Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:08:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041638 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 00:50:00 »

A gépem (2001) ajtajainak az alsó peremén megjelent a rozsda,nekem ez fura,hogy 5 évesen hervadnak az ajtók,mindegyikre jellemző lehet?
Adok neki viaszt belülről,a kárpithoz nem kell nyulni remélem!
Sajnos ez bibis másnak is. Látsz egy tömítőanyagot a visszaperemezésnél. Na az a hiba okozója. Valamiért a nedvesség nem tud kiszáradni időben és ezért kezd virágozni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 11:25:00 »

Hát nem volt szerencsém...Az üzemanyagszürő kicserélése után minden jó volt.Nem villogott az izzitásjelző és az autó ment mint az állat!De tegnap ujra elkezdte az egészet ,megállt 3 szor alattam alacsony fordulaton,de amit észrevettem az hogy amikor viszonylag kevés benne az üzemanyag akkor csinálja.Elvittem a szervizbe és arra gondolok hogy lehet hogy koszos a tank belülről???A fogyasztásmérő 9,5 állandóan ez mitől lehet?Van összefüggés szerintetek a kettő között??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 11:46:00 »

Hát nem volt szerencsém...Az üzemanyagszürő kicserélése után minden jó volt.Nem villogott az izzitásjelző és az autó ment mint az állat!De tegnap ujra elkezdte az egészet ,megállt 3 szor alattam alacsony fordulaton,de amit észrevettem az hogy amikor viszonylag kevés benne az üzemanyag akkor csinálja.Elvittem a szervizbe és arra gondolok hogy lehet hogy koszos a tank belülről???A fogyasztásmérő 9,5 állandóan ez mitől lehet?Van összefüggés szerintetek a kettő között??
Szerintem nálad is valami piszkos/eldugult.
Tank, csövek, mittudomén.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 12:06:00 »

Hát nem volt szerencsém...Az üzemanyagszürő kicserélése után minden jó volt.Nem villogott az izzitásjelző és az autó ment mint az állat!De tegnap ujra elkezdte az egészet ,megállt 3 szor alattam alacsony fordulaton,de amit észrevettem az hogy amikor viszonylag kevés benne az üzemanyag akkor csinálja.Elvittem a szervizbe és arra gondolok hogy lehet hogy koszos a tank belülről???A fogyasztásmérő 9,5 állandóan ez mitől lehet?Van összefüggés szerintetek a kettő között??
Gondolom az előző tulaj, vagy a kereskedő valami gányt tankolt bele, de szerintem úszd meg ennyival és örülj! ... és te is csak úgynevezett "rendes" benzinkúton tankolj csak (gondolom így is van/lesz)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 14:24:00 »

ja meglátjuk,most ma megint várok egy kicsit a cél érdekében.DE a 9,5 l /100 szerintem akkor sem normális ha még automata is az autó...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 14:45:00 »

ja meglátjuk,most ma megint várok egy kicsit a cél érdekében.DE a 9,5 l /100 szerintem akkor sem normális ha még automata is az autó...
Lenulláztad a fogyimérőt? Az alatta lévő gombot hosszan nyomod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 15:38:00 »

Azt még nem...Vagyis nem hiszem.De folyamatosan 9,5 de ha ráteszem a klimát akkor 9,6.Mennyi ideig tartsam nyomva?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 15:45:00 »

2001 az MK3, azok láncosak.
A benyás is???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 16:33:00 »

Gondolom az előző tulaj, vagy a kereskedő valami gányt tankolt bele, de szerintem úszd meg ennyival és örülj! ... és te is csak úgynevezett "rendes" benzinkúton tankolj csak (gondolom így is van/lesz)
Én eddig csak rendesnek mondott Shell-nél tankoltam, a gázolajszűrőm mégis valami takony szerű anyag dugította el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 16:35:00 »

Azt még nem...Vagyis nem hiszem.De folyamatosan 9,5 de ha ráteszem a klimát akkor 9,6.Mennyi ideig tartsam nyomva?
Ameddig nem változik a kijelzőn az érték. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 16:36:00 »

A benyás is???
Igen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 16:39:00 »

OK mEGNÉZEM HOLNAP HA ÁTVETTEM AZ AUTÓT.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 17:36:00 »

Lenulláztad a fogyimérőt? Az alatta lévő gombot hosszan nyomod.
Na de hogyan lett ez 9.5?Huh? Ennyire nem lehet rúgni neki, hogy ennyit zabáljon...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 17:42:00 »

Nem tudom.Alapjáraton ennyi de mint kiderült lehet hogy én nem nulláztam le..??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 21:03:00 »

