Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:28:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 592919 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2017.01.18 szerda, 10:52:55 »
Idézetet írta: Rytsye - 2017.01.18 szerda, 10:10:47
Sziasztok. Első kerékcsapàgyat honnan és milyet érdemes rendelni, mennyibe fog fájni kb ? Köszi
Mint minden más alkatrész beszerzésnél, itt is igaz, hogy a fórumon tevékenykedő beszállítóktól (mint pl.: Nagyautó, Lőrinczautó, Cromax, Bárdy....) kell kérni ajánlatot.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2017.01.21 szombat, 12:16:01 »
Csak kíváncsiságból, mi a gond a kerékcsapággyal? Lóg, búg...?
Idézetet írta: Rytsye - 2017.01.18 szerda, 10:10:47
Sziasztok. Első kerékcsapàgyat honnan és milyet érdemes rendelni, mennyibe fog fájni kb ? Köszi
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 11:37:59 »
Helló!
Hátha másnak is hasznos lesz a történet:
Toronycsapágy csere után a kormány szitálással, valamint fékezéskor a féktárcsa "ütésével" szembesültem. Gumishoz el, kerékkiegyensúlyozás nem mutat problémát. Tanakodás, mi lehet a gond. A megoldás: szerelés közben e féktárcsáról levált egy "nagyobb", az évek során oxidálódott réteg, mely pont annyit rontott a féktárcsa egyenesfutásán, hogy a fenti hibajelenséget produkálja. Féktárcsák le, körben az oxidálódott réteg eltávolítása, összerakás, öröm-bódottá.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 12:52:33 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.02.20 hétfő, 11:37:59
Helló!
Hátha másnak is hasznos lesz a történet:
Toronycsapágy csere után a kormány szitálással, valamint fékezéskor a féktárcsa "ütésével" szembesültem. Gumishoz el, kerékkiegyensúlyozás nem mutat problémát. Tanakodás, mi lehet a gond. A megoldás: szerelés közben e féktárcsáról levált egy "nagyobb", az évek során oxidálódott réteg, mely pont annyit rontott a féktárcsa egyenesfutásán, hogy a fenti hibajelenséget produkálja. Féktárcsák le, körben az oxidálódott réteg eltávolítása, összerakás, öröm-bódottá.
ha egy tárcsa már annyira rozsdás, hogy pereg, akkor már a vastagsága se lesz meg. érdemes lenne cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 18:32:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.20 hétfő, 12:52:33
ha egy tárcsa már annyira rozsdás, hogy pereg, akkor már a vastagsága se lesz meg. érdemes lenne cserélni
Át lettek nézve, nem volt válla egyiknek sem.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 19:41:31 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.02.20 hétfő, 18:32:35
Át lettek nézve, nem volt válla egyiknek sem.
meg is lett mérve a vastagságuk? nem attól kuka egy tárcsa, hogy válla van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2017.02.22 szerda, 19:29:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.20 hétfő, 19:41:31
meg is lett mérve a vastagságuk?
nem attól kuka egy tárcsa, hogy válla van
Ezt tudom. Úgy emlékeztem, hogy korábban már volt cserélve a tárcsa, de most néztem a szervíz történetet, és csak betétcsere volt. A téli-nyári gumicserekor megmérem a tárcsák vastagságát, és ha kell, cseréltetem.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2017.02.24 péntek, 08:40:41 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.02.20 hétfő, 11:37:59
Helló!
Hátha másnak is hasznos lesz a történet:
Toronycsapágy csere után a kormány szitálással, valamint fékezéskor a féktárcsa "ütésével" szembesültem. Gumishoz el, kerékkiegyensúlyozás nem mutat problémát. Tanakodás, mi lehet a gond. A megoldás: szerelés közben e féktárcsáról levált egy "nagyobb", az évek során oxidálódott réteg, mely pont annyit rontott a féktárcsa egyenesfutásán, hogy a fenti hibajelenséget produkálja. Féktárcsák le, körben az oxidálódott réteg eltávolítása, összerakás, öröm-bódottá.
