Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:06:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
320
321
322
323
324
325
326
[
327
]
328
329
330
331
332
333
334
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772696 alkalommal)
AndyA
és 9 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16300 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 18:34:58 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.12 vasárnap, 18:19:11
M009229
Még egy olyan kérdés, hogy 2001.6. modell kombim van és kazettás rádió van benne lehetséges nem 6000 RDS Cd-s magnonak kéne benne lenni? mert ez 5000 RDS kazettás
3893
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16301 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 18:35:18 »
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16302 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 18:41:38 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.12 vasárnap, 18:35:18
kösz és a gyári rádióról vmi infótok, hogy mért is kazettás ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16303 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 18:45:40 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.12 vasárnap, 18:41:38
kösz és a gyári rádióról vmi infótok, hogy mért is kazettás ?
...hát mert kicserélték az eredetit.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Teddy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16304 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 18:51:37 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.12 vasárnap, 18:45:40
...hát mert kicserélték az eredetit.....
sejtettem, mert olaszból volt behozva anno,
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16305 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 19:09:53 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.12 vasárnap, 18:51:37
sejtettem, mert olaszból volt behozva anno,
az nem jelent semmit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Teddy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16306 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 19:30:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.12 vasárnap, 19:09:53
az nem jelent semmit.
igaz, de sok bazárban kiszerelik a jo dolgokat (pl. alufelnik, rádio, stb....)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16307 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 19:34:22 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.12 vasárnap, 18:41:38
kösz és a gyári rádióról vmi infótok, hogy mért is kazettás ?
gyárilag jöttek ki 5000rds-sel. 2000-2001-ról beszélünk, akkor még bőven volt kazetta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16308 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 21:56:19 »
A kulcsban megtud főni az a rész, amit az immobilisier használ?
Nyit, zár. De nem indít.
Holnap majd felhívom Relhist-et. Addig hátha szerzek valami hasznos infot.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16309 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:04:58 »
Idézetet írta: zolas - 2013.05.12 vasárnap, 21:56:19
A kulcsban megtud főni az a rész, amit az immobilisier használ?
Nyit, zár. De nem indít.
Holnap majd felhívom Relhist-et. Addig hátha szerzek valami hasznos infot.
Tanítsd újra a kulcsot.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16310 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:22:18 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.12 vasárnap, 19:30:05
igaz, de sok bazárban kiszerelik a jo dolgokat (pl. alufelnik, rádio, stb....)
Tök jó, de milyen felszereltség? Kazettás fejegységgel is jött ki. Honnan veszed, hogy nem annak kéne benne lennie?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16311 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:24:29 »
Sziasztok !
Segitséget szeretnék kérni :
GHIA kilépőfényes tükörbe a T10 foglalatu üveg izzó 5 vagy 10 W teljesitményü szükséges ?
/Még nem sikerült szétszedni, de előtte beszerezném az izzókat /
Köszi, üdv.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16312 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:27:03 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2013.05.12 vasárnap, 22:24:29
Sziasztok !
Segitséget szeretnék kérni :
GHIA kilépőfényes tükörbe a T10 foglalatu üveg izzó 5 vagy 10 W teljesitményü szükséges ?
/Még nem sikerült szétszedni, de előtte beszerezném az izzókat /
Köszi, üdv.
Szerintem 5W-os. Bár én még 10 W-ost nem láttam abból. Attól még lehet.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16313 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:28:53 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 22:27:03
Szerintem 5W-os. Bár én még 10 W-ost nem láttam abból. Attól még lehet.
...létezik..
http://citybike.hu/spd/I155/Izzo_12V_10W_T10_uvegfeju_feher
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16314 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:31:03 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2013.05.12 vasárnap, 22:28:53
...létezik..
http://citybike.hu/spd/I155/Izzo_12V_10W_T10_uvegfeju_feher
Az 5-ös bőven elég. Nekem is az van benne és annyira, amennyire világít, az bőven elég.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16315 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:33:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 22:31:03
Az 5-ös bőven elég. Nekem is az van benne és annyira, amennyire világít, az bőven elég.
ok, köszi....már csak a lámpatest feszitgetéstől félek előre...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.12 vasárnap, 22:36:37 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16316 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:36:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 22:04:58
Tanítsd újra a kulcsot.
próbáltam. valamiért nem akarja
kalibrálást. kódolást. egyiket se szerette.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16317 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:39:48 »
Idézetet írta: zolas - 2013.05.12 vasárnap, 22:36:12
próbáltam. valamiért nem akarja
kalibrálást. kódolást. egyiket se szerette.
