Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:34:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2036960 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2004.08.28 szombat, 22:08:00 »

Hello Scratch!
Ez aztán ismétlődő kérdés lesz a javából, de: Most akkor komolyan be lehet állítani a farkaslámpást (MK2) is, hogy rámzárja az ajtót, vagy azt csak az MK3 tudja? Ha igen, hogyan?  
 
Eddig az MK3-ról tudtam, hogy tudja ezt, de érdekelne, hogy megy ez a farkaslámpáson.
 
Köszi!
Egy jobb kategóriájú -utólag beépíthető, nem gyári- riasztó símán tud olyat, hogy az első fékezéskor berántja az ajtózárakat. És könnyen ki/bekapcsolható a funkció. Nekem legalábbis ilyen van beoperálva.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2004.08.29 vasárnap, 14:42:00 »

Segítséget kérnék felajánlottak nekem egy 94 es 1.6 os Mk1 mondeot megvételre.
Problémái az egyik hidegen csörögnek a szelepek, kormos a kipufogó Maf szenzort nemrég cserélték és azt mondták lambda szonda lesz a ludas. Szerintetek mi lehet a gond? Megszerettem amondeot a próba út alatt és nem akarnám elszalasztani. Köszönöm szépen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2004.08.29 vasárnap, 14:53:00 »

a szelepek csattogása hidegen a hidraulikus szelepemelők kopására utal, vagy az olaj nem megfelelő, esetleg mindkettő. Ha a kipufogó kormos, az lehet a megnövekedett olajfogyasztás miatt is, de olyan keveset futott autónál is láttam már amivel keveset és ritkán közlekedtek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2004.08.29 vasárnap, 18:50:00 »

Öt éve vette akkor is csörgött, de én is erre gondoltam,az előző gazdája nem figyelt törödött a kocsival. egy szelepemelő, lehet kopott 60e Km-nél?
szerintem valami gagyi olaj miatt hazavágta a szelepemelőt.:-(
Annyira tetszik a mondeo csak nem akkarok rosszat venni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2004.08.29 vasárnap, 21:11:00 »

Egy jobb kategóriájú -utólag beépíthető, nem gyári- riasztó símán tud olyat, hogy az első fékezéskor berántja az ajtózárakat. És könnyen ki/bekapcsolható a funkció. Nekem legalábbis ilyen van beoperálva.
Értem. Végülis nem fontos, még senki nem akart soha kiszedni a kocsiból. Bár, ha kiszáll 192 centi és 110 kiló (én), ér az annyit, mint egy automata központizár. ;-)  
Szóval hasznos funkció, de annyira azért nem fontos, hogy emiatt riasztót cseréltessek.
 
Azért köszi!
Üdv!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2004.08.30 hétfő, 09:52:00 »

Öt éve vette akkor is csörgött, de én is erre gondoltam,az előző gazdája nem figyelt törödött a kocsival. egy szelepemelő, lehet kopott 60e Km-nél?
szerintem valami gagyi olaj miatt hazavágta a szelepemelőt.:-(
Annyira tetszik a mondeo csak nem akkarok rosszat venni.
Mostanában sajnos nagyon sok eladó Mondeo van, amikre igencsak odafigyelt az előző gazdája, így van rá esélyed, hogy kigyógyítson a szerelemből a következő választott!:-)
Szerintem lépj tovább, mert van más alternatíva, ami nem feltétlenül jár 2-300eHUF azonnali felújjítási költséggel!
Egyébként én a helyedben 1,8-ban gondolkodnék minimum, mert nincs plusz költsége az 1,6-ttal szemben!!! Ellenben plusz erővel igencsak rendelkezik.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2004.08.31 kedd, 09:51:00 »

Err gondoltam én is vagy sokkal olcsóbban veszem meg most 850-et kérne érte és elég sokmindent kicseréltetett vezérlőmüszij és féktárcsák, fékdobok, agumik is jó állapotban vannak. De azért megyek keresek egy 1,8as 5ajtósat.:-)
Sziasztok és köszönöm.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2004.08.31 kedd, 14:14:00 »

Kedves Mondeos kollégák!  
A harmadik szervizben megtalálták a hibát, valóban a szilentblokk volt rossz. Külsőre nem látszot rajta semmi gond. Most fékezésre is egyenesen megy a jószág. Már csak az újabb futómű állítás van hátra és király lesz a gép.
 
Csaó
Nekem is a hétvégén cserélték a szilentet, de én azért nagyon szomorú vagyok, mert utoljára ugyan ezt a műveletet január végén kellett csinálni. Szóval a cserélt szilentek alig bírtak ki egy félévet!!!!  ez kb. 15e km jelentett. A szerelő faszi azt mondta, hogy ez tipikus Mondeo betegség... de mikor mondtam neki, hogy előtte 1.5 évig nem volt baja annak ami benne volt és ráadásul nem is tudom hogy előttem cserélték e, akkor csak a vállát húzogatta... Szóval valószínű, hogy egy *** mínőségű utángyártott vacakott tett bele...
 
Neketek is "sűrűn" kell cserélni a szilenteket???
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2004.08.31 kedd, 14:52:00 »

Nekem is a hétvégén cserélték a szilentet, de én azért nagyon szomorú vagyok, mert utoljára ugyan ezt a műveletet január végén kellett csinálni. Szóval a cserélt szilentek alig bírtak ki egy félévet!!!!  ez kb. 15e km jelentett. A szerelő faszi azt mondta, hogy ez tipikus Mondeo betegség... de mikor mondtam neki, hogy előtte 1.5 évig nem volt baja annak ami benne volt és ráadásul nem is tudom hogy előttem cserélték e, akkor csak a vállát húzogatta... Szóval valószínű, hogy egy *** mínőségű utángyártott vacakott tett bele...
 
