Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.17 hétfő, 14:04:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
485
486
487
488
489
490
491
[
492
]
493
494
495
496
497
498
499
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10417590 alkalommal)
Alfa
és 29 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 935
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24550 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 13:26:00 »
Idézetet írta: toby_as - 2014.12.07 vasárnap, 11:52:12
Sziasztok
Nemregiben lecsereltem szeretett MK1-met egy ujab, MK3 1.8 125-re. Sajnos nincsen benne BC ezert szeretnek bele tenni. Vettem egy nyomogombos kart, beszereltem a Wiki alapjan, es mikor nyomogatom csipog, viszont a muszerfalon nem tortenik semmi. Ha letesztelem a muszerfalat, latszanak a BC-re utalo szamok, feliratok stb. (amikor kigyulad minden ego , kijelzoszegmens stb). Ez azt jelenti hogy benne van es valamit meg kene csinalnom? Vagy a kijelzo altalanos , mindegyik ilyen, ha tudja ha nem a funkciot? Esetleg oracsoportot is kel megiscsak cserelni?
Gondolom meg kellene tanítani, hogy benne is van, mert most nem tudja a buta számítógép!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24551 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 13:30:48 »
Idézetet írta: toby_as - 2014.12.07 vasárnap, 11:52:12
Sziasztok
Nemregiben lecsereltem szeretett MK1-met egy ujab, MK3 1.8 125-re. Sajnos nincsen benne BC ezert szeretnek bele tenni. Vettem egy nyomogombos kart, beszereltem a Wiki alapjan, es mikor nyomogatom csipog, viszont a muszerfalon nem tortenik semmi. Ha letesztelem a muszerfalat, latszanak a BC-re utalo szamok, feliratok stb. (amikor kigyulad minden ego , kijelzoszegmens stb). Ez azt jelenti hogy benne van es valamit meg kene csinalnom? Vagy a kijelzo altalanos , mindegyik ilyen, ha tudja ha nem a funkciot? Esetleg oracsoportot is kel megiscsak cserelni?
Ha előtte nem tudta, akkor nem tudja. Ki kell cserélni egy fedkomposra.
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 420
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24552 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 14:20:03 »
Koszi a valaszokat. Meg utanaolvastam es alitolag benne van csak fel kel programozni Ford IDS-el. Persze gondolom ha kicserelem olyanra ami mar gyarilag fel van programozva akkor is megy. Kb 7000 Ft korul programozzak (atszamitva) csak sajnos a legkozlebi emberke Kolozsvaron talalhato...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24553 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 14:53:33 »
Sziasztok. Ki vettem a mostani rádiót az autóbol és a gyári szeretném visszarakni, nos egy olyan gondom van hogy a kábelek nem egyeznek, esetleg venni kell hozzá egy ilyet csatlakozót?
http://www.autohifibolt.net/image/cache/data/Iso%20csatlakoz%C3%B3k/Ford%20Iso%20aut%C3%B3r%C3%A1di%C3%B3%20csatlakoz%C3%B3-500x500.jpg
így néz ki jelenleg a rádió helye:
http://kepfeltoltes.hu/141207/6904707931_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
gy53
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24554 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 15:11:57 »
Lenne egy kérdésem még, ha kicseréljük a kiegészítő fűtés gyertyáit le kell engedni a vizet, a kérdés az feltöltésnél hol, hogyan kell légteleníteni a hűtőrendszert?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24555 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 15:38:20 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.12.07 vasárnap, 15:11:57
Lenne egy kérdésem még, ha kicseréljük a kiegészítő fűtés gyertyáit le kell engedni a vizet, a kérdés az feltöltésnél hol, hogyan kell légteleníteni a hűtőrendszert?
