Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:39:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 372 373 374 375 376 377 378 [379] 380 381 382 383 384 385 386 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11167961 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18900 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:25:25 »

Akkor a fő kérdés az lesz, hogy a CJB-ben benne van-e relé aljzata. Mert a többi vezetékezése nem lenne probléma, de kókányolni külső reléket azért nem lenne szerencsés.
Köszönöm a segítséget, leszedek egy TIS-t  worship
küldd le hozzám én megcsinálom gyári szintűre Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18901 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:47 »

Azt hittem kb 20éves vackot! Cheesy
Pontosabban? Tipus,stb?

Minimum 72 Ah-st, de ami fontos, hogy Calciumos legyen.
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18902 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:29:38 »

Minimum 72 Ah-st, de ami fontos, hogy Calciumos legyen.

Gyártó, Tipus esetleg?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18903 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:31:13 »

Egy 2004-es mondeóról van szó, de nem saját, hanem egy barátomé, aki ki akarja irtani ezt belőle.

Tehát akkor a kartól a GEM-ig, és a GEM-től az ablaktörlőig kéne bevezetékezni?

Akinek 2004-es TIS van az meg tudná nézni, hogy ennek a rendszernek a rajza benne van-e?
Mert akkor ezt is felnyomom a céges gépre, ami 32 bites.

BigQba rakott be az esőérzékelős ablaktrörlőjéhez fokozatállítós kapcsolót és azt mondta, hogy működik neki. Elvileg alapból az esőérzékelős nem fokozatállítós. (aztán lehet, hogy rosszul tudom)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18904 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:32:05 »

Gyártó, Tipus esetleg?
bosch s4-s5 vagy varta megfelelője
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18905 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:32:20 »

Gyártó, Tipus esetleg?

Motorcraft, Ford, Bosch S4 stb.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18906 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:33:13 »

Motorcraft, Ford, Bosch S4 stb.
ford mióta gyárt akksit?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18907 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:34:47 »

küldd le hozzám én megcsinálom gyári szintűre Wink

Majd meglátjuk hogy néz ki, aztán semmi sem kizárt  vigyor3

Szépen meg lehet csinálni "külsőleg is" nem feltétlen kókányolás az.  wave

Nem is a szépségével van a probléma, hanem inkább hogy olyan "nem gyári". Ez nem rajtam áll, engem annyira nem zavar az ilyesmi (a műgyantás zsugorcsövet is minden probléma nélkül melegítettem rá a turbócső-repedésre  nyes)

BigQba rakott be az esőérzékelős ablaktrörlőjéhez fokozatállítós kapcsolót és azt mondta, hogy működik neki. Elvileg alapból az esőérzékelős nem fokozatállítós. (aztán lehet, hogy rosszul tudom)

Ez már szinte biztos nem lesz benne a 2004-es TIS-ben  Sad
Ahhoz kellett plusz vezetékezés az automata modul és a kar közé? Vagy másik modul?
Meg azt is tudni kéne, hogy a fokozatállítós automata kar az ugyanaz-e belül, mint a sima fokozatállítós (mert ugye kívül ott van, hogy auto).
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18908 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:35:18 »

ford mióta gyárt akksit?

Én láttam már gyári ford aksit, de az nem azt jelenii,hogy a ford is gyártja!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18909 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:45:55 »

Motorcraft, Ford, Bosch S4 stb.

Jobbos vagy balos kell hozzá?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18910 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:47:31 »

ford mióta gyárt akksit?

Azt nem írtam, hogy a Ford gyártja, csak van olyan, hogy Ford (emblémával ellátott) akksi. http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-akkumulator-80ah-t422.html
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18911 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:49:06 »

fehér hollónál ritkább az ilyen a bontott mondikban?

Nagyjából, ja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18912 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:50:29 »


Ez már szinte biztos nem lesz benne a 2004-es TIS-ben  Sad
Ahhoz kellett plusz vezetékezés az automata modul és a kar közé? Vagy másik modul?
Meg azt is tudni kéne, hogy a fokozatállítós automata kar az ugyanaz-e belül, mint a sima fokozatállítós (mert ugye kívül ott van, hogy auto).