Neketek is "sűrűn" kell cserélni a szilenteket???
hali!
nekem azt mondta a szerelőm, ne cseréljünk szilentet, mert max fél év, a komlett lengőkar pedig minimum 3, és összköltségbe csak egy 10es a különbség...
következő olajcserével kötjük egybe.
Üdw!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2004.08.31 kedd, 15:31:00 »

Nekem is a hétvégén cserélték a szilentet, de én azért nagyon szomorú vagyok, mert utoljára ugyan ezt a műveletet január végén kellett csinálni. Szóval a cserélt szilentek alig bírtak ki egy félévet!!!!  ez kb. 15e km jelentett. A szerelő faszi azt mondta, hogy ez tipikus Mondeo betegség... de mikor mondtam neki, hogy előtte 1.5 évig nem volt baja annak ami benne volt és ráadásul nem is tudom hogy előttem cserélték e, akkor csak a vállát húzogatta... Szóval valószínű, hogy egy *** mínőségű utángyártott vacakott tett bele...
 
Neketek is "sűrűn" kell cserélni a szilenteket???
Nekem egy hónaposak, remélem nem sűrűn :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2004.08.31 kedd, 19:50:00 »

Hello emberek!
Ha már ilyen szépen előkerült ez a szilentprobléma, kérdeznék:
Kinek milyen formában jelentkezett a hiba, amire a szilentcsere lett a megoldás?
 
(Azért kérdem, mert nekem egy éve cseréltek a jobb első lengőkaromban egyet, de annak semmilyen érezhető hatása nem volt. Úgy értem minden OK volt addig is, és utána is maradt minden ugyan úgy, semmi félrehúzás - fékezésnél se -, semmi rugózásbeli különbség, stb.)  
 
Azonban mostanában néha (nem mindig) azt csinálja, hogy indulásnál - akár egyenesben állnak a kerekek, akár kitekert kormánnyal indulok - valami egyet koppan/kottyan a kormányon. Alig hallani, inkább érezni, de azt is csak épphogy (csak akkor érzem, ha alaposan megmarkolom két kézzel a kormányt).  
Nem hinném, hogy féltengely, mert egy éve azt is cseréltem a jobb oldalon, a bal oldalon meg jó volt. Kanyarban gázadásra sem ad jellegzetesen féltengelyes kotyogó hangot.  
Kormány-gömbcsukló sem nagyon lehet - szerintem -, mert a holtjáték normális, ha álló helyzetben (álló motornál) megcibálom a kormányt, nem kotyog az sem. A szervó jól működik, minden üzemszerű.
Tehát maradnak a kerékcsapágyak, és a szilentek, mint hibaforrások, de ilyen hibajelenséget még nem olvastam ezekkel kapcsolatban. Vagyis nálam minden jó, semmi nem nyikorog, nem zörög, jó az egyensefutás, fékek, stb., minden OK. Kivéve ezt az induláskori kottyanást. Hozzáteszem, kis gázzal való indulásnál is jelen van.
Esetleg hozzáér valami a futóműhöz induláskor?  
(Majdnem az összes motor- és váltótartó bakot kicserélték már.)
 
Akinek van ötlete, légyszi írjon!
(Persze, tudom, hogy így is-úgy is a szerelőnél kötök ki...)
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2004.08.31 kedd, 21:00:00 »

Nekem is a hétvégén cserélték a szilentet, de én azért nagyon szomorú vagyok, mert utoljára ugyan ezt a műveletet január végén kellett csinálni. Szóval a cserélt szilentek alig bírtak ki egy félévet!!!!  ez kb. 15e km jelentett. A szerelő faszi azt mondta, hogy ez tipikus Mondeo betegség... de mikor mondtam neki, hogy előtte 1.5 évig nem volt baja annak ami benne volt és ráadásul nem is tudom hogy előttem cserélték e, akkor csak a vállát húzogatta... Szóval valószínű, hogy egy *** mínőségű utángyártott vacakott tett bele...
 
Neketek is "sűrűn" kell cserélni a szilenteket???
gyari / utangyartott szilentek? utobbinal sajnos gyakori a silany minoseg, ahogy hallottam. az enyemben az elozo tulajnal szinten kb fel evet birt ki, termosztat kb 1et. es ezert meg kepesek penzt kerni ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2004.08.31 kedd, 21:03:00 »

Hello emberek!
Ha már ilyen szépen előkerült ez a szilentprobléma, kérdeznék:
Kinek milyen formában jelentkezett a hiba, amire a szilentcsere lett a megoldás?
 
(Azért kérdem, mert nekem egy éve cseréltek a jobb első lengőkaromban egyet, de annak semmilyen érezhető hatása nem volt. Úgy értem minden OK volt addig is, és utána is maradt minden ugyan úgy, semmi félrehúzás - fékezésnél se -, semmi rugózásbeli különbség, stb.)  
 
Azonban mostanában néha (nem mindig) azt csinálja, hogy indulásnál - akár egyenesben állnak a kerekek, akár kitekert kormánnyal indulok - valami egyet koppan/kottyan a kormányon. Alig hallani, inkább érezni, de azt is csak épphogy (csak akkor érzem, ha alaposan megmarkolom két kézzel a kormányt).  
Nem hinném, hogy féltengely, mert egy éve azt is cseréltem a jobb oldalon, a bal oldalon meg jó volt. Kanyarban gázadásra sem ad jellegzetesen féltengelyes kotyogó hangot.  
Kormány-gömbcsukló sem nagyon lehet - szerintem -, mert a holtjáték normális, ha álló helyzetben (álló motornál) megcibálom a kormányt, nem kotyog az sem. A szervó jól működik, minden üzemszerű.
Tehát maradnak a kerékcsapágyak, és a szilentek, mint hibaforrások, de ilyen hibajelenséget még nem olvastam ezekkel kapcsolatban. Vagyis nálam minden jó, semmi nem nyikorog, nem zörög, jó az egyensefutás, fékek, stb., minden OK. Kivéve ezt az induláskori kottyanást. Hozzáteszem, kis gázzal való indulásnál is jelen van.
Esetleg hozzáér valami a futóműhöz induláskor?  
(Majdnem az összes motor- és váltótartó bakot kicserélték már.)
 
