Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:28:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 31   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 592695 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2017.01.18 szerda, 10:52:55 »

Sziasztok. Első kerékcsapàgyat honnan és milyet érdemes rendelni, mennyibe fog fájni kb ? Köszi
Mint minden más alkatrész beszerzésnél, itt is igaz, hogy a fórumon tevékenykedő beszállítóktól (mint pl.: Nagyautó, Lőrinczautó, Cromax, Bárdy....) kell kérni ajánlatot.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:16:01 »

Csak kíváncsiságból, mi a gond a kerékcsapággyal? Lóg, búg...?

Sziasztok. Első kerékcsapàgyat honnan és milyet érdemes rendelni, mennyibe fog fájni kb ? Köszi
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #852 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 11:37:59 »

Helló!
Hátha másnak is hasznos lesz a történet:
Toronycsapágy csere után a kormány szitálással, valamint fékezéskor a féktárcsa "ütésével" szembesültem. Gumishoz el, kerékkiegyensúlyozás nem mutat problémát. Tanakodás, mi lehet a gond. A megoldás: szerelés közben e féktárcsáról levált egy "nagyobb", az évek során oxidálódott réteg, mely pont annyit rontott a féktárcsa egyenesfutásán, hogy a fenti hibajelenséget produkálja. Féktárcsák le, körben az oxidálódott réteg eltávolítása, összerakás, öröm-bódottá.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 12:52:33 »

Helló!
Hátha másnak is hasznos lesz a történet:
Toronycsapágy csere után a kormány szitálással, valamint fékezéskor a féktárcsa "ütésével" szembesültem. Gumishoz el, kerékkiegyensúlyozás nem mutat problémát. Tanakodás, mi lehet a gond. A megoldás: szerelés közben e féktárcsáról levált egy "nagyobb", az évek során oxidálódott réteg, mely pont annyit rontott a féktárcsa egyenesfutásán, hogy a fenti hibajelenséget produkálja. Féktárcsák le, körben az oxidálódott réteg eltávolítása, összerakás, öröm-bódottá.  vigyor3
ha egy tárcsa már annyira rozsdás, hogy pereg, akkor már a vastagsága se lesz meg. érdemes lenne cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #854 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 18:32:35 »

ha egy tárcsa már annyira rozsdás, hogy pereg, akkor már a vastagsága se lesz meg. érdemes lenne cserélni
Át lettek nézve, nem volt válla egyiknek sem.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 19:41:31 »

Át lettek nézve, nem volt válla egyiknek sem.
meg is lett mérve a vastagságuk? nem attól kuka egy tárcsa, hogy válla van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #856 Dátum: 2017.02.22 szerda, 19:29:43 »

meg is lett mérve a vastagságuk? nem attól kuka egy tárcsa, hogy válla van

Ezt tudom. Úgy emlékeztem, hogy korábban már volt cserélve a tárcsa, de most néztem a szervíz történetet, és csak betétcsere volt. A téli-nyári gumicserekor megmérem a tárcsák vastagságát, és ha kell, cseréltetem.  worship 
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #857 Dátum: 2017.02.24 péntek, 08:40:41 »

Helló!
Hátha másnak is hasznos lesz a történet:
Toronycsapágy csere után a kormány szitálással, valamint fékezéskor a féktárcsa "ütésével" szembesültem. Gumishoz el, kerékkiegyensúlyozás nem mutat problémát. Tanakodás, mi lehet a gond. A megoldás: szerelés közben e féktárcsáról levált egy "nagyobb", az évek során oxidálódott réteg, mely pont annyit rontott a féktárcsa egyenesfutásán, hogy a fenti hibajelenséget produkálja. Féktárcsák le, körben az oxidálódott réteg eltávolítása, összerakás, öröm-bódottá.  vigyor3


Szia,


Toronycsapágy csere előtt állok. Nincs göncöm hozzá, úgyhogy szagszervizben tervezem. Érdemes a csapágyakon felül mást is beszerezni és cserélni ha már szét lesz borítva az a rész?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #858 Dátum: 2017.02.24 péntek, 08:44:56 »


Szia,


Toronycsapágy csere előtt állok. Nincs göncöm hozzá, úgyhogy szagszervizben tervezem. Érdemes a csapágyakon felül mást is beszerezni és cserélni ha már szét lesz borítva az a rész?

