Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:13:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191228 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11200 Dátum: 2012.06.13 szerda, 20:21:58 »


Az árát nézve inkább marad a szerviz, szoftverre nem költök 60k-t  Undecided

Szerk:
Ilyet szereztem, akkor elvileg ezzel ok?
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.13 szerda, 20:41:07 írta tpmportal » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11201 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:19:40 »

Az árát nézve inkább marad a szerviz, szoftverre nem költök 60k-t  Undecided

Szerk:
Ilyet szereztem, akkor elvileg ezzel ok?
viccelsz?Szerinted én 60K-ért vettem?Ha valamire kíváncsi vagy írj pü-t....... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11202 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:29:41 »

viccelsz?Szerinted én 60K-ért vettem?Ha valamire kíváncsi vagy írj pü-t....... Wink

 worship
A vaterán található ELM327 1.4 USB cuccok közül mindegy melyiket veszem, vagy oda kell még figyelni valamire?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11203 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:35:39 »

worship
A vaterán található ELM327 1.4 USB cuccok közül mindegy melyiket veszem, vagy oda kell még figyelni valamire?
Igen,feltétlenül!
Csak olyat vegyél meg amit ki tudsz próbálni!Komolyan!
Ncore vett egy elm-et,és nem kommunikál a fordal.Egy csomó más típussal igen,de a sajátjával nem.
Aztán ott volt Styleair.Kékfogas cuccot keresett,de az első címen árult cucc nem kommunikált!
Aztán vett egyet Schmiditől,tesztelve,és minden oké!
Szóval mind elm327 1.4 usb,csak mégsem ugyan azzal a csippel van szerelve.Gondolom kínában gyenge a meó.....
Teszteld,és ha műkszik,csak akkor vedd meg.Nem nagy összeg,de bosszantó,ha kidobod az ablakon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11204 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:49:36 »

Igen,feltétlenül!
Csak olyat vegyél meg amit ki tudsz próbálni!Komolyan!
Ncore vett egy elm-et,és nem kommunikál a fordal.Egy csomó más típussal igen,de a sajátjával nem.
Aztán ott volt Styleair.Kékfogas cuccot keresett,de az első címen árult cucc nem kommunikált!
Aztán vett egyet Schmiditől,tesztelve,és minden oké!
Szóval mind elm327 1.4 usb,csak mégsem ugyan azzal a csippel van szerelve.Gondolom kínában gyenge a meó.....
Teszteld,és ha műkszik,csak akkor vedd meg.Nem nagy összeg,de bosszantó,ha kidobod az ablakon.

Köszi! Akkor lehet megkeresem Scmidit.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11205 Dátum: 2012.06.13 szerda, 22:52:20 »

http://www.max-car.hu/kepek/big/930506092.jpg

Fiúk!

Alacsony fordulaton rángat a motorom. Hibakódot nem ad (4 gyertyát cseréltem, 3 gyertya-kábelt megnéztünk és azok jók), Trafót cserélnék, bontóban néztem, de a jobb-és baloldali számok pont fordítva vannak. Beköthetem az eredeti kábeleket fordított számokkal?

Köszi a válaszokat! Smiley

 wave

És a trafó amúgy ugyanaz? Szerintem minden kábelt dugj a trafó szerinti helyére.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11206 Dátum: 2012.06.13 szerda, 23:29:17 »

Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy állandóan megy a klímaventilátorom illetve a klímám. Hiába kapcsolgatom ki/be illetve ha jól emlékszem OFF állásba (digit klíma), állandóan működik...mi lehet a baj?

Köszi a segítséget előre is: Alpha

vagy túl sok a klima gáz benne és azért megy(na ez nem szokott lenni nagyon)....vagy kevés a klima gáz benne és felmegy a nyomás a rendszerben és azért megy állandóan...vagyis a kompresszor és kondenzátor között túl sok a nyomás azaz a túlhevitett gőz...másik lehetséges ok hogy a kondenzátor és a kapilláris cső között túl nagy a nyomás ,lehet a kapilláris szelep rossz és nem szabályoz vagy eldugult....nyomásokat kéne nézni első körben és mennyi gáz van benne.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11207 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 00:54:07 »

szakik kellene egy kis help :
http://mondeo.hu/index.php?topic=8607.new#new
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11208 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 07:22:23 »

viccelsz?Szerinted én 60K-ért vettem?Ha valamire kíváncsi vagy írj pü-t....... Wink

