Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2012.12.25 kedd, 20:50:40 » |
|
Lehet nevetni...... Semmiképp nem szeretnék ezen vitatkozni. Szerinted ha 5 fokozatban állítható a fűtés, akkor az mivel másképp valósítják meg? Biztos nem bimetállal és hőérzékelőkkel Ez a hagyományos (kép), de ezek csak ki és bekapcsoló van. Az enyém nem ilyen, van modul az ülés alatt. A bimetál a sima ki-be cuccnál van.... biztos van valami kis doboz akkor, passz...és az szabályozza a ventilátor sebességét is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:00:05 » |
|
A bimetál a sima ki-be cuccnál van.... biztos van valami kis doboz akkor, passz...és az szabályozza a ventilátor sebességét is?
Írtam korábbi hsz-ben és az elsőben még képet is csatoltam, hogy nem sima ki-be kapcsolós és van egy modul az ülés alatt. Valamint azt is írtam, hogy nincs hűtés (ventilátorok az ülésben) Szerintem kettőnk közül nem én iszok!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2012.12.26 szerda, 08:46:23 » |
|
Írtam korábbi hsz-ben és az elsőben még képet is csatoltam, hogy nem sima ki-be kapcsolós és van egy modul az ülés alatt. Valamint azt is írtam, hogy nincs hűtés (ventilátorok az ülésben) Szerintem kettőnk közül nem én iszok! És én mikor tagadtam le hogy iszok? Ma is fogok elmondom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2012.12.26 szerda, 11:09:16 » |
|
Nos, van egy kis fejtörőm. Igazából kettő. Elsőként adott a lent említett autó, amiből diaggal kiolvasva az látható, hogy a jobb első övcsat bekapcsolva és az ülésfoglaltság jelző inaktív. A fizikai valóság az, hogy sem övcsat kapcsoló nincs az ülésben és foglaltságjelző sincs. Ezek szerint az utasoldali légzsák nem inaktiválható..... Ehhez köthető is lehetne, bár szerintem nincs köze hozzá, hogy sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni. Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel. Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem. A kocsiban lévő ülésfűtés nem működik. (a télre való tekintettel még nem néztem végig a szokásos hibalehetőségeket) Viszont sehol nem találok olyan elektromos kapcsolási rajzot, ahol az a fajta ülésfűtés lenne ábrázolva, mint az autóban van. Csak a ki-be kapcsolós rajzot találtam hozzá, ebben pedig fokozatkapcsolós van. Vezérlő modul van az ülés alatt értelemszerűen. Nekem ilyen ülésfűtésem van. (lásd kép) Az övfigyelmeztető nemprogramozhatóságát fejtsük még ha tudjuk.... Sőt a két baloldali ablaknál nem engedi resetelni a becsípődésgátlót. Visszanyit ha automatán felhúzom........lehet nem úszom meg az ajtók szétszedését és a modulok áramtalanítását. Ez sok esetben segít.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 11:16:47 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:12:06 » |
|
A bimetál a sima ki-be cuccnál van.... biztos van valami kis doboz akkor, passz...és az szabályozza a ventilátor sebességét is?
