Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:01:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041075 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2004.07.17 szombat, 20:26:00 »

A szöveg, hozzávetőleg:
Helyezd be az indítókulcsot és forgatsd II pozició és a 0 között négyszer három másodperc alatt. Vedd ki az indítókulcsot. A zárrendszer most tanuló módban van 20 másodpercig és a piros figyelmeztető LED folyamatos fénye jelzi ezt. 20 másodperc alatt nyomd megh az egyik adó gombot. A sugárzott jelet és kódot megtanulja a zármodul, amit a LED villogása jelez. Várj míg a tanitási üzem végetér (20 másodperc) vagy kapcsold az indítót vissya ON-ba.
 
Köszönöm a segítséget, de nekem sajnos type 5 kulcsom van. Most már tudom, megnéztem a site-on amiről a szöveget bemásoltad.  
Most látom, hogy van itt PATS programozás is. Mindjárt kipróbálom.
 
Köszönöm
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2004.07.17 szombat, 21:00:00 »

Sajnos mégis szerviz lesz a dologból. A PATS programozáshoz kell egy "red master key". Sajnos nélküle nem megy.  
Köszönöm a segítségeteket.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2004.07.17 szombat, 21:11:00 »

Sajnos mégis szerviz lesz a dologból. A PATS programozáshoz kell egy "red master key". Sajnos nélküle nem megy.  
Köszönöm a segítségeteket.
 
Üdv
Én is úgy tudom, hogy elősször a piros(mester) kulcsot kell betenni, és aztán lehet a többit programozni.
 
Tisztelettel!
Ui: bocsánat, hogy egyetlen angol kifejezést sem használtam, de nekem ez az anyanyelvem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2004.07.28 szerda, 22:42:00 »

96-os Mondeo I-m van (2.0 kombi). Azt szeretném kérdezni, hogy normális-e az, hogy két hátsó dob van az autó fenekén? Csőileg az egyikből a másikba megy a gáz és jobb oldalon van a kipufogó vége. Szóval nektek is így van, vagy az enyém egy buherált példány?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2004.07.28 szerda, 23:15:00 »

96-os Mondeo I-m van (2.0 kombi). Azt szeretném kérdezni, hogy normális-e az, hogy két hátsó dob van az autó fenekén? Csőileg az egyikből a másikba megy a gáz és jobb oldalon van a kipufogó vége. Szóval nektek is így van, vagy az enyém egy buherált példány?
:-)
 
A 2.0-sek így vannak megbuherálva gyárilag!
 
Tisztelettel! Jóóó Icakát!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2004.07.29 csütörtök, 18:44:00 »

96-os Mondeo I-m van (2.0 kombi). Azt szeretném kérdezni, hogy normális-e az, hogy két hátsó dob van az autó fenekén? Csőileg az egyikből a másikba megy a gáz és jobb oldalon van a kipufogó vége. Szóval nektek is így van, vagy az enyém egy buherált példány?
Köszönöm, megnyugodtam.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2004.08.01 vasárnap, 23:41:00 »

Még egy kérdésem lenne a nagytiszteletű, szent egybegyültekhez. A Szlovén hegyek között vágtattam az autópályán amikor bodor gőzök jöttek az utastérbe a szellőzőnyílásokból. A műszerfalon minden rendben volt, vizhőfok oké, olajnyomás oké. Ijedtemneb kikapcsoltam a légkindit. Néhány másodpercig gőzőlgött még aztán abbahagyta. Szerintetek mi lehet ez. Járt már valaki hasonlóan?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2004.08.02 hétfő, 09:11:00 »

Még egy kérdésem lenne a nagytiszteletű, szent egybegyültekhez. A Szlovén hegyek között vágtattam az autópályán amikor bodor gőzök jöttek az utastérbe a szellőzőnyílásokból. A műszerfalon minden rendben volt, vizhőfok oké, olajnyomás oké. Ijedtemneb kikapcsoltam a légkindit. Néhány másodpercig gőzőlgött még aztán abbahagyta. Szerintetek mi lehet ez. Járt már valaki hasonlóan?
A ventillátorod minden sebeségen működik ?
Vagy csak a két végállásban ( 4-esen ) ?
Mert ha igen akkor az előtét ellenállásod füstölt el.
De lehet, hogy csak kezdett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2004.08.02 hétfő, 22:11:00 »