Androidra Torque nincs valakinek a fizetősből? Nem az ára a kérdés, mert az filléres, hanem az, hogy érdemes-e kifizetni érte, jobb-e annyival az alapverziónál? A 0-60 gyorsulásmérés nem érdekel igazán, azért nem venném meg a fizetős változatot. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11209 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 07:54:39 »

Torque ügyben ment email Smiley
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11210 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 08:03:03 »

Androidra Torque nincs valakinek a fizetősből? Nem az ára a kérdés, mert az filléres, hanem az, hogy érdemes-e kifizetni érte, jobb-e annyival az alapverziónál? A 0-60 gyorsulásmérés nem érdekel igazán, azért nem venném meg a fizetős változatot. Smiley

AndyA

Hibakodot kiutni eleg a light is. En anno megvettem egy ezresert a full verziot. Kiegeszitoket lehet hozza letolteni, frissitik is folyamatosan. Idom nem volt, hogy beleassam magamat, pedig eleg sokat tud. Nekem igy is megerte.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11211 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 08:05:41 »

Torque ügyben ment email Smiley


Nekem is légyszi'!
 worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #11212 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 10:14:29 »

Szia,

Nekem nincs az autó listában Mondeo. Te milyen verziót használsz?

« Utoljára szerkesztve: 2012.06.14 csütörtök, 11:22:55 írta AndyA » Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11213 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 10:20:10 »

Nekem is légyszi'!
 worship
ment mail melléklettel Wink
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11214 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 10:31:43 »

ment mail melléklettel Wink
köszi,  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11215 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:26:19 »

Akkor meg is válaszolnám uccsó kérdésem.
Lomexben vettem 110ft/db áron mikrókapcsolót (teljes mértékben egyezőt) és be is forrasztottam a helyére.
Otthon kipróbálom, de szerintem gond nem lehet.
Ugyanezért a műveletélt haveromnak az Aranykulcs cégnél 5000ft számláztak.
 wave

Kicsit ezzel kapcsolatos a kérdésem...

A távirányítómon a nyitás gombra már igen nehezen reagál.Nagyon erősen be kell nyomni. Ez mikrokapcsoló gond, vagy kikopott az egész ház?

Mi a teendő? Új kulcsház, és a "belét" áttenni? Vagy esetleg elég lenne mikrokapcsolót kicserélni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11216 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:31:29 »

Kicsit ezzel kapcsolatos a kérdésem...

A távirányítómon a nyitás gombra már igen nehezen reagál.Nagyon erősen be kell nyomni. Ez mikrokapcsoló gond, vagy kikopott az egész ház?

Mi a teendő? Új kulcsház, és a "belét" áttenni? Vagy esetleg elég lenne mikrokapcsolót kicserélni?

Elsőre elemet cserélnék, és közben megnézném a kopásnyomokat is belülről. Esetleg ki lehet mérni a mikrokapcsolót egy műszerrel, hogy amikor megnyomod, megjelenik-e a villany a másik oldalán, ahogy kell. Azután az eredménytől függően tovább. Lomexben van másik kapcsoló, ha kell, simán cserélhető.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11217 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:38:54 »

Elsőre elemet cserélnék, és közben megnézném a kopásnyomokat is belülről. Esetleg ki lehet mérni a mikrokapcsolót egy műszerrel, hogy amikor megnyomod, megjelenik-e a villany a másik oldalán, ahogy kell. Azután az eredménytől függően tovább. Lomexben van másik kapcsoló, ha kell, simán cserélhető.

AndyA

Az elemcserét azért nem gondolom megoldásnak, mert a többi gomb jól működik. Egyébként mennyibe kerül csak a ház? Vagy azt nem lehet külön venni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11218 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:47:20 »

Az elemcserét azért nem gondolom megoldásnak, mert a többi gomb jól működik. Egyébként mennyibe kerül csak a ház? Vagy azt nem lehet külön venni?

Sajnos csak ilyet leltem neked:

http://dx.com/p/ford-mondeo-remote-head-16393?item=1

Ez pont nem az a fele, ami neked kell. Esetleg átköltözni egy bicskakulcsba?