 worship

Van ott a csapágy körül valami gumi biz-bax. Van olyan szett amiben benne van, van, amiben nem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #859 Dátum: 2017.02.24 péntek, 08:48:14 »

Van ott a csapágy körül valami gumi biz-bax. Van olyan szett amiben benne van, van, amiben nem...


thx az infot  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2017.02.24 péntek, 09:00:38 »

A rugók alján biztos és talán a tetején is van egy gumikarika, nagyon vékony, ezért a rugó azt el tudja nyírni.
A toronycspágy sztem egy vicc, ami benne van, de majd meglátod. Smiley Én igazából megvettem mindent (kivéve a gumit, mert azt utólag jöttem rá, hogy van) Smiley , ha már szétszeded, akkor a toronycsapágy szilentet is cseréld, ne kelljen még 1× miatta szétszedni. Mapco-t vettem a Bárdiban. Gátló Sachs, toroncsapágy meg talán SKF vagy gyári volt...? Ja, és felütközésgáltó és porvédő is kell, az is Sachs volt.



thx az infot  worship
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #861 Dátum: 2017.02.24 péntek, 09:17:41 »

A rugók alján biztos és talán a tetején is van egy gumikarika, nagyon vékony, ezért a rugó azt el tudja nyírni.
A toronycspágy sztem egy vicc, ami benne van, de majd meglátod. Smiley Én igazából megvettem mindent (kivéve a gumit, mert azt utólag jöttem rá, hogy van) Smiley , ha már szétszeded, akkor a toronycsapágy szilentet is cseréld, ne kelljen még 1× miatta szétszedni. Mapco-t vettem a Bárdiban. Gátló Sachs, toroncsapágy meg talán SKF vagy gyári volt...? Ja, és felütközésgáltó és porvédő is kell, az is Sachs volt.



Neked is köszönöm a részletes info-t!!  worship

a "felütközésgátló" az a csapágy része (szettben) vagy a gátlóé  ill. különálló alkatrész ?

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2017.02.24 péntek, 10:13:20 »

Neked is köszönöm a részletes info-t!!  worship

a "felütközésgátló" az a csapágy része (szettben) vagy a gátlóé  ill. különálló alkatrész ?


porvédő szettet vegyél, abban benne lesz



a fekete műanyag harmonika a porvédő, a fehér meg a felütésgátló
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #863 Dátum: 2017.02.24 péntek, 10:25:51 »

porvédő szettet vegyél, abban benne lesz

img]https://alkatreszek.hu/public/images/as_tcd_kepek2//0037/pk019.jpg[/img]

a fekete műanyag harmonika a porvédő, a fehér meg a felütésgátló

thx
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 12:58:00 írta Zsolteey » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #864 Dátum: 2017.03.04 szombat, 19:17:44 »

meg is lett mérve a vastagságuk? nem attól kuka egy tárcsa, hogy válla van
Megmértem a tárcsákat. Cserés az első és a hátsó is.   szomoru1
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2017.03.04 szombat, 19:42:13 »

Megmértem a tárcsákat. Cserés az első és a hátsó is.   szomoru1
várható volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #866 Dátum: 2017.03.04 szombat, 22:24:37 »

Udv. Stabilizator rud közül melyik gyartot javasoljatok? Koszi
Naplózva
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #867 Dátum: 2017.03.10 péntek, 18:34:15 »

Sziasztok! Éles kanyarnál,fékezésnél vagy néha indulásnál valami súrlódik a bal hátsó keréknél,szilent csere vagy valami más?
Köszi!

Szerk.:Ma nyári gumi cserénél kiderült hogy a belső fékbetét a ludas.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.11 szombat, 15:22:08 írta optikal » Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2017.03.11 szombat, 20:50:49 »

Sziasztok! Éles kanyarnál,fékezésnél vagy néha indulásnál valami súrlódik a bal hátsó keréknél,szilent csere vagy valami más?
Köszi!

Szerk.:Ma nyári gumi cserénél kiderült hogy a belső fékbetét a ludas.
Épp akartam írni, hogy a szilentcsere biztosan nem súrlódik, hanem valami más lesz. wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #869 Dátum: 2017.03.18 szombat, 17:59:38 »

Hello.

