Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:05:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 31   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 592624 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 23:28:38 »

Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2015.01.16 péntek, 07:00:36 »

Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom
levegősödik?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #502 Dátum: 2015.01.16 péntek, 07:01:22 »

Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom

Biztos a pumpa volt a probléma?
Milyen vizsgálat állapította meg azt, hogy a pumpa rossz?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #503 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:36:15 »

Sziasztok. Valaki talalkozott ezzel a problemaval valaha: 2009-es mk4 mondeo 2.0 tdci nem mukodik a szervo! Pumpa kicserelve de utana sem javult. Valaki valami otlet? Elore is koszonom

elektronyos szervó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #504 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:41:35 »

elektronyos szervó?

Annak nincs szivattyúja.  Cool

Az elektrohidraulikusnak van, amit tanítani kell az autóhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #505 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:43:06 »

Annak nincs szivattyúja.  Cool

Az elektrohidraulikusnak van, amit tanítani kell az autóhoz.

de mondeóban elektrohidraulikus van/lehet... Nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #506 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:43:58 »

de mondeóban elektrohidraulikus van/lehet... Nem?

Szerintem előfordul benne, de mikor melyik van benne.....passz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #507 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:47:48 »

Szerintem előfordul benne, de mikor melyik van benne.....passz.

S-maxban elektronyos (annak is van állítólag típushibáka) viszont mondeómban, faterében is mechanikus. Fateré egyszer be is xart. A szivattyút kellett cserélni és jó lett....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:49:53 »

S-maxban elektronyos (annak is van állítólag típushibáka) viszont mondeómban, faterében is mechanikus. Fateré egyszer be is xart. A szivattyút kellett cserélni és jó lett....


Mechanikus?  Nem hidraulikus?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #509 Dátum: 2015.01.16 péntek, 09:53:01 »



Mechanikus?  Nem hidraulikus?

Mechanikusan hidraulikus.  vigyor3 Szóval szíj hajtja... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2015.02.11 szerda, 14:23:59 »

Sziasztok,

Kissé elbizonytalanodtam...
Lenne lehetőségem 2010-es KUGA alukereket venni, de nem vagyok meggyőződve, hogy plug & play az egész...
5x108
7,5 x 17"
ET52,5
63,4 közép

Az utolsó 2 paraméter a kérdés...gond nélkül használhatom MK4-en?

Kösziiii
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #511 Dátum: 2015.02.11 szerda, 14:27:02 »

Sziasztok,

Kissé elbizonytalanodtam...
Lenne lehetőségem 2010-es KUGA alukereket venni, de nem vagyok meggyőződve, hogy plug & play az egész...
5x108
7,5 x 17"
ET52,5
63,4 közép

Az utolsó 2 paraméter a kérdés...gond nélkül használhatom MK4-en?

Kösziiii

A közép az jó, az ET meg ha jól látom 50 a mondinak, de szerintem simán jó lesz rá.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #512 Dátum: 2015.02.11 szerda, 15:12:22 »

Sziasztok,

Kissé elbizonytalanodtam...
Lenne lehetőségem 2010-es KUGA alukereket venni, de nem vagyok meggyőződve, hogy plug & play az egész...
5x108
7,5 x 17"
ET52,5
63,4 közép

Az utolsó 2 paraméter a kérdés...gond nélkül használhatom MK4-en?

Kösziiii
simaliba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2015.02.11 szerda, 19:28:25 »

Köszi srácok worship...akkor hagy jöjjön Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 21:31:33 »

Sziasztok,
tudna valaki megbízható felni javítót ajánlani?
Az egyik alufelnimnek megfeküdte a gyomrát a sok kátyú. Sad
Görgőztetni kellene.

Előre is köszi!

Üdv, Stephen
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 21:44:59 »

Sziasztok,
tudna valaki megbízható felni javítót ajánlani?
Az egyik alufelnimnek megfeküdte a gyomrát a sok kátyú. Sad
Görgőztetni kellene.

