Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:50:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2027370 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2006.04.05 szerda, 11:50:00 »

Szendre! Azt, hogy a benzines megbízhatóbb, kétségbe vonnám. Egész egyszerűen arról van szó, hogy jellemzően sokkal kevesebbet mennek a benzinessel, és a dízelnél vissza szokták tekerni az órát. Ennyi...
Ebben is van igazság. Nekem egy Ford szakszervízben dolgozó ismerősöm (akit még 7 évvel ezelőtt az Escortomhoz "kaptam") fejtette ki a tapasztalatait amikor elkezdtem MKIII at keresni. És ő az itthon vásároltakból indult ki amiket ők szerelnek.
Az tényleg igaz, hogy a németeknél aki dízelt vesz az azért teszi, mert sokat megy. Ők jelentősen több adószerűséget fizetnek a dízelautók után.
üdv,
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2006.04.05 szerda, 12:12:00 »

szendre,
 
jah, ha keveset fox menni vele, akkor lehet erdemesebb benyasat valasztani. A diesel akkro eri meg szerintem, ha sokat gurul a user. Akkor behozza a kevesebb fogyi a + arat. En 2.5-ert vettem a 2L-es szervizkonyves Ghia verdamat. Jo alapotban van. Igaz, most ugy tunik megadta magat valami csapagy, de hat ez 160e km-nel mar elofordulhat. Felszereltseget tekintve jonak mondhato. Nem a legfullosabb, de mar azert kibirhato Cool elso 2 ules futes, elso-hatso ablax futes, digit legkondi, alufelni, 4 elektronyos ablax, 6lemezes CD-s cuccli, 6 lufi stb. nameg most mar tempomat
Ami hianyzik belole, aza bor belso, keszon pilacs es a kiporges gatlo.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2006.04.05 szerda, 12:56:00 »

szendre,
 
jah, ha keveset fox menni vele, akkor lehet erdemesebb benyasat valasztani. A diesel akkro eri meg szerintem, ha sokat gurul a user. Akkor behozza a kevesebb fogyi a + arat. En 2.5-ert vettem a 2L-es szervizkonyves Ghia verdamat. Jo alapotban van. Igaz, most ugy tunik megadta magat valami csapagy, de hat ez 160e km-nel mar elofordulhat. Felszereltseget tekintve jonak mondhato. Nem a legfullosabb, de mar azert kibirhato Cool elso 2 ules futes, elso-hatso ablax futes, digit legkondi, alufelni, 4 elektronyos ablax, 6lemezes CD-s cuccli, 6 lufi stb. nameg most mar tempomat
Ami hianyzik belole, aza bor belso, keszon pilacs es a kiporges gatlo.
Én nem magamról beszéletem. Én dízelfüggő vagyok és sokat is megyek.  
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2006.04.05 szerda, 12:59:00 »

szendre,
 
jah, ha keveset fox menni vele, akkor lehet erdemesebb benyasat valasztani. A diesel akkro eri meg szerintem, ha sokat gurul a user. Akkor behozza a kevesebb fogyi a + arat. En 2.5-ert vettem a 2L-es szervizkonyves Ghia verdamat. Jo alapotban van. Igaz, most ugy tunik megadta magat valami csapagy, de hat ez 160e km-nel mar elofordulhat. Felszereltseget tekintve jonak mondhato. Nem a legfullosabb, de mar azert kibirhato Cool elso 2 ules futes, elso-hatso ablax futes, digit legkondi, alufelni, 4 elektronyos ablax, 6lemezes CD-s cuccli, 6 lufi stb. nameg most mar tempomat
Ami hianyzik belole, aza bor belso, keszon pilacs es a kiporges gatlo.
És dízelt én nem a kevesebb fogyi miatt szeretem. Egyszerűen teccik az a nyomaték meg a vezetési élmény. A régi MK I-em volt benzines, azt is imádtam de ez ég és föld. Mellesleg ez 7L-t eszik az 1.8-as benyás meg 7,2-7,4 et kajált. Nincs akkora különbség.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2006.04.05 szerda, 13:49:00 »