Elso futomu felol mindket oldalon mar apro kormany tekeresnel is pattogo hang hallható, akar allo helyzetben is. Stab palca csere, hang megmaradt.. Toronycsapagy lehet vagy vmi mas? Elvileg nem log semmi. A furcsa az hogy alig kell mozgatni a kormányt es mar hallani a ropogast..

Koszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #870 Dátum: 2017.03.18 szombat, 18:18:35 »

Hello.

Elso futomu felol mindket oldalon mar apro kormany tekeresnel is pattogo hang hallható, akar allo helyzetben is. Stab palca csere, hang megmaradt.. Toronycsapagy lehet vagy vmi mas? Elvileg nem log semmi. A furcsa az hogy alig kell mozgatni a kormányt es mar hallani a ropogast..

Koszi

Igen, ezt okozhatja a toronycsapágy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #871 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 08:56:25 »

Koszi akkor cserelem. Es toronycsapagybol meyle vagy sachs a jobb? Esetleg masik gyarto? Smiley
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #872 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 09:47:31 »

Koszi akkor cserelem. Es toronycsapagybol meyle vagy sachs a jobb? Esetleg masik gyarto? Smiley
Én kb 2 hete cseréltettem, SKF-ez rakattam bele.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #873 Dátum: 2017.03.21 kedd, 09:05:57 »

Sziasztok

Futómű ellenőrzéshez valami megbízható helyet tudtok ajánlani?

Ha nem lehet nyilvánosan mert reklám , akkor lécci privátban.

Köszi
Tamás
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #874 Dátum: 2017.03.21 kedd, 09:21:09 »

Sziasztok

Futómű ellenőrzéshez valami megbízható helyet tudtok ajánlani?

Ha nem lehet nyilvánosan mert reklám , akkor lécci privátban.

Köszi
Tamás

Egy garázs, ahol van normális emelő, vagy akna.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #875 Dátum: 2017.03.21 kedd, 10:44:56 »

Egy garázs, ahol van normális emelő, vagy akna.  vigyor3

Köszönöm!
Pont ennek vagyok a hiányában, de meggondolom és délután nekiállok a garázsban feltörni a betont. eljen
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2017.03.21 kedd, 10:50:00 »

Köszönöm!
Pont ennek vagyok a hiányában, de meggondolom és délután nekiállok a garázsban feltörni a betont. eljen
Tehát: ha szeretnél értelmes választ kapni, akkor értelmesen kell kérdezni:
Pl: Győrben hol tudtok olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a futóművet tudom ellenőriztetni?
PS: próbáld újra.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2017.03.21 kedd, 11:52:07 »

Egy garázs, ahol van normális emelő, vagy akna.  vigyor3
ezek mellé az se árt, ha tudod mit kell nézni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #878 Dátum: 2017.03.21 kedd, 12:26:11 »

ezek mellé az se árt, ha tudod mit kell nézni vigyor3

Csak megbízható helyet keresett... Nem megbízható, vagy jó szerelőt.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #879 Dátum: 2017.03.21 kedd, 14:22:09 »

Tehát: ha szeretnél értelmes választ kapni, akkor értelmesen kell kérdezni:
Pl: Győrben hol tudtok olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a futóművet tudom ellenőriztetni?
PS: próbáld újra.  integet2

Tényleg nem akarok szájkaratézni, de ahogy olvasgatom a fórunot sok pest és pest környéki van fent, és környékeli szerelőműhelyeket ,váltószerelőket , alkatrészkereskedőket ajánlotok.
Nem írtam helyet ( és kövezzetek meg ) ,mert hajlandó vagyok 100 km-t is autózni csak ,hogy megfelelő kézbe legyen a kocsi és ne kelljen mellette figyelni , mit nem csináltak meg amit végül is kiszámláznak.
Mint korábbi vátóolaj cserés kérdésemnél is ezt kaptam, hogy álljak a kocsi mellett, biztos ami biztos.

Tehát: Ennél jobban nem tudom leírni.
PS:Van aki érti van aki nem akarja érteni. Én a kocsi futóművét szeretném átnézetni A-tól Z-ig.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2017.03.21 kedd, 17:49:00 »

Tényleg nem akarok szájkaratézni, de ahogy olvasgatom a fórunot sok pest és pest környéki van fent, és környékeli szerelőműhelyeket ,váltószerelőket , alkatrészkereskedőket ajánlotok.
Nem írtam helyet ( és kövezzetek meg ) ,mert hajlandó vagyok 100 km-t is autózni csak ,hogy megfelelő kézbe legyen a kocsi és ne kelljen mellette figyelni , mit nem csináltak meg amit végül is kiszámláznak.
Mint korábbi vátóolaj cserés kérdésemnél is ezt kaptam, hogy álljak a kocsi mellett, biztos ami biztos.

