Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:22:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192459 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18350 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 11:54:23 »

Eddig még nem találtam meg, igaz még sok időt nem fordítottam rá:) Hátha valaki fejből vágja.
ha az autó hasán a kiegfűtés környékén nincs ilyen csati,akkor bizony az az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #18351 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:23:47 »

ha az autó hasán a kiegfűtés környékén nincs ilyen csati,akkor bizony az az.
De nekem gázolaj üzemű kieg. fűtésem van, az meg elvileg a D-link-re van kötve, ha jól tévedek.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18352 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:30:00 »

De nekem gázolaj üzemű kieg. fűtésem van, az meg elvileg a D-link-re van kötve, ha jól tévedek.

A D-link  az egy számítástechnikai termékeket gyártó cég.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #18353 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:49:13 »

A D-link  az egy számítástechnikai termékeket gyártó cég.
Akkor pontosabban fogalmazva Data Link Connector (DLC)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18354 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:56:01 »

Akkor pontosabban fogalmazva Data Link Connector (DLC)

L-line -ra van rákötve, ha rá van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #18355 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 16:34:50 »

Sziasztok.

2006-os MK3  2.0L TDCI  hez keresek elektromos kiegészitő fűtés.
Nincs esetleg valakinak feleslegben , ha lenne gyári az még jobb lenne.
pont most árulja egy fórumtárs.  Wink
parancsolj:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15011.0
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #18356 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 22:29:35 »

Üdvözlet márkatársak !

Az lenne a kérdésem, hogy a gyári xenonos MK3 sedan változatnál a hátsó szintszabályzó ami a stabilizátor rúdra van fogatva, az érzékelő dobozka hogy áll ?
Sikeresen párhuzamosra állítottam a kocsi fenéklemezéhez és azóta nem működik a liftezése a lámpának, most már hiába próbálom 45 fokos szögig állítgatni.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #18357 Dátum: 2013.10.22 kedd, 11:11:49 »

Üdvözlet márkatársak !

Az lenne a kérdésem, hogy a gyári xenonos MK3 sedan változatnál a hátsó szintszabályzó ami a stabilizátor rúdra van fogatva, az érzékelő dobozka hogy áll ?
Sikeresen párhuzamosra állítottam a kocsi fenéklemezéhez és azóta nem működik a liftezése a lámpának, most már hiába próbálom 45 fokos szögig állítgatni.
Lehet újra kell kalibrálni a xenonod. Merre laksz?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #18358 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:51:37 »

Hello Mindenki!


Lenne egy-két kérdésem.
Az autóm egy 2001-es 2.0 TDDI kombi.
Az időjelző analóg óra visszafelé jár, ezzel lehet csinálni valamit vagy csere?
A másik pedig a légkondi(manuális). Amikor megnyomom a gombot kigyullad a gombon levő lámpa, hogy bekapcsol, de nem történik semmi. Talán egy kicsit hidegebb levegő jön, de fordulat változás nem történik sem a ventilátor nem kapcsol be.
Ilyen hidegebb időben esetleg nem kapcsol a ventilátor vagy ez független a hőmérséklettől?
Válaszokat előre köszönöm.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18359 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:54:31 »

Hello Mindenki!


Lenne egy-két kérdésem.
Az autóm egy 2001-es 2.0 TDDI kombi.
Az időjelző analóg óra visszafelé jár, ezzel lehet csinálni valamit vagy csere?
A másik pedig a légkondi(manuális). Amikor megnyomom a gombot kigyullad a gombon levő lámpa, hogy bekapcsol, de nem történik semmi. Talán egy kicsit hidegebb levegő jön, de fordulat változás nem történik sem a ventilátor nem kapcsol be.
Ilyen hidegebb időben esetleg nem kapcsol a ventilátor vagy ez független a hőmérséklettől?
Válaszokat előre köszönöm.

Lehet, hogy az óra fordítva van bekötve. A klímát nézesd meg. Lehet, hogy kevés benne a gáz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18360 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:57:02 »

Hello Mindenki!


