Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041169 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2006.09.05 kedd, 15:55:00 »

Hmm valahol santit a dolog. En kijovok 5.5 bol ket varos kozott ahol legtobbet hasznalom, a haverom 5 litert mond atlagra, es most fizetett 100ezret egy porlasztoert. (lehet hogy adagolot is cserelnie kellett?) Emellett nem biztattak, ugytunik fel even belul a maradek 3 cserejere is szamithat. 400E forint pedig mar engem zavar.De nem is ez a legbosszantobb hanem a kocsi megallt az uton.minden reggel ezzel a tudattal uljek be hogy lehet hogy valahol megall? Ehez nekem tul erzekeny a lelkivilagom.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2006.09.05 kedd, 16:07:00 »

Hmm valahol santit a dolog. En kijovok 5.5 bol ket varos kozott ahol legtobbet hasznalom, a haverom 5 litert mond atlagra, es most fizetett 100ezret egy porlasztoert. (lehet hogy adagolot is cserelnie kellett?) Emellett nem biztattak, ugytunik fel even belul a maradek 3 cserejere is szamithat. 400E forint pedig mar engem zavar.De nem is ez a legbosszantobb hanem a kocsi megallt az uton.minden reggel ezzel a tudattal uljek be hogy lehet hogy valahol megall? Ehez nekem tul erzekeny a lelkivilagom.
Tényleg nem biztos, hogy reális az 1l, de a csúcsot ennyiért lehet beszerezni. Persze nem a rabló szervízeken keresztül. Egyébként részben egyetértek Veled...
Remélhetően a 3. 4. generációs dízeleknél már nem lesz ez a hiba...
Különben ha belegondolsz minél korszerűbb vmi annál bonyolultabb. Benzinesnél is előfordulhat, hogy egyszercsak azt mondja az elektronika, hogy pá...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2006.09.05 kedd, 16:55:00 »

Hmm valahol santit a dolog. En kijovok 5.5 bol ket varos kozott ahol legtobbet hasznalom, a haverom 5 litert mond atlagra, es most fizetett 100ezret egy porlasztoert. (lehet hogy adagolot is cserelnie kellett?) Emellett nem biztattak, ugytunik fel even belul a maradek 3 cserejere is szamithat. 400E forint pedig mar engem zavar.De nem is ez a legbosszantobb hanem a kocsi megallt az uton.minden reggel ezzel a tudattal uljek be hogy lehet hogy valahol megall? Ehez nekem tul erzekeny a lelkivilagom.
Akkor fel liter, tehát 140e. Ennyiért 2 csúcsot ki tudsz cseréni, de majdnem 3-at.
De a 200 alatt 280e mindenképpen elég arra, hogy kicseréld mind a 4-et.
Adagolót valszeg nem cserélt, mert az nincs a tdci-ben. Magasnyomású szivattyú van, de az egészen más.
A tddi-ben is kell néha csúcsot cserélni, bár az jóval olcsóbb.
 
A piezós csúcs valszeg jóval többet kibír.
Egyébként, ha a csúcs bexarik, nem áll le a motor. Még simán le tudsz menni akár 1000 km-t is, azaz simán haza tudsz menni, ami nem mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2006.09.05 kedd, 16:56:00 »

Hmm valahol santit a dolog. En kijovok 5.5 bol ket varos kozott ahol legtobbet hasznalom, a haverom 5 litert mond atlagra, es most fizetett 100ezret egy porlasztoert. (lehet hogy adagolot is cserelnie kellett?) Emellett nem biztattak, ugytunik fel even belul a maradek 3 cserejere is szamithat. 400E forint pedig mar engem zavar.De nem is ez a legbosszantobb hanem a kocsi megallt az uton.minden reggel ezzel a tudattal uljek be hogy lehet hogy valahol megall? Ehez nekem tul erzekeny a lelkivilagom.
Ja, és egyébként én is egyetértek veled: nem jól van ez így.
Főleg akkor rossz, ha megveszed a verdát használtan, lemész 2e km-t, és akkor tojik be... így egy kicsit ciki... a használtautó mindig lutri.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2006.09.06 szerda, 08:39:00 »