Ezt meg csak úgy mellékesen találtam, nem tudom, hogy Mondeohoz van-e valami hasonló, direkt méretre szabott.

http://dx.com/p/t10-2w-126lm-30x5050-smd-led-white-light-car-reading-lamp-for-ford-focus-2-0-12-14v-3-piece-138183?item=17

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11219 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:53:47 »

Kicsit ezzel kapcsolatos a kérdésem...

A távirányítómon a nyitás gombra már igen nehezen reagál.Nagyon erősen be kell nyomni. Ez mikrokapcsoló gond, vagy kikopott az egész ház?

Mi a teendő? Új kulcsház, és a "belét" áttenni? Vagy esetleg elég lenne mikrokapcsolót kicserélni?

Miért nem keresed meg Motorcraftot, v mk2-t. 1-2000 ft-ból megúsznád. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11220 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:05:45 »

Sajnos csak ilyet leltem neked:

http://dx.com/p/ford-mondeo-remote-head-16393?item=1

Ez pont nem az a fele, ami neked kell. Esetleg átköltözni egy bicskakulcsba?

Ezt meg csak úgy mellékesen találtam, nem tudom, hogy Mondeohoz van-e valami hasonló, direkt méretre szabott.

http://dx.com/p/t10-2w-126lm-30x5050-smd-led-white-light-car-reading-lamp-for-ford-focus-2-0-12-14v-3-piece-138183?item=17

AndyA

Igen, pont a másik fele kellene. Bicskakulcson majd elgondolkozom, de mivel különösebben nem izgat a dolog, ezért valami költségkímélő megoldást keresek.

Ezek ledek, miért mutatod nekem? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11221 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:07:15 »

Miért nem keresed meg Motorcraftot, v mk2-t. 1-2000 ft-ból megúsznád. wave

Nem is jutott eszembe, meg hát azok is használtak, kitudja milyen állapotba vannak.

De köszi a tippet, lehet rákérdezek. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11222 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:13:04 »

Nem is jutott eszembe, meg hát azok is használtak, kitudja milyen állapotba vannak.

De köszi a tippet, lehet rákérdezek. worship

Szerintem így járnál a legjobban, persze majd eldöntöd.  vigyor3  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11223 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:28:34 »

Igen, pont a másik fele kellene. Bicskakulcson majd elgondolkozom, de mivel különösebben nem izgat a dolog, ezért valami költségkímélő megoldást keresek.

Ezek ledek, miért mutatod nekem? vigyor3

Ráadásul Focus-hoz valók, csak belinkeltem, mint érdekességet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11224 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:39:14 »

Kicsit ezzel kapcsolatos a kérdésem...

A távirányítómon a nyitás gombra már igen nehezen reagál.Nagyon erősen be kell nyomni. Ez mikrokapcsoló gond, vagy kikopott az egész ház?

Mi a teendő? Új kulcsház, és a "belét" áttenni? Vagy esetleg elég lenne mikrokapcsolót kicserélni?

épp írtam, hogy mikrókapcs csere...
110ft/db
kb. 8 perc az egész művelet
ha kell segítség jelezd
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11225 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:40:27 »

épp írtam, hogy mikrókapcs csere...
110ft/db
kb. 8 perc az egész művelet
ha kell segítség jelezd

Az archívum kedvéért írd már meg, hogy mi is a LOMEX cikkszáma a megfelelő kapcsolónak.

Esetleg csinálhatsz belőle Wiki cikket is, HZsolt92 majd felteszi. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11226 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 14:18:47 »

Az archívum kedvéért írd már meg, hogy mi is a LOMEX cikkszáma a megfelelő kapcsolónak.

Esetleg csinálhatsz belőle Wiki cikket is, HZsolt92 majd felteszi. Smiley

AndyA
Sajna cikkszám nincs meg. Vittem magammal az elektronikát, megmutattam milyen kell és már adták is, a blokkot meg kidobtam már.
Van még 2 kapcsolóm (bespájzoltam) de nem látok rajtuk semmi jelölést.
Wiki cikket csinálhatunk, de igazából csak 2 forrasztás az egész kapcsoló csere.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #11227 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 15:50:44 »

És a trafó amúgy ugyanaz? Szerintem minden kábelt dugj a trafó szerinti helyére.
Akkor a 3:1, a 4:2 helyére kerül. szomoru1
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11228 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 17:27:30 »

Akkor a 3:1, a 4:2 helyére kerül. szomoru1


Helyére? Nem mindegy, hogy az előző trafón melyiket hova kellett dugni? Ha az új trafó biztosan jó a kocsihoz,
akkor azt kell követni, ami a trafóra van írva. Ez egy teljesen elektromos gyújtórendszer, nem egy elosztós,
a fizikai pozíciója az egyes hengerekhez tartozó kivezetéseknek nem hordoz semmilyen jelentést.