Akkor elmész egy Ford szalonba és alvázszám alapján kapsz egy másik kulcsot jó magyar forintokért cserébe. Ha a távirányítós halt be, akkor távirányítót elég cserélni. Abban van benne az immo. (mk2-től vagy motorcrafttól tudsz venni ócsón)
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16318 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:42:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 22:39:48
Akkor elmész egy Ford szalonba és alvázszám alapján kapsz egy másik kulcsot jó magyar forintokért cserébe. Ha a távirányítós halt be, akkor távirányítót elég cserélni. Abban van benne az immo. (mk2-től vagy motorcrafttól tudsz venni ócsón)
az a tré vele, hogy bicskakulcs.
de mindegy, mert holnap hátha megtudok valami biztosabbat Relhist-től. hátha találkozott már ilyen esettel.
köszönöm a segítséget.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16319 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:44:42 »
Idézetet írta: zolas - 2013.05.12 vasárnap, 22:42:11
az a tré vele, hogy bicskakulcs.
de mindegy, mert holnap hátha megtudok valami biztosabbat Relhist-től. hátha találkozott már ilyen esettel.
köszönöm a segítséget.
Tudtommal azt a kis izét, amit immonak hívnak, óvatosan át lehet pakolni egyik kulcsból a másikba. Csak kell egy másik, amiből átszerkeszted. De erről is biztos tudsz értekezni relhisttel.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16320 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:45:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 22:44:42
Tudtommal azt a kis izét, amit immonak hívnak, óvatosan át lehet pakolni egyik kulcsból a másikba. Csak kell egy másik, amiből átszerkeszted. De erről is biztos tudsz értekezni relhisttel.
remélem megúszom ennyivel.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16321 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:07:39 »
Sziasztok!
Egy láma
kérdés.
Ilyen gyertyát tettem a kocsimba, ennek kell állítani a hézagát 1,3mm-re, vagy jóvanazúgyahogyvan?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=NG+PTR6F13
Laser platinum premium a pontos neve.
Köszi előre is a válaszokat.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16322 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:18:18 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.05.13 hétfő, 12:07:39
Sziasztok!
Egy láma
kérdés.
Ilyen gyertyát tettem a kocsimba, ennek kell állítani a hézagát 1,3mm-re, vagy jóvanazúgyahogyvan?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=NG+PTR6F13
Laser platinum premium a pontos neve.
Köszi előre is a válaszokat.
Mivel új gyertya, be van állítva a neki megfelelő hézag.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16323 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:24:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 12:18:18
Mivel új gyertya, be van állítva a neki megfelelő hézag.
Szuper, köszi.
Akkor viszont már nem tudom mitől van az, hogy sokat kell "indítózni" hogy beröffenjen a vas.
Gyertya, kábelek, trafó ok.
Benzinszűrő egy hete cserélve..
Tápszivattyú esetleg? Vagy mi lehet még?
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16324 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:29:29 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.05.13 hétfő, 12:24:39
Szuper, köszi.
Akkor viszont már nem tudom mitől van az, hogy sokat kell "indítózni" hogy beröffenjen a vas.
Gyertya, kábelek, trafó ok.
Benzinszűrő egy hete cserélve..
Tápszivattyú esetleg? Vagy mi lehet még?
A benzinszűrő csere óta indul nehezen?
Gyári szűrő ment bele? (ha nem, hiba)
Ahogy ráadod a gyújtást, várd meg míg leáll az AC és utána indíts. Ne egyből ahogy ráadod a gyújtást.
Ha kevés benzin van a kocsiban, akkor is ezt csinálja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16325 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:33:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 12:29:29
A benzinszűrő csere óta indul nehezen?
Gyári szűrő ment bele? (ha nem, hiba)
Ahogy ráadod a gyújtást, várd meg míg leáll az AC és utána indíts. Ne egyből ahogy ráadod a gyújtást.
Ha kevés benzin van a kocsiban, akkor is ezt csinálja.
