Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:15:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 320 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 333 334 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191234 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #16300 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 18:34:58 »

M009229
Még egy olyan kérdés, hogy 2001.6. modell kombim van és kazettás rádió van benne lehetséges nem 6000 RDS Cd-s magnonak kéne benne lenni? mert ez 5000 RDS kazettás

3893
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #16301 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 18:35:18 »

 eplus2
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #16302 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 18:41:38 »

eplus2

kösz és a gyári rádióról vmi infótok, hogy mért is kazettás ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16303 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 18:45:40 »

kösz és a gyári rádióról vmi infótok, hogy mért is kazettás ?
...hát mert kicserélték az eredetit.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #16304 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 18:51:37 »

...hát mert kicserélték az eredetit.....

sejtettem, mert olaszból volt behozva anno,
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16305 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 19:09:53 »

sejtettem, mert olaszból volt behozva anno,
az nem jelent semmit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #16306 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 19:30:05 »

az nem jelent semmit.

igaz, de sok bazárban kiszerelik a jo dolgokat (pl. alufelnik, rádio, stb....)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16307 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 19:34:22 »

kösz és a gyári rádióról vmi infótok, hogy mért is kazettás ?
gyárilag jöttek ki 5000rds-sel. 2000-2001-ról beszélünk, akkor még bőven volt kazetta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16308 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 21:56:19 »

A kulcsban megtud főni az a rész, amit az immobilisier használ?

Nyit, zár. De nem indít.

Holnap majd felhívom Relhist-et. Addig hátha szerzek valami hasznos infot.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16309 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:04:58 »

A kulcsban megtud főni az a rész, amit az immobilisier használ?

Nyit, zár. De nem indít.

Holnap majd felhívom Relhist-et. Addig hátha szerzek valami hasznos infot.

Tanítsd újra a kulcsot.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16310 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:22:18 »

igaz, de sok bazárban kiszerelik a jo dolgokat (pl. alufelnik, rádio, stb....)

Tök jó, de milyen felszereltség? Kazettás fejegységgel is jött ki. Honnan veszed, hogy nem annak kéne benne lennie?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #16311 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:24:29 »

Sziasztok !
Segitséget szeretnék kérni :
GHIA kilépőfényes tükörbe a T10 foglalatu üveg izzó 5 vagy 10 W teljesitményü szükséges ?

/Még nem sikerült szétszedni, de előtte beszerezném az izzókat /

Köszi, üdv.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16312 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:27:03 »

Sziasztok !
Segitséget szeretnék kérni :
GHIA kilépőfényes tükörbe a T10 foglalatu üveg izzó 5 vagy 10 W teljesitményü szükséges ?

/Még nem sikerült szétszedni, de előtte beszerezném az izzókat /

Köszi, üdv.

Szerintem 5W-os. Bár én még 10 W-ost nem láttam abból. Attól még lehet.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #16313 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:28:53 »

Szerintem 5W-os. Bár én még 10 W-ost nem láttam abból. Attól még lehet.

...létezik..
http://citybike.hu/spd/I155/Izzo_12V_10W_T10_uvegfeju_feher
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16314 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:31:03 »


Az 5-ös bőven elég. Nekem is az van benne és annyira, amennyire világít, az bőven elég.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #16315 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:33:46 »

Az 5-ös bőven elég. Nekem is az van benne és annyira, amennyire világít, az bőven elég.

ok, köszi....már csak a lámpatest feszitgetéstől félek előre... Angry
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.12 vasárnap, 22:36:37 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16316 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:36:12 »

Tanítsd újra a kulcsot.
próbáltam. valamiért nem akarja  szomoru1
kalibrálást. kódolást. egyiket se szerette.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16317 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:39:48 »

próbáltam. valamiért nem akarja  szomoru1
kalibrálást. kódolást. egyiket se szerette.