Ennek a motornak a gyújtása (ha jól tudom) parazitaszikrás rendszer, és a két pozíciócserével pont ugyanaz a két
gyertya kerül ugyanannak a szekunder tekercsnek a két kivezetésére. A két trafó között az a különbség, hogy a "trafóban
található két trafó" helyet cserélt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11229 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 18:55:18 »

Helyére? Nem mindegy, hogy az előző trafón melyiket hova kellett dugni? Ha az új trafó biztosan jó a kocsihoz,
akkor azt kell követni, ami a trafóra van írva. Ez egy teljesen elektromos gyújtórendszer, nem egy elosztós,
a fizikai pozíciója az egyes hengerekhez tartozó kivezetéseknek nem hordoz semmilyen jelentést.

Ennek a motornak a gyújtása (ha jól tudom) parazitaszikrás rendszer, és a két pozíciócserével pont ugyanaz a két
gyertya kerül ugyanannak a szekunder tekercsnek a két kivezetésére. A két trafó között az a különbség, hogy a "trafóban
található két trafó" helyet cserélt.

Igen, parazita szikrás. Azaz, 1 és 4-es hengerek gyertyái közös tekercsen vannak. De én nem cserélném össze még az 1-4 kábelt sem, mert más a kábelek hossza, és ezzel borulhat a dolog, az egyik hengerben jó lesz a szikra, a másikban meg nem. A motor azért menni fog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11230 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 19:11:22 »

Igen, parazita szikrás. Azaz, 1 és 4-es hengerek gyertyái közös tekercsen vannak. De én nem cserélném össze még az 1-4 kábelt sem, mert más a kábelek hossza, és ezzel borulhat a dolog, az egyik hengerben jó lesz a szikra, a másikban meg nem. A motor azért menni fog.

Nem is mondtam neki, hogy cserélje fel, hanem hogy kövesse azt, ami a trafóra van írva.
Amúgy lehet egy elvetemült pillanatomban majd kipróbálom, hogy működik-e felcserélt 1-4, illetve 2-3 kivezetéssel vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11231 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 19:27:08 »

Nem is mondtam neki, hogy cserélje fel, hanem hogy kövesse azt, ami a trafóra van írva.
Amúgy lehet egy elvetemült pillanatomban majd kipróbálom, hogy működik-e felcserélt 1-4, illetve 2-3 kivezetéssel vigyor3

Működni fog... annyi, hogy mivel az 1-es hengernek sokkal rövidebb a kábele, ezért azt valahogy kompenzálják, hogy ne legyen nagyobb a szikra ott, mint a 4-es hengerben.
Amúgy ebben az esetben a tekercs egyik végére az egyik, a másikra a másik kábelt kapcsoljuk, és nincs letestelve a tekercs másik vége, mind a hengerenkéntinek, hanem sorba van kötve a két gyertya... vagyis, ha az egyik kábelt lehúzod, a másik hengerben sem lesz gyújtás.  vigyor3
Vannak vicces megoldások... de jó ez így, mert pont feleannyiba kerül trafót cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #11232 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 20:01:51 »

sziasztok.uleshuzatot ccsereltem ma elso ket ulesen,kicsavaroztam a kasztnibol,de ki nem vettem az autobol,nem huztam szet csatlakozot,es most vilkog a legzsak kontrollampaja.szabalytalan sztem, nem hibakod.mi kehet vele?jovo heten lenne idom foglalkozni vele,de hetvegen mennek vele sokat.nem lesz gond?tevedesbol nem ver orrba?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11233 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 22:17:45 »

épp írtam, hogy mikrókapcs csere...
110ft/db
kb. 8 perc az egész művelet
ha kell segítség jelezd

De neked is az volt a problémád mint nekem? Csak azért kérdezem, hogy ez tuti megoldja?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11234 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:00:06 »

De neked is az volt a problémád mint nekem? Csak azért kérdezem, hogy ez tuti megoldja?

