Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:25:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698717 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2012.07.31 kedd, 07:52:51 »

Angel!

Semmi rosszindulat vagy sértegetés, de nem mondták még neked hogy kibaszott fárasztó vagy? vigyor3

Igazad lehet, de engem pl. ez az utóbbi hsz-e pont nem fárasztott, épp ellenkezőleg. nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2012.07.31 kedd, 08:00:26 »

Ebből az értékből nem lehet kiszámolni a 0-100-at... ha azt is feltételezted, hogy állandó a gyorsulás, az hibás, mert a görbe az görbe, nem egyenes, és a váltásoknál nemhogy gyorsulás nincs, hanem lassul...
Kerestem egy hasonlót,
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0456   7,95s
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0407   8,32s
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0422   8,30s.

Az autók nem egyformán gyorsulnak. A dizli az elején jobban indul meg, valamint az elsőkerekes meg gyengébben indul a hátsóshoz képest.
A v6 sem úgy gyorsul, mint egy akár 4 hengeres, turbós. Vagyis abból semmi se következik, hogy 105-tel ment át az 1,8-as szalagon. Ugyanannyi időhöz 100-108-as sebesség is tartozhat. Innen meg nehéz kitalálni, mennyinél érte el a 100-at.
Szóval ez tényleg csak becslésre jó, mert más karakterisztikájú, de durván ez a 7,9s-8,4s közötti értéket lehet saccolni.
Persze az sem mind1, melyik aszfalton/betonon, meg milyen gumival. Ezek is akár tizedeket is jelenthetnek. Ha az út vizes... hát az már más.
Ha 2 fő volt, meg csomag... az biztosan fékező tényező. Nem tudom megmondani, az mennyit fog vissza rajta. Amikor mi versenyeztünk egy fókással, egy ember kb 1 tizedet jelentett...

Na, akkor mégsem vagyok én se hülye! Vagy 10x kiszámoltam mind3 papír alapján, de sohasem kaptam ugyan azt az értéket, ezért inkább nem számolgattam tovább.

Annyi biztos, hogy számítógéppel (OBD II) mérve tudom a 7.9s-t, de volt már 7.8s is. A timeslip-ek alapján 8.3s volt a legjobb eredmény számolva.

Amikor kimentem gyorsulni nem nagyon érdekelt, hogy mennyi az időm, mert előtte lemértem lapitopival. Engem az élvezet része érdekelt, mentem is össze-vissza mindenkivel.

Nyilván, ha a legjobb időmet keresem, akkor csomagtartó kibelez, Zasszony kitesz, ablakok becsukva és még a tankot is kifogyasztottam volna előtte. Sőt, talán a pacalhoz sem eszek aznap kenyeret. nyes Volt is egy Fiestás manusz ilyen kondíciókkal (MK I 1.6 Kent mocival). Ő volt a legkomolyabb ellenfél aznap. Grin

Szó-szó, én meg vagyok győzve, hogy megy a gyári gyorsulási érték, 12 éves technikával is. taps
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:37:38 »

Na, akkor mégsem vagyok én se hülye! Vagy 10x kiszámoltam mind3 papír alapján, de sohasem kaptam ugyan azt az értéket, ezért inkább nem számolgattam tovább.

Annyi biztos, hogy számítógéppel (OBD II) mérve tudom a 7.9s-t, de volt már 7.8s is. A timeslip-ek alapján 8.3s volt a legjobb eredmény számolva.

Amikor kimentem gyorsulni nem nagyon érdekelt, hogy mennyi az időm, mert előtte lemértem lapitopival. Engem az élvezet része érdekelt, mentem is össze-vissza mindenkivel.

Nyilván, ha a legjobb időmet keresem, akkor csomagtartó kibelez, Zasszony kitesz, ablakok becsukva és még a tankot is kifogyasztottam volna előtte. Sőt, talán a pacalhoz sem eszek aznap kenyeret. nyes Volt is egy Fiestás manusz ilyen kondíciókkal (MK I 1.6 Kent mocival). Ő volt a legkomolyabb ellenfél aznap. Grin

Szó-szó, én meg vagyok győzve, hogy megy a gyári gyorsulási érték, 12 éves technikával is. taps

Hát... egyrészt, azt mondtad, hogy akár 1s-ot is lehet javítani a gyárihoz képest. Ez nem nagyon látszik. Ami látszik az az, hogy kb olyan 8,2s-os gyorsulásról beszélhetünk (ami persze sacc, majd mért le normálisan). Ha egy személlyel kevesebb lenne, mondjuk 8,1s.
A gyári 7,7s (a régi oldalról szedtem az adatokat), azt ezek szerint meg sem közelítetted. Ezt mondtam én az elején.
Aztán a tiéd ugye nem gyári ST, lehet, hogy jóval könnyebb, nem tudom, átraktad-e a recaro ülést, ezenkívül lehetnek már különbségek is (erősítés, merevítés), ami esetleg nem került át.
A motor sem biztos, hogy pont annyi lóerő, mint a gyári. Lehet kevesebb és több is.