a katonaságnál volt egy árokásógép, tank-alépítményen, az 30 literes motorú volt
amikor beindították, Trabant-hangja volt, gondolom, ez nem nagyon vészes, aztán kiderült, hogy a Trabant-motor csak az indítómotor volt
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2006.04.05 szerda, 14:28:00 »

szendre,
 
jah, ha keveset fox menni vele, akkor lehet erdemesebb benyasat valasztani. A diesel akkro eri meg szerintem, ha sokat gurul a user. Akkor behozza a kevesebb fogyi a + arat. En 2.5-ert vettem a 2L-es szervizkonyves Ghia verdamat. Jo alapotban van. Igaz, most ugy tunik megadta magat valami csapagy, de hat ez 160e km-nel mar elofordulhat. Felszereltseget tekintve jonak mondhato. Nem a legfullosabb, de mar azert kibirhato Cool elso 2 ules futes, elso-hatso ablax futes, digit legkondi, alufelni, 4 elektronyos ablax, 6lemezes CD-s cuccli, 6 lufi stb. nameg most mar tempomat
Ami hianyzik belole, aza bor belso, keszon pilacs es a kiporges gatlo.
az enyém ugyanezt tudja 1,2 ért csak a tempot én diktálom
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2006.04.05 szerda, 14:30:00 »

szendre,
 
jah, ha keveset fox menni vele, akkor lehet erdemesebb benyasat valasztani. A diesel akkro eri meg szerintem, ha sokat gurul a user. Akkor behozza a kevesebb fogyi a + arat. En 2.5-ert vettem a 2L-es szervizkonyves Ghia verdamat. Jo alapotban van. Igaz, most ugy tunik megadta magat valami csapagy, de hat ez 160e km-nel mar elofordulhat. Felszereltseget tekintve jonak mondhato. Nem a legfullosabb, de mar azert kibirhato Cool elso 2 ules futes, elso-hatso ablax futes, digit legkondi, alufelni, 4 elektronyos ablax, 6lemezes CD-s cuccli, 6 lufi stb. nameg most mar tempomat
Ami hianyzik belole, aza bor belso, keszon pilacs es a kiporges gatlo.
ja és 6 légzsákhoz még kell két néni a kocsiba, bár azok a légzsákok haszánlatosabbak, én a gyárit nem használom
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2006.04.05 szerda, 14:45:00 »

ja és 6 légzsákhoz még kell két néni a kocsiba, bár azok a légzsákok haszánlatosabbak, én a gyárit nem használom
Használd egéssséggel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2006.04.05 szerda, 15:40:00 »

Használd egéssséggel
Meg mértékkel!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2006.04.05 szerda, 15:49:00 »

szendre,
 
jah, kicsit osszekuszalodtam
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2006.04.05 szerda, 16:21:00 »

Scratch!Nézd meg a szigetelőanyag mellet az ajtó sarkaknál + a bal első ajtó felső ívénél!Nem rossz indulatból írom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2006.04.05 szerda, 18:26:00 »

Scratch!Nézd meg a szigetelőanyag mellet az ajtó sarkaknál + a bal első ajtó felső ívénél!Nem rossz indulatból írom.
badjo,
 
oké.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2006.04.05 szerda, 19:24:00 »

Mivel én nem túl sok kilómétert megyek ezért a  hozzászólásaitokból arra jutottam, hogy az erősebb 1.8-as vagy a 2 literes benzines lesz az én emberem/autóm. Természetesen, ha valami csodás véletlen folytán egy kitűnő állapotú, lenyomozható előéltű dízeles kerül az utamba ocsóér, akkor nem hagyom ki!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2006.04.05 szerda, 21:25:00 »

Mivel én nem túl sok kilómétert megyek ezért a  hozzászólásaitokból arra jutottam, hogy az erősebb 1.8-as vagy a 2 literes benzines lesz az én emberem/autóm. Természetesen, ha valami csodás véletlen folytán egy kitűnő állapotú, lenyomozható előéltű dízeles kerül az utamba ocsóér, akkor nem hagyom ki!
Sok sikert! Hozd össze gyorsan és gyere Kunmadarasra!
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2006.04.05 szerda, 21:30:00 »