én most épp egy Fiesta kulcsal szórakoztam mivel valaki leforrasztotta a bezáró kapcsolót és úgy rakta össze  falbav falbav falbav
én csak pótoltam a hiányzó kapcsolót, de gondolom azért nyúltak bele mert behalt a mikrókapcsoló
egy mondis haveromnak, mint már írtam, ugyanez volt a gondja mint neked, elvitte az aranykulcsba és ott kicserélték neki a m.kapcsolót 5eft-ért...  falbav
meg is néztem most az ő kulcsát is és azon is látszik a forrasztás (mikrókapcs csere)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11235 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:06:59 »

sziasztok.uleshuzatot ccsereltem ma elso ket ulesen,kicsavaroztam a kasztnibol,de ki nem vettem az autobol,nem huztam szet csatlakozot,es most vilkog a legzsak kontrollampaja.szabalytalan sztem, nem hibakod.mi kehet vele?jovo heten lenne idom foglalkozni vele,de hetvegen mennek vele sokat.nem lesz gond?tevedesbol nem ver orrba?

Kontakthiba. Megmozgattad a csatit, és most nem érintkezik rendesen. Legközelebb szereld ki azt is, úgy jobban jársz, mint így húzogatni-tologatni a csatlakoztatott kábelköteget.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11236 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:11:29 »

én most épp egy Fiesta kulcsal szórakoztam mivel valaki leforrasztotta a bezáró kapcsolót és úgy rakta össze  falbav falbav falbav
én csak pótoltam a hiányzó kapcsolót, de gondolom azért nyúltak bele mert behalt a mikrókapcsoló
egy mondis haveromnak, mint már írtam, ugyanez volt a gondja mint neked, elvitte az aranykulcsba és ott kicserélték neki a m.kapcsolót 5eft-ért...  falbav
meg is néztem most az ő kulcsát is és azon is látszik a forrasztás (mikrókapcs csere)

És ilyen mikrokapcsolót vajon csak a Lomexnél lehet kapni...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11237 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:21:04 »

Kicsit ezzel kapcsolatos a kérdésem...

A távirányítómon a nyitás gombra már igen nehezen reagál.Nagyon erősen be kell nyomni. Ez mikrokapcsoló gond, vagy kikopott az egész ház?

Mi a teendő? Új kulcsház, és a "belét" áttenni? Vagy esetleg elég lenne mikrokapcsolót kicserélni?
nézd meg itt

http://www.bicskakulcs.hu/muanyag-kulcs-es-taviranyito-hazak/index-ford.php
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11238 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:26:50 »

És ilyen mikrokapcsolót vajon csak a Lomexnél lehet kapni...?

Biztos nem, de kb. a város közepén vannak (Lehet út eleje, a piacnál le tudsz parkolni egy órára ingyen, és sétatávolság).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11239 Dátum: 2012.06.15 péntek, 10:59:51 »

És ilyen mikrokapcsolót vajon csak a Lomexnél lehet kapni...?

van nálam is még 2
ha kell adok
3. ker vagy Dunakeszin megtalálsz
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #11240 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:14:03 »

Működni fog... annyi, hogy mivel az 1-es hengernek sokkal rövidebb a kábele, ezért azt valahogy kompenzálják, hogy ne legyen nagyobb a szikra ott, mint a 4-es hengerben.
Amúgy ebben az esetben a tekercs egyik végére az egyik, a másikra a másik kábelt kapcsoljuk, és nincs letestelve a tekercs másik vége, mind a hengerenkéntinek, hanem sorba van kötve a két gyertya... vagyis, ha az egyik kábelt lehúzod, a másik hengerben sem lesz gyújtás.  vigyor3
Vannak vicces megoldások... de jó ez így, mert pont feleannyiba kerül trafót cserélni.
Addig kerestem,míg találtam olyan számozású trafót ,mint az enyém.Kicseréltem,s nem rángat a gép. taps worship
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11241 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:17:28 »

Addig kerestem,míg találtam olyan számozású trafót ,mint az enyém.Kicseréltem,s nem rángat a gép. taps worship

Örülünk vala.  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11242 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:51:28 »

nos végül is meglett a jeladó. Áttisztítottam a csatit, de nem oldotta meg a problémát.
Próbálgattam mérni is, hogy tényleg az-e a baj, de nem lettem sokkal okosabb.