Akinek van ötlete, légyszi írjon!
(Persze, tudom, hogy így is-úgy is a szerelőnél kötök ki...)
 
Üdv!
detto nalam is. kis sebessegnel, ha kitekered a kormanyt rendesen es gazt adsz, nem koppan?
 
szeptemberben tervezem atnezetni a mesteremmel, majd beszamolok. remelem csak vmi szilent ...
 
amugy legzsak lampaja nem vilagitott meg senkinek sem folyamatosan?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2004.08.31 kedd, 21:58:00 »

detto nalam is. kis sebessegnel, ha kitekered a kormanyt rendesen es gazt adsz, nem koppan?
 
szeptemberben tervezem atnezetni a mesteremmel, majd beszamolok. remelem csak vmi szilent ...
 
amugy legzsak lampaja nem vilagitott meg senkinek sem folyamatosan?
Tök mindegy, hogy ki van-e tekerve a kormány, vagy nincs, az is mindegy, hogy mekkora gázt adok. Érdekes, hogy csak egyetlen egyet koppan. Tehát nem úgy, mint a féltengely, ami folyamatosan tud kopogni, hanem ez csak egyet kottyan. Arra gondoltam, mondjuk a kipufogó (vagy valami) ütődik hozzá valamihez, de akkor miért a kormányon érzem?
 
Mindenesetre azt megvárom, mi lesz a tiéddel, és csak utána látogatom meg a szervízt. Én is remélem, hogy csak szilent. - Azt hiszem a szilenttel ússznánk meg a legolcsóbban.
 
Nekem még sosem világított folyamatosan a légzsák-lámpa - Hála az Égnek!
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2004.08.31 kedd, 22:19:00 »

detto nalam is. kis sebessegnel, ha kitekered a kormanyt rendesen es gazt adsz, nem koppan?
 
szeptemberben tervezem atnezetni a mesteremmel, majd beszamolok. remelem csak vmi szilent ...
 
amugy legzsak lampaja nem vilagitott meg senkinek sem folyamatosan?
Kedves Szilenttelküzdő Kollégák.
Én mostanában szerelőről szerelőre jártam. A fékezésre élhuzáson kívül volt koppanás is elöl. A jobboldali lengőkar elülső szilentblokk csavarja nem volt eléggé meghúzva. Először azt hittem ettől húz a kocsi. Meghúzta a szerelő az elhúzás maradt, de a koppanások megszüntek.
A szilent élettartamáról: Az enyémben a gyáriak 150eKm-et bírtak az új nem volt olcsó (4db szilent + 4db csavar anyával + munka = 22eFt), remélem nem kell egy év mulva cserélni.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2004.08.31 kedd, 22:21:00 »

Kedves Szilenttelküzdő Kollégák.
Én mostanában szerelőről szerelőre jártam. A fékezésre élhuzáson kívül volt koppanás is elöl. A jobboldali lengőkar elülső szilentblokk csavarja nem volt eléggé meghúzva. Először azt hittem ettől húz a kocsi. Meghúzta a szerelő az elhúzás maradt, de a koppanások megszüntek.
A szilent élettartamáról: Az enyémben a gyáriak 150eKm-et bírtak az új nem volt olcsó (4db szilent + 4db csavar anyával + munka = 22eFt), remélem nem kell egy év mulva cserélni.
 
Üdv
Hopp, egy jó hír!
Köszi! Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2004.09.01 szerda, 08:41:00 »

Hello emberek!
Ha már ilyen szépen előkerült ez a szilentprobléma, kérdeznék:
Kinek milyen formában jelentkezett a hiba, amire a szilentcsere lett a megoldás?
 
(Azért kérdem, mert nekem egy éve cseréltek a jobb első lengőkaromban egyet, de annak semmilyen érezhető hatása nem volt. Úgy értem minden OK volt addig is, és utána is maradt minden ugyan úgy, semmi félrehúzás - fékezésnél se -, semmi rugózásbeli különbség, stb.)  
 
Azonban mostanában néha (nem mindig) azt csinálja, hogy indulásnál - akár egyenesben állnak a kerekek, akár kitekert kormánnyal indulok - valami egyet koppan/kottyan a kormányon. Alig hallani, inkább érezni, de azt is csak épphogy (csak akkor érzem, ha alaposan megmarkolom két kézzel a kormányt).  
Nem hinném, hogy féltengely, mert egy éve azt is cseréltem a jobb oldalon, a bal oldalon meg jó volt. Kanyarban gázadásra sem ad jellegzetesen féltengelyes kotyogó hangot.  
Kormány-gömbcsukló sem nagyon lehet - szerintem -, mert a holtjáték normális, ha álló helyzetben (álló motornál) megcibálom a kormányt, nem kotyog az sem. A szervó jól működik, minden üzemszerű.
Tehát maradnak a kerékcsapágyak, és a szilentek, mint hibaforrások, de ilyen hibajelenséget még nem olvastam ezekkel kapcsolatban. Vagyis nálam minden jó, semmi nem nyikorog, nem zörög, jó az egyensefutás, fékek, stb., minden OK. Kivéve ezt az induláskori kottyanást. Hozzáteszem, kis gázzal való indulásnál is jelen van.
Esetleg hozzáér valami a futóműhöz induláskor?  
(Majdnem az összes motor- és váltótartó bakot kicserélték már.)
 