Akkor elmész egy Ford szalonba és alvázszám alapján kapsz egy másik kulcsot jó magyar forintokért cserébe. Ha a távirányítós halt be, akkor távirányítót elég cserélni. Abban van benne  az immo. (mk2-től vagy motorcrafttól tudsz venni ócsón)
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16318 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:42:11 »

Akkor elmész egy Ford szalonba és alvázszám alapján kapsz egy másik kulcsot jó magyar forintokért cserébe. Ha a távirányítós halt be, akkor távirányítót elég cserélni. Abban van benne  az immo. (mk2-től vagy motorcrafttól tudsz venni ócsón)
az a tré vele, hogy bicskakulcs.

de mindegy, mert holnap hátha megtudok valami biztosabbat Relhist-től. hátha találkozott már ilyen esettel.

köszönöm a segítséget.  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16319 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:44:42 »

az a tré vele, hogy bicskakulcs.

de mindegy, mert holnap hátha megtudok valami biztosabbat Relhist-től. hátha találkozott már ilyen esettel.

köszönöm a segítséget.  worship worship

Tudtommal azt a kis izét, amit immonak hívnak, óvatosan át lehet pakolni egyik kulcsból a másikba. Csak kell egy másik, amiből átszerkeszted. De erről is biztos tudsz értekezni relhisttel.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16320 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:45:55 »

Tudtommal azt a kis izét, amit immonak hívnak, óvatosan át lehet pakolni egyik kulcsból a másikba. Csak kell egy másik, amiből átszerkeszted. De erről is biztos tudsz értekezni relhisttel.
remélem megúszom ennyivel.  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #16321 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:07:39 »

Sziasztok!

Egy láma lama kérdés. Smiley

Ilyen gyertyát tettem a kocsimba, ennek kell állítani a hézagát 1,3mm-re, vagy jóvanazúgyahogyvan?  help
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=NG+PTR6F13

Laser platinum premium a pontos neve.

Köszi előre is a válaszokat. worship
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16322 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:18:18 »

Sziasztok!

Egy láma lama kérdés. Smiley

Ilyen gyertyát tettem a kocsimba, ennek kell állítani a hézagát 1,3mm-re, vagy jóvanazúgyahogyvan?  help
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=NG+PTR6F13

Laser platinum premium a pontos neve.

Köszi előre is a válaszokat. worship

Mivel új gyertya, be van állítva a neki megfelelő hézag.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #16323 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:24:39 »

Mivel új gyertya, be van állítva a neki megfelelő hézag.

Szuper, köszi.

Akkor viszont már nem tudom mitől van az, hogy sokat kell "indítózni" hogy beröffenjen a vas.
Gyertya, kábelek, trafó ok.
Benzinszűrő egy hete cserélve.. Sad
Tápszivattyú esetleg? Vagy mi lehet még?
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16324 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:29:29 »

Szuper, köszi.

Akkor viszont már nem tudom mitől van az, hogy sokat kell "indítózni" hogy beröffenjen a vas.
Gyertya, kábelek, trafó ok.
Benzinszűrő egy hete cserélve.. Sad
Tápszivattyú esetleg? Vagy mi lehet még?

A benzinszűrő csere óta indul nehezen?
Gyári szűrő ment bele?  (ha nem, hiba)

Ahogy ráadod a gyújtást, várd meg míg leáll az AC és utána indíts. Ne egyből ahogy ráadod a gyújtást.
Ha kevés benzin van a kocsiban, akkor is ezt csinálja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #16325 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:33:39 »

A benzinszűrő csere óta indul nehezen?
Gyári szűrő ment bele?  (ha nem, hiba)

Ahogy ráadod a gyújtást, várd meg míg leáll az AC és utána indíts. Ne egyből ahogy ráadod a gyújtást.
Ha kevés benzin van a kocsiban, akkor is ezt csinálja.