bizony.az a neve hogy Climate controlled seat module!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:13:48 » |
|
Lehet nevetni...... Semmiképp nem szeretnék ezen vitatkozni. Szerinted ha 5 fokozatban állítható a fűtés, akkor az mivel másképp valósítják meg? Biztos nem bimetállal és hőérzékelőkkel Ez a hagyományos (kép), de ezek csak ki és bekapcsoló van. Az enyém nem ilyen, van modul az ülés alatt. neked meg mindjárt lövök egy képet a Heated seat module-ről! http://invitelweb.hu/tamas.simon/ulesfutes.pngnem látszik túl jól mert teljes mérteben nem tudok printszkrínt csinálni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:19:44 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:15:23 » |
|
neked meg mindjárt lövök egy képet a Heated seat module-ről! OK..... de nekem nincs ventilátor az ülésben. Övfigyelmeztetőre van ölteted?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:20:48 » |
|
OK..... de nekem nincs ventilátor az ülésben. Övfigyelmeztetőre van ölteted? szerintem nem az eredeti ülésed van benn,és nincs a megfelelő helyen a vezetéke a csatiban mint Dentcraft nak!Kérdezd csak meg őt!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:21:59 » |
|
OK..... de nekem nincs ventilátor az ülésben. nincs jelentősége,neked belinkeltem a fűtésnek azt a fajtáját,ami szabályzós,és a modul végzi a szabályzást,a kapcsolóval csak inpulzust adsz a modulnak!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:26:28 » |
|
szerintem nem az eredeti ülésed van benn,és nincs a megfelelő helyen a vezetéke a csatiban mint Dentcraft nak!Kérdezd csak meg őt! De azt mondja nem villog a szélzsák lámpa, elalszik rendesen. Nekem villogott és úgy nem volt övfigyelmeztető lámpa+hang
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:26:53 » |
|
szerintem nem az eredeti ülésed van benn,és nincs a megfelelő helyen a vezetéke a csatiban mint Dentcraft nak!Kérdezd csak meg őt! Az autó biztosan állíthatom, hogy olyan ahogyan legyártották. Első tulajtól vettem Ausztriában, nyugdíjas, sérülésmentes, végig Ford szervizben szervizelt....... Nekem is furcsa a kivitel, mert 2004/3. havi és vannak benne olyanok, amiket furcsának tartok. Ghia Az említett ülésfűtés, de nem hűthető. ESP Esőszenzor Nem rácsos első vészhárító, de van fényszórómosóm. Automata világítás Viszont nincs övcsat kapcsoló a jobb elsőnél és nincs az ülésben foglaltságjelző. Most kezdem feltérképezni a kocsit, még rendszám sincs rajta.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:27:40 » |
|
nincs jelentősége,neked belinkeltem a fűtésnek azt a fajtáját,ami szabályzós,és a modul végzi a szabályzást,a kapcsolóval csak inpulzust adsz a modulnak!
tudom.... Ezt magyaráztam én is Bunyeknak
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:29:37 » |
|
Nem annyira olvasható..... A TIS-ből nincs lehetőség csak képet kimenteni?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:30:09 » |
|
Az autó biztosan állíthatom, hogy olyan ahogyan legyártották. Első tulajtól vettem Ausztriában, nyugdíjas, sérülésmentes, végig Ford szervizben szervizelt....... Nekem is furcsa a kivitel, mert 2004/3. havi és vannak benne olyanok, amiket furcsának tartok. Ghia Az említett ülésfűtés, de nem hűthető. ESP Esőszenzor Nem rácsos első vészhárító, de van fényszórómosóm. Automata világítás Viszont nincs övcsat kapcsoló a jobb elsőnél és nincs az ülésben foglaltságjelző. Most kezdem feltérképezni a kocsit, még rendszám sincs rajta. a fingáskeringetés nem jár együtt a ülésfűtéssel f1-es azért nem rácsos a lökös. az f2-től rácsos. többi jó szerintem ha a légzsák jó akkor minek foglalkozol vele? fűtés 1-se jó, vagy csak az egyik?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:31:48 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:31:15 » |
|
a fingáskeringetés nem jár együtt a ülésfűtéssel f1-es azért nem rácsos a lökös. az f2-től rácsos. többi jó szerintem Tudom, de az f1 nem szokott fényszórómosós lenni....vagy?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:33:00 » |
|
Tudom, de az f1 nem szokott fényszórómosós lenni....vagy?
abban is van xenon+mosó, többünknek ilyen. ritkán csak mosó+sima lámpa.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:34:39 » |
|
abban is van xenon+mosó. ritkán csak mosó+sima lámpa.