Ja, és egyébként én is egyetértek veled: nem jól van ez így.
Főleg akkor rossz, ha megveszed a verdát használtan, lemész 2e km-t, és akkor tojik be... így egy kicsit ciki... a használtautó mindig lutri.
Angel,
a gondolatmeneted sántít egy kicsit, ha a csúcsod bexarik, az egyszeri és főleg azonnali kiadás, az alacsonyabb fogyi miatti korábbi megtakarításaidat meg már elköltötted másra
 
a megoldás: egy malacpersely, ahová minden út után bedobnál fenntartásra egy kilométerpénzt...nekem biztos nem működne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2006.09.06 szerda, 08:45:00 »

Ja, és egyébként én is egyetértek veled: nem jól van ez így.
Főleg akkor rossz, ha megveszed a verdát használtan, lemész 2e km-t, és akkor tojik be... így egy kicsit ciki... a használtautó mindig lutri.
a nyáron rokonoknál voltunk és ott a családfő egy Bosch-műhelyben dolgozik
szóval adott nekem egy kb. 150 oldalas A/4-es Bosch-brosúrát, ahol általánosan mutatták be a common-rail rendszereket, hihetetlenül bonyolult dolog, a csúcsok még a legyszerűbb dolgai közé tartoznak
 
ot jöttem rá, hogy ha tdci-t nem tudok újan venni(nem tudok), akkor használtan tilos
 
4 éves 1.8B mk3-at már 2 misi alatt lehet kapni
 
DE: természetesen nem szeretném elindítani a dízel/benzines vitát mégegyszer, úgyse lehet meggyőzni a másik felet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2006.09.06 szerda, 10:39:00 »

a nyáron rokonoknál voltunk és ott a családfő egy Bosch-műhelyben dolgozik
szóval adott nekem egy kb. 150 oldalas A/4-es Bosch-brosúrát, ahol általánosan mutatták be a common-rail rendszereket, hihetetlenül bonyolult dolog, a csúcsok még a legyszerűbb dolgai közé tartoznak
 
ot jöttem rá, hogy ha tdci-t nem tudok újan venni(nem tudok), akkor használtan tilos
 
4 éves 1.8B mk3-at már 2 misi alatt lehet kapni
 
DE: természetesen nem szeretném elindítani a dízel/benzines vitát mégegyszer, úgyse lehet meggyőzni a másik felet

2 alatt sose néztem, de biztos igaz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2006.09.06 szerda, 10:45:00 »

2 alatt sose néztem, de biztos igaz
mert annyira kedvelt lett a tdci-kivitel az mk3-asok között, hogy a benzines nem is nagyon jöhet szóba, pedig jó az is
najó, ötéves
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2006.09.06 szerda, 10:49:00 »

Akkor fel liter, tehát 140e. Ennyiért 2 csúcsot ki tudsz cseréni, de majdnem 3-at.
De a 200 alatt 280e mindenképpen elég arra, hogy kicseréld mind a 4-et.
Adagolót valszeg nem cserélt, mert az nincs a tdci-ben. Magasnyomású szivattyú van, de az egészen más.
A tddi-ben is kell néha csúcsot cserélni, bár az jóval olcsóbb.
 
A piezós csúcs valszeg jóval többet kibír.
Egyébként, ha a csúcs bexarik, nem áll le a motor. Még simán le tudsz menni akár 1000 km-t is, azaz simán haza tudsz menni, ami nem mind1.
Rossz csúccsal nem ajánlatos sokat közlekedni, mert a "pisilés" miatt megéghet(nek) a dugattyúk (állítja a Ford szerelőm)!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2006.09.06 szerda, 10:56:00 »

a nyáron rokonoknál voltunk és ott a családfő egy Bosch-műhelyben dolgozik
szóval adott nekem egy kb. 150 oldalas A/4-es Bosch-brosúrát, ahol általánosan mutatták be a common-rail rendszereket, hihetetlenül bonyolult dolog, a csúcsok még a legyszerűbb dolgai közé tartoznak
 
ot jöttem rá, hogy ha tdci-t nem tudok újan venni(nem tudok), akkor használtan tilos
 
4 éves 1.8B mk3-at már 2 misi alatt lehet kapni
 
DE: természetesen nem szeretném elindítani a dízel/benzines vitát mégegyszer, úgyse lehet meggyőzni a másik felet

Szia!
Tőlem is azt kérdezték - csak úgy - megrendeléskor, hogy mennyi időre tervezem vásárolni
Benzinest javasolták hosszabb távra...Nem ezen múlt a választásunk, ez a kérdés már előbb eldőlt.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2006.09.06 szerda, 11:02:00 »