Még egy kérdésem lenne a nagytiszteletű, szent egybegyültekhez. A Szlovén hegyek között vágtattam az autópályán amikor bodor gőzök jöttek az utastérbe a szellőzőnyílásokból. A műszerfalon minden rendben volt, vizhőfok oké, olajnyomás oké. Ijedtemneb kikapcsoltam a légkindit. Néhány másodpercig gőzőlgött még aztán abbahagyta. Szerintetek mi lehet ez. Járt már valaki hasonlóan?
Az az érdekes, hogy nem volt semmilyen szaga. Egy túlmelegedő ellenállás szagát pontosan ismerem. A fagyálló hűtővíz szagát is ismerem (egyszer megégettem magam vele). Ezért gondoltam, hogy talán gőz lehetett.  
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2004.08.03 kedd, 00:56:00 »

Az az érdekes, hogy nem volt semmilyen szaga. Egy túlmelegedő ellenállás szagát pontosan ismerem. A fagyálló hűtővíz szagát is ismerem (egyszer megégettem magam vele). Ezért gondoltam, hogy talán gőz lehetett.  
 
Üdv
Nekem is most kezdte megadni magát az ellenállás. Persze csak a szokásos "amper-szaggal" kezdte, így időben javítva lett. Igaz a műanyag megolvadt egy kicsit.  
Kiveszed a kesztyűtartót, és leveszed a szivacsot. Ott lesz az ellenállás, azt nézd meg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2004.08.03 kedd, 10:45:00 »

Még egy kérdésem lenne a nagytiszteletű, szent egybegyültekhez. A Szlovén hegyek között vágtattam az autópályán amikor bodor gőzök jöttek az utastérbe a szellőzőnyílásokból. A műszerfalon minden rendben volt, vizhőfok oké, olajnyomás oké. Ijedtemneb kikapcsoltam a légkindit. Néhány másodpercig gőzőlgött még aztán abbahagyta. Szerintetek mi lehet ez. Járt már valaki hasonlóan?
Nekem a mutyokimon vót ilyesmi. Ha fűtöttem, akkor olyan, mint utóbb kiderült, fullasztó kipufogó gáz áramlott befelé, hogy férre kellett állnom. Később beszart a katalizátorom. Eltörött a porcelán, és keresztbefordul. A kipufogó gáz, pedig azon a rogós részénél jött ki a kipufnak, ahol kezdődik a dolog.
 
Tisztelettel!
Ui: csak leírtam, de nem hiszem, hogy nálad ez lenne a gond!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2004.08.03 kedd, 10:51:00 »

Nekem a mutyokimon vót ilyesmi. Ha fűtöttem, akkor olyan, mint utóbb kiderült, fullasztó kipufogó gáz áramlott befelé, hogy férre kellett állnom. Később beszart a katalizátorom. Eltörött a porcelán, és keresztbefordul. A kipufogó gáz, pedig azon a rogós részénél jött ki a kipufnak, ahol kezdődik a dolog.
 
Tisztelettel!
Ui: csak leírtam, de nem hiszem, hogy nálad ez lenne a gond!
Hát neked /nektek/ mid nem vót, kollega??? Robur? NSU? Velorex? Buick?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2004.08.03 kedd, 16:31:00 »

Kedves Mindenki! Nem a kipufogógáz jön be a szellőzőn. Volt Trabantom az egyik előző életmben. Az tudott gázkamrát játszani, de ez most nem az.  
Azt vettem észre, hogy az emelkedővel függ össze ez a gőzölgés, de továbbra sincs szaga. Nem lehet, hogy a klíma kondenzvizének a lefolyója (ami nem tudom, hogy hol van) eltömődött?
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2004.08.14 szombat, 12:08:00 »

Nagytiszteletű Egybegyűltek!  
Átestem egy teljes fék felújitáson (tárcsák, dobok, betétek) és egy futómű beállításon (a hátsó kerekeket is állították). Ennek ellenére fékezéskor magától kanyarodik a jószág. Szerintetek mi jön most? Trapézkar gömbcsuklóval, vagy új gumikat vegyek?
Előre köszönöm segítségeteket.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2004.08.14 szombat, 13:13:00 »