Szóval, asszem világos, hogy nem megy a gyári érték.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:25:17 »

Hát... egyrészt, azt mondtad, hogy akár 1s-ot is lehet javítani a gyárihoz képest. Ez nem nagyon látszik. Ami látszik az az, hogy kb olyan 8,2s-os gyorsulásról beszélhetünk (ami persze sacc, majd mért le normálisan). Ha egy személlyel kevesebb lenne, mondjuk 8,1s.
A gyári 7,7s (a régi oldalról szedtem az adatokat), azt ezek szerint meg sem közelítetted. Ezt mondtam én az elején.
Aztán a tiéd ugye nem gyári ST, lehet, hogy jóval könnyebb, nem tudom, átraktad-e a recaro ülést, ezenkívül lehetnek már különbségek is (erősítés, merevítés), ami esetleg nem került át.
A motor sem biztos, hogy pont annyi lóerő, mint a gyári. Lehet kevesebb és több is.

Szóval, asszem világos, hogy nem megy a gyári érték.

Nem, azt csak te olvastad ki belőle. Én azt mondtam, hogy a videón szereplő 9-10s hez képest még javítható 1 sec és úgy meglesz a gyári 8.7s. Olvasd át még1x,  ha neked nem ez jött le.

Tessék, kivettem onnan és átrakom ide:

"2. Ha 0-100-at akarsz futni a gyári értéken belül, akkor úgy is kell csinálni ahogy azt anno mérték a gyárban. Fordulat 2500-3000 között félig tartott gázpedállal, egyesben leugrani a kuplungról és a gázt fokozatosan de határozottan nyomva tartani a csúszáshatár felett az autót, aztán a legjobb tudásod szerint elváltani 4.-ig úgy, hogy 2000rpm alá ne essen a fordulat semelyik váltásnál.
....

Ezeket betartva biztos vagyok benne, hogy van még a gépben 1 sec tartalék."
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 12:33:47 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:27:45 »

Ami látszik az az, hogy kb olyan 8,2s-os gyorsulásról beszélhetünk (ami persze sacc, majd mért le normálisan). Ha egy személlyel kevesebb lenne, mondjuk 8,1s.
A gyári 7,7s (a régi oldalról szedtem az adatokat), azt ezek szerint meg sem közelítetted. Ezt mondtam én az elején.
Aztán a tiéd ugye nem gyári ST, lehet, hogy jóval könnyebb, nem tudom, átraktad-e a recaro ülést, ezenkívül lehetnek már különbségek is (erősítés, merevítés), ami esetleg nem került át.
A motor sem biztos, hogy pont annyi lóerő, mint a gyári. Lehet kevesebb és több is.

Szóval, asszem világos, hogy nem megy a gyári érték.

Ez meg már egy másik történet, ez az én autóm, nem a linkelt dízel. Nekem az világos, hogy OBD II-es szoftverrel, laptoppal mérve 7.9 mindig megvan, sőt, volt már 7.8s is. Ami asszem világossá teszi, hogy megy a gyári érték. (ami 7.9s) Nekem legalábbis biztosan megy. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:36:38 »

Nem, azt csak te olvastad ki belőle. Én azt mondtam, hogy a videón szereplő 9-10s hez képest még javítható 1 sec és úgy meglesz a gyári 8.7s. Olvasd át még1x,  ha neked nem ez jött le.

OK, ez jogos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:40:14 »

OK, ez jogos.
worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:01:44 »

Ez meg már egy másik történet, ez az én autóm, nem a linkelt dízel. Nekem az világos, hogy OBD II-es szoftverrel, laptoppal mérve 7.9 mindig megvan, sőt, volt már 7.8s is. Ami asszem világossá teszi, hogy megy a gyári érték. (ami 7.9s) Nekem legalábbis biztosan megy. wave

De. Azt mondod, a laptopos ugyan hozza a 7,9-et (ami még mindig csak közelít a gyári 7,7s-hoz), de a másik alapján meg inkább egy picivel több jön ki...
Ugye itt van egy pár tizedes különbség a két (laptop és giroszkópos) mérés között, de valami miatt mindenki a pontosabb, hitelesebb mérést használja, és nem a laptopost.
Valószínűleg a gyári tesztpilóta a laptopossal 7,4-et menne... akkor érdemes az eredményeket összehasonlítani, ha a mérési módszer és a körülmények is hasonlóak.
Ne almát körtével hasonlítsunk.
Azt meg nem értem, hogy ha a gyári 7,7-hez képest te 7,9-et mentél, akkor miért mondod, hogy megy a gyári érték?
(Írod, hogy hol 7,7, hol 7,9s a gyári. A 7,9s nem a kombira vonatkozik?)
Rövidre lehetne zárni a dolgot, és csinálni egy mérést azokkal, akiket lenn linkeltem. Ha egyszer megcsinálod, írd már be az eredményt, és ha nem veszem észre a hsz-t (I-II topicban ritkán járok), küldj már légy szíves, egy pü-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:22:27 »

De. Azt mondod, a laptopos ugyan hozza a 7,9-et (ami még mindig csak közelít a gyári 7,7s-hoz), de a másik alapján meg inkább egy picivel több jön ki...
Ugye itt van egy pár tizedes különbség a két (laptop és giroszkópos) mérés között, de valami miatt mindenki a pontosabb, hitelesebb mérést használja, és nem a laptopost.
Valószínűleg a gyári tesztpilóta a laptopossal 7,4-et menne... akkor érdemes az eredményeket összehasonlítani, ha a mérési módszer és a körülmények is hasonlóak.
Ne almát körtével hasonlítsunk.
Azt meg nem értem, hogy ha a gyári 7,7-hez képest te 7,9-et mentél, akkor miért mondod, hogy megy a gyári érték?
(Írod, hogy hol 7,7, hol 7,9s a gyári. A 7,9s nem a kombira vonatkozik?)
Rövidre lehetne zárni a dolgot, és csinálni egy mérést azokkal, akiket lenn linkeltem. Ha egyszer megcsinálod, írd már be az eredményt, és ha nem veszem észre a hsz-t (I-II topicban ritkán járok), küldj már légy szíves, egy pü-t.

