettem az egyik zár csatlakózót. Úgy lámpáztam ki a csatit, parancsokra a 12V érkezik, mert rövid időre fel-fel villant az égő a cstlakozó érintkezőjén.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10317 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:07:25 »

Gondoltam kicserélem a szokásos hiba miatt a bal első ajtóban a zárat./Időnként önállósítja magát és ki-be nyit-zár/

De van egy dilemám. PLd menet közben döccen egyet az autó és akkor ki nyit vagy be zár éppen ahogy kedve van.
Majd rendesen működik.Aztán még egy döccenő és akkor megbolondul és a belső kis karral sem lehet bezárni.
A csomagtartóm is csak a kulcs gombjáról nyitható és az ablak nyitás lezáró és feloldó gomb sem működik.Mindig nyitható marad.

Arra gondolok,hogy nem e érintkezési probléma okozza a hibát, mert akkor az új sem fog jól működni.
A kívűlről letekerhető csatlakozót már befújtam de nem változott semmi.

Hol van még csati?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10318 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:37:43 »

Gondoltam kicserélem a szokásos hiba miatt a bal első ajtóban a zárat./Időnként önállósítja magát és ki-be nyit-zár/

De van egy dilemám. PLd menet közben döccen egyet az autó és akkor ki nyit vagy be zár éppen ahogy kedve van.
Majd rendesen működik.Aztán még egy döccenő és akkor megbolondul és a belső kis karral sem lehet bezárni.
A csomagtartóm is csak a kulcs gombjáról nyitható és az ablak nyitás lezáró és feloldó gomb sem működik.Mindig nyitható marad.

Arra gondolok,hogy nem e érintkezési probléma okozza a hibát, mert akkor az új sem fog jól működni.
A kívűlről letekerhető csatlakozót már befújtam de nem változott semmi.

Hol van még csati?
Sajnos a zár hibás ha kicsereled meggyógyul. Nekem is csinált ilyet de már új van benne most hibátlan. Megprobalhatod javítani de elég macerás és lehet, hogy nem sikerül.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10319 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:39:42 »

Sajnos a zár hibás ha kicsereled meggyógyul. Nekem is csinált ilyet de már új van benne most hibátlan. Megprobalhatod javítani de elég macerás és lehet, hogy nem sikerül.

Mennyire bonyolult a cseréje ha meg van az új?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
segiun
Vendég
« Új hozzászólás #10320 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 07:53:44 »

Én a héten épp nézegettem az egyik zár csatlakózót. Úgy lámpáztam ki a csatit, parancsokra a 12V érkezik, mert rövid időre fel-fel villant az égő a cstlakozó érintkezőjén.
Köszönöm!  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10321 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 08:13:52 »

Mennyire bonyolult a cseréje ha meg van az új?

Szia!

Én magam cseréltem tavaly, de a külső kilincs kibontása és összerakása okozott némi fejtörést, de nem lehetetlen megcsinálni. Ha nincs erre ingered, keress valakit, akinek ez rutiból megy.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10322 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:28:54 »

mk3-ban csak utólagos létezhet, gyárilag nincs, nem? Akkor meg úgy kötöd be, ahogy szeretnéd.

Igen csak utólag lehetséges. Nekem pl gyújtáson világít. Nappal nem látszik a delej, csak sötétben Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10323 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:31:24 »

Igen csak utólag lehetséges. Nekem pl gyújtáson világít. Nappal nem látszik a delej, csak sötétben Wink

Szerinted az megoldható, hogy a kinyitom az ajtót, akkor a szélén világítson egy vörös fény?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10324 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:49:40 »

Szerinted az megoldható, hogy a kinyitom az ajtót, akkor a szélén világítson egy vörös fény?

Sima ügy! A belső világításra kell kötni.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10325 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:51:54 »

Sima ügy! A belső világításra kell kötni.

Az addig ok. De megy ki delej az ajtókba?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #10326 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:09:02 »

Igen csak utólag lehetséges. Nekem pl gyújtáson világít. Nappal nem látszik a delej, csak sötétben Wink

hmm,akkor lehet én is a beltérvilágításra kötöm......ha kicsit szebb idő lesz és lehet szétbontani a verdát! vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10327 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:13:23 »

Gondoltam kicserélem a szokásos hiba miatt a bal első ajtóban a zárat./Időnként önállósítja magát és ki-be nyit-zár/

De van egy dilemám. PLd menet közben döccen egyet az autó és akkor ki nyit vagy be zár éppen ahogy kedve van.
Majd rendesen működik.Aztán még egy döccenő és akkor megbolondul és a belső kis karral sem lehet bezárni.
A csomagtartóm is csak a kulcs gombjáról nyitható és az ablak nyitás lezáró és feloldó gomb sem működik.Mindig nyitható marad.

Arra gondolok,hogy nem e érintkezési probléma okozza a hibát, mert akkor az új sem fog jól működni.
A kívűlről letekerhető csatlakozót már befújtam de nem változott semmi.

