Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:24:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11171911 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #24550 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 13:26:00 »

Sziasztok
Nemregiben lecsereltem szeretett MK1-met egy ujab, MK3 1.8 125-re. Sajnos nincsen benne BC ezert szeretnek bele tenni. Vettem egy nyomogombos kart, beszereltem a Wiki alapjan, es mikor nyomogatom csipog, viszont a muszerfalon nem tortenik semmi. Ha letesztelem a muszerfalat, latszanak a BC-re utalo szamok, feliratok stb. (amikor kigyulad minden ego , kijelzoszegmens stb). Ez azt jelenti hogy benne van es valamit meg kene csinalnom? Vagy a kijelzo altalanos , mindegyik ilyen, ha tudja ha nem a funkciot? Esetleg oracsoportot is kel megiscsak cserelni?
Gondolom meg kellene tanítani, hogy benne is van, mert most nem tudja a buta számítógép!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24551 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 13:30:48 »

Sziasztok
Nemregiben lecsereltem szeretett MK1-met egy ujab, MK3 1.8 125-re. Sajnos nincsen benne BC ezert szeretnek bele tenni. Vettem egy nyomogombos kart, beszereltem a Wiki alapjan, es mikor nyomogatom csipog, viszont a muszerfalon nem tortenik semmi. Ha letesztelem a muszerfalat, latszanak a BC-re utalo szamok, feliratok stb. (amikor kigyulad minden ego , kijelzoszegmens stb). Ez azt jelenti hogy benne van es valamit meg kene csinalnom? Vagy a kijelzo altalanos , mindegyik ilyen, ha tudja ha nem a funkciot? Esetleg oracsoportot is kel megiscsak cserelni?
Ha előtte nem tudta, akkor nem tudja. Ki kell cserélni egy fedkomposra.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #24552 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 14:20:03 »

Koszi a valaszokat.  Meg utanaolvastam es alitolag benne van csak fel kel programozni Ford IDS-el. Persze gondolom ha kicserelem olyanra ami mar gyarilag fel van programozva akkor is megy.  Kb 7000 Ft korul programozzak (atszamitva) csak sajnos a legkozlebi emberke Kolozsvaron talalhato...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #24553 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 14:53:33 »

Sziasztok. Ki vettem a mostani rádiót az autóbol és a gyári szeretném visszarakni, nos egy olyan gondom van hogy a kábelek nem egyeznek, esetleg venni kell hozzá egy ilyet csatlakozót?
http://www.autohifibolt.net/image/cache/data/Iso%20csatlakoz%C3%B3k/Ford%20Iso%20aut%C3%B3r%C3%A1di%C3%B3%20csatlakoz%C3%B3-500x500.jpg

így néz ki jelenleg a rádió helye: http://kepfeltoltes.hu/141207/6904707931_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  integet2
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #24554 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 15:11:57 »

Lenne egy kérdésem még, ha kicseréljük a kiegészítő fűtés gyertyáit le kell engedni a vizet, a kérdés az feltöltésnél hol, hogyan kell légteleníteni a hűtőrendszert?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24555 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 15:38:20 »

Lenne egy kérdésem még, ha kicseréljük a kiegészítő fűtés gyertyáit le kell engedni a vizet, a kérdés az feltöltésnél hol, hogyan kell légteleníteni a hűtőrendszert?


Vízpumpán van egy légtelenítő csavar.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24556 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 16:42:35 »

Sziasztok. Ki vettem a mostani rádiót az autóbol és a gyári szeretném visszarakni, nos egy olyan gondom van hogy a kábelek nem egyeznek, esetleg venni kell hozzá egy ilyet csatlakozót?
http://www.autohifibolt.net/image/cache/data/Iso%20csatlakoz%C3%B3k/Ford%20Iso%20aut%C3%B3r%C3%A1di%C3%B3%20csatlakoz%C3%B3-500x500.jpg

így néz ki jelenleg a rádió helye: http://kepfeltoltes.hu/141207/6904707931_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  integet2


az már egy átalakitó kábel....beljebb van a gyári csatid...lehúzod és azt simán bedugod a gyári fejegységbe.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24557 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 16:44:19 »



Vízpumpán van egy légtelenítő csavar.