Mivel én nem túl sok kilómétert megyek ezért a  hozzászólásaitokból arra jutottam, hogy az erősebb 1.8-as vagy a 2 literes benzines lesz az én emberem/autóm. Természetesen, ha valami csodás véletlen folytán egy kitűnő állapotú, lenyomozható előéltű dízeles kerül az utamba ocsóér, akkor nem hagyom ki!
Mleslie, V6-ban nem gondolkozol?? Sztem azt relative olcsóbban megkapnád full extrával...nézz körbe!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2006.04.05 szerda, 21:37:00 »

Hát megnéztem nem hangzik rosszul a 170 paci, de félek, hogy a gatyám rámenne a biztosításra Sad
Egyébként látom neked az van. Mennyit papál be százon?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2006.04.05 szerda, 21:52:00 »

Hát megnéztem nem hangzik rosszul a 170 paci, de félek, hogy a gatyám rámenne a biztosításra Sad
Egyébként látom neked az van. Mennyit papál be százon?
Városban most tavasszal 11 liter, télen 12 liter, ótópálya 160-nál Münchenig 9 liter. 6500 a havi kötelező. Nem vészes.
 
Csak azért kérdeztem, mert én tavaly vettem az enyémet 70 km-rel, full extra. 2,7-ért. Megérte, na.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2006.04.05 szerda, 22:01:00 »

Most nézegettem az egyik weboldalon és rengeteg 2.0 dizelt találtam 2,4 -2,5 MFt körül.Ahogy a többiek mondják ezekből 100-150 ezredest lealkudva már egészen jó vétel lenne valamelyik. Kérdés persze, hogy mennyit hazudtak le a futott km-ből.
Egyébként szakszervízben egy állapotfelmérést követően (amit gondolom mindenképpen érdemes megtenni) meg tudják mondani, hogy játszottak-e az órával, és ha igen mennyit?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2006.04.05 szerda, 22:10:00 »

Most nézegettem az egyik weboldalon és rengeteg 2.0 dizelt találtam 2,4 -2,5 MFt körül.Ahogy a többiek mondják ezekből 100-150 ezredest lealkudva már egészen jó vétel lenne valamelyik. Kérdés persze, hogy mennyit hazudtak le a futott km-ből.
Egyébként szakszervízben egy állapotfelmérést követően (amit gondolom mindenképpen érdemes megtenni) meg tudják mondani, hogy játszottak-e az órával, és ha igen mennyit?
Apró lebuktató jelek vannak, de ránézésre nehéz. Az ajtókon szokott lenni a kötelező szervíz elvégzését igazoló matrica, valamint a motortérbe a kis cetli, hogy milyen olajat tettek bele stb. Ezek néha segítenek, de 100% nincsen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2006.04.05 szerda, 22:39:00 »

Most nézegettem az egyik weboldalon és rengeteg 2.0 dizelt találtam 2,4 -2,5 MFt körül.Ahogy a többiek mondják ezekből 100-150 ezredest lealkudva már egészen jó vétel lenne valamelyik. Kérdés persze, hogy mennyit hazudtak le a futott km-ből.
Egyébként szakszervízben egy állapotfelmérést követően (amit gondolom mindenképpen érdemes megtenni) meg tudják mondani, hogy játszottak-e az órával, és ha igen mennyit?
Asszem sajna nem...csak a pedál + váltógomb + kézifék kopásairól lehet kb. megmondani...
 