Amit sikerült mérni a jeladón:
gyújtás nélkül, üresben:                a jeladó két pólusa között szakadás volt
gyújtáson, hátramenetben:           a jeladó két pólusa között nem volt szakadás

A kábelen a csatlakozóban a két pólusa között nem volt szakadás, azaz zárt a kör. Gondolom az izzók jók, kábel ok...

ebből aztán nem tom, hogy tuti a jeladó-e a hibás, de más nem lehet..  eplus2



Hali,

erre nem kaptam semmi választ, szal ne gondolkozzak, csak cseréljem a tolatólámpa kapcsolót és kész?  wow1

köszi
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11243 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:23:04 »

Hali,

erre nem kaptam semmi választ, szal ne gondolkozzak, csak cseréljem a tolatólámpa kapcsolót és kész?  wow1

köszi
Én már kicseréltem volna nem méregettem volna semmit.De mielőtt megteszed azért nézd meg az égőket de általában 2 nem ég ki egyszerre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11244 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:34:36 »

van nálam is még 2
ha kell adok
3. ker vagy Dunakeszin megtalálsz

Köszi a felajánlást, igazán kedves tőled. worship

De ha már arra járok, akkor megkeresem a Lomexet, így neked is marad tartalék.

Egyébként hogy lehet kiszedni a belső részét? Valami műanyag izé tartja az elektronikát, de nem nagyon akar kipattanni. Erőltetni meg nem akarom, nehogy eltörjön...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11245 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:53:01 »

Köszi a felajánlást, igazán kedves tőled. worship

De ha már arra járok, akkor megkeresem a Lomexet, így neked is marad tartalék.

Egyébként hogy lehet kiszedni a belső részét? Valami műanyag izé tartja az elektronikát, de nem nagyon akar kipattanni. Erőltetni meg nem akarom, nehogy eltörjön...

khm
nekem minden simán kipattant, nem tudom mi nem engedi nálad
fotózd le lécci, hátha úgy tudok segíteni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11246 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:56:11 »

khm
nekem minden simán kipattant, nem tudom mi nem engedi nálad
fotózd le lécci, hátha úgy tudok segíteni

Közben sikerült. Volt 2 kis patentféle, ami mintha forrasztva lett volna, arról kellett lehúzni azt a műanyag takarót. De egyértelmű a mikrokapcsoló a ludas, a másik kettő kattan ahogy kell, ez meg semmi hangot nem ad, szóval azt kell cserélnem. Te magad forrasztottad rá?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11247 Dátum: 2012.06.15 péntek, 18:20:59 »

Urak aki éptett már át MKIII manuális klimát digitesre az előtét ellenálás melyik lábait forrasztotta össze? mert aszem valamit elk+rtam 1 éve csak most már megkéne néznem....az a jelenség hogy félig növekszik a ventilátor sebessége de felétől csak a piktogram megy följebb és a venti nem megy gyorsabban...szerintem az a gond hogy benthagytam a körbe a manuális előtét ellenálását és kb a 2-es szint a max igy a digitklimámon....
de viszont olyat nyom lederesedik az ablak... eplus2

A facelift előtti digit klima(kerek alakú) lábkiosztása ugyanaz mint a facelift utáni digit klimásé?  azaz kiveszem és rádugom az ujjat és megy is?
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.15 péntek, 22:55:05 írta Bunyek » Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11248 Dátum: 2012.06.15 péntek, 19:58:35 »

Közben sikerült. Volt 2 kis patentféle, ami mintha forrasztva lett volna, arról kellett lehúzni azt a műanyag takarót. De egyértelmű a mikrokapcsoló a ludas, a másik kettő kattan ahogy kell, ez meg semmi hangot nem ad, szóval azt kell cserélnem. Te magad forrasztottad rá?

persze
nem nagy ügy
a 2 végén van 1-1 pici kis érintkező ami oda van forrasztva
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #11249 Dátum: 2012.06.16 szombat, 18:55:05 »

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni?
Egy hete lettem boldog tulajdonosa egy Ford Mondeo mk3-nak  ;)kereskedésben vásároltam, és mivel tetszett az autó úgy hoztam el hogy a rádió magnó nem működik ,vagyis működne csak  kéri a kódot és sajnos a kereskedő sem tudta.
Ki szedtem a készüléket,gondolom erre szükség lesz,PART NO.357T-18K876-AD, SERIAL NO.M008912,  RADIO/CASSETTE 5000 C.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.