Akinek van ötlete, légyszi írjon!
(Persze, tudom, hogy így is-úgy is a szerelőnél kötök ki...)
 
Üdv!
Szevasz trombonist!
Olvasva a problémádat eszembe jutott a sajátom is, ami teljesen azonos a tiéddel.
Én is az autóm megvásárlása óta élvezem ezt a kis súrlódást induláskor. Szerintem lusták az autók és ilyenkor morognak egy kicsit, amiért felkeltjük őket álmukból.
Félre a tréfával... Jóval korábban itt a fórumon olvastam ezt a hiba jelenséget mástól, a válasz az volt rá, hogy ez mondeo jelenség, és nem kell problémázni rajta.
Én így teszek, mivel az indulás után semmi zavaró hang, rángatás, félrehúzás, rázás nincs.(egyenlőre)
Ez egyébként szerintem sem megnyugtató válasz de az ember legalább tudja, hogy másnak sem jobb.
Várom, hogy az esetleges szervíz után megszűnik-e a morgolódás.
Addig is kitartás!
Tamás
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2004.09.01 szerda, 09:48:00 »

Nekem is a hétvégén cserélték a szilentet, de én azért nagyon szomorú vagyok, mert utoljára ugyan ezt a műveletet január végén kellett csinálni. Szóval a cserélt szilentek alig bírtak ki egy félévet!!!!  ez kb. 15e km jelentett. A szerelő faszi azt mondta, hogy ez tipikus Mondeo betegség... de mikor mondtam neki, hogy előtte 1.5 évig nem volt baja annak ami benne volt és ráadásul nem is tudom hogy előttem cserélték e, akkor csak a vállát húzogatta... Szóval valószínű, hogy egy *** mínőségű utángyártott vacakott tett bele...
 
Neketek is "sűrűn" kell cserélni a szilenteket???
Nekem is januárban cseréltek szilenteket. Olyan volt a változás, mintha másik autóval jöttem volna el!:-)
 
Azóta is meg van ez a konfort érzet, de nekem már 40000km van azóta benne. Ennyit a típus hibáról.
 
Ja és csak a szilenteket cserélték a lengőkarban, és semmi bajom egyenlőre velük!
 
Tisztelettel!
Ui: csere előtt 34000km-t mentem vele a vásárlás óta.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2004.09.01 szerda, 09:53:00 »

Hello emberek!
Ha már ilyen szépen előkerült ez a szilentprobléma, kérdeznék:
Kinek milyen formában jelentkezett a hiba, amire a szilentcsere lett a megoldás?
 
(Azért kérdem, mert nekem egy éve cseréltek a jobb első lengőkaromban egyet, de annak semmilyen érezhető hatása nem volt. Úgy értem minden OK volt addig is, és utána is maradt minden ugyan úgy, semmi félrehúzás - fékezésnél se -, semmi rugózásbeli különbség, stb.)  
 
Azonban mostanában néha (nem mindig) azt csinálja, hogy indulásnál - akár egyenesben állnak a kerekek, akár kitekert kormánnyal indulok - valami egyet koppan/kottyan a kormányon. Alig hallani, inkább érezni, de azt is csak épphogy (csak akkor érzem, ha alaposan megmarkolom két kézzel a kormányt).  
Nem hinném, hogy féltengely, mert egy éve azt is cseréltem a jobb oldalon, a bal oldalon meg jó volt. Kanyarban gázadásra sem ad jellegzetesen féltengelyes kotyogó hangot.  
Kormány-gömbcsukló sem nagyon lehet - szerintem -, mert a holtjáték normális, ha álló helyzetben (álló motornál) megcibálom a kormányt, nem kotyog az sem. A szervó jól működik, minden üzemszerű.
Tehát maradnak a kerékcsapágyak, és a szilentek, mint hibaforrások, de ilyen hibajelenséget még nem olvastam ezekkel kapcsolatban. Vagyis nálam minden jó, semmi nem nyikorog, nem zörög, jó az egyensefutás, fékek, stb., minden OK. Kivéve ezt az induláskori kottyanást. Hozzáteszem, kis gázzal való indulásnál is jelen van.
Esetleg hozzáér valami a futóműhöz induláskor?  
(Majdnem az összes motor- és váltótartó bakot kicserélték már.)
 
Akinek van ötlete, légyszi írjon!
(Persze, tudom, hogy így is-úgy is a szerelőnél kötök ki...)
 
Üdv!
Ismerős probléma. Ha kezdeti stádium, akkor tényleg ismerem, ha nem akkó ki tudja, csak egy tipp.
 
Ugyan ez volt Fegyu barátomnál is, de neki már visszaváltáskor is jelentkezett, és végül kiderült, hogy a kipufogó leömlőjénél van két csavar, amiből az egyik eltörött, és a leömlő kattant egyet, amikor visszaérkezett. Csak a csavart kellett kicseléni, de az bányászás vót a javából!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2004.09.01 szerda, 19:27:00 »

Nekem is kellett tavasszal cserélni mind a négy lengőkarszilentet. Viszont szerintem, amíg ilyen sz@rok az utak Budapesten és szerte az országban, addig ilyen témában típushibáról nem beszélhetünk. Ha belemész egy kátyúba, akkor a szilent irgalmatlan nagy sallert kap, nem csoda hogy tönkremennek...
 