Vízpumpán van egy légtelenítő csavar.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24556 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 16:42:35 »
Idézetet írta: Palermo - 2014.12.07 vasárnap, 14:53:33
Sziasztok. Ki vettem a mostani rádiót az autóbol és a gyári szeretném visszarakni, nos egy olyan gondom van hogy a kábelek nem egyeznek, esetleg venni kell hozzá egy ilyet csatlakozót?
http://www.autohifibolt.net/image/cache/data/Iso%20csatlakoz%C3%B3k/Ford%20Iso%20aut%C3%B3r%C3%A1di%C3%B3%20csatlakoz%C3%B3-500x500.jpg
így néz ki jelenleg a rádió helye:
http://kepfeltoltes.hu/141207/6904707931_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
az már egy átalakitó kábel....beljebb van a gyári csatid...lehúzod és azt simán bedugod a gyári fejegységbe.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24557 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 16:44:19 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.07 vasárnap, 15:38:20
Vízpumpán van egy légtelenítő csavar.
Én még az életbe nem légtelenitettem ki, ugyis kinyomja előbb vagy utóbb...
Vettem utángyártott termosztátot kemény 1300ft-ért zsir ujjat boltban...teljesen jól működik....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24558 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 17:05:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.12.07 vasárnap, 16:44:19
Én még az életbe nem légtelenitettem ki, ugyis kinyomja előbb vagy utóbb...
Vettem utángyártott termosztátot kemény 1300ft-ért zsir ujjat boltban...teljesen jól működik....
Termosztát cserénél én sem. Csak amikor a vízpumpát (és fagyállót) cseréltem akkor nyúltam a légtelenítőhöz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24559 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 17:12:13 »
Nemtudjátok milehet a probléma ha sem belülről sem kivülről nemtudom kinyitni a csomagtartót csak kulcsal?mondeo mk3 sedan 2001.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24560 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 17:14:41 »
Idézetet írta: cila36 - 2014.12.07 vasárnap, 17:12:13
Nemtudjátok milehet a probléma ha sem belülről sem kivülről nemtudom kinyitni a csomagtartót csak kulcsal?mondeo mk3 sedan 2001.
tönkrement a mikrokapcsolója.ez a cikk kombira íródott,de a szétszedésen kívül nem különbözik másban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cila36
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24561 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 18:19:07 »
Nincs vkinek 2001-es mk3-as mondeohoz(sedan)eladó csomagtér mikrokapcsoloja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24562 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 20:52:49 »
Idézetet írta: cila36 - 2014.12.07 vasárnap, 18:19:07
Nincs vkinek 2001-es mk3-as mondeohoz(sedan)eladó csomagtér mikrokapcsoloja?
egyik véglet:
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400258-ajto-zarszerkezet-alkatreszei/15385-mikrokapcsolo-csomagterajto-nyitashoz-ford-mondeo-2000-2007
másik véglet: számítógépes egérben lévő mikrokapcsoló,pont mint a cikkben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24563 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 22:23:17 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.07 vasárnap, 17:14:41
tönkrement a mikrokapcsolója.ez a cikk kombira íródott,de a szétszedésen kívül nem különbözik másban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
A sem bentről, sem kintről állapot az nem az átvezetés törése? A döglött mikrokapcsival belülről és távról menne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24564 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 22:32:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.12.07 vasárnap, 22:23:17
A sem bentről, sem kintről állapot az nem az átvezetés törése? A döglött mikrokapcsival belülről és távról menne.
Ha zárlatos a döglött mikrokapcsi, akkor nem megy belülről sem. Viszont távról igen.
Mondjuk nem is világos a meghatározás, miszerint csak kulccsal nyílik. Vagy kulcsról?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24565 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 22:43:20 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.07 vasárnap, 22:32:18
Ha zárlatos a döglött mikrokapcsi, akkor nem megy belülről sem. Viszont távról igen.
Mondjuk nem is világos a meghatározás, miszerint csak kulccsal nyílik. Vagy kulcsról?
jó kérdés.
Lehet, hogy csak belülről és kulccsal.
Csavarkulccsal
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24566 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 06:13:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.12.07 vasárnap, 22:43:20
jó kérdés.
Lehet, hogy csak belülről és kulccsal.
Csavarkulccsal
úgy van,ahogy a kolléga mondja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24567 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 15:35:19 »
Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24568 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 15:37:12 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.12.08 hétfő, 15:35:19
Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
Egész biztosan. Pl. Big_Qba kocsijában is ez van, a gyári Sony fejjel.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24569 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 15:49:35 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.12.08 hétfő, 15:35:19
Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
nem nagy bonyolultság
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24570 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 16:37:08 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.12.08 hétfő, 15:35:19
Nokia Ck200-as kihangosítót kötött már valaki a gyári fejegységre?