Nagytiszteletű Egybegyűltek!  
Átestem egy teljes fék felújitáson (tárcsák, dobok, betétek) és egy futómű beállításon (a hátsó kerekeket is állították). Ennek ellenére fékezéskor magától kanyarodik a jószág. Szerintetek mi jön most? Trapézkar gömbcsuklóval, vagy új gumikat vegyek?
Előre köszönöm segítségeteket.
Üdv.
Hali!
Sokszor már az is elég, ha csak fékbetéteket cserélnek és a kocsi néhány km-en keresztül félrehúz. Azért, mert még nem koptak össze az új alkatrészek. Ha minden beállítás és alkatrész OK, néhány km után (50-100) rendesen összekopnak a fékek, és jó lesz. Fontos a kíméletes fékhasználat ezen a néhány km-en.
Másrészt valószínű, hogy a gumik az előző futómű beállításokhoz koptak. Érdemes kipróbálni, mi történik, ha az első kerekeket kicseréled a hátsókkal (egyébként ez szokásos is futóműbeállítás után).
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2004.08.14 szombat, 13:57:00 »

Köszönöm, kipróbálom.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2004.08.14 szombat, 22:50:00 »

Nagytiszteletű Egybegyűltek!  
Átestem egy teljes fék felújitáson (tárcsák, dobok, betétek) és egy futómű beállításon (a hátsó kerekeket is állították). Ennek ellenére fékezéskor magától kanyarodik a jószág. Szerintetek mi jön most? Trapézkar gömbcsuklóval, vagy új gumikat vegyek?
Előre köszönöm segítségeteket.
Üdv.
Minden szilented ép az első futóműnél?  
Nekem balra (!) húzott a kocsi fékezéskor. Fékkel próbálkoztunk, de semmi. Kiderült, hogy a bal első felfüggesztés hátsó szilentje szétszakadt. Szilentek cseréje után megjavult.
Bye
Ci
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 05:04:00 »

Köszönöm, kipróbálom.
 
Üdv.
AndrasM-nek üzenem, bár kissé megkésve, hogy a gőzök amelyek jöttek a szellőző nyílásból, valóban gőzök, ill. vízpára volt. Eső után, vagy ha nagyon párás a levegő, köd képződik a klíma hideg levegőjében. Ezt láthattad, ezért volt szagtalan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 07:43:00 »

Kedves Citromheja! Én is valami hasonlóra gondolok, a kerék csere sem jött be. A szerelők próbálták a szilenteket nézegetni, de szerintem rázópad nélkül nem lehet az ilyesmit pontossan megállapítani. Azt szeretném kérdezni, hogy amit említesz az különálló alkatrész vagy a trapézkarba van sütve?
 
Vistvantól kérdezném, hogy a klímán lecsapódó kondenzvíznek nics valahol lefolyója?
 
Válaszaitokat köszönve:
 
AndrasM
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 11:35:00 »

Kedves Citromheja! Én is valami hasonlóra gondolok, a kerék csere sem jött be. A szerelők próbálták a szilenteket nézegetni, de szerintem rázópad nélkül nem lehet az ilyesmit pontossan megállapítani. Azt szeretném kérdezni, hogy amit említesz az különálló alkatrész vagy a trapézkarba van sütve?
 
Vistvantól kérdezném, hogy a klímán lecsapódó kondenzvíznek nics valahol lefolyója?
 
Válaszaitokat köszönve:
 
AndrasM
A szilentek a lengőkarba vannak préselve.
Lehet őket külön is cserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 13:06:00 »

Kedves Citromheja! Én is valami hasonlóra gondolok, a kerék csere sem jött be. A szerelők próbálták a szilenteket nézegetni, de szerintem rázópad nélkül nem lehet az ilyesmit pontossan megállapítani. Azt szeretném kérdezni, hogy amit említesz az különálló alkatrész vagy a trapézkarba van sütve?
 
Vistvantól kérdezném, hogy a klímán lecsapódó kondenzvíznek nics valahol lefolyója?
 
Válaszaitokat köszönve:
 
AndrasM
AndrasM!
Watesz #288 hozzászóását annyival egészíteném ki, hogy cserénél a jobb és bal oldalit célszerű párban cserélni. Így biztos nem szivatod meg magad. Olyan 2eHuf/db.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 13:33:00 »

Kedves Citromheja! Én is valami hasonlóra gondolok, a kerék csere sem jött be. A szerelők próbálták a szilenteket nézegetni, de szerintem rázópad nélkül nem lehet az ilyesmit pontossan megállapítani. Azt szeretném kérdezni, hogy amit említesz az különálló alkatrész vagy a trapézkarba van sütve?
 