Üdv.: Watesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2004.09.01 szerda, 20:44:00 »

Hello fiúk!
Kösz a megnyugtató válaszokat! Remélem tényleg nem komoly a dolog egyikünk autóján sem!!  
Úgy döntöttem, hogy majd október végén, amikor a gumis felteszi a téli gumikat, úgyis felemeli a verdát, kicsit alánézek, megrángatok ezt-azt, és ha a gumicsere kihoz valamilyen rendellenességet, elviszem egy futóműveshez, vagy Fordékhoz.  
(Természetesen ha addig súlyosbodik, nem játszom vele, irány a szervíz.)
 
További biztonságos (és élvezetes) közlekedést mindenkinek!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2004.09.02 csütörtök, 21:40:00 »

Köszönöm az elözö választ, (mint kiderült nem az elözgetéssel van a gond, hanem telken leért az alja) Vigyázzatok az MK1-el, mert alacsonyabb mint más kocsik, és hosszú is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2004.09.02 csütörtök, 23:50:00 »

Hello Mindenki!
 
Új Mondeosként erősa gyanum , hogy elkövettem egy-két hibát! íme: Az esedékes olajcseréhez érve ( 14ezer) után, ugy döntöttem hogy semmi szervíz hanem belevágok ahogy a jó öreg Zsigámnál is ! A Probléma ott kezdődött hogy az olajszűrő nem jött le , így azt fennt hagytam, és ráadásul - mint utóbb kiderült - rossz olajat is tettem bele! Valvoline 15W-40  
A kérdéseim a következők lennének:
 
1; Tényleg nem jó bele 15W-40? és ha nem akkor milyet tanácsoltok?
2; Lehet az hogy nem is megy ugy az autó,mint előtte vagy csak beképzelem ?
 
Az autórol: MondeoII '96 1,6 16V 117000km
 
Előre is köszi a válaszokat :
 
axi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2004.09.03 péntek, 07:44:00 »

Hello Mindenki!
 
Új Mondeosként erősa gyanum , hogy elkövettem egy-két hibát! íme: Az esedékes olajcseréhez érve ( 14ezer) után, ugy döntöttem hogy semmi szervíz hanem belevágok ahogy a jó öreg Zsigámnál is ! A Probléma ott kezdődött hogy az olajszűrő nem jött le , így azt fennt hagytam, és ráadásul - mint utóbb kiderült - rossz olajat is tettem bele! Valvoline 15W-40  
A kérdéseim a következők lennének:
 
1; Tényleg nem jó bele 15W-40? és ha nem akkor milyet tanácsoltok?
2; Lehet az hogy nem is megy ugy az autó,mint előtte vagy csak beképzelem ?
 
Az autórol: MondeoII '96 1,6 16V 117000km
 
Előre is köszi a válaszokat :
 
axi
Szia Axi!
A jó öreg Zsigánál nem úgy szedted le, hogy egy erős csavarhúzót átütöttél rajta és egy darab kötél (redőnyzsinór) segítségével megrántottad?  
Ez a bevált mozzanat segített volna.
Egy eltömődött szűrő tényleg tudja gátolni az üzemanyag áramlását.
Ha a km annyi, akkor még nem kellett volna bele ez. De ez a 115 ekm a 96-osok kedvenc órabeállítása órapörgetés után ;-))) (ez tavalyi adat, úgyhogy te mág kevesebbet futott kategóriában vagy, ami kimélt motort jelentene)
15W-40 kopottabb motornál kompresszió növelő hatású. Inkább a szűrő miatt szomorkodj, de pesten 1-2 eFt-ért megoldják.
Tény és való, hogy nincsen akkora mozgási tered, mind a Zsigában, de hát ez a számítógéppel tervezett autónak (meg még sok más) ;-(((
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2004.09.03 péntek, 09:04:00 »

Hello Mindenki!
 
Új Mondeosként erősa gyanum , hogy elkövettem egy-két hibát! íme: Az esedékes olajcseréhez érve ( 14ezer) után, ugy döntöttem hogy semmi szervíz hanem belevágok ahogy a jó öreg Zsigámnál is ! A Probléma ott kezdődött hogy az olajszűrő nem jött le , így azt fennt hagytam, és ráadásul - mint utóbb kiderült - rossz olajat is tettem bele! Valvoline 15W-40  
A kérdéseim a következők lennének:
 
1; Tényleg nem jó bele 15W-40? és ha nem akkor milyet tanácsoltok?
2; Lehet az hogy nem is megy ugy az autó,mint előtte vagy csak beképzelem ?
 
Az autórol: MondeoII '96 1,6 16V 117000km
 
Előre is köszi a válaszokat :
 
axi
Én azt tenném, hogy kb. 8000km után, azaz 125e-nél lecserélném a bele való olajra. Mondjuk 5w30-asra. Előtte vennék egy leszedőt a szűrőhöz: 800HUF bármelyik hiperben. Azt a fajtát, ami áll egy fém fogantyúból, és láncból, mint a biciklin!:-) Nekem ez bejött, és használom is.
Szerintem izgalomra semmi ok, csak ne nagyon járj illegális gyorsulásokra!:-))))))))))))))
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2004.09.03 péntek, 10:44:00 »

Szia Axi!
A jó öreg Zsigánál nem úgy szedted le, hogy egy erős csavarhúzót átütöttél rajta és egy darab kötél (redőnyzsinór) segítségével megrántottad?  
Ez a bevált mozzanat segített volna.
Egy eltömődött szűrő tényleg tudja gátolni az üzemanyag áramlását.
Ha a km annyi, akkor még nem kellett volna bele ez. De ez a 115 ekm a 96-osok kedvenc órabeállítása órapörgetés után ;-))) (ez tavalyi adat, úgyhogy te mág kevesebbet futott kategóriában vagy, ami kimélt motort jelentene)
15W-40 kopottabb motornál kompresszió növelő hatású. Inkább a szűrő miatt szomorkodj, de pesten 1-2 eFt-ért megoldják.
Tény és való, hogy nincsen akkora mozgási tered, mind a Zsigában, de hát ez a számítógéppel tervezett autónak (meg még sok más) ;-(((
Üdv ND
Arra gondolsz hogy buher lehetett az órával? Lehet, nem tom . 102000 km-rel került hozzám februárban a gép.
Arra jutotam hogy érdemes lenne most kidobni belőle az olajat, mivel okt-tól hosszabb utakat megyek majd vele (Némeo.), és nem akarom hogy ne érezze jól magát! : ))  Szükségem van rá. no meg szerettem is !
 
