Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 12:02:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10565821 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11550 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 23:35:16 »

Az miatt a lapocska miatt gondoltam hogy cserélem...azt hittem elkopott  vigyor3
Köszönöm, megpróbálom  worship
Tökéletes a szivargyújtóm! LEGALÁBB  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11551 Dátum: 2012.07.20 péntek, 07:20:43 »

Erre ötlet?

Nekem indításnál még nem villant be ABS lámpa, illetve ha mindent ráadok, akkor sem esik le 13 alá, de amúgy ugyanúgy 13,8 körül van
terhelén nélkül, klíma+fényszóró leteszi 13.2 körülire. Valószínűleg felújítás lesz belőle, mert már a csapágy is sír egy kicsit, ha nagy fogyastókat kapcsolok rá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #11552 Dátum: 2012.07.20 péntek, 08:25:23 »

Erre ötlet?
akkunak terhelovilla!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11553 Dátum: 2012.07.20 péntek, 08:41:12 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. Tegnap óta nem működik a rádiós kulcsomról az ajtó nyitás-zárás, az elem 2 hetes (de elem cserével is próbálkoztam és semmi eredmény).
Mi lehet az oka, mit kellene megnéznem? Van ennek külön biztosítéka?

Kösz a segítséget  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11554 Dátum: 2012.07.20 péntek, 09:49:57 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. Tegnap óta nem működik a rádiós kulcsomról az ajtó nyitás-zárás, az elem 2 hetes (de elem cserével is próbálkoztam és semmi eredmény).
Mi lehet az oka, mit kellene megnéznem? Van ennek külön biztosítéka?

Kösz a segítséget  worship
kipurcant a távban a mikrokapcsoló.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11555 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:05:54 »

kipurcant a távban a mikrokapcsoló.

Mind a 3?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11556 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:25:09 »

Mind a 3?
Jó az észrevétel! De, ha nincs semmi bizti a vevö oldalon, akkor ez lehet hiba a kulcs rádiós részen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11557 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:29:26 »

Jó az észrevétel! De, ha nincs semmi bizti a vevö oldalon, akkor ez lehet hiba a kulcs rádiós részen.


Csak 1 rádiós kulcsod van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11558 Dátum: 2012.07.20 péntek, 12:51:06 »

Csak 1 rádiós kulcsod van?

Igen. 1 rádiós, és két chippes sima.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11559 Dátum: 2012.07.20 péntek, 15:17:25 »

Nekem indításnál még nem villant be ABS lámpa, illetve ha mindent ráadok, akkor sem esik le 13 alá, de amúgy ugyanúgy 13,8 körül van
terhelén nélkül, klíma+fényszóró leteszi 13.2 körülire. Valószínűleg felújítás lesz belőle, mert már a csapágy is sír egy kicsit, ha nagy fogyastókat kapcsolok rá.

Nekem indítás után kb 2mp-ig  még világít az ABS és a lágzsákvisszajelző.
Az előző akksinál is csinálta, ami zárlatos lett, meg a mostaninál is.
Akksi fesz-t csak az fl-es óraegységgel lehet mérni?
 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11560 Dátum: 2012.07.20 péntek, 15:33:49 »

Nekem indítás után kb 2mp-ig  még világít az ABS és a lágzsákvisszajelző.
Az előző akksinál is csinálta, ami zárlatos lett, meg a mostaninál is.
Akksi fesz-t csak az fl-es óraegységgel lehet mérni?
 wave

Nem, lehet fl előttivel is, de nullázni fogja a napi számlálót. Én inkább egy multimétert tolnék rá, és nézném indítózás közben a szélvédőre téve.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11561 Dátum: 2012.07.20 péntek, 18:01:20 »

Nem, lehet fl előttivel is, de nullázni fogja a napi számlálót. Én inkább egy multimétert tolnék rá, és nézném indítózás közben a szélvédőre téve.