Tehát: Ennél jobban nem tudom leírni.
PS:Van aki érti van aki nem akarja érteni. Én a kocsi futóművét szeretném átnézetni A-tól Z-ig.

Keresd GSR-t itt a fórumon Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2017.03.21 kedd, 22:27:09 »

ESS Motor. Göd.

Egy időben beállítást nem vállaltak, de hibamegállapítást igen (máshová vitték beállításra), de talán már van futóműpadjuk is.

Tényleg nem akarok szájkaratézni, de ahogy olvasgatom a fórunot sok pest és pest környéki van fent, és környékeli szerelőműhelyeket ,váltószerelőket , alkatrészkereskedőket ajánlotok.
Nem írtam helyet ( és kövezzetek meg ) ,mert hajlandó vagyok 100 km-t is autózni csak ,hogy megfelelő kézbe legyen a kocsi és ne kelljen mellette figyelni , mit nem csináltak meg amit végül is kiszámláznak.
Mint korábbi vátóolaj cserés kérdésemnél is ezt kaptam, hogy álljak a kocsi mellett, biztos ami biztos.

Tehát: Ennél jobban nem tudom leírni.
PS:Van aki érti van aki nem akarja érteni. Én a kocsi futóművét szeretném átnézetni A-tól Z-ig.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #882 Dátum: 2017.03.22 szerda, 15:42:53 »

Zsolteey, danidoki;

Köszönöm
Naplózva
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:01:47 »

2012es 2.0 Diesel Mondeo Kombi - sajnos a jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát
Nyári szett felrakásakor, mikor felemelték az autót, elkezdett csöpögni a lengéscsillapítóból az olaj. Kerékcsere után a garázsban semmi cseppenés.
Elvittem olajcserére, gondoltam kicseréltetem ezt is. Ekkor ért egy kis meglepetés: nem hagyományos lengéscsillapító van benne, hanem vmi spéci: 8G91-18K077-BAD.
Ár: 140.000ft / db! --> ki lehet ezt váltani vmi normális, szabványos lengéscsillapítóra?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #884 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:10:20 »

2012es 2.0 Diesel Mondeo Kombi - sajnos a jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát
Nyári szett felrakásakor, mikor felemelték az autót, elkezdett csöpögni a lengéscsillapítóból az olaj. Kerékcsere után a garázsban semmi cseppenés.
Elvittem olajcserére, gondoltam kicseréltetem ezt is. Ekkor ért egy kis meglepetés: nem hagyományos lengéscsillapító van benne, hanem vmi spéci: 8G91-18K077-BAD.
Ár: 140.000ft / db! --> ki lehet ezt váltani vmi normális, szabványos lengéscsillapítóra?


Ivd-C-d van? 
Nekem is. Ettől parázok rendesen. Egy vagyon. Valakinek már volt ilyen. Kicseréltette hagyományosra és ki lett iktatva az állítható futómű opció.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:19:37 »

Ivd-C-d van?  
Nekem is. Ettől parázok rendesen. Egy vagyon. Valakinek már volt ilyen. Kicseréltette hagyományosra és ki lett iktatva az állítható futómű opció.
Hát ez az érdekes, nekem nincs semmilyen lehetőségem (vagy a 2,5 év alatt még nem jöttem rá) futómű állításra (Comfort / Normal / Sport) a műszerfalon, valamint a szerelő azt is említette, hogy sem szenzor, sem elektromos vezetékek nem csatlakoznak ide.....
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #886 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:21:15 »

Hát ez az érdekes, nekem nincs semmilyen lehetőségem (vagy a 2,5 év alatt még nem jöttem rá) futómű állításra (Comfort / Normal / Sport) a műszerfalon, valamint a szerelő azt is említette, hogy sem szenzor, sem elektromos vezetékek sem csatlakoznak ide.....

Akkor amit még el tudok képzelni, az az önbeálló felfüggesztés, de ahhoz is kellenek vezetékek.