Köszi a segítségeket!  axi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2004.09.04 szombat, 13:16:00 »

Hello Mindenki!
 
Új Mondeosként erősa gyanum , hogy elkövettem egy-két hibát! íme: Az esedékes olajcseréhez érve ( 14ezer) után, ugy döntöttem hogy semmi szervíz hanem belevágok ahogy a jó öreg Zsigámnál is ! A Probléma ott kezdődött hogy az olajszűrő nem jött le , így azt fennt hagytam, és ráadásul - mint utóbb kiderült - rossz olajat is tettem bele! Valvoline 15W-40  
A kérdéseim a következők lennének:
 
1; Tényleg nem jó bele 15W-40? és ha nem akkor milyet tanácsoltok?
2; Lehet az hogy nem is megy ugy az autó,mint előtte vagy csak beképzelem ?
 
Az autórol: MondeoII '96 1,6 16V 117000km
 
Előre is köszi a válaszokat :
 
axi
15W40 jobb esetben felszintetikus, rosszabb esetben asvanyi, ezt en bele nem ontenem 1 mondeoba. 5 liter Motorcraft 5W30 API SL olaj 5500 korul van, klubbtagoknak -kedvezmeny, nem ezen kene sporolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2004.09.04 szombat, 21:50:00 »

5W30 FORD FORMULA E FÉLSZINTETIKUS OLAJ 1300.-/L  Ez való bele. üd
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2004.09.05 vasárnap, 02:52:00 »

Szia csabesz!
Turbos dizelbe is tudsz olajat szerezni?
Mk1 1.8td
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2004.09.05 vasárnap, 09:42:00 »

Szia JoeTD!
Kérdések #3893 alatt-felett olvasgass vissza, tán megéri.
Üdv N
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2004.09.05 vasárnap, 20:12:00 »

5W30 FORD FORMULA E FÉLSZINTETIKUS OLAJ 1300.-/L  Ez való bele. üd
Csabesz: nemtod miert van az, hogy sok markaszervizben Mobil-1 olajat akarnak a kocsiba onteni, nem Motorcraftot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2004.09.07 kedd, 09:23:00 »

Szia csabesz!
Turbos dizelbe is tudsz olajat szerezni?
Mk1 1.8td
Szia JoeTD!
Mivel a töltet szűrővel együtt 4.5 liter ezért 5 literes kiszerelés javasolt az esetleges utántöltés miatt. Szóval én a MOL SYNT DIESEL 10W-40-et javaslom neked, ami szintetikus olaj, szóval jobb minőségű és csak most, csak neked, csak nálam megveheted csak 7.370,- jó magyar forintért (természetesen ez az 5 literes ára).
 
Ha érdekel hívj, megoldjuk tutiba: 20/956-49-13.
 
Üdv Petre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2004.09.07 kedd, 11:39:00 »

Szia JoeTD!
Mivel a töltet szűrővel együtt 4.5 liter ezért 5 literes kiszerelés javasolt az esetleges utántöltés miatt. Szóval én a MOL SYNT DIESEL 10W-40-et javaslom neked, ami szintetikus olaj, szóval jobb minőségű és csak most, csak neked, csak nálam megveheted csak 7.370,- jó magyar forintért (természetesen ez az 5 literes ára).
 
Ha érdekel hívj, megoldjuk tutiba: 20/956-49-13.
 
Üdv Petre
Bocsi azóta már volt árváltozás. Az új ár 8.510,-/5liter.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2004.09.07 kedd, 12:43:00 »

Üdvözlök Mindenkit
 
Kb fél éve vettem Ford Mondeo 1,8 Td Turnier-t, 97-es évjárat.Eddig a kötelező vezérmű+adagolószíj cserén kívűl csak termosztát csere volt rajta.
Érdekelne, hogy gyárilag milyen olaj megy bele, milyen gyakran kell cseréltetni?
Még egy kérdésem lenne:
Most 14-es felni van rajta, de állítólag 15-össel jött ki a gyárból, mi a méret, és hol lehet a legkedvezőbb áron venni felnit és gumit.
 
Köszönettel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2004.09.07 kedd, 13:38:00 »

Üdvözlök Mindenkit
 
Kb fél éve vettem Ford Mondeo 1,8 Td Turnier-t, 97-es évjárat.Eddig a kötelező vezérmű+adagolószíj cserén kívűl csak termosztát csere volt rajta.
Érdekelne, hogy gyárilag milyen olaj megy bele, milyen gyakran kell cseréltetni?
Még egy kérdésem lenne:
Most 14-es felni van rajta, de állítólag 15-össel jött ki a gyárból, mi a méret, és hol lehet a legkedvezőbb áron venni felnit és gumit.
 