Na azért itt sokmindent rakjunk ám helyére!

1. A 7.7-7.9 az két eltérő széria adata. A 7.7s az ST200 Limited-é (első széria), a 7.9s a másodiké (ST200). Nekem az utóbbiból van a hajtáslánc, tehát ezért a 7.9s az irányadó.

2. Nyilván te is voltál tökölön timeslip gyorsuláson. Onnan veszed a giroszkópot. Amivel igazad is lenne, ha kaptam volna giroszkópot az autóba a Majálison. De nem adtak senkinek, hanem kintről mérték az értékeket (kamera-lézer). Ami ugye nagyon nem olyan pontos, mint a giroszkópos módszer. A laptopos mód sokkal pontosabb a külső - nem giroszkópos - mérésnél.

3. Aznap Tökölön erős szembeszél volt a pályán. Mindenki panaszkodott rá. Namost a gyári értéket szélcsendben, utas nélkül, felhúzott ablakokkal, csomagok és utólagos hifi, krokodil emelő, stb. nélkül végzik 15-20 fokon, optimálisan melegített gumikkal, hideg kuplungtárcsával. Erre a konfigra mond a gyár 7.9s-et.

Én szembeszélben, utassal, lehúzott ablakokkal, csomagokkal és utólagos hifivel, krokodil emelővel, 33 fokos melegben, hideg gumival, majd csúszás fölé melegedő kuplungtárcsával mentem 7.9s-8.3s között, ahogy te is megsaccoltad. Legyen a 8.3s az irányadó, hogy ne legyek elfogult. Vegyük el a szembeszelet, az 50 kiló utast, a 80 kiló csomagot, a mélyládát, a krokodil emelőt, húzzuk fel az ablakokat, hűtsük le a kinti hőmérsékletet, melegítsük elő a gumikat és hűtsük vissza a kuplungot.
Ha neked ez így sem adja ki a gyári 7.9s-et, akkor inkább hagyjuk az egészet. wave

 
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:27:46 »

Ha elfogadsz pár jótanácsnak álcázott kritikát:

1. ESP-ASR nagyon láma gyorsulóknál marad csak bekapcsolva, szokj le róla. Ha én bekapcsolva hagyom, akkor egy 170 lovas V6 Omega is megver a maga 1500 kilójával. Én meg ott bukdácsolok a 205+ lovammal meg az 1360 kilómmal. Nagyon sokat fog az autón.

2. Ha 0-100-at akarsz futni a gyári értéken belül, akkor úgy is kell csinálni ahogy azt anno mérték a gyárban. Fordulat 2500-3000 között félig tartott gázpedállal, egyesben leugrani a kuplungról és a gázt fokozatosan de határozottan nyomva tartani a csúszáshatár felett az autót, aztán a legjobb tudásod szerint elváltani 4.-ig úgy, hogy 2000rpm alá ne essen a fordulat semelyik váltásnál.

3. Olyan gumikkal próbáld, amiket a méréskor használtak. Ha pl Misi, vagy Conti a gyárilag szerelt, akkor Nankang-gal ne akarj 8.7-et futni.
  
4. 10 fok alatt mérd, mert a gyár sem 30 fokon teszteli a 0-100-at.

Ezeket betartva biztos vagyok benne, hogy van még a gépben 1 sec tartalék. wave
Külön kiemelve Angel-nek!

1.Igazad van,amatőr voltam be volt kapcsolva a kipörgésgátló.
2.Ezt majd próbálom megvalósítani.
3.prémium gumik vannak az én autómon is.Sőt arra is figyeltem hogy a gumi és a motor is üzemi hőmérsékleten legyen.
4.10 fok alatt??10 fok alatt meg rakjál téligumit  beka3 Ezzel vitatkoznék azért.Mellesleg 17 fok volt a méréskor.
10 fok alatt a nyári gumi máshogy viselkedik mint 20-30 fokban.

Jó kis vita alakult ki az első postom óta Cheesy Legalább pörög a fórum...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:37:18 »

4.10 fok alatt??10 fok alatt meg rakjál téligumit  beka3 Ezzel vitatkoznék azért.Mellesleg 17 fok volt a méréskor.
10 fok alatt a nyári gumi máshogy viselkedik mint 20-30 fokban.
7 fok felett még ugyan úgy tapad a nyári, mint 17 fokon, elvileg. Feltéve, hogy üzemmeleg. Nyilván 40 fokos külső hőmérsékleten jobban tapadna.

