Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:21:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041173 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2006.12.19 kedd, 11:34:00 »

Hi, a masik tema pedig a szonyeg.ezt a FORDnal meg nem neztem meg, rohadtul sarosodik (itt videken gyakori ez, meg nincs mindenhol aszfalt) a gumiszonyegeknek/ talcaknak viszont olyan szaguk van a boltokban hogy nincs az az isten hogy en belerakjam a kocsiba.Valoszinuleg valami rizsfoldon elhasznalt ujrahasznositott gumicsizmabol lehet. tudtok esetleg valami hasznalhatot ajanlani vagy ez szokjam meg a szonyegmosast?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2006.12.19 kedd, 11:35:00 »

Gratula! Majd személyesen is dicsekedjetek vele valamikor ám
Én múlt héten zongoráztam le a bürokratikus részét, illetve szerdára maradt az átírás.
 
Egy 2002-es 130 lovas TDCI-t vettem egy sráctól, aki nagyon vigyázott rá, mindenről megtartotta a számlát, a szervizkönyv is valódi volt. Ennek köszönhető szerintem, hogy az autó gyönyörű belülről, kívülről egyaránt. 5 ajtós, napfénytetővel, Ghia felszereltséggel. Körbemértük és csak két ajtó volt fényezve. Egyébként németországi behozatal, bár én magyarországit akartam. Pozitívan csalódtam az "import" autókban.
 
Én is legalább két hónapot vacakoltam, még Pécsre is elmentem, és igaza van Zsoelnak, annyira volt szervizkönyve, mint egy Trabantnak, pedig azt állították. felszereltségben is sokkal szegényebb volt.
 
Kilométerórának nem hittem egyik autónál sem, a kormányt, a pedált, a váltót néztem, mennyire van elkopva. Van egy céges Yaris-om, 130e kilométerrel, volt viszonyítási alap. Nevetséges, mikor 60e kilométereket írnak behozott 4-5 éves autókra. Bár sosem lehet tudni. Az én TDCI-mben 122e van.
 
Ajánlom a használt autós honlapot(kat) (remélem nem reklám), legalábbis tájékozódhatsz az árakról.
 
Én is ajánlom a jobban felszerelt autókat, pl. az ülésfűtés igen kellemes, a fűthető első szélvédő nagyon hasznos dolog. Mind apróságnak tűnik, de ha szükség van rá, nagyon jól jön. És hozzá is lehet hamar szokni.
 
Az autóválasztás elég szubjektív dolog, mint a lakás. Mindenki más szempontokat helyez előtérbe.
Például megnéztem egy fiatalabb, kombi Mondeot Budán. Ghia, jól felszerelt navival. Úgy ment, mint az álom fölfelé a Szépvölgyin, (ami igen meredek) kapaszkodtam rendesen. De piszkos volt, és ráadásul törve volt a jobb eleje (motorháztetőt kellett cserélni). Ha igénytelen a tulaj, azt sem szeretem, és töröttet sem akartam venni, hiába szedte fel az aszfaltot.
 
Szóval minden csupán nézőpont kérdése.
Csak kitartást, türelmet és sok szerencsét kívánok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:38:00 »

Először is köszi az eddigi segítséget.Mindenképp jól felszerelt kell,Ghia,130ló,és ha lehet,nem kombi,deha belebukkanok egy tök jól felszerelt megkíméltbe,ami nem sötét szín(a tisztítás miatt),akkor lehet azlesz.Ismerem én a kereskedőket,persze,mindenki elakarja adni a sza.át,nem számít semmi.Az órát 10e Ft-ért visszapörgetik,arra sokat nem kell adni,a kormány,ülés,váltó azért sokat elárul. Azért valamennyire értek hozzá énis,de a szervíz átvizsgálás a biztos.Körbemérjük mi volt fújva rajta stb.Az import autót is ki lehet fogni,de a magyar után talán jobban utána tudsz nézni.Keresgélünk,aztán lesz belőle valami.Nagy segítség itt az oldalon letölthető tájékoztató,melyik felszereltségben mi kell hogy legyen,pl ha hirdetik hogy ghia,aztán nem automata klímás,tiszta jó!Majdcsak elémkerül 1 jó.
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:47:00 »

Amúgy megéri megvenni a 130lovast?Elgondolkodik az ember,ha talál egy patent 115öst,ami tényleg mindenben jó,csak -17le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2006.12.19 kedd, 14:06:00 »

Nem tudom, de másfél tonna a gép. Biztos, hogy a többiek jobban tudják, mert én még friss mondis vagyok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2006.12.19 kedd, 15:10:00 »