Rossz csúccsal nem ajánlatos sokat közlekedni, mert a "pisilés" miatt megéghet(nek) a dugattyúk (állítja a Ford szerelőm)!
A porlasztócsúcsok bajait jelzi vmi ránézésre vagy hallásra? Vagy rángat vagy sípol vagy vmi külső jele van neki??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2006.09.06 szerda, 11:06:00 »

Rossz csúccsal nem ajánlatos sokat közlekedni, mert a "pisilés" miatt megéghet(nek) a dugattyúk (állítja a Ford szerelőm)!
Ez nem így van. A rossz csúcs általában nem pisil, hanem csak nem zár le pontosan, kiesett egy adott tűréshatárból. Tulajdonképpen nem megy (érezhetően) rosszabbul.  
A tdci-nél 5(7) furat van. A pisilés inkább az egyfuratos változatnál (tddi, td) jellemző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2006.09.06 szerda, 11:08:00 »

Ez nem így van. A rossz csúcs általában nem pisil, hanem csak nem zár le pontosan, kiesett egy adott tűréshatárból. Tulajdonképpen nem megy (érezhetően) rosszabbul.  
A tdci-nél 5(7) furat van. A pisilés inkább az egyfuratos változatnál (tddi, td) jellemző.
Biztosan igazad van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2006.09.06 szerda, 11:12:00 »

A porlasztócsúcsok bajait jelzi vmi ránézésre vagy hallásra? Vagy rángat vagy sípol vagy vmi külső jele van neki??
Vizuálisan a poharazós módszerrel meg lehet állapítani. Eseleg bevillog az izzításvisszajelző, büdös kékes füst eregetése, kis kopogás... ilyesmi a tapasztalatom.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2006.09.06 szerda, 11:20:00 »

Szia!
Tőlem is azt kérdezték - csak úgy - megrendeléskor, hogy mennyi időre tervezem vásárolni
Benzinest javasolták hosszabb távra...Nem ezen múlt a választásunk, ez a kérdés már előbb eldőlt.
Üdv:)
ezek az új benzinesek jó minőségűek, korszerűek, fogyiban ostromolják a dízelt
a régi benzinesek jóval többet fogyasztanak, mint az egykorú dízelek, de ott meg bejön az elromlás rizikója, a f*sás, hogy mikor fekszik le az autó, és ez lecsökkenti a vezetésélményt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2006.09.06 szerda, 22:08:00 »

ezek az új benzinesek jó minőségűek, korszerűek, fogyiban ostromolják a dízelt
a régi benzinesek jóval többet fogyasztanak, mint az egykorú dízelek, de ott meg bejön az elromlás rizikója, a f*sás, hogy mikor fekszik le az autó, és ez lecsökkenti a vezetésélményt
Ma meg ugyanannyiért tankoltam 95-öt, mint amennyibe a dízel kerül. Na ez is vicces...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2006.09.06 szerda, 22:09:00 »

Vizuálisan a poharazós módszerrel meg lehet állapítani. Eseleg bevillog az izzításvisszajelző, büdös kékes füst eregetése, kis kopogás... ilyesmi a tapasztalatom.
Poharazós?? Azmegmiaz? Koccintunk?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2006.09.06 szerda, 23:02:00 »

Ma meg ugyanannyiért tankoltam 95-öt, mint amennyibe a dízel kerül. Na ez is vicces...
Hát ez tényleg az. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2006.09.06 szerda, 23:17:00 »

Ma meg ugyanannyiért tankoltam 95-öt, mint amennyibe a dízel kerül. Na ez is vicces...
És mennyit mész le egy tankkal... majd ha összejött az 1320km, szólj...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2006.09.06 szerda, 23:23:00 »

ezek az új benzinesek jó minőségűek, korszerűek, fogyiban ostromolják a dízelt
a régi benzinesek jóval többet fogyasztanak, mint az egykorú dízelek, de ott meg bejön az elromlás rizikója, a f*sás, hogy mikor fekszik le az autó, és ez lecsökkenti a vezetésélményt
Korszerűek? Van benne VVTi? Hidraulikus szelphézagállítás? Réteges töltés?
Egyik sincs (2.0), ami egy korszerű motorban van.
Fogyiban ostromolják a dízelt? 11,2 vs 7,7? Ostrom, de létra helyett csak sámli van. A falam meg magasak...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2006.09.06 szerda, 23:25:00 »

Rob, ahogy látom, ezzel a kijelentéssel Angel lelkébe tapostál:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2006.09.06 szerda, 23:43:00 »