Vistvantól kérdezném, hogy a klímán lecsapódó kondenzvíznek nics valahol lefolyója?
 
Válaszaitokat köszönve:
 
AndrasM
Sziasztok!
Elképzelhető szilent probléma, volt nekem is (teljesen szét volt szakadva egy db a lengőkarban), de azt nem lehetett észre venni a kocsi futásán, meg máson se. Ha nem szól a szaki, hogy ki kéne cserélni, még most is a szakadttal járnék, semmi érezhető hatása nem volt. (Pedig  
nem érzem magam fakezűnek...)
 
Viszont lehet, hogy most van egy-két kuka szilentem, mert néha indulásnál (különösen, ha nagyobb gázt adok) érzek a kormányon egy nagyon apró "kottyanást". Nem hallani, csak érezni. (A kormány holtjátéka normális, rángatásra nem kopog/kotyog. Jobb féltengely tavaly cserélve, tehát az is kizárva.) De még így is jó az egyenesfutásom fékezésnél is.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 13:38:00 »

Sziasztok!
Elképzelhető szilent probléma, volt nekem is (teljesen szét volt szakadva egy db a lengőkarban), de azt nem lehetett észre venni a kocsi futásán, meg máson se. Ha nem szól a szaki, hogy ki kéne cserélni, még most is a szakadttal járnék, semmi érezhető hatása nem volt. (Pedig  
nem érzem magam fakezűnek...)
 
Viszont lehet, hogy most van egy-két kuka szilentem, mert néha indulásnál (különösen, ha nagyobb gázt adok) érzek a kormányon egy nagyon apró "kottyanást". Nem hallani, csak érezni. (A kormány holtjátéka normális, rángatásra nem kopog/kotyog. Jobb féltengely tavaly cserélve, tehát az is kizárva.) De még így is jó az egyenesfutásom fékezésnél is.
 
Üdv!
Ja, még valami. Anno nagyon jól látszott a szakadt szilent a felemelt kocsinál levett keréknél, gyönyörűen ki volt fordulva a gumi a két perselyéhez képest. Szóval szerintem nem kell ahhoz rázópad, hogy látszódjon!  
És még valami. Hátul is vannak ám szilentek dögivel, nem biztos, hogy elöl van a baj! (Egyszer olvastam valahol, hogy a hátsó kerekek eltérő dőlése okozhat félrehúzást. Írtad, hogy a hátsó futóművön is állítottak. Nem lehet, hogy elbaltázott valamit a szaki?)
 
Sok sikert! Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 16:10:00 »

Köszönöm a sok javaslatot, a szilentblokk és futóbeállítás vonalán megyek tovább.
Az eredményt megírom majd.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 22:53:00 »

Kedves Citromheja! Én is valami hasonlóra gondolok, a kerék csere sem jött be. A szerelők próbálták a szilenteket nézegetni, de szerintem rázópad nélkül nem lehet az ilyesmit pontossan megállapítani. Azt szeretném kérdezni, hogy amit említesz az különálló alkatrész vagy a trapézkarba van sütve?
 
Vistvantól kérdezném, hogy a klímán lecsapódó kondenzvíznek nics valahol lefolyója?
 
Válaszaitokat köszönve:
 
AndrasM
AndrasM-nek üzenem, van a kondenzviznek lefolyólya. Különben bebüdösödne az egész rendszer. Lehet látni, néha folyik is belőle a víz, az autó alatt. Nekem egyszer eltömődött, vagy valami volt vele, de 1-2 hónapig elég büdös volt. Aztán valahogy kidugult, azóta használok egy speciális habspray-t. Az megöli a baktériumokat, és az illata is kellemes. Az említett köd akkor képződik, amikor rendkívűl magas a páratartalom. Én egyszer egy nyári zápor után láttam ilyet. Más. A szilentblokk nem drága, 2300Huf, egy pár a cromax-nál. Én is most akarok cserélni. Szemmel láthatón rossz az egyik. Nem tudom, kell-e hozzá szerelő, vagy könnyen és egyszerűen kijön a lengővillából. Ja, és vissza is.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2004.08.15 vasárnap, 22:55:00 »