Gyári a szűrő, előtte is csinálta.Azért is cseréltem, hátha..
Mindig várok, míg elalszanak a dolgok a műszerfalon.
Mikor félig van, már tankolok.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16326 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:36:33 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.05.13 hétfő, 12:33:39
Gyári a szűrő, előtte is csinálta.Azért is cseréltem, hátha..
Mindig várok, míg elalszanak a dolgok a műszerfalon.
Mikor félig van, már tankolok.
Lehet visszaenged a szelep a szivattyúnál. Kellene benzinnyomást mérni elől a hídon és figyelni gyújtásra, majd indítózás közben és leállítás után mennyire gyorsan esik vissza.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16327 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:38:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 12:36:33
Lehet visszaenged a szelep a szivattyúnál. Kellene benzinnyomást mérni elől a hídon és figyelni gyújtásra, majd indítózás közben és leállítás után mennyire gyorsan esik vissza.
Hát az lesz a vége, köszi szépen.
Pedig meg akartam úszni a szervizt.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16328 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 17:42:33 »
Sziasztok. Szükségem lenne egy kis segítségre. Ma lámpabúrákat cseréltem újabbakra. Szerelés megvolt, kipróbáltam járó motornál, minden működött. Egy óra múlva akartam menni a kocsival és nem indult. Nem is tekerte a motort, csak kattogás hallatszik. Az akksi eddig is gyengélkedett néhányszor, lehet hogy most megadta magát? Vagy valamit a lámpáknál rontottam el és ezért szívta le az akksit?
Köszi a válaszokat.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16329 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 18:33:52 »
Amit még kifelejtettem, olyan is történt az utóbbi napokban, hogy indításkor felugrottak a mutatók ( sebesség, fordulatszám maximumra) majd visszaálltak, a motor nem pörgött fel annyira. Átlagfogyasztás kijelzőn is 17 litert mutatott, majd visszaállt.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16330 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 18:51:49 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2013.05.13 hétfő, 18:33:52
Amit még kifelejtettem, olyan is történt az utóbbi napokban, hogy indításkor felugrottak a mutatók ( sebesség, fordulatszám maximumra) majd visszaálltak, a motor nem pörgött fel annyira. Átlagfogyasztás kijelzőn is 17 litert mutatott, majd visszaállt.
Készülj akku cserére, minél hamarabb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16331 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 19:21:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 18:51:49
Készülj akku cserére, minél hamarabb.
remélem hogy csak ez lesz, benne volt a pakliban mert több mint 5 éves az akksi. talán nem generátor vagy önindítóhiba.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16332 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 19:27:33 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2013.05.13 hétfő, 19:21:45
remélem hogy csak ez lesz, benne volt a pakliban mert több mint 5 éves az akksi. talán nem generátor vagy önindítóhiba.
Érdeklődj nagyautónál, hátha tart még az akciójuk.
http://mondeo.hu/index.php?page=162
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16333 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 19:55:39 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2013.05.13 hétfő, 18:33:52
Amit még kifelejtettem, olyan is történt az utóbbi napokban, hogy indításkor felugrottak a mutatók ( sebesség, fordulatszám maximumra) majd visszaálltak, a motor nem pörgött fel annyira. Átlagfogyasztás kijelzőn is 17 litert mutatott, majd visszaállt.
Ezzel figyelmeztetett az autó, hogy az akkud a végét járja. Megpróbálhatod még, hogy ellenőrzöd a cellákban a folyadékszintet és feltöltöd az akkut, de 5 éves akkuval nincs sok értelme küzdeni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16334 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 20:11:52 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2013.05.13 hétfő, 19:21:45
remélem hogy csak ez lesz, benne volt a pakliban mert több mint 5 éves az akksi. talán nem generátor vagy önindítóhiba.
Akku
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: légkondi kérdés
«
Új hozzászólás #16335 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:03:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.08 szerda, 23:18:20
Én klímázom is, tudom mi és hogyan működik.
De ha nem eléggé hűl le, akkor is az átáramló levegő egy közös csatornába jut, ahonnan megy a középső bal és jobb befújóhoz. Kizárt, hogy eltérő hőfoka legyen.