Rob, ahogy látom, ezzel a kijelentéssel Angel lelkébe tapostál:))
Nem kicsit , de lehet, hogy csak rossz napja volt ma Angelnek
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2006.09.06 szerda, 23:50:00 »

Nem kicsit , de lehet, hogy csak rossz napja volt ma Angelnek
Az volt. Az oroszokkal hadakoztam. Vrrr... surmó banda... egész nap vodkát isznak...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 00:02:00 »

Az volt. Az oroszokkal hadakoztam. Vrrr... surmó banda... egész nap vodkát isznak...
És neked velük kellett tartani persze
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 00:02:00 »

És mennyit mész le egy tankkal... majd ha összejött az 1320km, szólj...
Tök mindegy Angel, akkor is ugyannyi a 95, mint a diesel. És lesz olcsóbb is nemsokára. Sokra ugyan pillanatnyilag nem megyek vele
 
Szó sem volt arról, hogy vki felülmúl (hmm, vagy alul??) téged fogyasztásban. Nyugi. Senki nem tör a babérjaidra. Főleg nem egy benzines ótó... már persze ha fogyiról beszélünk . Jójójójó vicc volt , ne húzd fel magad.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 00:03:00 »

És neked velük kellett tartani persze
Már a vodkázásban, persze
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 00:12:00 »

Tök mindegy Angel, akkor is ugyannyi a 95, mint a diesel. És lesz olcsóbb is nemsokára. Sokra ugyan pillanatnyilag nem megyek vele
 
Szó sem volt arról, hogy vki felülmúl (hmm, vagy alul??) téged fogyasztásban. Nyugi. Senki nem tör a babérjaidra. Főleg nem egy benzines ótó... már persze ha fogyiról beszélünk . Jójójójó vicc volt , ne húzd fel magad.
Az nem az én rekordom, hanem zoli79-é. Az enyém sokkal gyengébb volt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 08:55:00 »

Az nem az én rekordom, hanem zoli79-é. Az enyém sokkal gyengébb volt...
Angel,
a korszerű benzinmotorok inkább a japánoknál vannak, még a suzukikban is...ez igaz
de azért egy új mondeós 1.8 130LE jóval alulmúlja fogyasztásban a 13 éves 1.8-ast
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 09:10:00 »

Angel,
a korszerű benzinmotorok inkább a japánoknál vannak, még a suzukikban is...ez igaz
de azért egy új mondeós 1.8 130LE jóval alulmúlja fogyasztásban a 13 éves 1.8-ast

Addig örülj, amig nincs annyi elektronikus szabályozás ezekben a motorokban, mint a japánokban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 10:17:00 »

Addig örülj, amig nincs annyi elektronikus szabályozás ezekben a motorokban, mint a japánokban...
Sajna egyre több van, talán hat a sárga trend
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 11:36:00 »

Angel,
a korszerű benzinmotorok inkább a japánoknál vannak, még a suzukikban is...ez igaz
de azért egy új mondeós 1.8 130LE jóval alulmúlja fogyasztásban a 13 éves 1.8-ast

Szia Rob!
Az enyém  is most kezd beállni fogyi ügyben. 4600Km, kimondottan kímélő üzemmódban. Az utóbbi 600Km csak városban 50L-el... Kétlityis benyától nem olyan rossz, sztem.
( persze, tudom, MONDenki a saját lovát... )
Érdekes, a volt 1,6-os Orionom ( 16V zetec ) városban 9,5 alá :
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 11:43:00 »

Szia Rob!
Az enyém  is most kezd beállni fogyi ügyben. 4600Km, kimondottan kímélő üzemmódban. Az utóbbi 600Km csak városban 50L-el... Kétlityis benyától nem olyan rossz, sztem.
( persze, tudom, MONDenki a saját lovát... )
Érdekes, a volt 1,6-os Orionom ( 16V zetec ) városban 9,5 alá :
Üdv.
Megy az még lejjebb is, csak a szembejövőkkel vigyázz ... a pályán
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 11:45:00 »

Szia Rob!
Az enyém  is most kezd beállni fogyi ügyben. 4600Km, kimondottan kímélő üzemmódban. Az utóbbi 600Km csak városban 50L-el... Kétlityis benyától nem olyan rossz, sztem.
( persze, tudom, MONDenki a saját lovát... )
Érdekes, a volt 1,6-os Orionom ( 16V zetec ) városban 9,5 alá :
Üdv.
nekem a tisztán városi fogyi elég durva, a mondeo nem is igazán városi autó
új kuplung, egyforma méretű gumik elöl/hátul, új gyújtáskábel és gyertyák, új termosztát, vízbefecskendezés, ezek alapján csökkennie kellene fogyasztania, de a következő teletankolás után kiderül
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 11:56:00 »