Lenne egy-két kérdésem.
Az autóm egy 2001-es 2.0 TDDI kombi.
Az időjelző analóg óra visszafelé jár, ezzel lehet csinálni valamit vagy csere?
A másik pedig a légkondi(manuális). Amikor megnyomom a gombot kigyullad a gombon levő lámpa, hogy bekapcsol, de nem történik semmi. Talán egy kicsit hidegebb levegő jön, de fordulat változás nem történik sem a ventilátor nem kapcsol be.
Ilyen hidegebb időben esetleg nem kapcsol a ventilátor vagy ez független a hőmérséklettől?
Válaszokat előre köszönöm.
nem lehet,hogy rossz polaritással lett összedugva az óra?fordítsd meg a két szálat az órának.....
+5 fok alatt így nem lehet bekapcsolni a klíma kompresszort.csak párátlanító funkcióban indul a kompresszor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #18361 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:57:22 »

Az időjelző analóg óra visszafelé jár, ezzel lehet csinálni valamit vagy csere?
Több lehetőség is van. Az első, hogy az egy detonátor, és akkor feltűnés nélkül kezdj el szaladni. A második meg az, hogy az autód időutazó, megszakítja a tér-idő kontíniumot. A harmadik meg az, hogy annyira angol autóból való az óra, hogy még az is fordítva van! eplus2 eplus2 eplus2

Szerintem kicsi pénzért tudsz nem visszafelé számláló órát és simán csere. integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18362 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:58:27 »

Több lehetőség is van. Az első, hogy az egy detonátor, és akkor feltűnés nélkül kezdj el szaladni. A második meg az, hogy az autód időutazó, megszakítja a tér-idő kontíniumot. A harmadik meg az, hogy annyira angol autóból való az óra, hogy még az is fordítva van! eplus2 eplus2 eplus2

Szerintem kicsi pénzért tudsz nem visszafelé számláló órát és simán csere. integet2

Ez bolond.  falbav falbav
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18363 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:58:34 »

Hello Mindenki!


Lenne egy-két kérdésem.
Az autóm egy 2001-es 2.0 TDDI kombi.
Az időjelző analóg óra visszafelé jár, ezzel lehet csinálni valamit vagy csere?
A másik pedig a légkondi(manuális). Amikor megnyomom a gombot kigyullad a gombon levő lámpa, hogy bekapcsol, de nem történik semmi. Talán egy kicsit hidegebb levegő jön, de fordulat változás nem történik sem a ventilátor nem kapcsol be.
Ilyen hidegebb időben esetleg nem kapcsol a ventilátor vagy ez független a hőmérséklettől?
Válaszokat előre köszönöm.

Az óra ügyében aggódhatsz, tudod volt az a kocsi, Stephen King regényében, na abban is visszafelé járt az óra  Embarrassed

A légkondi pedig idővel majd megjavul, a kocsi összes hibájával együtt, ha hihetünk a regénynek. Lehet hogy te nem éled túl, de a kocsi visszapörög újkori állapotra.

Komolyra fordítva, a légkondit klímással ellenőriztesd, lehet elszökött a gáz. Egy bontott órát meg olcsón kapni.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #18364 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:58:42 »

Lehet, hogy az óra fordítva van bekötve.
Na meg még ilyen is lehet! integet2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #18365 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:00:07 »

Ez bolond.  falbav falbav
Bókokkal nálam nem mész semmire! integet2 eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18366 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:01:01 »

Bókokkal nálam nem mész semmire! integet2 eplus2

Ugye megmodtam.  eplus2 integet2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #18367 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:05:41 »

Több lehetőség is van. Az első, hogy az egy detonátor, és akkor feltűnés nélkül kezdj el szaladni. A második meg az, hogy az autód időutazó, megszakítja a tér-idő kontíniumot. A harmadik meg az, hogy annyira angol autóból való az óra, hogy még az is fordítva van! eplus2 eplus2 eplus2

Szerintem kicsi pénzért tudsz nem visszafelé számláló órát és simán csere. integet2

 2funny 2funny 2funny
Mond csak, orvos látott már?  nyes nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18368 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:15:00 »

Hello Mindenki!


Lenne egy-két kérdésem.
Az autóm egy 2001-es 2.0 TDDI kombi.
Az időjelző analóg óra visszafelé jár, ezzel lehet csinálni valamit vagy csere?
A másik pedig a légkondi(manuális). Amikor megnyomom a gombot kigyullad a gombon levő lámpa, hogy bekapcsol, de nem történik semmi. Talán egy kicsit hidegebb levegő jön, de fordulat változás nem történik sem a ventilátor nem kapcsol be.
Ilyen hidegebb időben esetleg nem kapcsol a ventilátor vagy ez független a hőmérséklettől?
Válaszokat előre köszönöm.