Nem tudom.Alapjáraton ennyi de mint kiderült lehet hogy én nem nulláztam le..??
Az az ÁTLAG! Azt le kell nullázni! Kb 10 másodpercig nyomod, és annyi! Ha akarod, ugorj be holnap. Én szigetszentmikin lakom, nem messze a szervíztől. Itthon leszek egész nap. Írj ímélt, és megadom a számom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 21:11:00 »

Ok Angel!Holnap ez lesz az első dolog ha átvettem az autót csak nyomom neki....Sajna nem lesz időm beugrani hozzád mert rohanok dolgozni ha megvan a gép ,de mivel én Harasztin lakom eelőbb utóbb összefuthatnánk.Mi a véleményed a szervizről?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 21:17:00 »

Ok Angel!Holnap ez lesz az első dolog ha átvettem az autót csak nyomom neki....Sajna nem lesz időm beugrani hozzád mert rohanok dolgozni ha megvan a gép ,de mivel én Harasztin lakom eelőbb utóbb összefuthatnánk.Mi a véleményed a szervizről?
Nekem tetszik... én csak oda járok, a fiestával is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 23:41:00 »

Az az ÁTLAG! Azt le kell nullázni! Kb 10 másodpercig nyomod, és annyi! Ha akarod, ugorj be holnap. Én szigetszentmikin lakom, nem messze a szervíztől. Itthon leszek egész nap. Írj ímélt, és megadom a számom.
Hogy a viharba lehet 9.5 az átlag egy 2.0 TDCi-n?? Ezt nem értem...max. kettesben autóztak vele eddig vagy mi??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 23:45:00 »

Hogy a viharba lehet 9.5 az átlag egy 2.0 TDCi-n?? Ezt nem értem...max. kettesben autóztak vele eddig vagy mi??
Hát igen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2006.09.15 péntek, 00:20:00 »

A benyás is???
Igen, mind. A V6 meg sosem volt szíjas.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2006.09.15 péntek, 00:22:00 »

Hát igen...
Sok dugó? Azért ha járó motorral áll, az a TDCi-nél is erősen növeli a fogyasztást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2006.09.15 péntek, 12:47:00 »

Úgy látszik használt a "reset".Mert a lenullázás után lementem már 8,1 re is ,de dugóba és nem voltam pályán.Ha kimegyek autópályára szerintem sikerül majd lejjebb vinnem jócskán a fogyasztást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2006.09.15 péntek, 20:12:00 »

Úgy látszik használt a "reset".Mert a lenullázás után lementem már 8,1 re is ,de dugóba és nem voltam pályán.Ha kimegyek autópályára szerintem sikerül majd lejjebb vinnem jócskán a fogyasztást.
Nekem is ilyen autóm van. A fogyasztása nekem állandó klimával városban 7,6 és 8,1 között van. A leállásával kapcsolatban -ha nem szünt meg a problémád - nézesd meg a vezérműtengelynél lévő érzékelőt. Persze ennek hibáját csakis szakszervízben tudják pontosan megállapítani, ha sz.gépre teszik!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2006.09.15 péntek, 22:21:00 »

Úgy látszik használt a "reset".Mert a lenullázás után lementem már 8,1 re is ,de dugóba és nem voltam pályán.Ha kimegyek autópályára szerintem sikerül majd lejjebb vinnem jócskán a fogyasztást.
Használd a válasz gombot...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2006.09.16 szombat, 00:14:00 »

oh yes bocsi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2006.09.16 szombat, 09:26:00 »

oh yes bocsi!
Most sem használod...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2006.09.16 szombat, 14:48:00 »

Most sem használod...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2006.09.16 szombat, 14:58:00 »

Sziasztok!
 
Még újjonc vagyok a forumon.
Tud esetleg valaki segíteni, hogy van egy olyan probélmája a mondimnak, hogy olyan 5800-as fordulat felett elveszti ez erejét, és nagyon nehezen akarja magasabb fokozatokban kipörögni a maxot (3-4. fokozat)  Már kicseréltettek velem egy katalizátort is, a másikra azt mondták, hogy jó. Tudtam szerezni légmennyiségmérőt, de attól sem javult meg. Mit lehet még megnézni? Tud valaki segíteni?
Köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2006.09.16 szombat, 16:35:00 »

Sziasztok!
 
Még újjonc vagyok a forumon.
Tud esetleg valaki segíteni, hogy van egy olyan probélmája a mondimnak, hogy olyan 5800-as fordulat felett elveszti ez erejét, és nagyon nehezen akarja magasabb fokozatokban kipörögni a maxot (3-4. fokozat)  Már kicseréltettek velem egy katalizátort is, a másikra azt mondták, hogy jó. Tudtam szerezni légmennyiségmérőt, de attól sem javult meg. Mit lehet még megnézni? Tud valaki segíteni?
Köszi
Gyertya/kábel, trafó, AC pumpa (üzemanyagnyomás).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2006.09.16 szombat, 17:55:00 »

Szevasztok!
 