De nálad nem ennek van jelentősége, hanem a turbo-cooler párosnak. Nekik nagyon nem mindegy, hogy 10, vagy 35 fok külső hőmérsékleten kell teljesíteni. Főleg a coolernek számít.

Nyilván láttad már a motorsportban, hogy hűtik az IC- t (vízzel, meg spray-vel) a jobb teljesítményért. Ez nálad is igaz. 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:48:14 »

Na azért itt sokmindent rakjunk ám helyére!

1. A 7.7-7.9 az két eltérő széria adata. A 7.7s az ST200 Limited-é (első széria), a 7.9s a másodiké (ST200). Nekem az utóbbiból van a hajtáslánc, tehát ezért a 7.9s az irányadó.

Nem így van. A tiéd nem igazi st, akár jelentős súlykülönbség is lehet. Mármint, hogy a tiéd könnyebb.

Válasz
2. Nyilván te is voltál tökölön timeslip gyorsuláson.

Igen, voltam. Az első gyorsulásom a nyolcvanas évek végén volt. Tehát nem a tököli az első  Wink

Válasz
Onnan veszed a giroszkópot.

Nem.

Válasz
Amivel igazad is lenne, ha kaptam volna giroszkópot az autóba a Majálison. De nem adtak senkinek, hanem kintről mérték az értékeket (kamera-lézer).

Amikor én voltam, lemérték mérőszalaggal a távolságot, és 2-2 fotocella volt az elején-végén (azaz több is). Ha ezeket pontosan mérik le (biztos, hogy rendesen mérték), és a sw-ben nem szúrtak el valamit - nem valószínű - akkor ez elég pontos... az időt nagyon pontosan lehet mérni.

Válasz
Ami ugye nagyon nem olyan pontos, mint a giroszkópos módszer. A laptopos mód sokkal pontosabb a külső - nem giroszkópos - mérésnél.

Nem... a fotocellás lenne a legpontosabb. Még jobb, mint a giroszkópos. A mérésnél a tévedés bőven 1 ezredmásodperc alatt van. Ha a távolság pontos, de azt meg jól le lehet mérni, pár centi pontossággal*. A laptoposnál az a baj, hogy nem tudod pontosan a kerék kerületét. Az én kerékméretem 205-55R16, átmérő 631,9 mm, sugár 316 mm. Kerület: 1985,11 mm. Ha lekopik 3 mm a gumiról, 1966,26-ot eredményez. Ez kb 1%, Ennyivel előbb mutatja a 100-at. És ez nem azt jelenti, hogy 1%-kal kevesebb az idő, hanem ez jóval többet jelent. A szgépben is át kell állítani a gumiméretet a megfelelőre, mert ha rossz méreten van, a szgép is rosszul látja. Függ még a keréknyomástól is, mert ha puhább a gumi, kisebb lesz a kerülete (amelyik fele érintkezik az úttal, az benyomódik). Ezek nem hoznak komoly különbséget, mondjuk 1 másodpercet, de tizedeket bőven.

Válasz
3. Aznap Tökölön erős szembeszél volt a pályán. Mindenki panaszkodott rá. Namost a gyári értéket szélcsendben, utas nélkül, felhúzott ablakokkal, csomagok és utólagos hifi, krokodil emelő, stb. nélkül végzik 15-20 fokon, optimálisan melegített gumikkal, hideg kuplungtárcsával. Erre a konfigra mond a gyár 7.9s-et.
Én szembeszélben, utassal, lehúzott ablakokkal, csomagokkal és utólagos hifivel, krokodil emelővel, 33 fokos melegben, hideg gumival,

Ez OK. A hivatalos, A vezető súlyának 75 kg-ot, maximális folyadékszinteket és 90%-os üzemanyag-szintet feltételezve.

Válasz
...majd csúszás fölé melegedő kuplungtárcsával mentem 7.9s-8.3s között, ahogy te is megsaccoltad. Legyen a 8.3s az irányadó, hogy ne legyek elfogult. Vegyük el a szembeszelet, az 50 kiló utast, a 80 kiló csomagot, a mélyládát, a krokodil emelőt, húzzuk fel az ablakokat, hűtsük le a kinti hőmérsékletet, melegítsük elő a gumikat és hűtsük vissza a kuplungot.
Ha neked ez így sem adja ki a gyári 7.9s-et, akkor inkább hagyjuk az egészet. wave

Ez viszont nem ok, mert már írtam, a saccolás az veszélyes, ha megnézed, a 116-os végsebességhez eléggé eltérő idők tartoznak, ez függ a motor karakterisztikájától, és így tovább. Más egy 4 hengeres, és más a 6. Azt viszont nem lehet kiszámolni, mennyit hoz visz az üres tank a 90%-hoz képest, a szembeszél és egyéb.
De mint már feljebb is írtam, én azért tudni szeretném a tömeget, bár gondolom váltóstól tettétek át a motort, de azért az áttételt is.
Hát így. Továbbra is megnéznék egy komoly mérést... mind gyorsulás, mind tömeg szempontból.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:14:24 »

Nem így van. A tiéd nem igazi st, akár jelentős súlykülönbség is lehet. Mármint, hogy a tiéd könnyebb.