Ha pontos, miközben visszafelé jár, nekem kell! Senki nem fogja tudni soha leolvasni, hogy hány óra van, csak én... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18369 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:42:17 »

Ha pontos, miközben visszafelé jár, nekem kell! Senki nem fogja tudni soha leolvasni, hogy hány óra van, csak én... Smiley

AndyA

FORDítsd meg a tiéden a polaritást.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #18370 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:13:48 »

Sziasztok!

A következő problémával kapcsolatban kérem a segítségeteket.
Denso navis fejegység van az autómban. Eddig tökéletesen működött a bluetooth-os kihangosítás,
több telefont is rá tudtunk hangolni, működött is. Nem mindig kapcsolódott össze a telefonnal azonal,de kisvártatva mindig létrejött a kapcsolat.
Tegnap este sem kapcsolódott rá azonnal, így az autót többször is újraindítottam.
Erre a kijelzőmről eltűnt a telefon piktogram, illetve ha átkapcsolom a telefonra, a fejegységet akkor csak elnémítja a rádiót.
Olyan, mintha teljesen elfelejtette volna a telefonos funkciót.
Vajon a leálításokkal letiltottam? Hogyan lehet visszaállítani, újraaktiválni a telefonos funkciót?
Kérem segítsetek, fontos lenne, viszonylag sokat kell autóból telefonálnom.
Előre is köszönöm. pias
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18371 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 14:16:56 »

Sziasztok!

A következő problémával kapcsolatban kérem a segítségeteket.
Denso navis fejegység van az autómban. Eddig tökéletesen működött a bluetooth-os kihangosítás,
több telefont is rá tudtunk hangolni, működött is. Nem mindig kapcsolódott össze a telefonnal azonal,de kisvártatva mindig létrejött a kapcsolat.
Tegnap este sem kapcsolódott rá azonnal, így az autót többször is újraindítottam.
Erre a kijelzőmről eltűnt a telefon piktogram, illetve ha átkapcsolom a telefonra, a fejegységet akkor csak elnémítja a rádiót.
Olyan, mintha teljesen elfelejtette volna a telefonos funkciót.
Vajon a leálításokkal letiltottam? Hogyan lehet visszaállítani, újraaktiválni a telefonos funkciót?
Kérem segítsetek, fontos lenne, viszonylag sokat kell autóból telefonálnom.
Előre is köszönöm. pias
valszeg csak gyári diag cuccal.márkaszervíz.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18372 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 14:22:47 »

Sziasztok!

A következő problémával kapcsolatban kérem a segítségeteket.
Denso navis fejegység van az autómban. Eddig tökéletesen működött a bluetooth-os kihangosítás,
több telefont is rá tudtunk hangolni, működött is. Nem mindig kapcsolódott össze a telefonnal azonal,de kisvártatva mindig létrejött a kapcsolat.
Tegnap este sem kapcsolódott rá azonnal, így az autót többször is újraindítottam.
Erre a kijelzőmről eltűnt a telefon piktogram, illetve ha átkapcsolom a telefonra, a fejegységet akkor csak elnémítja a rádiót.
Olyan, mintha teljesen elfelejtette volna a telefonos funkciót.
Vajon a leálításokkal letiltottam? Hogyan lehet visszaállítani, újraaktiválni a telefonos funkciót?
Kérem segítsetek, fontos lenne, viszonylag sokat kell autóból telefonálnom.
Előre is köszönöm. pias
Nekem nem nagy navim van (hanem Blaupunkt Travelpilot EX), de hasonlóan jártam.
A közép box vonalában, elől a motortérhez közel, a padlóhoz is közel van a BT modul. Anyós oldalon a bal lábnál lebontod a takarópanelt, akkor hozzáférsz. Húzd ki belőle a csatikat, majd kisebb szünet után, rakd össze és teszt. Nálam bevált.   wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Deszka
Vendég
« Új hozzászólás #18373 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:59:16 »

Sziasztok!
Eladó CDs mp3-as autórádiót keresek egy 2002-es mondeo-hoz.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18374 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:08:04 »

Sziasztok!
Eladó CDs mp3-as autórádiót keresek egy 2002-es mondeo-hoz.