Csak simán berakta. Tudtommal nem cserélt, alakított semmit. Sima mezei fokozatállítós kapcsolót rakott be. Illetve raktunk, mert én segítettem neki az egyik minitalin beszerelni.
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18913 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:51:47 »

Azt nem írtam, hogy a Ford gyártja, csak van olyan, hogy Ford (emblémával ellátott) akksi. http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-akkumulator-80ah-t422.html

Ez?
http://www.akkumulatorbank.hu/index.php?page=detail&id=0092S50070
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18914 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:53:41 »


Pölö. Szerintem.
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18915 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:02:37 »

Pölö. Szerintem.

Köszönöm a saegítséget!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
droford
Vendég
« Új hozzászólás #18916 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:02:57 »

Sziasztok!
Segítséget kérek abban hogy hogyan kell bekötni a VALEO 3S7J-15K866-AB típusú tolatóradart.
Használtam vettem és egy kicsit "kócos"  vigyor3
Tudtok kötési rajzot esetleg?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18917 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:40:58 »

Sziasztok!
Segítséget kérek abban hogy hogyan kell bekötni a VALEO 3S7J-15K866-AB típusú tolatóradart.
Használtam vettem és egy kicsit "kócos"  vigyor3
Tudtok kötési rajzot esetleg?

Meg kellett kapnod a csatlakozókat is hozzá.
Értelemszerűen egyik csati a szenzorok, a másik a táp és egyéb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #18918 Dátum: 2013.11.26 kedd, 22:09:15 »

Meg kellett kapnod a csatlakozókat is hozzá.
Értelemszerűen egyik csati a szenzorok, a másik a táp és egyéb.

Meg van minden vezeték  és csati, sőt még több is mint kellene, szerintem az egész hátsó résszel.
Majd talán szétgubancolom, és kiszűröm ami nem kell.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #18919 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:40:06 »

gyárilag nem xenonos autóba hogy a legegyszerűbb bekötni a gyári xenon szettet?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18920 Dátum: 2013.11.27 szerda, 02:09:47 »

Valaki tudna nekem segíteni abban h hogyan lehet kicserélni a gyári rádiót másikra ,mire kell vigyázni és mit jelent az h hány dines ? előre is köszönöm a valszakot .
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18921 Dátum: 2013.11.27 szerda, 07:39:54 »

Valaki tudna nekem segíteni abban h hogyan lehet kicserélni a gyári rádiót másikra ,mire kell vigyázni és mit jelent az h hány dines ? előre is köszönöm a valszakot .

Írd meg az aláírásodban az autód -legalább- évjáratát, adatait. Könnyebb úgy segíteni.

1 DIN -es a szokásos, hagyományos méret "lapos"
2 DIN -es kétszer olyan magas.  (Facelift előtt Mondeo-ba nem lehet rakni ilyet)
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 07:53:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18922 Dátum: 2013.11.27 szerda, 07:51:39 »

Valaki tudna nekem segíteni abban h hogyan lehet kicserélni a gyári rádiót másikra ,mire kell vigyázni és mit jelent az h hány dines ? előre is köszönöm a valszakot .

Többféle méret van Mondeoban, amelyek lehetnek csereszabatosak is, de kellhet hozzájuk másik középkonzol is. Ha pontosan megmondod, mid van, és hogy mire szeretnéd cserélni, akkor esélyes, hogy megmondja valaki. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18923 Dátum: 2013.11.27 szerda, 09:21:41 »

Köszönöm

Többféle méret van Mondeoban, amelyek lehetnek csereszabatosak is, de kellhet hozzájuk másik középkonzol is. Ha pontosan megmondod, mid van, és hogy mire szeretnéd cserélni, akkor esélyes, hogy megmondja valaki. Smiley

AndyA
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18924 Dátum: 2013.11.27 szerda, 09:22:15 »

2001 1.8 benzin sedan

Írd meg az aláírásodban az autód -legalább- évjáratát, adatait. Könnyebb úgy segíteni.

1 DIN -es a szokásos, hagyományos méret "lapos"
2 DIN -es kétszer olyan magas.  (Facelift előtt Mondeo-ba nem lehet rakni ilyet)
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #18925 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:04:37 »

gyárilag nem xenonos autóba hogy a legegyszerűbb bekötni a gyári xenon szettet?