ISO csatival plug and play.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24571 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 17:33:34 »
Egy kis "okosságra" lenne szükségem.
Négy napja az autó folyamatos városi közlekedésben kigyújtja a MIL lámpát. Kiolvasáskor a P0340 kódot dobta fel. Töröltem, de folyamatosan -bizonyos időközönként- visszadobja. Mi lehet a baj?
Másik:
Erre két napra, szintén folyamatos városi közlekedésben a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton kezd menni. MIL lámpa megint világít. Kiolvasva a hibakódot, az előzőhöz dobja a P0118 kódot. Másnap reggel a -1 fokos hidegben indítva az autót kb. 10-15 másodperc múlva bekapcsol a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton. Egész napos folyamatos "furikázás" közben arra lettem figyelmes, hogy a vízhőmérséklet mutató hol a normál üzem meleg, hol a hideg (alsó) állásban van és a ventilátor sokszor nagyon magas fordulaton megy, majd kikapcsol. Fűtés jónak mondható.
Rákötöttem a Torque programot menet közben és a hűtővíz kijelzés "ugrált" a -40 és az éppen aktuális 89 Celsius fok között. Néha jelezve, hogy "NO DATA".
Szerintetek a két hiba összefügghet, vagy nem? És mit lenne érdemes csinálni, hogy jó legyen?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.08 hétfő, 17:35:36 írta kowikamil
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24572 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 19:18:34 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.08 hétfő, 17:33:34
Egy kis "okosságra" lenne szükségem.
Négy napja az autó folyamatos városi közlekedésben kigyújtja a MIL lámpát. Kiolvasáskor a P0340 kódot dobta fel. Töröltem, de folyamatosan -bizonyos időközönként- visszadobja. Mi lehet a baj?
Másik:
Erre két napra, szintén folyamatos városi közlekedésben a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton kezd menni. MIL lámpa megint világít. Kiolvasva a hibakódot, az előzőhöz dobja a P0118 kódot. Másnap reggel a -1 fokos hidegben indítva az autót kb. 10-15 másodperc múlva bekapcsol a hűtőventilátor nagyon magas fordulaton. Egész napos folyamatos "furikázás" közben arra lettem figyelmes, hogy a vízhőmérséklet mutató hol a normál üzem meleg, hol a hideg (alsó) állásban van és a ventilátor sokszor nagyon magas fordulaton megy, majd kikapcsol. Fűtés jónak mondható.
Rákötöttem a Torque programot menet közben és a hűtővíz kijelzés "ugrált" a -40 és az éppen aktuális 89 Celsius fok között. Néha jelezve, hogy "NO DATA".
Szerintetek a két hiba összefügghet, vagy nem? És mit lenne érdemes csinálni, hogy jó legyen?
P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor) szerint kontakthiba,mert ha rossz lenne,az autó leállna.
P0118 Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit High Input ez is lehetséges kontakthiba....
A torque nem jó sokmindenre.....akkor inkább laptop és Forscan.
A ventillátorod meg azért megy folyamatosan,mert összeégett az előtét ellenállása.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24573 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 19:23:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 19:18:34
P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor) szerint kontakthiba,mert ha rossz lenne,az autó leállna.
P0118 Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit High Input ez is lehetséges kontakthiba....
A torque nem jó sokmindenre.....akkor inkább laptop és Forscan.
A ventillátorod meg azért megy folyamatosan,mert összeégett az előtét ellenállása.
Benzinesnél nem szokott összeégni, de attól még lehet rossz.
CMP nélkül el megy a benzines, kiszámolja amit kell.
ECT kontakt vagy belső hiba.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 06:45:33 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24574 Dátum:
2014.12.09 kedd, 05:44:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 19:18:34
P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor) szerint kontakthiba,mert ha rossz lenne,az autó leállna.
P0118 Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit High Input ez is lehetséges kontakthiba....
A torque nem jó sokmindenre.....akkor inkább laptop és Forscan.