Előre is köszi!

Üdv, Stephen

Kb. merre?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 21:45:27 »

Sziasztok,
tudna valaki megbízható felni javítót ajánlani?
Az egyik alufelnimnek megfeküdte a gyomrát a sok kátyú. Sad
Görgőztetni kellene.

Előre is köszi!

Üdv, Stephen


Érden a Mayer gumit szokták ajánlani.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2015.03.13 péntek, 09:05:58 »

Kb. merre?

Érd -> Budaörs -> Budapest -> Pest megye....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #518 Dátum: 2015.03.13 péntek, 09:06:51 »

Érd -> Budaörs -> Budapest -> Pest megye....
Mayergumi,érden a Balatoni úton.

http://www.mbmgumi.hu/?oldal=kapcsolat
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2015.03.13 péntek, 09:21:46 »



Érden a Mayer gumit szokták ajánlani.

Igen, ismerem őket.
Tőlük vannak a nyári és téli gumik és a téli kerékhez használt 16-os Y felni garnitúra.
Ők maguk nem csinálják, csak csináltatják valakivel, valahol.

Nem szeretném, ha lehúznának, ezért olyan műhelybe szeretném vinni, ahol megnézik és nekem is megmutatják, hogy melyik felnit kell javítani. A gumis közvetítői árrését is szívesen kihagynám, ha lehet.

A nyári 18-as Y felnigarnitúrával is volt gondom. Azt is meg kellene nézetni.
Az ugyebár összesen 8 felni... rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #520 Dátum: 2015.03.13 péntek, 09:50:16 »

Igen, ismerem őket.
Tőlük vannak a nyári és téli gumik és a téli kerékhez használt 16-os Y felni garnitúra.
Ők maguk nem csinálják, csak csináltatják valakivel, valahol.

Nem szeretném, ha lehúznának, ezért olyan műhelybe szeretném vinni, ahol megnézik és nekem is megmutatják, hogy melyik felnit kell javítani. A gumis közvetítői árrését is szívesen kihagynám, ha lehet.

A nyári 18-as Y felnigarnitúrával is volt gondom. Azt is meg kellene nézetni.
Az ugyebár összesen 8 felni... rinya
nekem ott csinálták egy hátsó műhelyben.3db 18as Sline felnit görgőztek,12 e ft-ot fizettem értük.... Roll Eyes
azt,meg,hogy melyiket kell görgőzni,már a megemelt autón megmondták.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2015.03.13 péntek, 12:11:27 »

nekem ott csinálták egy hátsó műhelyben.3db 18as Sline felnit görgőztek,12 e ft-ot fizettem értük.... Roll Eyes
azt,meg,hogy melyiket kell görgőzni,már a megemelt autón megmondták.
THX!  worship
Legurulok hozzájuk beszélek Milánnal.

Jelzem, hogy mire jutottam.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2015.03.13 péntek, 12:21:47 »

Érd -> Budaörs -> Budapest -> Pest megye....

http://felniszsolti.hu/

Érden van, kiváló, gyönyörű igényes munka! Nem drága...

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2015.03.25 szerda, 22:25:55 »

hello  integet2
remélem jó topikot választottam, következő a helyzet téli szett cserénél mikor lazitottam az első kerekeket sajnos az elöző gazdája túl rászorította a csavart és letört, kérdesem az lenne hogy esetleg tuja e valaki hogy lehet e csak a csavart cserélni vagy kell a teljes csapágyat meg a csapágyházat is cserélni a tőcsavar miatt! plusz esetleg Győrben vagy környéken valami megbizható szerelőt aki ezt meg tudja csinálni??
Mondeo Mk4 kombi 2007 trend
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 21:17:29 »

hello  integet2
remélem jó topikot választottam, következő a helyzet téli szett cserénél mikor lazitottam az első kerekeket sajnos az elöző gazdája túl rászorította a csavart és letört, kérdesem az lenne hogy esetleg tuja e valaki hogy lehet e csak a csavart cserélni vagy kell a teljes csapágyat meg a csapágyházat is cserélni a tőcsavar miatt! plusz esetleg Győrben vagy környéken valami megbizható szerelőt aki ezt meg tudja csinálni??
Mondeo Mk4 kombi 2007 trend


Lehet külön tőcsavart cserélni, nem is bonyolult.