Hasznájjuk gyakrabban és hejjesen a válasz gombot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2006.12.19 kedd, 15:29:00 »

Amúgy megéri megvenni a 130lovast?Elgondolkodik az ember,ha talál egy patent 115öst,ami tényleg mindenben jó,csak -17le!
Mindenképpen megéri!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2006.12.19 kedd, 17:09:00 »

Amúgy megéri megvenni a 130lovast?Elgondolkodik az ember,ha talál egy patent 115öst,ami tényleg mindenben jó,csak -17le!
115+17=130? Szerintem csak 15 ló a difi. Nekem a 130-as van, de szerintem a 115 ló is elég lenne... de mindenképpen próbálj ki egy 115-öst, mielőtt beleugrasz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2006.12.19 kedd, 21:25:00 »

Remélem nem okoztam nagy gondot, galibát, Napu!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2006.12.19 kedd, 22:23:00 »

Amúgy megéri megvenni a 130lovast?Elgondolkodik az ember,ha talál egy patent 115öst,ami tényleg mindenben jó,csak -17le!
Hi, en probaltam mindkettot (115 - 130 LE), es emellett mondhatom hogy van is nemi tapasztalatom autokkal - bar nem mondeokkal - de atlagos felhasznalokent eszreveheto kulonbseget nem fogsz talalni a 280 es 320 nm kozott. Amikor kiprobalod nem is a loerot hanem a nyomatekot erzed inkabb.Szerintem ne ez legyen a dontesed alapja.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2006.12.19 kedd, 22:49:00 »

Mondjuk inkább így: 280 vs 330 Nm. És még az overboostról nem is beszéltünk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2006.12.20 szerda, 10:13:00 »

Hello, itt a futes szezon lenne is par kerdesem ezzel kapcsolatban. a, Az AC gombnak van jelentosege ha futeni szeretnek?  
b, a futesi homerseklet fugg a levegoaramlas nagysagatol? (nagyobb ventillator fordulat = magasabb homersekletu kiaramlo levego?)
c, Ha beallitom a 25 fokot, de nem AUTO modban van a klima akkor hogy ertelmezi ezt a kocsi? 25 fokos levegot probal kifujni, vagy addig fuj amig a kocsi utastereben 25 fok nem lesz?
A Mondeo klímája nem fűt, csak hűt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2006.12.20 szerda, 12:20:00 »

Remélem nem okoztam nagy gondot, galibát, Napu!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2006.12.20 szerda, 19:06:00 »

Ez az állítani se világos: most előre-hátra v. fel-le??? Ha meg motoros, akkor ott van egy kapcsoló az ülés alján (nem alatt) a bal vádlid megett, ha nem találod akkor ugye ...
Természetesen jövőre mi is mennénk TALÁLKOZÓKRA. Nem tudjuk még, hogy ez "Meghívó"-val működik vagy csak odaállítunk?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2006.12.20 szerda, 21:24:00 »

Természetesen jövőre mi is mennénk TALÁLKOZÓKRA. Nem tudjuk még, hogy ez "Meghívó"-val működik vagy csak odaállítunk?

Jelentkezési lap lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 07:16:00 »

Hello, eloszor is kocsi a valaszokat az elozo kerdesekre. A karpitot hogyan tisztitjatok? eloszor gondoltam hogy valami uleshuzatot teszek ra de a FORD ban csak varratni lehet, aranyaron, a trikos tesco szintuekkel meg nem szegyenkeznek. szoval marad az eredeti, viszont gondolom idonkent ezt nem art tisztitani. Amugy az anyag minoseget milyennek talaljatok? Nekem fekete, igy minden vilagos szenny meglatszik.
HI! Én üléshuzatot Pátyon vettem az autóra(MKII), alapvetően telefonon intéztünk mindent(típus, légzsákok száma, évjárat), csak egyszer kellet kimenni, elhozni. Elfogadhatóan méretpontos, kis hibák vanna, pl a hátsó osztott támla, a kartámaszzal, meglehetősen összetet feladatot képzett, amit nem sikerült hibátlanul megoldani, de még elfogadható. A színt, anyagot eltalálták, de persze ha kimész egyeztetni, akkor választhatsz, és 1-2 héten belül készen van. A miénk 14e Ft volt, kompletten, ülések, háttámlák,fejtámlák, könyöklők, minden.Tescós, hipermarketes-univerzális huzat sztem felejtős.Ha telefonszám kell írom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 11:10:00 »

Sziasztok!
 