A ventillátorod meg azért megy folyamatosan,mert összeégett az előtét ellenállása.
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.
Naplózva
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24575 Dátum:
2014.12.09 kedd, 05:48:52 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.08 hétfő, 19:23:38
Benzinesnél nem szokott összeégni, de attól még lehet.
CMP nélkül el megy a benzines, kiszámolja amit kell.
ECT kontakt vagy belső hiba.
Merre keressem a hibát? Hibakód törlés után lehuztam a hűtő felé eső hengersor vezérműtengely helyzetérzékelő csatiját, de nem jelzett ekkor hibát és nem is éreztem változást a motor járásába. Minden jónak tünt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24576 Dátum:
2014.12.09 kedd, 06:44:35 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 05:44:06
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.
A ventilátor a hibás hűtőfolyadék hőmérséklet jel adó miatt kapcsol be. (Mert a hűtőfolyadék nem lehet ennyi idő alatt meleg)
Vészüzem. Ha szakadást észlel az áramkörében a motorvezérlő, akkor bekapcsolja.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 06:52:15 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24577 Dátum:
2014.12.09 kedd, 07:24:18 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 06:44:35
A ventilátor a hibás hűtőfolyadék hőmérséklet jel adó miatt kapcsol be. (Mert a hűtőfolyadék nem lehet ennyi idő alatt meleg)
Vészüzem. Ha szakadást észlel az áramkörében a motorvezérlő, akkor bekapcsolja.
Ha az előtét ellenálás rossz akkor inditás után nem kapcsol be egyből, viszont ha megy akkor csak max fordulaton tud vagy nem megy....0-1.
Ha a hengerfej hőmérséklet jeladó rossz akkor egyből maxon megy inditás után és nem áll le.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24578 Dátum:
2014.12.09 kedd, 07:33:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.12.09 kedd, 07:24:18
Ha az előtét ellenálás rossz akkor inditás után nem kapcsol be egyből, viszont ha megy akkor csak max fordulaton tud vagy nem megy....0-1.
Ha a hengerfej hőmérséklet jeladó rossz akkor egyből maxon megy inditás után és nem áll le.
Tudom, ezt írtam én is. Nem?
Azért áll le, mert néha meg megfelelő jelet ad az ECT. Írta is, hogy ugrál a mutató is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 07:39:39 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24579 Dátum:
2014.12.09 kedd, 07:57:15 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 07:33:13
Tudom, ezt írtam én is. Nem?
Azért áll le, mert néha meg megfelelő jelet ad az ECT. Írta is, hogy ugrál a mutató is.
Idézetet írta: kowikamil - Ma - 05:44:06
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.
Igen...de ő nem azt irta hogy folyamatosan megy...
ezért irtam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24580 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:06:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.12.09 kedd, 07:57:15
Idézetet írta: kowikamil - Ma - 05:44:06
Félreérthetően ìrtam. Nem megy folyamatosan a ventillátor, csak mikor bekapcsol akkor nagyon magas fordulaton megy. Utána kikapcsol.
Igen...de ő nem azt irta hogy folyamatosan megy...
ezért irtam.
Csak nekem válaszoltál. Korábban írtam, hogy ECT kontakt vagy belső hiba.
Ez plauzibilis hibát jelent, ami miatt néha jól működik és néha nem. (néha megy a ventilátor és néha nem)
Reméljük elég infót kapott már.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24581 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:07:25 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 07:33:13
Tudom, ezt írtam én is. Nem?
Azért áll le, mert néha meg megfelelő jelet ad az ECT. Írta is, hogy ugrál a mutató is.
A wiki leírásban olvastam, hogy kettő jeladó van a hűtővíznek. Egy az ECU-nak adja a jelet, a másik a visszajelző órának. Akkor most ez a 2,5 V6-ra nem igaz? A termosztátházon látom a felső érzékelőt, de az alsó (ha van is) nem látszik. Bár számomra logikátlannak tűnik a 2 darab jeladó, mert akkor az ECU -nak jelet szolgáltató meghibásodása esetén a mérőóra még nem jelezne hibát. Viszont ellent mond annak is a tény, hogy a Touque is jelzi a jelhiányt (néha), a hőfokjelző óra is, és a ventillátor is ki-be kapcsol teljes fordulaton néha.