Ez is egy jó megoldás, de jelen pillanatban nincs kéznél multiméter.
Hogy tudom megnézni simán az óraegységen?Nem baj, ha nullázza a napi számlálót.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11562 Dátum: 2012.07.20 péntek, 18:50:22 »

Ez is egy jó megoldás, de jelen pillanatban nincs kéznél multiméter.
Hogy tudom megnézni simán az óraegységen?Nem baj, ha nullázza a napi számlálót.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11563 Dátum: 2012.07.20 péntek, 18:55:26 »

Ez is egy jó megoldás, de jelen pillanatban nincs kéznél multiméter.
Hogy tudom megnézni simán az óraegységen?Nem baj, ha nullázza a napi számlálót.
Ha 2mp után elalszik az tökéletes. Ha úgymarad akkor van gond.  Van leírás róla valahol. Beteszed a kulcsot, elfordítod asszem 2-es állásba, de még nem gyújtásra, nullázót nyomod és gyujtás. Kiirja, h gage akkor jó. Nyomkodod addig míg kiirja, h bat 12.5v (kb)  Beindítod és figyeled mennyire esik le.  De neked ezzel nem kell foglalkozni mert nem maradnak égve a lámpák. Max a töltést tudod mérni leesik a 14-alá ha rákapcsolsz pár dolgot.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11564 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:23:29 »

Ha 2mp után elalszik az tökéletes. Ha úgymarad akkor van gond.  Van leírás róla valahol. Beteszed a kulcsot, elfordítod asszem 2-es állásba, de még nem gyújtásra, nullázót nyomod és gyujtás. Kiirja, h gage akkor jó. Nyomkodod addig míg kiirja, h bat 12.5v (kb)  Beindítod és figyeled mennyire esik le.  De neked ezzel nem kell foglalkozni mert nem maradnak égve a lámpák. Max a töltést tudod mérni leesik a 14-alá ha rákapcsolsz pár dolgot.

Ha a gyújtást ráadod, és utána elalszik, és indítózásnál nem jön vissza, az a tökéletes. Ha indításnál megint kigyullad (mármint az ABS meg ESP ha van) az alacsony
feszültséget jelent indítózás közben (nem tudom már pontosan mennyi alatt dobja be).
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11565 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:24:56 »

Ha 2mp után elalszik az tökéletes. Ha úgymarad akkor van gond.  Van leírás róla valahol. Beteszed a kulcsot, elfordítod asszem 2-es állásba, de még nem gyújtásra, nullázót nyomod és gyujtás. Kiirja, h gage akkor jó. Nyomkodod addig míg kiirja, h bat 12.5v (kb)  Beindítod és figyeled mennyire esik le.  De neked ezzel nem kell foglalkozni mert nem maradnak égve a lámpák. Max a töltést tudod mérni leesik a 14-alá ha rákapcsolsz pár dolgot.

 worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11566 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:29:43 »

Ha a gyújtást ráadod, és utána elalszik, és indítózásnál nem jön vissza, az a tökéletes. Ha indításnál megint kigyullad (mármint az ABS meg ESP ha van) az alacsony
feszültséget jelent indítózás közben (nem tudom már pontosan mennyi alatt dobja be).

Azt nem néztem, h elalszik gyújtás után, most így nem rémlik. A 2mp az elindítás utánt jelent. Gyújtás ráad, izzítógyertya visszajelzője kialszik, ezután elindítom, majd mikor már jár a motor, akkor alszik el kb 1-2 mp múlva az ABS és a légzsákvisszajelző(mindkettő egyszerre alszik el) ESP-m nincs. Szóval akkor ez gáz?
Most le is megyek, és megnézem, amit írtatok, meg melesem azt is, h gyújtás után mikor alszik el az ABS és a l.zs.v.jelző.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11567 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:32:21 »

Ha a gyújtást ráadod, és utána elalszik, és indítózásnál nem jön vissza, az a tökéletes. Ha indításnál megint kigyullad (mármint az ABS meg ESP ha van) az alacsony
feszültséget jelent indítózás közben (nem tudom már pontosan mennyi alatt dobja be).
Hát ezt nemtom. Nekem sűrűn égve maradnak az biztos. 1.5 éves a akksi...  Saruk, testkábel a vázon megtisztítva, semmi változás. Amúgy nagy ötlet volt, h így jelezzen mert nem múkodik a abs-esp falbav   Inkább a töltés maradna égve.   Nem lehet ezt kiiktatni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11568 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:36:49 »

Hát ezt nemtom. Nekem sűrűn égve maradnak az biztos. 1.5 éves a akksi...  Saruk, testkábel a vázon megtisztítva, semmi változás. Amúgy nagy ötlet volt, h így jelezzen mert nem múkodik a abs-esp falbav   Inkább a töltés maradna égve.   Nem lehet ezt kiiktatni?

