Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:01:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041074 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:32:00 »

annyira nem figyeltem eddig, de nagyon egybének tűnik!!
Alulról indul a játék de inkább vidd el valakinek,hogy nézze meg ha nem vagy annyira szerelő centrikus!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:33:00 »

Nekem is KBtddi!!! kanyarba meg gurul is:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:33:00 »

informatikus vok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:36:00 »

informatikus vok
Hát, itt viszonylag kevés az autószerelő, mégis sokan maguk szerelik a gépet, és elég mély tudással rendelkeznek, mert megtanulták, meg a tapasztaltabbak segítettek nekik. Erre a legjobb fórum a nagytali (kétszer egy évben), meg a havonkénti minitalik, ahol személyes segítséget kaphatsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:36:00 »

informatikus vok
Nincs azzal baj!Akkor vidd el valami szakinak mutasd meg oszt majd lesz valami,egyébként valami bagatel dolog lessz!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:36:00 »

Nem tudná nekem valaki megmondani hogy mitől olyan zajosak a hátsó kerekek?Vagy hát onnan jö a hang(zúgás),mi lehet ez?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:38:00 »

Nekem is KBtddi!!! kanyarba meg gurul is:)
Nekem még nem gurul is,de enyhe rázós úton a legfeltünőbb a zörgés.Lehet hogy az előző tulaj?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:38:00 »

nem gáz, egy talin kuncsorogni, vmi tapasztaltnak, hogy ugyan szedje már szét a műszerfalam?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:39:00 »

nem lehet, hogy valami csavar esett ki, és az zörög?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:40:00 »

nem gáz, egy talin kuncsorogni, vmi tapasztaltnak, hogy ugyan szedje már szét a műszerfalam?Huh?
Szétszerelni azért nem fogja (bár még az is lehet), de megmutatja, hogyan kell.  Szerelési sorrend, titkos csavarok, patentek, meg ilyesmi. Úgy magad is könnyebben meg tudod majd csinálni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:42:00 »

titkos csavar? ilyenek vannak:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:44:00 »

titkos csavar? ilyenek vannak:(
Nem titkos az csak esztétikailag rejtett:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:45:00 »

titkos csavar? ilyenek vannak:(
Nézz körül az utastérben és számold meg, hogy hány csavart látsz! Na ugye? Közben meg minden azzal van rögzítve, naná, hogy eldugják, hogy ne legyenek szem előtt. Emiatt néha elég trükkös helyeket bírnak találni, aztán a mezei tulaj keresheti...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:47:00 »

mezei tulaj= én:) sztem nem állok neki! Badjo, mennyi egy turbo felújítás?? a chiptuning miatt kérdem:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:50:00 »

mezei tulaj= én:) sztem nem állok neki! Badjo, mennyi egy turbo felújítás?? a chiptuning miatt kérdem:)
Zsolti!Ezek olyan dolgok amivel nem kell foglalkozni,addig még nem muszáj!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:54:00 »

mezei tulaj= én:) sztem nem állok neki! Badjo, mennyi egy turbo felújítás?? a chiptuning miatt kérdem:)
A chiptuningtól meg ne rezelj menj oszt told bele no!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 21:58:00 »

hát érdekel nagyon a dolog!!!! azért tényleg mennyi kb egy turbo felújítás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:02:00 »

hát érdekel nagyon a dolog!!!! azért tényleg mennyi kb egy turbo felújítás?
Smiley?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:03:00 »

de titokzatos vagy:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:16:00 »

de titokzatos vagy:)
Hallod én bízom abban,hogy nem szivatszMert ha nem akkor szivesen segítek,ha tudok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:19:00 »

de titokzatos vagy:)
R.Zsolti!
 