Lehet olyan, hogy a hőmérséklet jeladó úgy megy tönkre, hogy hol jó, hol nem?
Hol érdemes keresni a szakadást (kontakthibát), hol a legjellemzőbb?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 08:14:31 írta kowikamil
»
Naplózva
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24582 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:10:37 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 08:06:49
Csak nekem válaszoltál. Korábban írtam, hogy ECT kontakt vagy belső hiba.
Ez plauzibilis hibát jelent, ami miatt néha jól működik és néha nem. (néha megy a ventilátor és néha nem)
Reméljük elég infót kapott már.
Kifejtenéd bővebben. Mi az a belső hiba?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24583 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:17:04 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 08:07:25
A wiki leírásban olvastam, hogy kettő jeladó van a hűtővíznek. Egy az ECU-nak adja a jelet, a másik a visszajelző órának. Akkor most ez a 2,5 V6-ra nem igaz? A termosztátházon látom a felső érzékelőt, de az alsó (ha van is) nem látszik. Bár számomra logikátlannak tűnik a 2 darab jeladó, mert akkor az ECU -nak jelet szolgáltató meghibásodása esetén a mérőóra még nem jelezne hibát. Viszont ellent mond annak is a tény, hogy a Touque is jelzi a jelhiányt (néha), a hőfokjelző óra is, és a ventillátor is ki-be kapcsol teljes fordulaton néha.
Lehet olyan, hogy a hőmérséklet jeladó úgy megy tönkre, hogy hol jó, hol nem?
Hol érdemes keresni a szakadást (kontakthibát), hol a legjellemzőbb?
Ezt napokkal ezelőtt leírtam.
Egy jeladó van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24584 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:19:12 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 08:10:37
Kifejtenéd bővebben. Mi az a belső hiba?
Figyelj, cseréld ki!
Ha egyre többet beszélünk róla nem fog megjavulni.
Belső hiba: Az alkatrész belsejében kialakult hiba. (Hiba: rendellenes működés vagy működésképtelenség.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24585 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:30:06 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 08:17:04
Ezt napokkal ezelőtt leírtam.
Egy jeladó van.
Bocs talán nem olvastam.
Naplózva
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24586 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:32:45 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 08:19:12
Figyelj, cseréld ki!
Ha egyre többet beszélünk róla nem fog megjavulni.
Belső hiba: Az alkatrész belsejében kialakult hiba. (Hiba: rendellenes működés vagy működésképtelenség.)
OK köszi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24587 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:35:43 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 08:30:06
Bocs talán nem olvastam.
Ha kicserélted, akkor írd meg, hogy milyen lett!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24588 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:46:37 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.09 kedd, 08:35:43
Ha kicserélted, akkor írd meg, hogy milyen lett!
OK! Bár mielőtt a csere mellett döntök megpróbálom kideríteni a hiba okát. Én nem az a "cseréljünk oszt vagy jó, vagy nem" tipus vagyok, Szeretem felderíteni a hibát. Ez a kihívás! A "cseréljünk azonnal oszt meglátjuk" a szervizek kiváltsága, mert ott nem számít a tulaj pénze, vagy pontosabban az számít.
Egy ismerörömnek majd 900.000-Ft-ba fájt, hogy találomra cserélgettek és javítgattak dolgokat.
Bár tudom, hogy kispolgári módszer kiűríteni a hamust, mikor kapható új autó!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 08:49:53 írta kowikamil
»
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24589 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:52:53 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 08:46:37
OK! Bár mielőtt a csere mellett döntök megpróbálom kideríteni a hiba okát. Én nem az a "cseréljünk oszt vagy jó, vagy nem" tipus vagyok, Szeretem felderíteni a hibát. Ez a kihívás! A "cseréljünk azonnal oszt meglátjuk" a szervizek kiváltsága, mert ott nem számít a tulaj pénze, vagy pontosabban az számít.
Egy ismerörömnek majd 900.000-Ft-ba fájt, hogy találomra cserélgettek és javítgattak dolgokat.