Megy az még lejjebb is, csak a szembejövőkkel vigyázz ... a pályán
Szia Napu!
Igazi örökzöld, akinek van humora az mindent tud!
( akinek nincs, az pedig mindenre képes -off )
Én már ezzel a fogyival is bőven elégedett vagyok, a körülményeket mérlegelve! Holnap autobahn, kíváncsi leszek, mit prudukál!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 11:58:00 »

nekem a tisztán városi fogyi elég durva, a mondeo nem is igazán városi autó
új kuplung, egyforma méretű gumik elöl/hátul, új gyújtáskábel és gyertyák, új termosztát, vízbefecskendezés, ezek alapján csökkennie kellene fogyasztania, de a következő teletankolás után kiderül
Szia Rob!
Ha van tuti infód, olvasnék róla...Hogy bejön-e ez az elmélet Nálad!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 12:05:00 »

Szia Rob!
Az enyém  is most kezd beállni fogyi ügyben. 4600Km, kimondottan kímélő üzemmódban. Az utóbbi 600Km csak városban 50L-el... Kétlityis benyától nem olyan rossz, sztem.
( persze, tudom, MONDenki a saját lovát... )
Érdekes, a volt 1,6-os Orionom ( 16V zetec ) városban 9,5 alá :
Üdv.
MondESU,
 
Nagyon jo fogyi ! Nekem most kicsit megugrott...Jelenleg 8.9-et mutogat a compu. Igaz ebben nagyon sok reggeli dugos araszolas van. Remelem 1-2heten belul eljutok egy szelep hezag allitasra es akkor csokken egy picit... Allitolag csokkenie kell a fogyinak, ha be lesz love a szelephezag. Nameg szerintem kapok hozza nemi +LE is, de majd kiderul...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 12:09:00 »

nekem a tisztán városi fogyi elég durva, a mondeo nem is igazán városi autó
új kuplung, egyforma méretű gumik elöl/hátul, új gyújtáskábel és gyertyák, új termosztát, vízbefecskendezés, ezek alapján csökkennie kellene fogyasztania, de a következő teletankolás után kiderül
Rob! Hol marad a #3246? Akkor mégsem kicsi a különbség?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 12:31:00 »

MondESU,
 
Nagyon jo fogyi ! Nekem most kicsit megugrott...Jelenleg 8.9-et mutogat a compu. Igaz ebben nagyon sok reggeli dugos araszolas van. Remelem 1-2heten belul eljutok egy szelep hezag allitasra es akkor csokken egy picit... Allitolag csokkenie kell a fogyinak, ha be lesz love a szelephezag. Nameg szerintem kapok hozza nemi +LE is, de majd kiderul...
Szia!
Szerintem neked sincs miért elégedetlenkedni! Araszolás a dugóban, és még így is nagyon jau!
Majd, ha lesz változás, írj!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 13:09:00 »

Rob! Hol marad a #3246? Akkor mégsem kicsi a különbség?
Angel,
nem értem értem, mit nem értesz
szóval az öreg, kopott, régebbi, 13 éves konstrukciójú benzinmotorok nyilván többet fogyasztanak, mint az újabbak, amelyek nem annyira forradalmiak a mondeoban, mint a commonrail
a benzines, ha használtról beszélünk persze, lehet, hogy kevésbé takarékos, de kellemetlen meglepetéssel nem tud szolgálni
ha valaki azért vesz dízelt, mert sokat megy, a munkaeszköze az autó, nem engedheti meg magának, hogy majd 2-3 hónap múlva csináltassa meg a kocsit, amikor majd pénze lesz, hanem ott kell figyelnie a 4 porlasztócsúcs árának a párnahuzatban
nem biztos, hogy elromlik, de a kocsi emiatt nem állhat le
az a baj, hogy a sok óravisszatekerés miatt senki sem tudja, hogy áll az autój
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 13:13:00 »

Rob! Hol marad a #3246? Akkor mégsem kicsi a különbség?
Új benyás vs. régi dizli, komprende?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 14:21:00 »

merőben akadémikus jellegű a kérdés, hogy dízel vagy benzines, mivelhogy használtra sem lenne pénzem, de használtból csak benzinest
 
viszont ha új kocsit vennék, akkor dízelt, de valamelyik óriásépítésű Nissant, Pathfinder v. Pajero
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 15:06:00 »