Szia,
Toronycsapágy csere előtt állok. Nincs göncöm hozzá, úgyhogy szagszervizben tervezem. Érdemes a csapágyakon felül mást is beszerezni és cserélni ha már szét lesz borítva az a rész?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2017.02.24 péntek, 08:44:56 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.02.24 péntek, 08:40:41
Szia,
Toronycsapágy csere előtt állok. Nincs göncöm hozzá, úgyhogy szagszervizben tervezem. Érdemes a csapágyakon felül mást is beszerezni és cserélni ha már szét lesz borítva az a rész?
Van ott a csapágy körül valami gumi biz-bax. Van olyan szett amiben benne van, van, amiben nem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2017.02.24 péntek, 08:48:14 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.24 péntek, 08:44:56
Van ott a csapágy körül valami gumi biz-bax. Van olyan szett amiben benne van, van, amiben nem...
thx az infot
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2017.02.24 péntek, 09:00:38 »
A rugók alján biztos és talán a tetején is van egy gumikarika, nagyon vékony, ezért a rugó azt el tudja nyírni.
A toronycspágy sztem egy vicc, ami benne van, de majd meglátod.
Én igazából megvettem mindent (kivéve a gumit, mert azt utólag jöttem rá, hogy van)
, ha már szétszeded, akkor a toronycsapágy szilentet is cseréld, ne kelljen még 1× miatta szétszedni. Mapco-t vettem a Bárdiban. Gátló Sachs, toroncsapágy meg talán SKF vagy gyári volt...? Ja, és felütközésgáltó és porvédő is kell, az is Sachs volt.
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.02.24 péntek, 08:48:14
thx az infot
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2017.02.24 péntek, 09:17:41 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.24 péntek, 09:00:38
A rugók alján biztos és talán a tetején is van egy gumikarika, nagyon vékony, ezért a rugó azt el tudja nyírni.
A toronycspágy sztem egy vicc, ami benne van, de majd meglátod.
Én igazából megvettem mindent (kivéve a gumit, mert azt utólag jöttem rá, hogy van)
, ha már szétszeded, akkor a toronycsapágy szilentet is cseréld, ne kelljen még 1× miatta szétszedni. Mapco-t vettem a Bárdiban. Gátló Sachs, toroncsapágy meg talán SKF vagy gyári volt...? Ja, és felütközésgáltó és porvédő is kell, az is Sachs volt.
Neked is köszönöm a részletes info-t!!
a "felütközésgátló" az a csapágy része (szettben) vagy a gátlóé ill. különálló alkatrész ?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2017.02.24 péntek, 10:13:20 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.02.24 péntek, 09:17:41
Neked is köszönöm a részletes info-t!!
a "felütközésgátló" az a csapágy része (szettben) vagy a gátlóé ill. különálló alkatrész ?
porvédő szettet vegyél, abban benne lesz
a fekete műanyag harmonika a porvédő, a fehér meg a felütésgátló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2017.02.24 péntek, 10:25:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.24 péntek, 10:13:20
porvédő szettet vegyél, abban benne lesz
img]https://alkatreszek.hu/public/images/as_tcd_kepek2//0037/pk019.jpg[/img]
a fekete műanyag harmonika a porvédő, a fehér meg a felütésgátló
thx
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 12:58:00 írta Zsolteey
»
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2017.03.04 szombat, 19:17:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.20 hétfő, 19:41:31
meg is lett mérve a vastagságuk? nem attól kuka egy tárcsa, hogy válla van
Megmértem a tárcsákat. Cserés az első és a hátsó is.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2017.03.04 szombat, 19:42:13 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.03.04 szombat, 19:17:44
Megmértem a tárcsákat. Cserés az első és a hátsó is.
várható volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sonice
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2017.03.04 szombat, 22:24:37 »
Udv. Stabilizator rud közül melyik gyartot javasoljatok? Koszi
Naplózva
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2017.03.10 péntek, 18:34:15 »
Sziasztok! Éles kanyarnál,fékezésnél vagy néha indulásnál valami súrlódik a bal hátsó keréknél,szilent csere vagy valami más?