130Ft darabja kb. a gyárinak... Tőcsavar 130ft, kerékcsavar 1900Ft/db, ez tök fáni!  vigyor3

Ha nem vágsz bele magad, akkor gurulj be egy ford szervízbe és párezresért mogoldják neked. Nem kell semmi járulékost cserélni, csak a tőcsavart!

Ps.: jó nagy DUTRA volt, aki rátépte!  action
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2015.03.27 péntek, 10:21:58 »

Lehet külön tőcsavart cserélni, nem is bonyolult.

130Ft darabja kb. a gyárinak... Tőcsavar 130ft, kerékcsavar 1900Ft/db, ez tök fáni!  vigyor3

Ha nem vágsz bele magad, akkor gurulj be egy ford szervízbe és párezresért mogoldják neked. Nem kell semmi járulékost cserélni, csak a tőcsavart!

Ps.: jó nagy DUTRA volt, aki rátépte!  action

Nem a reklám helye, de Vaterán lehet kapni zárt gyári  kerékanyát 800 Ft körül akár egyesével is (keresőbe s-max anya), (úgy látom Bp IV ker-ben van). Ez is horror, de még mindig fele sincs, mint a  márkaszerviz ár.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2015.03.27 péntek, 12:55:16 »

Lehet külön tőcsavart cserélni, nem is bonyolult.

130Ft darabja kb. a gyárinak... Tőcsavar 130ft, kerékcsavar 1900Ft/db, ez tök fáni!  vigyor3

Ha nem vágsz bele magad, akkor gurulj be egy ford szervízbe és párezresért mogoldják neked. Nem kell semmi járulékost cserélni, csak a tőcsavart!

Ps.: jó nagy DUTRA volt, aki rátépte!  action
Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #527 Dátum: 2015.03.27 péntek, 13:11:11 »

Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..


ez egy baromság
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 00:26:35 »

Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..


Akkor nem jó helyen jártál. Adok helyet szívesen ahol kicserélik. Budapest

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 09:53:11 »

Ma voltam szervízben és utánna kérdeztek, sajnos csak egyben lehet cserélni nem lehet csak tőcsavart cserélni.. csapágyház, és csapágy..

Mi is jártunk így, az előző tulaj túlhúzta és kerékcserénél le is tört az egyik tőcsavar. Körbejártuk a témát, de úgy jöttünk ki legjobban, ha egybe cseréljük.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:56:42 »

Mi is jártunk így, az előző tulaj túlhúzta és kerékcserénél le is tört az egyik tőcsavar. Körbejártuk a témát, de úgy jöttünk ki legjobban, ha egybe cseréljük.
Ja nekem is pont így volt tavaly vettük, és mikor lazitottam a csavart egyszerűen letört, és eddig minden szerelő elsőre rámondta hogy persze csavar kiüt aztán ujj bele és kész is, nade mikor megnézték akkor rájöttek hogy csak egyben lehet! elég nagy szívás!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
tomist
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 19:51:36 »

Hello

Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:59:38 »

Kotyog is (menet közben, fekvőrendőrnél koppan egyet) vagy csak azt mondják rá, hogy lóg és tekerésnél kattog?