Angel,
nem értem értem, mit nem értesz
szóval az öreg, kopott, régebbi, 13 éves konstrukciójú benzinmotorok nyilván többet fogyasztanak, mint az újabbak, amelyek nem annyira forradalmiak a mondeoban, mint a commonrail
a benzines, ha használtról beszélünk persze, lehet, hogy kevésbé takarékos, de kellemetlen meglepetéssel nem tud szolgálni
ha valaki azért vesz dízelt, mert sokat megy, a munkaeszköze az autó, nem engedheti meg magának, hogy majd 2-3 hónap múlva csináltassa meg a kocsit, amikor majd pénze lesz, hanem ott kell figyelnie a 4 porlasztócsúcs árának a párnahuzatban
nem biztos, hogy elromlik, de a kocsi emiatt nem állhat le
az a baj, hogy a sok óravisszatekerés miatt senki sem tudja, hogy áll az autój
Hááát... ennél árnyaltabb a dolog:
...de kellemetlen meglepetéssel nem tud szolgálni a benzines...
A Zacci tudna erről mesélni. És ugye a gyertyakábelt/gyertyát is kell cserélgetni, azt viszont nem talán, hanem biztos. Alapjárati motor, pillangó, trafó, gyertya: ha ezt mind összeadod... ezek 100e alatt többé-kevésbét biztosan előjönnek. Már többször megbeszéltük, de a 4 csúcsot teljesen felesleges cserélni, általában 1-2 is megoldja a hibát.
 
Abban viszont igazad van, ha a dízelben több kilométer van (szinte biztos), akkor abban minden hamarabb romlik, a km-k miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 15:17:00 »

merőben akadémikus jellegű a kérdés, hogy dízel vagy benzines, mivelhogy használtra sem lenne pénzem, de használtból csak benzinest
 
viszont ha új kocsit vennék, akkor dízelt, de valamelyik óriásépítésű Nissant, Pathfinder v. Pajero
... vagy Expedition
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 15:28:00 »

... vagy Expedition
... máhogy erre gondolj, de türelmesen, mint Malacka
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 18:08:00 »

merőben akadémikus jellegű a kérdés, hogy dízel vagy benzines, mivelhogy használtra sem lenne pénzem, de használtból csak benzinest
 
viszont ha új kocsit vennék, akkor dízelt, de valamelyik óriásépítésű Nissant, Pathfinder v. Pajero
Pajero!!!
Az nem NISSAN.
De szép autó mind kettő amúgy!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2006.09.08 péntek, 08:11:00 »

Pajero!!!
Az nem NISSAN.
De szép autó mind kettő amúgy!!!
köszi, Patrolt akartam írni
továbbá, ha mindenképpen BMW X5-öst kellene vennem, mondjuk pisztollyal fenyegetnének az ingyenes átvételre, akkor a 3.0d helyett a 4.8b-t választanám
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2006.09.08 péntek, 08:16:00 »

... máhogy erre gondolj, de türelmesen, mint Malacka
na jó, duzzogva
az a 450lb-feet nagyon durva lehet, valami 600Nm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2006.09.08 péntek, 21:35:00 »

köszi, Patrolt akartam írni
továbbá, ha mindenképpen BMW X5-öst kellene vennem, mondjuk pisztollyal fenyegetnének az ingyenes átvételre, akkor a 3.0d helyett a 4.8b-t választanám
Ezek a diszkó terepjárók jól néznek ki és jól is megy némelyik, de azért ez oda b.sz!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2006.09.08 péntek, 23:18:00 »

Ezek a diszkó terepjárók jól néznek ki és jól is megy némelyik, de azért ez oda b.sz!!!
Bizony, bár sztem talán ez azért nem diszkoterepjáró kategória..inkább X5 meg ML merga a diszkós cucc..de ez zsír!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2006.09.09 szombat, 00:43:00 »

Ezek a diszkó terepjárók jól néznek ki és jól is megy némelyik, de azért ez oda b.sz!!!
Ez se rossz.
 

 
Hummer H3
 
USA-ba 6M Ft-nyi $-ért megkapod, egy Mondeo ára. Csak annyi a baj vele, hogy nem Ford. Smiley
Ha terepjáró, akkor én azt mondom Ford Explorer, vagy Ford Expedition, de én elfogult vagyok. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.