Ja, ez egy elég bugyuta ötlet, ha szarakodik az akksi, villanjon fel a töltésjelző lámpa! Milyen egyszerű lenne?! vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11569 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:08:00 »

Hát ezt nemtom. Nekem sűrűn égve maradnak az biztos. 1.5 éves a akksi...  Saruk, testkábel a vázon megtisztítva, semmi változás. Amúgy nagy ötlet volt, h így jelezzen mert nem múkodik a abs-esp falbav   Inkább a töltés maradna égve.   Nem lehet ezt kiiktatni?

Kiiktatni nem hiszem hogy ki lehet. Abban egyetértünk, hogy jól félrenyúltak azzal, hogy milyen lámpákat kapcsoljon fel, ha gond van...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11570 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:04:16 »

Kiiktatni nem hiszem hogy ki lehet. Abban egyetértünk, hogy jól félrenyúltak azzal, hogy milyen lámpákat kapcsoljon fel, ha gond van...
Az a baj, h zavar.Hetente 2x3xcsinálja.   Most ezér vegyek új aksit?  Csődbe visz ez a kocsi szomoru1 Megpróbálom garanciába cseréltetni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11571 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:30:52 »

Az a baj, h zavar.Hetente 2x3xcsinálja.   Most ezér vegyek új aksit?  Csődbe visz ez a kocsi szomoru1 Megpróbálom garanciába cseréltetni

Az egy érdekes menet lesz  vigyor3 -Uram vettem itt ezt az akkumulátort másfél éve, és rendben indít meg minden, de néha kigyullad az ABS lámpa indításkor! Szegény meg majd
pislog, hogy ez meg mit szívott, ha nem ismeri a rendszert.  nyes

Szerintem elsőre nézd meg mennyire esik le a fesz indítózáskor multiméterrel. Aztán abból lehet kiindulni. Milyen akku?

Amúgy mi alapján veszik vissza? Terhelővillával nézik, hogy már nem elég-e a kakaó, vagy csak akkor, ha már
teljesen bedöglött?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11572 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:37:08 »

Az egy érdekes menet lesz  vigyor3 -Uram vettem itt ezt az akkumulátort másfél éve, és rendben indít meg minden, de néha kigyullad az ABS lámpa indításkor! Szegény meg majd
pislog, hogy ez meg mit szívott, ha nem ismeri a rendszert.  nyes

Szerintem elsőre nézd meg mennyire esik le a fesz indítózáskor multiméterrel. Aztán abból lehet kiindulni. Milyen akku?

Amúgy mi alapján veszik vissza? Terhelővillával nézik, hogy már nem elég-e a kakaó, vagy csak akkor, ha már
teljesen bedöglött?
10-re vagy kicsit alá asszem, de a óra szerint.  Topla  Ca      Nemtom, megkérdem, normális a srác.   Vagy eladom 1 nem ennyire tudálékos kocsiba, és úgy veszek másikat
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11573 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:10:27 »

10-re vagy kicsit alá asszem, de a óra szerint.  Topla  Ca      Nemtom, megkérdem, normális a srác.   Vagy eladom 1 nem ennyire tudálékos kocsiba, és úgy veszek másikat

Megmértem, sikerült a teszt:

Indítás után egyből 13,8 V volt, majd kb 40 mp múlva 14,2 és 14,3 közt ingadozott, de folyamatosan. 2-3,2-3,2-3.
Majd mikor rápakoltam mindent (rádió egyből bekapcsol gyújtásnál), klíma, ü.fűtés, hátsó szélvédőfűtés, helyzetjelző,ködlámpa, szépen 2-3 tized Voltonként esett le 13,0-13,1-re. Na itt mikor felkapcsoltam a Xenont, 12,6ra esett vissza, de egyből visszaugrott 13,1re,majd szépen ment felfelé. Akkor ez nagy gáz? Töltés még helyrerakja?
Megnéztem az ABS visszajelzőt is. Gyújtás után átlagban az izzítógyertya visszajelzőjével, de volt,h előbb kialudt,tehát kb 1-2 mp. Fentebb rosszul írtam, mert nem a légzsákvisszajelzővel együtt világít az ABS, hanem a kézifék visszajelzőjével.Majd mikor indítózok(pöccre indul az autó), már a kulcs elfordításánál újra felvillan az ABS és a kézifék visszajelzője, és ez még kb 1-3 mp-ig (változó) világít járó motornál, majd utána elalszik.
Akkor ez most szh@r?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11574 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:21:07 »