Azt szeretném megkérdezni, mint kezdő dízeles, hogy a nagy 2,2-es TDCI-t mennyire viseli meg a sok városi használat: beindít-leállít sűrűn, dugóban áll... Ez nem végzi ki? Nekem egy benzines VW-ben habosodott a motorolaj? Elkormozódtak a szelepek stb...  Köszi
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 11:34:00 »

Sziasztok!
 
Azt szeretném megkérdezni, mint kezdő dízeles, hogy a nagy 2,2-es TDCI-t mennyire viseli meg a sok városi használat: beindít-leállít sűrűn, dugóban áll... Ez nem végzi ki? Nekem egy benzines VW-ben habosodott a motorolaj? Elkormozódtak a szelepek stb...  Köszi
7végenként kicsit ki kell menni az országútra kikormolni. Ebben tudok segíteni. Péntek este átveszem és hétfő reggel visszaadom tökéletesen kikormolva.
Minek akkor 2.2???
A habosodás motorolajnál nem a városi használattól van!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 11:47:00 »

7végenként kicsit ki kell menni az országútra kikormolni. Ebben tudok segíteni. Péntek este átveszem és hétfő reggel visszaadom tökéletesen kikormolva.
Minek akkor 2.2???
A habosodás motorolajnál nem a városi használattól van!
A habosodásra azt mondták, hogy hirtelen felmelegedett és neh hagytam "kiégni" városban gyorsan leállítottam és a hideg hengerfalon lecsapódott víz kiült az olajra.
Azért kell a 2,2-mert most nagyon jó áron jutottam hozzá, szinte 150 ezerrel volt csak több mint a 2 literes, meg azért sokat járok pályán is.Cső: Béla
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 11:54:00 »

A habosodásra azt mondták, hogy hirtelen felmelegedett és neh hagytam "kiégni" városban gyorsan leállítottam és a hideg hengerfalon lecsapódott víz kiült az olajra.
Azért kell a 2,2-mert most nagyon jó áron jutottam hozzá, szinte 150 ezerrel volt csak több mint a 2 literes, meg azért sokat járok pályán is.Cső: Béla
Azért majd egy kicsit hagyd ketyegni a motort alapjáraton nyüstölés után. Ha meg járkálni fogsz pályán, ott kiég a rendszer rendesen.
2.2 jó választás!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 11:58:00 »

A habosodásra azt mondták, hogy hirtelen felmelegedett és neh hagytam "kiégni" városban gyorsan leállítottam és a hideg hengerfalon lecsapódott víz kiült az olajra.
Azért kell a 2,2-mert most nagyon jó áron jutottam hozzá, szinte 150 ezerrel volt csak több mint a 2 literes, meg azért sokat járok pályán is.Cső: Béla
Ilyen magyarázat van a habosodásra? Mi is araszolunk eleget dugóban, de még sosem hallottam ezt az elméletet.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:01:00 »

Ilyen magyarázat van a habosodásra? Mi is araszolunk eleget dugóban, de még sosem hallottam ezt az elméletet.
Azt tudtam Én is, hogy a víztől habosodik, de az inkább repedéstől jut oda be (szerintem).
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:02:00 »

Azt tudtam Én is, hogy a víztől habosodik, de az inkább repedéstől jut oda be (szerintem).
Így van, de hogy araszolástól és kicsapódott víztől még soha.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:03:00 »

Azt tudtam Én is, hogy a víztől habosodik, de az inkább repedéstől jut oda be (szerintem).
Vagy attól is habosodhat, ha egy eltérő típusú olajat töltenek utána, mint ami benne van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:13:00 »

Logikus, kösz
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:20:00 »

Vagy attól is habosodhat, ha egy eltérő típusú olajat töltenek utána, mint ami benne van.
jaja, no meg "túrósodik" olyankor.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:21:00 »

Logikus, kösz
Bazsa, használd a Válasz gombot. Csak kattints rá, mielőtt elküldöd a hozzászólást.
Átláthatóbb lesz az egész...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:29:00 »

Bazsa, használd a Válasz gombot. Csak kattints rá, mielőtt elküldöd a hozzászólást.
Átláthatóbb lesz az egész...
Ha a fórumon az adatlapomat kitöltöm és ki is írja hogy sikeres módosítás, mégis azt írja ha itt a nevemre kattintasz, hogy ismeretlen. Miért
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:36:00 »

Ha a fórumon az adatlapomat kitöltöm és ki is írja hogy sikeres módosítás, mégis azt írja ha itt a nevemre kattintasz, hogy ismeretlen. Miért
Én már mindent látok rajta tavasszal kereslek majd, maradj köztünk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:45:00 »