Wyctor, én márkaszervizbe visz, de nekem nem raknak matricát az ajtóra...Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2006.04.05 szerda, 23:08:00 »

Tehát az egyetlen megoldás, ha leinformálható helyen vezetett szervízkönyve van a kocsinak!
Egyébként néztem, hogy rengeteg bevalottan sokat futott kombi van a piacon és akkor még mi lehet a többivel? Néhol nem is írják a benne lévő km-t, ami nekem rögtön gyanus. Smiley
Találtam 4 éves 160000-est és 5 éves 200000 km-t futottat is. Én ennyit kb. 8 év alatt tennék bele! Smiley
Ha a motort megfeleően karban tartja az ember mennyit megy el egyébként nagyobb befektetés nélkül? Kinek van a legtöbbet futott verdája?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2006.04.05 szerda, 23:27:00 »

Tehát az egyetlen megoldás, ha leinformálható helyen vezetett szervízkönyve van a kocsinak!
Egyébként néztem, hogy rengeteg bevalottan sokat futott kombi van a piacon és akkor még mi lehet a többivel? Néhol nem is írják a benne lévő km-t, ami nekem rögtön gyanus. Smiley
Találtam 4 éves 160000-est és 5 éves 200000 km-t futottat is. Én ennyit kb. 8 év alatt tennék bele! Smiley
Ha a motort megfeleően karban tartja az ember mennyit megy el egyébként nagyobb befektetés nélkül? Kinek van a legtöbbet futott verdája?
250ezret sztem vígan L kell mennie egy 2 literes mocinak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 07:13:00 »

Városban most tavasszal 11 liter, télen 12 liter, ótópálya 160-nál Münchenig 9 liter. 6500 a havi kötelező. Nem vészes.
 
Csak azért kérdeztem, mert én tavaly vettem az enyémet 70 km-rel, full extra. 2,7-ért. Megérte, na.
Vazz nekem pont fele a kötelező
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 08:46:00 »

És igen és igen és igen! Jelentem mai napon átvettem az MKIII autómat.
 

 

Szia "enef"!
Nem voltam két napig, most láttam, hogy meglett a Mondi!

Gratulálok, és sok-sok elégedett Km-eket, vigyázzatok egymásra!
Üdv.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:04:00 »

Asszem sajna nem...csak a pedál + váltógomb + kézifék kopásairól lehet kb. megmondani...
 
Wyctor, én márkaszervizbe visz, de nekem nem raknak matricát az ajtóra...Huh?
Azt csak a Németeknél szoktak, de ott szinte mindíg, nekem is van Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:18:00 »

Tehát az egyetlen megoldás, ha leinformálható helyen vezetett szervízkönyve van a kocsinak!
Egyébként néztem, hogy rengeteg bevalottan sokat futott kombi van a piacon és akkor még mi lehet a többivel? Néhol nem is írják a benne lévő km-t, ami nekem rögtön gyanus. Smiley
Találtam 4 éves 160000-est és 5 éves 200000 km-t futottat is. Én ennyit kb. 8 év alatt tennék bele! Smiley
Ha a motort megfeleően karban tartja az ember mennyit megy el egyébként nagyobb befektetés nélkül? Kinek van a legtöbbet futott verdája?
Szia!
Először is üdv. itt a csapatban!
Ha javasolhatom, próbálj meg "háztól" venni Mondeo-t,lehetőleg első tulajdonostól. ( Úgy első, hogy az illető helyztette újonnan idehaza forgalomba. És nem kinntről behozott autóra első itthoni, nagy különbség! )"Apró"-újságok böngészése, neten a mobile24.hu, vagy hasznaltauto.hu  
És márkaszervízes átvizsgálás+vezetett szervízkönyv, +állapotfelmérés!
Nem biztos, hogy az az óccsó, amit alig 2 misiért megvesz a leendő tulaj.  
Javaslom az előttem szólókhoz hasonlóan a jobb felszereltséget. ( Pl: Ghia )
Mondeo jó választás, relatíve ez a típus "pénztárca-barát" költségekkel bír, a hasonló kategóriákhoz képest, a tulajdonos számára. És egy nagyon elegáns autó!  
Csak nagyon meg kell nézni, vásárláskor, hogy elégedett legyen vele később a tulaj.  
És itt van ez a fórum! Sokat megtudhatsz - remélem -leendő autódról, sok tipp, és "okosság" a szervizeléshez...
Sikeres keresgélést!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:20:00 »