Mert ugye egy hőcserélő/párologtató van a rendszerben.
ok, elméletben szerintem sem lehetne, de mivel sajátomon tapasztaltam, kénytelen vagyok azt mondani, amit. Majd legközlebb hozzád viszem töltetni, és előtte megmutatom, milyen is, mikor az egymás mellett lévő középső befúvókból eltérő hőmérsékletű levegő jön ki.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16336 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:07:32 »
mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: légkondi kérdés
«
Új hozzászólás #16337 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:08:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:03:29
ok, elméletben szerintem sem lehetne, de mivel sajátomon tapasztaltam, kénytelen vagyok azt mondani, amit. Majd legközlebb hozzád viszem töltetni, és előtte megmutatom, milyen is, mikor az egymás mellett lévő középső befúvókból eltérő hőmérsékletű levegő jön ki.
Megmérhető, persze.
De nem hideg és meleg!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16338 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:10:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:07:32
mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)
A nyugalmi feszültség, legalább töltés utáni 20-30 perc után mérendő az akku-n. Ha ez valóban 13.9 V lenne..... elcsodálkoznék.
Nem tudom mennyit tölt egy benzines, sosem mértem. Jó, ennyi.
Nem olyan probléma az a 14.1 V. (Főleg most, mikor meleg van... meleg az akksi...nem akkora feszültséggel tölt, mint télen vagy hidegben)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: légkondi kérdés
«
Új hozzászólás #16339 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:12:54 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 21:08:21
Megmérhető, persze.
De nem hideg és meleg!
nincs drasztikus különbség, de azért érezhető, főleg ha egymás után nézed a két rostélyon kijövő levegőt. Asszem 850g-os töltésű rendszernél 300g hiány mellett volt ilyen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Conor
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16340 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:21:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:07:32
mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)
Én úgy tudom, hogy 13,9-et kell neki és ezt kell stabilan tartania. (A benzinesnek)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: légkondi kérdés
«
Új hozzászólás #16341 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:36:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:12:54
nincs drasztikus különbség, de azért érezhető, főleg ha egymás után nézed a két rostélyon kijövő levegőt. Asszem 850g-os töltésű rendszernél 300g hiány mellett volt ilyen.
A leírásban konkrétan hideg és melegről volt szó.
A 300 már 35 %. Elméletileg már be sem szabadna kapcsolni a kompresszornak.
Néha már 10-15 %-os hiánynál nem kapcsol némelyik rendszer. Ha jó a nyomáskapcsoló. Ha rossz, akkor ugye kapcsolhat bármikor.......ami nem tesz jót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16342 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:41:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 21:10:30
A nyugalmi feszültség, legalább töltés utáni 20-30 perc után mérendő az akku-n. Ha ez valóban 13.9 V lenne..... elcsodálkoznék.
Nem tudom mennyit tölt egy benzines, sosem mértem. Jó, ennyi.
Nem olyan probléma az a 14.1 V. (Főleg most, mikor meleg van... meleg az akksi...nem akkora feszültséggel tölt, mint télen vagy hidegben)
frissen töltőről levéve. Bekötve, indítás előtt műszerteszttel 12,3v volt.
A 14,1 nem rossz, de a 14,4v-hez képest, amit az ecu vezérelt töltésnek a tdci-n fixen adnia kellene, nem jó.
Előző akksival 13,5v volt, minimális elektromos terheléssel (járó motor, minden kikapcsolható fogyasztó kikapcsolva).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16343 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:44:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:41:18
frissen töltőről levéve. Bekötve, indítás előtt műszerteszttel 12,3v volt.
A 14,1 nem rossz, de a 14,4v-hez képest, amit az ecu vezérelt töltésnek a tdci-n fixen adnia kellene, nem jó.
Előző akksival 13,5v volt, minimális elektromos terheléssel (járó motor, minden kikapcsolható fogyasztó kikapcsolva).
Szerintem ne problémázz, mondom hőmérséklet függő is.