Vedd fel a kapcsolatot Jánosmesterrel.Imádja az ilyen problémákat!-:)
Az autó hi-fi topicba clikkelj a nevére,és már irhatsz is.Hivatkozz rám.
Ha kell szétszedi a kocsidat a nagytalin is.
Csak legyen ideje összerakni!-:)
Csak poénkodok.Bizhatsz benne,nagyon ügyes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:19:00 »

Badjo, nem vagyok idióta, nem szivatok senkit!!! Jó lenne nagyon, csak mérlegelek, ezért kérdem a turbot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:23:00 »

Zsoel, te most a zörgésre gondolsz ha jól sejtem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:31:00 »

Badjo, nem vagyok idióta, nem szivatok senkit!!! Jó lenne nagyon, csak mérlegelek, ezért kérdem a turbot.
Megpróbálom neked ecsetelni,hogy mitől mehet általában tönkre a turbo.Hidegen indítás után nagy gáz egyből,mert tudni illik a motorolaj 1 kissé később ér oda a kelleténél!Ha megállsz az autóval mondjuk 1 nagyobb hajtás után,meg amúgy is 1-ből ne állitsd le a motort,mert esetleg a turbo kenés nélkül szaladhat tovább ici-pic,de 1 biztos ez nem tesz jót!A chiptuning az nem teszi tönkre!Egyébként még több oka is lehet ha elromlik a turbo.Én mondjuk ,hogy meg előzzem ezt a kence-ficés dolgot,Prolongal itatom a gépet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:33:00 »

és a megnövekedett turbónyomás(chiptől) nem vágja haza a turbót? ez  a prolong tényleg jó? nem csak reklám?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2006.04.25 kedd, 00:13:00 »

nem gáz, egy talin kuncsorogni, vmi tapasztaltnak, hogy ugyan szedje már szét a műszerfalam?Huh?
Én szerdán megyek szervízbe szétszedetni a műszerfalat. Mindenképpen ott akarok lenni a kocsi mellett amikor csinálják, elvileg jöhet velem mág valaki...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2006.04.25 kedd, 06:31:00 »

Nem tudná nekem valaki megmondani hogy mitől olyan zajosak a hátsó kerekek?Vagy hát onnan jö a hang(zúgás),mi lehet ez?
Ez vagy gumi,vagy esetleg kerékcsapágyGondolom én!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2006.04.25 kedd, 06:55:00 »

és a megnövekedett turbónyomás(chiptől) nem vágja haza a turbót? ez  a prolong tényleg jó? nem csak reklám?
A prolong biztos jó a tesztek azt bizonyítják,csak azért mondom mert, egyszer láttam live 1 tesztet mondjuk metabond-al az marhára meggyőzött!Elvileg ez még a metabondnál is jobb cuccos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2006.04.25 kedd, 06:56:00 »

és a megnövekedett turbónyomás(chiptől) nem vágja haza a turbót? ez  a prolong tényleg jó? nem csak reklám?
www.prolong.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2006.04.25 kedd, 07:03:00 »

és a megnövekedett turbónyomás(chiptől) nem vágja haza a turbót? ez  a prolong tényleg jó? nem csak reklám?
1.
 Chiptuning - Háttérinformáció
 
Egy modern motorvezérlõ elektronika mûködése, felépítése
 
A legtöbb modern autó motorját egy computer, egy u.n. motorvezérlõ elektronika vezérli. Ez az összes bejövõ mérési eredmény (fordulatszám, gázpedálállás, hûtõvíz-, gázolaj-, levegõ- hõmérséklet, légmennyiség, vagy töltõnyomás, stb.) alapján szabályozza, felügyeli a befecskendezendõ üzemanyag mennyiséget, elõbefecskendezést, ill. gyújtásszöget stb. A chiptuning egy optimalizálás, a computer programjának a cseréje. Ezen kívül a motorvezérlõ elektronika még sok más feladatot is ellát, mint például a fordulatszámszabályozás, fordulatszámkorlátozás, bizonyos típusoknál sebességkorlátozás (vmax), turbós autóknál turbónyomásszabályozás stb. Turbós autóknál általában 20-30% teljesítmény és 20-40% nyomatéknövekedés, szívó üzemû motoroknál 6-8% teljesítmény- és nyomaték -növekedés érhetõ el.  
  A motorvezérlõ elektronika optimalizálása
 