Ezért mondom, hogy ez igen ritka felszereltség...... sima lámpa + mosó. Esőszenzorra sem számítottam, mégis van benne....ESP-t is akkor láttam meg mikor már kint voltam érte.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:35:42 » |
|
Az övfigyelmeztetőre ötletek?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:38:25 » |
|
Az övfigyelmeztetőre ötletek? azzal mi is a baj?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:41:51 » |
|
azzal mi is a baj?
"Sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni. Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel. Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem. Sad "
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:47:04 » |
|
De azt mondja nem villog a szélzsák lámpa, elalszik rendesen. Nekem villogott és úgy nem volt övfigyelmeztető lámpa+hang
értem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:47:54 » |
|
"Sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni. Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel. Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem. Sad "
hát erre nemtudok mit mondani, majd alf. nemlehet, h rossz a mikro kapcsoló a csatban?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:50:30 » |
|
hát erre nemtudok mit mondani, majd alf. nemlehet, h rossz a mikro kapcsoló a csatban?
Nem lehet. 1. akkor nem érzékelné a programozási kísérletet 2. világítana a légzsák lámpa 3. diaggal is nézve ki-be kapcsol az állapota az öv ki és becsatolásakor Nekem az a fő furcsaság, hogy eleve nem világít a műszercsoportban. Lehet, hogy idegesítette a nyugdíjas bácsikát és kikapcsoltatta......de lehetséges lenne, hogy csak wds-el kapcsolható vissza? Elméletileg nem.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:51:02 » |
|
"Sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni. Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel. Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem. Sad "
Az évjárat szerint tudnia kéne az autódnak,de próbáls így: Biztonságiöv figyelmeztető hang kikapcsolása E-TIS alapján - A rögzítőféket behúzni. - A fokozatkapcsolót automata sebességváltós gépkocsiknál P (Parkolás) állásba, kézi sebességváltós gépkocsiknál pedig üres-állásba tenni. - A gyújtáskapcsolót a 0 helyzetbe fordítani. - A gépkocsi összes ajtaját becsukni. - A vezetőoldali biztonsági övet kicsatolni. - A parkolófény/fényszóró kapcsolót az OFF (KI) állásba kapcsolni (Ha a gépkocsit automata világításbekapcsolással szerelték fel , ez nem érinti az eljárást). - 2002/03-ig gyártott gépkocsik: - A F84 biztosítékot (20A) a központi biztosítéktáblában (CJB) kiszerelni. - A gyújtáskapcsolót II helyzetbe forgatni. (Ne indítsa be a motort). MEGJEGYZÉS: A légzsák-figyelmeztető lámpa 5 másodperc elteltével kialszik. Várni, amíg a biztonsági öv figyelmeztető lámpa és a légzsák-figyelmeztető lámpa kialszik. (ez maximum 2 percig tarthat). MEGJEGYZÉS: A 10 - 12 lépéseket 60 másodpercen belül be kell fejezni, különben az eljárást meg kell ismételni. Az összes műveletet kb. 1 másodperc időközönként kell elvégezni. - A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. - A fényszórókat BE- majd KIKAPCSOLNI. - A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. Ezután a lépés után a biztonsági öv figyelmeztető lámpa három másodpercig villog. Ez aktiválja a biztonsági öv figyelmeztetőt, ha deaktiválva volt, illetve deaktiválja az biztonsági öv figyelmeztetőt, ha aktiválva volt. - A visszajelzés után a deaktiválási/aktiválási eljárás lezajlott. - 2002/03-ig gyártott