Megmértem, sikerült a teszt:

Indítás után egyből 13,8 V volt, majd kb 40 mp múlva 14,2 és 14,3 közt ingadozott, de folyamatosan. 2-3,2-3,2-3.
Majd mikor rápakoltam mindent (rádió egyből bekapcsol gyújtásnál), klíma, ü.fűtés, hátsó szélvédőfűtés, helyzetjelző,ködlámpa, szépen 2-3 tized Voltonként esett le 13,0-13,1-re. Na itt mikor felkapcsoltam a Xenont, 12,6ra esett vissza, de egyből visszaugrott 13,1re,majd szépen ment felfelé. Akkor ez nagy gáz? Töltés még helyrerakja?
Megnéztem az ABS visszajelzőt is. Gyújtás után átlagban az izzítógyertya visszajelzőjével, de volt,h előbb kialudt,tehát kb 1-2 mp. Fentebb rosszul írtam, mert nem a légzsákvisszajelzővel együtt világít az ABS, hanem a kézifék visszajelzőjével.Majd mikor indítózok(pöccre indul az autó), már a kulcs elfordításánál újra felvillan az ABS és a kézifék visszajelzője, és ez még kb 1-3 mp-ig (változó) világít járó motornál, majd utána elalszik.
Akkor ez most szh@r?

Hát nem a legjobb, elvileg 14.4V kéne, hogy legyen, és nem szabadna csökkennie ha leterheled. De szerintem ezt csak egy új, vagy
nemrégiben felújított generátor tudja teljesíteni. Nekünk a benzinesen esik le 13 környékére mindent ráadva, és ott nem aggaszt igazán,
de nem tudom hogy egy adagolós, vagy CR dízelnél mennyire okoz ez gondot.
Indítás közben mennyire esik le a feszültség?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11575 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:22:38 »

Megmértem, sikerült a teszt:

Indítás után egyből 13,8 V volt, majd kb 40 mp múlva 14,2 és 14,3 közt ingadozott, de folyamatosan. 2-3,2-3,2-3.
Majd mikor rápakoltam mindent (rádió egyből bekapcsol gyújtásnál), klíma, ü.fűtés, hátsó szélvédőfűtés, helyzetjelző,ködlámpa, szépen 2-3 tized Voltonként esett le 13,0-13,1-re. Na itt mikor felkapcsoltam a Xenont, 12,6ra esett vissza, de egyből visszaugrott 13,1re,majd szépen ment felfelé. Akkor ez nagy gáz? Töltés még helyrerakja?
Megnéztem az ABS visszajelzőt is. Gyújtás után átlagban az izzítógyertya visszajelzőjével, de volt,h előbb kialudt,tehát kb 1-2 mp. Fentebb rosszul írtam, mert nem a légzsákvisszajelzővel együtt világít az ABS, hanem a kézifék visszajelzőjével.Majd mikor indítózok(pöccre indul az autó), már a kulcs elfordításánál újra felvillan az ABS és a kézifék visszajelzője, és ez még kb 1-3 mp-ig (változó) világít járó motornál, majd utána elalszik.
Akkor ez most szh@r?
Nemtom, majd a tapasztaltabbak megmondják. Nekem is leesik 13-ig.  Úgy tudom nem eshet 14 alá bármit csinálunk vele. Generátor baj szokott lenni, jobb esetben szénkefe.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11576 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:24:31 »