Köszi!
Szerk.:Ma nyári gumi cserénél kiderült hogy a belső fékbetét a ludas.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.11 szombat, 15:22:08 írta optikal
»
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2017.03.11 szombat, 20:50:49 »
Idézetet írta: optikal - 2017.03.10 péntek, 18:34:15
Sziasztok! Éles kanyarnál,fékezésnél vagy néha indulásnál valami súrlódik a bal hátsó keréknél,szilent csere vagy valami más?
Köszi!
Szerk.:Ma nyári gumi cserénél kiderült hogy a belső fékbetét a ludas.
Épp akartam írni, hogy a szilentcsere biztosan nem súrlódik, hanem valami más lesz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sonice
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2017.03.18 szombat, 17:59:38 »
Hello.
Elso futomu felol mindket oldalon mar apro kormany tekeresnel is pattogo hang hallható, akar allo helyzetben is. Stab palca csere, hang megmaradt.. Toronycsapagy lehet vagy vmi mas? Elvileg nem log semmi. A furcsa az hogy alig kell mozgatni a kormányt es mar hallani a ropogast..
Koszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2017.03.18 szombat, 18:18:35 »
Idézetet írta: sonice - 2017.03.18 szombat, 17:59:38
Hello.
Elso futomu felol mindket oldalon mar apro kormany tekeresnel is pattogo hang hallható, akar allo helyzetben is. Stab palca csere, hang megmaradt.. Toronycsapagy lehet vagy vmi mas? Elvileg nem log semmi. A furcsa az hogy alig kell mozgatni a kormányt es mar hallani a ropogast..
Koszi
Igen, ezt okozhatja a toronycsapágy
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sonice
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 08:56:25 »
Koszi akkor cserelem. Es toronycsapagybol meyle vagy sachs a jobb? Esetleg masik gyarto?
Naplózva
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 09:47:31 »
Idézetet írta: sonice - 2017.03.19 vasárnap, 08:56:25
Koszi akkor cserelem. Es toronycsapagybol meyle vagy sachs a jobb? Esetleg masik gyarto?
Én kb 2 hete cseréltettem, SKF-ez rakattam bele.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
BalazsTamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2017.03.21 kedd, 09:05:57 »
Sziasztok
Futómű ellenőrzéshez valami megbízható helyet tudtok ajánlani?
Ha nem lehet nyilvánosan mert reklám , akkor lécci privátban.
Köszi
Tamás
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2017.03.21 kedd, 09:21:09 »
Idézetet írta: BalazsTamas - 2017.03.21 kedd, 09:05:57
Sziasztok
Futómű ellenőrzéshez valami megbízható helyet tudtok ajánlani?
Ha nem lehet nyilvánosan mert reklám , akkor lécci privátban.
Köszi
Tamás
Egy garázs, ahol van normális emelő, vagy akna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BalazsTamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2017.03.21 kedd, 10:44:56 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.21 kedd, 09:21:09
Egy garázs, ahol van normális emelő, vagy akna.
Köszönöm!
Pont ennek vagyok a hiányában, de meggondolom és délután nekiállok a garázsban feltörni a betont.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2017.03.21 kedd, 10:50:00 »
Idézetet írta: BalazsTamas - 2017.03.21 kedd, 10:44:56
Köszönöm!
Pont ennek vagyok a hiányában, de meggondolom és délután nekiállok a garázsban feltörni a betont.