Én még az életbe nem légtelenitettem ki, ugyis kinyomja előbb vagy utóbb...
Vettem utángyártott termosztátot kemény 1300ft-ért zsir ujjat boltban...teljesen jól működik.... eljen
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24558 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:05:57 »

Én még az életbe nem légtelenitettem ki, ugyis kinyomja előbb vagy utóbb...
Vettem utángyártott termosztátot kemény 1300ft-ért zsir ujjat boltban...teljesen jól működik.... eljen


Termosztát cserénél én sem.  Csak amikor a vízpumpát (és fagyállót) cseréltem akkor nyúltam a légtelenítőhöz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #24559 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:12:13 »

Nemtudjátok milehet a probléma ha sem belülről sem kivülről nemtudom kinyitni a csomagtartót csak kulcsal?mondeo mk3 sedan 2001.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24560 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:14:41 »

Nemtudjátok milehet a probléma ha sem belülről sem kivülről nemtudom kinyitni a csomagtartót csak kulcsal?mondeo mk3 sedan 2001.

tönkrement a mikrokapcsolója.ez a cikk kombira íródott,de a szétszedésen kívül nem különbözik másban:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #24561 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 18:19:07 »

Nincs vkinek 2001-es mk3-as mondeohoz(sedan)eladó csomagtér mikrokapcsoloja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24562 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 20:52:49 »

Nincs vkinek 2001-es mk3-as mondeohoz(sedan)eladó csomagtér mikrokapcsoloja?
egyik véglet: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400258-ajto-zarszerkezet-alkatreszei/15385-mikrokapcsolo-csomagterajto-nyitashoz-ford-mondeo-2000-2007

másik véglet: számítógépes egérben lévő mikrokapcsoló,pont mint a cikkben. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24563 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 22:23:17 »

tönkrement a mikrokapcsolója.ez a cikk kombira íródott,de a szétszedésen kívül nem különbözik másban:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
A sem bentről, sem kintről állapot az nem az átvezetés törése? A döglött mikrokapcsival belülről és távról menne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24564 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 22:32:18 »

A sem bentről, sem kintről állapot az nem az átvezetés törése? A döglött mikrokapcsival belülről és távról menne.

Ha zárlatos a döglött mikrokapcsi, akkor nem megy belülről sem. Viszont távról igen.
Mondjuk nem is világos a meghatározás, miszerint csak kulccsal nyílik. Vagy kulcsról?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24565 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 22:43:20 »

Ha zárlatos a döglött mikrokapcsi, akkor nem megy belülről sem. Viszont távról igen.
Mondjuk nem is világos a meghatározás, miszerint csak kulccsal nyílik. Vagy kulcsról?  fejvakaras
jó kérdés.
Lehet, hogy csak belülről és kulccsal.   wow1  smile   Csavarkulccsal Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24566 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 06:13:53 »

jó kérdés.
Lehet, hogy csak belülről és kulccsal.   wow1  smile   Csavarkulccsal Smiley

úgy van,ahogy a kolléga mondja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #24567 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 15:35:19 »

Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24568 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 15:37:12 »

Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
Egész biztosan. Pl. Big_Qba kocsijában is ez van, a gyári Sony fejjel.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24569 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 15:49:35 »

Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?

nem nagy bonyolultság
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24570 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 16:37:08 »

Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
ISO csatival plug and play. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24571 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 17:33:34 »

Egy kis "okosságra" lenne szükségem.

Négy napja az autó folyamatos városi közlekedésben kigyújtja a MIL lámpát. Kiolvasáskor a P0340 kódot dobta fel. Töröltem, de folyamatosan -bizonyos időközönként- visszadobja. Mi lehet a baj?

