Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 593713 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Kávévámpír
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2015.01.15 csütörtök, 23:28:38 »
Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2015.01.16 péntek, 07:00:36 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2015.01.15 csütörtök, 23:28:38
Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom
levegősödik?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2015.01.16 péntek, 07:01:22 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2015.01.15 csütörtök, 23:28:38
Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom
Biztos a pumpa volt a probléma?
Milyen vizsgálat állapította meg azt, hogy a pumpa rossz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:36:15 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2015.01.15 csütörtök, 23:28:38
Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom
elektronyos szervó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:41:35 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.16 péntek, 09:36:15
elektronyos szervó?
Annak nincs szivattyúja.
Az elektrohidraulikusnak van, amit tanítani kell az autóhoz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:43:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.16 péntek, 09:41:35
Annak nincs szivattyúja.
Az elektrohidraulikusnak van, amit tanítani kell az autóhoz.
de mondeóban elektrohidraulikus van/lehet... Nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:43:58 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.16 péntek, 09:43:06
de mondeóban elektrohidraulikus van/lehet... Nem?
Szerintem előfordul benne, de mikor melyik van benne.....passz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:47:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.16 péntek, 09:43:58
Szerintem előfordul benne, de mikor melyik van benne.....passz.
S-maxban elektronyos (annak is van állítólag típushibáka) viszont mondeómban, faterében is mechanikus. Fateré egyszer be is xart. A szivattyút kellett cserélni és jó lett....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:49:53 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.16 péntek, 09:47:48
S-maxban elektronyos (annak is van állítólag típushibáka) viszont mondeómban, faterében is mechanikus. Fateré egyszer be is xart. A szivattyút kellett cserélni és jó lett....
Mechanikus? Nem hidraulikus?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2015.01.16 péntek, 09:53:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.16 péntek, 09:49:53
Mechanikus? Nem hidraulikus?
Mechanikusan hidraulikus.
Szóval szíj hajtja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2015.02.11 szerda, 14:23:59 »
Sziasztok,
Kissé elbizonytalanodtam...
Lenne lehetőségem 2010-es KUGA alukereket venni, de nem vagyok meggyőződve, hogy plug & play az egész...
5x108
7,5 x 17"
ET52,5
63,4 közép
Az utolsó 2 paraméter a kérdés...gond nélkül használhatom MK4-en?
Kösziiii
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2015.02.11 szerda, 14:27:02 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.02.11 szerda, 14:23:59
Sziasztok,
Kissé elbizonytalanodtam...
Lenne lehetőségem 2010-es KUGA alukereket venni, de nem vagyok meggyőződve, hogy plug & play az egész...
5x108
7,5 x 17"
ET52,5
63,4 közép
Az utolsó 2 paraméter a kérdés...gond nélkül használhatom MK4-en?
Kösziiii
A közép az jó, az ET meg ha jól látom 50 a mondinak, de szerintem simán jó lesz rá.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2015.02.11 szerda, 15:12:22 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.02.11 szerda, 14:23:59
Sziasztok,
Kissé elbizonytalanodtam...
Lenne lehetőségem 2010-es KUGA alukereket venni, de nem vagyok meggyőződve, hogy plug & play az egész...
5x108
7,5 x 17"
ET52,5
63,4 közép
Az utolsó 2 paraméter a kérdés...gond nélkül használhatom MK4-en?
Kösziiii
simaliba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2015.02.11 szerda, 19:28:25 »
Köszi srácok
...akkor hagy jöjjön
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Stephen
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 21:31:33 »
Sziasztok,
tudna valaki megbízható felni javítót ajánlani?
Az egyik alufelnimnek megfeküdte a gyomrát a sok kátyú.
Görgőztetni kellene.
Előre is köszi!
Üdv, Stephen
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 21:44:59 »
Idézetet írta: Stephen - 2015.03.12 csütörtök, 21:31:33
Sziasztok,
tudna valaki megbízható felni javítót ajánlani?