gépkocsik: - Az F84 biztosítékot (20A) a CJB-be beszerelni. Működési elv A biztonságiöv-figyelmeztető funkció egy kiegészítő figyelmeztetés, ami hozzáadódik a jelenlegi biztonságiöv-figyelmeztető funkcióhoz. Ez egy szakaszos hangjelzéssel és a kombinált műszerben elhelyezett figyelmeztető lámpa felgyulladásával folyamatosan figyelmezteti a vezetőt, amint a gépkocsi sebessége átlépi az 5 mph (7 km/h) sebességet, hogy a biztonsági övét nem csatolta. Amint a gyújtáskapcsolót a II helyzetbe fordítják a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválódik. A biztonságiöv-figyelmeztető deaktiválásáig hat másodperc bekapcsolás és 30 másodperc kikapcsolás között váltakozva működik. A biztonságiöv-figyelmeztető a következő feltételek esetén deaktiválódik: a gyújtáskapcsolót 0 helyzetbe fordították. a gyújtáskapcsolót I helyzetbe fordították. 5 perc eltelt a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválás óta. Ha az ügyfél a biztonsági övet az emlékeztető aktívvá válása előtt becsatolja, akkor a biztonságiöv-figyelmeztető inaktív marad, vagyis nem ad figyelmeztető jelet addig, amíg a gyújtást a KÖVETKEZŐ alkalommal OFF vagy I állásból a II állásba kapcsolva teljesülnek a fent leírt megfelelő feltételek.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:52:43 » |
|
Nem lehet. 1. akkor nem érzékelné a programozási kísérletet 2. világítana a légzsák lámpa 3. diaggal is nézve ki-be kapcsol az állapota az öv ki és becsatolásakor
Nekem az a fő furcsaság, hogy eleve nem világít a műszercsoportban. Lehet, hogy idegesítette a nyugdíjas bácsikát és kikapcsoltatta......de lehetséges lenne, hogy csak wds-el kapcsolható vissza? Elméletileg nem.....
nem világítana a légzsák lámpa!ha nincs bekapcsolva az öved,attól még nem világít a légzsák lámpa,csak nem fog eldurranni ütközéskor!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:53:17 » |
|
Az évjárat szerint tudnia kéne az autódnak,de próbáls így:
Biztonságiöv figyelmeztető hang kikapcsolása E-TIS alapján
- A rögzítőféket behúzni. - A fokozatkapcsolót automata sebességváltós gépkocsiknál P (Parkolás) állásba, kézi sebességváltós gépkocsiknál pedig üres-állásba tenni. - A gyújtáskapcsolót a 0 helyzetbe fordítani. - A gépkocsi összes ajtaját becsukni. - A vezetőoldali biztonsági övet kicsatolni. - A parkolófény/fényszóró kapcsolót az OFF (KI) állásba kapcsolni (Ha a gépkocsit automata világításbekapcsolással szerelték fel , ez nem érinti az eljárást).
- 2002/03-ig gyártott gépkocsik: - A F84 biztosítékot (20A) a központi biztosítéktáblában (CJB) kiszerelni.
- A gyújtáskapcsolót II helyzetbe forgatni. (Ne indítsa be a motort). MEGJEGYZÉS: A légzsák-figyelmeztető lámpa 5 másodperc elteltével kialszik. Várni, amíg a biztonsági öv figyelmeztető lámpa és a légzsák-figyelmeztető lámpa kialszik. (ez maximum 2 percig tarthat).
MEGJEGYZÉS: A 10 - 12 lépéseket 60 másodpercen belül be kell fejezni, különben az eljárást meg kell ismételni. Az összes műveletet kb. 1 másodperc időközönként kell elvégezni.
- A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. - A fényszórókat BE- majd KIKAPCSOLNI. - A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. Ezután a lépés után a biztonsági öv figyelmeztető lámpa három másodpercig villog. Ez aktiválja a biztonsági öv figyelmeztetőt, ha deaktiválva volt, illetve deaktiválja az biztonsági öv figyelmeztetőt, ha aktiválva volt. - A visszajelzés után a deaktiválási/aktiválási eljárás lezajlott.
- 2002/03-ig gyártott gépkocsik: - Az F84 biztosítékot (20A) a CJB-be beszerelni.