De mint már feljebb is írtam, én azért tudni szeretném a tömeget, bár gondolom váltóstól tettétek át a motort, de azért az áttételt is.
Hát így. Továbbra is megnéznék egy komoly mérést... mind gyorsulás, mind tömeg szempontból.

Akár lehetne jelentős súlykülönbség? Mitől lehetne? Attól, hogy az ST futóművében a rugózatlan tömeg csökkentése érdekében a simánál könnyebb a lengőkar és a bölcső? Netán attól, hogy a 17"-os ST felnik a gyári gumimérettel (215/45R17) könnyebbek a sima 16"-os konfignál? Esetleg attól, hogy az ST-be sohasem volt rendelhető számos olyan (egyenként, vezetékeléssel együtt 3-10 kg súlyú) extra (pl.: full motoros ülés, AWS, egyes piacokon a tempomat, más piacokon a tetőablak), ami az enyémben benne van?  Vagy tán attól, hogy a karosszéria semmiben sem tér el a műanyag spoilereket leszámítva, mivel semmilyen plusz merevítést nem kapott az ST? Vagy esetleg attól, hogy átszerelés közben levágtunk 40 kilónyi alumíniumot a blokkból és a váltóból?

Miért változott volna a tömeg és az áttétel? A sima V6 1362-1450kg változattól függően. Az ST200 1337-1450 kg változattól függően. Vagyis ha valami könnyebb lehet, akkor az a gyári ST200, nem fordítva.

Az áttétellel nem tudom mit akarsz, szerintem te se. Ha átraksz egy motort váltóval együtt, akkor milyen áttételváltozást keresel a donorhoz képest?

Sokszor beszélgettünk már ST-ről, de az az érzésem, hogy nagyjából annyit tudsz róla, amennyit a katalógus leír.

Nekem mára elfogyott az időm erre, úgyhogy összegezném. Én tudok gyári 7.9s-et menni az enyémmel, az adatot szolgáltató mérési módszert kellően pontosnak tekintem. Te ezt nem hiszed el, amit én konkrétan leszarok. Nekem a saját empirikus tapasztalatom bőven elég ahhoz, hogy elhiggyem, a gyári értékek hozhatóak.
Te kételkedj tovább nyugodtan. Ha esetleg nem bírod a kétségek között vergődést, akkor bátran befizethetsz egy giroszkópos-fotocellás gyorsulásra optimális körülmények között. Szívesen elmegyek és megmutatom neked is amit én már tudok.

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:32:00 »

Nekem mára elfogyott az időm erre, úgyhogy összegezném. Én tudok gyári 7.9s-et menni az enyémmel, az adatot szolgáltató mérési módszert kellően pontosnak tekintem. Te ezt nem hiszed el, amit én konkrétan leszarok. Nekem a saját empirikus tapasztalatom bőven elég ahhoz, hogy elhiggyem, a gyári értékek hozhatóak.
Te kételkedj tovább nyugodtan. Ha esetleg nem bírod a kétségek között vergődést, akkor bátran befizethetsz egy giroszkópos-fotocellás gyorsulásra optimális körülmények között. Szívesen elmegyek és megmutatom neked is amit én már tudok.

Sokszor felmerült már nálad, hogy hit kérdése az adat. Most is. Az jó, ha te elhiszed. Én a pontos mérésnek hiszek. Láttuk is, a pontos mérés mást hoz, mint a tiéd.
Így a hitet meghagyom arra a bizonyos épületre.
Szerintem maradjunk ebben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:34:56 »

Láttuk is, a pontos mérés mást hoz, mint a tiéd.
hol láttunk ilyet?  fejvakaras
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:41:59 »

hol láttunk ilyet?  fejvakaras

Én itthon a jobb első ülésen, Ti sehol, ő meg a fene tudja hol.

Tök mindegy mit írsz neki, ő akkor is abban marad, hogy neki van igaza. Minket meg már évek óta nem érdekel, hogy tudja-e, hülyeségről van meggyőződve.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:45:51 »

Én itthon a jobb első ülésen, Ti sehol, ő meg a fene tudja hol.

Tök mindegy mit írsz neki, ő akkor is abban marad, hogy neki van igaza. Minket meg már évek óta nem érdekel, hogy tudja-e, hülyeségről van meggyőződve.
átalakítottad jobbkormányosra? Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:47:28 »

Belinkeltem a timeslip papírjaimat, amit Angel pontosnak fogad el. Megadtam a külső tényezőket is hozzá. Kielemezte, erre jutott:

Ebből az értékből nem lehet kiszámolni a 0-100-at...
Szóval ez tényleg csak becslésre jó, mert más karakterisztikájú, de durván ez a 7,9s-8,4s közötti értéket lehet saccolni.

De mivel a 7.9s durva becslés engem igazolna, ezért az ki van zárva, hogy valós legyen, így marad a 8.4s durva becslésnél, mert az szerinte jobban alátámasztja, amit mond.

Hát érdemes még bármiről is beszélgetnünk?  Roll Eyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:47:57 »

átalakítottad jobbkormányosra? Cheesy

Nem, a laptop ül ott. vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:15:57 »

Belinkeltem a timeslip papírjaimat, amit Angel pontosnak fogad el. Megadtam a külső tényezőket is hozzá. Kielemezte, erre jutott:

De mivel a 7.9s durva becslés engem igazolna, ezért az ki van zárva, hogy valós legyen, így marad a 8.4s durva becslésnél, mert az szerinte jobban alátámasztja, amit mond.