 
Hogy egy profi optimalizálást végezzünk, az eredeti szoftvert kiolvassuk, majd ezt dolgozzuk fel. A gyártó által meghagyott tûréseket kihasználva optimalizáljuk a szoftvert a teljesítmény, nyomaték, élettartam, fogyasztás és szennyezõanyagkibocsájtás maximális szem elõtt tartásával. A szoftver módosítása tapasztalaton, teljesítmény- és füstgázmérésen alapul.
 
 
 
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2006.04.25 kedd, 07:08:00 »

2.A mai autós kulcsszava a chip tuning. Számítógéppel ugyanis megváltoztathatóak a motorvezérlõ elektronika gyárilag rögzített memória értékei, így azután a szenzoroktól kapott információk (beáramló levegõ mennyiség és hõmérséklet, fordulatszám, fojtószelep állás, stb.) alapján az elektronika már a chipen végrehajtott módosítás szerint vezérli a befecskendezést és a gyújtást. Márpedig a pontosan beszabályozott benzin-levegõ keverék és az azt a megfelelõ pillanatban berobbantó gyújtás adják a motornak a legnagyobb teljesítményt és forgatónyomatékot, a legkisebb üzemanyag-fogyasztás és károsanyag kibocsátás mellett.
A helyzet az, hogy a chip tuning nem is tuning. A motorok tuningja ugyanis valamelyik motoralkatrész cseréjét jelenti, elsõsorban teljesítménynövelés céljából. A chip tuning fantázianév pedig elektronikus motoroptimalizálást takar. Hatásában persze valóban teljesítménynövelõ, de mivel alkatrész cseréje nélkül jön létre nagyobb teljesítmény, jóval olcsóbb módszer lehet, mint a tuning hagyományos formái: vezérmûtengely csere, kipufogó rendszer csere, hengerfej polírozás, stb. Ez az egyik magyarázat arra az egyre növekvõ népszerûségre, amelyet a chip tuning világszerte élvez.
Napjaink gyakorlatában még mindig igaz ugyan, hogy nincs két egyforma autó (adott típuson belül is mindig vannak kisebb-nagyobb eltérések a motor viselkedésében), de a gyártási tolerancia értékek jóval kisebb eltérést engednek meg, mint korábban. Ezért a memória chipben rögzített motorvezérlési adatok módosítása a tapasztalatok szerint általában 5-50 lóerõ többletet jelent, a típuson belül néha jelentõs eltéréssel.
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2006.04.25 kedd, 07:11:00 »

Mindent egybevetve a chiptuning növeli az autó teljesítményét, nyomatékát és csökkenti annak fogyasztását, viszont ennek ellenére sem csökken a motor élettartama.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2006.04.25 kedd, 07:18:00 »

Info
 
Napjainkban minden modern motort egy elektronikus vezérlési egység irányit, ECU - Electronic Control Unit. A paramétéreket mint : befecskendezés, Lambda szonda, turbó nyomás, gyújtás, füst, stb. mind az ECU vezérli. Ezen paraméterek értékét egy az ECU processzorában telepített software irányítja , ez az ECU 'szíve'. Ezt a programot a gyártó telepiti , és autotipusonként változik. A program létrehozásában, a gyártónak kompromisszumokat kell kössön, mert az auto ugyanúgy kell müködjön függetlenül az időjárástól, a benzin minöségétől vagy a levegő suruségétől. Ezek a kompromisszumok kiküszöböléséért felelős a chiptuning. A chiptuning önmagában nem egy reális tuning, hanem inkább egy elektronikus optimizálás, amely változtatásai a gyártó tolerancia határai alatt találhatók. Ez az optimizálás jelentős erő és nyomaték nyereséget jelent a különböző autotipusoknál.
- turbo motorok (benzin és diesel) kb. 25-35 LE es kb. +30% nyomaték
- befecskendezéses motorok kb. 12 LE.
A gyártónak nem érdeke egy maximális teljesitmenyű autót piacra dobni, mert egy erősebb és drágább verzió csupán 1-2 évre az első model piacra dobása után jelenik meg, így ébrentartva a piac erdeklődését a modellel szemben ( pl. VW esetében a 90/110TDI és a 100/130TDI modelek).Mindenki mondhat amit akar ez akkor is így van!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2006.04.25 kedd, 07:21:00 »