Köszönettel
ausztriában kb 60%-a az ár az itteninek. a határ mellett lettám gyönyörű sűrü küllős 16" felnit 72 euro/dbért... a gumi is jobb áron van kint...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2004.09.07 kedd, 14:04:00 »

ausztriában kb 60%-a az ár az itteninek. a határ mellett lettám gyönyörű sűrü küllős 16" felnit 72 euro/dbért... a gumi is jobb áron van kint...
... csak hogy jön be ... azanagyelefán :-P mer nekem bejönne :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2004.09.07 kedd, 14:14:00 »

... csak hogy jön be ... azanagyelefán :-P mer nekem bejönne :-)
simán, eu ... csak már nem tudod a medwestájert wisszarántani...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2004.09.07 kedd, 14:22:00 »

http://www.forstinger.net/felgen_aluu.htm
 
csak egy mukkot nem tudok németül...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2004.09.07 kedd, 15:03:00 »

Üdvözlök Mindenkit
 
Kb fél éve vettem Ford Mondeo 1,8 Td Turnier-t, 97-es évjárat.Eddig a kötelező vezérmű+adagolószíj cserén kívűl csak termosztát csere volt rajta.
Érdekelne, hogy gyárilag milyen olaj megy bele, milyen gyakran kell cseréltetni?
Még egy kérdésem lenne:
Most 14-es felni van rajta, de állítólag 15-össel jött ki a gyárból, mi a méret, és hol lehet a legkedvezőbb áron venni felnit és gumit.
 
Köszönettel
Szia Szilas!
 
Ne kapkodd el! Most a téli garniturára gondolj csak. Alufelnit és nyári gumit majd márciusban vegyél. és minnél frissebb gumit (DOT szám !!!)
Ezt a 14-es felni garniturát használd télen. A 195/65R15 a méreted, ha azzal jött ki. Télre egy kicsivel keskenyebb és peresebb gumit javaslok. Tehát a figyelmedet a 185/70R14 téligumi keresésre összpontosítsd. Kissé ritka méret, de ekkor a 15-ös átmérőhöz képest csak 1 mm az eltérés és a km órád sem sog csalni. Ne csúcs kaegóriás gumit keressél, maximum három télen át használd, mert a gumi anyaga elöregszik az után. Ez alatt 25 ekm-rel számolhatsz (okt - márc), mint futásteljesítmény. Ennyi idő alatt nem kopik el a gumi (maradjon a 4 mm), de akkor már annyi téli kátyút összeszedett, hogy cseréld le. A másik elgondolkiodtató, hogy a 14-es és 15-ös gumik között van egy kis áreltérés is. A peresebb gumi verzió többi előnyéről tavaly sokat irogattam itt, ha ráérsz és érdekel olvass vissza.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2004.09.07 kedd, 15:13:00 »

Üdvözlök Mindenkit
 
Kb fél éve vettem Ford Mondeo 1,8 Td Turnier-t, 97-es évjárat.Eddig a kötelező vezérmű+adagolószíj cserén kívűl csak termosztát csere volt rajta.
Érdekelne, hogy gyárilag milyen olaj megy bele, milyen gyakran kell cseréltetni?
Még egy kérdésem lenne:
Most 14-es felni van rajta, de állítólag 15-össel jött ki a gyárból, mi a méret, és hol lehet a legkedvezőbb áron venni felnit és gumit.
 
Köszönettel
Szilas!
A #352-353 hozzászólást olvasd az olajjal kapcsolatban. A cserére a javaslat normál igénybevétel esetén 12.000 km. Ha többet mész városban akkor lehet ennél kevesebb, ha közúton nem autópályán használod, akkor lehet ennél több is. Ha van kedved áldozni is rá egy kicsit, akkor van lehetőség a lecserélt olajadat megvizsgáltatni és esetleg még jobban kitolni a csereperiodust.
 
Üdv Petre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2004.09.07 kedd, 15:18:00 »

Szia Szilas!
 
Ne kapkodd el! Most a téli garniturára gondolj csak. Alufelnit és nyári gumit majd márciusban vegyél. és minnél frissebb gumit (DOT szám !!!)
Ezt a 14-es felni garniturát használd télen. A 195/65R15 a méreted, ha azzal jött ki. Télre egy kicsivel keskenyebb és peresebb gumit javaslok. Tehát a figyelmedet a 185/70R14 téligumi keresésre összpontosítsd. Kissé ritka méret, de ekkor a 15-ös átmérőhöz képest csak 1 mm az eltérés és a km órád sem sog csalni. Ne csúcs kaegóriás gumit keressél, maximum három télen át használd, mert a gumi anyaga elöregszik az után. Ez alatt 25 ekm-rel számolhatsz (okt - márc), mint futásteljesítmény. Ennyi idő alatt nem kopik el a gumi (maradjon a 4 mm), de akkor már annyi téli kátyút összeszedett, hogy cseréld le. A másik elgondolkiodtató, hogy a 14-es és 15-ös gumik között van egy kis áreltérés is. A peresebb gumi verzió többi előnyéről tavaly sokat irogattam itt, ha ráérsz és érdekel olvass vissza.
Üdv ND
Inkabb az 195/60R15 es 186/56R14-nek lesz. A gumi leginkabb feny hatasara oregszik, ergo sotet helyen tarolva kibir az tobbet is mint 3 tel felteve ha nem koptak el.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2004.09.07 kedd, 16:01:00 »