AndrasM-nek üzenem, van a kondenzviznek lefolyólya. Különben bebüdösödne az egész rendszer. Lehet látni, néha folyik is belőle a víz, az autó alatt. Nekem egyszer eltömődött, vagy valami volt vele, de 1-2 hónapig elég büdös volt. Aztán valahogy kidugult, azóta használok egy speciális habspray-t. Az megöli a baktériumokat, és az illata is kellemes. Az említett köd akkor képződik, amikor rendkívűl magas a páratartalom. Én egyszer egy nyári zápor után láttam ilyet. Más. A szilentblokk nem drága, 2300Huf, egy pár a cromax-nál. Én is most akarok cserélni. Szemmel láthatón rossz az egyik. Nem tudom, kell-e hozzá szerelő, vagy könnyen és egyszerűen kijön a lengővillából. Ja, és vissza is.
Üdv!
 
Te is az alsó, kondenzvíz lefolyón keresztül használod a spray-t?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 00:14:00 »

Hi!
 
A 2.5 V6 benzines kombi 5.ben mennyit forog? Nekem a 2.0 a-vectra után egy kicsit pörgősnek tűnik.
 
A kézifék az milyen? a tárcsán belül van egy kis dobfék?  
 
A 7000 rds eon magnóhoz van valakinek leírása? 1-2 dolgot nem értek. pl mi az az "avc"?
 
Be lehet állítani, hogy a központizár bezárjon, ha elindul az autó?
 
Ez a kondenzvíz lefolyó hol van? Nekem eléggé szaglik pár percig, amikor kikapcsolom a klímát.
 
Bocs a sok kérdésért.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 00:15:00 »

Ja valamelyik másik fórumban olvastam valami adatkábelröl, mi az? Mire jó?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 00:46:00 »

Hi!
 
A 2.5 V6 benzines kombi 5.ben mennyit forog? Nekem a 2.0 a-vectra után egy kicsit pörgősnek tűnik.
 
A kézifék az milyen? a tárcsán belül van egy kis dobfék?  
 
A 7000 rds eon magnóhoz van valakinek leírása? 1-2 dolgot nem értek. pl mi az az "avc"?
 
Be lehet állítani, hogy a központizár bezárjon, ha elindul az autó?
 
Ez a kondenzvíz lefolyó hol van? Nekem eléggé szaglik pár percig, amikor kikapcsolom a klímát.
 
Bocs a sok kérdésért.....
vzoli,
 
3, Az AVC azt csinálja, hogy gyorsításkor emeli a hangerőt is (ha be van kötve).
4, MK3 -nál be (lehet MK2 -nél is).
A kábel meg hibakódokat, és egyéb infókat lekérni jó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 07:50:00 »

AndrasM-nek üzenem, van a kondenzviznek lefolyólya. Különben bebüdösödne az egész rendszer. Lehet látni, néha folyik is belőle a víz, az autó alatt. Nekem egyszer eltömődött, vagy valami volt vele, de 1-2 hónapig elég büdös volt. Aztán valahogy kidugult, azóta használok egy speciális habspray-t. Az megöli a baktériumokat, és az illata is kellemes. Az említett köd akkor képződik, amikor rendkívűl magas a páratartalom. Én egyszer egy nyári zápor után láttam ilyet. Más. A szilentblokk nem drága, 2300Huf, egy pár a cromax-nál. Én is most akarok cserélni. Szemmel láthatón rossz az egyik. Nem tudom, kell-e hozzá szerelő, vagy könnyen és egyszerűen kijön a lengővillából. Ja, és vissza is.
Szia Vistvan!
 
Az MKI- nél a bal lengőkar első csavarjának házilagos kiszereléséről nagyon de nagyon lebeszélek.  
Nem fér ki. Nálam Zombi óriás flex-el darabolta ki és a csavar csak fejtetőn fér be (ami nem igazán megnyugtatő). A csavar csak a bölcső leengedésével szabad. Ez a híres számítógépes tervezés hátránya ;-(((
Ha pesti vagy, küldj egy mailt, ismerek egy profit.
Üdv  ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 08:57:00 »

Szia Vistvan!
 