Tehát: ha szeretnél értelmes választ kapni, akkor értelmesen kell kérdezni:
Pl: Győrben hol tudtok olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a futóművet tudom ellenőriztetni?
PS: próbáld újra.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2017.03.21 kedd, 11:52:07 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.21 kedd, 09:21:09
Egy garázs, ahol van normális emelő, vagy akna.
ezek mellé az se árt, ha tudod mit kell nézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2017.03.21 kedd, 12:26:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.21 kedd, 11:52:07
ezek mellé az se árt, ha tudod mit kell nézni
Csak megbízható helyet keresett... Nem megbízható, vagy jó szerelőt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BalazsTamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2017.03.21 kedd, 14:22:09 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.21 kedd, 10:50:00
Tehát: ha szeretnél értelmes választ kapni, akkor értelmesen kell kérdezni:
Pl: Győrben hol tudtok olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a futóművet tudom ellenőriztetni?
PS: próbáld újra.
Tényleg nem akarok szájkaratézni, de ahogy olvasgatom a fórunot sok pest és pest környéki van fent, és környékeli szerelőműhelyeket ,váltószerelőket , alkatrészkereskedőket ajánlotok.
Nem írtam helyet ( és kövezzetek meg ) ,mert hajlandó vagyok 100 km-t is autózni csak ,hogy megfelelő kézbe legyen a kocsi és ne kelljen mellette figyelni , mit nem csináltak meg amit végül is kiszámláznak.
Mint korábbi vátóolaj cserés kérdésemnél is ezt kaptam, hogy álljak a kocsi mellett, biztos ami biztos.
Tehát: Ennél jobban nem tudom leírni.
PS:Van aki érti van aki nem akarja érteni. Én a kocsi futóművét szeretném átnézetni A-tól Z-ig.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2017.03.21 kedd, 17:49:00 »
Idézetet írta: BalazsTamas - 2017.03.21 kedd, 14:22:09
Tényleg nem akarok szájkaratézni, de ahogy olvasgatom a fórunot sok pest és pest környéki van fent, és környékeli szerelőműhelyeket ,váltószerelőket , alkatrészkereskedőket ajánlotok.
Nem írtam helyet ( és kövezzetek meg ) ,mert hajlandó vagyok 100 km-t is autózni csak ,hogy megfelelő kézbe legyen a kocsi és ne kelljen mellette figyelni , mit nem csináltak meg amit végül is kiszámláznak.
Mint korábbi vátóolaj cserés kérdésemnél is ezt kaptam, hogy álljak a kocsi mellett, biztos ami biztos.
Tehát: Ennél jobban nem tudom leírni.
PS:Van aki érti van aki nem akarja érteni. Én a kocsi futóművét szeretném átnézetni A-tól Z-ig.
Keresd GSR-t itt a fórumon
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2017.03.21 kedd, 22:27:09 »
ESS Motor. Göd.
Egy időben beállítást nem vállaltak, de hibamegállapítást igen (máshová vitték beállításra), de talán már van futóműpadjuk is.
Idézetet írta: BalazsTamas - 2017.03.21 kedd, 14:22:09
Tényleg nem akarok szájkaratézni, de ahogy olvasgatom a fórunot sok pest és pest környéki van fent, és környékeli szerelőműhelyeket ,váltószerelőket , alkatrészkereskedőket ajánlotok.
Nem írtam helyet ( és kövezzetek meg ) ,mert hajlandó vagyok 100 km-t is autózni csak ,hogy megfelelő kézbe legyen a kocsi és ne kelljen mellette figyelni , mit nem csináltak meg amit végül is kiszámláznak.
Mint korábbi vátóolaj cserés kérdésemnél is ezt kaptam, hogy álljak a kocsi mellett, biztos ami biztos.
Tehát: Ennél jobban nem tudom leírni.