Hol van még csati?

Az ajtó és a karosszéria között van a hibás csati. Nekem attól még a tempomat is megbolondult, amikor valamitől kitekeredett. Bedugás után el kell forgatni, úgy megy össze. Tekerd meg, hogy fixen álljon, alighanem elmúlik az összes baja az ajtóidnak...  falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10328 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:44:17 »

Az ajtó és a karosszéria között van a hibás csati. Nekem attól még a tempomat is megbolondult, amikor valamitől kitekeredett. Bedugás után el kell forgatni, úgy megy össze. Tekerd meg, hogy fixen álljon, alighanem elmúlik az összes baja az ajtóidnak...  falbav

AndyA

Tényleg, ezeket hogy kell leszedni? Múltkor próbáltam, de csak egy negyedet, vagy inkább nyolcadot fordult a csati, és nem jött le, hiába húztam.  Roll Eyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10329 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 13:05:13 »

Tényleg, ezeket hogy kell leszedni? Múltkor próbáltam, de csak egy negyedet, vagy inkább nyolcadot fordult a csati, és nem jött le, hiába húztam.  Roll Eyes

Annál biztosan többet kell, talán egyharmad körül, és utána simán ki kell jöjjön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #10330 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 13:22:39 »

Segítséget kérnék GEM modul guruktól Smiley

Kaptam AndyA-tól (ezúton is köszönöm!  worship) egy mk3-as GEM-et, ami már komfort index-es. Ez eddig tök JÓ!!!
Be is próbáltam a kocsiba, DE: megy a riszató.
Sajna távirányító nincs hozzá, így azzal nem lehet kikpacsolni, de amíg megy a riasztó, addig nem lehet rá másik távirányítót tanítani. Ördögi kör.  falbav

Van erre valakinek valami tippe, hogy lehetne kikapcsolni a riasztót??

(és amúgy 2004 utánit is lehet tanítani 4x gyujtás fel-le módszerrel?)

Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10331 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 13:36:39 »

Segítséget kérnék GEM modul guruktól Smiley

Kaptam AndyA-tól (ezúton is köszönöm!  worship) egy mk3-as GEM-et, ami már komfort index-es. Ez eddig tök JÓ!!!
Be is próbáltam a kocsiba, DE: megy a riszató.
Sajna távirányító nincs hozzá, így azzal nem lehet kikpacsolni, de amíg megy a riasztó, addig nem lehet rá másik távirányítót tanítani. Ördögi kör.  falbav

Van erre valakinek valami tippe, hogy lehetne kikapcsolni a riasztót??

(és amúgy 2004 utánit is lehet tanítani 4x gyujtás fel-le módszerrel?)

Köszi!
én is itt tartok GEM-mel vigyor3 arra gondolok, hogy valami érzékelőt vagy mást nem érez, és ezért riaszt. elvileg már beszereztem hozzá mindent, jövőhéten folyt köv és megpróbálom végre életre kelteni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10332 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 13:47:38 »

én is itt tartok GEM-mel vigyor3 arra gondolok, hogy valami érzékelőt vagy mást nem érez, és ezért riaszt. elvileg már beszereztem hozzá mindent, jövőhéten folyt köv és megpróbálom végre életre kelteni vigyor3

Én anno olyan autóba próbáltam bele, amiben volt gyári riasztó. Az sem volt elég jó neki...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10333 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 13:55:05 »

Én anno olyan autóba próbáltam bele, amiben volt gyári riasztó. Az sem volt elég jó neki...

AndyA
nekem minden ilyesmi hiányzik vigyor3

van amiben van másik sziréna is az ablaktörlő motoroknál. nekem ez hiányzott még, amiből vettem abban volt ilyen. szerintem úgy érezte, hogy el van vágva a kábele, és ezért riasztott. jövő héten kiderül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10334 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 15:40:56 »

Annál biztosan többet kell, talán egyharmad körül, és utána simán ki kell jöjjön.

AndyA

Valahogy nem tudtam se tovább tekerni, se kihúzni, és nem akartam erőltetni. Amúgy a 2 csati közül melyiket kell leszedni? mindkettőt?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10335 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 16:11:23 »


Valahogy nem tudtam se tovább tekerni, se kihúzni, és nem akartam erőltetni. Amúgy a 2 csati közül melyiket kell leszedni? mindkettőt?
A vastagot ha lehúzod akkor a bal első ajtóddal tudsz bármit kezdeni.Egyszer már befújtam az enyémet és azóta jobb lett.A nagy télben egyszer se müködött rosszul.Ha visszatetted akkor az ablak automata felhúzását újra kell a bal elsőn programozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
segiun
Vendég
« Új hozzászólás #10336 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:52:06 »

Az addig ok. De megy ki delej az ajtókba?
Én a tükörben levő kilépőfény kábelére kötöttem...  nyes
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10337 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:55:23 »