Az egyik alufelnimnek megfeküdte a gyomrát a sok kátyú.
Görgőztetni kellene.
Előre is köszi!
Üdv, Stephen
Kb. merre?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 21:45:27 »
Idézetet írta: Stephen - 2015.03.12 csütörtök, 21:31:33
Sziasztok,
tudna valaki megbízható felni javítót ajánlani?
Az egyik alufelnimnek megfeküdte a gyomrát a sok kátyú.
Görgőztetni kellene.
Előre is köszi!
Üdv, Stephen
Érden a Mayer gumit szokták ajánlani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Stephen
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2015.03.13 péntek, 09:05:58 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.03.12 csütörtök, 21:44:59
Kb. merre?
Érd -> Budaörs -> Budapest -> Pest megye....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2015.03.13 péntek, 09:06:51 »
Idézetet írta: Stephen - 2015.03.13 péntek, 09:05:58
Érd -> Budaörs -> Budapest -> Pest megye....
Mayergumi,érden a Balatoni úton.
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=kapcsolat
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Stephen
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2015.03.13 péntek, 09:21:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.12 csütörtök, 21:45:27
Érden a Mayer gumit szokták ajánlani.
Igen, ismerem őket.
Tőlük vannak a nyári és téli gumik és a téli kerékhez használt 16-os Y felni garnitúra.
Ők maguk nem csinálják, csak csináltatják valakivel, valahol.
Nem szeretném, ha lehúznának, ezért olyan műhelybe szeretném vinni, ahol megnézik és nekem is megmutatják, hogy melyik felnit kell javítani. A gumis közvetítői árrését is szívesen kihagynám, ha lehet.
A nyári 18-as Y felnigarnitúrával is volt gondom. Azt is meg kellene nézetni.
Az ugyebár összesen 8 felni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2015.03.13 péntek, 09:50:16 »
Idézetet írta: Stephen - 2015.03.13 péntek, 09:21:46
Igen, ismerem őket.
Tőlük vannak a nyári és téli gumik és a téli kerékhez használt 16-os Y felni garnitúra.
Ők maguk nem csinálják, csak csináltatják valakivel, valahol.
Nem szeretném, ha lehúznának, ezért olyan műhelybe szeretném vinni, ahol megnézik és nekem is megmutatják, hogy melyik felnit kell javítani. A gumis közvetítői árrését is szívesen kihagynám, ha lehet.
A nyári 18-as Y felnigarnitúrával is volt gondom. Azt is meg kellene nézetni.
Az ugyebár összesen 8 felni...
nekem ott csinálták egy hátsó műhelyben.3db 18as Sline felnit görgőztek,12 e ft-ot fizettem értük....
azt,meg,hogy melyiket kell görgőzni,már a megemelt autón megmondták.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Stephen
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2015.03.13 péntek, 12:11:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.13 péntek, 09:50:16
nekem ott csinálták egy hátsó műhelyben.3db 18as Sline felnit görgőztek,12 e ft-ot fizettem értük....
azt,meg,hogy melyiket kell görgőzni,már a megemelt autón megmondták.
THX!
Legurulok hozzájuk beszélek Milánnal.
Jelzem, hogy mire jutottam.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2015.03.13 péntek, 12:21:47 »
Idézetet írta: Stephen - 2015.03.13 péntek, 09:05:58
Érd -> Budaörs -> Budapest -> Pest megye....
http://felniszsolti.hu/
Érden van, kiváló, gyönyörű igényes munka! Nem drága...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2015.03.25 szerda, 22:25:55 »
hello
remélem jó topikot választottam, következő a helyzet téli szett cserénél mikor lazitottam az első kerekeket sajnos az elöző gazdája túl rászorította a csavart és letört, kérdesem az lenne hogy esetleg tuja e valaki hogy lehet e csak a csavart cserélni vagy kell a teljes csapágyat meg a csapágyházat is cserélni a tőcsavar miatt! plusz esetleg Győrben vagy környéken valami megbizható szerelőt aki ezt meg tudja csinálni??