Inkabb az 195/60R15 es 186/56R14-nek lesz. A gumi leginkabb feny hatasara oregszik, ergo sotet helyen tarolva kibir az tobbet is mint 3 tel felteve ha nem koptak el.
Szia Lacibá!
Örülök hogy korrigáltál, mert ténleg rosszul írtam a 15-ösre 195/60 a jó méret, de a hozzá tartozó 14-es a 185/70-es! 186/56R14 -es gumit szegény Szilas nem fog találni ;-)))  
Nem arról szóltam, hogy nem bír ki többet, mint 3 évet. Ezt a bevállt eljárást javasoltam! A számított 25 ekm is csak a fele amit mondanak egy gumira. Tudom svájcban nincsenek ekkora kátyúk, de hidd el péntektől hétfő délutánig keletkezett egy 15 cm mély kátyú, akkorát rántottam a kormányon ijedtemben, hogy majdnem a szembejövővel találkoztam. Ugy meglepődtem, hisz minden nap ott jártam haza. A leggondosabb vezetés mellett is annyi ütést szenved a gumi, hogy három év után inkább cserélem. Persze én nem vagyok márka imádó és a reklámoknak sem hiszek már. Inkább 18 eFt-t adok egy gumiért 27 helyett és már anyagilag ugyanott vagyok három gumicserénél, ahol más két cserénél. Ráadásul nekem három évente új gumim van, friss gumiadalékkal. Mig a kollegának még kibír ez egy telet gumija van, legalább 1+1 évig. Most akkor, Te melyik verzióra szavaznál honi körülményeket tekintve egy tíz éves periódust tekintve. A költség ügye 3x4x18=216 eFt 2x4x27=216 eFt tíz évre vetítve. A szupi gumi, szupi körülmények között hozza meg az árát, jómagam családi kombisként nyomom a pedált.
Üdv ND
ui.: England? Kacérkodok a gondolattal, 20-ig kellenne pályáznom rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2004.09.07 kedd, 16:02:00 »

Inkabb az 195/60R15 es 186/56R14-nek lesz. A gumi leginkabb feny hatasara oregszik, ergo sotet helyen tarolva kibir az tobbet is mint 3 tel felteve ha nem koptak el.
mármint 185/65R14 ha jól emléxem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2004.09.07 kedd, 16:13:00 »

mármint 185/65R14 ha jól emléxem
Szia Lcsaba!
Ha 15-ös a rendszer, akkor 185/70R14. Ha 14-es rendszer, akkor a 185/65R14 , amit írtál.
Üdv ND
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2004.09.07 kedd, 17:43:00 »

Szia Szilas!
 
Ne kapkodd el! Most a téli garniturára gondolj csak. Alufelnit és nyári gumit majd márciusban vegyél. és minnél frissebb gumit (DOT szám !!!)
Ezt a 14-es felni garniturát használd télen. A 195/65R15 a méreted, ha azzal jött ki. Télre egy kicsivel keskenyebb és peresebb gumit javaslok. Tehát a figyelmedet a 185/70R14 téligumi keresésre összpontosítsd. Kissé ritka méret, de ekkor a 15-ös átmérőhöz képest csak 1 mm az eltérés és a km órád sem sog csalni. Ne csúcs kaegóriás gumit keressél, maximum három télen át használd, mert a gumi anyaga elöregszik az után. Ez alatt 25 ekm-rel számolhatsz (okt - márc), mint futásteljesítmény. Ennyi idő alatt nem kopik el a gumi (maradjon a 4 mm), de akkor már annyi téli kátyút összeszedett, hogy cseréld le. A másik elgondolkiodtató, hogy a 14-es és 15-ös gumik között van egy kis áreltérés is. A peresebb gumi verzió többi előnyéről tavaly sokat irogattam itt, ha ráérsz és érdekel olvass vissza.
Üdv ND
ND,
 
a DOT számból, hogy jön ki a gumi évjárta? Én próbáltam beazonosítan, de a DOT felírat mellet valami kód van csak, amit nem sikerült értelmezni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2004.09.07 kedd, 17:53:00 »

ND,
 
a DOT számból, hogy jön ki a gumi évjárta? Én próbáltam beazonosítan, de a DOT felírat mellet valami kód van csak, amit nem sikerült értelmezni.
pl 0048  -2000 évi 48.heti , 0234   2002 évi 34 heti gyártású, általában egy kis ovális területet található, hogy az öntőmintán tudják cserélni ezt a bélyegző mintát.
Üdv ND
ui.: mérges is vagyok magamra, mert a négy télimből egyik "lényeges" öregebb a többinél, lusta voltam végig pörgetni, a másodiknál abbahagytam ;-(((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2004.09.07 kedd, 17:55:00 »

pl 0048  -2000 évi 48.heti , 0234   2002 évi 34 heti gyártású, általában egy kis ovális területet található, hogy az öntőmintán tudják cserélni ezt a bélyegző mintát.
Üdv ND
ui.: mérges is vagyok magamra, mert a négy télimből egyik "lényeges" öregebb a többinél, lusta voltam végig pörgetni, a másodiknál abbahagytam ;-(((
Bocsi kimaradt, hogy a 2000 utániaknál gyártónként előszeretettel elhagyják az első nullát. Hatalmasat spórolva vele, de azt mondják, hogy ez nem Y2K probléma ;-))))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2004.09.07 kedd, 18:02:00 »

Bocsi kimaradt, hogy a 2000 utániaknál gyártónként előszeretettel elhagyják az első nullát. Hatalmasat spórolva vele, de azt mondják, hogy ez nem Y2K probléma ;-))))
Üdv ND
Szégyelem magamat!! Felületes voltam!!  
Az év szám és a hónap fel van cserélve. tehát 4702 - 47 heti 2002 évi, ez az új "standard".
Üdv ND
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2004.09.07 kedd, 18:03:00 »

pl 0048  -2000 évi 48.heti , 0234   2002 évi 34 heti gyártású, általában egy kis ovális területet található, hogy az öntőmintán tudják cserélni ezt a bélyegző mintát.
Üdv ND
ui.: mérges is vagyok magamra, mert a négy télimből egyik "lényeges" öregebb a többinél, lusta voltam végig pörgetni, a másodiknál abbahagytam ;-(((
ND,
 
köszi, na majd ezek alpján megpróbálom beazonosítani.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2004.09.07 kedd, 18:07:00 »

ND,
 
köszi, na majd ezek alpján megpróbálom beazonosítani.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.