Másik: Erre két napra, szintén folyamatos városi közlekedésben a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton kezd menni. MIL lámpa megint világít. Kiolvasva a hibakódot, az előzőhöz dobja a P0118 kódot. Másnap reggel a -1 fokos hidegben indítva az autót kb. 10-15 másodperc múlva bekapcsol a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton.  Egész napos folyamatos "furikázás" közben arra lettem figyelmes, hogy a vízhőmérséklet mutató hol a normál üzem meleg, hol a hideg (alsó) állásban van és a ventilátor sokszor nagyon magas fordulaton megy, majd kikapcsol. Fűtés jónak mondható.
Rákötöttem a Torque programot menet közben és a hűtővíz kijelzés "ugrált" a -40 és az éppen aktuális 89 Celsius fok között. Néha jelezve, hogy "NO DATA".

Szerintetek a két hiba összefügghet, vagy nem? És mit lenne érdemes csinálni, hogy jó legyen?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.08 hétfő, 17:35:36 írta kowikamil » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24572 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 19:18:34 »

Egy kis "okosságra" lenne szükségem.

Négy napja az autó folyamatos városi közlekedésben kigyújtja a MIL lámpát. Kiolvasáskor a P0340 kódot dobta fel. Töröltem, de folyamatosan -bizonyos időközönként- visszadobja. Mi lehet a baj?

Másik: Erre két napra, szintén folyamatos városi közlekedésben a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton kezd menni. MIL lámpa megint világít. Kiolvasva a hibakódot, az előzőhöz dobja a P0118 kódot. Másnap reggel a -1 fokos hidegben indítva az autót kb. 10-15 másodperc múlva bekapcsol a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton.  Egész napos folyamatos "furikázás" közben arra lettem figyelmes, hogy a vízhőmérséklet mutató hol a normál üzem meleg, hol a hideg (alsó) állásban van és a ventilátor sokszor nagyon magas fordulaton megy, majd kikapcsol. Fűtés jónak mondható.
Rákötöttem a Torque programot menet közben és a hűtővíz kijelzés "ugrált" a -40 és az éppen aktuális 89 Celsius fok között. Néha jelezve, hogy "NO DATA".

Szerintetek a két hiba összefügghet, vagy nem? És mit lenne érdemes csinálni, hogy jó legyen?

P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)   szerint kontakthiba,mert ha rossz lenne,az autó leállna.
P0118 Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit High Input     ez is lehetséges kontakthiba....

A torque nem jó sokmindenre.....akkor inkább laptop és Forscan.

A ventillátorod meg azért megy folyamatosan,mert összeégett az előtét ellenállása.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24573 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 19:23:38 »

P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)   szerint kontakthiba,mert ha rossz lenne,az autó leállna.
P0118 Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit High Input     ez is lehetséges kontakthiba....

A torque nem jó sokmindenre.....akkor inkább laptop és Forscan.

A ventillátorod meg azért megy folyamatosan,mert összeégett az előtét ellenállása.

Benzinesnél nem szokott összeégni, de attól még lehet rossz.
CMP nélkül el megy a benzines, kiszámolja amit kell.
ECT kontakt vagy belső hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 06:45:33 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24574 Dátum: 2014.12.09 kedd, 05:44:06 »

P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)   szerint kontakthiba,mert ha rossz lenne,az autó leállna.
P0118 Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit High Input     ez is lehetséges kontakthiba....

A torque nem jó sokmindenre.....akkor inkább laptop és Forscan.