Bár tudom, hogy kispolgári módszer kiűríteni a hamust, mikor kapható új autó!
Most elmondták neked a hiba okát, meg hogy mit kell cserélni, hogy jó legyen. Te magadtól nem jöttél rá. Akkor hogy akarod kideríteni?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24590 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:06:17 »
Én feladom, kiszálltam.
Teljesen az a történet, mint a féknyereggel.
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani.
Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel. Nincs ezzel semmi gond, csak akkor nem kell idejönni kérdezni.....segítséget "kérni".
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24591 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:12:25 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 08:46:37
OK! Bár mielőtt a csere mellett döntök megpróbálom kideríteni a hiba okát. Én nem az a "cseréljünk oszt vagy jó, vagy nem" tipus vagyok, Szeretem felderíteni a hibát. Ez a kihívás! A "cseréljünk azonnal oszt meglátjuk" a szervizek kiváltsága, mert ott nem számít a tulaj pénze, vagy pontosabban az számít.
Egy ismerörömnek majd 900.000-Ft-ba fájt, hogy találomra cserélgettek és javítgattak dolgokat.
Bár tudom, hogy kispolgári módszer kiűríteni a hamust, mikor kapható új autó!
Te vagy a másik énje Petik86-nak vazze?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24592 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:21:30 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.09 kedd, 08:52:53
Most elmondták neked a hiba okát, meg hogy mit kell cserélni, hogy jó legyen. Te magadtól nem jöttél rá. Akkor hogy akarod kideríteni?
Nézőpont kérdése. Felvázoltak egy "lehetséges" hiba okot ami első gondolatra jónak tűnik. Én úgy gondolom, hogy minden ok-okozati összefüggésben van. Egy hiba megállapítása nem abból kell, hogy álljon, hogy "kicseréltem, mégsem jó, most cseréljük amazt, talán." Sokat olvashatsz itt is a forumon ilyen és ehhez hasonló helyzetekről. Addig, amig nem a TE pénzed bánja "talán" elfogadható. Egy alkatrész vagy jó, vagy nem. Mielőtt másikat veszek és cserélem, inkább megprobálom kimérni, hogy az "belső" hiba, vagy nem. Ez lehet, több idő, de kevesebb pénzkidobás. A kontakt hiba talán olcsobban is "orvosolható".
Tudom, hogy sokakknak megint "szúrom" a szemét a hozzászólásommal, hozzáállásommal, de nem vagyunk egyformák. Egyszer egy szervízben "a talán ez lesz a hiba, cseréljük ki" mondatra azt válaszóltam, hogy ok, de a felelősség a tied. Ha nem az volt a hiba vissza a régit és bebuktad az új alkatrész. Szerinted cserélték...? NEM. Ebből is látható, hogy sokszor nem a tudás, hanem a "magabiztosság" játszik szerepet, egészen addig amig nem kell felelősséget válalni.
Naplózva
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24593 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:27:17 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 09:06:17
Én feladom, kiszálltam.
Teljesen az a történet, mint a féknyereggel.
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani.
Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel. Nincs ezzel semmi gond, csak akkor nem kell idejönni kérdezni.....segítséget "kérni".
Tudtam, hogy nálad "kivertem" a biztosítékot.
Viszont, ha jobban megnézed az utolsó mondatodat akkor ez RÁD is ugyan úgy igaz.
"
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani."
Nem biztos, hogy az az egy megoldás van. Látod neked az "fáj" amivel engem illetsz.
"Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel."
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24594 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:28:46 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 09:21:30
Nézőpont kérdése. Felvázoltak egy "lehetséges" hiba okot ami első gondolatra jónak tűnik. Én úgy gondolom, hogy minden ok-okozati összefüggésben van. Egy hiba megállapítása nem abból kell, hogy álljon, hogy "kicseréltem, mégsem jó, most cseréljük amazt, talán." Sokat olvashatsz itt is a forumon ilyen és ehhez hasonló helyzetekről. Addig, amig nem a TE pénzed bánja "talán" elfogadható. Egy alkatrész vagy jó, vagy nem. Mielőtt másikat veszek és cserélem, inkább megprobálom kimérni, hogy az "belső" hiba, vagy nem. Ez lehet, több idő, de kevesebb pénzkidobás. A kontakt hiba talán olcsobban is "orvosolható".