PS:Van aki érti van aki nem akarja érteni. Én a kocsi futóművét szeretném átnézetni A-tól Z-ig.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
BalazsTamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2017.03.22 szerda, 15:42:53 »
Zsolteey, danidoki;
Köszönöm
Naplózva
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:01:47 »
2012es 2.0 Diesel Mondeo Kombi - sajnos a jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát
Nyári szett felrakásakor, mikor felemelték az autót, elkezdett csöpögni a lengéscsillapítóból az olaj. Kerékcsere után a garázsban semmi cseppenés.
Elvittem olajcserére, gondoltam kicseréltetem ezt is. Ekkor ért egy kis meglepetés: nem hagyományos lengéscsillapító van benne, hanem vmi spéci: 8G91-18K077-BAD.
Ár: 140.000ft / db! --> ki lehet ezt váltani vmi normális, szabványos lengéscsillapítóra?
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:10:20 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.29 szerda, 21:01:47
2012es 2.0 Diesel Mondeo Kombi - sajnos a jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát
Nyári szett felrakásakor, mikor felemelték az autót, elkezdett csöpögni a lengéscsillapítóból az olaj. Kerékcsere után a garázsban semmi cseppenés.
Elvittem olajcserére, gondoltam kicseréltetem ezt is. Ekkor ért egy kis meglepetés: nem hagyományos lengéscsillapító van benne, hanem vmi spéci: 8G91-18K077-BAD.
Ár: 140.000ft / db! --> ki lehet ezt váltani vmi normális, szabványos lengéscsillapítóra?
Ivd-C-d van?
Nekem is. Ettől parázok rendesen. Egy vagyon. Valakinek már volt ilyen. Kicseréltette hagyományosra és ki lett iktatva az állítható futómű opció.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:19:37 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:10:20
Ivd-C-d van?
Nekem is. Ettől parázok rendesen. Egy vagyon. Valakinek már volt ilyen. Kicseréltette hagyományosra és ki lett iktatva az állítható futómű opció.
Hát ez az érdekes, nekem nincs semmilyen lehetőségem (vagy a 2,5 év alatt még nem jöttem rá) futómű állításra (Comfort / Normal / Sport) a műszerfalon, valamint a szerelő azt is említette, hogy sem szenzor, sem elektromos vezetékek nem csatlakoznak ide.....
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:21:15 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.29 szerda, 21:19:37
Hát ez az érdekes, nekem nincs semmilyen lehetőségem (vagy a 2,5 év alatt még nem jöttem rá) futómű állításra (Comfort / Normal / Sport) a műszerfalon, valamint a szerelő azt is említette, hogy sem szenzor, sem elektromos vezetékek sem csatlakoznak ide.....
Akkor amit még el tudok képzelni, az az önbeálló felfüggesztés, de ahhoz is kellenek vezetékek.
Szóval nem ez, vagy az, akkor benéztek valamit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:23:19 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.29 szerda, 21:19:37
Hát ez az érdekes, nekem nincs semmilyen lehetőségem (vagy a 2,5 év alatt még nem jöttem rá) futómű állításra (Comfort / Normal / Sport) a műszerfalon, valamint a szerelő azt is említette, hogy sem szenzor, sem elektromos vezetékek nem csatlakoznak ide.....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:24:15 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:21:15
Akkor amit még el tudok képzelni, az az önbeálló felfüggesztés, de ahhoz is kellenek vezetékek.
Szóval nem ez, vagy az, akkor benéztek valamit.
önbeállóshoz miért kéne vezeték?
mondjuk egy alvázszám sokat segítene
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:25:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.29 szerda, 21:24:15
önbeállóshoz miért kéne vezeték?
mondjuk egy alvázszám sokat segítene
Az milyen elven működik? Gondolom a dőlésérzékelő a lengőkaron állítja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:25:54 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:21:15
Akkor amit még el tudok képzelni, az az önbeálló felfüggesztés, de ahhoz is kellenek vezetékek.
Szóval nem ez, vagy az, akkor benéztek valamit.