Szóval nem ez, vagy az, akkor benéztek valamit.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:23:19 »

Hát ez az érdekes, nekem nincs semmilyen lehetőségem (vagy a 2,5 év alatt még nem jöttem rá) futómű állításra (Comfort / Normal / Sport) a műszerfalon, valamint a szerelő azt is említette, hogy sem szenzor, sem elektromos vezetékek nem csatlakoznak ide.....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:24:15 »

Akkor amit még el tudok képzelni, az az önbeálló felfüggesztés, de ahhoz is kellenek vezetékek.

Szóval nem ez, vagy az, akkor benéztek valamit.
önbeállóshoz miért kéne vezeték?

mondjuk egy alvázszám sokat segítene
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #889 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:25:46 »

önbeállóshoz miért kéne vezeték?

mondjuk egy alvázszám sokat segítene


Az milyen elven működik? Gondolom a dőlésérzékelő a lengőkaron állítja...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:25:54 »

Akkor amit még el tudok képzelni, az az önbeálló felfüggesztés, de ahhoz is kellenek vezetékek.

Szóval nem ez, vagy az, akkor benéztek valamit.
Ilyen típust szedett ki a szerelő: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ford-stossdaempfer-8g91-18k077-bad-8g9118k077bad/559834814-223-3193
Alvázszám: WF0GXXGBBGCC17068
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 21:27:57 írta KLaci78 » Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #891 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:32:07 »


 Szintbeáll. hátsó leng.csill.

Szóval ez ténsleg spéci. Önbeálló lengéscsillapító. Akármennyit pakolsz bele, nem ül le a hátulja.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #892 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:33:11 »

Szintbeáll. hátsó leng.csill.

Szóval ez ténsleg spéci. Önbeálló lengéscsillapító. Akármennyit pakolsz bele, nem ül le a hátulja.
ilyen volt a mk1 focus kombikban, nem? nem mindben, de lehetett ilyennel rendelni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #893 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:33:44 »

ilyen volt a mk1 focus kombikban, nem? nem mindben, de lehetett ilyennel rendelni

Igen, meg mk3 mondiban is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:34:18 »

Az milyen elven működik? Gondolom a dőlésérzékelő a lengőkaron állítja...
nem állít az semmit vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:35:41 »

elvileg kiváltható simával, csak lehet kelleni fog hozzá való rugó is.

addigra ott leszel, hogy szétfaragtad a kocsit, és nem 250-be, hanem 200ba áll a történet. nagyautónak, wyctornak írjál pü-ben, mondanak rá jó árat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 18:37:25 »

elvileg kiváltható simával, csak lehet kelleni fog hozzá való rugó is.

addigra ott leszel, hogy szétfaragtad a kocsit, és nem 250-be, hanem 200ba áll a történet. nagyautónak, wyctornak írjál pü-ben, mondanak rá jó árat
Esetleg felújítással lehet próbálkozni?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
fisi76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 18:46:38 »

2012es 2.0 Diesel Mondeo Kombi - sajnos a jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát
Nyári szett felrakásakor, mikor felemelték az autót, elkezdett csöpögni a lengéscsillapítóból az olaj. Kerékcsere után a garázsban semmi cseppenés.
Elvittem olajcserére, gondoltam kicseréltetem ezt is. Ekkor ért egy kis meglepetés: nem hagyományos lengéscsillapító van benne, hanem vmi spéci: 8G91-18K077-BAD.
Ár: 140.000ft / db! --> ki lehet ezt váltani vmi normális, szabványos lengéscsillapítóra?

szia ha nincs vezeték a teleszkópon akkor  nekem van szintszabàlyzós.  párban hibátlan  últetés miatt eladó
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:50:31 »

elvileg kiváltható simával, csak lehet kelleni fog hozzá való rugó is.

addigra ott leszel, hogy szétfaragtad a kocsit, és nem 250-be, hanem 200ba áll a történet. nagyautónak, wyctornak írjál pü-ben, mondanak rá jó árat

Miért kellene másik rugó? A két gátlónak csak a működési elvében van különbség, a paramétereiben nem. Szerintem ugyanúgy használható q-s rugóval.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 13:54:10 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:53:30 »

Esetleg felújítással lehet próbálkozni?

Itt a lehetséges megoldás a problémádra:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1594.msg1102202#msg1102202

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 31   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.