A ventillátorod meg azért megy folyamatosan,mert összeégett az előtét ellenállása.
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24575 Dátum: 2014.12.09 kedd, 05:48:52 »

Benzinesnél nem szokott összeégni, de attól még lehet.
CMP nélkül el megy a benzines, kiszámolja amit kell.
ECT kontakt vagy belső hiba.
Merre keressem a hibát? Hibakód törlés után lehuztam a hűtő felé eső hengersor vezérműtengely helyzetérzékelő csatiját, de nem jelzett ekkor hibát és nem is éreztem változást a motor járásába. Minden jónak tünt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24576 Dátum: 2014.12.09 kedd, 06:44:35 »

Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.
A ventilátor a hibás hűtőfolyadék hőmérséklet jel adó miatt kapcsol be. (Mert a hűtőfolyadék nem lehet ennyi idő alatt meleg)
Vészüzem. Ha szakadást észlel az áramkörében a motorvezérlő, akkor bekapcsolja.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 06:52:15 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24577 Dátum: 2014.12.09 kedd, 07:24:18 »

A ventilátor a hibás hűtőfolyadék hőmérséklet jel adó miatt kapcsol be. (Mert a hűtőfolyadék nem lehet ennyi idő alatt meleg)
Vészüzem. Ha szakadást észlel az áramkörében a motorvezérlő, akkor bekapcsolja.

Ha az előtét ellenálás rossz akkor inditás után nem kapcsol be egyből, viszont ha megy akkor csak max fordulaton tud vagy nem megy....0-1.
Ha a hengerfej hőmérséklet jeladó rossz akkor egyből maxon megy inditás után és nem áll le.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24578 Dátum: 2014.12.09 kedd, 07:33:13 »

Ha az előtét ellenálás rossz akkor inditás után nem kapcsol be egyből, viszont ha megy akkor csak max fordulaton tud vagy nem megy....0-1.
Ha a hengerfej hőmérséklet jeladó rossz akkor egyből maxon megy inditás után és nem áll le.

Tudom, ezt írtam én is. Nem?  vigyor3


Azért áll le, mert néha meg megfelelő jelet ad az ECT. Írta is, hogy ugrál a mutató is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 07:39:39 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24579 Dátum: 2014.12.09 kedd, 07:57:15 »

Tudom, ezt írtam én is. Nem?  vigyor3


Azért áll le, mert néha meg megfelelő jelet ad az ECT. Írta is, hogy ugrál a mutató is.

Idézetet írta: kowikamil - Ma - 05:44:06
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.

Igen...de ő nem azt irta hogy folyamatosan megy... vigyor3  ezért irtam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24580 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:06:49 »

Idézetet írta: kowikamil - Ma - 05:44:06
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.

Igen...de ő nem azt irta hogy folyamatosan megy... vigyor3  ezért irtam.

Csak nekem válaszoltál. Korábban írtam, hogy ECT kontakt vagy belső hiba.
Ez plauzibilis hibát jelent, ami miatt néha jól működik és néha nem. (néha megy a ventilátor és néha nem)  vigyor3

Reméljük elég infót kapott már.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24581 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:07:25 »

Tudom, ezt írtam én is. Nem?  vigyor3


Azért áll le, mert néha meg megfelelő jelet ad az ECT. Írta is, hogy ugrál a mutató is.
A wiki leírásban olvastam, hogy kettő jeladó van a hűtővíznek. Egy az ECU-nak adja a jelet, a másik a visszajelző órának. Akkor most ez a 2,5 V6-ra nem igaz? A termosztátházon látom a felső érzékelőt, de az alsó (ha van is) nem látszik. Bár számomra logikátlannak tűnik a 2 darab jeladó, mert akkor az ECU -nak jelet szolgáltató meghibásodása esetén a mérőóra még nem jelezne hibát. Viszont ellent mond annak is a tény, hogy a Touque is jelzi a jelhiányt (néha), a hőfokjelző óra is, és a ventillátor is ki-be kapcsol teljes fordulaton néha.