Esetleg hűtsd le a külső hőmérséklet jeladót és nézd meg közben emelkedik-e a töltő feszültség, hideg motornál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16344 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:44:40 »
Idézetet írta: Conor - 2013.05.13 hétfő, 21:21:10
Én úgy tudom, hogy 13,9-et kell neki és ezt kell stabilan tartania. (A benzinesnek)
Nekem a felújított generátorral sem tartja a 13.9V-ot a benzines. Minden létező dolgot ráadva (első + hátsó szélvédő, minden világítás, klíma, hűtőventilátor) 13.1V körül mozog. De az a vicces, hogy nem is akarja ennél magasabbra tenni, mert fordulatszámot emelve sem megy fel a feszültség. Kíváncsi lennék, hogy ilyenkor a generátor meg a PCM mit beszélget egymással (milyen feszt kér a PCM, milyen kiterheltséget mutat a generátor), csak sajnos nincs szkópom
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 21:36:53
A leírásban konkrétan hideg és melegről volt szó.
A 300 már 35 %. Elméletileg már be sem szabadna kapcsolni a kompresszornak.
Néha már 10-15 %-os hiánynál nem kapcsol némelyik rendszer. Ha jó a nyomáskapcsoló. Ha rossz, akkor ugye kapcsolhat bármikor.......ami nem tesz jót.
A dízelbe most lett egy ilyen lefejtés-vákuumpróba-feltöltés csinálva, a gép szerint (Bosch) 500g volt benne. Mondjuk már nem is volt valami acélos a hűtés, de még kapcsolt a kompresszor (nyomáskapcsoló a szaki szerint jó).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16345 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:49:10 »
A dízelbe most lett egy ilyen lefejtés-vákuumpróba-feltöltés csinálva, a gép szerint (Bosch) 500g volt benne. Mondjuk már nem is volt valami acélos a hűtés, de még kapcsolt a kompresszor (nyomáskapcsoló a szaki szerint jó).
[/quote]
Gondolom ezt arra alapozta, hogy engedte kapcsolni a kompresszort. Ugye ilyen esetben nem megállapítható, hogy nem engedi. Ha pl. be van égve vagy mindig kapcsol a kisnyomású, akkor meg mindig kapcsol a kompresszor még akkor is, amikor már nem kellene, mert károsodhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16346 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:52:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.13 hétfő, 21:44:40
Nekem a felújított generátorral sem tartja a 13.9V-ot a benzines. Minden létező dolgot ráadva (első + hátsó szélvédő, minden világítás, klíma, hűtőventilátor) 13.1V körül mozog. De az a vicces, hogy nem is akarja ennél magasabbra tenni, mert fordulatszámot emelve sem megy fel a feszültség. Kíváncsi lennék, hogy ilyenkor a generátor meg a PCM mit beszélget egymással (milyen feszt kér a PCM, milyen kiterheltséget mutat a generátor), csak sajnos nincs szkópom
A dízelbe most lett egy ilyen lefejtés-vákuumpróba-feltöltés csinálva, a gép szerint (Bosch) 500g volt benne. Mondjuk már nem is volt valami acélos a hűtés, de még kapcsolt a kompresszor (nyomáskapcsoló a szaki szerint jó).
a benzinesnél nincs ecu vezérlés, meg smart charge elvileg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16347 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:52:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:52:10
a benzinesnél nincs ecu vezérlés, meg smart charge elvileg.
De van.
(sőt, még a 2002-től gyártott benzines/diesel fiestákban IS az van már)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16348 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:54:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 21:49:10
Gondolom ezt arra alapozta, hogy engedte kapcsolni a kompresszort. Ugye ilyen esetben nem megállapítható, hogy nem engedi. Ha pl. be van égve vagy mindig kapcsol a kisnyomású, akkor meg mindig kapcsol a kompresszor még akkor is, amikor már nem kellene, mert károsodhat.
Nem, valamit multiméterrel sípolgatott, és lefejtés után szakadt, feltöltve meg zárt. Vagy fordítva, nem emlékszem, mert volt bent egy dizli cmax, és a másik szaki azt mutogatta, hogy hogy lógott a turbó tengelye (nagyon)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16349 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:56:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.13 hétfő, 21:54:38
Nem, valamit multiméterrel sípolgatott, és lefejtés után szakadt, feltöltve meg zárt. Vagy fordítva, nem emlékszem, mert volt bent egy dizli cmax, és a másik szaki azt mutogatta, hogy hogy lógott a turbó tengelye (nagyon)
akkor jó...... rendszer és nyomáskapcsoló függő mit engedélyes, de a 35 % hiány már necces
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
320
321
322
323
324
325
326
[
327
]
328
329
330
331
332
333
334
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