Én csináltam egy olyan adapter kábelt aminek az egyik felén halogén csati van a másikon meg a xenoné. A motortéri bizt. táblán pedig átalakítottam a kábelezést (TIS szerint gyárira), mert a jobb oldali nehezen gyulladt be. Lényegében az akksitól kell egy combosabb kábel a reléhez. A biztosítékokat (2db motortér) pedig cseréld erősebbre.   
A mosónak elvileg minden autóban megvan az előkészítés. Tartálycsere és a nyúlványra van fölrakva a mosó motor csatlakozója és az utastéri bizt.tábla alján kék relé foglalatba kell a relé, a mosókat meg csak fölcsavarod....a lököst pedig ki kell vágni, de az is be van jelölve a hátulján hol kell.
A szintezőket pedig a bal oldalra kell rakni elöl és hátul....lengőkarokon meg van a helyük ezeket már kell kábelezni. TIS-ben benne van. Én még mindig nem kötöttem be őket.  vigyor3
Röviden ennyi.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18926 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:16:19 »

2001 1.8 benzin sedan


Ezek kellenek hozzá.
Ha szeretnéd a kormányoszlopról is vezérelni (ha eddig olyan volt), akkor kb. + 25e egy modul hozzá, aminek a fejegység márkája és Mondeo közé kell passzolnia.

http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_107&product_id=663
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18927 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:25:44 »

Köszönöm.
De nem lehet kormányról vezérelni ,meg nem is akarom ,akkor ezt belerakom és hozzácsatlakoztatom az uj egységet akkor jónak kell lenni?

Ezek kellenek hozzá.
Ha szeretnéd a kormányoszlopról is vezérelni (ha eddig olyan volt), akkor kb. + 25e egy modul hozzá, aminek a fejegység márkája és Mondeo közé kell passzolnia.

http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_107&product_id=663

Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #18928 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:32:36 »

Köszönöm.
De nem lehet kormányról vezérelni ,meg nem is akarom ,akkor ezt belerakom és hozzácsatlakoztatom az uj egységet akkor jónak kell lenni?


Nem, ha minden igaz kell venni hozzá egy Ford-ISO átalakítót, és egy antenna adaptert is.
http://www.autoradiokeret.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=319&category_id=8&keyword=550067&option=com_virtuemart&Itemid=102
http://www.autoradiokeret.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=236&category_id=3&keyword=mondeo+iso&option=com_virtuemart&Itemid=102

Szerk.: Most nézem a linket amit GSR is küldött... szóval igen, azok kellenek  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 11:36:10 írta bzozoo » Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18929 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:43:24 »


Köszönöm szépen!




Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18930 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:44:49 »

Lehet hülye kérdés de akkor rádióból olyat kell néznem h egy din- es vagy mindegy milyet veszek


Köszönöm szépen!




Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #18931 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:48:39 »

Ha már témánál vagyunk, tudja valaki, hogy a képen az az alsó vacak mire való?
http://www.autohifibolt.net/image/cache/data/be%C3%A9p%C3%ADt%C5%91keret/1din/Ford/RK%20053%20R%C3%A1di%C3%B3keret%20Ford%20Focus%201998-,Fiesta%20021995-072001-500x500-500x500.jpg
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18932 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:01:34 »

Lehet hülye kérdés de akkor rádióból olyat kell néznem h egy din- es vagy mindegy milyet veszek




Az autóban 1.5 DIN méretű a gyári.
Látsz egy kis fedelet, ami kitakar egy részt (0.5 DIN) így kizárásos alapon csak 1 DIN-es fejegység építhető be.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18933 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:02:54 »


Ilyen támasztja meg a gyári fejegységet hátul
Ezt fel kell csavarozni az utólag beépített fejegységre, hogy azt is meg legyen ezáltal támasztva hátul.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #18934 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:16:37 »

Köszönöm a választ! nem vagyok egy zseni ilyen téren Cheesy



Az autóban 1.5 DIN méretű a gyári.
Látsz egy kis fedelet, ami kitakar egy részt (0.5 DIN) így kizárásos alapon csak 1 DIN-es fejegység építhető be.
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #18935 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:20:04 »

Ilyen támasztja meg a gyári fejegységet hátul
Ezt fel kell csavarozni az utólag beépített fejegységre, hogy azt is meg legyen ezáltal támasztva hátul.