Hát nem a legjobb, elvileg 14.4V kéne, hogy legyen, és nem szabadna csökkennie ha leterheled. De szerintem ezt csak egy új, vagy
nemrégiben felújított generátor tudja teljesíteni. Nekünk a benzinesen esik le 13 környékére mindent ráadva, és ott nem aggaszt igazán,
de nem tudom hogy egy adagolós, vagy CR dízelnél mennyire okoz ez gondot.
Indítás közben mennyire esik le a feszültség?
Benzinesnek sem szabad 14 alá mennie?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11577 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:39:08 »

Hát nem a legjobb, elvileg 14.4V kéne, hogy legyen, és nem szabadna csökkennie ha leterheled. De szerintem ezt csak egy új, vagy
nemrégiben felújított generátor tudja teljesíteni. Nekünk a benzinesen esik le 13 környékére mindent ráadva, és ott nem aggaszt igazán,
de nem tudom hogy egy adagolós, vagy CR dízelnél mennyire okoz ez gondot.
Indítás közben mennyire esik le a feszültség?
Nem tudom, h indítás közben mennyire esik le, mert nem volt multiméterem. teszttel meg azt nem lehet mérni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11578 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:45:17 »

Nem tudom, h indítás közben mennyire esik le, mert nem volt multiméterem. teszttel meg azt nem lehet mérni.
Mutatja ugyanott azt is.Először keresd meg gyújtáson, aztán indítsd
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11579 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:52:28 »

Benzinesnek sem szabad 14 alá mennie?

Nem tudom, de benzinesnél én nem aggódom, amíg teljesen leterhelve alapjáraton a feszültség 13V fölött marad.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11580 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:54:40 »

Nem tudom, de benzinesnél én nem aggódom, amíg teljesen leterhelve alapjáraton a feszültség 13V fölött marad.
És a dízelnek miért kell a 14?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11581 Dátum: 2012.07.20 péntek, 23:09:33 »

És a dízelnek miért kell a 14?

Nem tudom, írtam pár hsz-szel korábban is. Lehet hogy a porlasztók máshogy működnek más feszültségen, vagy ilyesmi. De az is lehet, hogy teljesen más.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11582 Dátum: 2012.07.21 szombat, 01:01:38 »

Indítás után egyből 13,8 V volt, majd kb 40 mp múlva 14,2 és 14,3 közt ingadozott, de folyamatosan. 2-3,2-3,2-3.
Majd mikor rápakoltam mindent (rádió egyből bekapcsol gyújtásnál), klíma, ü.fűtés, hátsó szélvédőfűtés, helyzetjelző,ködlámpa, szépen 2-3 tized Voltonként esett le 13,0-13,1-re. Na itt mikor felkapcsoltam a Xenont, 12,6ra esett vissza, de egyből visszaugrott 13,1re,majd szépen ment felfelé. Akkor ez nagy gáz? Töltés még helyrerakja?
Megnéztem az ABS visszajelzőt is. Gyújtás után átlagban az izzítógyertya visszajelzőjével, de volt,h előbb kialudt,tehát kb 1-2 mp. Fentebb rosszul írtam, mert nem a légzsákvisszajelzővel együtt világít az ABS, hanem a kézifék visszajelzőjével.Majd mikor indítózok(pöccre indul az autó), már a kulcs elfordításánál újra felvillan az ABS és a kézifék visszajelzője, és ez még kb 1-3 mp-ig (változó) világít járó motornál, majd utána elalszik.
Akkor ez most szh@r?

Egyszer megnéztem. Beindítom az autót, rögtön kb 14,3V, talán felmegy 14,4-re. Ha felkapcsolok mindent, szélvédő fűtés (ez önmagában 70A), lámpa, meg ülésfűtés (durván maximumra terheltük ezzel a generátort), akkor is mondjuk 14,2V. Ez alá nem lehet vinni. Ezt tudnia kell egy generátornak.
A benzinesen hasonló, de ott asszem 13.6V a tuti, de ha maxra terheled, az sem mehet 13,4V alá.
Nálad a generátor nem tölt rendesen. Valószínűleg szénkefe (esetleg diódahíd/fesszabályzó v más)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #11583 Dátum: 2012.07.21 szombat, 08:51:13 »

Sziasztok!

Bal vagy jobb pozitívos akksi kell a mondiba?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11584 Dátum: 2012.07.21 szombat, 09:29:55 »

Sziasztok!