Lehet olyan, hogy a hőmérséklet jeladó úgy megy tönkre, hogy hol jó, hol nem?
Hol érdemes keresni a szakadást (kontakthibát), hol a legjellemzőbb?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 08:14:31 írta kowikamil » Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24582 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:10:37 »

Csak nekem válaszoltál. Korábban írtam, hogy ECT kontakt vagy belső hiba.
Ez plauzibilis hibát jelent, ami miatt néha jól működik és néha nem. (néha megy a ventilátor és néha nem)  vigyor3

Reméljük elég infót kapott már.  Smiley
Kifejtenéd bővebben. Mi az a belső hiba?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24583 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:17:04 »

A wiki leírásban olvastam, hogy kettő jeladó van a hűtővíznek. Egy az ECU-nak adja a jelet, a másik a visszajelző órának. Akkor most ez a 2,5 V6-ra nem igaz? A termosztátházon látom a felső érzékelőt, de az alsó (ha van is) nem látszik. Bár számomra logikátlannak tűnik a 2 darab jeladó, mert akkor az ECU -nak jelet szolgáltató meghibásodása esetén a mérőóra még nem jelezne hibát. Viszont ellent mond annak is a tény, hogy a Touque is jelzi a jelhiányt (néha), a hőfokjelző óra is, és a ventillátor is ki-be kapcsol teljes fordulaton néha.

Lehet olyan, hogy a hőmérséklet jeladó úgy megy tönkre, hogy hol jó, hol nem?
Hol érdemes keresni a szakadást (kontakthibát), hol a legjellemzőbb?

Ezt napokkal ezelőtt leírtam.
Egy jeladó van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24584 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:19:12 »

Kifejtenéd bővebben. Mi az a belső hiba?

Figyelj, cseréld ki!

Ha egyre többet beszélünk róla nem fog megjavulni.

Belső hiba: Az alkatrész belsejében kialakult hiba.  (Hiba: rendellenes működés vagy működésképtelenség.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24585 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:30:06 »

Ezt napokkal ezelőtt leírtam.
Egy jeladó van.
Bocs talán nem olvastam.
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24586 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:32:45 »

Figyelj, cseréld ki!

Ha egyre többet beszélünk róla nem fog megjavulni.

Belső hiba: Az alkatrész belsejében kialakult hiba.  (Hiba: rendellenes működés vagy működésképtelenség.)
OK köszi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24587 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:35:43 »

Bocs talán nem olvastam.
Ha kicserélted, akkor írd meg, hogy milyen lett!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24588 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:46:37 »

Ha kicserélted, akkor írd meg, hogy milyen lett!  wave
OK! Bár mielőtt a csere mellett döntök megpróbálom kideríteni a hiba okát. Én nem az a "cseréljünk oszt vagy jó, vagy nem" tipus vagyok, Szeretem felderíteni a hibát. Ez a kihívás! A "cseréljünk azonnal oszt meglátjuk" a szervizek kiváltsága, mert ott nem számít a tulaj pénze, vagy pontosabban az számít.
Egy ismerörömnek majd 900.000-Ft-ba fájt, hogy találomra cserélgettek és javítgattak dolgokat.

Bár tudom, hogy kispolgári módszer kiűríteni a hamust, mikor kapható új autó! wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 08:49:53 írta kowikamil » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24589 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:52:53 »

OK! Bár mielőtt a csere mellett döntök megpróbálom kideríteni a hiba okát. Én nem az a "cseréljünk oszt vagy jó, vagy nem" tipus vagyok, Szeretem felderíteni a hibát. Ez a kihívás! A "cseréljünk azonnal oszt meglátjuk" a szervizek kiváltsága, mert ott nem számít a tulaj pénze, vagy pontosabban az számít.
Egy ismerörömnek majd 900.000-Ft-ba fájt, hogy találomra cserélgettek és javítgattak dolgokat.