Az MKI- nél a bal lengőkar első csavarjának házilagos kiszereléséről nagyon de nagyon lebeszélek.  
Nem fér ki. Nálam Zombi óriás flex-el darabolta ki és a csavar csak fejtetőn fér be (ami nem igazán megnyugtatő). A csavar csak a bölcső leengedésével szabad. Ez a híres számítógépes tervezés hátránya ;-(((
Ha pesti vagy, küldj egy mailt, ismerek egy profit.
Üdv  ND
Múlt héten vizsgáztattam a gépet (mondanom sem kell, hibátlan állapotú autónál nehezen lehetett volna problémát találni)
 
De, miközben a gépem vizsgázott, megfigyeltem egy mondiban két első lengőkar cserét hogyan hajtanak végra a honda szervízesek.
Le a kalappal előttük!!!  
 
Gyakorlatilag a lengőkar csere a kocsi felemelésétől számítva a leengedésig max. 20 perc volt. Látszott, hogy profik ebben, mert semmi felesleges mozdulat, semmilyen szerszámkeresgélés nem volt, mind a két szerelő aki végezte tudta a dolgát.
 
Olvasva ND leírását a lengőkar csere horrorról ez nem volt semmi.
 
Tehát, lehet otthon is bütykölgetni, de aki "teheti" inkább vigye szakemberhez......sok élménytől mentesül.
 
Üdv: Kalci
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 12:07:00 »

vzoli,
 
3, Az AVC azt csinálja, hogy gyorsításkor emeli a hangerőt is (ha be van kötve).
4, MK3 -nál be (lehet MK2 -nél is).
A kábel meg hibakódokat, és egyéb infókat lekérni jó.
Hello Scratch!
Ez aztán ismétlődő kérdés lesz a javából, de: Most akkor komolyan be lehet állítani a farkaslámpást (MK2) is, hogy rámzárja az ajtót, vagy azt csak az MK3 tudja? Ha igen, hogyan?  
 
Eddig az MK3-ról tudtam, hogy tudja ezt, de érdekelne, hogy megy ez a farkaslámpáson.
 
Köszi!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 13:39:00 »

Hello Scratch!
Ez aztán ismétlődő kérdés lesz a javából, de: Most akkor komolyan be lehet állítani a farkaslámpást (MK2) is, hogy rámzárja az ajtót, vagy azt csak az MK3 tudja? Ha igen, hogyan?  
 
Eddig az MK3-ról tudtam, hogy tudja ezt, de érdekelne, hogy megy ez a farkaslámpáson.
 
Köszi!
Tudomásom szerint a 2001-es modulok tudják csak ezt a funkciót, így nem hiszem, hogy műxik az MKII-nél!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 13:52:00 »

Tudomásom szerint a 2001-es modulok tudják csak ezt a funkciót, így nem hiszem, hogy műxik az MKII-nél!
 
Tisztelettel!
Én is így tudom, de Scratch szerint (#297) működik az MK2-n is. Minden felelősség az övé...
 
Üdv!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 14:06:00 »

Én is így tudom, de Scratch szerint (#297) működik az MK2-n is. Minden felelősség az övé...
 
Üdv!
"(lehet MK2 -nél is)."=meglehet, hogy annál is, de ő sem biztos benne!
 
SZVSZ ez ezt jelentheti. Vagy nem?:-)
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 14:16:00 »

"(lehet MK2 -nél is)."=meglehet, hogy annál is, de ő sem biztos benne!
 
SZVSZ ez ezt jelentheti. Vagy nem?:-)
 
Tisztelettel!
OK, jelentse ezt! ;-)
 
Üdv!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 16:20:00 »

"(lehet MK2 -nél is)."=meglehet, hogy annál is, de ő sem biztos benne!
 
SZVSZ ez ezt jelentheti. Vagy nem?:-)
 
Tisztelettel!
Joe,
 
de, pontosan ezt jelenti. MK3 -nál tuti, MK2 -nél meg nem tudom, de lehet, hogy igen, de lehet, hogy nem. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 16:45:00 »