Ahh értem, köszönöm!  worship
Még anno amikor beraktam a másik rádiót a gyári helyére, mit össze gondolkodtam, hogy ez mire való... sehova se passzolt. A rádió meg nem lötyög, stabilan ott van. De azért lehet majd beépítem ha még megtalálom valahol  nyes
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #18936 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:21:51 »

Válasz
Sziasztok!

Az alábbi hibával találkoztam, amire kérném segítségeteket:
Reggelente ha bekapcsolom a Denso-t az alábbi kép fogad:

http://kepfeltoltes.hu/view/131126/Denso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem reagál sem a rádió, sem a CD, több funkció hibásan működik. Viszont, ha az akkuról leválasztom az autót, kb, 1 órára, akkor helyreáll és minden megfelelően működik.. ..reggelig.
Akkut mértem reggel : 12,4V
Töltésnél: 14,4V-14,5V

Segítségeteket előre is köszönöm.

Tamás



Szervizmenüjébe be tudsz lépni amikor nem működik rendesen?

Ma reggel működött, igaz 23:00 ra értem haza a géppel, lehet hogy keveset pihent. hehe
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #18937 Dátum: 2013.11.27 szerda, 15:06:15 »

Sziasztok! Nemrég írtam ide a problémám miatt, de nem igazán lettem okosabb. Tehát a kocsimban volna egy kiegészítő fűtés, aminek szerintem zárlatosak a gyertyái, és emiatt nagyon megemelkedik a fordulatszám, ha a hőmérséklet 5 fok alatt van. Kivettem a fűtés reléit, és a hiba megszűnt. Ez eddig szép és jó, de az autó ereje úgy megcsökkent, hogy az nem közönséges. Az autó semmilyen fordulatszám tartományban nem húz, a fogyasztása megnőtt majd egy literrel. Gondoltam visszarakom a reléket, hátha ez befolyásolta a dolgokat... A relék ismét a helyükön vannak, de az autó még mindig gyenge, erőtlen.
Az autóban amúgy van újkora óta egy p-box, a kocsi egész idáig úgy húzott, hogy 3.-ban, még elpörgött kicsit a kerék ha úgy odaléptem neki.
Most viszont semmi. Szerintetek elpiszkáltam valami kábelt esetleg? vagy mi történhetett. Az autó külföldön van, a szerelőt még elkerülném. köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 15:14:17 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18938 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:24:06 »

Sziasztok! Nemrég írtam ide a problémám miatt, de nem igazán lettem okosabb. Tehát a kocsimban volna egy kiegészítő fűtés, aminek szerintem zárlatosak a gyertyái, és emiatt nagyon megemelkedik a fordulatszám, ha a hőmérséklet 5 fok alatt van. Kivettem a fűtés reléit, és a hiba megszűnt. Ez eddig szép és jó, de az autó ereje úgy megcsökkent, hogy az nem közönséges. Az autó semmilyen fordulatszám tartományban nem húz, a fogyasztása megnőtt majd egy literrel. Gondoltam visszarakom a reléket, hátha ez befolyásolta a dolgokat... A relék ismét a helyükön vannak, de az autó még mindig gyenge, erőtlen.
Az autóban amúgy van újkora óta egy p-box, a kocsi egész idáig úgy húzott, hogy 3.-ban, még elpörgött kicsit a kerék ha úgy odaléptem neki.
Most viszont semmi. Szerintetek elpiszkáltam valami kábelt esetleg? vagy mi történhetett. Az autó külföldön van, a szerelőt még elkerülném. köszönöm
vedd ki a boxot,és úgy teszteld.lehet,hogy kilukadt egy turbócsöved.nincs fekete füst?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18939 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:36:54 »

Nekem egyszer a vákum csövei törtek el (el értek)és nem ment a turbóm.Nézd át azokat is.