Ilyen típust szedett ki a szerelő:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ford-stossdaempfer-8g91-18k077-bad-8g9118k077bad/559834814-223-3193
Alvázszám: WF0GXXGBBGCC17068
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 21:27:57 írta KLaci78
»
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:32:07 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.29 szerda, 21:25:54
Ilyen típust szedett ki a szerelő:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ford-stossdaempfer-8g91-18k077-bad-8g9118k077bad/559834814-223-3193
Alvázszám: WF0GXXGBBGCC17068
Szintbeáll. hátsó leng.csill.
Szóval ez ténsleg spéci. Önbeálló lengéscsillapító. Akármennyit pakolsz bele, nem ül le a hátulja.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:33:11 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:32:07
Szintbeáll. hátsó leng.csill.
Szóval ez ténsleg spéci. Önbeálló lengéscsillapító. Akármennyit pakolsz bele, nem ül le a hátulja.
ilyen volt a mk1 focus kombikban, nem? nem mindben, de lehetett ilyennel rendelni
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:33:44 »
Idézetet írta: G_B - 2017.03.29 szerda, 21:33:11
ilyen volt a mk1 focus kombikban, nem? nem mindben, de lehetett ilyennel rendelni
Igen, meg mk3 mondiban is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:34:18 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:25:46
Az milyen elven működik? Gondolom a dőlésérzékelő a lengőkaron állítja...
nem állít az semmit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:35:41 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.29 szerda, 21:25:54
Ilyen típust szedett ki a szerelő:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ford-stossdaempfer-8g91-18k077-bad-8g9118k077bad/559834814-223-3193
Alvázszám: WF0GXXGBBGCC17068
elvileg kiváltható simával, csak lehet kelleni fog hozzá való rugó is.
addigra ott leszel, hogy szétfaragtad a kocsit, és nem 250-be, hanem 200ba áll a történet. nagyautónak, wyctornak írjál pü-ben, mondanak rá jó árat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 18:37:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.29 szerda, 21:35:41
elvileg kiváltható simával, csak lehet kelleni fog hozzá való rugó is.
addigra ott leszel, hogy szétfaragtad a kocsit, és nem 250-be, hanem 200ba áll a történet. nagyautónak, wyctornak írjál pü-ben, mondanak rá jó árat
Esetleg felújítással lehet próbálkozni?
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
fisi76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 18:46:38 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.29 szerda, 21:01:47
2012es 2.0 Diesel Mondeo Kombi - sajnos a jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát
Nyári szett felrakásakor, mikor felemelték az autót, elkezdett csöpögni a lengéscsillapítóból az olaj. Kerékcsere után a garázsban semmi cseppenés.
Elvittem olajcserére, gondoltam kicseréltetem ezt is. Ekkor ért egy kis meglepetés: nem hagyományos lengéscsillapító van benne, hanem vmi spéci: 8G91-18K077-BAD.
Ár: 140.000ft / db! --> ki lehet ezt váltani vmi normális, szabványos lengéscsillapítóra?
szia ha nincs vezeték a teleszkópon akkor nekem van szintszabàlyzós. párban hibátlan últetés miatt eladó
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:50:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.29 szerda, 21:35:41
elvileg kiváltható simával, csak lehet kelleni fog hozzá való rugó is.
addigra ott leszel, hogy szétfaragtad a kocsit, és nem 250-be, hanem 200ba áll a történet. nagyautónak, wyctornak írjál pü-ben, mondanak rá jó árat
Miért kellene másik rugó? A két gátlónak csak a működési elvében van különbség, a paramétereiben nem. Szerintem ugyanúgy használható q-s rugóval.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 13:54:10 írta Llort Eht
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:53:30 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.03.30 csütörtök, 18:37:25
Esetleg felújítással lehet próbálkozni?
Itt a lehetséges megoldás a problémádra:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1594.msg1102202#msg1102202
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