Én a tükörben levő kilépőfény kábelére kötöttem...  nyes

Nekem nincs kilépőfényem a tükörben. Be van az oda huzalozva?
Szóval elég csak egy kilépőfényes tükröt szerválnom?
Talán még a tükörvisszahajtás is működhetne? Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10338 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:10:31 »

Nekem nincs kilépőfényem a tükörben. Be van az oda huzalozva?
Szóval elég csak egy kilépőfényes tükröt szerválnom?
Talán még a tükörvisszahajtás is működhetne? Smiley
Nem mert a te évjáratú autódba nincs ez behúzva.A face liftesekbe már bevan.Ezt bveszéltük múltkor ALF-al mikor ő feltette a külső új tükröeit.Kérdezd meg TZS-t ő csinált magának kilépő fényt az ajtó aljára LED-est és kikellett neki vinni áramot.Megmondja,hogy csinálta.Azt tudokm a lábtér világítással együtt müködik.Ha kell a tel száma ,megadom mert ritkán van fönt a fórumon.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10339 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:12:00 »

Nem mert a te évjáratú autódba nincs ez behúzva.A face liftesekbe már bevan.Ezt bveszéltük múltkor ALF-al mikor ő feltette a külső új tükröeit.Kérdezd meg TZS-t ő csinált magának kilépő fényt az ajtó aljára LED-est és kikellett neki vinni áramot.Megmondja,hogy csinálta.Azt tudokm a lábtér világítással együtt müködik.Ha kell a tel száma ,megadom mert ritkán van fönt a fórumon.

Ok, motorjavítás utána visszatérünk erre Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10340 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:13:58 »

Ok, motorjavítás utána visszatérünk erre Smiley
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10341 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:52:44 »

helló, érdekelne valaki aki kitudja a 3 mondiból olvasni a hibakódot a 16.ker körül.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10342 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:00:54 »

Az ajtó és a karosszéria között van a hibás csati. Nekem attól még a tempomat is megbolondult, amikor valamitől kitekeredett. Bedugás után el kell forgatni, úgy megy össze. Tekerd meg, hogy fixen álljon, alighanem elmúlik az összes baja az ajtóidnak...  falbav

AndyA

Húsvétkor lecsavartam mind a két csatit /könnyen lejött/  és befújtam wd40-el mind a két oldalt
de semmi változás nem történt.  /Gondolom csak egy féle képpen dugható össze? /
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #10343 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:50:42 »

SOS! SOS! SOS!

Kanizsán lerobbantam ha tud valaki segíteni generátor ügyben SEGÍTSEN!

70/264-18-61
Sziasztok
Nagyon szépen köszönöm a segítséget worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10344 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:54:01 »

SOS! SOS! SOS!

Kanizsán lerobbantam ha tud valaki segíteni generátor ügyben SEGÍTSEN!

70/264-18-61
Sziasztok
Nagyon szépen köszönöm a segítséget worship

Mi lett a megoldás?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10345 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:24:09 »

A vastagot ha lehúzod akkor a bal első ajtóddal tudsz bármit kezdeni.Egyszer már befújtam az enyémet és azóta jobb lett.A nagy télben egyszer se müködött rosszul.Ha visszatetted akkor az ablak automata felhúzását újra kell a bal elsőn programozni.

Kösz, megpróbálom majd
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10346 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:33:40 »

Kösz, megpróbálom majd
Nekem ez nem jött be olyan orig volt az összes érintkező hogy ennél jobb tán nem i lehetne. Szóval én még mindig a zárat mondom.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10347 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 22:42:00 »

Nekem ez nem jött be olyan orig volt az összes érintkező hogy ennél jobb tán nem i lehetne. Szóval én még mindig a zárat mondom.
Ez azért is bejöhet mert a kötegnél a beázás pára miatt lehet,hogy nem érintkezik.Lehet neked nem jött be de egy próbát megér.Fújtam én bele a zárba is.Ez tavaly volt és a hideg télen semmi gond nem volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10348 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 22:55:46 »

Ez azért is bejöhet mert a kötegnél a beázás pára miatt lehet,hogy nem érintkezik.Lehet neked nem jött be de egy próbát megér.Fújtam én bele a zárba is.Ez tavaly volt és a hideg télen semmi gond nem volt.
Nekem most kezdi azt csinálni, h az automata miatt, nm tudok kiszállni, csak ugy ha kívülről kulccsal kinyitom :S 3ikra sikerült kikapcsolnom az automatát, de közbe csinálja, h vagy nem zárja be, vagy nem akarja kinyitni az ajtókat :S
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10349 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 23:02:33 »

Nekem most kezdi azt csinálni, h az automata miatt, nm tudok kiszállni, csak ugy ha kívülről kulccsal kinyitom :S 3ikra sikerült kikapcsolnom az automatát, de közbe csinálja, h vagy nem zárja be, vagy nem akarja kinyitni az ajtókat :S
Fújd be a köteget zárat és vedd ki a 3. csavart ott is fújd be.Ha ezek nem jönnek be akkor zár csere.És általában a bal első a ludas.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.