Olyan problemám van hogy van II-es mondim TD és az adagoló ahogy össze van rakva folyik az anyag közülle megúszhatom 1 tömítéssel vagy nagyobb a gond? Másik az ABS-em néha működik néha meg nem lehet vmi koszosodás vagy vezeték szakadás mert a jeladók azok működnek előrre is köszönöm a válasz ! Sziasztok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2006.09.16 szombat, 18:02:00 »

Szevasztok!
 
Olyan problemám van hogy van II-es mondim TD és az adagoló ahogy össze van rakva folyik az anyag közülle megúszhatom 1 tömítéssel vagy nagyobb a gond? Másik az ABS-em néha működik néha meg nem lehet vmi koszosodás vagy vezeték szakadás mert a jeladók azok működnek előrre is köszönöm a válasz ! Sziasztok
Az ABS jeladónál a WDS kiírja, melyik a rossz. Valszeg csere. A folyás meg... cseréld ki a tömítést, és kiderül... Mi folyik: olaj vagy gázolaj?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2006.09.16 szombat, 18:10:00 »

gázolaj folyik
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2006.09.16 szombat, 18:43:00 »

gázolaj folyik
Válasz gomb...
 
Tuti, hogy onnan folyik? Én kicserélném...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2006.09.16 szombat, 18:59:00 »

Válasz gomb...
 
Tuti, hogy onnan folyik? Én kicserélném...
Tuti sajna a haver szerelő ő nézte meg nekem indíg ő csinálja a gépet ha van vmi vele. Még vmi amikor megvettem az autót szét volt húzva rajta az ABS csati hátúl ott összedugtam és ut működött 1 darabig és nemolyanrégen csinálja ezt hogy1szer jó 1szer nemjó adj már 5letet mit próbálhatnék vele csinálni .Köszike
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:13:00 »

Tuti sajna a haver szerelő ő nézte meg nekem indíg ő csinálja a gépet ha van vmi vele. Még vmi amikor megvettem az autót szét volt húzva rajta az ABS csati hátúl ott összedugtam és ut működött 1 darabig és nemolyanrégen csinálja ezt hogy1szer jó 1szer nemjó adj már 5letet mit próbálhatnék vele csinálni .Köszike
keresd meg TáDé-t! hatalmas szakija ezeknek a motorknak!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:32:00 »

keresd meg TáDé-t! hatalmas szakija ezeknek a motorknak!
Hol lehet őt elérni ? email vagy telefon vagy msn estleg? megköszönném!  Amondeó talira ketten lehet mennénk 5000Ft/fő? mert még nem voltam és szeretnék elmenni köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:34:00 »

Hol lehet őt elérni ? email vagy telefon vagy msn estleg? megköszönném!  Amondeó talira ketten lehet mennénk 5000Ft/fő? mert még nem voltam és szeretnék elmenni köszi
Inkább 5000Ft/aut
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:40:00 »

Hol lehet őt elérni ? email vagy telefon vagy msn estleg? megköszönném!  Amondeó talira ketten lehet mennénk 5000Ft/fő? mert még nem voltam és szeretnék elmenni köszi
töltsd kia jelentkezési lapot és az kikalkulázza Neked a pontos végösszeget. gyere mindenképpen!
TáDé-t meg itt éred el: nullahathetven kilncnégynullahathétegyhét
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:42:00 »

töltsd kia jelentkezési lapot és az kikalkulázza Neked a pontos végösszeget. gyere mindenképpen!
TáDé-t meg itt éred el: nullahathetven kilncnégynullahathétegyhét
mizujs casco ügyben?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:44:00 »

töltsd kia jelentkezési lapot és az kikalkulázza Neked a pontos végösszeget. gyere mindenképpen!
TáDé-t meg itt éred el: nullahathetven kilncnégynullahathétegyhét
Köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:53:00 »

mizujs casco ügyben?
 