Sziasztok! Nemrég írtam ide a problémám miatt, de nem igazán lettem okosabb. Tehát a kocsimban volna egy kiegészítő fűtés, aminek szerintem zárlatosak a gyertyái, és emiatt nagyon megemelkedik a fordulatszám, ha a hőmérséklet 5 fok alatt van. Kivettem a fűtés reléit, és a hiba megszűnt. Ez eddig szép és jó, de az autó ereje úgy megcsökkent, hogy az nem közönséges. Az autó semmilyen fordulatszám tartományban nem húz, a fogyasztása megnőtt majd egy literrel. Gondoltam visszarakom a reléket, hátha ez befolyásolta a dolgokat... A relék ismét a helyükön vannak, de az autó még mindig gyenge, erőtlen.
Az autóban amúgy van újkora óta egy p-box, a kocsi egész idáig úgy húzott, hogy 3.-ban, még elpörgött kicsit a kerék ha úgy odaléptem neki.
Most viszont semmi. Szerintetek elpiszkáltam valami kábelt esetleg? vagy mi történhetett. Az autó külföldön van, a szerelőt még elkerülném. köszönöm
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Déncsy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #18940 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:05:28 »

Első körön üdvözletem minden fórumosnak

Nem régóta vagyok tag , és 1 éve vásároltam a Ford Mondeomat  16V 2.0 TDDi 115Le. Elektromos  problematika hegyek a kocsimon,  előző gazdáját megkeresném és nagyon ……..  ezért tartják a kocsit rossz döntésnek sokan, mert a tulajok kis százaléka nem csinál meg semmi problémát csak kokányoltat.   Na kezdem Központi zár nem szerese a működést,  ha bemelegszik az utastér akkor hirtelen kinyit minden ajtót  akár menet közben is előfordul, csak 1 db kulcsom van ami nem is eredeti és nem távvezérlős  szóval  erre is kellene valami megoldás.  Ülés fűtés az első ülésekbe be van kötve de nyomó gomb az nincs (szemrevételezéssel megfigyelve). Illetve össze szereléskor lemaradt az ablakmosó szivattyú és a külső-hőmérséklet jeladó, ezt még valószínű a kereskedő akitől vettem építetek össze az elejét.

Információkat előre is köszönöm

Ja megjegyzésként nem vagyok perverz vagy mazochista  de szeretném helyre rakatni a kocsimat mert egy jó gép, és igen kocsit elhamarkodottan vettem meg. De szerintem mindent meg lehet csinálni kis odafigyeléssel. Cheesy
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18941 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:11:09 »

Első körön üdvözletem minden fórumosnak

Nem régóta vagyok tag , és 1 éve vásároltam a Ford Mondeomat  16V 2.0 TDDi 115Le. Elektromos  problematika hegyek a kocsimon,  előző gazdáját megkeresném és nagyon ……..  ezért tartják a kocsit rossz döntésnek sokan, mert a tulajok kis százaléka nem csinál meg semmi problémát csak kokányoltat.   Na kezdem Központi zár nem szerese a működést,  ha bemelegszik az utastér akkor hirtelen kinyit minden ajtót  akár menet közben is előfordul, csak 1 db kulcsom van ami nem is eredeti és nem távvezérlős  szóval  erre is kellene valami megoldás.  Ülés fűtés az első ülésekbe be van kötve de nyomó gomb az nincs (szemrevételezéssel megfigyelve). Illetve össze szereléskor lemaradt az ablakmosó szivattyú és a külső-hőmérséklet jeladó, ezt még valószínű a kereskedő akitől vettem építetek össze az elejét.

Információkat előre is köszönöm

Ja megjegyzésként nem vagyok perverz vagy mazochista  de szeretném helyre rakatni a kocsimat mert egy jó gép, és igen kocsit elhamarkodottan vettem meg. De szerintem mindent meg lehet csinálni kis odafigyeléssel. Cheesy

Az aláírásodba írd le az autód adatait, úgy mindenkinek könnyebb.....

Cseréld ki a bal első ajtózárat 2004 utánira.
Miből gondolod, hogy van ülésfűtésed ha nincs nyomógombod?
Nincs benne ablakmosó szivattyú és külső hőmérséklet érzékelő? Miből gondolod ezeket?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Déncsy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #18942 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:40:12 »

Takarítás közben az üléseket kicsit behatoan megnéztem és kábelek mennek felfelé a szivacsba, azt végül is ennyi a konklúzió.
A központi zár problémát azt szerinted mivel oldhatnám meg a leggyorsabban, mert a 2004 utáni zár az még csak egy része de kulcsom az nem lesz több.
Vagyis kéne valami (bicskakulcs szet) Szerintem.