Köszi, igyekszem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 13:05:00 »

Ha egy mód lesz rá,130as lesz belőle úgyis.Látok sok facelift-est hirdetni,jól felszerelt,ghia stb,aztán elől nincs ködlámpa.Na azok eleje már törve lehetett gondolom,mert ott kellene lennie a ködlámpának.
A facelift előtti fedélzeti computere megegyezik a faceliftessel?Ugyan azokat írja ki stb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 13:07:00 »

Bocsi a sok hülye kérdésért, de új vagyok és most olvasgatom a régi fórumaitokat, és csak pislogok mint a vett-malac. Úgy látom a TDCI-knél visszatérő hiba a porlasztócsúcs cseréje. Olyan természetesen írjátok, mintha tankolni mentetek volna. Erre lehet számítani?
Köszi
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 13:40:00 »

Bocsi a sok hülye kérdésért, de új vagyok és most olvasgatom a régi fórumaitokat, és csak pislogok mint a vett-malac. Úgy látom a TDCI-knél visszatérő hiba a porlasztócsúcs cseréje. Olyan természetesen írjátok, mintha tankolni mentetek volna. Erre lehet számítani?
Köszi
Mindig használj minőségi gázolajat és nem lesz problémád egy jó ideig. Akiknek gondja van/volt (nekem is), azok álltalában mind behozott gépek, relatíve bizonytalan előélettel.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 14:16:00 »

Bocsi a sok hülye kérdésért, de új vagyok és most olvasgatom a régi fórumaitokat, és csak pislogok mint a vett-malac. Úgy látom a TDCI-knél visszatérő hiba a porlasztócsúcs cseréje. Olyan természetesen írjátok, mintha tankolni mentetek volna. Erre lehet számítani?
Köszi
A használt "régebbi" TDCI-knél valóban gyakran előfordul a hiba, az oka ismeretlen, mert vannak mindkét táborban... Az biztos, hogy mindennel nem lehet itatni a gépet, kényes az üzemagyagra.. Neked nincsen félnivalód, mert most veszel új gépet, ott volt már változtatás a csúcsok körül. Üdv a csapatban
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 14:26:00 »

A használt "régebbi" TDCI-knél valóban gyakran előfordul a hiba, az oka ismeretlen, mert vannak mindkét táborban... Az biztos, hogy mindennel nem lehet itatni a gépet, kényes az üzemagyagra.. Neked nincsen félnivalód, mert most veszel új gépet, ott volt már változtatás a csúcsok körül. Üdv a csapatban
Köszi Mindenkinek! Ti melyik benzinkútat/shell, mol, omv../ meritek ajánlani? Hol volt eddig rossz tapasztalat?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 14:55:00 »

Köszi Mindenkinek! Ti melyik benzinkútat/shell, mol, omv../ meritek ajánlani? Hol volt eddig rossz tapasztalat?
Sajnos nem márka, hanem kútfüggő az üzemanyag minősége. Én spec az ÖMV-re esküszök.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:19:00 »

Sajnos nem márka, hanem kútfüggő az üzemanyag minősége. Én spec az ÖMV-re esküszök.
De hogy lehet ezt kikisérletezni? Meg az okozott hiba nem azonnal jelentkezik, hanem később, lassan
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:28:00 »

De hogy lehet ezt kikisérletezni? Meg az okozott hiba nem azonnal jelentkezik, hanem később, lassan
Ez sajnos így van, ezért van "sok" porlasztócserés autó, bár Mondeokombicira kiváncsi leszek, mert Ő csak a Tescokúton tankol, és még semmi baja szerencsére a gépének Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:29:00 »

De hogy lehet ezt kikisérletezni? Meg az okozott hiba nem azonnal jelentkezik, hanem később, lassan
Azért azt lehet látni, ha egy teli tankkal észrevehetően kevesebbet mész ugyanolyan viszonyok között, akkor ott nem kell többet tankolni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:39:00 »

Azért azt lehet látni, ha egy teli tankkal észrevehetően kevesebbet mész ugyanolyan viszonyok között, akkor ott nem kell többet tankolni.
Még azt szeretném kérdezni, mint kezdő gázolajos, hogy a kénmentes drágább olaj mit jelent. Környezetbarát de sz@rabb, vagy font pordítva jobb és azért drága. Melyik illik a 2,2-es TDCI-be?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 16:00:00 »