Ezt inkább a keres-kínálba.  integet2
Naplózva
Kapcsi
Vendég
« Új hozzászólás #18375 Dátum: 2013.10.25 péntek, 23:05:38 »

Sziasztok
Olyan problémám van a szeretett autómmal,hogy :
Indításkor a kilóméteróra nulláról felugrik 65km/h ra és ott marad. Van úgy,hogy néhány km/h után rendesen működik,de van olyan is hogy el kell menjek 20 km/h-t
Mik a lehetséges problémák? A segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18376 Dátum: 2013.10.26 szombat, 02:02:15 »

Sziasztok
Olyan problémám van a szeretett autómmal,hogy :
Indításkor a kilóméteróra nulláról felugrik 65km/h ra és ott marad. Van úgy,hogy néhány km/h után rendesen működik,de van olyan is hogy el kell menjek 20 km/h-t
Mik a lehetséges problémák? A segítségeteket előre is köszönöm.

Akkumulátor?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kapcsi
Vendég
« Új hozzászólás #18377 Dátum: 2013.10.26 szombat, 11:26:59 »

Az autó indul, önindító rendesen megteheti a motort. Nincs jele annak,hogy az akksi oda lenne.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18378 Dátum: 2013.10.26 szombat, 11:29:18 »

Akkumulátor?

Akkor minden műszer kivág végállásba és vissza......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18379 Dátum: 2013.10.26 szombat, 11:31:43 »

Az autó indul, önindító rendesen megteheti a motort. Nincs jele annak,hogy az akksi oda lenne.

A km és a napi számláló mér rendesen? Akkor is, mikor fixen áll a mutató?
Ha igen, akkor a km óra beteg vagy forrasztási hiba a panelen.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18380 Dátum: 2013.10.26 szombat, 12:33:44 »

Akkor minden műszer kivág végállásba és vissza......
Tudom,  de gondoltam csinál egy feszkó ellenörzést műszertesztel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kapcsi
Vendég
« Új hozzászólás #18381 Dátum: 2013.10.26 szombat, 14:21:36 »

A kilométeróra mikor megakad, a napiszámláló rendesen mér.
Az egészben az a fura,hogy az elsőinduláskor all hegyre a legnehezebben.
Szóval akkor a kilométerórát és annak a paneljét kell átnézni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18382 Dátum: 2013.10.26 szombat, 14:36:38 »

A kilométeróra mikor megakad, a napiszámláló rendesen mér.
Az egészben az a fura,hogy az elsőinduláskor all hegyre a legnehezebben.
Szóval akkor a kilométerórát és annak a paneljét kell átnézni?

A műszercsoportnak van egy komplett panelja.
Csatlakozások, forrasztások.... első körben.

Műszertesztnél kimegy és vissza rendesen, mint a többi mutató?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #18383 Dátum: 2013.10.26 szombat, 16:57:21 »

az órám nekem is visszafelé jár, már amikor megy. néha meg semerre nem megy. vettem egy másik bontottat, beszereltem, két nap múlva az is ugyan ezt csinálta. a fordítva bekötést remélem viccnek szántátok, mivel a csatlakozót nem lehet rosszul összedugni, csak egy féle képpen, illetve akkor menne folyton, csak másik irányba...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #18384 Dátum: 2013.10.26 szombat, 16:59:52 »

hűtőventillátornak meg már marhául unom a hangját, meg hogy amikor bekapcsol, a lámpáim is villanak egyet. 3-al mellettem van egy tdci, vele szemben egy tddi, mind3nak ilyen hangja van. eddig nem foglalkoztam vele, de nincs erre valami megoldás? hogy szépen észrevétlenül induljon el, meg mikor megy is a venti, ne legyen olyan hangja az autónak, mint egy helikopternek.
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #18385 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:04:48 »

Találkoztam ma Zsoellel, aki felhívta Jánosmestert. A mester elmondta, hogy behalódott a tuner a rádiómban, szerezzek egy másik rádiót és a kettőből csinál egyet. Hát ez a jövő év zenéje lesz. falbav
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18386 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:45:32 »

Találkoztam ma Zsoellel, aki felhívta Jánosmestert. A mester elmondta, hogy behalódott a tuner a rádiómban, szerezzek egy másik rádiót és a kettőből csinál egyet. Hát ez a jövő év zenéje lesz. falbav

Nekem is van egy 6006E-m, aminek a CD része tökéletes, de a tuner halott. Vettem két 5000-est meg egy 4000-est, de mivel mindháromban pont nem a megfelelő fajta tuner volt, ezért inkább feladtam a dolgot.

Egyszerűbb venni egy beépítőkeretet, meg egy rendes fejegységet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18387 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:47:21 »

Nekem is van egy 6006E-m, aminek a CD része tökéletes, de a tuner halott. Vettem két 5000-est meg egy 4000-est, de mivel mindháromban pont nem a megfelelő fajta tuner volt, ezért inkább feladtam a dolgot.