Hello

Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tomist
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 21:20:47 »

Nem, ráz a kormány (jobbra-balra mozog kicsit, mintha én forgatnám) egyenes menet közben 80 és 60 km/h motorféknél, de nem mindig.
Ma a szerelő megnézte és miközben én mozgattam neki lefogta az irányítókart és lehetett hallani, hogy kattog, ha hátra húzta vagy ha előre tolta teljesen más érzés volt mozgatni a kormány meg kattogott is és mondta, hogy ott valami lóg valószínű a fogaslécnél és menjek el vele márkaszervizbe. (haver és nem is kért semmit)

Kotyog is (menet közben, fekvőrendőrnél koppan egyet) vagy csak azt mondják rá, hogy lóg és tekerésnél kattog?

Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #534 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:27:39 »

Hello

Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm
Biztos 160e az a km?
Naplózva
tomist
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:38:00 »

Igen, végig vezetett szervizkönyves, magyarországi és vállalti autó volt (banké) ahol nem sajnálják a pénzt a kocsira valamint senkinek nem érdeke csalni,

Biztos 160e az a km?
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 23:01:25 »

Én nem először hallom, hogy idejekorán kezd baj lenni a kormányművel. Nekem 300+, így pofa be Smiley

Tomi! Írj MondeoFun-nak egy mailt Wink

Igen, végig vezetett szervizkönyves, magyarországi és vállalti autó volt (banké) ahol nem sajnálják a pénzt a kocsira valamint senkinek nem érdeke csalni,

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2015.04.03 péntek, 11:10:47 »


Sziasztok .

Segítségre lenne szükségem.2008-as Tit.Mondeoban milyen a gyári spirálrugó színjelölése?
Elöl, hátul? Ha lehet akkor képeket is csatoljatok. Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2015.04.07 kedd, 20:59:59 »

Hali!
Tolna esetleg Fejer megye kornyeken tudtok javasolni vmi jo futomuvest, fekest? Mostanaban nem vagom hanyatt magam egyiktol sem  hehe
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 21:43:15 »

Sziasztok! A lenti problémám lenne:

TÜNET:
- középállásból enyhén jobbra vagy balra húz a kormány (alacsonyabb és nagyobb sebességeken is 30-150, alatt nem nyilvánvaló, hogy félrehúz-e vagy sem)
- nyári gumicsere óta jelentkezik a probléma
- útbordák nagyon félrehúzzák a kormányt
- gumiméret 215/55R16 (gyári méret)

FÉK
- kis és nagyobb fékezésre sem húz félre

HAJTÁS
- féltengelyek nem recsegnek sem egyenesben, sem teljesen kitekert korménynál egyik irányban sem

KERÉKFELFÜGGESZTÉS
- lengéscsillapító - ?
- toronycsapágy, toronyszilent - nincs zörgés, kattogás kátyún, rossz úton

KORMÁNYMŰ
- szervókormány látszólag jól működik, nem lett könnyebb nehezebb tekerni, végállásokban sem sípol
- kormányösszekötő (gömbfej, szilentek) - állapotukat nem tudom

KERÉK
- gumin nem látszik semmilyen rendellenes/asszimetrikus kopás

Az autó 3 éves, most 171e km van benne (tavaly vettem használtan, Franciaországból származik). Eddig 24e km-t mentem vele, korábban nem produkált ilyet.
Első körben egy futómű-beállítást próbálok majd. Az első kerekek összetartása (annak hiánya) tud ilyet okozni. Más ötletem nincs. Mi okozhat ilyet?


« Utoljára szerkesztve: 2015.04.19 vasárnap, 21:57:37 írta glutamin » Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 08:54:17 »

Sziasztok! A lenti problémám lenne:

TÜNET:
- középállásból enyhén jobbra vagy balra húz a kormány (alacsonyabb és nagyobb sebességeken is 30-150, alatt nem nyilvánvaló, hogy félrehúz-e vagy sem)
- nyári gumicsere óta jelentkezik a probléma
- útbordák nagyon félrehúzzák a kormányt
- gumiméret 215/55R16 (gyári méret)

FÉK
- kis és nagyobb fékezésre sem húz félre

HAJTÁS
- féltengelyek nem recsegnek sem egyenesben, sem teljesen kitekert korménynál egyik irányban sem