Mondeo Mk4 kombi 2007 trend
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 21:17:29 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.03.25 szerda, 22:25:55
hello
remélem jó topikot választottam, következő a helyzet téli szett cserénél mikor lazitottam az első kerekeket sajnos az elöző gazdája túl rászorította a csavart és letört, kérdesem az lenne hogy esetleg tuja e valaki hogy lehet e csak a csavart cserélni vagy kell a teljes csapágyat meg a csapágyházat is cserélni a tőcsavar miatt! plusz esetleg Győrben vagy környéken valami megbizható szerelőt aki ezt meg tudja csinálni??
Mondeo Mk4 kombi 2007 trend
Lehet külön tőcsavart cserélni, nem is bonyolult.
130Ft darabja kb. a gyárinak... Tőcsavar 130ft, kerékcsavar 1900Ft/db, ez tök fáni!
Ha nem vágsz bele magad, akkor gurulj be egy ford szervízbe és párezresért mogoldják neked. Nem kell semmi járulékost cserélni, csak a tőcsavart!
Ps.: jó nagy DUTRA volt, aki rátépte!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2015.03.27 péntek, 10:21:58 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.03.26 csütörtök, 21:17:29
Lehet külön tőcsavart cserélni, nem is bonyolult.
130Ft darabja kb. a gyárinak... Tőcsavar 130ft, kerékcsavar 1900Ft/db, ez tök fáni!
Ha nem vágsz bele magad, akkor gurulj be egy ford szervízbe és párezresért mogoldják neked. Nem kell semmi járulékost cserélni, csak a tőcsavart!
Ps.: jó nagy DUTRA volt, aki rátépte!
Nem a reklám helye, de Vaterán lehet kapni zárt gyári kerékanyát 800 Ft körül akár egyesével is (keresőbe s-max anya), (úgy látom Bp IV ker-ben van). Ez is horror, de még mindig fele sincs, mint a márkaszerviz ár.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2015.03.27 péntek, 12:55:16 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.03.26 csütörtök, 21:17:29
Lehet külön tőcsavart cserélni, nem is bonyolult.
130Ft darabja kb. a gyárinak... Tőcsavar 130ft, kerékcsavar 1900Ft/db, ez tök fáni!
Ha nem vágsz bele magad, akkor gurulj be egy ford szervízbe és párezresért mogoldják neked. Nem kell semmi járulékost cserélni, csak a tőcsavart!
Ps.: jó nagy DUTRA volt, aki rátépte!
Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2015.03.27 péntek, 13:11:11 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.03.27 péntek, 12:55:16
Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..
ez egy baromság
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 00:26:35 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.03.27 péntek, 12:55:16
Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..
Akkor nem jó helyen jártál. Adok helyet szívesen ahol kicserélik. Budapest
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
reszki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 09:53:11 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.03.27 péntek, 12:55:16
Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..
Mi is jártunk így, az előző tulaj túlhúzta és kerékcserénél le is tört az egyik tőcsavar. Körbejártuk a témát, de úgy jöttünk ki legjobban, ha egybe cseréljük.
Naplózva
2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 14:56:42 »
Idézetet írta: reszki - 2015.03.29 vasárnap, 09:53:11
Mi is jártunk így, az előző tulaj túlhúzta és kerékcserénél le is tört az egyik tőcsavar. Körbejártuk a témát, de úgy jöttünk ki legjobban, ha egybe cseréljük.
Ja nekem is pont így volt tavaly vettük, és mikor lazitottam a csavart egyszerűen letört, és eddig minden szerelő elsőre rámondta hogy persze csavar kiüt aztán ujj bele és kész is, nade mikor megnézték akkor rájöttek hogy csak egyben lehet! elég nagy szívás!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
tomist
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 19:51:36 »
Hello
Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:59:38 »
Kotyog is (menet közben, fekvőrendőrnél koppan egyet) vagy csak azt mondják rá, hogy lóg és tekerésnél kattog?