Bár tudom, hogy kispolgári módszer kiűríteni a hamust, mikor kapható új autó! wave
Most elmondták neked a hiba okát, meg hogy mit kell cserélni, hogy jó legyen. Te magadtól nem jöttél rá. Akkor hogy akarod kideríteni?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24590 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:06:17 »

Én feladom, kiszálltam.  wilting

Teljesen az a történet, mint a féknyereggel.
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani.

Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel. Nincs ezzel semmi gond, csak akkor nem kell idejönni kérdezni.....segítséget "kérni".  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24591 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:12:25 »

OK! Bár mielőtt a csere mellett döntök megpróbálom kideríteni a hiba okát. Én nem az a "cseréljünk oszt vagy jó, vagy nem" tipus vagyok, Szeretem felderíteni a hibát. Ez a kihívás! A "cseréljünk azonnal oszt meglátjuk" a szervizek kiváltsága, mert ott nem számít a tulaj pénze, vagy pontosabban az számít.
Egy ismerörömnek majd 900.000-Ft-ba fájt, hogy találomra cserélgettek és javítgattak dolgokat.

Bár tudom, hogy kispolgári módszer kiűríteni a hamust, mikor kapható új autó! wave
Te vagy a másik énje Petik86-nak vazze?  falbav
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24592 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:21:30 »

Most elmondták neked a hiba okát, meg hogy mit kell cserélni, hogy jó legyen. Te magadtól nem jöttél rá. Akkor hogy akarod kideríteni?
Nézőpont kérdése. Felvázoltak egy "lehetséges" hiba okot ami első gondolatra jónak tűnik. Én úgy gondolom, hogy minden ok-okozati összefüggésben van. Egy hiba megállapítása nem abból kell, hogy álljon, hogy "kicseréltem, mégsem jó, most cseréljük amazt, talán." Sokat olvashatsz itt is a forumon ilyen és ehhez hasonló helyzetekről. Addig, amig nem a TE pénzed bánja "talán" elfogadható. Egy alkatrész vagy jó, vagy nem. Mielőtt másikat veszek és cserélem, inkább megprobálom kimérni, hogy az "belső" hiba, vagy nem. Ez lehet, több idő, de kevesebb pénzkidobás.  A kontakt hiba talán olcsobban is "orvosolható".

Tudom, hogy sokakknak megint "szúrom" a szemét a hozzászólásommal, hozzáállásommal, de nem vagyunk egyformák. Egyszer egy szervízben "a talán ez lesz a hiba, cseréljük ki" mondatra azt válaszóltam, hogy ok, de a felelősség a tied. Ha nem az volt a hiba vissza a régit és bebuktad az új alkatrész. Szerinted cserélték...? NEM. Ebből is látható, hogy sokszor nem a tudás, hanem a "magabiztosság" játszik szerepet, egészen addig amig nem kell felelősséget válalni.
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24593 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:27:17 »

Én feladom, kiszálltam.  wilting

Teljesen az a történet, mint a féknyereggel.
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani.

Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel. Nincs ezzel semmi gond, csak akkor nem kell idejönni kérdezni.....segítséget "kérni".  wave
Tudtam, hogy nálad "kivertem" a biztosítékot.  Wink
Viszont, ha jobban megnézed az utolsó mondatodat akkor ez RÁD is ugyan úgy igaz. Wink

"Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani."

Nem biztos, hogy az az egy megoldás van. Látod neked az "fáj" amivel engem illetsz. "Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel."
worship
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24594 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:28:46 »

Nézőpont kérdése. Felvázoltak egy "lehetséges" hiba okot ami első gondolatra jónak tűnik. Én úgy gondolom, hogy minden ok-okozati összefüggésben van. Egy hiba megállapítása nem abból kell, hogy álljon, hogy "kicseréltem, mégsem jó, most cseréljük amazt, talán." Sokat olvashatsz itt is a forumon ilyen és ehhez hasonló helyzetekről. Addig, amig nem a TE pénzed bánja "talán" elfogadható. Egy alkatrész vagy jó, vagy nem. Mielőtt másikat veszek és cserélem, inkább megprobálom kimérni, hogy az "belső" hiba, vagy nem. Ez lehet, több idő, de kevesebb pénzkidobás.  A kontakt hiba talán olcsobban is "orvosolható".