Működési elv
A biztonságiöv-figyelmeztető funkció egy kiegészítő figyelmeztetés, ami hozzáadódik a jelenlegi biztonságiöv-figyelmeztető funkcióhoz. Ez egy szakaszos hangjelzéssel és a kombinált műszerben elhelyezett figyelmeztető lámpa felgyulladásával folyamatosan figyelmezteti a vezetőt, amint a gépkocsi sebessége átlépi az 5 mph (7 km/h) sebességet, hogy a biztonsági övét nem csatolta.
Amint a gyújtáskapcsolót a II helyzetbe fordítják a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválódik. A biztonságiöv-figyelmeztető deaktiválásáig hat másodperc bekapcsolás és 30 másodperc kikapcsolás között váltakozva működik.
A biztonságiöv-figyelmeztető a következő feltételek esetén deaktiválódik:
a gyújtáskapcsolót 0 helyzetbe fordították. a gyújtáskapcsolót I helyzetbe fordították. 5 perc eltelt a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválás óta.
Ha az ügyfél a biztonsági övet az emlékeztető aktívvá válása előtt becsatolja, akkor a biztonságiöv-figyelmeztető inaktív marad, vagyis nem ad figyelmeztető jelet addig, amíg a gyújtást a KÖVETKEZŐ alkalommal OFF vagy I állásból a II állásba kapcsolva teljesülnek a fent leírt megfelelő feltételek.
Már minden interneten fellelhető módot kipróbáltam és a kezelési könyvében lévőt is. Semmi eredmény. Egyedül arra reagál 3 villogással a végé, amit írtam.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:54:47 » |
|
Már minden interneten fellelhető módot kipróbáltam és a kezelési könyvében lévőt is. Semmi eredmény. Egyedül arra reagál 3 villogással a végé, amit írtam. akkor viszont nem tudod elkerülni a wds-t!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:55:16 » |
|
nem világítana a légzsák lámpa!ha nincs bekapcsolva az öved,attól még nem világít a légzsák lámpa,csak nem fog eldurranni ütközéskor!
Nem rég javítottunk egy ilyet..... kapott egy (bontott) légzsák szettet és abban hibás volt a vezető övcsat kapcsolója. Írta is hibának, világított a lufilámpa. Cseréltük egy újra és OK lett minden.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:56:09 » |
|
akkor viszont nem tudod elkerülni a wds-t!
Ezt a lehetőséget nem akartam olvasni sosem....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:57:01 » |
|
akkor viszont nem tudod elkerülni a wds-t!
Olyan lehet, hogy "úgy kikapcsolták wds-el", hogy anélkül ne lehessen visszakapcsolni, programozni?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:59:48 » |
|
Nem rég javítottunk egy ilyet..... kapott egy (bontott) légzsák szettet és abban hibás volt a vezető övcsat kapcsolója. Írta is hibának, világított a lufilámpa. Cseréltük egy újra és OK lett minden.
az egy sima nyitó záró érintkező.nincs ami tönkremenjen benne,maximum,ha zárlatba meg valami mással.amúgy meg testet kapcsol az RCM-nek! vagy nem jó helyre volt kötve mint Dentcraftnak.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:00:42 » |
|
Olyan lehet, hogy "úgy kikapcsolták wds-el", hogy anélkül ne lehessen visszakapcsolni, programozni?
vannak dolgok amikre csak a gyári célműszer ad választ............
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:03:49 » |
|
az egy sima nyitó záró érintkező.nincs ami tönkremenjen benne,maximum,ha zárlatba meg valami mással.amúgy meg testet kapcsol az RCM-nek! vagy nem jó helyre volt kötve mint Dentcraftnak.
Tudom milyen a kapcsoló, láttam már darabokban is (mellesleg furcsa is, hogy az autoliv ilyen egyszerűen oldja meg....a bosch vezérlők tudnak vezetékszakadást is felügyelni, mivel ott van egy nyitott ellenállás és egy zárt ellenállás érték) Sosem volt szétszedve ezen a kocsin semmi. De mint mondottam volt a vezető oldali övcsat kapcsoló hibátlanul működik. A Furcsa az, hogy a jobb elsőt látja becsatoltnak a diag, pedig nincs is az övcsatnál kapcsoló.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:03:59 » |
|
Tudom, de az f1 nem szokott fényszórómosós lenni....vagy?