Hát érdemes még bármiről is beszélgetnünk?  Roll Eyes

Mi lenne, ha ennyiben maradnánk? Elbeszélünk egymás mellett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2012.09.01 szombat, 12:50:40 »

Ezek a pólók sem rosszak Smiley

http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-ST220-Mk3-T-Shirt-Mans-Kids-Sizes-/280732884020?pt=UK_Men_s_T_Shirts&var=&hash=item415cfbdc34
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2012.09.01 szombat, 13:28:17 »


ez sem:
http://seonyar2008.chatlakozz.hu/seonyar2008/seonyar2008-vizespolo-verseny.seo
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2012.09.01 szombat, 17:40:25 »

igen  eljen nagyon egészséges kellemes a hölgy  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2012.09.01 szombat, 17:55:24 »

eljen ha lenne xxl vagy xxxl méretben és MK1 lenne rajta fekete színben az mennyi lenne ha még el is tudnád nekem postázni  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2012.09.01 szombat, 19:14:10 »

Amikor én voltam, lemérték mérőszalaggal a távolságot, és 2-2 fotocella volt az elején-végén (azaz több is). Ha ezeket pontosan mérik le (biztos, hogy rendesen mérték), és a sw-ben nem szúrtak el valamit - nem valószínű - akkor ez elég pontos... az időt nagyon pontosan lehet mérni.
OFF még mielőtt kapnék a fejemre hogy ennek a tuninghoz semmi köze
Csak most olvastam vissza, földmérőként két megjegyzés:
1. Mérőszalag szinte borítékolható hogy hossztól függően akár cm-ekre pontatlan, ezért mérnek komparált szalaggal, mérőállomással, laserrel.
2. Normális méréssel a hosszt is legalább olyan pontosan meg lehet mérni mint az időt, sőt ha nem több atomórád van folyamatos korrekcióval (lásd GPS technológia), akkor valszeg a hosszt lehet pontosabban mérni, hiszen az általatok emlegetett szituációban a pontos hosszt akár 50 méréssel is meg lehet határozni, míg az adott futás csak egyszer mérhető tehát nincs rá ellenőrzés. Az sem biztos hogy különböző hőmérsékleten pl. nyáron reggeltől-délig-estig az óra ugyanazt az időt méri. Ráadásul az idő ebben az estben a hossz függvénye, tehát ha a 402m-t 10cm pontosan tűzték ki szalaggal (100m-enként 2.5cm hiba teljesen hihető), akkor hibás az összes kapott eredmény.
ON
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 19:26:30 írta kokaikoko » Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2012.10.02 kedd, 18:10:35 »

Üdv mindenkinek!  integet2
Egy kérdésem lenne. Csinált már valaki itt a fórumon 1.8 vagy 2.0 zetec Mondira vagy Escortra turbo építést?
Ha igen, megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait, mert most készülök nekivágni egy ilyen project-nek.
Külföldi leírásokat olvastam róla, de jól jönne egy kis személyes tapasztalat is.
Köszi.
Norbi.

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2012.10.02 kedd, 18:21:15 »

Üdv mindenkinek!  integet2
Egy kérdésem lenne. Csinált már valaki itt a fórumon 1.8 vagy 2.0 zetec Mondira vagy Escortra turbo építést?
Ha igen, megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait, mert most készülök nekivágni egy ilyen project-nek.
Külföldi leírásokat olvastam róla, de jól jönne egy kis személyes tapasztalat is.
Köszi.
Norbi.



Szia,csak egy lauikus kérdés. Nem lenne olcsóbb belerakni egy ST200as motort?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2012.10.02 kedd, 18:52:57 »

Üdv mindenkinek!  integet2
Egy kérdésem lenne. Csinált már valaki itt a fórumon 1.8 vagy 2.0 zetec Mondira vagy Escortra turbo építést?
Ha igen, megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait, mert most készülök nekivágni egy ilyen project-nek.
Külföldi leírásokat olvastam róla, de jól jönne egy kis személyes tapasztalat is.
Köszi.
Norbi.

Szerintem Szabyk a Te embered. Emlékeim szerint a Fiestába 2,0 Mondeo Zetec mocit rakott, arra ment a turbó, majd az egyéb faragásokkal felvitte 650 paci környékére. Aztán most egy Escort projekten van, mert hát hátsó hajtás, meg egyéb nyalánkságok felé megy el.
Ő biztosan látott már/csinált már turbós Zetec motort, versenyzett is vele párszor (meg van eladó is nála vigyor3 ).

Én másról nem hallottam még, aki turbósított volna Zetec mocit kishazánkban.

(Igaz ő nem sűrűn fordul elő itt a fórumon, de a fenti linken szerintem megtalálod.