96-os Mondeo I-m van (2.0 kombi). Azt szeretném kérdezni, hogy normális-e az, hogy két hátsó dob van az autó fenekén? Csőileg az egyikből a másikba megy a gáz és jobb oldalon van a kipufogó vége. Szóval nektek is így van, vagy az enyém egy buherált példány?
Hello!
Az enyémen is két dob van hátul, de már nem sokáig. Külföldön adta meg magát a rendszer, az átmenő dobhoz csatlakozó két cső teljesen letört. Így sem volt túl nagy hangja pl. mint a tuningolt doboknak), ezért úgy döntöttem, hogy a baloldali dobot kihagyom, és csak a jobboldali (végső) dobot hagyom meg. Ez valami svájci baromság lehet csak.
Végül csak összetaknyoltattam (4k).
Ja, amikor a katalizátor eltömődött nem eredeti katalizátort talált hozzá a mester, így feleannyiba került
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 18:20:00 »

vzoli,
 
3, Az AVC azt csinálja, hogy gyorsításkor emeli a hangerőt is (ha be van kötve).
4, MK3 -nál be (lehet MK2 -nél is).
A kábel meg hibakódokat, és egyéb infókat lekérni jó.
ND üzenem, nem vagyok pesti.
Miskolc, vagy Eger könyéke ahol mozgom. Mindegy, majd a melóhelyen megcsináltatom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 18:55:00 »

ND üzenem, nem vagyok pesti.
Miskolc, vagy Eger könyéke ahol mozgom. Mindegy, majd a melóhelyen megcsináltatom
Szia Vistvan!
Jó neked, nem olyan nagy élmény ez a nagy város ;-(
Sok sikert.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2004.08.16 hétfő, 19:01:00 »

Ja valamelyik másik fórumban olvastam valami adatkábelröl, mi az? Mire jó?
Bővebben?
Valami szoftver van hozzá?
bedugom a notebookba azt elmondja mi a baja? :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2004.08.17 kedd, 09:15:00 »

Bővebben?
Valami szoftver van hozzá?
bedugom a notebookba azt elmondja mi a baja? :-)
Lasd Diagnosztika topik
igen
igen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2004.08.17 kedd, 17:06:00 »

Mindenkit Üdvözlök!
 
Mit bir ki egy Mondeno I???
 
1995 MondeoI. 2.0i   256000 km. Egy öreg auto, de amég apám használta, nem volt semmi baja, csak 15ezrenként szervizelve volt. Ahogy megkaptam, kb 1000km-t mentem vele, és most csöpög belöle nagyon a motorolaj! Elözgetni meg gyorsítani padlógázzal szoktam, de 5000fölé nem engedem, és csak meleg motorral.Ennyit ki kéne bírnia, nem?
 
Korábban egy skodám volt, azzal is állandoan ugyanez volt a gond. Ez valami vezetési stilus probléma?  
Hol érdemes szervizeltetni? A márkaszerviz mennyire drága a magánokhoz képest?
 
Tanácsokat elöre is köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2004.08.17 kedd, 17:32:00 »

Mindenkit Üdvözlök!
 
Mit bir ki egy Mondeno I???
 
1995 MondeoI. 2.0i   256000 km. Egy öreg auto, de amég apám használta, nem volt semmi baja, csak 15ezrenként szervizelve volt. Ahogy megkaptam, kb 1000km-t mentem vele, és most csöpög belöle nagyon a motorolaj! Elözgetni meg gyorsítani padlógázzal szoktam, de 5000fölé nem engedem, és csak meleg motorral.Ennyit ki kéne bírnia, nem?
 
Korábban egy skodám volt, azzal is állandoan ugyanez volt a gond. Ez valami vezetési stilus probléma?  
Hol érdemes szervizeltetni? A márkaszerviz mennyire drága a magánokhoz képest?
 
Tanácsokat elöre is köszi.
Hali!
9 éves autó nem öreg! 20 éves, az öreg!
Természetesen egyáltalán nem kéne, hogy csöpögjön belőle az oil. De ne aggódj, nem biztos, hogy komoly hiba. Lehet, hogy csak pl. olajteknő tőmítés. Persze az is lehet, hogy valamelyik szimmering. Könnyű megállapítani, ha megkeresed, hogy honnan folyik az olaj. (Tulajdonképpen ezen a két hibán kívül már csak a blokkrepedés okozhat csöpögést, de azzal nem nagyon tudnál padlógázzal menni...)
Ha nem találtad meg a csöpögés/folyás helyét, akkor irány a szerelő.
 
Még valami: Azért nemcsak padlógázzal lehet ám előzni, meg gyorsítani! Egy 256.000 km-t futott autót pedig így is-úgy is érdemes kímélni. És egy 2 literes motort - szerintem - amúgy is felesleges 5000-ig pörgetni. Megy az nyomatékból is!  
 