R.Zsolti go!Chip
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2006.04.25 kedd, 08:51:00 »

chiptuning az olyan, mint a PC-knél a BIOS-frissítés? azaz, ha nem jön össze, mehetek új alaplapért? (tudom, egy másik ugyanolyan alaplapból kivenni az IC-t, azzal indítani, majd kicserélni az elfuserált chipünkre)
 
mk1, benzinesre is van? mennyiért? ill. hol?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2006.04.25 kedd, 09:01:00 »

A bios frissítés nem befolyásolja a gép teljesítményét,legfeljebb jobban támogatja az új hardverek megfelelő működését.Vagy még abban az esetben használják a bios frissítés ha esetleg fagy a gép, de általában akkor már a kondik durrani akarnak!Ez nem a legjobb hasonlat volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2006.04.25 kedd, 09:17:00 »

A bios frissítés nem befolyásolja a gép teljesítményét,legfeljebb jobban támogatja az új hardverek megfelelő működését.Vagy még abban az esetben használják a bios frissítés ha esetleg fagy a gép, de általában akkor már a kondik durrani akarnak!Ez nem a legjobb hasonlat volt
egyszer dugdostam a jumpereket, órajel, szorzó miegymás, és utána nem indult a gép, visszaállítás után sem, aztán nagy nehezen beindult, de nem kívánom senkinek azt a leizzadást
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2006.04.25 kedd, 09:21:00 »

Smiley!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2006.04.25 kedd, 09:24:00 »

Egyébként van az alaplapokon 1 clear cmos nevű jumper ez meg oldja a problémát,na meg az elem kivétel:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2006.04.25 kedd, 10:13:00 »

Info
 
Napjainkban minden modern motort egy elektronikus vezérlési egység irányit, ECU - Electronic Control Unit. A paramétéreket mint : befecskendezés, Lambda szonda, turbó nyomás, gyújtás, füst, stb. mind az ECU vezérli. Ezen paraméterek értékét egy az ECU processzorában telepített software irányítja , ez az ECU 'szíve'. Ezt a programot a gyártó telepiti , és autotipusonként változik. A program létrehozásában, a gyártónak kompromisszumokat kell kössön, mert az auto ugyanúgy kell müködjön függetlenül az időjárástól, a benzin minöségétől vagy a levegő suruségétől. Ezek a kompromisszumok kiküszöböléséért felelős a chiptuning. A chiptuning önmagában nem egy reális tuning, hanem inkább egy elektronikus optimizálás, amely változtatásai a gyártó tolerancia határai alatt találhatók. Ez az optimizálás jelentős erő és nyomaték nyereséget jelent a különböző autotipusoknál.
- turbo motorok (benzin és diesel) kb. 25-35 LE es kb. +30% nyomaték
- befecskendezéses motorok kb. 12 LE.
A gyártónak nem érdeke egy maximális teljesitmenyű autót piacra dobni, mert egy erősebb és drágább verzió csupán 1-2 évre az első model piacra dobása után jelenik meg, így ébrentartva a piac erdeklődését a modellel szemben ( pl. VW esetében a 90/110TDI és a 100/130TDI modelek).Mindenki mondhat amit akar ez akkor is így van!!!!!
Topic neve, mintha nem Tuning lenne!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2006.04.25 kedd, 10:25:00 »

Topic neve, mintha nem Tuning lenne!
OK!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2006.04.25 kedd, 16:37:00 »

Hi!
 