KERÉKFELFÜGGESZTÉS
- lengéscsillapító - ?
- toronycsapágy, toronyszilent - nincs zörgés, kattogás kátyún, rossz úton

KORMÁNYMŰ
- szervókormány látszólag jól működik, nem lett könnyebb nehezebb tekerni, végállásokban sem sípol
- kormányösszekötő (gömbfej, szilentek) - állapotukat nem tudom

KERÉK
- gumin nem látszik semmilyen rendellenes/asszimetrikus kopás

Az autó 3 éves, most 171e km van benne (tavaly vettem használtan, Franciaországból származik). Eddig 24e km-t mentem vele, korábban nem produkált ilyet.
Első körben egy futómű-beállítást próbálok majd. Az első kerekek összetartása (annak hiánya) tud ilyet okozni. Más ötletem nincs. Mi okozhat ilyet?




Szia!

Hasonló (vagy ugyanezzel a problémával) küzdöttem én is pár hete. Elvittem futóműveshez. Rázópadon azt mondták, hogy a lengőkar belső szilenteket érdemes volna kicserélni, mert valamennyi lógása van. Megtettem, majd futómű beállítás. A szilent csere után az autó futóműve lényegesen feszesebb lett, jó értelemben... csak ajánlani tudom.
Azonban az "imbolygás" jobbra-balra menni akarás jelenség nem szűnt meg. Maradtak a gumik. A hátsók kerültek előre, az elsők hátra... és lám-lám..teljesen kisimult.

Mai napig nem tudom mi lehet a gumikkal, látszólag semmi baja, de a kopása (alacsony vagy magas guminyomás miatt talán), miatt vált az autó kezelhetetlenebbé.... Inkább úgy mondanám, hogy a kormányt állandóan markolni kellett, mert menni akart jobbra-balra, főként rossz úton.

A kerekek felcserélését mindenképp ajánlom ezek után!

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 08:57:31 »

Hello

Nekem 2008-as MK4 van és 160.000 km van benne inkább hosszú útra használom (autópályán) és ritkán, meg van jól kímélve. A múltkor elvittem futómű állításra és cserélni kellet a bal oldali axiál rudat is. Utána közölték velem, hogy a kormánymű lóg. Ma elvittem egy megbízható szakihoz, hogy lekontrolláljam a szakszervízt, hogy igazuk van-e és tényleg. Bár ő is azt mondta, hogy hihetetlen, hogy ennyi kilométernél. Egy ismerős hivatalba dolgozik és ott van 5 ilyen kocsi és ilyen gond még ott sosem volt. Egyenes úton gázelvételre néha remeg a kromány a kezembe valahogy úgy mint amikor a holtjátékot ellenőrizzük, de nem mindig. Ahogy ma nyomta a kormányösszekötő rudat és mozgattam a kormányt rendesen kattogott.
Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalat? Lehet állítani vagy csak csere?
Választ előre is köszönöm

Állítható, egy rugós feszítővel! Nagyon rossz helyen van, de ügyesen egy 17-es villáskulccsal hozzáférni és óramutató járásával megeggyezve lehet rajt húzni. Arra kell vigyázni, hogy NE hogy megszoruljon.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 15:54:02 »

Mai napig nem tudom mi lehet a gumikkal, látszólag semmi baja, de a kopása (alacsony vagy magas guminyomás miatt talán), miatt vált az autó kezelhetetlenebbé.... Inkább úgy mondanám, hogy a kormányt állandóan markolni kellett, mert menni akart jobbra-balra, főként rossz úton.

Ez a rész szinte tökéletesen fedi a nálam tapasztalható jelenséget. Jövő héten elviszem valamelyik szervizbe, ahol lesz időpont és átnézetem azért én is a futóművet, valamint megcseréltetem én is a kerekeket (első-hátsókat).

Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #543 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 15:58:21 »

Mai napig nem tudom mi lehet a gumikkal, látszólag semmi baja, de a kopása (alacsony vagy magas guminyomás miatt talán), miatt vált az autó kezelhetetlenebbé.... Inkább úgy mondanám, hogy a kormányt állandóan markolni kellett, mert menni akart jobbra-balra, főként rossz úton.

Ez a rész szinte tökéletesen fedi a nálam tapasztalható jelenséget. Jövő héten elviszem valamelyik szervizbe, ahol lesz időpont és átnézetem azért én is a futóművet, valamint megcseréltetem én is a kerekeket (első-hátsókat).



A kezelésiben benne van hogy ha jól emlékszem 6ezrenként cserélni kell az első-hátsókat az egyenletes kopás miatt. Tavaly nyáron nem tartottam be. Az egyik pár 5,5 mm-es, a másik 7. Sose gondoltam volna hogy ennyire el fog térni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 16:27:45 »

A kezelésiben benne van hogy ha jól emlékszem 6ezrenként cserélni kell az első-hátsókat az egyenletes kopás miatt. Tavaly nyáron nem tartottam be. Az egyik pár 5,5 mm-es, a másik 7. Sose gondoltam volna hogy ennyire el fog térni.
pedig de. én is így vagyok ezzel, illetve az eltérő kopás miatt a tengelyenkénti cserénél fűrészfogas kopás is lehet, ami után meg búgni fog egy bizonyos sebességtartományban. ha nem is 5000km, de érdemes cserélni egy szerzonban kétszer.  Wink
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #545 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 16:49:36 »

pedig de. én is így vagyok ezzel, illetve az eltérő kopás miatt a tengelyenkénti cserénél fűrészfogas kopás is lehet, ami után meg búgni fog egy bizonyos sebességtartományban. ha nem is 5000km, de érdemes cserélni egy szerzonban kétszer.  Wink

Most kapott szép malomkereket, új gumival, úgyhogy figyelni fogok.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2015.04.25 szombat, 17:51:57 »

Hello!
Kérdés : 8.5 x 18 et45 5x108, középlyukméret 72.5 .. ez felmegy egy gyári mk4re?
Es esetleg segítség hogy ez gumi méretben mit jelentene.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.25 szombat, 17:56:55 írta bobafet » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #547 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 00:22:48 »

Hello!
Kérdés : 8.5 x 18 et45 5x108, középlyukméret 72.5 .. ez felmegy egy gyári mk4re?
Es esetleg segítség hogy ez gumi méretben mit jelentene.


A gyari 18-as ET55 ugyhogy 1 centivel szelesebb lesz a nyomtavod mindket oldalon. Elmeletileg meg elfer, nem er bele a lemezbe. Tehermentesitot kell felrakni az eltero kozeplyukmeret miatt. A gumi meg 235/40 R18 vagy 235/45 R18 az evjarattol fuggoen. A bal elso ajtonal van elmeletileg a guminyomas tablazat, ott meg tudod nezni hogy milyenekkel gyartottak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2015.04.29 szerda, 22:23:11 »

A gyari 18-as ET55 ugyhogy 1 centivel szelesebb lesz a nyomtavod mindket oldalon. Elmeletileg meg elfer, nem er bele a lemezbe. Tehermentesitot kell felrakni az eltero kozeplyukmeret miatt. A gumi meg 235/40 R18 vagy 235/45 R18 az evjarattol fuggoen. A bal elso ajtonal van elmeletileg a guminyomas tablazat, ott meg tudod nezni hogy milyenekkel gyartottak.


Köszönöm szépen !!
Gumimárka ajénlat, valamilyen tapasztalat??
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2015.04.29 szerda, 23:37:40 »


Köszönöm szépen !!
Gumimárka ajénlat, valamilyen tapasztalat??
van gumi/felni és abroncsteszt topik
egyébként meg írd le hogy milyen összeget szánsz rá, hol és mennyit mész, hogyan vezetsz.

erre majd kapsz hideget-meleget és dönthetsz.  Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 31   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.