A fényszoró mosó még volt a nem xenonos kivitelben is
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:05:34 » |
|
A fényszoró mosó még volt a nem xenonos kivitelben is
volt? Van is
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:06:07 » |
|
Tudom milyen a kapcsoló, láttam már darabokban is (mellesleg furcsa is, hogy az autoliv ilyen egyszerűen oldja meg....a bosch vezérlők tudnak vezetékszakadást is felügyelni, mivel ott van egy nyitott ellenállás és egy zárt ellenállás érték) Sosem volt szétszedve ezen a kocsin semmi. De mint mondottam volt a vezető oldali övcsat kapcsoló hibátlanul működik. A Furcsa az, hogy a jobb elsőt látja becsatoltnak a diag, pedig nincs is az övcsatnál kapcsoló. akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:07:08 » |
|
Tudom milyen a kapcsoló, láttam már darabokban is (mellesleg furcsa is, hogy az autoliv ilyen egyszerűen oldja meg....a bosch vezérlők tudnak vezetékszakadást is felügyelni, mivel ott van egy nyitott ellenállás és egy zárt ellenállás érték) Sosem volt szétszedve ezen a kocsin semmi. De mint mondottam volt a vezető oldali övcsat kapcsoló hibátlanul működik. A Furcsa az, hogy a jobb elsőt látja becsatoltnak a diag, pedig nincs is az övcsatnál kapcsoló. akkor lehet hogy a kapcsoló vezetékelése egy áthidalással rövidre van zárva a csatlakozóban az ülés alatt.lehet ezért is nemtudod ki-be kapcsolni a bimmbammot.......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:08:04 » |
|
A fényszoró mosó még volt a nem xenonos kivitelben is
ugy van.rendelhető volt a sima fényszórohoz is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:08:58 » |
|
akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
eredetileg az öv és a súlyérzékelő eggyüttes bekapcsolt állapota a feltétele a lufi nyílásának.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:10:40 » |
|
akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
Ilyen kérdések merülnek fel bennem is. De megnéztem az ülés alatti csatlakozót és ahol a foglaltságjelző lenne, ott üres. A többi meg mind helyes....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:12:29 » |
|
Olyan lehet, hogy "úgy kikapcsolták wds-el", hogy anélkül ne lehessen visszakapcsolni, programozni?
Igen mert nekem is csak azzal lehetne aktíválni mert első szériás és az adott dátumban bent van.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:14:32 » |
|
akkor lehet hogy a kapcsoló vezetékelése egy áthidalással rövidre van zárva a csatlakozóban az ülés alatt.lehet ezért is nemtudod ki-be kapcsolni a bimmbammot....... Gondoltam én is erre, hogy a jobb első csatkapcsoló állapota befolyásolja a programozást. Viszont mindenhol csak a vezető öv állapota feltétel a programozáshoz. Nincs áthidalva a jobb első övcsat kapcsoló. Nincs az övcsatban vezeték és az ülés alatti csatlakozónál sincs az övcsatkapcsolóhoz vezeték.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:15:07 » |
|
eredetileg az öv és a súlyérzékelő eggyüttes bekapcsolt állapota a feltétele a lufi nyílásának.
Így van
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:15:13 » |
|
akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
Nekem van a jobb első ülésben súly érzékelő és ha bekapcsolod az első övet akkor kijelez a középkonzolon és inaktív a jobb oldala a légzsáknak.A gyerek ült rajta és jelzett is már,mert nem volt megfelelő súly a müködéshez.Azthiszem 20 kg a határ.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:17:42 » |
|
Nekem van a jobb első ülésben súly érzékelő és ha bekapcsolod az első övet akkor kijelez a középkonzolon és inaktív a jobb oldala a légzsáknak.A gyerek ült rajta és jelzett is már,mert nem volt megfelelő súly a müködéshez.Azthiszem 20 kg a határ.