Elektromos tükörel kapcsolatban: Nekem belüröl állítható van. Szeretnék elektromosat, és meg is tudnám venni jó áron, csak nem találtam az ajtóban a kábeleit, viszon a műszerfalban oda van húzva gyárilag a kapcsoló helyéhez. Már gyárilag nem elektromos, lehet, hogy ez is ilyen előkészítés, mint a suzukikban? És csak az ajóba nincsen behúzva, hanem visza ban hajtva a köteg a műszerfalba? Nem merem lebontani amíg valaki hozzáértővel nem beszélek. Ha valaki vágja a témát akor kérem válaszoljon, vagy adjon tippet, hogy kit zaklassak a fórumozók özül.
Köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2006.04.25 kedd, 18:49:00 »

Badjo!! Köszi az infókat!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2006.04.25 kedd, 18:52:00 »

Hi!
 
Elektromos tükörel kapcsolatban: Nekem belüröl állítható van. Szeretnék elektromosat, és meg is tudnám venni jó áron, csak nem találtam az ajtóban a kábeleit, viszon a műszerfalban oda van húzva gyárilag a kapcsoló helyéhez. Már gyárilag nem elektromos, lehet, hogy ez is ilyen előkészítés, mint a suzukikban? És csak az ajóba nincsen behúzva, hanem visza ban hajtva a köteg a műszerfalba? Nem merem lebontani amíg valaki hozzáértővel nem beszélek. Ha valaki vágja a témát akor kérem válaszoljon, vagy adjon tippet, hogy kit zaklassak a fórumozók özül.
Köszönöm
Gery!
 
Jánosmestert keresd!
Szavaiddal élve vágja a témát!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:05:00 »

Badjo!! Köszi az infókat!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2006.04.25 kedd, 21:39:00 »

Hellótok.
Badjo köszike a segitséget.Még annyit szeretnék kérdezni,hogy kerékcsapágyakat kicserélni kb mennyi pénz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2006.04.25 kedd, 22:27:00 »

Hellótok.
Badjo köszike a segitséget.Még annyit szeretnék kérdezni,hogy kerékcsapágyakat kicserélni kb mennyi pénz?
Nekem most cseréltek 1-et , 12931 ft volt a csapágy és 18774 a munka, de állítólag be volt rohadva, nehezen tudták kiszedni. Meg biztosítós jav. volt azoknak meg drágábban dolgoznak.
Mondeo 2-es, szakszervíz
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2006.04.26 szerda, 09:42:00 »

Hi!
 
Elektromos tükörel kapcsolatban: Nekem belüröl állítható van. Szeretnék elektromosat, és meg is tudnám venni jó áron, csak nem találtam az ajtóban a kábeleit, viszon a műszerfalban oda van húzva gyárilag a kapcsoló helyéhez. Már gyárilag nem elektromos, lehet, hogy ez is ilyen előkészítés, mint a suzukikban? És csak az ajóba nincsen behúzva, hanem visza ban hajtva a köteg a műszerfalba? Nem merem lebontani amíg valaki hozzáértővel nem beszélek. Ha valaki vágja a témát akor kérem válaszoljon, vagy adjon tippet, hogy kit zaklassak a fórumozók özül.
Köszönöm
Sztem ugorj neki nyugodtan! Ha csati is van, akkor tényleg visszahajtásgyanus. Ezt szokták csinálni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2006.04.26 szerda, 09:43:00 »

Hellótok.
Badjo köszike a segitséget.Még annyit szeretnék kérdezni,hogy kerékcsapágyakat kicserélni kb mennyi pénz?
Sztem max 2 óra munkadíj, ami nem lehet több 8000HUF-nál, és szerelőnél 6000HUF alatt van.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2006.04.26 szerda, 21:11:00 »

Köszönöm az infókat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.