Ilyesmivel játszik most:  wow1
http://www.youtube.com/watch?v=S4EhJ8vpT0k
http://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/381875-zetec-powered-drag-rwd-escort.html

Ez meg a Fiesta: http://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/291734-world-fastest-fwd-ford.html


Ha magyar segítséget keresel turbósításban, akkor szerintem ő jöhet szóba.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:17:41 »

Köszi szépen, megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot. st motor is jó lenne, de ritka mint a fehér holló, továbbá a motorcserét nehezebb lenne lepapírozni. Nem akarok olyan iszonyat erőt kihozni belőle, "csak" olyan 200-250 ló környékét, mert azt még bírja a moci kisebb átalakításokkal, az általam olvasott tesztek szerint.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:29:57 »

Köszi szépen, megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot. st motor is jó lenne, de ritka mint a fehér holló, továbbá a motorcserét nehezebb lenne lepapírozni. Nem akarok olyan iszonyat erőt kihozni belőle, "csak" olyan 200-250 ló környékét, mert azt még bírja a moci kisebb átalakításokkal, az általam olvasott tesztek szerint.


250ló egy 2.0 zetec motorból gyári dugattyú, hajtókar, főtengely (utóbbi még talán) kombinációval? Nem hiszem hogy hosszú életű lenne.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:35:15 »

Köszi szépen, megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot. st motor is jó lenne, de ritka mint a fehér holló, továbbá a motorcserét nehezebb lenne lepapírozni. Nem akarok olyan iszonyat erőt kihozni belőle, "csak" olyan 200-250 ló környékét, mert azt még bírja a moci kisebb átalakításokkal, az általam olvasott tesztek szerint.

add el, vegyél egy octavia 1.8T 4x4-et Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:37:13 »

add el, vegyél egy octavia 1.8T 4x4-et Wink
az csak 150 paci.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:37:47 »

az csak 150 paci.... Roll Eyes
de abból lehet is csinálni tényleg néhány módosítással 250-et!

ha csak a 225-ös gyári cuccait pakolja bele+chip, már akkor megvan!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:41:04 »

Köszi mindenkinek, a gyors reagálást, már írtam is neki facebookon.  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:42:18 »

de abból lehet is csinálni tényleg néhány módosítással 250-et!

ha csak a 225-ös gyári cuccait pakolja bele+chip, már akkor megvan!!
de ő a mondijából akar annyit kihozni! Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:44:03 »

Az autót nem szeretném lecserélni, mert szeretem a Mondit, még ha régi is.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:48:18 »

de abból lehet is csinálni tényleg néhány módosítással 250-et!

ha csak a 225-ös gyári cuccait pakolja bele+chip, már akkor megvan!!

Szerintem akkor inkább egy Leon Cupra R 4x4 20VT. Motor már gyárilag 220, és még jobban is néz ki (szerintem).

Az autót nem szeretném lecserélni, mert szeretem a Mondit, még ha régi is.

Nagyon sok munka és pénz lesz, ha tényleg végig akarod csinálni, és szerintem a minimális átalakításokkal nem lesz tartós, dugattyú + hajtókar szett kéne, ha 200 lóerőt akarsz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:50:08 »

Szerintem akkor inkább egy Leon Cupra R 4x4 20VT. Motor már gyárilag 220, és még jobban is néz ki (szerintem).

Nagyon sok munka és pénz lesz, ha tényleg végig akarod csinálni, és szerintem a minimális átalakításokkal nem lesz tartós, dugattyú + hajtókar szett kéne, ha 200 lóerőt akarsz.
persze, tudom, csak az drágább vigyor3 azért nem azt írtam

meg mondjuk ahoz már kéne fék is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:08:36 »

Köszönöm, tudom, hogy nem lesz olcsó. Persze ha horribilis összegeket mond a srác, leteszek az ötletemről, de próba szerencse. Meg ha megcsinálom, lehet, hogy az én Mondim lesz az egyedüli 1.8 zetec T Mondeo az országban Smiley Nem nagyon hallottam még hasonlóról, sőt még youtube-on is csak escortban, meg focusban láttam.
Ha nem jön össze, legalább megpróbáltam. Csak anyagi határai lehetnek a dolognak, mert elviekben a motor jól tuningolható.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:24:53 »

Köszi szépen, megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot. st motor is jó lenne, de ritka mint a fehér holló, továbbá a motorcserét nehezebb lenne lepapírozni. Nem akarok olyan iszonyat erőt kihozni belőle, "csak" olyan 200-250 ló környékét, mert azt még bírja a moci kisebb átalakításokkal, az általam olvasott tesztek szerint.

Onnan fogod tudni, hogy elérted a 150 le-t, hogy megcsúszik a kuplung vigyor3...200-250 le az nagyon drága lenne, kb tényleg kapnál egy octavia 1,8T-t csak a tunig árából, ha igényesen és tartósra akarod csinálni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2012.10.03 szerda, 07:48:44 »

egyrészt az ST motor nem olyan ritka, mint a holló
másrészt megnézném, hogy papíroztatod le a turbót ...
videó: https://www.youtube.com/watch?v=yOs_oaTt9UE
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:15:17 »

Üdv! A felmerülő költségek és Le arányokat, továbbá a tartósságot figyelembe véve, úgy döntöttem inkább lecserélem az autót V6 Mondira. Ha minden jól megy, és meg tudok egyezni akkor a hétvégén meg lesz.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:23:28 »

Üdv! A felmerülő költségek és Le arányokat, továbbá a tartósságot figyelembe véve, úgy döntöttem inkább lecserélem az autót V6 Mondira. Ha minden jól megy, és meg tudok egyezni akkor a hétvégén meg lesz.