Bal vagy jobb pozitívos akksi kell a mondiba?

Nem tudom, hogy mi a hivatalos megnevezés. De beépítve a szélvédő felé esnek a saruk és úgy bal oldalon van a pozitív. Ha kiveszed és szemben állsz vele akkor ez jobb oldalra esik. Én most vettem akksit, de az volt a mondás, hogy olyan mint a legtöbb autóé, szerintem ezt hívhatják jobbosnak. Inkább a magasságára figyelj 175 mm és a Ca-os technológiára.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11585 Dátum: 2012.07.21 szombat, 10:01:40 »

Sziasztok!

Bal vagy jobb pozitívos akksi kell a mondiba?

jobbos
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11586 Dátum: 2012.07.21 szombat, 12:37:24 »

Nem tudom, hogy mi a hivatalos megnevezés. De beépítve a szélvédő felé esnek a saruk és úgy bal oldalon van a pozitív. Ha kiveszed és szemben állsz vele akkor ez jobb oldalra esik. Én most vettem akksit, de az volt a mondás, hogy olyan mint a legtöbb autóé, szerintem ezt hívhatják jobbosnak. Inkább a magasságára figyelj 175 mm és a Ca-os technológiára.
Igen ez a jobbos.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11587 Dátum: 2012.07.21 szombat, 15:53:12 »

Egyszer megnéztem. Beindítom az autót, rögtön kb 14,3V, talán felmegy 14,4-re. Ha felkapcsolok mindent, szélvédő fűtés (ez önmagában 70A), lámpa, meg ülésfűtés (durván maximumra terheltük ezzel a generátort), akkor is mondjuk 14,2V. Ez alá nem lehet vinni. Ezt tudnia kell egy generátornak.
A benzinesen hasonló, de ott asszem 13.6V a tuti, de ha maxra terheled, az sem mehet 13,4V alá.
Nálad a generátor nem tölt rendesen. Valószínűleg szénkefe (esetleg diódahíd/fesszabályzó v más)

És ez még meddig 'húzza' így? Szénkefét láttam, h vki linkelt be egy elérhetőséget, de már nem emlékszem, h hol.
Wikin találtam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
ez bronzkefe csere. A bronzkefe és a szénkefe nem u.az? Ja és nekem nem villog semmi, mint ahogy a leírásban van.
Nekem földi halandónak könnyű v nehéz lebányászni a generátort?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.21 szombat, 16:42:38 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #11588 Dátum: 2012.07.21 szombat, 18:31:39 »

Sziasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy a lökhárító középső rácsozása szélénél milyen érzékelő van?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11589 Dátum: 2012.07.21 szombat, 18:34:20 »

Sziasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy a lökhárító középső rácsozása szélénél milyen érzékelő van?

Hőfok jeladó? Ami megmondja neked, hány fok van kinn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11590 Dátum: 2012.07.21 szombat, 19:02:15 »

És ez még meddig 'húzza' így? Szénkefét láttam, h vki linkelt be egy elérhetőséget, de már nem emlékszem, h hol.
Wikin találtam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
ez bronzkefe csere. A bronzkefe és a szénkefe nem u.az? Ja és nekem nem villog semmi, mint ahogy a leírásban van.
Nekem földi halandónak könnyű v nehéz lebányászni a generátort?
A keféket így is meg úgy is hívják.Ha nem villog vagy nem jelez hibát mért akarsz cserélni???.leszedni lehet alúlról akna segítségével és felülről is csak az nehezebb kicsit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11591 Dátum: 2012.07.21 szombat, 19:08:08 »

A bronzkefe és a szénkefe nem u.az?

Bronzkefe. Régen használtak szénkefét. Csak rajtamaradt... mi meg továbbra is így hívjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11592 Dátum: 2012.07.21 szombat, 19:17:49 »

A keféket így is meg úgy is hívják.Ha nem villog vagy nem jelez hibát mért akarsz cserélni???.leszedni lehet alúlról akna segítségével és felülről is csak az nehezebb kicsit.