Gyári a szűrő, előtte is csinálta.Azért is cseréltem, hátha..
Mindig várok, míg elalszanak a dolgok a műszerfalon.
Mikor félig van, már tankolok. Smiley
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16326 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:36:33 »

Gyári a szűrő, előtte is csinálta.Azért is cseréltem, hátha..
Mindig várok, míg elalszanak a dolgok a műszerfalon.
Mikor félig van, már tankolok. Smiley


Lehet visszaenged a szelep a szivattyúnál. Kellene benzinnyomást mérni elől a hídon és figyelni gyújtásra, majd indítózás közben és leállítás után mennyire gyorsan esik vissza.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #16327 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:38:34 »

Lehet visszaenged a szelep a szivattyúnál. Kellene benzinnyomást mérni elől a hídon és figyelni gyújtásra, majd indítózás közben és leállítás után mennyire gyorsan esik vissza.

Hát az lesz a vége, köszi szépen.
Pedig meg akartam úszni a szervizt. Smiley
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16328 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 17:42:33 »

Sziasztok. Szükségem lenne egy kis segítségre. Ma lámpabúrákat cseréltem újabbakra. Szerelés megvolt, kipróbáltam járó motornál, minden működött. Egy óra múlva akartam menni a kocsival és nem indult. Nem is tekerte a motort, csak kattogás hallatszik. Az akksi eddig is gyengélkedett néhányszor, lehet hogy most megadta magát? Vagy valamit a lámpáknál rontottam el és ezért szívta le az akksit?
Köszi a válaszokat.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16329 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 18:33:52 »

Amit még kifelejtettem, olyan is történt az utóbbi napokban, hogy indításkor felugrottak a mutatók ( sebesség, fordulatszám maximumra) majd visszaálltak, a motor nem pörgött fel annyira. Átlagfogyasztás kijelzőn is 17 litert mutatott, majd visszaállt.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16330 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 18:51:49 »

Amit még kifelejtettem, olyan is történt az utóbbi napokban, hogy indításkor felugrottak a mutatók ( sebesség, fordulatszám maximumra) majd visszaálltak, a motor nem pörgött fel annyira. Átlagfogyasztás kijelzőn is 17 litert mutatott, majd visszaállt.

Készülj akku cserére, minél hamarabb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16331 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:21:45 »

Készülj akku cserére, minél hamarabb.

remélem hogy csak ez lesz, benne volt a pakliban mert több mint 5 éves az akksi. talán nem generátor vagy önindítóhiba.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16332 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:27:33 »

remélem hogy csak ez lesz, benne volt a pakliban mert több mint 5 éves az akksi. talán nem generátor vagy önindítóhiba.

Érdeklődj nagyautónál, hátha tart még az akciójuk. http://mondeo.hu/index.php?page=162
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #16333 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:55:39 »

Amit még kifelejtettem, olyan is történt az utóbbi napokban, hogy indításkor felugrottak a mutatók ( sebesség, fordulatszám maximumra) majd visszaálltak, a motor nem pörgött fel annyira. Átlagfogyasztás kijelzőn is 17 litert mutatott, majd visszaállt.
Ezzel figyelmeztetett az autó, hogy az akkud a végét járja. Megpróbálhatod még, hogy ellenőrzöd a cellákban a folyadékszintet és feltöltöd az akkut, de 5 éves akkuval nincs sok értelme küzdeni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16334 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:11:52 »

remélem hogy csak ez lesz, benne volt a pakliban mert több mint 5 éves az akksi. talán nem generátor vagy önindítóhiba.

Akku
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16335 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:03:29 »

Én klímázom is, tudom mi és hogyan működik.  wave
De ha nem eléggé hűl le, akkor is az átáramló levegő egy közös csatornába jut, ahonnan megy a középső bal és jobb befújóhoz. Kizárt, hogy eltérő hőfoka legyen.
Mert ugye egy hőcserélő/párologtató van a rendszerben. vigyor3
ok, elméletben szerintem sem lehetne, de mivel sajátomon tapasztaltam, kénytelen vagyok azt mondani, amit. Majd legközlebb hozzád viszem töltetni, és előtte megmutatom, milyen is, mikor az egymás mellett lévő középső befúvókból eltérő hőmérsékletű levegő jön ki.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16336 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:07:32 »

mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16337 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:08:21 »

ok, elméletben szerintem sem lehetne, de mivel sajátomon tapasztaltam, kénytelen vagyok azt mondani, amit. Majd legközlebb hozzád viszem töltetni, és előtte megmutatom, milyen is, mikor az egymás mellett lévő középső befúvókból eltérő hőmérsékletű levegő jön ki.  wave