Tudom, hogy sokakknak megint "szúrom" a szemét a hozzászólásommal, hozzáállásommal, de nem vagyunk egyformák. Egyszer egy szervízben "a talán ez lesz a hiba, cseréljük ki" mondatra azt válaszóltam, hogy ok, de a felelősség a tied. Ha nem az volt a hiba vissza a régit és bebuktad az új alkatrész. Szerinted cserélték...? NEM. Ebből is látható, hogy sokszor nem a tudás, hanem a "magabiztosság" játszik szerepet, egészen addig amig nem kell felelősséget válalni.
Jelenleg épp szervizben van a kocsim, ráadásul az egyik fórumtársnál, aki fentebb segített neked. Tehát ez most nem jött be.
Viszont: tegyük fel gázömlés van nálad, kimegy a gázszerelő, azt mondja cserélni kell ezt a könyök idomot, te megköszönöd hogy kifáradt, majd nekiállsz töprengeni azon, hogy vajon tényleg az-e a hiba, vagy más? Ha valamihez nem értesz, majd hozzáértőktől segítséget kérsz (és kapsz), akkor mi alapján kételkedsz abban, ha te magad nem tudod, hogy mi a megoldás? Ha titokban Ford szervizes vagy, és tesztelni akartad a helyi közönséget, az megint más.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24595 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:28:55 »

"a talán ez lesz a hiba, cseréljük ki"
Ki mondott itt ilyet?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24596 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:29:25 »

Te vagy a másik énje Petik86-nak vazze?  falbav
Őt nem ismerem. De a név stimmel és a számokat fordítsd meg a végén. Wink Wink taps taps wave wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24597 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:30:43 »

...De a név stimmel és a számokat fordítsd meg a végén. Wink Wink taps taps wave wave
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24598 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:31:03 »

Tudtam, hogy nálad "kivertem" a biztosítékot.  Wink
Viszont, ha jobban megnézed az utolsó mondatodat akkor ez RÁD is ugyan úgy igaz. Wink

"Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani."

Nem biztos, hogy az az egy megoldás van. Látod neked az "fáj" amivel engem illetsz. "Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel."
worship

Nem vertél te nálam semmi, csak én már belefáradtam az ilyenbe.

Te nehezebb vagy, mint gondoltam. Bár a féknyeregnél elég jól bemutatkoztál.
Ha nem jó egy hőfokjeladó mert egyszer ad jelet és egyszer nem (most a kontakt hibát zárjuk ki, mert írtuk....DE biztosan nem ellenőrizted), akkor arra milyen más megoldás létezik??? Ha nem a csere!  Kíváncsian várom! Köszi....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24599 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:31:59 »

Tudtam, hogy nálad "kivertem" a biztosítékot.  Wink
Viszont, ha jobban megnézed az utolsó mondatodat akkor ez RÁD is ugyan úgy igaz. Wink

"Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani."

Nem biztos, hogy az az egy megoldás van. Látod neked az "fáj" amivel engem illetsz. "Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel."
worship
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy mi a terved most. Elviszed még 2-3 helyre, és ha ott is azt mondják, amit itt, akkor elhiszed? De mi lesz akkor, ha a másik helyen mást mondanak? Akkor melyiknek fogsz hinni? Az ittenieknek, akik önös érdek nélkül ingyen segítenek, vagy a szerviznek, akiknek érdeke az, hogy fizess nekik. Vagy ha 2 szerviz mást mond, és lesz 3 lehetséges hibaokod, akkor melyiket cseréled ki? A legutolsó javaslatot? A legolcsóbbat? A legelsőt? Vagy amelyik szerinted leginkább a hiba oka?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.