Tehát az egyetlen megoldás, ha leinformálható helyen vezetett szervízkönyve van a kocsinak!
Egyébként néztem, hogy rengeteg bevalottan sokat futott kombi van a piacon és akkor még mi lehet a többivel? Néhol nem is írják a benne lévő km-t, ami nekem rögtön gyanus. Smiley
Találtam 4 éves 160000-est és 5 éves 200000 km-t futottat is. Én ennyit kb. 8 év alatt tennék bele! Smiley
Ha a motort megfeleően karban tartja az ember mennyit megy el egyébként nagyobb befektetés nélkül? Kinek van a legtöbbet futott verdája?
Pádár Zolinak (télleg, hova tűnt Pádár Zoli?...) garantált 600k km volt benne, és semmi baja nem volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:24:00 »

Azt csak a Németeknél szoktak, de ott szinte mindíg, nekem is van Smiley
Wyctor, na jó akkor nem aggódom Smiley)
 
Laczik, nemtom megyszekhely az állandó lakcímem és B2. Talán ezért...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:27:00 »

250ezret sztem vígan L kell mennie egy 2 literes mocinak...
Többet is, persze ez nagyban függ attól, hogy hogy használja az ember. Az én kedves 1,8- as zetec MK-I em, amit 7 évesen vettem órában 104.000-rel annak idején (ezt akkor sem hittem el)tehát ki tudja, h mennyi is volt benne valójában, az viszont tény, hogy 284.000-en állt az óra amikor eladtam 3 évvel később...szerintem valójában közelebb volt már a 400-hoz. (svájcból jött...stb) A lényeg, hogy motorikusan TÖKÉLETES volt a gép. Egy gramm olajat sem evett, jól fogyasztott.
Szerintem még 500-at is bőven képes elmenni egy ilyen gond nélkül. Én csak kopó forgó cuccokat cseréltem benne.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:29:00 »

Asszem sajna nem...csak a pedál + váltógomb + kézifék kopásairól lehet kb. megmondani...
 
Wyctor, én márkaszervizbe visz, de nekem nem raknak matricát az ajtóra...Huh?
Az is lehet becsapós...100.000Km autópályán nem optatja annyira a pedált, váltót..stb mint 60.000 városban folyamatos "gépészkedés" mellett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:30:00 »

Tehát az egyetlen megoldás, ha leinformálható helyen vezetett szervízkönyve van a kocsinak!
Egyébként néztem, hogy rengeteg bevalottan sokat futott kombi van a piacon és akkor még mi lehet a többivel? Néhol nem is írják a benne lévő km-t, ami nekem rögtön gyanus. Smiley
Találtam 4 éves 160000-est és 5 éves 200000 km-t futottat is. Én ennyit kb. 8 év alatt tennék bele! Smiley
Ha a motort megfeleően karban tartja az ember mennyit megy el egyébként nagyobb befektetés nélkül? Kinek van a legtöbbet futott verdája?
én is ki tudja hány kilométerrel vettem a kocsit
tavaly futóműfelújítás volt, az idén kuplung, jövőre motor
ha mindent összeadok, még mindig messze vagyok egy fapados suzukitól
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:31:00 »

Az is lehet becsapós...100.000Km autópályán nem optatja annyira a pedált, váltót..stb mint 60.000 városban folyamatos "gépészkedés" mellett.
De nem is strapálja le a kocsit annyira mint a városban!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:33:00 »