Szia!

Válaszolt neked a Szabyk egyébként?

üdv.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:37:54 »

Igen. Azt mondta, hogy szerinte nem bírná ki a moci, kisebb átalakításokkal, így inkább nem is kísérletezek vele, mert kidobni való pénzem sajnos nincs, meg annyi sinycs, hogy mindent lecseréljek benne, amit kellene.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:46:52 »

Üdv! A felmerülő költségek és Le arányokat, továbbá a tartósságot figyelembe véve, úgy döntöttem inkább lecserélem az autót V6 Mondira. Ha minden jól megy, és meg tudok egyezni akkor a hétvégén meg lesz.
Igen. Azt mondta, hogy szerinte nem bírná ki a moci, kisebb átalakításokkal, így inkább nem is kísérletezek vele, mert kidobni való pénzem sajnos nincs, meg annyi sinycs, hogy mindent lecseréljek benne, amit kellene.

Igen, gondolom kb. a blokk maradna, és szinte mindent cserélni kéne rajta.
Látod, kellett Szabyk tapasztalata a turbósítás kapcsán.  eljen

Aztán, V6-hoz kompresszor lesz?  hehe

(Vagy ha turbó, miért nem keresel egy RST1600-as Escortot vagy Sierrát, vagy méginkább RS2000-est, -ami bár nem Turbós, de Zetec RS motor, - játszós autónak. Azt próbálgathatod húzogatni, játszadozni vele, a Mondi meg megmarad napi rohangászósnak. A játszós autót kipakolni, lekönnyíteni, Recaro ülések bele, stb, aztán hasítja az utat. Kb. egy turbó szett árából kapsz ilyen hobbiautókat. Papír nélkül. Papírral meg 2 turbó szett árából.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:01:23 »

Üdv mindenkinek!  integet2
Egy kérdésem lenne. Csinált már valaki itt a fórumon 1.8 vagy 2.0 zetec Mondira vagy Escortra turbo építést?
Ha igen, megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait, mert most készülök nekivágni egy ilyen project-nek.
Külföldi leírásokat olvastam róla, de jól jönne egy kis személyes tapasztalat is.
Köszi.
Norbi.



Keresd Bertha85 tagot Wink Készülget egy 2.0 turbo Smiley Alkatrészekben is tud segíteni! Én a V6tal szemben a turbósítást javaslom, mert a többhengeres motornál csak a feltöltött motor nagyobb feeling. A másik, hogy meg tudod úgy szívni a V6-tal, hogy közel annyi pénzed bánja, mint egy turbósítás. Bár, ha egy abszolút stabil megbízható rendszert akarsz építeni sok pacival, tökéletes finomhangolással és programozással..... az más történet.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:06:54 »

Köszi. A turbósítást egyenlőre lefujtam, mert ha jól meg akarom csinálni, rengeteg pénz, kókányolni meg nem szeretnék. Egyenlőre elég lesz a V6 ereje is.
Már ha összejön a bolt Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:27:13 »

Keresd Bertha85 tagot Wink Készülget egy 2.0 turbo Smiley Alkatrészekben is tud segíteni! Én a V6tal szemben a turbósítást javaslom, mert a többhengeres motornál csak a feltöltött motor nagyobb feeling. A másik, hogy meg tudod úgy szívni a V6-tal, hogy közel annyi pénzed bánja, mint egy turbósítás. Bár, ha egy abszolút stabil megbízható rendszert akarsz építeni sok pacival, tökéletes finomhangolással és programozással..... az más történet.
Ezzel egyet kell értenem.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:31:49 »

Köszi. A turbósítást egyenlőre lefujtam, mert ha jól meg akarom csinálni, rengeteg pénz, kókányolni meg nem szeretnék. Egyenlőre elég lesz a V6 ereje is.
Már ha összejön a bolt Smiley

Ha jól vettem ki, 170 lovas automata V6-ot veszel.

Szerintem előtte próbálj ki egy kéziváltósat is, mert az automata V6 kb. akkora fíling lesz, mintha átülnél egy kéziváltós 2.0-ba a kézis 1.8 után. Automata V6-tal nem fogod azt a dinamikát érezni, amit keresel.

A turbósítást ne vesd el. 0.5 bar nyomást kibír átalakítás nélkül, 1.8 0.5bar-on pedig bőven tudja azt, amit a 170 lovas V6. A V6-tal viszont nagyon bele lehet ülni a szopórollerbe. A turbósítással is, de az a meglévő jó technikára építve kevésbé copás, mint egy bizonytalan V6.

Aludj még rá párat.
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2012.10.03 szerda, 20:38:10 »

Igazad lehet, de mindig is szemeztem a v6-al, csak amikor anno a mostanit vettem, nem találtam jó állapotút ezért lett 1.8. Én ilyen romantikus alkat vagyok, és ha beleszeretek valamibe, azonnal lépnem kell. Most ígí vagyok a v6-al is.  vigyor3
Természetesen nagyon átnézem és ha csak a szikráját látom, hogy valami rossz a gépen, nem veszem meg. Annyira nem sürgős.

Naplózva
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.