Vélemény?
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18943 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:48:44 »

Takarítás közben az üléseket kicsit behatoan megnéztem és kábelek mennek felfelé a szivacsba, azt végül is ennyi a konklúzió.
A központi zár problémát azt szerinted mivel oldhatnám meg a leggyorsabban, mert a 2004 utáni zár az még csak egy része de kulcsom az nem lesz több.
Vagyis kéne valami (bicskakulcs szet) Szerintem.

Vélemény?

Veszel egy bontott zárgarnitúrát, kulcsokkal.  mk2

Lehet a biztonsági öv csat és patron, meg az oldal légzsák vezetékeit nézted annak.

Olyanról nem hallottam és elképzelhetetlennek tartom, hogy valaki kiveszi az ülésfűtés kapcsolókat. Miért?
Ha nem működik, attól még nem kell kiszerelni.




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18944 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:00:46 »

Ma reggel működött, igaz 23:00 ra értem haza a géppel, lehet hogy keveset pihent. hehe


A szervizmenüjében nincs tárolt hibakód?
Naplózva
schnee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #18945 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:01:11 »

Sziasztok!
Előre szólok, hogy lehet egy kicsit hosszú lesz, de szeretnék minden részletett leírni...

Pár hete kezdődött a problémám: reggel alapjáraton intenzíven villogot a kocsiban az összes lámpa. Ez fordulaton csökkent. Aztán megszünt és hektikusan jött elő néha-néha. Semmi rendszert nem találtam benne. Elvittem egy helyi szervíba, ahol a következő diagnózissal küldtek el a vizsgálat végén: "kb 1V-ot ingadozik a töltőfeszültség, viszont a Ford speciális töltési rendszere miatt nem tudják megmondani, hogy a generátor vagy a computer a hibás. Próbáljam meg egy márkaszervízben megnézetni". Ez kb 3 hete volt. A látható villogás teljesen megszünt azóta.
Ez azonban nem nyugtatott meg ezért elmentem a Cromax-ba az Asztalos Sándor utcába. Ott rámértek az akkumlátorra alapjáraton és 14.6V volt a feszültség. Amikor felkapcsoltuk a lámpákat a feszültség felment 14.9V-ra. Ezután megnézték a komputert, amiben "az ACM panaszkodott a PCMre", ezért az egészet újratelepítették. Sajnos a feszültség maradt ahol volt.... Itt szintén arra a diagnózisra jutottak, hogy vagy a komputer vagy a generátor. Teszt képen kicserélték a generátort, ami egy picit javított a helyzeten, de nem sokat. Összeségeben 0.1V-tal csökkent a töltőfeszültség. Így arra a konluzióra juttotak, hogy computer kell cserélni (gyári új ~ 500 eFt (Áfával)) és megnézik mennyiért tudnak bontottat. Most itt tartok.
Ha a kis ODB2-es interfészemen keresztűl nézem a töltőfeszültséget, akkor 14.4V-ot mond, ami terhelés hatására 14.3-ra esik (a valóságban az akkumlátoron nő a feszültség).

A kérdésem, hogy találkoztatok-e már ilyen problémával? Segít-e ezen a computer cseréje, vagy más a megoldás? Nekem úgy tűnik, hogy computer valamiért fals feszültséget érzékel (pl  az akkumlátorról jövő pozitív kábel hibás érintkezése miatt stb). Szerintetek merre induljak el?

Köszi
Naplózva

Schnee

----
Mondeo MK3 TDCi 2.0 Kombi 2004 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18946 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:13:08 »

Sziasztok!
Előre szólok, hogy lehet egy kicsit hosszú lesz, de szeretnék minden részletett leírni...