Közép konzolon? Na utasoldali légzsák inaktív lámpát sem látok a kocsiban sehol.....pedig azt is ellenőriznie kellene....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:19:10 » |
|
Ilyen kérdések merülnek fel bennem is. De megnéztem az ülés alatti csatlakozót és ahol a foglaltságjelző lenne, ott üres. A többi meg mind helyes.... és miért nincs benne foglaltságjelző? Biztos eredeti az állapot?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:38:07 » |
|
és miért nincs benne foglaltságjelző? Biztos eredeti az állapot? Az ülés alatti csatlakozóban az ülés felőli bekötéseknél nincs kábel. Most átjöttem másik gépre.... de az előző gépen van fényképem az ülés alatti csatlakozóról. Ha szakadt lenne valahol az ülésfoglaltság jelző áramköre, csatlakozása.....akkor abból hibakód keletkezne. De én csak annyit látok állapotban, hogy inaktív. Nem hinném, hogy nem lenne igaz amit az eladó mondott. Ausztria és az az ember nem a hazugságra ad okot. Valamint minden egyéb valósan tükrözi az állapotot.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:39:25 » |
|
Nekem van a jobb első ülésben súly érzékelő és ha bekapcsolod az első övet akkor kijelez a középkonzolon és inaktív a jobb oldala a légzsáknak.A gyerek ült rajta és jelzett is már,mert nem volt megfelelő súly a müködéshez.Azthiszem 20 kg a határ.
Általában 40 kg a foglaltságjelző alsó súlyhatára. Az f1-nél utasoldali légzsák inaktív lámpának hol kellene lenni?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
skyjezus
|
|
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2012.12.26 szerda, 16:28:23 » |
|
Sziasztok! Sikeresen úgy jártam hajnal 5 kor barátnőmnél. hogy bei indítottam a kocsit, hogy melegedjen. Mondom beszaladok még a táskámért várok egy 2-3 percet és indulás. Meglepetésemre a központi zár önálló életre kelt, és sikeresen bezárta magát, én meg ott állok, az autó melegszik és meg foghatom a fa***. Szóval : Mitől lehet ez a jelenség? azóta már többször csinálta , hogy benne ülök és bezárt, vagy csak nyitva van, és mintha megint kinyitnám a kulccsal. Mi lehet a megoldás? köszönöm előre is válaszokat, a még mindig amatőr: SKY
|
|
|
Naplózva
|
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2012.12.26 szerda, 16:35:41 » |
|
Sziasztok! Sikeresen úgy jártam hajnal 5 kor barátnőmnél. hogy bei indítottam a kocsit, hogy melegedjen. Mondom beszaladok még a táskámért várok egy 2-3 percet és indulás. Meglepetésemre a központi zár önálló életre kelt, és sikeresen bezárta magát, én meg ott állok, az autó melegszik és meg foghatom a fa***. Szóval : Mitől lehet ez a jelenség? azóta már többször csinálta , hogy benne ülök és bezárt, vagy csak nyitva van, és mintha megint kinyitnám a kulccsal. Mi lehet a megoldás? köszönöm előre is válaszokat, a még mindig amatőr: SKY Gyári centrálról beszélünk vagy akár utólagosan is vezérelt riasztóról? Ha be van programozva az automatikus ajtózárás (sebesség vagy idő), akkor bezárhat amiatt is. Elméletileg ha a kulcs a gyújtáskapcsolóban van nem szabadna bezárnia a centrálnak. Ha a kapcsoló jó az ajtóban és a gyújtáskulcsban, akkor ennek nem szabad előfordulnia. Ezek általános dolgok. A típusra jellemző gyakorlati dolgokat majd írják a többiek..... akik már tapasztaltak ilyeneket.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|