Egyszerűbb venni egy beépítőkeretet, meg egy rendes fejegységet.

Így van!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #18388 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:55:00 »

Szevasztok,

Az miért van hogy tisztán manuális módban használva a ventilátort, és manuálisan beállítva a hőfokot, gyakran nem veszi észre magát az autó, hogy fűteni kellene, majd addig addig növelem neki a hőfokot hogy végül már 24 foknál kezd el valóban meleg levegőt befújni, de akkor meg tök meleget fúj.

Van tippje valakinek hogy mi lehet a gond ?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #18389 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:58:01 »

Nekem is van egy 6006E-m, aminek a CD része tökéletes, de a tuner halott. Vettem két 5000-est meg egy 4000-est, de mivel mindháromban pont nem a megfelelő fajta tuner volt, ezért inkább feladtam a dolgot.

Egyszerűbb venni egy beépítőkeretet, meg egy rendes fejegységet.
Én viszont ragaszkodnék az eredetihez... integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18390 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:32:43 »

Szevasztok,

Az miért van hogy tisztán manuális módban használva a ventilátort, és manuálisan beállítva a hőfokot, gyakran nem veszi észre magát az autó, hogy fűteni kellene, majd addig addig növelem neki a hőfokot hogy végül már 24 foknál kezd el valóban meleg levegőt befújni, de akkor meg tök meleget fúj.

Van tippje valakinek hogy mi lehet a gond ?

Mert a belső hőmérséklet érzékelő azt jelzi, hogy tök jó a hőmérséklet és nem kell annyira fűteni. Vagy valami hasonló. Nekem is ilyen. Van, hogy hideget fúj, pedig melegre van állítva.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18391 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:40:32 »

Én viszont ragaszkodnék az eredetihez... integet2
Úgy értették, hogy gyárit, csak jót. FL-es Sony-t, vagy Blaupunkt-ot.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18392 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:43:18 »

Szevasztok,

Az miért van hogy tisztán manuális módban használva a ventilátort, és manuálisan beállítva a hőfokot, gyakran nem veszi észre magát az autó, hogy fűteni kellene, majd addig addig növelem neki a hőfokot hogy végül már 24 foknál kezd el valóban meleg levegőt befújni, de akkor meg tök meleget fúj.

Van tippje valakinek hogy mi lehet a gond ?

Ha manuálisan használod, miért kellene "észrevennie" , hogy fűteni kellene?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18393 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:44:01 »

Úgy értették, hogy gyárit, csak jót. FL-es Sony-t, vagy Blaupunkt-ot.

Gondolom nem igazán akarja az egész közepét átalakítani fl utánira. Az többe kerülne neki, mint egy másik rádió a cromaxból.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #18394 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:45:44 »

Úgy értették, hogy gyárit, csak jót. FL-es Sony-t, vagy Blaupunkt-ot.
Akkor meg középkonzolt is kellene cserélni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18395 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:47:28 »

Akkor meg középkonzolt is kellene cserélni.

Meg még sok egyebet.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18396 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:08:59 »

Akkor meg középkonzolt is kellene cserélni.
....de gyári lenne  ravasz1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #18397 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:13:13 »

Ha manuálisan használod, miért kellene "észrevennie" , hogy fűteni kellene?

Gondolom a belső hőmérsékletet is méri valahol, mert a befújt langyos hideg levegő egy csapásra lesz tök meleg, amikor észbe kap...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18398 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:15:20 »

Gondolom a belső hőmérsékletet is méri valahol, mert a befújt langyos hideg levegő egy csapásra lesz tök meleg, amikor észbe kap...

A jobb térdednél levő kis rács mögött a műszerfal alján van a szenzor. Amikor gyújtásra rakod és csendben hallgatózol, hallanod kell a kis ventillátorjának a hangját.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18399 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:15:56 »

Gondolom a belső hőmérsékletet is méri valahol, mert a befújt langyos hideg levegő egy csapásra lesz tök meleg, amikor észbe kap...

Amikor "észbe kap" , akkor egy terelőlapát a meleg levegőt engedi a csatornákba.
Ha AUTO-n van, akkor tenné ezt, ha a hőmérséklet érzékelők jelei alapján szükséges.
Nálad a léptetőmotor lehet rossz vagy szorul...akár a lapát a fűtés boxon belül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.