Megmérhető, persze.
De nem hideg és meleg!  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16338 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:10:30 »

mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)


A nyugalmi feszültség, legalább töltés utáni 20-30 perc után mérendő az akku-n. Ha ez valóban 13.9 V lenne..... elcsodálkoznék.  vigyor3
Nem tudom mennyit tölt egy benzines, sosem mértem. Jó, ennyi.

Nem olyan probléma az a 14.1 V. (Főleg most, mikor meleg van... meleg az akksi...nem akkora feszültséggel tölt, mint télen vagy hidegben)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16339 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:12:54 »

Megmérhető, persze.
De nem hideg és meleg!  Wink
nincs drasztikus különbség, de azért érezhető, főleg ha egymás után nézed a két rostélyon kijövő levegőt. Asszem 850g-os töltésű rendszernél 300g hiány mellett volt ilyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #16340 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:21:10 »

mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)

Én úgy tudom, hogy 13,9-et kell neki és ezt kell stabilan tartania. (A benzinesnek)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16341 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:36:53 »

nincs drasztikus különbség, de azért érezhető, főleg ha egymás után nézed a két rostélyon kijövő levegőt. Asszem 850g-os töltésű rendszernél 300g hiány mellett volt ilyen.

A leírásban konkrétan hideg és melegről volt szó.
A 300 már 35 %. Elméletileg már be sem szabadna kapcsolni a kompresszornak.
Néha már 10-15 %-os hiánynál nem kapcsol némelyik rendszer. Ha jó a nyomáskapcsoló. Ha rossz, akkor ugye kapcsolhat bármikor.......ami nem tesz jót.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16342 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:41:18 »

A nyugalmi feszültség, legalább töltés utáni 20-30 perc után mérendő az akku-n. Ha ez valóban 13.9 V lenne..... elcsodálkoznék.  vigyor3
Nem tudom mennyit tölt egy benzines, sosem mértem. Jó, ennyi.

Nem olyan probléma az a 14.1 V. (Főleg most, mikor meleg van... meleg az akksi...nem akkora feszültséggel tölt, mint télen vagy hidegben)
frissen töltőről levéve. Bekötve, indítás előtt műszerteszttel 12,3v volt.
A 14,1 nem rossz, de a 14,4v-hez képest, amit az ecu vezérelt töltésnek a tdci-n fixen adnia kellene, nem jó.
Előző akksival 13,5v volt, minimális elektromos terheléssel (járó motor, minden kikapcsolható fogyasztó kikapcsolva).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16343 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:44:07 »

frissen töltőről levéve. Bekötve, indítás előtt műszerteszttel 12,3v volt.
A 14,1 nem rossz, de a 14,4v-hez képest, amit az ecu vezérelt töltésnek a tdci-n fixen adnia kellene, nem jó.
Előző akksival 13,5v volt, minimális elektromos terheléssel (járó motor, minden kikapcsolható fogyasztó kikapcsolva).

Szerintem ne problémázz, mondom hőmérséklet függő is.
Esetleg hűtsd le a külső hőmérséklet jeladót és nézd meg közben emelkedik-e a töltő feszültség, hideg motornál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16344 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:44:40 »

Én úgy tudom, hogy 13,9-et kell neki és ezt kell stabilan tartania. (A benzinesnek)

Nekem a felújított generátorral sem tartja a 13.9V-ot a benzines. Minden létező dolgot ráadva (első + hátsó szélvédő, minden világítás, klíma, hűtőventilátor) 13.1V körül mozog. De az a vicces, hogy nem is akarja ennél magasabbra tenni, mert fordulatszámot emelve sem megy fel a feszültség. Kíváncsi lennék, hogy ilyenkor a generátor meg a PCM mit beszélget egymással (milyen feszt kér a PCM, milyen kiterheltséget mutat a generátor), csak sajnos nincs szkópom  Sad