Sok sikert!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2004.08.17 kedd, 19:21:00 »

Hali!
9 éves autó nem öreg! 20 éves, az öreg!
Természetesen egyáltalán nem kéne, hogy csöpögjön belőle az oil. De ne aggódj, nem biztos, hogy komoly hiba. Lehet, hogy csak pl. olajteknő tőmítés. Persze az is lehet, hogy valamelyik szimmering. Könnyű megállapítani, ha megkeresed, hogy honnan folyik az olaj. (Tulajdonképpen ezen a két hibán kívül már csak a blokkrepedés okozhat csöpögést, de azzal nem nagyon tudnál padlógázzal menni...)
Ha nem találtad meg a csöpögés/folyás helyét, akkor irány a szerelő.
 
Még valami: Azért nemcsak padlógázzal lehet ám előzni, meg gyorsítani! Egy 256.000 km-t futott autót pedig így is-úgy is érdemes kímélni. És egy 2 literes motort - szerintem - amúgy is felesleges 5000-ig pörgetni. Megy az nyomatékból is!  
 
Sok sikert!
Üdv!
Üdv! nekem egyszer az olajgombánál folyt az olaj
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2004.08.17 kedd, 19:31:00 »

Üdv! nekem egyszer az olajgombánál folyt az olaj
Na ja, lehet, hogy a "blokkrepedés" kicsit túlzás volt, de egyszer olvastam a Totalcar Autódoktor rovatában, hogy egy ürge (nem Mondeoval!) hónapokig ment úgy, hogy nem tudta, miért tűnik el a kocsijából motorolaj, meg a hűtővíz. Kiderült, hogy valamelyik hengernél szét volt repedve a blokk! Az azért komoly, nem? Repedt blokkal járkálni...
Szóval a lényeg, hogy rosszul fogalmaztam. Oda akartam kilyukadni, hogy vagy roszz tömítés, vagy hibás alkatrész (vagy mindkettő) az okozója az olajfolyásnak/csöpögésnek.
 
(((Nekem pl. az olajteknő tömítése volt rossz.)))
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2004.08.19 csütörtök, 10:10:00 »

Na ja, lehet, hogy a "blokkrepedés" kicsit túlzás volt, de egyszer olvastam a Totalcar Autódoktor rovatában, hogy egy ürge (nem Mondeoval!) hónapokig ment úgy, hogy nem tudta, miért tűnik el a kocsijából motorolaj, meg a hűtővíz. Kiderült, hogy valamelyik hengernél szét volt repedve a blokk! Az azért komoly, nem? Repedt blokkal járkálni...
Szóval a lényeg, hogy rosszul fogalmaztam. Oda akartam kilyukadni, hogy vagy roszz tömítés, vagy hibás alkatrész (vagy mindkettő) az okozója az olajfolyásnak/csöpögésnek.
 
(((Nekem pl. az olajteknő tömítése volt rossz.)))
 
Üdv!
Nekem is olajteknőtömítéscsere volt a +oldás!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2004.08.19 csütörtök, 10:13:00 »

Nekem is olajteknőtömítéscsere volt a +oldás!
Szia Napu!
Nem kell egy null km-es óra? Ha netán rossz lenne a berakott, addig nem kísérletezek vele tovább, hogy vissza lehessen rakni esetleg ezt.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2004.08.19 csütörtök, 10:41:00 »

Szia Napu!
Nem kell egy null km-es óra? Ha netán rossz lenne a berakott, addig nem kísérletezek vele tovább, hogy vissza lehessen rakni esetleg ezt.
Üdv ND
ND!
Egyrészt: KÖSZÖNET! :-)
Másrészt: nem értem, amit írsz! megcsináltad a másikat, műxik?Huh?? Vagy?
Mert az óra jónak tünik, bár bejött a félelmed: egy háttérizzó kiégett :-( Hála neked, megoldom ezután :-) Még1X köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2004.08.28 szombat, 07:04:00 »

Köszönöm a sok javaslatot, a szilentblokk és futóbeállítás vonalán megyek tovább.
Az eredményt megírom majd.
 
Üdv.
Kedves Mondeos kollégák!  
A harmadik szervizben megtalálták a hibát, valóban a szilentblokk volt rossz. Külsőre nem látszot rajta semmi gond. Most fékezésre is egyenesen megy a jószág. Már csak az újabb futómű állítás van hátra és király lesz a gép.
 
Csaó
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.