mleslie,
 
Az alapotfelmeresen nem tudjak biztosra mondani, hogy volt-e tekergetve az ora. Ha rendszeresen karabn vot tartva, akar tunhet ugyis a verda, hogy a mutatott km allasnak megfelelo az alapota. Egyebkent szerintem azertis nehe megallapitani a futott km-ert, mert ugye ezek a verdak relative fiatalok, igy a motor kopasan kivul keves dolog kopik el ilyen rovid ido alatt. Persze most nem a fektarcsakrol, beszelek, mert azt ecceru es relative occso cserelni, es maris "ujnak" tunik a cucc.
Egyeduli arulkodo jel lehet a kezifekkar krom gombja a kormany es a pedalok kopottsaga. Persze hallotam mar olyan kereskedorol is, aki ezeket a feltuno jeleket eltuntette egy ecceru krom gomb, kormany stb. cserevel. Nah, akkor mar tenyleg nehez megmondani szervizkonyv nelkul, hogy valojaban mennyi km van a verdaban. Persze van egy masik leehtoseg is, az pedig itt a forumon. Valaki (mar nemtom ki, mert lyukas az agyam, mint a windows) itt a forumon utana tud nezni alvazszam alapjan annak,h goy milyen meghibasodasai voltak a verdanak. ez nem egyenlo a szervizkonyv, vagy szerviznaploval. Ez egy olyan "globalis" adatbazis, amibe azok az autok kerulnek, amivel garancialis problema volt. Pl. gyari hibas volt az ules karpit es azt csereltek/javitottak stb. Lehet sok adatot nem fox talalni az adott verdarol, mert szerintem alapvetoen megbizhato a tipus, es nem tul gyakori a gyari hibas alkatresz stb. De ha volt ilyen jellegu problema a verdaval, akkor az adatbazisban benne lesz, es ott lesz mellette a km ora allas is. Nah, ebbol mar ki lehet szaolni, hogyha 2evesen 72e km-nel volt egy garancialis javitas, es most 4 evesen 86e km-t mutat a muszer, akkor valojaban mennyi van benne ? Cool Haver nemreg vett TDDI kombit. Nagyon szep meg minden, de! Ha jol emlexem kb. 90e km-t mutat a muszer. A kezifek gomb csontra lekopva! Es eza bizonyos "globalis" adatbazis felhozott 1-2 kisebb garancialis problemat, mint pl. uleshuzat elmozdult stb. es ott mar az elso evben valami 30-40e km volt mar akkor a verdaban. Jah, es most kb. 4 eves a verda. Tehat valojaban kb. 150-180e lehet benne.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:34:00 »

Az is lehet becsapós...100.000Km autópályán nem optatja annyira a pedált, váltót..stb mint 60.000 városban folyamatos "gépészkedés" mellett.
Szendre, jajaja ez mondjuk igaz.
 
Rob, én most cseréltem kompletten gátlókat + szilenteket hátul és csak 93e-nél járok. Budapest + sportfutómű. Hát ennyi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:42:00 »

mleslie,
 
azt viszont figyelembe kell venned, es msot nem a diesel verdak ellen beszelek, mert nekem is baromira teccik a tdci, szal ne feledd, hogyha veszel egy olcsonak tuno verdat, amiben kb. 200e km van, akkor sajnos a tapasztalatok apaljan szamitanod kell nemi porlaszto csucs beszerzesre.
Ha keveset fogot hasznalni a verdat, akkor szerintem benyasat vegyel. Dieselt akkor eri meg nagyon, ha sokat fox menni vele. Persze ha nem vesszuk figyelembe a diesel brutal nyoamtekat Cool
Mindenesetre sok sikert a valasztashoz, legyen az banyas vagy diesel !
Es ne feledd ! Meg mielott megkotetne az uzlet meseld el nekunk, hogy milyen a kiszemelt peldany. Adj rola minnel tobb infot, alvazszam stb. hogy segiteni tudjunk a jo valasztasban !
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:52:00 »

mleslie,
 
azt viszont figyelembe kell venned, es msot nem a diesel verdak ellen beszelek, mert nekem is baromira teccik a tdci, szal ne feledd, hogyha veszel egy olcsonak tuno verdat, amiben kb. 200e km van, akkor sajnos a tapasztalatok apaljan szamitanod kell nemi porlaszto csucs beszerzesre.
Ha keveset fogot hasznalni a verdat, akkor szerintem benyasat vegyel. Dieselt akkor eri meg nagyon, ha sokat fox menni vele. Persze ha nem vesszuk figyelembe a diesel brutal nyoamtekat Cool
Mindenesetre sok sikert a valasztashoz, legyen az banyas vagy diesel !
Es ne feledd ! Meg mielott megkotetne az uzlet meseld el nekunk, hogy milyen a kiszemelt peldany. Adj rola minnel tobb infot, alvazszam stb. hogy segiteni tudjunk a jo valasztasban !
Zacci mail ment
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:54:00 »