A leírásban konkrétan hideg és melegről volt szó.
A 300 már 35 %. Elméletileg már be sem szabadna kapcsolni a kompresszornak.
Néha már 10-15 %-os hiánynál nem kapcsol némelyik rendszer. Ha jó a nyomáskapcsoló. Ha rossz, akkor ugye kapcsolhat bármikor.......ami nem tesz jót.

A dízelbe most lett egy ilyen lefejtés-vákuumpróba-feltöltés csinálva, a gép szerint (Bosch) 500g volt benne. Mondjuk már nem is volt valami acélos a hűtés, de még kapcsolt a kompresszor (nyomáskapcsoló a szaki szerint jó).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16345 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:49:10 »

A dízelbe most lett egy ilyen lefejtés-vákuumpróba-feltöltés csinálva, a gép szerint (Bosch) 500g volt benne. Mondjuk már nem is volt valami acélos a hűtés, de még kapcsolt a kompresszor (nyomáskapcsoló a szaki szerint jó).
[/quote]

Gondolom ezt arra alapozta, hogy engedte kapcsolni a kompresszort. Ugye ilyen esetben nem megállapítható, hogy nem engedi. Ha pl. be van égve vagy mindig kapcsol a kisnyomású, akkor meg mindig kapcsol a kompresszor még akkor is, amikor már nem kellene, mert károsodhat.
 Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16346 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:52:10 »

Nekem a felújított generátorral sem tartja a 13.9V-ot a benzines. Minden létező dolgot ráadva (első + hátsó szélvédő, minden világítás, klíma, hűtőventilátor) 13.1V körül mozog. De az a vicces, hogy nem is akarja ennél magasabbra tenni, mert fordulatszámot emelve sem megy fel a feszültség. Kíváncsi lennék, hogy ilyenkor a generátor meg a PCM mit beszélget egymással (milyen feszt kér a PCM, milyen kiterheltséget mutat a generátor), csak sajnos nincs szkópom  Sad

A dízelbe most lett egy ilyen lefejtés-vákuumpróba-feltöltés csinálva, a gép szerint (Bosch) 500g volt benne. Mondjuk már nem is volt valami acélos a hűtés, de még kapcsolt a kompresszor (nyomáskapcsoló a szaki szerint jó).
a benzinesnél nincs ecu vezérlés, meg smart charge elvileg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16347 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:52:50 »

a benzinesnél nincs ecu vezérlés, meg smart charge elvileg.

De van.  Cool

(sőt, még a 2002-től gyártott benzines/diesel fiestákban IS az van már)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16348 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:54:38 »


Gondolom ezt arra alapozta, hogy engedte kapcsolni a kompresszort. Ugye ilyen esetben nem megállapítható, hogy nem engedi. Ha pl. be van égve vagy mindig kapcsol a kisnyomású, akkor meg mindig kapcsol a kompresszor még akkor is, amikor már nem kellene, mert károsodhat.
 Smiley


Nem, valamit multiméterrel sípolgatott, és lefejtés után szakadt, feltöltve meg zárt. Vagy fordítva, nem emlékszem, mert volt bent egy dizli cmax, és a másik szaki azt mutogatta, hogy hogy lógott a turbó tengelye (nagyon)  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16349 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:56:06 »

Nem, valamit multiméterrel sípolgatott, és lefejtés után szakadt, feltöltve meg zárt. Vagy fordítva, nem emlékszem, mert volt bent egy dizli cmax, és a másik szaki azt mutogatta, hogy hogy lógott a turbó tengelye (nagyon)  eplus2

akkor jó...... rendszer és nyomáskapcsoló függő mit engedélyes, de a 35 % hiány már necces
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 320 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 333 334 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.