átgondolás alatt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:47:00 »

Gyertya/kábel, trafó, AC pumpa (üzemanyagnyomás).
Voltam már vele 2-szer szervízben, de azt mondták, hogy a gép nem jelez ki semmit. Azt meg nem szeretném, hogy megrendeltessék ezeket velem, aztán lehet, hogy mégse lesz jó. A szzervízben nem tudják ellenőrizni a kábeleket, meg gyertyákat,trafót vagy AC pumpát
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:52:00 »

ST220,
 
Meress uzemanyag nyomast ! Abbol rogton kiderul, hogy milyen allapotban van az AC. Nekem mertek mikor meg xar volt a pumpa, illetve tele volt dzsuvaval a tank. 0.8bar volt a nyomas, ami alapjaratra eppen eleg, de haladashoz mar edes keves. Gyarilag 3.6bar nyomasnak kell lennie es menet kozben 1ben kiakasztasig huzatva sem szabad olyan 2.5 ala esnie. Markaszervizben tudnak uzemanyganyomast merni. A WDS-t ilyen atalakitoval radugjak kozvetlenul az injektorra vagy hova, szal oda a befecskendezok ele. Nalam sem jelzett semmit a gep, csakbizonyos fordulatszam felett mintha leszabalyozodott volna, elkezdett dadogni meg legyengult. Pontosan ugyan azt csinalta, mintha leszabalyozasig tolnad a verdat.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2006.09.16 szombat, 21:39:00 »

Gyertya/kábel, trafó, AC pumpa (üzemanyagnyomás).
Voltam már vele 2-szer szervízben, de azt mondták, hogy a gép nem jelez ki semmit. Azt meg nem szeretném, hogy megrendeltessék ezeket velem, aztán lehet, hogy mégse lesz jó. A szzervízben nem tudják ellenőrizni a kábeleket, meg gyertyákat,trafót vagy AC pumpát
Ahogy zacci mondja, méress üa nyomást.
Ha az rendben van, akkor a következő kérdés: mikor cseréltél gyertyát/kábelt? Kb 40-60e kilométer bír ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 10:13:00 »

Még soha nem volt rajta cserélve gyertyakábel. Egyedül fékbetét volt cserélve 40.000-nél. Mást nem költöttem még rá. Kell majd vennem gumikat jövőre, meg egy pár gumit kivágott már a 18-as felni...
Köszönöm a tanácsokat, ha lesz időm meglátogatom a szervízt...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 10:28:00 »

Még soha nem volt rajta cserélve gyertyakábel. Egyedül fékbetét volt cserélve 40.000-nél. Mást nem költöttem még rá. Kell majd vennem gumikat jövőre, meg egy pár gumit kivágott már a 18-as felni...
Köszönöm a tanácsokat, ha lesz időm meglátogatom a szervízt...
Gyertyát és kábelt egyszerre célszerű cserélni.
Ha jól értem, a tiédben kevés kilométer van, szerintem előszöris ezt a kettőt cseréld, és valszeg megoldódik.
Mikori a verda? Rakjál már be fotót, és pár infót az autóról.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 11:05:00 »

Gyertyát és kábelt egyszerre célszerű cserélni.
Ha jól értem, a tiédben kevés kilométer van, szerintem előszöris ezt a kettőt cseréld, és valszeg megoldódik.
Mikori a verda? Rakjál már be fotót, és pár infót az autóról.
Rohadtul nem egyszer? gyertyát cserélni V6-ban . Keresztben van benne a motor, az elsô hengersor gyertyái jó helyen vannak azokkal nincs gáz. Viszont a hátsó hengersor szééépen el van dugva a szélvédô felöli oldalra. Meg kell várni, amíg leh?l a motor - ez cirka 30 perc, egyébként összeégeted magad (tapasztalat). Aztán utána lehet lebontani a szélvédô alatti m?a részeket, hogy hozzáférhess a sorhoz (ez még 20 perc).
 
ST220, inkább vidd szervizbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 11:15:00 »

Sziasztok!
 
Még újjonc vagyok a forumon.
Tud esetleg valaki segíteni, hogy van egy olyan probélmája a mondimnak, hogy olyan 5800-as fordulat felett elveszti ez erejét, és nagyon nehezen akarja magasabb fokozatokban kipörögni a maxot (3-4. fokozat)  Már kicseréltettek velem egy katalizátort is, a másikra azt mondták, hogy jó. Tudtam szerezni légmennyiségmérőt, de attól sem javult meg. Mit lehet még megnézni? Tud valaki segíteni?
Köszi
ST220, ha Pesten vagy, összeugorhatunk vmikor. SZVSZ semmi köze a gyertyához meg a gyertyakábelhez. Ha ezekkel lenne probléma akkor rángatna veszettül 6000-ig el sem menne...inkább az AC.
 
Én 100.000-nél cseréltem gyertyákat, de semmi bajuk nem volt. Mintha újakat vettünk volna ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 11:44:00 »

képek a gallériában
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 11:47:00 »

Elfogadom a tanácsotokat és megnézetem az AC-t.
Persze ha lesz időm, mert most Hétfőtől-Hétfőig  dolgozom. De lassan vége a szezon...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.