Még azt szeretném kérdezni, mint kezdő gázolajos, hogy a kénmentes drágább olaj mit jelent. Környezetbarát de sz@rabb, vagy font pordítva jobb és azért drága. Melyik illik a 2,2-es TDCI-be?
Igazándiból a drágább, kevésbé habzik kénmentes, vagy nem, ezt nem tudod kideríteni, és néha szoktam bele tenni a drágábból, de semmi különbséget nem érzek, szerintem, nem is nagyon van, kivéve az árát. Megnyugtatás képpen néha kap, kis porlasztó tisztító adalékot, és ennyi. Fölösleges mindíg a drágább üzemanyagot tankolni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 17:13:00 »

Még azt szeretném kérdezni, mint kezdő gázolajos, hogy a kénmentes drágább olaj mit jelent. Környezetbarát de sz@rabb, vagy font pordítva jobb és azért drága. Melyik illik a 2,2-es TDCI-be?
Bazsa!
 
Küldtem mailt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 22:36:00 »

Háj, többször olvastam: "hibakódot töröltetni" ...az én autómban nem tudni mikor volt ilyen utoljára. Mit jelent ez és mikor van rá szükség?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 22:47:00 »

Háj, többször olvastam: "hibakódot töröltetni" ...az én autómban nem tudni mikor volt ilyen utoljára. Mit jelent ez és mikor van rá szükség?
Ha volt valami hiba az autóval, akkor azt a kompjúter eltárolja egy hibakóddal. Ezt ki lehet olvastatni szervízben és töröltetni is lehet, hogy ugymond tiszta lappal indulhasson a kicsike.
Ha leveszed az akkusarut néhány percre minimum, akkor ugy is törlődni tud (asszem).
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2006.12.22 péntek, 07:20:00 »

Ha volt valami hiba az autóval, akkor azt a kompjúter eltárolja egy hibakóddal. Ezt ki lehet olvastatni szervízben és töröltetni is lehet, hogy ugymond tiszta lappal indulhasson a kicsike.
Ha leveszed az akkusarut néhány percre minimum, akkor ugy is törlődni tud (asszem).
A fontosabb hibák akkor se törlödnek, csak az "elhanyagolhatok" nullázódnak le.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2006.12.22 péntek, 07:23:00 »

Ha volt valami hiba az autóval, akkor azt a kompjúter eltárolja egy hibakóddal. Ezt ki lehet olvastatni szervízben és töröltetni is lehet, hogy ugymond tiszta lappal indulhasson a kicsike.
Ha leveszed az akkusarut néhány percre minimum, akkor ugy is törlődni tud (asszem).
törlődnek a hibakódok, ha leveszed az aksit? szerintem azt tárolja mindig nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2006.12.22 péntek, 08:47:00 »

törlődnek a hibakódok, ha leveszed az aksit? szerintem azt tárolja mindig nem?
Nem. Aksi levétete után törlődik. A rágió meg kódot kér...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2006.12.22 péntek, 08:54:00 »

A fontosabb hibák akkor se törlödnek, csak az "elhanyagolhatok" nullázódnak le.
Az aksi levételre a kódok törlődnek, de ha továbbra is visszatér a hiba újra bedobja. Szeles mesternek van egy WOW diagnosztikája írja olvassa a Mondeo összes elektronikáját. A kódokat is tudja törölni. Jobb töröltetni a kódokat mint az aksi levétellel bíbelődni biztos vannak menetközben megtanult értékek is eltárolva a compiban és akkor azok is elvesznek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2006.12.22 péntek, 15:12:00 »

 tegnap 13:40 | Válasz | #3765  
 
Mindig használj minőségi gázolajat és nem lesz problémád egy jó ideig. Akiknek gondja van/volt (nekem is), azok álltalában mind behozott gépek, relatíve bizonytalan előélettel.  
 
Ez Én is megerősithetem az enyém is behozott auto volt,rá is  b.....sztam vele.Szivattyú csere illetve a csöcsöket kellet cserélnem.Ha minden igaz szerdán ismét ugranak a csikók.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2006.12.22 péntek, 17:03:00 »

Az aksi levételre a kódok törlődnek, de ha továbbra is visszatér a hiba újra bedobja. Szeles mesternek van egy WOW diagnosztikája írja olvassa a Mondeo összes elektronikáját. A kódokat is tudja törölni. Jobb töröltetni a kódokat mint az aksi levétellel bíbelődni biztos vannak menetközben megtanult értékek is eltárolva a compiban és akkor azok is elvesznek.
Ki az a Szeles mester és hol mesterkedik? Ha Bp.közelében, felkeresném...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.