Idézetet írta: tomist - 2015.04.02 csütörtök, 19:51:36
Hello
Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tomist
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 21:20:47 »
Nem, ráz a kormány (jobbra-balra mozog kicsit, mintha én forgatnám) egyenes menet közben 80 és 60 km/h motorféknél, de nem mindig.
Ma a szerelő megnézte és miközben én mozgattam neki lefogta az irányítókart és lehetett hallani, hogy kattog, ha hátra húzta vagy ha előre tolta teljesen más érzés volt mozgatni a kormány meg kattogott is és mondta, hogy ott valami lóg valószínű a fogaslécnél és menjek el vele márkaszervizbe. (haver és nem is kért semmit)
Idézetet írta: danidoki - 2015.04.02 csütörtök, 20:59:38
Kotyog is (menet közben, fekvőrendőrnél koppan egyet) vagy csak azt mondják rá, hogy lóg és tekerésnél kattog?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 22:27:39 »
Idézetet írta: tomist - 2015.04.02 csütörtök, 19:51:36
Hello
Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Biztos 160e az a km?
Naplózva
tomist
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 22:38:00 »
Igen, végig vezetett szervizkönyves, magyarországi és vállalti autó volt (banké) ahol nem sajnálják a pénzt a kocsira valamint senkinek nem érdeke csalni,
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.02 csütörtök, 22:27:39
Biztos 160e az a km?
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 23:01:25 »
Én nem először hallom, hogy idejekorán kezd baj lenni a kormányművel. Nekem 300+, így pofa be
Tomi! Írj MondeoFun-nak egy mailt
Idézetet írta: tomist - 2015.04.02 csütörtök, 22:38:00
Igen, végig vezetett szervizkönyves, magyarországi és vállalti autó volt (banké) ahol nem sajnálják a pénzt a kocsira valamint senkinek nem érdeke csalni,
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2015.04.03 péntek, 11:10:47 »
Sziasztok .
Segítségre lenne szükségem.2008-as Tit.Mondeoban milyen a gyári spirálrugó színjelölése?
Elöl, hátul? Ha lehet akkor képeket is csatoljatok. Köszi.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2015.04.07 kedd, 20:59:59 »
Hali!
Tolna esetleg Fejer megye kornyeken tudtok javasolni vmi jo futomuvest, fekest? Mostanaban nem vagom hanyatt magam egyiktol sem
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 21:43:15 »
Sziasztok! A lenti problémám lenne:
TÜNET:
- középállásból enyhén jobbra vagy balra húz a kormány (alacsonyabb és nagyobb sebességeken is 30-150, alatt nem nyilvánvaló, hogy félrehúz-e vagy sem)
- nyári gumicsere óta jelentkezik a probléma
- útbordák nagyon félrehúzzák a kormányt
- gumiméret 215/55R16 (gyári méret)
FÉK
- kis és nagyobb fékezésre sem húz félre
HAJTÁS
- féltengelyek nem recsegnek sem egyenesben, sem teljesen kitekert korménynál egyik irányban sem
KERÉKFELFÜGGESZTÉS
- lengéscsillapító - ?
- toronycsapágy, toronyszilent - nincs zörgés, kattogás kátyún, rossz úton
KORMÁNYMŰ
- szervókormány látszólag jól működik, nem lett könnyebb nehezebb tekerni, végállásokban sem sípol
- kormányösszekötő (gömbfej, szilentek) - állapotukat nem tudom
KERÉK
- gumin nem látszik semmilyen rendellenes/asszimetrikus kopás
Az autó 3 éves, most 171e km van benne (tavaly vettem használtan, Franciaországból származik). Eddig 24e km-t mentem vele, korábban nem produkált ilyet.