Tudom, hogy sokakknak megint "szúrom" a szemét a hozzászólásommal, hozzáállásommal, de nem vagyunk egyformák. Egyszer egy szervízben "a talán ez lesz a hiba, cseréljük ki" mondatra azt válaszóltam, hogy ok, de a felelősség a tied. Ha nem az volt a hiba vissza a régit és bebuktad az új alkatrész. Szerinted cserélték...? NEM. Ebből is látható, hogy sokszor nem a tudás, hanem a "magabiztosság" játszik szerepet, egészen addig amig nem kell felelősséget válalni.
Jelenleg épp szervizben van a kocsim, ráadásul az egyik fórumtársnál, aki fentebb segített neked. Tehát ez most nem jött be.
Viszont: tegyük fel gázömlés van nálad, kimegy a gázszerelő, azt mondja cserélni kell ezt a könyök idomot, te megköszönöd hogy kifáradt, majd nekiállsz töprengeni azon, hogy vajon tényleg az-e a hiba, vagy más? Ha valamihez nem értesz, majd hozzáértőktől segítséget kérsz (és kapsz), akkor mi alapján kételkedsz abban, ha te magad nem tudod, hogy mi a megoldás? Ha titokban Ford szervizes vagy, és tesztelni akartad a helyi közönséget, az megint más.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24595 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:28:55 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 09:21:30
"a talán ez lesz a hiba, cseréljük ki"
Ki mondott itt ilyet?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kowikamil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24596 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:29:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.09 kedd, 09:12:25
Te vagy a másik énje Petik86-nak vazze?
Őt nem ismerem. De a név stimmel és a számokat fordítsd meg a végén.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24597 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:30:43 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 09:29:25
...De a név stimmel és a számokat fordítsd meg a végén.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24598 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:31:03 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 09:27:17
Tudtam, hogy nálad "kivertem" a biztosítékot.
Viszont, ha jobban megnézed az utolsó mondatodat akkor ez RÁD is ugyan úgy igaz.
"
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani."
Nem biztos, hogy az az egy megoldás van. Látod neked az "fáj" amivel engem illetsz.
"Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel."
Nem vertél te nálam semmi, csak én már belefáradtam az ilyenbe.
Te nehezebb vagy, mint gondoltam. Bár a féknyeregnél elég jól bemutatkoztál.
Ha nem jó egy hőfokjeladó mert egyszer ad jelet és egyszer nem (most a kontakt hibát zárjuk ki, mert írtuk....DE biztosan nem ellenőrizted), akkor arra milyen más megoldás létezik??? Ha nem a csere! Kíváncsian várom! Köszi....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24599 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:31:59 »
Idézetet írta: kowikamil - 2014.12.09 kedd, 09:27:17
Tudtam, hogy nálad "kivertem" a biztosítékot.
Viszont, ha jobban megnézed az utolsó mondatodat akkor ez RÁD is ugyan úgy igaz.
"
Elmondják, hogy mi a gond és miért és hogyan lehet megoldani."
Nem biztos, hogy az az egy megoldás van. Látod neked az "fáj" amivel engem illetsz.
"Nem az nem jó, mert nem egyezik a saját véleménnyel."
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy mi a terved most. Elviszed még 2-3 helyre, és ha ott is azt mondják, amit itt, akkor elhiszed? De mi lesz akkor, ha a másik helyen mást mondanak? Akkor melyiknek fogsz hinni? Az ittenieknek, akik önös érdek nélkül ingyen segítenek, vagy a szerviznek, akiknek érdeke az, hogy fizess nekik. Vagy ha 2 szerviz mást mond, és lesz 3 lehetséges hibaokod, akkor melyiket cseréled ki? A legutolsó javaslatot? A legolcsóbbat? A legelsőt? Vagy amelyik szerinted leginkább a hiba oka?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
485
486
487
488
489
490
491
[
492
]
493
494
495
496
497
498
499
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