Pár hete kezdődött a problémám: reggel alapjáraton intenzíven villogot a kocsiban az összes lámpa. Ez fordulaton csökkent. Aztán megszünt és hektikusan jött elő néha-néha. Semmi rendszert nem találtam benne. Elvittem egy helyi szervíba, ahol a következő diagnózissal küldtek el a vizsgálat végén: "kb 1V-ot ingadozik a töltőfeszültség, viszont a Ford speciális töltési rendszere miatt nem tudják megmondani, hogy a generátor vagy a computer a hibás. Próbáljam meg egy márkaszervízben megnézetni". Ez kb 3 hete volt. A látható villogás teljesen megszünt azóta.
Ez azonban nem nyugtatott meg ezért elmentem a Cromax-ba az Asztalos Sándor utcába. Ott rámértek az akkumlátorra alapjáraton és 14.6V volt a feszültség. Amikor felkapcsoltuk a lámpákat a feszültség felment 14.9V-ra. Ezután megnézték a komputert, amiben "az ACM panaszkodott a PCMre", ezért az egészet újratelepítették. Sajnos a feszültség maradt ahol volt.... Itt szintén arra a diagnózisra jutottak, hogy vagy a komputer vagy a generátor. Teszt képen kicserélték a generátort, ami egy picit javított a helyzeten, de nem sokat. Összeségeben 0.1V-tal csökkent a töltőfeszültség. Így arra a konluzióra juttotak, hogy computer kell cserélni (gyári új ~ 500 eFt (Áfával)) és megnézik mennyiért tudnak bontottat. Most itt tartok.
Ha a kis ODB2-es interfészemen keresztűl nézem a töltőfeszültséget, akkor 14.4V-ot mond, ami terhelés hatására 14.3-ra esik (a valóságban az akkumlátoron nő a feszültség).

A kérdésem, hogy találkoztatok-e már ilyen problémával? Segít-e ezen a computer cseréje, vagy más a megoldás? Nekem úgy tűnik, hogy computer valamiért fals feszültséget érzékel (pl  az akkumlátorról jövő pozitív kábel hibás érintkezése miatt stb). Szerintetek merre induljak el?

Köszi
a fesszab lehet a hibás a generatoban.

www.oninditogenerator.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18947 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:32:51 »

Első körön üdvözletem minden fórumosnak

Nem régóta vagyok tag , és 1 éve vásároltam a Ford Mondeomat  16V 2.0 TDDi 115Le. Elektromos  problematika hegyek a kocsimon,  előző gazdáját megkeresném és nagyon ……..  ezért tartják a kocsit rossz döntésnek sokan, mert a tulajok kis százaléka nem csinál meg semmi problémát csak kokányoltat.   Na kezdem Központi zár nem szerese a működést,  ha bemelegszik az utastér akkor hirtelen kinyit minden ajtót  akár menet közben is előfordul, csak 1 db kulcsom van ami nem is eredeti és nem távvezérlős  szóval  erre is kellene valami megoldás.  Ülés fűtés az első ülésekbe be van kötve de nyomó gomb az nincs (szemrevételezéssel megfigyelve). Illetve össze szereléskor lemaradt az ablakmosó szivattyú és a külső-hőmérséklet jeladó, ezt még valószínű a kereskedő akitől vettem építetek össze az elejét.

Információkat előre is köszönöm

Ja megjegyzésként nem vagyok perverz vagy mazochista  de szeretném helyre rakatni a kocsimat mert egy jó gép, és igen kocsit elhamarkodottan vettem meg. De szerintem mindent meg lehet csinálni kis odafigyeléssel. Cheesy


Bal első ajtó tövében nézd meg az átvezetéseket, tekerd szorosra őket, KH-s lehet. Nekem még a tempomatom is megkukult tőle... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
droford
Vendég
« Új hozzászólás #18948 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:05:21 »

Meg van minden vezeték  és csati, sőt még több is mint kellene, szerintem az egész hátsó résszel.
Majd talán szétgubancolom, és kiszűröm ami nem kell.

Már meg is csináltam, egyszerű volt csak a sok vezeték miatt azt hittem hogy ez lehetetlen  smile
Egyszerű bal lámpa csati le a radar kötegel lévő fel ami meg a az előbb levettem azt a másik kötegel lévővel össze, vagy valahogy így  vigyor3
De működik Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18949 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:23:44 »

Igen.
Csere modulod nincs?

Mondjuk mérni is lehetne, de ha van lehetőség cserélgetni, akkor az.
Nos ma ki próbáltam egy másik fűtés kapcsolóval, de nem lett jó. Majd egy másik ülés alatti modullal, de úgy sem fűtött. szomoru1 (mk2-nek: köszi a segítséget)
Egyéb ötlet, kapcsolási rajz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 372 373 374 375 376 377 378 [379] 380 381 382 383 384 385 386 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.