Első körben egy futómű-beállítást próbálok majd. Az első kerekek összetartása (annak hiánya) tud ilyet okozni. Más ötletem nincs. Mi okozhat ilyet?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.19 vasárnap, 21:57:37 írta glutamin
»
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 08:54:17 »
Idézetet írta: glutamin - 2015.04.19 vasárnap, 21:43:15
Sziasztok! A lenti problémám lenne:
TÜNET:
- középállásból enyhén jobbra vagy balra húz a kormány (alacsonyabb és nagyobb sebességeken is 30-150, alatt nem nyilvánvaló, hogy félrehúz-e vagy sem)
- nyári gumicsere óta jelentkezik a probléma
- útbordák nagyon félrehúzzák a kormányt
- gumiméret 215/55R16 (gyári méret)
FÉK
- kis és nagyobb fékezésre sem húz félre
HAJTÁS
- féltengelyek nem recsegnek sem egyenesben, sem teljesen kitekert korménynál egyik irányban sem
KERÉKFELFÜGGESZTÉS
- lengéscsillapító - ?
- toronycsapágy, toronyszilent - nincs zörgés, kattogás kátyún, rossz úton
KORMÁNYMŰ
- szervókormány látszólag jól működik, nem lett könnyebb nehezebb tekerni, végállásokban sem sípol
- kormányösszekötő (gömbfej, szilentek) - állapotukat nem tudom
KERÉK
- gumin nem látszik semmilyen rendellenes/asszimetrikus kopás
Az autó 3 éves, most 171e km van benne (tavaly vettem használtan, Franciaországból származik). Eddig 24e km-t mentem vele, korábban nem produkált ilyet.
Első körben egy futómű-beállítást próbálok majd. Az első kerekek összetartása (annak hiánya) tud ilyet okozni. Más ötletem nincs. Mi okozhat ilyet?
Szia!
Hasonló (vagy ugyanezzel a problémával) küzdöttem én is pár hete. Elvittem futóműveshez. Rázópadon azt mondták, hogy a lengőkar belső szilenteket érdemes volna kicserélni, mert valamennyi lógása van. Megtettem, majd futómű beállítás. A szilent csere után az autó futóműve lényegesen feszesebb lett, jó értelemben... csak ajánlani tudom.
Azonban az "imbolygás" jobbra-balra menni akarás jelenség nem szűnt meg. Maradtak a gumik. A hátsók kerültek előre, az elsők hátra... és lám-lám..teljesen kisimult.
Mai napig nem tudom mi lehet a gumikkal, látszólag semmi baja, de a kopása (alacsony vagy magas guminyomás miatt talán), miatt vált az autó kezelhetetlenebbé.... Inkább úgy mondanám, hogy a kormányt állandóan markolni kellett, mert menni akart jobbra-balra, főként rossz úton.
A kerekek felcserélését mindenképp ajánlom ezek után!
Remélem segítettem!
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 08:57:31 »
Idézetet írta: tomist - 2015.04.02 csütörtök, 19:51:36
Hello
Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Állítható, egy rugós feszítővel! Nagyon rossz helyen van, de ügyesen egy 17-es villáskulccsal hozzáférni és óramutató járásával megeggyezve lehet rajt húzni. Arra kell vigyázni, hogy NE hogy megszoruljon.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 15:54:02 »
Mai napig nem tudom mi lehet a gumikkal, látszólag semmi baja, de a kopása (alacsony vagy magas guminyomás miatt talán), miatt vált az autó kezelhetetlenebbé.... Inkább úgy mondanám, hogy a kormányt állandóan markolni kellett, mert menni akart jobbra-balra, főként rossz úton.
Ez a rész szinte tökéletesen fedi a nálam tapasztalható jelenséget. Jövő héten elviszem valamelyik szervizbe, ahol lesz időpont és átnézetem azért én is a futóművet, valamint megcseréltetem én is a kerekeket (első-hátsókat).
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 15:58:21 »
Idézetet írta: glutamin - 2015.04.23 csütörtök, 15:54:02
Mai napig nem tudom mi lehet a gumikkal, látszólag semmi baja, de a kopása (alacsony vagy magas guminyomás miatt talán), miatt vált az autó kezelhetetlenebbé.... Inkább úgy mondanám, hogy a kormányt állandóan markolni kellett, mert menni akart jobbra-balra, főként rossz úton.