Wyctor, na jó akkor nem aggódom Smiley)
 
Laczik, nemtom megyszekhely az állandó lakcímem és B2. Talán ezért...
Ja B2
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 09:55:00 »

mleslie,
 
azt viszont figyelembe kell venned, es msot nem a diesel verdak ellen beszelek, mert nekem is baromira teccik a tdci, szal ne feledd, hogyha veszel egy olcsonak tuno verdat, amiben kb. 200e km van, akkor sajnos a tapasztalatok apaljan szamitanod kell nemi porlaszto csucs beszerzesre.
Ha keveset fogot hasznalni a verdat, akkor szerintem benyasat vegyel. Dieselt akkor eri meg nagyon, ha sokat fox menni vele. Persze ha nem vesszuk figyelembe a diesel brutal nyoamtekat Cool
Mindenesetre sok sikert a valasztashoz, legyen az banyas vagy diesel !
Es ne feledd ! Meg mielott megkotetne az uzlet meseld el nekunk, hogy milyen a kiszemelt peldany. Adj rola minnel tobb infot, alvazszam stb. hogy segiteni tudjunk a jo valasztasban !
Egyetértek!
A lényeg, hogy MONDEO legyen. :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2006.04.06 csütörtök, 10:12:00 »

Egyetértek!
A lényeg, hogy MONDEO legyen. :-)

Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2006.04.07 péntek, 06:46:00 »

Köszönöm, a sok segítséget és jó tanácsot!
Lassan körvonalazódik bennem, hogy egy Ghia Benzines lenne a számomra ideális választás, mert a dízelek drágábbak és én komolyan nem megyek soxor még 10000 km-t se évente. Így kb a tervezett kölcségvetésen belül tudnék maradni. A Ghia felszereltség drágítja az árat(viszont annyival nem hogy ne érje meg azt választani), de a benzines motor miatt olcsóbban lehet hozzájutni.
A dízelek azért drágábbak (ami nem csoda hiszen újonan is sokkal többe kerülnek) és a veszély is nagyobb, hogy széthajtott példányt veszek belüle. Aki a többletpénzt kifizette vásárláskor a dízelért az valószínüleg a gazdaságosabb üzemeltetésért tette, márpedig ahhoz rengeteget kell mennie.
Szóval most itt tartok, már nézegetem a hirdetéseket, de egyenlőre csak tájékozódási szintem, mert a lovém kb 1,5 hónap múlva lesz meg.
Azt azért jó lenne tudni, hogy ki tud majd utána nézni a verdának alvázszám és motorszám szerint! Ja igen és ez a lehetőség akkor a külföldi kocsikra is érvényes? Nem csak a magyar adatbázishoz van hozzáférése?
Ha látok egy szimpatikus hirdetést, majd belinkelhetem, hogy mit szoltok hozzá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2006.04.07 péntek, 09:15:00 »

Köszönöm, a sok segítséget és jó tanácsot!
Lassan körvonalazódik bennem, hogy egy Ghia Benzines lenne a számomra ideális választás, mert a dízelek drágábbak és én komolyan nem megyek soxor még 10000 km-t se évente. Így kb a tervezett kölcségvetésen belül tudnék maradni. A Ghia felszereltség drágítja az árat(viszont annyival nem hogy ne érje meg azt választani), de a benzines motor miatt olcsóbban lehet hozzájutni.
A dízelek azért drágábbak (ami nem csoda hiszen újonan is sokkal többe kerülnek) és a veszély is nagyobb, hogy széthajtott példányt veszek belüle. Aki a többletpénzt kifizette vásárláskor a dízelért az valószínüleg a gazdaságosabb üzemeltetésért tette, márpedig ahhoz rengeteget kell mennie.
Szóval most itt tartok, már nézegetem a hirdetéseket, de egyenlőre csak tájékozódási szintem, mert a lovém kb 1,5 hónap múlva lesz meg.
Azt azért jó lenne tudni, hogy ki tud majd utána nézni a verdának alvázszám és motorszám szerint! Ja igen és ez a lehetőség akkor a külföldi kocsikra is érvényes? Nem csak a magyar adatbázishoz van hozzáférése?
Ha látok egy szimpatikus hirdetést, majd belinkelhetem, hogy mit szoltok hozzá?
Szia!
Jó irányba haladsz, ahogy olvasom soraid...
Egy új TDCI 2L-es MKIII Ghia /f2 egyebként 200k-val több "mindössze" benzines társától!
Persze, linket szívesen látunk, és amennyire egy képről ezt lehet, elmondjuk véleményünk!
De az autó előélete fontosabb! Volt itt, egyik klub-os kolléga írta, hogy először az autó előélete, és csak azután a részletes mustra!
Mert a szépség rabul ejt.

Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2006.04.07 péntek, 09:22:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2006.04.07 péntek, 09:29:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
Szia!
Bakkkker!
Nem akarom elhinni...!
Amúgy gratula a Mondihoz!

De az első élmény...ha ez így igaz, én kérnék az "FMH"-tól + két év garit ajándékba, "fájdalomdíjként"!!!!
És most hogy tegyem ide ESU-s kívánságaim?
De azért : sok-elégedett Km-eket, és vigyázzatok egymásra!
Üdv.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:25:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
Arrius,
 
gart. az autóhoz.
Mindenhol előfordul egy-két gyári hibás alkatrész. Ki lett cserélve, mostamár jó lesz. 1000 vagy 10000 csöből 1db hibás, pont Te fogtad ki.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:26:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
legalább nem az a dögunalom, amit egy mondi nyújtani képes...
 
 
Sok sikert az új géphez!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:51:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
Gratula told neki bátran, a csövet meg fogd rá a nyuszira mert akár rágcsálókár is lehet ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:17:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
Gratula hozzá.
kívánom, hogy max ennyi bajod legyen vele, mint ami most volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2006.04.07 péntek, 12:01:00 »

Sziasztok!
 
Na, megvan az új Mondeo.2.0 tdci aut.
De megvan róla az első történet is!:)
Elhoztuk a szalonból, mentünk vele kb. 40 km-t, amikor is az M7-es közepén kigyulladt a motor ellenőrző lámpa, az izzitás lámpája, majd ahogy kell, szépen leállt a motor!!!
A sárga angyal vette észre, hogy a nagy nyomású üa. csőből ereszt a gázolaj!!!!Egy 7 millás autóból!!! Eddig én ilyet Mondeoról nem hallottam, a Fordnak azért ez nem a legjobb reklám! Főleg, hogy én  erősködtem a Mondeo mellett, mondván, hogy az milyen megbízható!!! Négül is az 50 km-t futott autót szépen trélerre rakták este 11-kor, és irány a szervíz.Másnap kicserélték a szóban forgó csövet, azóta minden oks a kocsival.Remélem így is marad. Megmondom őszintén, nem ilyen első találkozásra vágytam, remélem a későbbiekben feledteti velünk az autó ezt a kis malőrt...Az a pali meg, aki belgiumban (vagy németországban) összerakta az autót, csókolja meg a s...met:)))
A felmerült költségigényeket, meg egy kis ejnye-bejnyét az FMH-nak még ma elküldöm.
Na, mit szóltok?
Valakivel hasonló?
Üdv: Arr.
Gratulálok, a héten te vagy a 2. új Mondeós, mi kedden vettük át a járgányt. Nekem még tök furi, de baromira élvezem, egyszerűen szuper. Tegnap jöttem rá pl. mi az AUX, és mire jó a kesztyűtartóban a csati. Igy ma már 1gb. mp3 dübörög a kocsiban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2006.04.07 péntek, 12:32:00 »

Köszönöm a jókívánságokat...
Engem nem Isten, hanem "tréler hozott a klubban" :
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2006.04.07 péntek, 12:38:00 »

Köszönöm a jókívánságokat...
Engem nem Isten, hanem "tréler hozott a klubban" :
8 napUn belül gyógyuló, már múlik
Naplózva
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.