Nem akarok cserélni, csak Angel írta, h valószínű elkoptak a bronzkeféim, mert a töltésem igen a béka segge alatt van, legalábbis a teszt szerint.Aknám nincs, úgyhogy ha ki kell jönnie, az csak felül fog.
Most akkor jó a gépem, v sem?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11593 Dátum: 2012.07.21 szombat, 19:20:45 »

Bronzkefe. Régen használtak szénkefét. Csak rajtamaradt... mi meg továbbra is így hívjuk.

Ok, akkor most már ezt is tudom. Akkor most az enyém szh@r, tuti?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11594 Dátum: 2012.07.21 szombat, 20:22:38 »

Ok, akkor most már ezt is tudom. Akkor most az enyém szh@r, tuti?

Hacsak az aksi nem húz vagy 50A-ert, vagy valahol nincs testelési hiba, bizony rossz.
Ha az aksival gond lenne, már alig indulna. A testelési hiba sem valószínű.
Én aszondom: rossz a generátorod. Az persze nem biztos, hogy csak kefe. Lehet tekercs is, diódahíd is, vagy fesszabályzó.
De a kefe a legvalószínűbb, ha nem tudod kimérni lenn, terhelés alatt (pad kéne hozzá), akkor csere oszt próba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11595 Dátum: 2012.07.21 szombat, 20:34:34 »

Hacsak az aksi nem húz vagy 50A-ert, vagy valahol nincs testelési hiba, bizony rossz.
Ha az aksival gond lenne, már alig indulna. A testelési hiba sem valószínű.
Én aszondom: rossz a generátorod. Az persze nem biztos, hogy csak kefe. Lehet tekercs is, diódahíd is, vagy fesszabályzó.
De a kefe a legvalószínűbb, ha nem tudod kimérni lenn, terhelés alatt (pad kéne hozzá), akkor csere oszt próba.

 worship

Ez most így marad, amíg nem kezd el szh@rakodni. Ha ilyen tüneteket produkál a teszt szerint, meddig bírhatja a gen?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11596 Dátum: 2012.07.21 szombat, 20:38:36 »

worship

Ez most így marad, amíg nem kezd el szh@rakodni. Ha ilyen tüneteket produkál a teszt szerint, meddig bírhatja a gen?

Egy darabig teljesen jó lesz. Egyszer tönkremegy. Hogy mikor? A fene se tudja. Az a kérdés, hol leszel éppen akkor.
Bécsben? Onnan jó drága lesz hazajönni. A horvátoknál? Vehetsz 2-300 kilométerenként egy aksit. A benzinkúton szoktak tartani, nem feltétlenül olcsón.
Ha hirtelen kell majd egy generátor, akkor bajban leszel. Én a helyedben, amikor időm adja, biz megcsináltatnám.
Így párezer+szerelés árában meg lehet oldani. Amúgy pluszban rájön még 20-80e ft.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11597 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:29:03 »

Egy darabig teljesen jó lesz. Egyszer tönkremegy. Hogy mikor? A fene se tudja. Az a kérdés, hol leszel éppen akkor.
Bécsben? Onnan jó drága lesz hazajönni. A horvátoknál? Vehetsz 2-300 kilométerenként egy aksit. A benzinkúton szoktak tartani, nem feltétlenül olcsón.
Ha hirtelen kell majd egy generátor, akkor bajban leszel. Én a helyedben, amikor időm adja, biz megcsináltatnám.
Így párezer+szerelés árában meg lehet oldani. Amúgy pluszban rájön még 20-80e ft.

Hogy érted, h pluszba 20-80 még rájön?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
feanor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #11598 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:16:09 »

Ha bele ülök a jobb első ülésbe és nem kapcsolom be a biztonsági övet,akkor szólni kellene a hangjelzésnek és világítani kellene a műszerfalon a lámpának,de semmi a bal oldali az jól működik,ez természetesen mozgó autónál van.Mit kéne megnézni hogy jó legyen,mert úgy gondolom,hogy ütközéskor az övfeszítő kapcsolja a légzsákot?
Naplózva

2003 MK-III TDCI.
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #11599 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:35:52 »

Kérnék egy kis segítséget!

Valaki le tudná nekem mérni, hogy az mk3-as benzines tank szint jelző mettől meddig mér Ohm-ban?
Tehát hány Ohm az üres és mennyi a tele?  vigyor3

Köszi!  worship

Naplózva
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.