Ez a rész szinte tökéletesen fedi a nálam tapasztalható jelenséget. Jövő héten elviszem valamelyik szervizbe, ahol lesz időpont és átnézetem azért én is a futóművet, valamint megcseréltetem én is a kerekeket (első-hátsókat).
A kezelésiben benne van hogy ha jól emlékszem 6ezrenként cserélni kell az első-hátsókat az egyenletes kopás miatt. Tavaly nyáron nem tartottam be. Az egyik pár 5,5 mm-es, a másik 7. Sose gondoltam volna hogy ennyire el fog térni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 16:27:45 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.23 csütörtök, 15:58:21
A kezelésiben benne van hogy ha jól emlékszem 6ezrenként cserélni kell az első-hátsókat az egyenletes kopás miatt. Tavaly nyáron nem tartottam be. Az egyik pár 5,5 mm-es, a másik 7. Sose gondoltam volna hogy ennyire el fog térni.
pedig de. én is így vagyok ezzel, illetve az eltérő kopás miatt a tengelyenkénti cserénél fűrészfogas kopás is lehet, ami után meg búgni fog egy bizonyos sebességtartományban. ha nem is 5000km, de érdemes cserélni egy szerzonban kétszer.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 16:49:36 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.04.23 csütörtök, 16:27:45
pedig de. én is így vagyok ezzel, illetve az eltérő kopás miatt a tengelyenkénti cserénél fűrészfogas kopás is lehet, ami után meg búgni fog egy bizonyos sebességtartományban. ha nem is 5000km, de érdemes cserélni egy szerzonban kétszer.
Most kapott szép malomkereket, új gumival, úgyhogy figyelni fogok.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2015.04.25 szombat, 17:51:57 »
Hello!
Kérdés : 8.5 x 18 et45 5x108, középlyukméret 72.5 .. ez felmegy egy gyári mk4re?
Es esetleg segítség hogy ez gumi méretben mit jelentene.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.25 szombat, 17:56:55 írta bobafet
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 00:22:48 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.04.25 szombat, 17:51:57
Hello!
Kérdés : 8.5 x 18 et45 5x108, középlyukméret 72.5 .. ez felmegy egy gyári mk4re?
Es esetleg segítség hogy ez gumi méretben mit jelentene.
A gyari 18-as ET55 ugyhogy 1 centivel szelesebb lesz a nyomtavod mindket oldalon. Elmeletileg meg elfer, nem er bele a lemezbe. Tehermentesitot kell felrakni az eltero kozeplyukmeret miatt. A gumi meg 235/40 R18 vagy 235/45 R18 az evjarattol fuggoen. A bal elso ajtonal van elmeletileg a guminyomas tablazat, ott meg tudod nezni hogy milyenekkel gyartottak.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2015.04.29 szerda, 22:23:11 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.26 vasárnap, 00:22:48
A gyari 18-as ET55 ugyhogy 1 centivel szelesebb lesz a nyomtavod mindket oldalon. Elmeletileg meg elfer, nem er bele a lemezbe. Tehermentesitot kell felrakni az eltero kozeplyukmeret miatt. A gumi meg 235/40 R18 vagy 235/45 R18 az evjarattol fuggoen. A bal elso ajtonal van elmeletileg a guminyomas tablazat, ott meg tudod nezni hogy milyenekkel gyartottak.
Köszönöm szépen !!
Gumimárka ajénlat, valamilyen tapasztalat??
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Arabic
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2015.04.29 szerda, 23:37:40 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.04.29 szerda, 22:23:11
Köszönöm szépen !!
Gumimárka ajénlat, valamilyen tapasztalat??
van gumi/felni és abroncsteszt topik
egyébként meg írd le hogy milyen összeget szánsz rá, hol és mennyit mész, hogyan vezetsz.
erre majd kapsz hideget-meleget és dönthetsz.
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